Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

INZERÁT

17. 11. 2003
8
0
1408
Autor
inari

 Jmenuji se Adam Koudelka. Je mi 10 let. Velmi se zajímám o chov různých zvířat, ale nejvíc o hlemýždě. Pěstuji je na zahradě v ohrádce – ve šnekovišti. Jsou to rození šampióni. Celé léto je totiž tvrdě trénuji. Abych zvýšil motivaci týmu, zúčastňují se moji šneci často závodů. Na ulitu jim nalepím kousek leukoplasti s čísly. A postavím je na start. Nejrychlejší bývá Lojza s Pepinou.

Dbám také na plnohodnotnou výživu. Stravu jim podávám čerstvou, nejlépe obzvlášť šťavnatou trávou. Upřednostňují záslupce z řad lipnicovitých, naopak nežerou pampelišky, ačkoliv jsou lékařské.

Teď jsou ale uloženi ke spánku. Proces zazimování je spojen s dlouhodobou přípravou, zvláště po rozmonožovací stránce. Hlemýždi jsou chlap i ženská zároveň a milostným aktem je překvapivě válka. Dva jedinci spolu bojují šípy lásky a snaží se jím píchnout soupeře. Napíchnutý šnek má smůlu. Bude se muset starat o potomky. V tomto roce byla úspěšnější Pepina, neboť se v létě Lojzovy narodilo sedm mláďat.

Také se mi vylíhlo deset pásovek. Ty mají asi 5 měsíců a taky se zazimovali.

Až se odvíčkují budou k odběru. Jsou světle hnědí s tmavšími znaky a s PP - průkazem původu. Po výtečných rodičích. Cena je dohodou. Abyste si mohli mé hlemýždě lépe prohlédnout, posílám vám je na fotografii z léta…


studanka
20. 11. 2003
Dát tip
super!!! :-)

Seregil
20. 11. 2003
Dát tip
Je to moc hezký.... ale událost???

Šalvěj
20. 11. 2003
Dát tip
Skvělý :o) *

inari
20. 11. 2003
Dát tip
já bych radši něco jami jami in maj tami.-))

inari
20. 11. 2003
Dát tip
tohle že není událost?!? no, nejni...no

WiruZ
19. 11. 2003
Dát tip
chacha t

inari
19. 11. 2003
Dát tip
popravdě jsem je zkoušela vyndat za masitou nohu z ulity. Jo, šlo to, jenže jsem je předtim musela nechat pořádně vyhladovět, přičemž mi značně zhubli a pak jsem je topila v lihu...nebudu líčit další nechutnosti...:-) ale můžeš mi klidně poslat recept...

ch_34
18. 11. 2003
Dát tip
cho cho

ulita
18. 11. 2003
Dát tip
leukoplasti s čísly? na ulitu? :))

inari
18. 11. 2003
Dát tip
no jasně! A proč taky néééééééé?Hezky na tebe:-))

Abyss
17. 11. 2003
Dát tip
:)))

Andulka
17. 11. 2003
Dát tip
:-))))))))))))*

Krel
17. 11. 2003
Dát tip
tak tohle je událost jak stehno...:-)

Elyn
17. 11. 2003
Dát tip
kde jsi to vzala?:)) To vážně někdo takový napsal?:) Jestli jo, už teď je mi sympatickej:)


Kolega
17. 11. 2003
Dát tip
Výborné! Je tam sice jedna strašně malinkatá pasáž jaksi z rozběhnuté rychlosti, ale přesto tip! :-)))

Kastel
17. 11. 2003
Dát tip
...na hlemýždě to má docela rychlej spád :o) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru