Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otevřené Dveře

12. 10. 2003
6
0
1853
Autor
Vinki

Vetsinou pisu basnicky, ale tentokrat tady mam maly pokus...

Seděl přede dveřmi a přemýšlel. Přemýšlel o svém vlastním živote. O tom dosavadním životě. Nebylo to nicmoc, ale už něco málo dokázal. Ale umí se s tím málem spokojit? Upřel pozornost svou na ty Dveře. Stačilo by jen překročit práh a jeho život by se od základů změnil. Jistě, riskoval by hodně, to ano, ale i přesto by strašně moc získal. Překročit práh a ukázat, zařvat na všechny, že nestojí o jejich stereotyp... že dokáže vykročit z řady tuctových a obyčejných lidi, ze stínu svých předchůdců, že se dokáže sám postavit svým problémům. Ale hlavně, že je jiný než oni a jejich nízkost...

 

Je jiný!

Ano, udělá to... přesně tohle udělá... rozhodl se. Vstal ze židle a sebejistým pevným krokem přišel ke dvěřím. Vytáhl klíč, zavřel je a zamkl.

Klíč zmizel, dveře zůstaly. Zamčené.

Teď už ví...

 

... je stejný...


katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
zpracování by si myslím zasloužilo více péče, mohlo by z toho něco být... :)

Vinki
15. 10. 2003
Dát tip
Mysllim, ze v tomto pripade okno neni...

Cardina
14. 10. 2003
Dát tip
Líbí se mi to jak je to napsaný. Díky,donutilo me to zamyslet se...a jen me tak mimochodem napadlo,nemá ta místnost okno?

Montrealer
13. 10. 2003
Dát tip
Už se tady trochu začínám orientovat. Co napsal Vinky, te se vyplatí si přečíst. *

Barbar
12. 10. 2003
Dát tip
Odvaho moje chci si tě schovat NAVĚKY *BARBAR

Ten skoroby konec se mi nelíbí, ale faktem je, že mě uchvátila myšlenka Dveří. Je to fajnově napsaný. Ale...zkus to rozšířit, myslím, že by to šlo. Dávám ti tip a ještě si příjdu poslechnout druhou verzi. :)

Vinki
12. 10. 2003
Dát tip
Diky a tedy pokusim se. Dam vedet :).

Mařka
12. 10. 2003
Dát tip
Jo, je to dobrý ale ještě se ozvi*

ok

Andulka
12. 10. 2003
Dát tip
risk spociva prave v tom....ze nevime, jestli strasne moc ziskame:-) Jinak povidka se mi libila*. Nelibil se mi hlavnii hrdina, protoze se zachoval tak jako ta vetsina. Ale to uz by ta povidka byla zase o necem jinym!:-)

Vinki
12. 10. 2003
Dát tip
Na to jsem upozornoval, pred tim jsem varoval... ale vis :). Diky.

Andulka
12. 10. 2003
Dát tip
s varovanim jdi do haje, svym psanim davas kuzi na trh...:-) Zkus to s dasimi povidkami....pises lehce, srozumitlelne....tak se rozvijej....nech si trhat tu kuzi, a budes psat lepe a lepe....:-)

Vinki
12. 10. 2003
Dát tip
Jenomze ted si budu muset pockat az mi zase prijde na mysl nejaky napad... za nejaky cas snad neco zase bude :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru