Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velmi krátká sci-fi

06. 10. 2003
10
0
2238
Autor
Jirka_Vlček

Tato hříčka určitě nedosahuje kvalit nejkratších sci-fi povídek od klasiků (\"Poslední člověk seděl doma za stolem. Náhle někdo zaklepal.\", popřípadě \"Slunce zapadalo na východě.\"), ale snad vás pobaví...

pondělí, 20. října 2003

úterý, 21. října 2003

středa, 22. října 2003

pátek, 23. října 2003


babka
07. 06. 2006
Dát tip
a do toho ještě VŘSR, která ke všemu bude až v listopadu.

johanne
04. 05. 2004
Dát tip
:)))

DuDek
21. 02. 2004
Dát tip
No, na to jak je krátká, obsahuje douhou časovou událost, musím uznat, že je to velice zajímavé

Áda116
30. 11. 2003
Dát tip
:)

Danny
25. 10. 2003
Dát tip
pěkný...

Apajda
21. 10. 2003
Dát tip
Takže ti zmetci nám zrušili čtvrtky, jediny dny kdy mame do pul dvanacty?!!!!! A navic kvuli nim nemuzem jet do Brna na Gaudeamus. Ale my se vzbourime!! A zacne valka!!! (zacatek velmi DLOUHE a velmi KRVAVE scifi)

Seregil
12. 10. 2003
Dát tip
Velmi zajímavé a docela vtipné, tipuji

Kodynie
09. 10. 2003
Dát tip
Nevím, ale stručnost tomuto útvaru neprospěla. Zato mi připomněla dílko jednoho mého spřáteleného básníka, který zde nepublikuje, ale nebude se zlobit, když Ti to sem dám k přečtení. Lubor Vyskoč - Bernie jde do práce ***************************************** Když Sněženka odjela, přišla magnetická bouře a Bernieho tlačila hlava. Asi hodinu tomu odolával, říkal si: "Je pravděpodobně čtvrtek, proč bych to nezkusil?". Ale byl unavený z práce, dnes zaléval rajčata jako v každý pracovní den. Rozhodl se, že dnes už tu nic neztratil. Rychle se navečeřel, vzal si tři prášky na spaní, zachumlal se do deček a v šest usnul. Ráno se probudil celkem svěží. Podíval se ven, už svítalo. Bylo půl osmé, tak akorát. Trochu pospíchal, aby stihl autobus. Těšil se, že je pátek, poslední den práce. Jeho únava byla tak veliká, že by stěží vydržel pracovat i ve Hrátek, mýtický to šestý pracovní den týdne. Naštěstí takový den zatím neexistoval. Převlékl se z pyžama do montérek. Kocour se na něj vyjeveně díval. To Bernieho zarazilo, ale ne tolik, aby v oblékání nepokračoval. Udělal si pořádnou snídani a začal jíst. Přitom sledoval, jak venku stále svítá. To ho uklidňovalo. "Ty jdeš do práce?" ptali se ho rodiče. "Samozřejmě," odpověděl Bernie. "A co zítra?" "Zítra nejdu, je přece sobota!" vysvětloval. "Není, zítra je pátek," odpověděli rodiče. "To není možné," říkal si Bernie. Pokradmu se podíval na své vodotěsné digitální hodinky; ukazovaly: "TH" - Čtvrtek. To byl pro Bernieho šok. Bude muset pracovat nejen dnes, ale i zítra! Mýtický Hrátek je najednou tady! Co dělat? Bernie se teď cítil ještě daleko vyčerpaněji. A venku stále svítalo. "Nějak podivně..." napadlo Bernieho. Ale nevěnoval tomu pozornost. Dojedl snídani, umyl nádobí a zapálil si ranní cigaretu. Když se přitom zadíval na nebe, uviděl vycházet první večerní hvězdy. Pomalu, soustředěně si sundal montérky, oblékl se do pyžama, kývl na kocourův souhlasný pohled a zakutal se zase do svých tří deček. Když se ráno probudil, mnohem unavenější, než včera večer, kdy se chystal jít do práce, všechno zopakoval, jen snídaně už nebyla tak vydatná. Cestou do práce pak míjel amplión, ve kterém hráli: "Zůstaň tu s námi, na věčné časy..." "A co vyšší světy?" pomyslel si Bernie.

Vinki
07. 10. 2003
Dát tip
Kdyz poradne maknes, jednou tu nejkratsi napises... *

Myslis neco jako Poctivec v parlamentu?

Vinki
07. 10. 2003
Dát tip
To uz by nebylo scifi, ale spis drama...

Já mám moc rád krátký sci-fi. A na druhou stranu moc dlouhý sci-fi nemám zrovna v lásce (pokud to není od mého oblíbeného Asimova) Za stručnost-TIP

DarkMind
06. 10. 2003
Dát tip
:))

Lilie
06. 10. 2003
Dát tip
Tipipit

REDH0T
06. 10. 2003
Dát tip
...asi přestupnej rok

Dash_707
06. 10. 2003
Dát tip
:o)

Gunhead
06. 10. 2003
Dát tip
to by se mi taky líbilo... :)

StvN
06. 10. 2003
Dát tip
Až na to, že jsi zapomněl na čtvrtek 22,5. října 2003, v tom nic nevidim.

Dero
06. 10. 2003
Dát tip
Já jsem měl vždycky rád tu, kterou zmiňuješ v úvodu: "Poslední člověk na Zemi seděl sám v místnosti. V tom někdo zaklepal na dvěre." ... ta tvá mi připomíná Pohlovu povídku "Tunel pod světem". Jenže ta byla na 20 stránkách ... :)) Už jako fanda sci-fi a proto, že jsi oživil mé daleko zasunuté vzpomínky. ***

Bobísek
06. 10. 2003
Dát tip
:-)

FARAMIR
06. 10. 2003
Dát tip
Ja mam najradsej tu "Telepaticku": "Ved viete na co myslim"

poorboy
06. 10. 2003
Dát tip
No, vzpomněl jsem si na Cimrmanův chemický vtip H2SO5...

aramis
06. 10. 2003
Dát tip
no presne ten cimrman :)) uzasne scifi, som fakticky ohromeny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru