Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlí Andělé

06. 09. 2003
16
0
4365
Autor
_Daddario_

Upadl do prachu na křídle zlomeném,
Anděl, co úsvitem zářivým plul.
Na zemi chladné schoulený leží,
S bolestí ve tváři čas jeho poslední,
Do dáli běží, jak mraky oblohou.
Hořkost slz andělských obličej smáčí,
Vztyčeným rukám pomoci nemohou,
Kdož po cestě z kamení ostrého kráčí.
Soumrakem protkaná nebesa večerní,
Anděl, co úsvitem zářivým plul,
Srdce jak z ledu ničeho necítí,
Na zemi chladné umrznul...


gabio
21. 12. 2004
Dát tip
:( t

Petr_Pan
18. 09. 2004
Dát tip
_Daddario_> Promiň, že navážu - upřímně jsem se zděsil, co jsem zas kde napsal, ale - tady jsem byl naposled už hodně dávno pod 815_0, tak snad v klidu :-) Pokud jde o redaktory - asi Tě nepovzbudím, ale - tento titul už bohužel nepatří k výsadám těch, kterých jméno tady má nějakou váhu a slovo nějaký smysl. Lyryk už to tak nechce, chystá novou redakci a s tímhle titulem tady teď může pobíhat kdokoliv, kdo vyplní přihlášku. Redakce má jen ukázat barvitost písmáka ( pokráceně ). Bohužel, je to tak. Chci Ti jen říct, že z redaktorů si nemusíš dělat hlavu, protože lesk tohoto slova se vrátí, ale - teď a tady to rozhodně nebude.

sk8ergirl
12. 09. 2004
Dát tip
Mě bohužel nezaujala a ani moc nelíbí, nemůžu si pomoct.

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
K pláči jste zvolil špatný hrob, pane redaktore...

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
Vzhledem k úrovni vašeho příspěvku je to místo o moc vhodnější... Od "redaktora" bych čekal přeci jen něco více, než trapné pozastavení se nad udělenými tipy... Pokud se nedovedete oprostit omezeneckého vyjadřování, měl byste se toho titulu raději zbavit...

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
Pak musím znovu opakovat, že nemáte co dělat na pozici redaktora, tím spíš, že nemáte dostatek času (spíše nejste schopen) konstruovat vaše kritiky jinak, než jako primitivní bezduché plky, jakých jsem svědkem. A pokud mě pamět neklame, nejsem radaktorem, čímž jsem sproštěn jakýchkoli závazků a odpovědností vůči komukoli jinému a mé kritiky mohou být takové jaké jsou a klidně sloužit nějakému ubožákovi jako záminka k odvetě...

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
Avízo.

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
Souhlas s výše - nepříliš často - psaným: není dobrá (báseň). Co se chroustovy kritiky týče, vyjadřuje právě tohle. Kdyby se měl ke každé špatné básni (a každé dobré) vyjadřovat přesněji, hlouběji,...potřeboval by den o 30 hodinách minimálně - přitom jaké množství děl tu je. A to podle mě platí ať už někdo je nebo není redaktor. Ikdyž uznávám, že jako redaktor by mohl některé ze svých kritik trošku rozvést - ale on si to jistě uvědomuje sám, že? :-) Mimoto, když někdo z autorů bude chtít, co přesně dělá špatně, má přece možnost se sám zeptat, když mu toto nestačí... A mimochodem, to, že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná. Poslední věc - já mám za to, že chroustova poznámka byl spíš údiv nad nepochopitelným množstvím tipů, než nějaká bezduchá kritika. Přeji všem hezký den :-)

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
Jo a když už někdo není schopen přijmout negativní hodnocení, ať radši vůbec nepublikuje svá díla...

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
:-) ;-) ;-p

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
Že poznámka pana redkatora byla spíš "trapné pozastavení se nad udělenými tipy" jsem zjistil již o pár řádek výš, pokud jste si neráčil všimnout. Možná se jen rád opakujete... A mravokárné poučky typu: "že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná." si schovejte pro žáky první obecné... Jednak to vyznívá, že jsem něco takového tvrdil a dvanak máte pocit, že Písmáci nejsou schopni zdravého úsudku? Pokud pan redaktor nemá víc co říci, než ono zmiňované trapné pozastavení se na počtem udělených tipů, měl by jít raději o dům dál a ušetřený čas věnovat přínosnějším příspěvkům. "Nemám čas..." Bodejť byste měl, když ho trávíte primitivním plkáním...

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
ad: ...A mravokárné poučky typu: "že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná." si schovejte pro žáky první obecné... Jednak to vyznívá, že jsem něco takového tvrdil... tu je Vaše tvrzení, monsieur: ...nejsem radaktorem, čímž jsem sproštěn jakýchkoli závazků a odpovědností vůči komukoli jinému a mé kritiky mohou být takové jaké jsou... např.: ...No.. Ehm... Další, prosím... (Horkost kapek) ...Na Tvůj věk slabé... (Co kdyby) ...No a co?... (Abyste věděli kdo sem)

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
mmch.: tvé Město v dešti je - opravdu - lepší než tohle...

_Daddario_
11. 09. 2004
Dát tip
Bylo jen otázkou času, kdy se vytasíte s tím univerzálním zaklínadlem: "Ty nejsi schopen přijmout negativní hodnocení!" Čekal jsem celou tu dobu a nezklamali jste mě... Jak dětinské... Jistěže jsem schopen přijmout negativní hodnocení. Co nejsem schopen přijmout je skutečnost, že osobě honosící se titulem "redaktora" je zde umožněno operovat na bázi primitivních plků a stupidních narážek, které, nezlobte se na mě, za hodnocení nepovažuji. Ujišťuji vás, že pokud by se nejednalo o člena redakce, přešel bych věc se stoickým klidem. Vy se vskutku rád opakujete, že? Přejděme fakt, že jste se vytasil s těmi nejhoršími možnými ukázkami, navíc s vytržením z kontextu (číslo 3) Udělal bych totéž... Nicméně za svým tvrzením si stojím... Snad dodám, že leckterá kritika je opravněná, není nutná, ale rozhodně je možná... ovšem v případě, že nejste redaktorem...

_zek
11. 09. 2004
Dát tip
Jestli je to vytrženo z kontextu, pak se omlouvám, nicméně vzhledem k názvu a obsahu básně, k níž to patří, a vzhledem k tomu, že je to to jediné, co v tom avi je napsáno, zdá se, že to má patřit samotnému dílu...za toto se tedy omlouvám. Jinak si taky samozřejmě stojím za svým názorem - jak jinak - a protože každý z nás má jistě v něčem pravdu a ví to a tedy neustoupí, navrhuji skončit tuto debatu, neboť by byla zbytečně nekonečná a pomalu únavná... Doufám, že s tímto mým návrhem budete souhlasit, neboť jinak byste se musel smířit s tím, že vám odpovím až někdy zítra, pozítří...kdo ví? Pokud chcete pokračovat v podobných debatách a dále si vyměňovat názory, můj email je tib.man@post.cz - nemusíme tím plnit místo pro reakce na dílo... S přáním hezkých dní...zek


gabio
27. 10. 2003
Dát tip
A vůbec... Někde jsem četla, že andělé zítra odlétají do Říma. TIP

Jess
01. 10. 2003
Dát tip
Abych citovala DOBRÁ ZNAMENÍ od Pratchetta a Gainmana: "Ten šel k zemi jak dělová koule..." Je to výborné a i za mne upřímnou soustrast.*

Jess
01. 10. 2003
Dát tip
Alane, ten plurál tam bude asi proto, že takhle skončí (nebo skončili?) všichni. ^_-

Alan
01. 10. 2003
Dát tip
Máš pravdu, Jess. Asi skončili. Možná ne. Ale jen jeden je pro mě tím prvním po Něm, oním Padlým, Nositelem světla... Ostatní byli a jsou Jeho legiemi, přesto je samozřejmě chovám ve velké úctě. S.i.E., Jess.

Redhawk
15. 09. 2003
Dát tip
pekne

Redhawk
15. 09. 2003
Dát tip
pekne

Perdita
12. 09. 2003
Dát tip
Je to krásný!* čtu znova a umírám...

Dark_Angel
12. 09. 2003
Dát tip
K tomu se nedá nic dodat, všichni už to tady řekli přede mnou... Je to prostě a jednouše nádhera! a tip!!!

Taky cením. A přidávám se ke kondolenci.


Alan
11. 09. 2003
Dát tip
Líbí se mi námět a volba jazykových prostředků. Jenom hloupá maličkost: Proč plurál v názvu? Přesto TIP. Salve in Eterniam, Alan

Líbí moc.... ta nálada. (A navíc ta hudba, která tu náhodou hrála.... no to neřeším.) A vůbec.... Tip

815_0
11. 09. 2003
Dát tip
Charlotte - tohle dílko je opravdu skvělý a do Řádu se náramě hodí...:-) Dík :-) opravdu moc líbí - dávám mezi nejoblíbenější + upřímnej TIP ! :-)

815_0
11. 09. 2003
Dát tip
avi

Jsem ráda, že to oceníš :o) Tak snad to zdlouhavé vysvětlování jak zařadit do klubu stálo za to :-)

815_0
11. 09. 2003
Dát tip
To rozhodně ! :-)

Nicollette
11. 09. 2003
Dát tip
zajímavé .......básně o andělech se vždycky chytnou .....tip

Perchta
11. 09. 2003
Dát tip
Někde je to trochu zaseklý nebo já se ztrácim, asi v půli, ale zaujalo :)

Mařka
06. 09. 2003
Dát tip
Uahhh....*

Daen
06. 09. 2003
Dát tip
některá spojení jsou docela zajímavá, ale jako celek to na mě příliš nepůsobí

Na mě to tedy zapůsobilo hodně...ten konec je smutný, ale krásný :-) Začátek mi trochu drhnul v rýmech, ale ta myšlenka ten pocit oslepuje. Tedy dávám tip, a do klubíku :-)

Sakurka
06. 09. 2003
Dát tip
ano líbí se mi,i když ta barva písma mi bije do mých unavených očí...:o) tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru