15.08.2012 12:01 K dílu: Návštěvy Heulwen
Tahle se mi libi, doufam, ze nejsem taky jedna z tech pruhlednejch postav :) *
03.02.2012 21:15 K dílu: Děkuji Heulwen
Já také děkuji, jako bych se ocitla v Drážďanech v pětačtyřicátém.
02.02.2012 12:33 K dílu: Z věže Heulwen
Dvakrát Kanta s medem! ... Dal jsem vám tam kapku Nietzscheho! :-) Byl jsem mladistvým intelektuálem rules! Díky za báseň!
01.02.2012 22:31 K dílu: Šelest suchého listu Heulwen
Sice si víc vychutnám malounko explicitnější věci, ale stejně jsemm ráda, že sem můj oblíbený povídkotvůrce stále píše :-)
01.02.2012 20:53 K dílu: Vzpomínky Heulwen
Skvělé! Doufám, že mě s Profesorem brzy seznámíš a dáme ten slibovaný jamíček. Čekala jsem nějakou básničku ve stylu "Mé letní vzpomínky jsou jako kamínky, c. LuŠteLa :D", ale tohle je krásné vystižení mnoha úrovní lidského života, krásné vtažení do situace, paráda. Jinak by bylo jistě optimističtější, kdybyste se vaše vzpomínky uchýlili spíš k šedesátým pátým: http://www.youtube.com/watch?v=y5xkyxbtjFI A viděla jsem nedávno film o Ginsbergovi: Kvílení, doporučuju! Taky konečně zapojujeme do naší psychedelické tvorby v kapele vlastní texty, takže kdybys napsala něco psychedelického a nejlépe anglického, tak to zhudebníme! ;)
01.02.2012 20:38 K dílu: Páteční Heulwen
Některé obrazy moc hezké, príma, že jsi zase něco napsala! Už jsem si myslela, že se Tvůj život přestal být lyrický :-)
08.11.2010 01:05 K dílu: sebestřednost Heulwen
Zajímavé obrazy, ale přesto tento druh poezie asi nechápu. Mlaťte mě.. nebo tolerujte :-)
03.10.2010 21:49 K dílu: Heulwen
Nazdar Noe! Neděláš Ty taky ten geocaching? :-) Zrovna jsme se ve čtvrtek minuli u kešky s nějakým Noe1 :-)
08.09.2010 13:48 K dílu: Plná huba keců Heulwen
Dostala jsem chuť na nugát. Tohle je fakt moc dobrý, cítím to úplně stejně. Jen to neumím tak pěkně vajádřit :-) Pro změnu t a k
08.09.2010 13:22 K dílu: Proklínám tě Heulwen
Skutečně příjemné dílko :-) Zasahuje hned do několika kategorií morbidního klubu :) Ta obrazná přirovnání! Dálnice na nestrávenou potravu. Sláva hnisu :) t a k
06.09.2010 00:23 K dílu: Ni............ Heulwen
A srnec to zase schytal :) A roztomiloucke kotatko... "Ni" je urcite to, co rikaji protivni rytiri v lese. Proste super. t a k
05.09.2010 21:48 K dílu: Životu, s láskou Heulwen
Jasný, napiš ;)
05.09.2010 17:08 K dílu: způsoby potratu Heulwen
Ani nevim jaky obraz žeru nejvíc :-D tip a klub
05.09.2010 16:54 K dílu: Vyblitá Heulwen
Mě se nejvíc líbí špatně natrávený vajgl a slušné sraní v zákoutích dětských hřišť. Ale na těch křídlech vážky, huh, zrovna kašmírový vážky mě napadaly včera, když jsem psala bláboly. Paralela nebo sugesce? Chm.
05.09.2010 16:39 K dílu: Životu, s láskou Heulwen
Ha :) Tak každý má potřebu filtrovat psaním jiné emoce. Já když jsem nasraná, tak nenapíšu ani prd. Zato když mám romantickou náladičku, tak mám potřebu vypouštět do světa takovýhle růžovoučký voloviny :D
05.09.2010 02:16 K dílu: Mylostnaa Vy-že ? Heulwen
Nejlepší je tmavozelená. Jooo, taky jsem jezdila. A není nic lepšího, než otírající se pes smrdutý poté, co zmokl! To je ta správná přítulnost.
05.09.2010 01:59 K dílu: Já a já (Já Já Já Já) Heulwen
Hluboce kritizuji morbidní nezdravý pohled na svět. Príma! Máš tu ode mě růžovoučký tipíček :-) Zvlášť za mrtvou srnu, těch není nikdy dost.
05.09.2010 01:50 K dílu: způsoby potratu Heulwen
"Ten-jehož ústa páchnou zkaženými komářími vajíčky" :-D Ty seš poklad!
05.09.2010 01:47 K dílu: způsoby potratu Heulwen
Huááá, moje oči! :-D To musím dát do klubu.
05.09.2010 01:41 K dílu: existencionální lyrika Heulwen
Vypadá to jako typická milostná lyrika studenta teologie! Ale líbí! *
05.09.2010 01:04 K dílu: HS - I HATE TO LOVE YOU Heulwen
Já bych také chtěla nějaké vytuněné hrdlo na zpívání, slečno Darkgreenová. Ale jinak upřednostňuji teplý. Moc jsem se pobavila, dík! t
04.09.2010 22:26 K dílu: racek v palačince Heulwen
Tento příběh je skutečný, cítím to! Je to napsáno jako by to popisovalo ty nejobyčejnější chvíle :-)
03.09.2010 01:27 K dílu: socha Heulwen
prijemne, t
03.09.2010 01:24 K dílu: Továrna na mraky Heulwen
:-DD Zvlast jak motyl krci rameny a krabati celo
03.09.2010 01:17 K dílu: S.M.S. Heulwen
Ale jednim klikem na "odeslat" se da spustit lavina. Hm, jsem zase poslouchala prednasky o deterministickem chaosu a bifurkaci... O:-)
01.09.2010 03:11 K dílu: A sex s nima (teda sranda) Heulwen
Já to chápu, to je o vodních hrátkách a miss mokré tričko! :-)
01.09.2010 03:08 K dílu: Chvíle s Tvým přitažlivým Já Heulwen
jé, jako by mi to někoho připomínalo... :-)
31.08.2010 17:06 K dílu: Kohoutek Vodovodní Heulwen
Kohoutek vodovodní kape a Kohoutek domácí skapal :-)
31.08.2010 17:05 K dílu: Mara Hovado Heulwen
:-)
30.08.2010 01:40 K dílu: Umění Heulwen
:-D statistika, reciprocita, kompatibilita, stereoskopie... nejsi ty, pštrose, programátor? :-) Já bych to neviděla tak složitě. Když nemá reciproční vztah dostatečný základ v nějaké vnitřní kompatibilitě, dá se to dohnat komunikací a čím více jsme otevření druhému a pozitivně interpretujeme, co říká, tím více nepodobný člověk může být naším partnerem..
30.08.2010 01:32 K dílu: Nesvobodná láska Heulwen
A krizová situace je láska? Já si jenom myslím, že časem téměř každý dospěje do nějaké fáze duševního klidu a sebepoznání a teprve potom je schopný navázat plnohodnotný vztah, kdy si nebude tím, že má toho druhého, kompenzovat nějaké své nedostatky nebo něco podobného. Nevím, je to hodně o hranici. V silném slova smyslu se mi nezdá, že by moc dospělých an někom nezdravě viselo. A i když jsem tohle psala v hysterickém strachu z nesvobody, který jsem si vypěstovala dřív, tak jsem ještě neměla odhaleno dost kritérií pro to, abych poznala, že tohle byla asi ještě docela normální láska :-) Hmm, dobrá taktika, kdyby se květinové děti místo rozhazování sedmikrásek svlékly, třeba by té válce ve Vietnamu zabránily :-)
30.08.2010 00:54 K dílu: Nesvobodná láska Heulwen
Ostrich: To nemám a dokonce si myslím, že je nemá žádný duševně vyrovnaný člověk :-) Možná ochranitelský, ale vlastnické pudy jsou degradace té druhé svobodné bytosti. Nicméně určitě existuje mnohem menší procento labilních lidí, co se na druhé takto upíná, než jsem si myslela v době, kdy jsem to psala :-) Bonob je něco jako baobab? Baobabová alej? :-)
29.08.2010 22:07 K dílu: Za píšťalou Heulwen
Narriel, věk Vodnáře nikdy neskončí, protože je v našich srdcích! ;-) Přijeď 18.9. do Ústí, hrajeme tam na fesťáku a určitě se tam budeš cítit jako mezi svými. A pak pojedu k Tobě do squattu a budeme spolu po nocích abstinovat, učit se a vplétat si kytky do vlasů. Jako za starých dobrých časů, kdy jsme ještě nebyly na světě. A taky proto, že jsem se rozešla se Sheedeem a nemám kde bydlet, haha :-D
29.08.2010 21:45 K dílu: Podzimmní přání Heulwen
They move fast, they tell me, But I just can't believe they really mean to There's someone to tell you A course towards the universal season!
16.09.2009 09:14 K dílu: X-tra filosofikcej odpolední čaj s rumem, aneb Petr Rezek znovu na Novém Včelíně !! Heulwen
Dovolala jsem se tady paní organizátorce a pro všechny natěšené zvěstuji, že sobota 19. se zatím nekoná z důvodů, které jsem zapomněla O:-) Můžeme se těšit dále :-)
01.09.2009 18:50 K dílu: Hledání2 Heulwen
A bylo nebo nebylo?
30.08.2009 23:37 K dílu: Hledání2 Heulwen
Demiurgopsychopat: Kdyz je slecna zadana nebo proste nema zajem, tak si proste necham zajit chut,ne? Pariz je krasna i tak a muzes si vzpomenout na pana Freuda a na to, ze zajiste nechces byt touhou zmitany hobbesovsky clovicek na klicek, a proste si najit jinou zabavu nez shrnovani kalhotek... Nicht wahr?
27.08.2009 17:26 K dílu: Hledání2 Heulwen
Samozrejme, ze mam :-) Lide by se meli ovladat. Od toho jsou to lide a ne zviratka. A kdyz neumi nekdo pouzivat mozek jako prirozeny poradac a likvidovac vsech kravin, co nas napadnou, tak by se mel proste takovym situacim vyhybat. Jinak by byl na svete bordel.
27.08.2009 16:30 K dílu: Deprese Heulwen
S.: Už si moc nepamatuju obsah. Něco s análním sexem.
27.08.2009 16:27 K dílu: X-tra filosofikcej odpolední čaj s rumem, aneb Petr Rezek znovu na Novém Včelíně !! Heulwen
Narriel, Yvaine: Neveřím! Chci jména těch dalších 1401 lidí, fotky a adresy! ;-D
24.08.2009 08:49 K dílu: Hledání2 Heulwen
Hele, jestli to myslis ironicky, tak se ospravedlnuju, Ty sis zacal a vypadals, ze potrebujes neco takovyho vysvetlit :-D Jo, Oni, takovi ti nepochopitelne zazrani do uplne nudnych veci :-)
24.08.2009 01:02 K dílu: Ve dvou před spaním Heulwen
Jéé a mne se to libi! Je to sladky, ale laska je sladka a je skvely si uzivat sladkeho kyce! Je to mily a roztomily! A rytmus je o nicem. Asi na Vceline malo zpivate. Kdybyste vic zpivaly, zjistite, ze se da spousta slabik spolknout, "vyblit v predtakti" nebo tak neco a kdyz clovek chce, precte si ve slapajicim rytmu uplne cokoliv. Nac si kvuli tomu vyrvavat slova ze srdce a nahrazovat je uhlazenou nahrazkou, co se hodi do rytmu :-D Ale jinak ma Narri pravdu.
24.08.2009 00:41 K dílu: Deprese Heulwen
Fascinuje mě, jak si ty hovadiny pořád pamatuješ a dokážeš je do úmoru opakovat s tou vážnou tváří bez ohledu na reakce okolí, které to slyšelo tisíckrát :-DD Mimochodem si pamatuji ještě některá Tvá geni(t)ální díla. To sem nedáš všechno? :D
24.08.2009 00:29 K dílu: squatt Nový včelín, vol.1 - KDO Heulwen
Ale mam par faktickych k autorce O:-D: Taky nemáš ráda Hemingwaye? A já si už myslela, že jsem divná :) Můžeme se se Salem hádat o tom, že to je ožrala naprd .-D A pojďte na Vyšehraad! :) A nevěděla jsem, že Sal je zde! A že pořád má svou sbírku kalhotek v pouzdru na housle! :-D Jak může mít Daemonico rád Meleganta a jak ho někdo může proboha chtít domů? .-))) A Oink není spoluvlastník. A kdes naměřila ty hodnoty iq? To je strasny, nesnasim porovnavani iq!! :-E A nedávej mu příště cigáro ;-p A nenabízej ho tady, není na prodej! Grr! ;-DDD Co je koktejl Trio a jakej tajemnej pták? Turkneye Ptatoktuloh? A za ty kešu v tý kari omáčce se ještě jednou omlouvám, fakt jsem netušila, že jsi taky alergik :-D U nás na severu tyhle nemoci nejsou O:-)
24.08.2009 00:24 K dílu: squatt Nový včelín, vol.1 - KDO Heulwen
StvN: Más pravdu, je to sebranka neschopnejch fetáku, co nestojej ani za tolik ctenarstva :-D Ale kolik takovych ma dostatek fantazie k popsani celeho bytu ruznymi citaty? A kolik jich to takhle pekne zreflektuje a roztomile popise? :) Ja bych to brala jako uvod a Narriel nas jiste zasobi nejakymi interakcemi a historkami ze squattu. V literature (nejen) to stejne chodi tak, ze je uplne jedno, jak jsi zajimavej, ale jde o to, jak to umi spisovatel podat. A pak dychame v napeti s charaktery, o ktere bychom si ani kolo neopreli a v tom je to kouzlo. Takze doufam, ze budu strasne uzasna hlavni hrdinka! Jen Narri pis dal svym ujetym nezaraditelnym stylem ;-)
23.08.2009 23:19 K dílu: X-tra filosofikcej odpolední čaj s rumem, aneb Petr Rezek znovu na Novém Včelíně !! Heulwen
Cuže??? Ale Narriel drahá, tolik lidí se k Tobě nevejde :-) Přijdu jen proto, abych viděla, jak je do toho squattíku vtěsnáš :D A co že jest na seznamu Sargold? Ináč o tom filosofování zkušeně pochybuji, ale o tom, že mě bude bolet bránice nikoliv.
23.08.2009 22:59 K dílu: taková do běla, ale jinak Heulwen
Narriel: Jo vratila ses z kina s Adamkem?! A spat sel s Tebou nebo se mnou? :-DD /parodie žárlivý Báry/ Ja jsem ho videla od te doby jen na muj svatek (to rano,jak jsme se potkaly u tramvaje) a uz jsem zase na severu :( Namalovali jsme steny na zluto, aby tu nebyla ta prazdna bila ticha. A nepomohlo to. Uz se tesim za Vami, je to krasny, kdyz neni jedno, jestli tu je :) A proto vyrazim na cestu, protoze i ta smrduta Praha s nim bude krasna :)
23.08.2009 22:40 K dílu: Hledání2 Heulwen
Psychopátek: Mno doufam, ze si to neberes osobne. Tohle je hrozne nevazny tlachani, protoze samozrejme o tom vim prd, ale musim neco chytryho napsat .-D Abych delala jeste chvili pi**, tak Ti mohu doprat analyzu Tveho neuspechu ;-D Zakladem uspechu u zen je je nechtit. Nemyslet na ne jako na potencialni partnerky a cim vic budes brat rozhovor s nimi jen jako takove odpocinkove zvatlani mezi svyma dulezityma zalezitostma, tim vic stoupnes v cene. Treba ses lukrativni, vid, ale navazovat vztahy pres tenhle server je hovadkovost. Tj. i mne by se normalni lidi meli vyhnout, kdyz zjisti, ze sem chodim psat dementni basnicky :D
29.07.2009 02:35 K dílu: taková do běla, ale jinak Heulwen
Přišlo mi avi od Narriel, já naposled naň kurzor vztáhla, čekala jsem, že žvanil přijel, nebo vzdychavá prázdna táhlá. ale tyhle bílý prázdna něco přesně vystihují - po čem i ve mě je brázda - to je plní a já děkuji.
29.07.2009 01:47 K dílu: Hledání2 Heulwen
Tak mozna si to vymyslela jen aby byla zajimava... a koneckoncu je to vlastne jedno, kdyz Vam to vydrzelo stejne jen dva mesice... Zpochybnuji to jen proto, ze mam cuch na absurdni blaboly, jimiz se nekdo neskodne snazi zviditelnit :) :-) No prijde mi to divny, jenze jsem nevedela, co to ma demonstrovat. Podle me to, ze tahle uz Te evidentne jako lukrativniho partnera nebere, takze ji nic nebrani byt prachsproste protivna...
29.07.2009 01:09 K dílu: Noční pochody Heulwen
Dik za avi. Jooo, nocni pochody jsou muj obor. A proto tuto basen jakozto jejich dustojnou propagaci schvaluju vsema ctyrma koncetinama, po kterych se sunu po lese. Bezva!
29.07.2009 00:24 K dílu: Hledání2 Heulwen
Psychopat: Ale samozrejme, ze Ti nerikam, co bys mel delat. Ja jen pisu, jak by si predstavovala divka reakce idealniho partnera :) Netvrdim, ze neverim Tobe, spis mi prijde, ze Ti kecala ta holka. Proste se z toho vztahu chtela vyvliknout a vymyslela si naprosto debilni historku, se mi zda. Psychopat nemuze byt lukrativni, Heulwen rada stabilni jedince :) A ti nechodi na pismaka. To je o realite? Je to nadsazka trochu.. a jak to souvisi s icq drzym ozeve nechapu... V tom pripade se zase neni ceho obavat ze strany toho kluka, kdyz ji nechce... a je osklive prat hnusne veci holce, kterou jsi mel rad... :P
10.07.2009 15:57 K dílu: Název tak nějak schází...Asi by to byla nějaká směs mezi vytrvalostí, hrdostí, vzpourou, setrvačností a touhou po domově... Heulwen
Narri: Ne e, jsem sem psala urcite mnohem driv, nez jsme se poznaly. Nekdy 2003. A ta kritika z 12.9.05... to jsme se take jeste nemohly znat. Myslim, ze jsme se videly az v lete 2006. Taky Te mam moc rada! :) Nikdo jiny by z Noveho vcelina nedokazal vybudovat tak utulny domovsky pristav s prijemnou kamaradskou vsem otevrenou atmosferou :)
10.07.2009 14:35 K dílu: Hledání2 Heulwen
Psychopat: No ja pro jistotu nikdy s pritelem nebydlela, vyhovuje mi sobestacnost a i kdyz jsem desne nekonfliktni a muzu zit s kymkoliv, tak respektuju, ze kdokoliv nemuze zit se mnou, a situacim, kdy si dva lezou na nervy, ale jsou nejak ekonomicky svazani, radsi predchazim. Souhlasim s tim, ze navazovat vztah, kdyz nejsou vyreseny pomery (byt jine nez citove) v tom minulem, je hovadkovost :) Jak rikas, neni to tak jednoduchy :-P Timto si urcite dana osoba nechce vynutit zarlive sceny, ale vice pozornosti a nejakou akci. Idealni reakce by pak byla na zpusob:"Tak to ne, do kina jdes se mnou a kamaradovi napis, ze nemas cas!" O samoucelnou zarlivost urcite nikdo nestoji. Haha, chce zemrit sam :-D Promin, to mi prijde jako dost nepravdepodobna historka :) A co Ty s tim? No treba rict: "Mala, ja te ochranim!" a po hokejistovi uz ani nevzlykne, co taky s mrtvolou :-) No ja ti asi nic jinyho nereknu, jednak jsem spis chlap a druhak se tyhle divci lzi odvijeji pouze od toho neznepratelit si potencialniho partnera (at je to, kdo je to, s druhym pohlavim je treba byt za dobre, protoze dana osoba muze znenadani zlukrativnet, a pokud nemuze, tak se k ni holky chovaji jako k holkam, to je jasny). A Psychopaty z pismaka jako potencialni partnery neberu, takze muzes byt v klidu :-) Kazdopadne v tom nevidim zase tolik zleho. Proste chlapcum vse servirovat tak, abych z toho vysla jako hvezda a pravdu vyzvanit kamaradce. Trochu smutna je potreba servirovat skutecnost tak, abych z ni vysla jako svata, i chlapcum, ktere uz jako potencialni partnery neberu, ale prece se pred nima neshodim, co kdyby. To se pak projevuje jako med tam a hnusne pomluvy u kamaradky. Mne se to taky nelibi, ale nemuzu s tim nic delat, asi holcici druh souteze.
03.07.2009 04:50 K dílu: Ráno na Novém včelíně Heulwen
:-D husty. Chci videt tu tyc! A ci-sto-ta nebo cis-to-ta? ;)
03.07.2009 04:36 K dílu: Básně jedna báseň, (c)1997-2009 Heulwen
Mne se libily zvlast ty graficke, driv jsem totiz hrozne zrala Apollinaira :-)
03.07.2009 03:52 K dílu: Hledání2 Heulwen
Btw. kamarádovi se také před léty stalo, že se s ním rozešla holka, se kterou bydlel. Byl první rok v Praze, neměl kam jít, měl jí rád a ona si tam vodila svého nového přítele a on na to musel koukat. Takže věř, že pro bývalého Tvé přítelkyně to je mnohem horší...
03.07.2009 03:45 K dílu: O roztávání Heulwen
Všechno je jednou naposledy... skvělý refrén dodávající básni ještě více na zádumčivosti, moc pěkná! Jen to "na vlnách" mi tam ať to čtu, jak ču, nepasuje :/ škoda, jinak je to super!
03.07.2009 03:30 K dílu: Můj roztoulaný Heulwen
úplně mě to rozhoupalo, rozbroukalo a rozněžnělo :) Ještěže mám tu Narriel :)*t
03.07.2009 03:25 K dílu: Pravidla pro interní komunikaci, aneb vítej doma, ty vole... Heulwen
No, to jsem se Salem jeste nechodila, Narri :) Ale o to nejde, Sal nikdy nevypravel tak fantaskne a dokonale odtrzene od kontextu jako Ty :) Vzdycky jsem mela pocit, ze vypravis spis o nejake hre, nez jsem Te poznala lepe a doslo mi, ze postavy a udalosti jsou vzdy skutecne! :-)
03.07.2009 03:12 K dílu: Hledání2 Heulwen
Psychopat: Ja vim, ze spousta lidi je zarlivych a zda se jim to v poradku, ale moc to nechapu. Je to neopodstatneny druh sobectvi. Muj pritel je ted na oslave nedavne pritelkyne a kdyby u ni prespal, tak mi to urcite vadit nebude, protoze mu verim a vim, ze ma rad me, a s ni se chce jen dal pratelit. A on by mi take veril, kdybych nekde byla s nejakym byvalym. A to je, si myslim, konecne zdravy vztah. Problem expartneru me vazne fascinuje - snad vzdycky chodime s nekym pro nejake kvality, ktere neztrati tim, kdyz se rozejdeme. Takze uz vime, ze to neni partner pro zivot, ale kvuli tem kvalitam/spolecnym zajmum/whatever se s nim vidame dal a byla skoda, kdyby ne. A prijde mi jako naprosty nesmysl, kdyz ma nekdo potrebu se tvarit, ze pred nim nikdo nebyl. Proc si namlouvat neco takoveho? Proc expartnery tabuizovat a nahrazovat je neurcitymi zajmeny? Je jasne, ze neni vhodne popisovat soucasnemu priteli, co konkretne jsem delala s byvalym, ale ten soucasny je preci ten lepsi, tak proc by mel zarlit na neci roli v mem zivote, kdyz jsem jeste neznala jeho? Krom toho pritelova byvala je fajn holka a kdyby neco potrebovala, tak ho za ni sama rada poslu. A nekteri to vedou tak daleko, ze zarli i na kamarady, kteri nikdy nicim vic, nez kamarady nebyli jen proto, ze s nimi partnerka travi cas. Snad maji taky sve kamarady a zajmy a ne jen stihat partnerku...
05.06.2009 16:19 K dílu: Pravidla pro interní komunikaci, aneb vítej doma, ty vole... Heulwen
Ti lidé, co Te tady ctou, si mysli, ze mas jen bujnou fantazii a stejne jako me pred par lety, by je urcite nenapadlo, ze je to vsechno PRAVDA! :-D
05.06.2009 16:12 K dílu: páteční coming out Heulwen
:-O :-)
25.05.2009 23:49 K dílu: Na jazzu vzpomínám jak Heulwen
Dík Narri, za avízo. Tematicky mi je to blízko, protože jsem úplně nejvíc really hip :) Ale něják mi to nesedí rytmicky - jako by se plynoucí jazz nemohl rozhodnout mezi blues a foxtrotem, jako by jeho rezavý vlak měl hranatá kola... Ale což, jednotlivé kousky jsou bezva. Mimo jmenovaných se mi líbí třeba "konzumní odpad". A rack je ten přehrávač? Zrovna jsme nedávno ve tři hodiny ranní seděli někde na vinohradech na zaplivaných schodech (bez krabičáku) a performovali. A slova jsme si hledali na iPhonu, svět je dneska zvrhlej :-)
25.05.2009 23:27 K dílu: pošetilosti / nedostatek nedosažitelného Heulwen
Nejvíc poslední tři verše, parád :) Dík Narriel za avi.
25.05.2009 23:24 K dílu: Zvedni hlavu Heulwen
Zvrhlík: To je schválně ;P Paulart: A třeba je to metafora ke hvězdám a třeba tam opravdu jsou reální jezdci a opravdu jim je jedno, že ti jejich koně za moc nestojí ;) A Ty víš, co je komu fukjedno? A vážně se metafory v haiku nepoužívají? Fňuk! :)
19.05.2009 13:25 K dílu: Narriel et les garçons... Heulwen
Narriel: Jsem na dalnem severu a jsem vzhuru kvuli uceni. A jestli to znamena, ze mu to v tom Rusku nevyslo, tak me to mrzi... jinak jsem teda ale rada, ze bude zpatky :)
19.05.2009 13:22 K dílu: Fridmanovy modely vesmíru Heulwen
Děkuji! Jmenuje se to Makrosvět, mikrosvět a lidská mysl. A právě to je pro amatéry. Je báječné, když výborný matematik napíše lidskou knihu a přiblíží nejnovější teorie laikovi.
19.05.2009 02:54 K dílu: Zvedni hlavu Heulwen
Narri: A taky, že jsem asi zase zamilovaná a měla bych se učit a místo toho tlumím tendence psát romantický kýč tím, že čtu morbidní a Tvoje příspěvky :-D
19.05.2009 02:39 K dílu: Dopisy do Moskvy Heulwen
Jéé! Díky, že jsi to sem dala, hrozně ráda čtu Vaše grafomanský kecy! .-D A ráda jsem se dověděla, co je s tím klukem ušatym. Těším se na další report! ;) Viva la squatt Nový včelín! A díky za všechny ry... totiž placky :-)
19.05.2009 01:38 K dílu: Narriel et les garçons... Heulwen
Jéé, povídka! A pěkná! A pro mě! Děkuju Narriel! :-) Tak konečně vim, proč jsi nám na té šifrovačce usínala, si to s tím francouzem vyřídim :-) ...Nebo mu dám do ruky flétnu ]:-)
19.05.2009 01:19 K dílu: O třech spláchnutých koťátkách Heulwen
Doufám, že to byla ta nejmenší a nejroztomilejší koťátka :-D *klub
19.05.2009 00:51 K dílu: Fridmanovy modely vesmíru Heulwen
První je neustále se rozpínající vesmír, druhý ten spějící k Velkému Krachu a třetí ten s Lobačevského geometrií? Bezva :-) Máš ještě ten odkaz na idnes, to bych si docela přečetla, s čím se to spojuje. Zrovna čtu Penrose (doporučuju), takže modely vesmíru děsně žeru O:-)
19.05.2009 00:14 K dílu: Já mam teda věčinou spánek upe v pořádku, ale vobčas se mi zdaj divný vize, jako tomu Terra Nostradámovi Heulwen
Teda o tomhle se mi taky zda! A tak, ze vetsinou. Takze nejsem v poradku. Ale rozhodne bych to takhle drsne zvecnit nedokazala. Super, lamu se v pase :-D
19.05.2009 00:06 K dílu: Beze jména Heulwen
Já bych se nejdřív teda osvobodila! :)
19.05.2009 00:03 K dílu: Poprvé... Heulwen
Slohovka do školy? Myslím, žes připravil rodině učitele/ky zábavný večer :-DD
18.05.2009 23:50 K dílu: Zvedni hlavu Heulwen
Narriel: To vis, Podivej se na nebe, jestli neuvidis jezdce... .-) Koukam, ze jsi smazala sve EMO id...? :-o
18.05.2009 23:42 K dílu: Horororovej zážitek, kterej upe naštěstí dopadl dobře a poučení vo tom, že upe vykrucování je na nic a může vás z něho bolet krk Heulwen
veselý! :)
03.04.2009 03:35 K dílu: Jan Palach Heulwen
Hmm. Přesně nad tímto jsem nedávno (i dávno) přemýšlela. Několik let chodím kolem posmrtné masky Jana Palacha. Ale kdo je to Jan Palach? Co dokázal a co napsal, když se o něm učí? Jaký byl a jaké měl názory? Jeho čin jsem nechápala - co je to za čin dokázat to, že už nikdy nic nedokážu? Není sebevražda ten nejhorší způsob boje stejně jako nekalé činy nejhorším způsobem získávání pozornosti médií? Palachovu výstavku na FF nedávno vystřídala výstava s názvem "Mongolskem na koni", ale když tam ještě byla, tak jsem si našla čas všechno pročíst, prohlédnout a promyslet... A došla jsem k tomu, že to rozhodně hrdinský čin byl. Protože hrdinství přeci znamená nadřadit ideály a životy jiných nad život svůj a to on udělal. V dnešním světě, kde ideál věrnosti nemá žádnou cenu a zaměňuje se s poslušností; kde nejdůležitější roli hraje co možná okamžitý efekt, je chápán čin oběti opravdu stěží. Ale stačí mít mysl otevřenou a dopadne na nás skrz to všechno to, co zapomínáme díky tomu, že jsme přestali chodit do kostelů - že jsme součástí celku a že o celý národ ne-li celé lidské společenství by nám mělo jít především. Nejvyšší hodnotu pro nás má jednotlivý lidský život - osobnost a jí dosažené cíle, ale před takovým činem se toto jeví směšně parciální. Čím je malicherná honba za úspěchem ve státě činícím národ nesvobodným? Ten čin promlouvá svou hloubkou i teď, ale kdo naslouchá? Kolik je potřeba Palachů (tahle 4 slova jsem tam cetla), aby si zákonodárci uvědomili, že mají někam vést celý národ a ne jen si nahrabat, dokud jsou u koryta? Myslím, že zvlášť v období nechutných rozbrojů v parlamentu se ukazuje nevěrnost našich předních osob. A možná nemáme silnější zbraň než tolik ceněný život, abychom dokázali, že by se i oni na okamžik zamysleli a zastyděli... pokud v nich ještě zbytky studu zůstaly :-( Omlouvám se za výlev a že jsem nečetla diskuzi. Moc děkuji za článek a za připomenutí.
18.02.2009 02:56 K dílu: Co vyprávěl starý traper Heulwen
Paráda! Když něco ulovím, zvu vás na dlabanec! :) Snad jen chybí popis jak na Nohouna europoidního: Nohoun má maso příjemně nasládlé chuti, podobné hovězímu. Loví se oštěpem nebo špičatou dědečkovou holí. Úspěch odvíjí od rychlosti, kterou je lovec schopen vyvinout, ovšem základ je tak jako tak vybrat si unaveného nohouna, který v sobě má již mnoho mil. Další důležitá věc je dbát na to, abychom nebyli na jeho druhém konci. Dobrou chuť ;)
18.02.2009 02:30 K dílu: Vzkaz v láhvi Heulwen
Takový klid z toho dýše :) Moc pekne a prijemne obrazky to vyvolava...
18.02.2009 02:13 K dílu: Zdálo se mi dnes o pokladu, bratři Heulwen
Mmm, koukam, ze je online prezdivka, kterou me kdysi bavilo cist, tak jsem na neco klikla a je to porad dobry. Bezva ze stale pises! :) A dostala jsem uplnou chut sehnat nejake kamarady na nejake rpg.. Dík!
25.09.2008 01:29 K dílu: Jsem paní... Heulwen
Teeda, Narri, to je uzasny! Miluju hladce ctive basnicky s prevratem na konci. Kdyz to ma obsah a poentu a vyvolava to prijemne barevne obrazy z mladi... krasne to poctenicko. Zvyraznovani slov bezva napad. Tipuju!
11.12.2007 16:23 K dílu: Óda na plesové šaty Heulwen
Narri: Odemyká moje rty (kdyz vyklovává jazyk z mé mrtvoly) (chá, ja jsu pravy vlastnik sveho klubu!) :))
16.09.2007 21:22 K dílu: Óda na plesové šaty Heulwen
skvlovina v úsměvu supe :)
05.07.2007 23:18 K dílu: Hrášek trochu jinak Heulwen
:-))) Teda alespoň z těch, jejichž rodič neříkal "Jdi.." s důrazností svého taktéž kantorského povolání :)
24.06.2007 19:52 K dílu: Lavička Heulwen
Hezké, taky bych si koupila dům, kdyby am byl někdo, s kým si mohu povídat a mrtvý dědeček je naprosto ideální a mému vkusu přiměřený, třeba bych se i naučila vyjadřovat :) Jen nechápu jednu věc - rozsápaný obličej ruší idylku? Něco tak malicherného jako vzhled? Je fakt, že když vás spojovalo to estetické cítění, tak to dává smysl.. Ale já bych mu dala do důlků květiny, nebo mu obličej přikryla a povídku prodlužila. Stařeček se může rozkládat ještě dlouho a upadnutím různých částí těla vyjadřovat hluboké myšlenky ;) No a nejvíc mě děsí to, co s ním udělá deathmetalová kapela, huh :) Povídka je super, máš tip ;)
13.05.2007 18:56 K dílu: Smíření s městem Heulwen
Zase píšu moc rychle :) Mezi to "abychom věděli" a "aby byl s námi ten" patří "co a jak dělat".
13.05.2007 18:51 K dílu: Životu, s láskou Heulwen
Molloyan: Ale je :) Je to takovej ráj na zemi- tedy ne uplně všude... Já to myslela ne jako na Zemi,ale na zemi v prachu spadnutý.
13.05.2007 18:48 K dílu: Heulwen
Máš u "Smíření s městem" nebo jak se to jmenuje odpověď :) Od tý přeinstalace mi nefachčej avíza.
13.05.2007 18:46 K dílu: Smíření s městem Heulwen
Molloyan: Tak jsi mě tou reakcí docela překvapil :) Snad už fungují avíza... Je mi líto, že to vyznělo jako chladné vyhledávání nejlepšího obchodu. Vztah je ale především umění vycházet spolu, když je ta největší zamilovanost ta tam.A to co jeden od druhého chce není obchod, ale důkaz lásky.Že si jeden pro druhého najde chvíli,aby mu udělal radost, že chce být taky s ním. Jo, možná to jde tak, že druhému dáš úplně všechno a nechceš nic na oplátku. Ale vydržíš to jen v době největší zamilovanosti a když to opadne, tak najednou koukáš a cítíš se zneužívaný. Láska je od toho, aby si oba vzájemně poskytovali,co potřebují, aby si vycházeli vstříc. A není to pro obchod, ale pro to, že chtějí,aby ten milovaný byl šťastný. Jo, jeden čas jsem měla na nástěnce citát od Karolíny Světlé- něco, že láska je, když potlačíš všechny své touhy a obětuješ se tomu druhému. Chtzěla jsem, aby mi dodával energii,abych setrvávala v dávání... Jenže láska není sebeobětování! Člověk má svou hodnotu a dospěla jsem k tomu, že Karolína je vedle jak ta jedle. Člověk sebou nemůže nechat zametat a proto je tolik důležité ve vztazích jednat důmyslně a hledat nějaká pravidla, abychom věděli, aby s námi byl ten, koho máme rádi, šťastný.
22.01.2007 16:33 K dílu: Prokleta Heulwen
Hmm, takové pocity, co lezou ke každému v nestřežené chvilce :-)) Zadupat! Dominuje v tom ale pasivita. A já zrovna dneska dooscilovala do té aktivní nálady. Takže by to chtělo nějaké nadšené zvolání: "Ha! Svět je to,co tvoříme! A když není podle našich představ, tak si ho takový uděláme. Je nás na to dost, co máme stejné ideály." :) Jo a ještě mi to asociovalo Smullyana: "Bůh pomáhá těm, co si pomáhají sami. Ďábel pomáhá těm,co si sami nepomáhají. Pomáhá Ďábel sám sobě?" To jen aby jsme přemýšleli o veselejších věcech :)
22.01.2007 16:13 K dílu: Jsi volná Heulwen
Ještěžes tam napsal ten prolog :-) Já teda žádný problém s rytmem nemám... snad jen ten první řádek- to "volná" tam drobet přečnívá. ale za dojem *
22.01.2007 14:41 K dílu: Heulwen
Tak to řekni ;-) (Tády dády dýdádáda!)
15.01.2007 00:43 K dílu: Vyznání tlejícího šneka Heulwen
Háá! Tak tenhle šnek je bezkonkurenčně bááječnej! *t a hups s ním do klubu
15.01.2007 00:36 K dílu: Smrad tlejícího masa Heulwen
hmm, mě tedy ten smrad naopak přilákal :-) Díra se ucpe a harmonie zase zavládne, ale proteď se mi hodíš do klubu :-) A vůbec se mi to líbilo. Ať žije defétismus prvního odstavce! :-) *
15.01.2007 00:29 K dílu: Mrtvola..(Skrytý vrah) Heulwen
Hahá, tak ta je podle mého gusta. Sice nevím, co by na té chudince děrované mělo ještě chcípnout, když už hnije.. ale stejně je to pěkné :) ->klub
15.01.2007 00:20 K dílu: Ke komu se přitulím? Heulwen
Nevím, jestli má být "jez bez konce" asociace nekonečného jezu (pak bych přidala "jak") nebo, že má láska nekonečně baštit, hmm, pak by taky dokázala všechno naráz obejmout :-)) Ale přitulení se k dědečkovi v hrobečku je moc roztomilé, to pujde do klubu :)
15.01.2007 00:15 K dílu: Laska nebo sex? Heulwen
Zký, taky se mi zdá ten poslední řádek bohužel dost pravdivý. *
15.01.2007 00:01 K dílu: Nejde přestat.. Heulwen
Há, tak tahle se mi moc líbí! *
Nahoru