Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebudu otrokem Osudu

06. 09. 2003
13
0
1524

Po jednom dni, kdy jsem toho měla dost.

 

Kolem hlavy mi proletěl zmuchlaný polštář a mé uši zalil nával vulgárních a příliš hlasitých slov, než abych mohla vnímat, proč jsou z těch, tak známých úst vypouštěna. Stála jsem tedy dál u okna, a pozorovala bílé, sněhové vločky, jak nerušeně padají na zem…nevšímaly si mě…ach jo.

Otočila jsem se čelem k němu – rozčílenému k smrti, neznámo proč. Vzepřela jsem se snad?!

Možná kdyby tolik neřval..snad bych ho tehdy poslouchala. Jeho ruka prudce zvedla mé černé střevíčky, a mrštila je po mě – dopadly na mé pravé stehno.

Jeden podpatek se mi zabodl do masa…bolest jsem ale necítila…jediné potěšení, bylo mi odepřeno…

Začala mi téci krev – nejen ze stehna, ale i z duše. Stékala po myšlenkách…a pálila.

Tehdy jsem se donutila, přes veškerý odpor a strach, smíchaný v jedno jako nepovedený drink, zvednout zrak. Jakmile jsem tak učinila, silná, šlachovitá ruka mě surově praštila do tváře, a další vulgární výkřiky zalily mou mysl.

"Děvko!"…Prásk! – Další rána mnou silně otřásla. Upadla jsem na zem, a modlila se, aby to všechno přestalo. K Bohu, nebo Sethovi? Ne…už nevím.

Dal by mi ale Bůh takovou sílu?!

Přes nesnesitelnou bolest jsem se zvedla ze země, a vší nasbíranou silou praštila Osud přes tvář.

Už mě nebude týrat!

Přidala jsem další, a další…bum…prásk! Bila jsem nejsurověji, jak jsem dokázala – každou ránu jsem bleskově promýšlela tak, aby nejvíc bolela, a ukázala tomu panovačnému hlupákovi, že ho dokážu zničit! Jakmile naposledy vydechl, na záda se mi snesl těžký kámen.

A přesto, že byl tak těžký, voněl opojně…Život!!!

Probudila jsem se do teplého, voňavého rána, a mou tvář rozzářil svit Slunce…bylo tak krásné!

Usmálo se na mě, nalilo mi sklenku vína, a připilo si na vítězství.

 

 

 

 

 


To jsou už staré věci. Hlouběji se s nimi stotožnit nedokáži, ale přesto to jsou moje děti :-)

Smailinka
31. 10. 2003
Dát tip
no zajímavé, ale proč zrovna Děvko?Má to nějakej důvod..ale jinak*

IVANOL
24. 10. 2003
Dát tip
..dost dobrý

Papulipida
15. 09. 2003
Dát tip
Jojo, viz výše. Souhlasím. Krásně a silně napsáno.

Přečetla jsem to jedním dechem, plynulo to...Nemám k tomu co dodat, některé myšlenky a spojení se mi velice líbily. *

Alan
12. 09. 2003
Dát tip
Nádherné- ta revolta a vzpoura. Myslím, že žádná modla Ti nedala tu sílu, žádný nesmyslný Bůh pokory a řádu či kazatel lži a " druhé tváře!" Byla to Tvá vlastní síla, bůh přirozenosti. A on nebyl Tvůj osud, jen Tvůj klam! Dobré čtení, salve, Alan

Ricchardo
09. 09. 2003
Dát tip
Taky jsem ho chtěl několikrát zabít,ale nějak se mi to nepovedlo. Asi co je psáno,to je dáno.Jen to můžeš na chvíli oddálit. Jinak supr. T* od Rcch.

815_0
08. 09. 2003
Dát tip
Nemám slov - TIP + klub

FLO
08. 09. 2003
Dát tip
Já sem věděla že ho nakonec zabiješ. Parchant! tip

Díky :o)

DRACULA_
07. 09. 2003
Dát tip
miluji tento styl zpracování - je to velmi skutečné *

Dr_Lecter
06. 09. 2003
Dát tip
Docela dobré... - asi to není úvaha, spíš zpověď vražedkyně (chápu, že taková kategorie se tu špatně hledá). - když je ruka silná, nebývá šlachovitá...spíš svalnatá - slunce může : připít TI na vítězství, nebo připít SI S TEBOU na vítězství (jen můj pocit). Celkově dobré...TIP

_Daddario_
06. 09. 2003
Dát tip
Dýchající atmosféra, hmatatelné pocity, krásná přirovnání. Spíše krátká jinotajná povídka než úvaha, ale v tomto případě škatulka není podstatná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru