Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S náručí plnou kopretin...

20. 05. 1999
1
0
1874
Autor
Jarka

S náručí plnou kopretin, cestou z louky pod lesem, kde žije slunce, chybí stín, já tančím bosa a sama jsem... S květinami povadlými v dlani, po cestě, kde se stromy klaní koberci z květin a motýlímu tanci... Kde jsem já? Už nemám šanci... S náručí plnou kopretin, s hlavičkami květů bílých jako sníh, klopýtám bosa, hledán stín a skrývám tvář, do kopretin svých...
Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
Miluju kopretiny.... Tahle básen je naprosto úžasná

snoopy
10. 06. 1999
Dát tip
asi začnu mít rád kopretiny.. teda vlastně už mám.. od tý doby, co mi posledně zvadly.. tak se v nich utopit..
moc se ti povedla, je nezvykle tvoje-netvoje, je vážně tvá hezká kytička, kytice, povadlá hromádka, vlhká a chladná, voňavý stín, kam rád zabořím svou tvář, když už nevím kudy kam.. snad jsem to nepřehnal?

Print
21. 05. 1999
Dát tip
Myslím, že jsi krásnější, než kopretiny! Neskrývej se v nich! Kuk!:-)))

Petr
21. 05. 1999
Dát tip
Moc něžné. Když ti kytky uvadnou,
schovej se do stínu přátelství - vykvetou nové

B.Ezejmenij
21. 05. 1999
Dát tip
Hladí mou dnes rozdrásanou duši.Děkuji.

Gity
20. 05. 1999
Dát tip
Z tvých básní je vidět, že máš dost ráda kopretiny a ráda tancuješ. Hlavně bosa. Ale co ten dnešní den k tomu přímo vybízí.

Jákob
20. 05. 1999
Dát tip
Lehce jarní kopretinová

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru