Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Golem (nekonečná báseň)

30. 06. 2000
2
0
2250
Autor
CZlovek

No každý z nás to nejspíš zná. Je to o... no uvidíte... :o)

Golem (nekonečná báseň)

Krok
a krok
a další
krok a krok
ještě jeden
krok
a žumpa

hrň
jen hrň se
v břečkách má bytosti
pěj a zpívej
písně radosti
než zalkneš se
a dál
zůstaneš v tichosti

tempo
tempo
břeh se už blíží
oči
oči bahnem se klíží
slepí je puch

slepí slepí
se tvé šaty
a slunce svítí -
staneš se golemem

krok a krok
a další
životní kroky
krok
a krok
jsem starší
krok

...zpět na začátek (LP deska)
CZlovek
21. 12. 2000
Dát tip
Chlastac> Mas recht... Bohuzel... :-(

Chlastáč
20. 12. 2000
Dát tip
Tak koukám, CZloveku, že tě asi zajímají různé umělé bytosti. Před chvílí jsem si od tebe četl Kyborga. Ale tady toto je asi přece jen o něčem jiném. Takový ten stereotyp, kdy člověk jde pořád dál a dál a je mu jedno kudy, jak a proč, prostě jde dál protože šel dál už velmi dlouho předtím, tak proč na tom něco měnit? Řekl bych, že sám do tohoto stereotypu sklouzávám taky. A asi jsem už v tom tak daleko, že už je mi to jedno. Takový je, zatraceně, život.

Merle
28. 08. 2000
Dát tip
mě se to líbí :-)))

Kovi
01. 07. 2000
Dát tip
Stejně mi uniká ten golem...

Klárka
30. 06. 2000
Dát tip
...což mi připomnělo nekonečnou pohádku, kterou jsem si včera četla v klubovém výtisku Vltavy a fascinovalo mě, že autorem je sedmileté dítě. Doufám, že ty jso starší (a tomu dítěti že pomáhal tatínek, nebo jen zapsalo, co mu vyprávěli) :-) Tvou báseň si přehrávám na stařičkém gramofonu a hle, přeskakuje mi jehla, efekt nevídaný: v břečkách má bytosti pě ti pě ti pě tip :-)

Laďa
30. 06. 2000
Dát tip
To je výborný. Máš nápad, máš o čem psát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru