Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mi...

13. 07. 2000
7
0
1807
Autor
Sarken

momentální indispozice

Je mi zima z těch prázdných oken jež výsměšně do noci žhnou nikdo a nic není lékem když žal a strach k duši lnou. Je mi úzko z těch tmavých koutů jež číhají na poutníky ve stoce se nahá koupu křídla lámu o patníky. Je mi špatně z těch chladných zraků jež lhostejně přehlédnou bolest což nevidí těch lidských vraků? Ne, k cíli chtějí dolézt. Je mi smutno...
Darkness
03. 07. 2005
Dát tip
pekna tak nejak se ted citima ja... TIPik

Miroslawek
02. 10. 2000
Dát tip
To je moc dobré, i když smutné. Ale pravdivé, to já nejraději. TIP za pocit.

Kangi
02. 08. 2000
Dát tip
Při prvním čtení mě rozbolila z té krásy hlava, kritizuji ti to tedy az nyni, ale ono neni co, tedy snad pouze: pises tak nadherne az me z toho prepadaji migreny...

Silvinka
15. 07. 2000
Dát tip
sestrička, všetci už napísali čo sa mi zrodilo pri čítaní v hlavičke. Ja viem, že je to len momentálne, báseň sa mi ale dosť páči. Si šikulka aj v smútku. Ale teraz sa usmej, ju? ;o))))

Mahoney
14. 07. 2000
Dát tip
je mi...

Tynic
14. 07. 2000
Dát tip
Lámu si křídla o patníky...tak tohle mě hodně zasáhlo ! To ušklíbnutí na závěr se taky moc libí !!! Ale abych jen nechválil : jež výsměšně do noci žhnou když žal a strach k duši lnou. - myslím že to slyšíš sama ;o) Ale na sevntýn je tahle básnička zatraceně dobrá ! A abych si ještě rýpnul...dobře víš že Tě mám "přečtenou" ( v písmáckém slova smyslu )...dovolím si tudíž tvrdit, že tahle báseň je tvým prvním krůčkem k opravdové poezii...jsi na té nejlepší cestě S tipem...

Merle
14. 07. 2000
Dát tip
básnička vystihuje to co má zdařile, ale nelíbí se mi, a nelíbí se mi ani tvůj smutek. Takže lechty lechty...

noRRo
14. 07. 2000
Dát tip
depresia ako vyšitá, súhlasím s Merlem, chce to poštekliť /polechtat/.

vulpecula
14. 07. 2000
Dát tip
Sarken, taky ten smutek znám..........

sidi
14. 07. 2000
Dát tip
Dědouch to řekl přesně.

Skorpil
13. 07. 2000
Dát tip
Velice pěkné, to samé se ve mně odehrávalo pár dnů po tom, co jsem jednou přišel dříve než jsem původně měl...

Adelan
13. 07. 2000
Dát tip
Všechno je pomíjivé i smutek...něco o tom vím ;-) Básnička je smutná, ale moc pěkná

Dědouch
13. 07. 2000
Dát tip
Tísnivě dobrý..

Bosonohá
13. 07. 2000
Dát tip
Dědouchu, bereš mi slova. Sarken, tip.

Cid
13. 07. 2000
Dát tip
Ale no tak holčičko. Taková hezká básnička a tak chmurná. Kdo ti co udělal? Báseň je napsána dobře. Opakování prvního verše je dobré koření.

Jim_Page_LZ
13. 07. 2000
Dát tip
vau ... Sarkenko ... nesmutni ... kuk na slunicko ... konecne dneska po 14 dnech zase vylezlo ... fn'uk ... nesmutni ...

Bříza
13. 07. 2000
Dát tip
SARKENKO !!! Já to vidím, jak jsi pořád lepší a lepší ... ale za jakou cenu ?! Zase se mi neodbytně na mysl vtírá citát mého Mistra "..jsme poznáním podobni zralým plodům, ale nakaženi steskem ....". Bože - jak Ti rozumím - a jak moc bych nechtěl .... V té samé písni se dále praví "...hledáš cestu za konečnou stanicí - v duchu volám - stůj...." I to bych pro Tebe dnes podepsal ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru