| 18.12.2008 11:17 | K dílu: Adventní proč | Argon |
| Hezké vzpomínání...jak málo lidí už myslí na maminku... | ||
| 18.12.2008 11:14 | K dílu: Myšlenky temné | Argon |
| Wow to je úderné! Rytmus sice není dokonalý, ale o to je to autentičtější a depresivnější...TYP | ||
| 18.12.2008 11:11 | K dílu: Nádej | Argon |
| Hezká atmosféra...stručné a poetické.Líbí | ||
| 24.08.2008 19:33 | K dílu: ÚMYSLNĚ POZDRŽENÉ NÁVRATY | Argon |
| Mě se verše líbí...jen drobé váznutí metriky. Třeba druhý verš JJJJJF a FJFJFFJF. A také trošku porměnlivý počet slabik...ale celkově má myšlenkua dobře se čte;-) | ||
| 06.10.2005 00:00 | K dílu: Procitám... | Argon |
| Wow...autorka výtečně zachycuje atmosféru...Vnese čtenáře do děje a naplní ho řadou emocí... Je cítit závan drsné reality mísící se s čími děsivým i uchvatým zároveň. Prosté i vznešené v tut=ž chvíli:-) TIP | ||
| 06.10.2005 00:00 | K dílu: Ledová královna | Argon |
| Ju málem bych zapoměl:-) TIP | ||
| 06.10.2005 00:00 | K dílu: Ledová královna | Argon |
| Vystižné:-) Mistrovsky zachyceno dilema toho mít velké, žahvé srdce...které se však bojí (třeba poučeno z minulosti )a tak působí navenek chladně. Veli mi připomělo dívku které si říká v Ledová králova...jaká náhoda:-))) | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Kletba | Argon |
| :-) | ||
| 19.06.2005 00:00 | K dílu: Kletba | Argon |
| Bůůů nikomu se nelíbí pochmurné písně:-( | ||
| 06.06.2005 00:00 | K dílu: Myši nemám rád | Argon |
| ee neštítím se jich:-) | ||
| 06.06.2005 00:00 | K dílu: Myši nemám rád | Argon |
| Ano máš prvadu:-) Jo tak chudinky?:-)) (Cimrmana se také neptali, porč neměl rád potkany ne?)... ee jednou napíšu 1000 básní proti myším !!! Když ne jinak porlavím se tím, že jich napíšu proti myším nejvíce!:-))) Jinak důvod proč je namám rád je prostý ... přijdeš na něj? | ||
| 19.06.2005 00:00 | K dílu: Horník | Argon |
| :-) | ||
| 06.06.2005 00:00 | K dílu: Horník | Argon |
| Tyranosaurus_Rex: O lidská bláhovosti! Ovšem, že tu nejsme kvůli vyjadřování podpory despotům, ale pro zálibu v literární tvorbě. Ať server spravuje kdokoliv vyjadřuji mu tímto svůj obdiv a dík. Nechť mluví ten, kdo spravedlivě vedl mnohé. Umožňuje nám nezkušeným i publikovat svá díla. Zamysleme se nad tím! | ||
| 06.06.2005 00:00 | K dílu: Horník | Argon |
| :-) Díky | ||
| 06.06.2005 00:00 | K dílu: Horník | Argon |
| Asi jsem trochu zaspal dobu :-))) | ||
| 14.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Díky moc...důkladně prostuduji:-) | ||
| 13.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl:Janis zde sice napsal 3840 kritik, ale nemázde žádnou bádeň a ani jeho školy jsem se nedohledal:-( | ||
| 13.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl: Ano...dávat si rande v jednu za deset let... To je věru cimrmannovský kousek-až na to že ten si asi moc rande neužil a také netvrdil, že je polobůh(i kyž by-ten jeho dokonalý absolutný rýml):-) Díky za info kde se mohu dále vzdělávat...mrknu se na to;-) | ||
| 13.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl: Ano...dávat si rande v jednu za deset let... To je věru cimrmannovský kousek-až na to že ten si asi moc rande neužil a také netvrdil, že je polobůh(i kyž by-ten jeho dokonalý absolutný rýml):-) Díky za info kde se mohu dále vzdělávat...mrknu se na to;-) | ||
| 13.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl: Wow, přesně tohle s těmi přízvučnými a nepřízvučnými slabikami bych se potřeboval doučit:-))) Nevíš kde bych o tom mohl najít víc?....jinak konečně vím jak si dávají polobozi rande...trošku podivně. | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Sunmoon: Neomluvej se:-) řekla jsi to moc hezky... | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl: ano myslím, že jsem to unesl...Každá báseň může přeci oslovit jen toho, kdo má v sobě alespoň potencionálně obsaženu emoci, kterou autor...vědomě nebo jinak sděluje, že? O formálních chybách máš pravdu...jen jsi je mohl specifikovat přesněji(jako důkladný kritik). Pak by se mohl nezkušený básník, přece poučit více, ne? | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Sunmoon: Líbí se mi, že někdo ocenil i to co se líbí mě:-) Vždycky to moooc potěší:-))) AVI:Ba ne já mám z vás radost, líbí se mi jak skrze tak prostou báseň dokážete říci tolik o sobě a svém vztahu k lásce.Jistě že stojím o hlubší kritiku...i když té se od amatérů asi sotva dočkám, ale potěší a jsem za tvé názory moc vděčný. Nevidím důvod se ohradit. Jak bych mohl vyčítat kritikovi, že se dozrál jen do učitého stupně? Pišta_Hufnágl : | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Slova neohrabaného kameníka, vytesaná do ušumudlaného pískovce | Argon |
| Pišta_Hufnágl: Je to jednoduché...nicméně tvá síla, asi není v interpretaci textu. Autor se totiž během psaní rozhodovat vůbec nemusel. Jde o spontánní zachycení určitého vztahu ke komusi. Diky za opravení drobných gramatických chyb. sk8ergirl:Ono to sice k tomu může svádět, ale báseň není o lásce. Píše se tam jen tolik, že láska by z onoho mohla vysvobodit. Ale málokdo se snaží pochopi, to se má vypadat jako mělké, že? Jeheheman::-))) Ano byl také unavený...a mohl se lépe poučit o gramatice, slohu, rytmech i větné melodii. Avšak pak by jeho dílo nabylo na škrobovitosti a opravdový kritik by skutečně zaplesal;-) | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Air | Argon |
| Svobodné? Zní to jako když něco končí...a svoboda je jen na oko...motýl co odletěl a nikdy už nezjistíme kam. Jako když někdo vzpomíná na cosi krásného s city propleteného co však bolí. Krásná hudení imprese * | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Sirad: To je škoda...svět tím určitě o hodně přichází:-( | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Arienalia:Ano těkž den..aby zas vynikl ten lehký...nebo spíš slunečný?:-) Sirad: Kdo ví, třeba mu záviděli ta křídla?:-) Wow jsi skvělá čtenářka! | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Arienalia: Původně jsem chtěl vytavit báseň o mém nejmileším místě Vysokém vrchu psaný asi takto: "Tam poznáš kolik zmůže, jen letmý dotek kůže a něžné pohlazení, nad které víc už není!" ale nakonec jsem od toho upustil a zveřejnil tuto slabou slátaninu. Váš rozhovor byl zajímavý...nemusíš se omlouvat:-) | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Dero: Dobrý postřeh...možná, že z toho Y se dá vytušit ten rozchod...jen výborný kritik odhalí v takové spleti slov nitrný výnam...žena dupající na trup je jistě metafora zhrzené lásky autorovi:-) | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| nnn...Slovo normální má velmi složitou významovou vazbu...úkolem postmoderního basnictví je šokovat a ukázat, že něco není v pořádku. | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Pettik...ano mě se to také nelíbilo:-) | ||
| 15.09.2004 00:00 | K dílu: Stížnost | Argon |
| Ano tak nějak si asi představuji básničku těžkého psychopata:-) Jen škoda, že jsem jí musel napsat já. Ale posuďte sami: v den, kdy vám ukradnou oblíbenou koženou bundu za 5000Kč, rozejdete se s dívkou a ještě vám ujedou asi 3 autobusy před nosem…potřeboval jsem si drobátko ulevit ukázat jak mi je. Pokud bude ovšem bánička vyvolávat u ostatních podobně negativní pocity, bez milosti jí smažu a pošlu do nicoty kam beztak patří. | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Zrada | Argon |
| Sirad: Ta, které patřila se jí lekla neméně. Vše se však vysvětlilo a rádoby umělecký kus mi byl odpuštěn...jen škoda, že nemám tutéž schopnost:-) | ||
| 03.09.2004 00:00 | K dílu: Zrada | Argon |
| Wow bál jsem se, že těch pár vešíků nikoho nezaujme a tolik komentářů:-) Mila_cik: Nehrnu se moc do klubů a navíc se za pocity z básně trochu stydím, neboť mi nepřipadají správné.Učarovala Tě?Jsi první kdo o mé básni řekl něco tak pěkného:-) Maxima_Gali:Arabové věří, že pomstu uhasí prolitá krev. Zrazený člověk může cítit lásku i nenávist tak blízko k sobě, že v afektu pociťuje až nutkání druhého (nebo sebe samého) zabít a tak se osvobodit od trápení. vyvoněná růže=1. studené tělo bez jiskry; 2. přešlá láska Řízek_avíz: Ano rýmy jsou vážně dost kulhavé a belhavé.Poslední dvojverší je spíše takový umělý dovětek psaný v jinou dobu a jiným způsobem...je to cítit a možná se tam ani nehodí. Vespa: Potěší nebýt sám...jistě jsi ïnspirací lepších básníků než jsem já:-) Díky. 000Cháron000: Maso...jo to je hezky řečené...sirové maso…tak jsme to cítilJ Arienalia: Nedivím se. Není pěkná. Jsme rád, že jsi nezapomněla…tebe si vážímJ Anonym52: Fakt? Super nejsem v tom tak sám :-) | ||
| 07.05.2004 00:00 | K dílu: ... z Paříže | Argon |
| Mluvil jsem obecně:-)))...raději:-) Ten text je na mě moc složitý a analýza by byla moooc naročná. Ale již těď mohu říci...zajímavé:-) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: ... z Paříže | Argon |
| :-) Mám jen málo slov pro to, abych si zařadil toto dílo. Sama tvrdíš, že je to jen tak pro radost, momentka, nebo hra s jazykem...ale právě taková věci o nás mnohdy vypovídají více (nejen Freudovské překlepy) a nesou sebou mnohdy hlubší, třebas zprvu nevědomý obsah:-) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: ... z Paříže | Argon |
| Vcelku zajímavá mometka. Není moc čtivá, ve smyslu vysoké složitosti a těžko srozumitelných spojení pro historickou povídečku. Zdá se, že je adresována na konkrétního člověka. Je v ní cosi originálího, k čemu se nemůžu kompetentě vyjádřit:-) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Střípky jarní nálady | Argon |
| Taková básnička voní:-))) Je to od srdce a moc pěkné. Máš můj TIP:-) | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Kolibřík | Argon |
| Sirad:Klíč k tomu oříšku je je prostý a každému na očích.Je natolik jednoduchý, že všem, včetně tebe uniknul. Tajemství klíče leží ve formě básně. Pomůže velmi jednoduchá matematika. Mnozí a včetně tebe rozpoznaly některé jednotlivé motivy. Na své rozluštění však stále čeká:-) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Kolibřík | Argon |
| Arwy_Kraft: Díky, to jsi mi udělala radost:-) Johanne: Doufám, že toto dílko nebereš jako klasicky postmoderní, v hanlivém smyslu dadaistických impresí:-) 3irší kontext tvé kritiky poukazuje na jistý, až nebývalý vhled. Kolibřík díky ryhlosti jakou mává ve skutečném světě křídly symbolizuje v tomto případě subjektivní spomalené vnímání času. Dále je tvá interpretace téměř brilantní, tak jako nebývale květnatá slovní zásoba:-) Neodhalila jsi sice mou skrytou hříčku (klíč), ale intuitivě jsi dokázala poodhalit značnou část zašifrovaného příběhu. Gratuluji! | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Kolibřík | Argon |
| Arienalia: Jsem poctěn, že se ti básnička líbí a je pravda, že je v básni o ztrátě někoho blízkého...ale je to jen horizont, nebo pozadí o kterém tam explicitně (přímo) není ani slovo. Možná jde vycítit z hlubšího kontextu. Je také trošku o psychologii...která je jedním ze tří klíčku k jejímu spránému vyluštění! Sirad: Ano i ne. V postmoderní době jsem chtěl napsat něco co má více rovin. Pro někoho nesmyslná slova, pro jiného třeba i hezká báseň, ale neví vlastně o čem, jiný si do ní dá svůj význam a konečně další odhalí její tajemství. Ano je to i malá hádanka, neboť je sestavena s jistou dávkou rafinovanosti, která není na první pohled zřejmá a která dešifruje příběh. Má svůj vlastní trojitý rytmus, ale víc už nemůžu napovídat:-) Isilme: Možná bych raději, aby tomu tak nebylo, neboť ti nepřeji zkušenosti nutné k tomu, abys to pochopila. Žel musím doznat, že chápeš mnohé a být ty chlapcem, řekl bych, že neseš svůj osud mužně:-) Nicméně jsi poodhalila jen motiv…význam a klíče k básni jsi zatím neukázala:-) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Kolibřík | Argon |
| Sirad: Cogito ergo sum?Tvé Descartesovské postřehy se mi líbí:-) Jen s jedním mohu i nemohu souhlasit...báseň není nemyslitelná, jelikož má skrytou racionální konstrukci a dokonce i hlavu a patu i když není zřejmá na první pohled:-) Ale díky moc za kritiku:-) Milly: okolo úst SE poletují obláčky-znamená tolik - je zima a tak se rytmu dechu dělá pára od pusyJ Mávnutí křídly kolibříka-je to malý ptáček, který je proslulý mimo jiné tím jak rychle dokáže mávat křídly…máchnutí tedy symbolizuje (oproti rychlému mávnutí, kmitnutí…)zpomalení času, jeho sekundární funkcí je upoutání a zmatní diváka snad působivým dějem…terciální funkci zatím neprozradím. Dobré otázky i postřehy:-))) ALL:Tato experimentální básnička má v sobě jakýsi skrytý rytmus, který umožňuje rozluštit příběh. Dříve než ho však prozradím,bych chtěl znát další rekceJ PS:Pokud ho někdo dokáže rozluštit, dříve než poddám své řešení, má můj veeeliký obdiv!!! | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| že by....drak je vlasně ptáček...to by se myslím dalo snést:-))) | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| Sirad:Zdáš se být veselý a milý človíček...rád bych Tě poznal:-))) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| No jo, štěká a dokonce si ho někdy majitelé vodějí na vodítku jako pejska:-) Ale jaké, že vydávali dinosauři přesně zvuky opravdu nevím:-) No určitě jsi. Zdá se, že tvá analýza obsahuje známky citu i rozumu ostrého jako břitva...pro dívku až nebezpečná kombinace:-) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| Sirad: Takovou chválu to snad nezasluhuje, ale beztak díky moc:-) Johanne: Vidíš, já myslel, že jo:-) Asi jsem usuzoval z toho, že velcí plazy jako je bazilišek štěkají:-))) Díky. Jsi zajímavá osůbka:-) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| Jůůůůů:-))) To potěší jako mě v dětských letech rozradostnilo pohlazení od mámy po vlasech:-))) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Ptačí píseň | Argon |
| To jsem čekal v parku než přijdou další šermíři a začne trénink...chtěl jsem dokončit temnou báseň Kolibříka, ale bylo tak krásně, svítilo sluníčko a v korunách stromu pěly své ódy ptáčci...nedalo se to nenapsat:-) | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Máš pravdu...co nám v utrpení pomůže víc, než zjištění, e v tom nejsme sami?:-) I když každá těžká láska je svým způubem ukrutná a nejhorší:-( | ||
| 12.12.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Přmýšlím, jestli je dobré psát básně, které nesou takový náboj. Možná, mohou pomoci tím, že se člověk necítí ve svém údělu sám:-) | ||
| 09.07.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| O děkuji ...ale zní to podivně sklidit obdiv za bolest... | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Johanne: Jasně, refrén má pořád své kouzlo a je to zajímavý výrazový prostředek. Jo strojnost veršů to je hrůza. V místech, kde jsem potřebovl dát přesný obsah jsem diky své slohové a básnické slabosti musel volit kompromis (zřejmě ne příliš šťastně) abych udržel rýmovou strukturu. Nápaditost tohoto dílka, je v kontextu desítek mnou napsaných básní značná, ale jen pro toho člověka pro kterého byla napsána. Jinak musí působit omšele až všedně:-) OK. Jsem tady na Písmáku nový a teprve se učím jak to tu chodí:-) | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Tak jsem opravil díky opravil chyby podle skvělé Arienal! Díky ní mé zatím nejčtenější dílko okleštěno o zbytečné chyby:-) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| O děkuji jsi velmi laská:-))) A já jsem asi velmi nechápavý...jaké básně tý z www nebo Dračí doupě ti to připomíná? | ||
| 30.03.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Scénáře? Co tím myslíš přesněji? Je faktem, že bych měl sepsat jeden filmový scénář, ale jak to dopadne to netuším. Nicméně nevím jaké scénáře máš na mysli ty a neskrývám, že mě tvá intuce velmi zajímá:-))) | ||
| 29.03.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Arienalia:Jupí! Jsem rád, že Tě mám:-))) tedy k věci 1, budu ti vděčný, když mi chybičky ukážeš konkrétněji...třeba se jich příště vyvaruji:-) 2, o ano...musím to v příštích doladit...ať se to dá i zpívat:-))) 3, to věřím...jaké máš, ale konkrétně na mysli? Námět:jů...člověk je rád, že v tom není sám:-))) Co požár spálil, to nevrátí zpět: také se mi líbí...:-) Vůbec se na tebe nezlobím...naopak...mám z tvých rad velikou radost a jsou mi inspirací a cestou k zlepšení. V básních o lásce nejsem moc obratný a jak jsi napsala...je to znát (i v herectví mi jde spíše Hamlet než Romeo:-)) Přesto jsem to chtěl zkusít a jsem moc rád za tvé kometáře:-))) | ||
| 29.03.2004 00:00 | K dílu: Tíha lásky | Argon |
| Buuu;-( Pročpak nestojí tahle básnička za jedinou kritiku? | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Gondolin v branách skal | Argon |
| UGH. Dobrá. Ano i tvůj styl je nezaměnitelný:-) | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Gondolin v branách skal | Argon |
| Arienalia: To máš dobrý a přece nesnadný cíl. Jeho příběhy jsou plné fantazie a originality, voní dobrodružství a mistrnou precizností. Pokračuj, jsem zvědavý a držím Ti palce:-) | ||
| 29.03.2004 00:00 | K dílu: Gondolin v branách skal | Argon |
| Super a Tolkiena navíc miluji dávám Tip:-) | ||
| 29.03.2004 00:00 | K dílu: Je tady návštěva | Argon |
| Moc pěkné, cosi mi to připomnělo, máš můj Tip:-))) | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: V REKLAMĚ NA PARKINSONA | Argon |
| Wow!!! bez námitek, bez strojenosti, ve vší ctnosti v modernosti...slušný kousek, řekl bych:-) | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Ju ju byl to pokus zachytit takovou shakesearovskou náladu. | ||
| 02.09.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Máš pravdu Johanne ... je to pokus o jevištní monolog Shakespearovského druhu. Obecně to není nic nového jako Hvozd, který zas není nepodobný Erbenovi...jen jsem zkoušel jestli své literární vzory dovedu kapánek napodobit...i když zrovna tahle básnička nese i dost osobních prožitků...víno dokáže přinést hodně žalu...obzvlášť pokud je vedle tebe těžký alkoholik:-( Líbí se mi jak kritzuješ věcně...mám z tebe veeeelikou radost:-)))) | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Isilme: Snad Tě tvé v pravdě zasloužené štěstí, neoněmí ústa a svět nepřijde o nadějnou ženu verše. Tak svět přichází o básnířky:-) Ať je to čas dlouhý a šťastný. | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Milly...jasně je mnoho druhů lásky... tohle je jedna z nich:-) | ||
| 29.03.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| To nechápu, vždyť máš pravdu:-) Já si tvé kritiky velice vážím a jesm rád, že se můžu poučit:-))) | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Arienalia: Jsi opravdu vemi pozorný čtenář:-) Děkuji za gramatické opravení...jsou to věci které sám nevidím, asi si budu muset opatřit korektora...nebo se naučit česky:-))) Vážně díky. | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Cmukina:O děkuji:-))) Jak to jednoduché? Musíš mít asi s podobnou láskou své zkušenosti:-) | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Ok: Příště si více pohraji si odstavci, mezery a odrazníky:-) Vynasnažím se o větší srozumitelnost a přehlednost myšlenek a méně křečovitých výrazů, které budu dávkovat opatrně jako koření:-) | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Láska si žádá uměřenost | Argon |
| Dero: V této básni jsem se rozhodl upustit od strofického členění z toho důvodu, že šlo vpodstatě o douhý jevištní monolog. Jinak je asi fakt, že by zlepšili jak celkovou estetiskou, tak i čitelnost...takž se snad do písmáka poučím:-) Díky | ||
| 11.10.2005 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Ju děkuji...pochvala od takové umělkyně mě těší dvojnásob:-) | ||
| 13.12.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Nicollette: Jůva děkuji:-))) | ||
| 09.07.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| :-) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Wow psát lidovou slovesnost:-) Ok, stejně jsi zvlátní když pro Temný hvozd volíš adjektiva jako příjemný:-) Ale díky tvé rozbory se mi moc líbí:-))) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Wow psát lidovou slovesnost:-) Ok, stejně jsi zvlátní když pro Temný hvozd volíš adjektiva jako příjemný:-) Ale díky tvé rozbory se mi moc líbí:-))) | ||
| 04.05.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Johanne: Wow, ty máš ale smysl pro rytmus, když to takhle vnímáš:-) I když jsou přízvuky mou slabou stránkou, jsem si vědom toho jak to občas vázne. No, ale že ti nepřijde ani originální si můžu vyložit dvojím způsobem. 1. Není to originální-ve fuzy s horizontem tak pokročilé a náročné čtenářky:-) 2. Je to originální, ale školácky strojené:-) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| O díky:-) Jakou písničku? Tahle básnička už je stará asi 5 let...tak asi zdomácněla:-))) | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| :))) To jsi mě potěšila. Můj velký kritik Štěpán mi totiž jednou vytkl, že mé básně za nic nestojí a používat rým, když to nemumím je hloupost. Snažil jsem se napodobit to co říklal, že nemám Erbenovský rytmus:-) | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Petr_Pan: Wow! O díky udělal jsi mi radost!:-))) Máš pravdu je to epika...můj překlep na Písmáku...raději to změním. | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Jupi! Pismak se mi začíná líbit:-) Tolik plodné kritiky za tak krátký čas, jsem rozhodně nečekal. Sirad:Myslím, že jsi to brala dost podobně jako já když to psal. Mám rád pohádky...a námět se nezapře...chtěl jsem sepsat něco v Erbenovském duchu, ale také kapku svého. Tvá kritika je vážně super!:-))) Arienalia: O, diky moc:-))) Paranormality: Máš pravdu jsou poněkud...moc jednoduché...snad časem dojdu k větší slovní zásobě a dokážu mrštněji propojit slova v smysluplný rým:-) | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Arienalia:Tvá poslední báseň už nezůstala nepovšimnuta:-) To, že budeš sledovat mou tvorbu je mi velkou poctou, jen prosím…nesleduj jí tišeJ Zítra se zde objeví má další básnička, tentokrát bude o lásce:-))) Inari: Děkuji, že se docela líbíJ Ugh…máš úplnou pravdu, je to chyba…polepším se. | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: Temný hvozd | Argon |
| Jupí:-) To jsi mi udělala radost! (musím se podívat zda-li jsi, něco pěkného napsala:-)) Ano je to už starší dílko, ale na těch čárkách musím zapracovat. Zitra zkusím přidat něco o lásce. | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: Neplač, děvče.. | Argon |
| Naštěstí funguje:-) To já děkuji... | ||
| 27.03.2004 00:00 | K dílu: Neplač, děvče.. | Argon |
| Plakala.. však do rána ji vyschly všechny slzy Nové svítání smylo svými paprsky krev včerejšího západu A bílá vrána jen rytmicky kývla v jasnou odpověď Že, jediná perla, která se zaleskla v jejím oku nepřišla na zmar Naštěstí.. Je přeci povaze člověka projevit soucit: V tom ruka kohosi nabídla nečekanou pomoc *** | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: Myšlienka | Argon |
| Moc pěkné:-))) Povímí ti, že krásné je být milován, krásnější milovat a nejkrásnější je obojí ve stejný čas... a pokud můžeme po osudu chtít ještě něco...tak ke stejnému člověku:-) Rozum to neřekne, když city neví...jen kývající se prst stařečka času nakonec rozhodne:-) | ||
| 28.03.2004 00:00 | K dílu: | Argon |
| Povedené, plné voňavých květů a optimismu tam, kde kde jiní už zlomily hůl. Jen tak dál:-))) | ||
| 15.04.2004 00:00 | K dílu: Chci, protože... | Argon |
| Ugh...má paměť zašlá vysokým věkem se začíná pomalu rozjasňovat. Jsem právě ten Argon, kterého máš na mysli:-) Tedy ty máš paměť na to co jsi kdy, kde měla:-))) Musím ti tvé básničky pochálit:-) | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Chci, protože... | Argon |
| To vážně nevím. Vím jen, že se jmenuješ po bohyni spravedlnosti...nebo...nebo pomsty. A taky, že se mi tvá básnička líbí. Musím se přiznat, že mě tvůj usměváček zaskočil ... tedy prozradíš mi kdo jsi? | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Chci, protože... | Argon |
| Užasné téměř se vyrovnáš slavné Salome:-) Tolik krásného ženského myšlení...mám pro to slabost...* | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Nevěrná | Argon |
| TIP. Obratně složená slova se pojí v elegantní kombinaci. Emočně působivé a dráždící fantazii, přesto není šablonovité. Osobitost a jedinečnost poukazuje na velkého básníka:-) | ||
| 13.04.2004 00:00 | K dílu: Meditace a Láska | Argon |
| Ano některé rány dokáže vylečit jen čas...i když jisté se nikdy úplně nezahojí. Někdy přemýšlím, jestli není láska ze značné míry zbraní proti samotě i když paradoxně je to ona, díky které si můžeme stýskat. Díky za vysvětlení:-) Jinak jsem zapomněl na * | ||
| 06.04.2004 00:00 | K dílu: Meditace a Láska | Argon |
| Hezké...ale já si myslel, že meditace bývá o tom bát tady a teď...tedy žádné stýskání, žádné utrpení. Možná medituješ, když cítíš, že je ti smutno a tím se to vysvětluje. Já si také často stýskám...bojím se, že tě chápu:-( | ||