15.11.2003 00:00 K dílu: zsis
wow. teda. mozna to je ted trochu morbidni, ale .. krasa ;-)
12.11.2003 00:00 K dílu: Dvě věže zsis
libi libi, je to moc pekne. opravdu me prekvapilo to jak hezke je to co v tech vezich stoji, nejdriv jsem myslel ze to jen takove stupidni kresleni s nejakym blabolem. nevim jestli to je naschval, ze na konci davas vinu z otcovi smrti "valce". mozna jsi tak jako tak chtel aby o tom ctenar premyslel. protoze, kdo muze za valku?
06.11.2003 00:00 K dílu: zsis
to jsi mela slozit neco O hip hopu nebo jako primo hip hop? protoze tohle neni ani hip, ani hop. i kdyz, co jse tematiky tyce, tak nejsi zas az tak vedle, vzhledem k tomu ze vetsina MCs stejne porad jen vypravi jak jsou oni drsny a ten zbytek je posranej a jak oni umi rapovat a zbytek vubec ne, a jak oni huli travu a jsou drsny a vubec... vim ze jsi to nemslela vazne, ale toho jsem se ted chtel zbavit ;-) hip hop ma celkem dobrou ideologii, protest, zdelovat zpravy, proste muzika z ghetta. ale dnes uz je jen hodne hodne malo umelcu (teda aspon tech znamych) kteri by hip hop pouzivaly jako to k cemu byl myslen.
07.11.2003 00:00 K dílu: zsis
dovedu si predstavit ze je to moc pekna pisnicka, asi spis neco klidnejsiho i kdyz emo-hardcore by s toho byl taky dobry:) tim, ze na konci v podstate neni zadne "reseni", takze neuvadis to co se vlastne resi, te pisnicce dava takovou jasnost, ze je to vlastne uplne jedno co se resi, spis ta moznost se, jak sam pises, vybrecet. aspon to je takovy muj dojem. :)
07.11.2003 00:00 K dílu: Ať žije pivo! zsis
jako oda na pivo je to moc pekne, i kdyz ja sam nejsem zas az takovy fanda opevovani opiatu. a ze pivo dusi hnev.. no, je az smutne jak casto jsem se musel presvedcit o opaku, diky nekterym navstevnikum kteri jsou nazoru ze vsichni kteri nefandi tomu samymu fotbalovymu muzstvu jsou prinejmensi hodni kastrace. ale za to nemuze pivo, ale tech spoustu lidi kteri snim neumi zachazet. takze, na zdravi! ;-)
10.10.2003 00:00 K dílu: zsis
a to si ho nejdrive osmazis, nebo ho jako ze das do trouby? Nevim, znam typka kterej zere pavouky a mury a srsne... ale tohle.
08.10.2003 00:00 K dílu: Podzimní metalové haiku pro manžela (teda jako pro Kvíču Doudu) zsis
nekdo jednou rekl, ze nahrobni kameny nejsou pro mrtve, ale pro ty co (jeste) ziji.
08.10.2003 00:00 K dílu: Můj manžel je metalista! (teda jako Kvičák Douda) zsis
fuck off na kov ... a na zelezo taky ;-)
08.10.2003 00:00 K dílu: MANIFEST PRO "ATEISTY" zsis
Tak trocha my omacky k tomu vsemu: ateistou jsem byl, nejsem. zadne nabozenstvi me nepresvedcilo, vim jen ze nic nevim. nikdo nemuze dokazat za buh existuje, a stejne tak nikdo nemuze dokazat opak. takze nezbyva nez se chovat tak ja povazuji za spravne, mit svoji vlastni...rekneme "moralku" nebo "etiku". verit, to ano, ale sam sobe a ne nejakymu paprdovy v habitu. pravda. existuje jen subjektivne. uz tim jakou metodu clovek pouziva na popsani pravdy, jakou rec, jaka slova, se pravda urcitym smyslem zkresluje. matematika se proto mozna zda universalni, ale pro me je matematika jen hra. hra s pravidly, a kdyz se znaji pravidla tak ti muze i v hodne veci pomoct. ze 1+1=2 jsme rekli my. predstavte jsi, kdyby nekdo zavedl uplne jiny system? uplne jina pravidla? kdyby tak byla od zacatku, mozna by to taky fungovalo.. ale to je vec kterou bych asi mel jeste domyslet, takze jestli uz nekdo ma odpoved tak prosim o zpravu ;-)
08.10.2003 00:00 K dílu: zsis
to co mele schwarzenegger je skoro vlastni rec ;-)) je to zajimave, protoze k vseobecnemu rakouskemu prizvuku pridava jeste typicky prizvuk z regionu styrska, a tim vznika, v kombinaci s anglictinou, neco co v budoucnosti bude v kalifornii mozna hodne velkym trendem. no, a potom v celem svete. buhuuuu.... :(
08.10.2003 00:00 K dílu: zsis
"schwarzig" je z rakouska. vim to protoze tu ziju a dneska je to hodne hodne spatny, taky to bylo to prvni co jsem slysel v radiu. ne, prezidentem teoreticky byt nemuze, to je pravda, ale tusim ze v americke konstituci je take napsano ze prezident je clovek s nejvice hlasy, takze nikdo nevi...
08.10.2003 00:00 K dílu: zsis
Shammanne, delas jsi srandu nebo to myslisi vazne? protoze ja jsem si srandu nedelal, schwarzenegger to fakt vyhral :( ale byt guverner Aljasky si predstavuji velice zajimave.
08.10.2003 00:00 K dílu: zsis
Arnold Schwarzenegger je guverner kalifornie. ze to se svetem jde s kopce jsme tusil, ale ze uz jsme tak blizko konce jsem si nemyslel.
06.10.2003 00:00 K dílu: zsis
Je mi lito, nejak jsem neprisle na to jak zaslat vice aviz nezapsanym osobam :))))) ale jeste jednou... MUHAHHAAAA!
06.10.2003 00:00 K dílu: zsis
MUHAAAHAHHAAAAA!!!!!!!!!!!!! To je paraaaada. tip tip tip! Fakt dobry..
06.10.2003 00:00 K dílu: Mrtvolný hnáty - metalová píseň pro manžela (teda jako pro Kvičáka Doudu) zsis
aha. tak to jo :)))) parodie na metal je to opravdu skvela! Opravdu se omlouvam a je mi to velice trapne... ma kratkozrakost.
06.10.2003 00:00 K dílu: Mrtvolný hnáty - metalová píseň pro manžela (teda jako pro Kvičáka Doudu) zsis
no, nevim. cos ae kritiky textu tyce.. ehm, ono to mozna s muzikou je i sranda a tak, ale myslim ze Hardcore stejne jako Metal maji vetsinou v textech trochu vic nez hnijici mrtvoly a cerviky, je mi lito.
06.10.2003 00:00 K dílu: než se probudím zsis
moc moc hezke. fakt pekne. tip;)
07.10.2003 00:00 K dílu: Ranní a večerní modlitba zsis
Je sice pekne ze je to pro tebe tak ocividne dulezity kus prace, ale prolog je, promin, proste moc dlouhy. musim rict ze ranni modlitba se mi libi, ale ta vecerni, nevim nevim... proc jsou stiny mesice hodne odpusteni? proc, a hlavne CO mu odpoustet? Jit v noci za uplnku a vrhat stin v mesicnim svetle je skvela vec, a stiny vseobecne nemuseji byt jen spatne. No a odpousteni viniku... ach jo, ted uz se dostavame do filozofickych diskuzi, to uz nema smysl. proste je to pekny az na ten podle me prehnany prolog;-)
06.10.2003 00:00 K dílu: jen tak zsis
ja vím;-)) to je ale sranda se tomu tlemit :))))
05.10.2003 00:00 K dílu: jen tak zsis
@Jenniffer: dik, uz je to vylepseny :) @(G)eorge: to je jen tak ;) ja vim ja vim, hlavne ze se vsichni porad smejou => :)
01.10.2003 00:00 K dílu: Obkročmo sedím smrtce za krkem zsis
ty rymy jsou takovy... no divny, zda se my ze nejak rytmicky nevyvazeny. ale mozna to je taky zamerne. libi se mi tema, sam bych rad tuto otazku mel vyresenou :)
02.10.2003 00:00 K dílu: pasivum zsis
wow. :0 <= to je moje otevrena huba krasa.
03.10.2003 00:00 K dílu: undeRgarden zsis
rozhodne bych jsi to rad poslechl, jestli je nekde moznost.
01.10.2003 00:00 K dílu: undeRgarden zsis
ma to moc hezky spad, a zni to celkem klidnou atmosferou. jakemu stylo by se to tak nejspis melo podobat? nebo sam jeste nevis? a jeste dve slova, ktery me proste k tomuto nejdou z hlavy magic mushrooms
01.10.2003 00:00 K dílu: zsis
myslim ze aldodiruk ma ma pravdu. rad bych k tomu jeste neco dodal, ale myslim ze mymi keci o me predstave sveta uz dostatecne spamuju jine diskuze, takze se proste pripojim, jako ze je to jednodusi ( s v podstate dukaz vylizanosti meho mozku prave v teto chvilce). jen nedeklarovat co je umeni a co je. protoze na to vlastne nema nikdo ve svete pravo.
01.10.2003 00:00 K dílu: kennedyho boty zsis
asi na to jsme moc blby. fakt ze to nechapu.
29.09.2003 00:00 K dílu: Walking with Captain zsis
"Could I know that happens this" nejsem jsi jisty nakolik anglicky to je. jinak pekna basnicka, takova, vis co, zda se byt opravdu pekna, ze jake vsechno je v poradku, mame se radi a lalala ;-) proste to co si lidi tak radi posilaji v smskach.
14.02.2004 00:00 K dílu: my stairway to heaven zsis
@lukas: hudba.. nevim, az to nekdy bude dostavat hudbu tak uvidime, led zep sou skveli ale asi bych z toho udelal neco trochu jinyho.. a ano, hrajeme sice spise punkrock, ale ne ze by nas zajimalo jak to zrovna jede.... @mishulda: dik:) tak aspon neco, takova "do-it-yourself" pisnicka...
29.09.2003 00:00 K dílu: zsis
Hadam li spravne, tak to na me pusobi jako takove to "ach sakra, porad jenom chlastam a mel bych s tim prestat". s tim, ze clovek presne vi ze den na to pujde do hospody. je to moc pekne napsany.
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
@anonym15: nevim, jestli bych tohle udelal mim pravidlem, asi bych o spoustu hezkych veci prisel.
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
asi jde o to, kdo dela umeni za ucelem krasy a estetiky a kdo ho dela za ucelem vyrvat do sveta svuj nazor na politiku/spolecnost/vscehno mozne. myslim ze oba ucely jsou opravnene, a oboum by mel byt dan nalezity prostor.
01.10.2003 00:00 K dílu: zsis
tak to samozrejme musilovy(i)(y)(i)(sorry posledni hodina cestiny uz je davno davno davno[7 roku?]) davam za pravdu. ja osobne teda takove deti/mladistve neznam, ale sance by se jim dat mela.
01.10.2003 00:00 K dílu: zsis
ehm ehm. v podstate jsem na pismaku absolutni novacek, presto, a snad my to nebude mit nikdo za zle, bych se tu rad vyjadril k cenzure a mazani del. myslim ze tu jde mimo jine i o pochopeni umeni. lyryk nahore psal (30.9) ze nejaka divenka napsala pod svoje dilko ze neni umeni ale jenom pokus o vzruseni partnera. ja si myslim ze vrusit partnera jenom slovy (nikdy jsem to dilo necetl) je v urcite mire umeni. kdo z nas si muze vzit pravo na to rozlisovat mezi umenim a "odpadem"? existuje neco jako odpad? podle me je pro optimalni atmosferu na publikovani del nutne, aby mel autor jistotu ze mu nikdo nebude zakazovat co ma zverejnovat. jak mam psat dilo kdyz me ho potom nekdo smaze? je mi jasne ze pornografie a pravicove dila jsou nejen protizakone, ale pro spoustu uzivatelu take neprijemne. mne napad hydeparku ani neprijde nikterak spatny. a rozhodovani o tom, co je "dobre" umeni a co je "zle", je sice v mych ocich objektivne nemozne, ale pravdepodobne nutne. jenomze, a to je tedka z casti predsudek a z casti vlastni zkusenost, kdyz k dilu napises ze neni pro mladistve, tak ho budou prave oni hodne cist. zakazane ovoce. chtel bych znat jedineho pubertaka kterej si neco neprecte jenom proto ze nad tim je napsane ze to pro neho neni vhodne. kontrola stari je na nic a hloupa. kdyz uz se nekdo rozhodne pro neco jako je pismak, mel by s necim takovym asi pocitat. a z frustrace nebo jinych negativnich pocitu uz vzniklo hodne dobrych del. kolik milostnych basni by nikdy nevzniklo kdyby autori neventilovali svoje frustrace? to ze nacisticke myslenky a rasisticke idee vznikaji hlavne ze strachu a z frustrace je mi jasne, a je mi tech lidi lito. protoze cim pozdeji si uvjedomi co udelali tim vic je to bude bolet. ja bych to nechal na komunite, od toho tu preci jsme. abysme, kdyz uz se pise kritika, rekli autorovi co si o jeho dile myslime. popravde receno, ja jsem na pismakovi jako autor PRAVE kvuli kritikam. kdybych chtel jenom dat moje texty online, tak to prece muzu udelat vsude jinde taky. sometimes, the nicest flowers grow out of shit mejte se
01.10.2003 00:00 K dílu: Rudá krev tekoucí po listech begónie zsis
@rebecca13: diky, trochu jsem to zjednodusil, nejlepsi je ze pohled na svet ma clovek kazdy den takovy.. nejak jiny;-) myslim ze v tom momente kdy se do internetu dostanou nejake zakony, tak pro me umrel. pravidlo chovani na strankach... dobre, to by se melo respektovat nebo jit nekam jinam, ale delat neco kvuli zakonum na internetu je.. omezovani me volnosti. a prave proto se me (zatim) internet tak libi. protoze je to takova mala anarchie:)))
30.09.2003 00:00 K dílu: Rudá krev tekoucí po listech begónie zsis
myslim ze djPes ma prvdu. a prave proto bysme meli vsichni dat adonisovy za pravdu. internet je (zatim) svobodne medium, a ja bych jsi moc pral aby to tak zustalo. tady my nikdo nerika co muzu a co nemuzu, na internetu si kazdy muze, do vetsi nebo do mensi miry, delat co chce a hlavne ma moznost se kouknout na informaci s nescitelne mnoho odkazu. a myslim ze kdyz nejaky kokot zacne publikovat detskou pornografii, tak by ho mela vyridit legie hackeru na dobrovolne bazi. protoze vsichni jsi muzou hrat na to proti tomu neco delaji, ale kdo vi co si ten a ten politik pousti doma na lap topu. no a nacky proste bombardovat emailama:) myslim ze subkultury ktere potlacuji jine "spolecnosti" jsou jedine hodne izolace od zbytku sveta. samy to tak chteji. tak at se sem neserou. trochu jsem se rozepsal...
30.09.2003 00:00 K dílu: Noc generálů zsis
je mi lito, ale ted jsi nejak nemuzu odpustit par pripominek, alespon to jak ja vidim veci... "Za nasi zem".. sakra co je to nase zem? je to nase zem? cim je ta zem vic nase nez najakyho africana nebo eskymaka? nemam rad kdyz nekdo mluvi o "svoji" zemi. bydlim ted uz nejakou dobu v rakousku, a vidim ze tu jsou stejne idioti jako v cechach, a stejne tak jsou tady i dobry lide jako v cechach. a vsude jinde. me se ta hra na narody a takovy kravinky fakt nechce hrat. citim se doma ne zemi, ale myslim ze kdyz chci do ruska tak bych tam mel smet jet a ne si zarizovat nejaky podelny vizum. Amerika? stejne tak. to samy z asii. v podstate jsou lidi strasny sobci, a myslej si ze to kam prijdou patri jim. ano, muzou jsi to privlastnit, akorat by mohly zacit premyslet o tom jake to je pro spolecnost.. no, nic ve zlym, vim ze par lidi ma jiny nazoru, par dasich pak zacne mluvit o cti kdovicem, nejaky hrdosti.. BLA BLA BLA. budme uprimni. je to na nic, tyhle kraviny uz staly mnoho lidi mnoho zivotu. J to tha V out! Peace! ;-)
29.09.2003 00:00 K dílu: Noc generálů zsis
Na jednom konzertiku jsem videl krasne tricko. "I will point a gun for my country, but I can't guarantee you which way". Zeme ktera by byla natolik idelani aby za ni stalo bojovat a polozit zivot neexistuje, podle me teda ne. Prolog se mi libi. Mozna by stalo za to premyslet o odpovedi na tvou otazku. jeste jedna "blbustka", kterou jsem nekde precet: sen bezejmeneho vojina: hromadny hrob bezejmench generalu
01.10.2003 00:00 K dílu: Mé Srdce- název prudce komerční zsis
i ty jeden. "uz zase" . zni to jako kdyby se to dalo cekat, at je je to cokoli, nazveme to hrou pexesa. voda uschne, ale azbest .. tam se tezko zaklada jakykoli plaminek. ale mozna ze jsem te take nepochopil.
25.09.2003 00:00 K dílu: anekdoty zsis
dik ;-) jako ze nemam na klavesnici hacky a carky tak hje to asi jedna mala z veci v cestine kterou na pismaku budu mit/mam:)
25.09.2003 00:00 K dílu: policajti zsis
ja chci taky piiiiiiiivo! v podstate ty napady ani nejsou tak spatny, jen ta argumentace je takova divna.
25.09.2003 00:00 K dílu: Politika je svinstvo a diskuse o ní do literatury rozhodně patří zsis
no, co ja jsem slysel tak ceske jednotky pomahaly v iraku. a musim rict, ze jsem to nevidel rad. na tuhle vec existuje hodne nazoru, a pravda je ze asi opravdu nemuzeme vedet komu verit. videl jsem clanky v internetu, kde americka media popisovala evropske demonstranty proti valce jako "novou hitlerovu mladez" a "zastance saddama" ( http://thomas.wolff.net/weasels.htm ) . take jsem videl clanky ktere trvdili, ze 11.zari je dilo CIA. Jako dukaz toho ze neco neni v poradku bylo mimo jine uvedeno ze letadla byla plna sotva z jedne tretiny, pricemz se za normalnich okolnosti let stornuje kdyz neni plny ani z poloviny. ale kdo uz to muze tak presne vedet. Videl nekdo nahodou film "Wag The Dog"?
25.09.2003 00:00 K dílu: zsis
toz je to celkem vtipne, hlavne kdyz si predstavis dostat od upirky oralni uspokojeni, to musi byt, mno, prinejmensim vtipne.
25.09.2003 00:00 K dílu: Winter zsis
je to pekne, je to pekne.... hlavne schema tech rymu se mi libi.
20.09.2003 00:00 K dílu: Cesta zsis
moc pekne.
25.09.2003 00:00 K dílu: About Some Fans zsis
to je me jasny, a ze byl nametenej jak doga to sice vysvetluje, ale neomlouva. co se idolu tyce... ted me napadlo jestli tu nahodou nejde o omyl. vetami "kill your idols" a "suck their blood" nejsou mysleny imperativi, ale spis komentare. asi by to bylo jasnejsi kdyby tam bylo "you kill your idols" a "you suck their blood", ale myslim ze i tak se to da pochopit. idol.. neda se rict ze bych nenavidel idoly, to ne, a byla by lez rici ze jsem nikdy zadne nemel. mel jsem, a pravdepodobne i stale jeste nekde uvnitr mam, jen si to nechci pripustit protoze hledam sam sebe. akorat si myslim ze jsou urcite hranice, jako ze kdyz reknu ze se me moc libi Flea od RHCP a trochu se prinaucim jeho stylu hrani, tak to neni tak strasny jako kdyz reknu ze se mi moc libi Flea od RHCP a ted si necham vytetovat vsechny jeho tetovani, pak jsi koupim tu samou basovku jako ma, a pak do smrti budu hrat jen muziku Peppers. mozna je to tim lepe vysvetleny;-) @George: "to cely" je siroky pojem. hudba sama o sobe urcite ne. jestlize mluvime o popbyznisu(ano, napsal jsem cesky...) tak mas samozrejme pravdu, velka vetsina toho je delana jenom proto aby lidi meli idoly a kupovali desky. no a ti co uz idoly jsou maji radost ze jeste smi vydavat desky, protoze je lidi s velkou pravdepodobnosti budou kupovat (Kaja Gott, Lucka Bila....) i kdyby delali sebevetsi shity (jako ze delaji). prosim nebrat to vsechno az zas tak presne, jasne ze vim ze existuji vyjimky;-)
18.09.2003 00:00 K dílu: About Some Fans zsis
vysvetlim to takhle... ackoliv bych se na zadny pad nepovazoval za punka, dost se, z casti i kvuli kamaradum, v tomto okoli pohybuji nebo jsem se pohyboval. a vsimam si, ze fanousci s kapel (ktere za to mnohdy ani nemuzou) delaji svoje idoly, coz v podstate neni nic spatneho, akorat to delaji zpusobem, ktery se proste pro ten druh muziky nehodi. dalsui priklad. na jedne oslave jsem prohlasil, ze Korn jsou nudni. pak jsem se opravil, protoze ve zkutecnosti hrali Rage Against The Machine. No a jeden opilej typen me pak hodil pres pul mistnosti, prej co jsem rek proti RATM. To jsou veci, ktery od inteligentniho fandy proste necekam. je to text o clovickovy, ktery ma strach pred svyma fandama, protoze jen delaji ze ho chapou. To jsou fandove kteri zabiji muziku, podle me. doufam ze jsem to tedka aspon trochu vysvetlil...
16.09.2003 00:00 K dílu: pivní idea zsis
proc to neudelat?
16.09.2003 00:00 K dílu: My jsme my zsis
to je hip hop?
18.09.2003 00:00 K dílu: afternoon moon zsis
Dik za kritiku, aspon nekdo;-) nevim, v podstate jsem nemel zamer napsat jakkoli humorny text, ale jestli ze na konci toho humoru neni moc citit, tak se aspon trochu povedlo.
16.09.2003 00:00 K dílu: Nemravný žáček zsis
No, ehm. taky nazor. a hnis... kdyz me operovaly nehty na nohou, taky ho tam bylo dost, teda nelizal jsem ho ani se me moc nechtelo... budiz.
16.09.2003 00:00 K dílu: zsis
Takze, vysvetleme si to jinak... "Zitra je taky den, slunce mi to dneska slibilo..."-Nohavica- asi ti jenom zavidim, vsechno okole tebe se na tebe smeje;-) dokonce ja ti sem kreslim smajlika...
16.09.2003 00:00 K dílu: zsis
"zas jeden den za nami..." "...vyjdem do dali..." , no, hledam nejake duvodu, _proc_ bych me zasvetit muj zivot bohu, v tomto textu ale jaksi nachazim jen chuze do dali a "zas jeden den", a osud ktery se na me sice smeje ale na faktu dlouhe chuze ci meho osudu, ktery se na me obcas opravdu primo sklebi, nic nezmeni.
16.09.2003 00:00 K dílu: Šanson pro Edith Piaf zsis
ja teda musim rici, ze Edith Piaf by to podle meho nejspise nezazpivala, ale nejsem znalcem, mozna toho od ni znam proste malo. jinak mi to pripomina Brechta.
16.09.2003 00:00 K dílu: Povzdech manželky sexuálního loudila zsis
ja teda musim rict ze bramboraky mam hodne rad, a mamka dela celkem slusny;-)
16.09.2003 00:00 K dílu: Výčitky zsis
taky mi to prijde nejake povedome. jako bych to uz nekde zazil, az na to ze clovek v teto basny ocividne aspon svou sanci dostal pred tim nez to vsechno podelal.
16.09.2003 00:00 K dílu: V novinách zsis
jestlize to zatim rikaji jen noviny tak to nemuze byt tak strasny.
16.09.2003 00:00 K dílu: Zkáza světa II. zsis
drogy lidstvo nenici, lidstvo se nici drogama.
18.09.2003 00:00 K dílu: NECHTE MĚ U CESTY zsis
sakra jako bych to vsechno uz odnekud znal ;-)
16.09.2003 00:00 K dílu: NECHTE MĚ U CESTY zsis
Celkem by me zajimalo, o jake chyby se jedna, na kazdy pad je celkem dobre citit ze tomu clovickovi asi neni nejlip.
16.09.2003 00:00 K dílu: Poslední vteřiny zsis
zni to jak metal. ze by nejaky ten certik?
18.09.2003 00:00 K dílu: PÍSMÁK zsis
Davam Smailince za pravdu, cte se to jako kdyz jedes po klouzacce, pekne plynule, odsipa to clovek ani nevi jak... teda, dobre, u "Jsem v tom prostě až po uši" jsem se trochu seknul, ale jinak opravdu moc pekne poctenicko.
16.09.2003 00:00 K dílu: smútok 1 zsis
cas a myslenka... to zni hodne zajimave. ten prolog sam o sobe je pekna mala vecicka.
16.09.2003 00:00 K dílu: 006 zsis
skvele.
16.09.2003 00:00 K dílu: Sobota zsis
no, taky bych z toho nemel radost jednou pro zmenu opravdu pres tyden udelat neco uzitecneho a pak nemit s kym si jit sednout na jedno.
16.09.2003 00:00 K dílu: Dopis presidentovi USA zsis
Ehm. Bush je tak trochu... tak trochu hodne debil, to je pravda. ale v podstate ta basnicka nic nerika.
03.10.2003 00:00 K dílu: Zmatena prislovi zsis
je zmatene. teda ta diskuse. nechcete treba zkusit neco s tim pivem a dzbankem?
12.05.2004 00:00 K dílu: just do it zsis
jojo, mate pravdu, toho v tom nazvu jsem si vsiml uz hned ze zacatku, ale jaksi nejsem schopny to znovu zeditovat...
04.03.2004 00:00 K dílu: zsis
tak to je dobry, ja sem sice zrovna ve vidni, ale tady to je to samy. uz by jakoze mohlo i byt neco jineho, ze... *podpis*
25.04.2004 00:00 K dílu: Óda na Vzpomínku zsis
nevim, "óda na vzpomínku", pak pry ze "vltava", nejak se me to dotklo.. a "hudba posloucha","obraz se diva"... to je pekny:)
17.02.2004 00:00 K dílu: zsis
pekne, divne, rozhodne hodne si to precist jeste jednou a trochu si v hlave srovnat jakze a coze.. ale moc moc pekne:)
16.02.2004 00:00 K dílu: Nesmrtelný zsis
no teda zasifrovany to tam mas drsne, ale kdyz si clovek da tu praci to trochu zpracovat a popremyslet.. moc moc pekna atmosfera, takovy veci jsou moc pekny. (i kdyz nekdy u toho hrozi ze autor uz pise JEN v metaforach apod... ale to tu nehrozi) tip:)
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
Ne, nejsem zadna mixaz. rodice se vzali v cechach, ja se narodil v cechach. a pak jsme se prestehovali do rakous. no, a zatim tu stale jsem:) ja uz to s tema rodnyma zememaani tak neberu. vsude to ma svy vyhody a nevyhody. no, taky je par mist ktere by staly za upominku ktere znam v cechach,a le zas na druhou stranu jsem celkem rad ze tam nejsou...
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
No, tak jasne, kdyz mas anglinu jakou drhou materstinu (nebo dokonce prvni) tak je pristup k tomu celymu trochu jiny. taky bych mohl psat nemecky, ale to sam nechci, i kdyz by to asi slo lip a bylo lepsi nez anglictina. problem je v tom ze kdyz uz nejake to "umeni", nazveme-li to tak, tak bych se chtel aspon pokusit ho delat poradne, takze i z hackama a carkama. kdo vi, treba az budu priste v cz a narazim na nejakou peknou klavesnici, tak treba i neco napisu. druhy bod potom je ze hraju v kapelce, a texty bych ja i ostatni meli radi v anglictine. No, jasne, jednoho dne budu rockova hvezda a vsechno to tady koupim ;-)
01.10.2003 00:00 K dílu: zsis
wow! a jsem v klubiku! dik:) co se cestiny tyce.. mozna bych psal i v cestine, akorat ziju ve Vidni, mam tu pocitac, mys, obrazovku, bendy.. skoro vsechno jako v cechach, vis? skoro... akorat ta klavesnice, kdyby mela hacky a carky, pani, to by bylo! ;-) je mi lito, ale zatim spis ta anglictina. navic jsem si myslim ze jsem v anglicke gramatice o neco lepsi nez v cestine. ale dik za pekne kritiky.
12.02.2004 00:00 K dílu: zsis
spis potvora je potvora ;-) dik moc za kritiky, mel bych zas neco napsat, jaksi se to tahne.. no, az priste budu v lbc tak si pis ze se ozvu, a basovku teda nejak zabalim sebou... zrovna musim makat na referatu z francoustiny, ale jako ze ted uz tedy vim jakej nick mas, tak az si najdu chvilku zacnu cist tvoji tvorbu;) zatim ahoj ahoj a mej se...
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
A vis ze ten co zna Janka nahodou jsem ;-) ?
07.01.2004 00:00 K dílu: zsis
diky za blahoprani, vidim ze tady uz mi 18 je, to je uzasne.. vlastne se na to ani tak netesim, protoze ridicak mi tu asi jen tak nikdo platit nebude a tim padem je jedina vyhoda ze budu konecne legalne kupovat pivko a cigara. ale to uz je asi tak vsechno. no, a tatovy pak budu rikat "ale tati, dyt uz mi je 18!".. no, to bude asi tak vsechno. nicmene, diky ;-)
16.02.2004 00:00 K dílu: zsis
ne, placebo vlastne ani tolik neposloucham. nejsou spatni, vubec ne, ale take me nijak "nenadchli".. nebo,lepe receno, je to pekny, ale znam zajimavejsi veci:) a dik za kritiky, ja jsem jen takova lina kuze, no, snad zas nekdy neco napisu..
17.10.2003 00:00 K dílu: zsis
to ti davam za pravdu, sranda se sex pistols je, u "who killed bambi" se se pri prvnim poslechl hodne chlamal.
03.10.2003 00:00 K dílu: zsis
:) Tak vim ze se toho povida spousty, a oba vime ze nemuzeme tomu druhymu dokazat jaka informace je pravdiva a jaka ne. Napriklad jsem slysel ze poprve kdy McLaren videl Johnnyho, tak mel ten na sobe tricko "I hate Pink Floyd" a to McLarenma natolik nadchlo ze se rozhodl z neho udelat jednu z "hlavnich postav" jeho nove skupiny. umis trochu anglicky? tohle je par radku z www.sexpistols.net o filmu "The Great Rock'nRol Swindle"... At the core of the film are McLaren‘s ten guidelines for a group’s instant success. Among the gems explained on film, by animated sequences (trashing A&M’s offices) and by McLaren himself are firstly ‘Show various record companies the potential of a band that can’t play’, secondly ‘Make it as hard as possible for the media to get to the group’, ‘Insult your audience as much as possible and stimulate hatred for the band itself’. taky jsem si parkrat neco zahral od sex pistols, a myslim ze je to hodne zajimava skupina. vseho vsudy ale musim priznat ze teorie o tom jak "komercni" byli se mi nezdaji zas az tak vymyslene.
29.09.2003 00:00 K dílu: zsis
ehm, mno. co na to rici. mozna jen ze sex pistols byli vlastne tak trochu... hodne dobry marketingovy trick? ze cely punk zacal jen diky v podstate komercni kapele? me by zajimalo, co se tobe na sex pistols tolik libi.
14.10.2003 00:00 K dílu: zsis
nazdar nazdar... =;-) vim ze bych jsem mel napsat mozna i neco vic, ale krome otazky "jak se mas" kterou sam nesnasim me nic nenapada. takze. ehm. nazdar :)
05.10.2003 00:00 K dílu: zsis
A vis ze jsem tam byl? urcite me znas. Jakub. Jsme potom jeste popijeli a pokurovali ve vertigu ;-)
Nahoru