Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bečka

16. 11. 2003
2
2
2562
Autor
ondrech

Jen tak pro informaci - Monti je jméno našeho psa. Montineček - zdrobnělé jméno našeho psa.

BEČKA

 

Táta někde našel starou bečku,

co v ní asi bude, Montinečku?

Co v ní asi bylo?

Uvažuj, přece pivo!

 

Táta teďka dovalil starou bečku,

co v ní asi bude, Montinečku?

Co v ní asi bylo?

Uvažuj, přece pivo!

 

Táta nyní postavil starou bečku,

co v ní asi bude, Montinečku?

Co v ní asi bylo?

Uvažuj, přece pivo!

 

Táta hledá paličku na starou bečku,

co v ní asi bude, Montinečku?

Co v ní asi bylo?

Uvažuj, přece pivo!

Táta buší do staré bečky - Bum!!!

A stříká z ní rum.

 


2 názory

ondrech
01. 01. 2008
Dát tip
rum uz mi taky nic nerika. mozna tak v pralinkach:-D

Barman
11. 11. 2007
Dát tip
Tak závěr mi vyrazil dech a málem i oběd, páč rum nemůžu:)

ondrech
13. 07. 2004
Dát tip
hihi, tak to se mi taky stava! díky za kritiku:-)

ondrech
12. 07. 2004
Dát tip
:-) díky. Docela by mě zajímalo, jak jsi se dostal(a) k takovému starému dílku...

ondrech
02. 03. 2004
Dát tip
díky.

ondrech
10. 01. 2004
Dát tip
Hele, nedelej pupeny a rekni mi ju. Si myslis, ze mam super dila?

Já už tady díla mám, ale pod jinou přezdívkou. (Kterou ti samozřejmě zapomenu sdělit :-)) Mám tam všechno úplně maximálně trapný, víš? :-)

ondrech
04. 01. 2004
Dát tip
Jo, tak teď, když se přihlásíš, se ti ukázaly vlevo dole NOVÁ AVÍZA a ty se na to mrkneš. Jinak by tě to ani nenapadlo. Jinak šlapky sem dávat nebudu, je to moc sprostý.

ondrech
04. 01. 2004
Dát tip
Jo a čtení mých děl mě jenom těší, už se těším taky na ty tvoje.

No ty teda válíš! :-) Jestli ti to neva tak sem si přečetla všechny ty tvoje díla... ale tohle je fakt úlet!!! :-))) V.

Ještě by se sem hodila ta básnička s těma šlapkama... :-)

ondrech
13. 12. 2003
Dát tip
Jo, monti, to jsem byl předtím já, ale na psa se to hodilo, protože se tak jmenuje a taky se na něj tak volá. A to byl účel.

papouch
17. 11. 2003
Dát tip
Dero.: sorrry, ale mělo by fungovat něco jako sebekritika (nechci použít výraz "autocenzura" :-)) ... Skutečně, toto je ubohý, nepublikovatelný, prostě kvalita úděs běs.... Bohužel dnes už je toho Písmák přeplněnej .... zkus zalistovat v Písmáči třeba kolem roku 2000, nebo i před ... co dílo, to skvost, proti dnešnímu stavu.... Písmák se stal lampárnou grafomanů a naivních rádobyrýmovatelů.... No, to jsem se ale rozkecal, že?? :-)))) No nic.... Tož tak .. i blbůstka by měla mít nějakou solidní úroveň, víš...... :-))

Dero
17. 11. 2003
Dát tip
Já přesně vím, jak jsi to myslel, papouše (a máš pravdu), ale poukazoval jsem jen na to, že pokud to autor zařadí do kategorie blbůstka a nechce hlubší kritiku, pak nepíšu záporné kritiky ... nanejvýš se nad dílem jen ušklíbnu a jdu dál. Samozřejmě se shodneme, že takováhle blbůstka se nedá srovnávat s těmi, které produkuje třeba taková Don't_worry, to jistě. Ale jak říkám, pakliže už to autor chce publikovat - což bych mu, mezi námi, ani já nedoporučoval - tak zvolil správnou kategorii. P.S: Já, grafoman a rádobyrýmovatel, se omlouvám, ale na Písmáku zůstanu, líbí se mi tu ... ;)

ondrech
17. 11. 2003
Dát tip
Díky dero, aspoň se mě někdo zastává. Papouch: Já ty pitominky sem dávám, abych zjistil, co zde lidi čtou a jakou píší kritiku. Takže odteďka sem budu dávat (snad) jen samý kvalitní věci.

_kxk
17. 11. 2003
Dát tip
ondrech: no víš co, já jsem šílenej optomista, tak občas si musím vylejt všechno co by mi mojí optimistickou povahu ničilo...:o))))

papouch
17. 11. 2003
Dát tip
:-) tak jo :-))) (šak já tady taky nemám jen samý extra I.a. class, žeáno... :-))) Tak ať se daří :)

Dero
16. 11. 2003
Dát tip
Heh ... ;))

_kxk
16. 11. 2003
Dát tip
:)))) Dals ses na rýmovačky?.)))

ondrech
16. 11. 2003
Dát tip
kxk: Ani ne, ale tohle je docela starý. Ale rozhodně je to optimističtější, než některé ty tvoje.(bez urážky):-)))

ondrech
16. 11. 2003
Dát tip
ale máš je taky skvělýýýý!!!

papouch
16. 11. 2003
Dát tip
sorrry, mně to pripadá dost ubohý

Dero
16. 11. 2003
Dát tip
Ale papouše, přeci je to blbůstka ... navíc bez zájmu o hlubší kritiku ... kam jinam by to už měl zařadit, když to chce publikovat? ;)

Daly
16. 11. 2003
Dát tip
Blbůstka to je moc pěkná, jen co je pravda:)

ondrech
16. 11. 2003
Dát tip
Jo, tak trochu :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru