Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blondýnka na salači

11. 10. 2003
2
0
1919
Autor
Ighor

Přijde blondýnka přebarvená na brunetku na salač a ptá se bači: "Bačo, když spočítám správně, kolik máš ovcí, můžu si jednu vzít?". Bača souhlasí a blondýnka počítá. Dojde k číslu 215. "Je to správně, bačo?" Bača přikývne. "A můžu si teď vzít tu ovečku?" "Jistě", řekne bača. Blondýnka tedy popadne zvířátko a odchází. Bača za ní volá: "hej, blondýnko, počkej, vrať se." Slečna se překvapeně otáčí: "Jak jsi, bačo, poznal, že jsem původně blondýnka?" "To ti povím, až mi vrátíš mého ovčáckého psa."


skocdopole
21. 10. 2003
Dát tip
Vskutku vytříbený humor, Ighore:) akorát sem ten vtip už někde slyšel?ale stejně BRAVO:-:-:-:-))))))

Tak si tak říkám, že je nejlepší být červenovlasá:)

Vinki
11. 10. 2003
Dát tip
:)

Semipalakva
11. 10. 2003
Dát tip
no bača většinou žije na SALAŠI... a t a blondýnka mohla bej monika Salačová:-) ( ale to je pravá bruneta myslim...) SUPER:-)

Kolega
11. 10. 2003
Dát tip
To je skvělý fóóóór!!!!!!! Tip!!!! Ještě teď se mlátím smíchy! :-)))))

_kxk
11. 10. 2003
Dát tip
Humor vždy a všudeeeeeee...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru