Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velkochov prasat

26. 10. 2003
4
0
1179
Autor
Misha

"Číslo 248..." slyším. Jsem tu už 7 dní a pár hodin, ale přijde mi, jako bych tu byl už věčnost. Jsem zavřený v tomto naprosto nevystačujícím prostoru a dokola slyším jen samá čísla: "249, 250..."

 Copak to jde, pořád dokola dělat to samé?!

 Stát , či ležet ve stejné poloze, jíst ty "hnusy", vidět stále stejné obličeje a neustále jen slyšet: "251, 252, 253..."

 Cožpak jsem pro ně jen číslo? Číslo 99? Vždyť přeci také vnímám a uvědomuju si to všechno. Tu podlahu, ten "žádný" prostor a dokonce i bolest. Také mé sousedy, kteří se mě občas zeptají: "prosím, posuneš se?" Proboha, jak se ale můžu posunout? Všichni tu žijeme ve stejných podmínkách. A nebo nežijeme? Ve strachu z dalšího dne, ba i hodiny koukáme kolem sebe a snažíme si zodpovědět otázku: "Proč jsme tu?  A proč nám dělají tohle?"

 Ksakru, vždyť vůbec nejsou víc než my!!! Sice si nejspíš myslí, že ano, mají-li ty věci, které nás přivádějí na pospas bolesti, ale není to tak. Nesmí to tak být!! Akorát nás přivádějí o vše krásné a sebe? Sebe postupně taky!! Dělají vše pro svou pohodlnost a zároveň ale i pro zničení se. Jenže nejhorší je, že nejen pro zničení jich samotných, bez nich bychom se koneckonců jistě obešli, ale i nás okolo.

  A tak tu jsem zase o hodinu více a opět slyším ta pro ně tolik znamenající čísla: "254, 255" a čekám....


sicco
04. 11. 2003
Dát tip
tak takhle nějak to asi muselo začít na Farmě zvířat

Misha
04. 11. 2003
Dát tip
StvN-Pravě ty skutky musíš nejprve promyslet, aby byli rozumné. Uvědomit si závažnost problému a podle toho jednat. Myslim, že ne vždycky mají spontánní akce tak pozitivní výsledky, jak píšeš. I když zase záleží na situaci. Každopádně ale podle mě snad všechny činy právě s tim uvědoměním souvisí.Zkus se nad tim zamyslet. Byla bych fakt ráda, kdybys pochopil jak to myslim...

815_0
01. 11. 2003
Dát tip
StvN - souhlasím

Misha
31. 10. 2003
Dát tip
Myslím, že je na místě nejprve uvědomění a pak činy. K čemu jsou činy bez uvědomění jejich podstaty?!

StvN
31. 10. 2003
Dát tip
To je právě ta největší blbost. Čekat až si něco uvědomim. Komu dojde, že je lepší jednat, tak ten si teprve může říct, že je uvědomnělej. Samozřejmě se tu nebavim o syrových činech, ale o promyšlených a rozumných skutcích. To, aby bylo jasno. Jinak mám zkušenost, že někdy i ty syrové, impulzivní akce vedou k nečekaným a velice pozitivním výsledkům.

815_0
30. 10. 2003
Dát tip
To mi lichotí :-))) Ne - že mě to těší bude asi stačit :-)

clovrdik
29. 10. 2003
Dát tip
jo, dobře napsaný ... a je pravda, že významů se v tom dá najít vícero a to je asi záměr :-) TIP

StvN
29. 10. 2003
Dát tip
Vim o něm.

815_0
27. 10. 2003
Dát tip
Kytiii - já nejím radši vůůůbec žádný maso :-) StvN - viz. mý dílko "Přátelům literatury o hnusu v nás a kolem nás" - co se dá dělat...:-)

fungus2
26. 10. 2003
Dát tip
Velmi zajímavé. TIP

815_0
26. 10. 2003
Dát tip
Povedený dílko - mnoha významů a pravd :-) Opravdu zaujalo - originální :-) TIP + klub :-)

Kytiii
26. 10. 2003
Dát tip
už vím, proč nejím vepřový maso :o)

StvN
26. 10. 2003
Dát tip
Je to tak pohodlné. Jen ležet a stěžovat si.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru