11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
Jestli je to vytrženo z kontextu, pak se omlouvám, nicméně vzhledem k názvu a obsahu básně, k níž to patří, a vzhledem k tomu, že je to to jediné, co v tom avi je napsáno, zdá se, že to má patřit samotnému dílu...za toto se tedy omlouvám. Jinak si taky samozřejmě stojím za svým názorem - jak jinak - a protože každý z nás má jistě v něčem pravdu a ví to a tedy neustoupí, navrhuji skončit tuto debatu, neboť by byla zbytečně nekonečná a pomalu únavná... Doufám, že s tímto mým návrhem budete souhlasit, neboť jinak byste se musel smířit s tím, že vám odpovím až někdy zítra, pozítří...kdo ví? Pokud chcete pokračovat v podobných debatách a dále si vyměňovat názory, můj email je tib.man@post.cz - nemusíme tím plnit místo pro reakce na dílo... S přáním hezkých dní...zek
11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
mmch.: tvé Město v dešti je - opravdu - lepší než tohle...
11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
ad: ...A mravokárné poučky typu: "že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná." si schovejte pro žáky první obecné... Jednak to vyznívá, že jsem něco takového tvrdil... tu je Vaše tvrzení, monsieur: ...nejsem radaktorem, čímž jsem sproštěn jakýchkoli závazků a odpovědností vůči komukoli jinému a mé kritiky mohou být takové jaké jsou... např.: ...No.. Ehm... Další, prosím... (Horkost kapek) ...Na Tvůj věk slabé... (Co kdyby) ...No a co?... (Abyste věděli kdo sem)
11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
:-) ;-) ;-p
11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
Jo a když už někdo není schopen přijmout negativní hodnocení, ať radši vůbec nepublikuje svá díla...
11.09.2004 00:00 K dílu: Padlí Andělé _zek
Souhlas s výše - nepříliš často - psaným: není dobrá (báseň). Co se chroustovy kritiky týče, vyjadřuje právě tohle. Kdyby se měl ke každé špatné básni (a každé dobré) vyjadřovat přesněji, hlouběji,...potřeboval by den o 30 hodinách minimálně - přitom jaké množství děl tu je. A to podle mě platí ať už někdo je nebo není redaktor. Ikdyž uznávám, že jako redaktor by mohl některé ze svých kritik trošku rozvést - ale on si to jistě uvědomuje sám, že? :-) Mimoto, když někdo z autorů bude chtít, co přesně dělá špatně, má přece možnost se sám zeptat, když mu toto nestačí... A mimochodem, to, že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná. Poslední věc - já mám za to, že chroustova poznámka byl spíš údiv nad nepochopitelným množstvím tipů, než nějaká bezduchá kritika. Přeji všem hezký den :-)
05.09.2004 00:00 K dílu: _zek
hmm...někdo vysedává venku, popíjí čaj; pomalu se kazí počasí a začíná pršet; do čaje v šálku spadne jedna z mnoha kapek deště a obraz-odraz nebe na hladině čaje se tak rozvlní...že by? zajímavé. dá se to brát různě.
13.09.2004 00:00 K dílu: Bezmoc _zek
bezmoc se těžko zapomene. Ta mění cenné na bezcenné a není na ni žádný lék. kdyby nebyla, o čem je, tohle bych si přiřadila k vlastním zážitkům. o to víc se mi líbí...
05.09.2004 00:00 K dílu: Nahoře, uprostřed a na dně _zek
no nevim...mně to až tak moc nesedí...
22.10.2004 00:00 K dílu: Volání Filozofa II. část _zek
čím dál tím lepší
22.10.2004 00:00 K dílu: Volání Filozofa I. část _zek
docela vtipné, řekla bych, kupodivu mě ty vulgárnější výrazy nijak neruší...hezké
05.09.2004 00:00 K dílu: Virtuální láska _zek
:-))
04.04.2004 00:00 K dílu: Smutná _zek
znovu nemám slov...ty pocity jsou mi tak blízké, že to až bolí...(jo a taky mě bolí, že mi to tu furt nefunguje...:-)
04.04.2004 00:00 K dílu: Smutná _zek
tak jsem si to přečetla znovu a musím uznat, že je to opravdu moc hezké - já vím, že se opakuju...Ty pocity jsou mi tak blízké, až to i bolí...
21.03.2004 00:00 K dílu: Smutná _zek
tak tenhle pocit znám...moc hezké...
15.09.2004 00:00 K dílu: _zek
ječím ničím si svůj hlas něčím (ho) brzy spravím zas buď čistým rumem nebo tvým umem (čistě básnickým - nic jiného)
05.09.2004 00:00 K dílu: Chtěl bych _zek
hmm, mně se to docela líbí, tak nějak to správně "odkapává". A jak řekla hipinka hned na začátku - tak trochu V+W. Ale samostatně za sebe...t
23.06.2004 00:00 K dílu: Návod pro notorické M.A.S.H.-itele _zek
že bych se stala M.A.S.H.-itelem?......:-)
23.06.2004 00:00 K dílu: Nenávist _zek
trhavý bezmocný pláč...nechci být už člověkem....To je fakt dobrý...tomu bych i poslala TIP
23.06.2004 00:00 K dílu: YBURAN _zek
hmmmmm...co víc říct...?en oben ,adet šířěv a
25.12.2004 00:00 K dílu: Nevyřčená slova _zek
13.09.2004 00:00 K dílu: _zek
hvězdo...neuhasni... prosím...:-)
23.06.2004 00:00 K dílu: V žaláři temném stojíš, slzy těžké jak olovo roníš... _zek
není to ono, mohlo by být lepší...
21.03.2004 00:00 K dílu: No cry today _zek
hezky napsáno...tip
23.06.2004 00:00 K dílu: Mírný východ _zek
ty jsi fakt dobrej...TIP
23.06.2004 00:00 K dílu: 1 _zek
originální...ale též si myslím, že prolog je o fous lepší :-)
17.01.2005 00:00 K dílu: Návod jak dostávat tipy a výběry _zek
...
07.01.2005 00:00 K dílu: _zek
vivat Jára Cimrman :-)
07.01.2005 00:00 K dílu: Přezdívky, nicky, masky atd... _zek
No jo, člověk se tu dozví věcí…legenda mého nicku není nijak zajímavá, ale když už tu jsem… Odmyslete první znak, pak jsou to v podstatě iniciály: Z za mé jméno, K za mé příjmení, prostřední E je za mou krásnou, něžnou a již nepoužívanou školní přezdívku Ebolka. Doporučuji info na http://zdravi.004.cz/z-ebola/ a případně i knihu Richarda Prestona – Zákeřná ebola – četla jsem a je to síla (a četla a dostala přezdívku – „Ahoj Ebi, tak kolik je mrtvých?“ :-/)
04.01.2005 00:00 K dílu: _zek
ne-e :-) avi - Klici, nevíš, jak se jmenuje?
01.01.2005 00:00 K dílu: _zek
Ta Krysa je s velkým K záměrně. Paní profesorka nemá ráda krysy a já taky ne – zvlášť tu jednu…:-)
08.01.2005 00:00 K dílu: _zek
na sekeru?
07.01.2005 00:00 K dílu: _zek
na krk? záchodové prkénko? dělící pás na silnici? na ruku? na špici jehly (tančící andělé)?
06.01.2005 00:00 K dílu: _zek
Nevzdávejme se a nevěšme hlavu! :-)
05.01.2005 00:00 K dílu: _zek
tady nejde najít skoro nic a za žádných okolností...:-)
04.01.2005 00:00 K dílu: _zek
avi
04.01.2005 00:00 K dílu: _zek
Jeminkote – to já ani netušila, děkuji pěkně moc a moc :-)
05.01.2005 00:00 K dílu: _zek
:-)
04.01.2005 00:00 K dílu: _zek
Vztáhneš-li to na člověka, pak svoboda svazuje – a jakákoli pouta jsou i trpká (i pohodlná) – jsi sám odpovědný za své činy, nemůžeš to shodit na režim, na okolnosti, na vězení (ať už jako takové nebo obrazně řečeno „vězení“). Navíc moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného – a jakákoli svoboda s sebou nese zodpovědnost a ta je trpká. mimo jiné Sem se v tom nějak zamotala… :-/
30.12.2004 00:00 K dílu: _zek
díky...
26.12.2004 00:00 K dílu: trochu času _zek
Není to špatné…i když by to určitě mohlo být i lepší…:-) Vlastně asi nevím, co si o tom myslet.
26.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Není to čtivé, je to klišé, vůbec se mi to nelíbí – až na jednu maličkost: poslední dva řádky (které by ovšem bez předchozího klišé nic neznamenaly, což ale není ospravedlněním pro již výše zmíněné klišé)…
26.12.2004 00:00 K dílu: Depresivní hříčka _zek
Není depresivní, příliš, ale je zajímavá a dobře se čte. První sloka mi příliš nesedí (když se plazíš po stropech…to je takové…), ale ty zbylé dvě jsou dobré, obzvláště pak ta poslední…určitě piš dál
26.12.2004 00:00 K dílu: deník _zek
Docela síla…
26.12.2004 00:00 K dílu: Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku _zek
Hešká bášniška…:-) A jinak bych nerada papouškovala po ostatních…
22.12.2004 00:00 K dílu: Dotekajdó _zek
Ježíš to je šílený…:-)
21.12.2004 00:00 K dílu: Parafráze na lorda Byrona _zek
"Nechci prudit", ale ještě bych dala čárku za Něco v prologu; ale jinak o není špatné (po úpravě těch pár přehlédnutých chybek). Trošinku nesedí pouze to poslední dvojverší – nejen kvůli chybějícímu rýmu oproti předchozím řádkům… Btw. – já si říkala, jakou tu přezdívku budeš mít :-) Mohla jsem to tušit!
26.12.2004 00:00 K dílu: Vážně chceš od něj všechno? _zek
Je to pravda, ale je to i něco víc? Asi ne…taková říkanka…
18.12.2004 00:00 K dílu: Tušení _zek
Tuším, že linku tenkou, linku dokonalosti, ne a ne a nepřekročím, byť by to byl jen tvůj stín, tak snad někdy, někdy mít rád…t*
18.12.2004 00:00 K dílu: Logika _zek
jééééééééé, to je géééniááááááááálnííííííííííííí!!! ehm, ehm...:-)
22.12.2004 00:00 K dílu: Múza je gay _zek
I kdybys to myslela smrtelně vážně, je to spíš dílko do blbůstek či hříček, je to zábavné (možná právě i tím, že to myslíš vážně)
15.12.2004 00:00 K dílu: Co tě může potkat (a zaručeně taky potká), pokud se náhodou dožiješ takzvaného pokročilého věku... _zek
:-) :-)) :-)))
16.12.2004 00:00 K dílu: _zek
hmm, teď jsi na to kápnul…já vzácná výjimka mohu blbnout závisle i nezávisle na čemkoli a na komkoli, jednodušší a příjemnější je dělat ze sebe závislého blbce, rozuměj: blbce na n-tou, jakožto blbce závislého na jiné osobě – minimálně se z toho dá nejlépe vykecat…:-)
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
unge, podezdívka: Podle mě dva blbci tvoří jednoho ještě většího blbce – výjimka potvrzuje pravidlo. :-) Ale aťsi klidně myslí, že jsou inteligent – je to jejich názor…:-)
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
montrealer: Já jsem vzácná výjimka vždy a ve všem! :-)
14.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Originál originálu musí být podle tohoto stále jen originál – ale zkusme přehodit znaménka (originál je nuda, dejme mu tedy minus) a hle! originál originálu je padělek! (co je originál originálu?:-) )
14.12.2004 00:00 K dílu: _zek
vaud: díky, je to pro mě čest :-) Montrealer: začnu o tom uvažovat podezdívka: Jak se říká: když právník řekne ano, myslí tím možná,když právník řekne možná, myslí tím ne, když právník řekne ne, není to právník. Když voják řekne ano, myslí tím ano, když voják řekne ne, myslí tím ne, když voják řekne možná, není to voják. Kdy ženská řekne ne, myslí tím možná, když ženská řekne možná, myslí tím ano, když ženská řekne ano…a jinak prý kdykoliv žena řekne ne, myslí tím ano, a kdykoliv řekne ano…(no chlap jí to věří a souhlasí) Já jsem občas v duchu ochotna nechat se ukecat – ale nikomu to neříkejte! díky všem! :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: Dát či nedat? _zek
nos cedulku s nápisem Nicollette - neodmítneme...:-)
26.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Název měnit nemůžu, bohužel… Jo tak? To je trošku kruté, k těm kočičkám…mačky by byly lepší, ale ty bys asi nevymačkal a ta třetí by ti byla na nic (no možná do rezervy)
25.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Oh děkuji…smím-li se ptáti – jakpak značíš své boty? :-)
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Já se z nich nesvá necítím, naopak; a vůbec – mám docela dost věčného kňourání mé vlastní babičky, která má jen tak mezi námi úžasné štěstí na zdraví, na všechno…a můj děda je takovej aktivka, toho mám fakt ráda…
13.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Naopak - myslím si, že většina lidí by uvítala aktivní důchodce (důchodce, ne komunisty), zvláště pak, pokud by si nestěžovali na různé nemoce a hlouposti (pro nás hlouposti) – a určitě i takoví důchodci existují, jen nejsou tolik vidět, nejsou tak výrazní a nepřehlédnutelní jako ti, kteří nadávají…
13.12.2004 00:00 K dílu: _zek
No jo, ono vlastně nezáleží na věku podle rodnýho listu nebo občanky, ale na tom „biologickým věku“ – jak se člověk cítí a tak…
07.12.2004 00:00 K dílu: Listová víla _zek
podívala a žasla
05.12.2004 00:00 K dílu: Listová víla _zek
souhlasím - obrázek je hezký - zkusím se mrknou na ty www... a báseň taky stojí za to…
05.12.2004 00:00 K dílu: _zek
05.12.2004 00:00 K dílu: hříšník _zek
líbí se mi ta druhá sloka - vyžehli si to sám…celek mi nic moc neříká, ale rozhodně bych to neodsuzovala…
05.12.2004 00:00 K dílu: _zek
:-))...v porcelánu...:-)
05.12.2004 00:00 K dílu: Číňani _zek
:-) .....není co dodat...t
16.12.2004 00:00 K dílu: _zek
la RTT - la Reduction du Temps du Travail - en France
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Na makovém poli Nikdy nic nebolí, Lokem ze štěněte Zapíjím RTT, Ač po mém poli Přechází voli…:-)
16.12.2004 00:00 K dílu: _zek
A do finiše prosím sprintem…
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Z vlastních zkušeností? Myslím, že radši ne…:-) i když…:-))
06.12.2004 00:00 K dílu: _zek
i tak se to dá...:-)
05.12.2004 00:00 K dílu: _zek
dotek: já bych jím radši netřepala...:-) guy: hmm, studené (co kecám - ledové) ruce taky!
16.12.2004 00:00 K dílu: _zek
zkusím...neznám...
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Unge – to ty dokážeš; to já jsem jenom slabším odvarem talentovanějších kolegů (a soupeřů)…
03.12.2004 00:00 K dílu: _zek
:-), ale jinak nepiju...
05.12.2004 00:00 K dílu: _zek
...jeden malý nesmělý tip…
03.12.2004 00:00 K dílu: _zek
naprosto souhlasím s Pomerančovou...
05.12.2004 00:00 K dílu: Oskliva dcero _zek
JO! :-) fakt dobrý, líbí...:-)
22.12.2004 00:00 K dílu: a bukovým lesem _zek
Je to opravdu hezké „…a kreslí mlhu pod listy.“ moc se mi to líbí…člověk si může vybrat, co z toho chce, a najde to tu…
22.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Za přechodníky se omlouvám, měnit to ale nebudu, připadalo by mi to nefér vzhledem k tomu, že to není prostě jen ulítlé písmenko z klávesnice… Díky za podporu i upozornění, budu se snažit o to víc…:-)
05.12.2004 00:00 K dílu: _zek
ehm...:-) jo masalku já můžu...:-)
25.11.2004 00:00 K dílu: _zek
mirek: mě přesvědčil už tím prvním...:-) papouch: ale necháš...:-) určitě...ono ti to nedá...:-) doufám... a my ostatní obyčejní(nější) - kdo by si nechal ujít něco takového? ať už bude či nebude mezinárodní průser (mmch. -proč by měl být?), já to rozhodně chci vidět...
22.12.2004 00:00 K dílu: Lípa _zek
Má to duši, ale špatně se mi to čte – možná jen nejsem člověk pro tento typ poesie, možná je v tom něco víc, třeba, že to opravdu není úplně ono…
16.10.2004 00:00 K dílu: _zek
moc hezké...na nic hlubšího se tady asi nezmůžu...:-)
29.11.2004 00:00 K dílu: _zek
toho jsem si všimla, ale nejsem přesvědčená o tvých schopnostech, tak tě radši důrazněji upozorním...nechme toho - co jsem si pod tvými díly přečetla, kritiku nejsi schopná přijmout nikdy - to je to, co mi na tobě celkem vadí; radši se oháníš tím, jak ti nikdy nesahá po kotníky - ne že bychom to my neschopní o sobě nevěděli, ale ty se za to asi musíš schovávat...nechme toho...
29.11.2004 00:00 K dílu: _zek
ne, tím to není - za to jsem ti docela vděčná; občas mi omylem ujede písmenko...ale o tom to fakt nebylo - jak jistě chápeš, ale nerada přiznáváš...
25.11.2004 00:00 K dílu: _zek
"bohužel - stále existují tací, kteří pokud nerozumí, nehledají chybu ve své hlouposti, ale v díle :-)) " hezké, že to říkáš zrovna ty...:-) mimochodem, souhlasím s výše psaným - mně toto připadá pouze jako pár rádoby-geniálních výkřiků slepených a splácaných a prostě se mi to nelíbí. samozřejmě je možné, že je to kvalitní báseň s dokonalou formou, technicky bezchybná - ale k čemu je nám obyčejným lidem něco takového? když se to prostě nedá číst? a jak se to mohlo dostat mezi nejlepší sbírky Písmáka, když se to nedá číst?(podle mě a evidentně i několika dalších) nelíbí se mi, jak blahosklonně kyneš těm, kdo tě chválí, a štěkáš, vrčíš a vyloženě nadáváš těm, co se odváží ti tvé dílko zkritizovat - už to skoro vypadá, že bys chtěla zavést cenzuru. kritika SB je vlastizrada - promiň, ale tvé odpovědi toto naznačují...
16.10.2004 00:00 K dílu: _zek
no jo, má to něco do sebe...*
16.10.2004 00:00 K dílu: _zek
snad ne až tak beznadějně...
22.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Když si sedneš na ten kaktus, třeba ti to ani nepřijde kostrbatý – zkus to…:-) nebo se zařiď dle předchozích rad a poskakuj na trampolíně, nebo si sedni na houpačku, či využij schody…:-) díky...
16.12.2004 00:00 K dílu: _zek
:-)...
15.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Třeba ano…:-)
11.10.2004 00:00 K dílu: _zek
nebo...:-) ale kaktus je přece jen tak nějak stylovější...:-)
11.10.2004 00:00 K dílu: _zek
díky všem. andromeda - když si sedneš na ten kaktus, tak ti ta úprava tak matoucí třeba nepřijde... :-)
16.10.2004 00:00 K dílu: _zek
16.10.2004 00:00 K dílu: _zek
jen taková technická - ač jistě skvěle a pečlivě vymyšleno, ruce po klávesnici tančily až tak rychle a s chutí, že jim, zdá se, občas vypadl krůček...ale přece jen, co na tom záleží, když výsledná hra barev a pohybů a tónů je tak jako tak skvělá!...
27.12.2004 00:00 K dílu: _zek
Jé děkuji…já jen, že to opravdu navazuje, ale "tip"y neodmítám :-)
Nahoru