Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popelnicová story no.3

23. 10. 2003
6
0
1709
Autor
Playwithfire

tentokrát na téma "jakl mi o fous uniklo účinkování v cirkusu"

Bůh mi chtěl vynahradit předchozí popelnicová story, a tak mě obdaroval zvláštním uměním: pouhým pohledem jsem poznala, je - li popelnice plná nebo ne. Když se mi to stalo poprve, nevěnovala jsem tomu žádnou pozornost. Ale asi potřetí mi to už bylo divné.

Stoupla jsem si ke krajní popelnici a s pocitem, že je poloprázdná, do ní nahlédla. A opravdu! Postoupila jsem tedy k další - a opět trefa! Když jsem uhádla všech šest, nadšeně jsem odešla říct to doma. Naši se mi ale vysmáli, a ani kamarádi se netvářili zrovna dvakrát důvěřivě. Chtěla jsem s tím jít do cirkusu nebo se nechat zapsat do Guinessovky, ale neměla jse čas.

 

Když jsem v létě odjela na tábor, celé 3 týdny jsem v tee - pee snila o tom, jak se proslavím a zbohatnu...

 

Ale osud mi zasadil tvrdou ránu. Sotva jsem přijeůa domů a vybalila, popadla jsem koš a hurá na dvůr!

Jenže můj 6. smysl mě opustil, ten intenzivní pocit plnosti/prázdnoty popelnic se už neopakoval a když, tak byl mylný.

 

SBOHEM, KÝŽENÉ ŠTĚSTÍ A SLÁVO!!!


Apajda
11. 04. 2005
Dát tip
Ty mas teda stesti s tema popelnicema, ja byt vasima, tak te uz nikdy nenecham vynaset smeti... *

gASK: nekaz maly holcicky prasackejma myslenkama:))))

gASK
05. 11. 2003
Dát tip
Pěkné...:) Bez pointy? Asi jo, tady to chtělo trošku zapracovat s fantazií a trochu rozvíst to "co by kdyby" s tím 6.smyslem:) Ale i tak to stojí za *t*o:)

no vidite... a zrovna todle mi prijde tak trochu bez pointy:o) Ale dik:)

je to lehký a vtipný

úžasný, moc, fakt :-) °°°°°°°°°°

FKL
28. 10. 2003
Dát tip
zatim nejlepší z popel. stories.... co dodat -- snad jen *

diky oba:)

fungus2
23. 10. 2003
Dát tip
Jo to se mi líbilo. TIP

Abyss
23. 10. 2003
Dát tip
dobry! takovy dar tu jeste nebyl! :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru