Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemoc

07. 10. 2003
6
0
1009
Autor
sazzy

A: "Má strašnou horečku, stále mluví ze spaní a ani zábaly nepomáhají."

C: "Vidíš;" prudce sebou hodila a máchla rukou kamsi vzhůru, "padá!"

A: "Vidíš už zase, je úplně mimo sebe, vůbec mě nevnímá ani když ji probudím!"

B: "Radši ji moc nebuď, nech ji prospat", otočil se a pomalu odcházel. Náhle si všiml otevřené knížky na psacím stole. Obrátil ji a jeho oči spočinuli na postavičce s blondˇatými vlásky a modrém obleku s růžovým pláštěm. Zasněně se usmál, a otočil se k posteli, tak je to ...

C: "Ne, prosím, nechodˇ!"

Vykřikla a znovu sebou trhla. Máchla rukou a uhodila se o zedˇ. Ani to ji neprobudilo z vysoké horečky, která s ní lomcovala a odmítala její drobné tělo opustit jako Malý princ její mysl.

 


clovrdik
08. 10. 2003
Dát tip
viz. Dero :-)); ostatně jsem to tak udělal, protože ta barva je pro čtení šílená :-)) jinak je to pěkný, takový příjemný čtení bez nějaký krkolomný filozofie a zní to dost lidsky .. určitě TIP :-)

Vinki
07. 10. 2003
Dát tip
Skoda nazvu, tady clovek musi dat dobrry nazev, aby lidi nalakal... Jo, tak tohle neni vubec marne, je to hodne netradicni, ale za precteni stoji. Ale jo... *

ShArKeY
07. 10. 2003
Dát tip
Po přečtení mě pálely oči tak, že byla jakákoli myšlenka vypálena spolu s nimi.

sazzy
07. 10. 2003
Dát tip
ShArKeY: to mi je líto, ale mě ne, takže asi těžko změním barvu :o)

Ladyss
07. 10. 2003
Dát tip
Možná by si to opravdu zasloužilo jinou barvu písma, protože je to fakt o oči a možná to tomu trošku škodí. Ale až na ty barvičky moc pěkný

saka
07. 10. 2003
Dát tip
miluju malýho prince *

lovi
07. 10. 2003
Dát tip
Dneska mi to perfektně sedí do nálady, díky:-) Tip!

Dero
07. 10. 2003
Dát tip
Nevím, co máte proti barvě ... ? :) Když to nemůžete přečíst, tak si to celé označte a máte po problému ... :)

Lanif
07. 10. 2003
Dát tip
....Malý princ....jééééj. Veľmi pekné

Kastel
07. 10. 2003
Dát tip
asi si ho budu muset přečíst - mám tu nějaké mezery

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru