28.03.2005 00:00 K dílu: Courtney
tybrďo!:-) moc. *
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
:-))
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
*
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
:-)
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
:-))))))))))
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
*
11.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
Ein Kessel Buntes:-) Tip *
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
h*e*z*k*ý
10.02.2005 00:00 K dílu: Řidič Courtney
:-))*
10.02.2005 00:00 K dílu: Dopis pro Mozarta Courtney
máš to takový zacuchaný a s chybama:-) nicméně tip. *
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
*
13.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
****
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
mno, už asi pět dní přemýšlím o hymně sdružení:-) zatím vyhrává hit Hajný je lesa pán...
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
je to v manifestě, ne?:-)))
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
pló našim ženám!:-)) a více zpívajících brambor.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
rádo se stalo, kolego, hehehe:-)) 26. to zapijem, ne?
08.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
:-)*
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
to jsem nikdy nezapomněla:-) a doufám, že nezapomenu, páč to drží při zemi.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
hmmm... co na to říci, že ano. ošklivý postoj ke kvetinove_vile, ten ponechme stranou, myslím si své. já mám prostě ráda, když za "silým" chlapem, stojí silní jedinci. dívenka a předpokládám, že to je dívenka, protože výše spíláš komusi že: ale napsat někomu jaká osoba ještě ani není, je velmi osobní soud, na který...atd. ty víš, jaká ona jest? nevím, prošla jsem si jejích pár věcí, klasický Písmácký průměr, neřku-li podprůměr, vysoce oceněný výběry a hvězdinkami. nicméně, poukážeš-li na podporu, ze stran silných jedinců, kteří jsou silní nejen v psaní svých věcí, ale například i v psaní kritik, vypadá to jaksi lépe a radostněji. takže celý problém bude asi jinde. přesto všechno kvetinkovou_vilu ochotně řadím k veřejnému mínění. i když to byla zatím jen jedna vlaštovka a ta jak známo, jaro nedělá. Zatím to je tak asi 62:1.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
sleduji celou aféru pozorně od začátku. a od začátku se od tebe dozvídám, že se chroust provinil, ovšem když se rozebéře čím se vlastně provinil, celá aféra se kymácí jak domeček z karet. byl nařčen, že označil tento server za totalitářský, což se nezakládá na pravdě, poněvadž pouze napsal, že zavání totalitářstvím, což je dost podstatný rozdíl. a na závěr připojil dotaz, který připouští pomýlenost. následné reakce o kryptokomunistech apod., padly pouze z tvé klávesnice. hanlivé reakce ohledně hacknutí Písmáka a nařčení z fašizmu zřejmě proběhly formou soukromých zpráv (z toho jsi chrousta výše vynechal, to je mi jasné). veřejné mínění, které je tedy nutno akceptovat tedy bohužel není to, které dává svým veřejným postojem cosi najevo, ale pouze to, které se projevuje v soukromé korespondenci. ať už tedy souhlasnými reakcemi a nebo výhružkami. obé je nesnadno doložitelné, nebo naopak. kdybych chtěla, abys mi sem přepsal ty souhlasné a nesouhlané reakce, jistě opáčíš, že to nejde, že jich je za a) tak obrovské množství, že sem nevejdou a za b) že je nutno chránit anonymitu autora. ale já myslím, že by to šlo. bez nicků, pěkně s datumy odeslání. jistě, mnohého napadne, že si vlastně můžeš napsat co hceš, ale tomu bych moc nevěřila. zajímalo by mě to, možná bychom se dobrali zajímavých čísel.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
s pojetím veřejného mínění podle tebe, nesouhlasím. je-li mínění veřejné, mělo by se tudíž veřejně projevovat. což se tak děje a jsou to vesměs záporné reakce na blokaci. veřejné mínění, které se projevuje tím, že posílá soukromé zprávy a nikterak se veřejně neprojevuje je... nevím co. je-li tato skupina podle tebe nejpočetnější, troufám si tvrdit, že to je jen skupinka tvých přívrženců.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
otázkou ovšem je, co jsem tam vložila, že ano:-) ale to není to oč tu běží.
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
reklamy:-)
09.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
malinká odbočka:-) mně se třeba velice líbí upoutávka na titulní straně o zablokování nicku minimax.cz, jako oznámení uživatelům Písmáku, čím se zároveň serveru minimax.cz dostalo slušné reklamě a zadarmo.
08.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
kecy, kecy, kecy....
08.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
mašinérie moci:-) a přijde mi sakra divný, že dvaačtyřicetiletý chlap (Lyryk), vyhledává potencionálního nepřítele skrčen za klávesnicí.
07.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
já bych to zkrátila slečno, Lyryk lže, imrvére, překrucuje převrací, kroutí se jak žížalka na háčku, jen aby dodal veledůležitosti sobě, svému serveru a buhvíkomu ještě. kdyby se se stejnou vervou raději ponořil do zdejších vod, to by časem třeba i nějakého toho odborníka na slov vzatého i ulovil. tady je tan chroustův prohřešek: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=147250 a nenechejte se opít rohlíkem.
07.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
Chroust napsal toto: Rozumněl bych tomu, že pokud si dá někdo někoho do neolíbených, tak je to proto, aby mu pod jeho díla nepsal své názory – ale pokud se jedná o diskusi či upoutávku, pak to zavání totalitářstvím – tedy pokud se jedná o Lyryka Nebo se mýlím? Když tedy ponechám stranou to, jak někde v nějaké diskuzi zaznělo, že je možné, že někde byla chyba v systému a chroust dostatečně neupozornil na to, že nemůže psát pod upoutávky a diskuze poznámky... ačkoliv také teď nedávno někde zaznělo, že chroust byl někdolikrát důrazně varován, či co... což se mi jaksi vzájemně tluče... a domnívám se, že měl tedy důvod se domnívat... nicméně to ponechme stranou. Tvá zloba a trest byly směřovány k chroustovi za to, že označil tento server za totalitářký. Když si přečtu to co napsal výše, domnívám se, že lžeš. Když použiju obrat, že něco zavání totalitářstvím, neříkám tím, že je to totalitní. Krom toho další spornou věcí je to, zda označení "totalitářský" je rovno urážce, třeba na cti. To by potom musel být žalovatelný každý druhý deník v této zemi, který toto slovo používá. To máš jako se salámem, když máš hlad. Koupíš si ho a nedočkavě ho rozbalíš před obchodem. Přičichneš a zjistíš, že divně voní, zahlodá v tobě červíček pochybností a jdeš upozornit paní prodavačku. Ovšem ta, místo toho aby vše dala do pořádku, tak začně na celý krám povykovat:"Podivejte se na něj, prej smardlavej salám jsem mu prodala, já, která mám za sebou třicet let na krámu!" Nebudeš mít šanci ten vodopád slov zastavit a bude ti prd platné, že budeš chabě argumentovat slovy:" Ale já neřekl, že smrdí, já jen řekl, že je navinulý..." Krom toho ses někde oháněl právníky, nevím zda by byla pro nějakého skutečně tahle causa byla lukrativní, zvlášť když je v závěru chroustova pojednání otázka, která připouští i druhou starnu mince. A krom toho si myslím, že právníci vyskytující se okolo lierárních serverů jsou spíše imaginární záležitostí a rekrutují se s píše z řad nevlastních bratranců z matčiny strany.
07.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
Kdo je to vlastně prominent? Tohle slovo se objevuje ve spojitosti opět hlavně s politikou. Stačí se podívat na některé novinové titulky: Synáčkové prominentů zakořenili na českém kapitálovém trhu ... Bývalý komunistický prominent Lubomír Štrougal byl opět obžalován… Jenomže tady byl obžalován chroustjazz, v té změti už ani nevím za co, ale jedno zůstává jasné, je prominentem. Nevím sice podle jakých pofiderních měřítek se jím stal, nicméně jím je. Je-li někdo nazván prominentem, i ten méně chápavý jako třeba já, dává si toto slovo do souvislosti především se slovem privilegovaný. Tudíž, je-li někdo privilegovaným, dostává se mu především výhod. Tu může mít letenku zdarma, tu vládní vozidlo a výlet na Bahamy. Chroustjazz ovšem nedostal letenku, zato dostal padák(a). Nechci se samozřejmě přít o tom, zda i prominent může dostat padáka, ale chtěla bych vědět v očích koho jest chroust prominentem. Pokud mi bude odpovězeno, že přeci v očích veřejného mínění , tak já mohu argumentovat tím, že zdejší veřejné mínění je skromným webmasterem tohoto serveru oslovováno jako milé, tudíž je pochopitelné, že je milý i chroust. Akorát někomu leze krkem. A to je celé, milé Aktuality.
07.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
Milé veřejné mínění. Už to oslovení je velice zavádějící. Svádí totiž k tomu, že existuje-li nějaké milé veřejné mínění, musí zákonitě existovat i nějaké milé soukromé mínění. Bude-li chtít autor argumentovat tím, že i v médiích se často a hlavně ve spojitosti s politikou výraz veřejné mínění používá, tak s ním budu souhlasit, ale ještě nikdy jsem ho nečetla ve spojitosti se slovem "milý".Tak jsem oslovovala já své rodiče, když jsem jim posílala dopis ze školy v přírodě. Milí rodiče! Mám se dobře, vaří tu dobře. Nebo tak nějak jsem psávala. Další problém vyvstane, zamyslíme-li se nad slovy "veřejné mínění" jako znakem toho co obnáší. Je-li mínění veřejné, nikde není zároveň jasně naznačeno to, že se jedná o mínění kladné. A mluvím-li o kladném, nemohu tedy hovořit zároveň o záporném, zvlášť je-li k němu připojeno slůvko "milý". Pro mě je "veřejné mínění" stejný výraz jako "veřejné prostranství" nebo "veřejné záchodky". Tam se taky chodí na pány a na dámy a občas si někdo splete dveře nebo počůrá prkýnko. Ale rozhodně s nimi nebudu vést korespondenci. A pokud bys měl na jazyku jedovatá slova, jakože pro mě hlas veřejnosti má nádech kanálií, tak ti tímto předem beru vítr z plachet. Milý Lyryku! blondýna.
06.02.2005 00:00 K dílu: Chroustoválka I. Courtney
kdo vede?
06.02.2005 00:00 K dílu: Pohřeb Písmáka Courtney
jen aby se ti nepodíval do trenyrek na IP:-)
06.02.2005 00:00 K dílu: Pohřeb Písmáka Courtney
Tak já tedy budu věřit, že až ti Lyryk dá, tak vám to bude fungovat:-)
06.02.2005 00:00 K dílu: Pohřeb Písmáka Courtney
co bude s jeho díly?
06.02.2005 00:00 K dílu: Pohřeb Písmáka Courtney
a co bude s jeho díly?
06.02.2005 00:00 K dílu: Courtney
je ti dvacet a už znásilňuješ, Empty... :-))
05.02.2005 00:00 K dílu: No. 1 Courtney
05.02.2005 00:00 K dílu: No. 1 Courtney
jen aby se s vámi nerozrhl sypek:-)
05.02.2005 00:00 K dílu: No. 1 Courtney
nyní již není pochyb o tom, že budou letos plné sýpky!
05.02.2005 00:00 K dílu: Půlnoční valčík Courtney
jejda
23.01.2005 00:00 K dílu: Píseň jistoty Courtney
:-)) *
26.01.2005 00:00 K dílu: Courtney
na zlobu kašli Ewonne, ještě jí u tebe bude hodně:-)
23.01.2005 00:00 K dílu: Courtney
*
23.01.2005 00:00 K dílu: Procházeje se imaginární Helladou, básník nejenže potkává strašlivou hydru, ale je též osvícen. Ukazuje se však, že se bohužel nejednalo o osvícení myšlenkou, nýbrž pouhoupouhou baterkou slídivého finského turisty. Metafora lidské existence Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Báseň o cestování vlakem Courtney
jsi dobrej:-)
10.02.2005 00:00 K dílu: Věčná lavina Courtney
:-)*
10.02.2005 00:00 K dílu: Opojení z proměny Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Ďábel mezi námi Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Kam odchází Viktoria Fraie? Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Na schodech Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Nepravosti Courtney
dobrý:-)
10.02.2005 00:00 K dílu: Kůže ze sna Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Muž na slunci Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Úsvit a paní Belanyová Courtney
:-))*
10.02.2005 00:00 K dílu: Nemilovali jsme se Courtney
*
30.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Praha Courtney
Tip. s přivřeným okem:-) *
10.02.2005 00:00 K dílu: Stolní lampa v kalhotách Courtney
:-)*
29.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
v tom nevidím žádný problém, pokud před tím již autora oslovil formou soukromé zprávy a on souhlasil, není důvod připravený pořad neuvést. s tím, že připojím malou zmínku co se stalo. nedomnívám se, že by nebylo co číst, na tom večeru, to zůstalo na papíře. že to nezůstalo na Písmáku je jen a jen autorova věc. pokudby se takovým věcem mělo předcházet je zapotřebí být s autorem stále v kontaktu a ujišťovat se, že je vše ok. literáti jsou netrpěliví, nestačí je oslovit jednou, s tím, že si od něj vezmu básně a za dva měsíce je předvedu. to se autor mezi tím stačí třeba odstěhovat, rozejít s přítelkyní, vyhodí ho z práce, přijde o připojení atd. ego je silné, na obou stranách. v tom je problém. a pokud někdo takovýmto způsobem vyhoří, je třeba mít v kapse náhradníka.
29.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
nesnižuju nic z toho, jen uvažuju. je mi totiž nejdřív ze všeho předkládáno něco ve smyslu: podepíšeš, budeš viděn. nepodepíšeš, je mi líto. my si s tvými věcmi budem nakládat dle libosti, když nám postoupíš bezplatně autorská práva. a není tu celkem nic k ohlédnutí za pořádanými akcemi Písmáka, jako jsou např. večery a čtení. poslední Obratník proběhl 8.1. 2004:http://www.pismak.cz/dilo.php?num=104131. pak bylo Písmácké čtení open I. 2.10.2004 http://www.pismak.cz/dilo.php?num=128893 zbytek jsou neformální setkání píšících. stačí to?
29.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
atributy kamenné adresy? tak si to představ, podepíšeš s někým autorskou smlouvu ohledně toho, že on a jen on je výhradním (teď lovím slovo) správcem tvých věcí, že budou recitovány na akcích spojených s Písmákem, budou(případně) nějak honorovány(?), bude tam zmínka o případném vydání tvých věcí atp. smlova bude supertajná, uspokojení oboustrané. a tak půjde čas... občas se někde na nějaké akci zaskví tvoje verše, budeš známou a uznávanou autorkou (v rámci Písmáka). a pak třeba z touhy po větší seberealizaci svoje věci sebereš a obešleš nějaké nakladatelství a to projeví zájem. kolotoč se rozběhne a posléze se zjistí, že vlastně smlouvu s nimi uzavřít nemůžeš, protože jsi vázána někde jinde. co teď? nastane kolotoč dohadování, Písmák se bude ohánět smlouvou a ty se možná budeš ohánět jen tím, že tvé věci sice vešly ve známost, ale bohužel jen někde na plese v Horních Počernicích. vyvléknout se z toho asi nebude taková sranda. totéž asi nebude jednoduché v případě poskytnutí bezplatných autorských práv( odsouhlasení úmluvy). je tam totiž psáno, že musíš požádat správce. ale co když on odpoví ne? atribut kamenné adresy je pro mě něco ve smyslu toho, že můžu poukázat na to, že jsem schopen případného vydání tvých věcí a mám za sebou v tomto směru již nějaké zkušenosti, s pořádáním například tradičních čtení a nejen to, že jsem majitelem amatérského lierárního serveru, který poskytuje prostor prozatím nezavedeným a začínajícím autorům, kteří potřebují svá díla uveřenit a zatím jim k tomu nebyla dána dostatečná příležitost. jak stojí v úvodu.
10.02.2005 00:00 K dílu: Konec starých časů Courtney
*
10.02.2005 00:00 K dílu: Jewell Against Jewellery Courtney
léto se vylouplo z potahů
10.02.2005 00:00 K dílu: Houštiny Courtney
*
29.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
jsem se nějak upsala v těch hodinách, pardon:-)
29.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
mohu se zeptat kdy naposled bylo pod samotnou hlavičkou Písmáka uspořádáno nějaké veřejné čtení? myslím tím, nějakou literární kavárnu, pořad na který byla vyvěšena upoutávka, pořad na který by se vzpomínalo ve stylu: jó, to byla paráda, ten květnový pátek letošního roku. jsou takovéhle akce pravidelné na Písmáku? nebo je to jen občasná záležitost řekněme jednou za rok? jsou k dohledání fotografie z těchto akcí? aby se i nepražští mohli podívat, jak to tam asi vypadá? pokud k dohledání jsou, jsoum tuším dva tři roky staré a nejedná se o nějaké výrazné literární večery, ale spíše o neformální setkání. pokud jde o výběr čtyřiceti děl na takovéto čtení, nepovažuju to za nějak časově náročnou činnost. jakožto pohybující se na tomto serveru máš jistě v oku nějaké ty talenty a kolem sebe redakci čítající v současné době zhruba asi 80 lidí. řekněme, že ne všichni jsou činní, nicméně, při jejich oslovení nevěřím, že by nebyli schopni tobě během půl hodinky dodat ti každý během minuty jedno kvalitní dílo, které by se mělo takového čtení účastnit.
28.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
bylo by dobré definovat za jakých podmínek se poskytují bezplatná autorská práva. logicky, vytvořím-li dílo, právo autorské k dílu vzniká okamžikem, kdy je dílo vyjádřeno v jakékoli objektivně vnímatelné podobě. tím, že mi majitel serveru poskytne bezúplatně prostor, neosobuje si podle zákona autorská práva. můžu potvrdit zaškrtnutím políčka, že dávám souhlas, aby mé dílo bylo použito na literárních akcích spojených se sdružením tohoatoho a mělo by být v případě těchto akcí vždy jasně definováno o jakou akci se jedná, je nepřípustné, aby autor dával souhlas na něco, o čem neví ani zbla. a mělo by se tak dít vždy s předchozím souhlasem a oslovením autora např. formou soukromé komunikace. tj. 15.8.2005 pořádáme autorské čtení ve vinárně u Konvice, tvé věci se nám líbí, můžeme je recitovat?s tím, že uvedeme tvé buď občanské jméno, nebo pseudonym. (tím je splněn princip slušnosti a není dotčeno právo autorské). krom toho zprávy jdou archivovat a v případě nějakých nesrovnalostí je lze dohledat. pokud by vyvstala nějaká extrémní situace jakože se Franta pohádá u píva s majitelem a bude ho chtít žalovat, že někde recitoval věci bez jeho vědomí, lze zřejmě dokázat z jaké adresy se dotyčný přihlašuje a jaká zpráva mu v tomto případě byla doručena. další věcí je formulace: společenské události, plesy, recepce, vernisáže, pokud by tam byla tahle douška, nic bych nezaškrtla. je to totiž ošemetné. může se jednat buď o ples spřáteleného spolku místních hasičů, kde před půlnocí vystoupí jako kulturní vložka párek recitátorů pro obveselení publika, společenská akce je tuším třeba raut. a pokud jde o vernisáže, mně jako autorovi se vůbec nemusí zamlouvat jak maluje akademický malíř Kvasnička a mé věci se k tomu vůbec nemusí šiknout, ale majitel je kamarád a ten slíbil, že něco dohodí. ale považte! ten autor bude přeci čten! zkrátka, autor by měl mít vždy přehled o tom co se s jeho věcmi děje. na Totemu má možnost zaškrtnou nebo nezaškrtnout, aniž by bylo nějakým způsobem omezováno publikování na nejviditelnějším místě. jaksi se automaticky předpokládá a ví (z různých doložitelných zdrojů), že Totem má již dlouholetou tradici a poměrně vysoký kredit ohledně pořádaných akcí.a to je právě to oč běží. tohle všechno se musí vybudovat. o tom, že to není jednoduché nepochybuji, sehnat místo, zaplatit pronájem, výše vstupného, aby byla návratnost atd. je třeba vejít do povědomí lidí, právě těmi pořádanými akcemi, za kterými se nebude táhnout ocásek skandálů ohledně autorství a represivních opatření. zkrátka, pořádej čtení, oslovuj autory, archivuj souhlasy a hlavně prezentuj Písmáka jako tu nejúžasnější startovací dráhu budoucích básníků a spisovatelů, v dobrém se ti odmění:-)
28.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
Pokud jde o Totem, cituješ správně. Jenomže, on mě Totem nijak neomezuje v publikaci podepsáním, či zaškrtnutím čehosi. Nedělá na mě při vstupu bubu, že když nepodepíšu, tak nebudu vidět v hlavním prostoru. A pokud je mi známo, tak souhlasy s veřejným čtením probíhají většinou formou soukromých zpráv. Něco ve stylu: "Ahoj, pořádáme čtení, chtěli bychom číst tvé věci, souhlasíš? Díky, za redakci Franta." No a já odpovím ano, nebo odpovím ne. Další věc, tady někde píšeš, že si stejně vybíráš věci většinou sám. Troufám si tvrdit, že pokud tomu tak je, jedná se většinou o věci novějšího data, případně o autora, který nějakým způsobem "vešel ve známost". Nedomnívám se, že lovíš v pětiletých písmáckých vodách a pokud by se tak skutečně stalo, vždycky máš možnost dotyčného autora (nick) oslovit. Může se ovšem stát, že ti neodpoví, neboť už např. 3 roky není zde přítomen. V tom případě ti tedy nezbývá nic jiného, než 1.) poptat se po okolí, zda o něm neslyšeli nebo zapátrat hlouběji za pomoci IP adresy, 2.) vzdát se čtení jeho děl, nebo 3.) to prostě risknout při veřejném čtení, s jakousi douškou, že autor psal, psal krásně, pak přestal a odešel a je to škoda. Myslím, že i kdyby se autor o produkci dozvěděl, jak znám autorská ega, tak by ho to nejspíš potěšilo, i slza by možná ukápla. Nejsem si tak ovšem jistá pozitivní reakcí v tom případě, kdyby se autorovi doneslo to, že jsi na jeho věcech vydělal majlant, to jest, připadla by ti valná většina vstupného z toho kterého večera ve prospěch Písmáka atp. To by se možná domáhal a domáhal. To je možné. Nedomáhal by se třeba v tom případě, dozvěděl-li by se např., že každá pětikoruna z výše vstupného poputuje na dobročinné účely. Ale jsou mezi námi tací, kteří by si v omámení z literárního úspěchu nechali vrtat koleno. Možný je všechno a nevděk vládne světem. blondýna
24.01.2005 00:00 K dílu: Surrealisticka ----- Courtney
:-)*
02.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
*
02.12.2004 00:00 K dílu: Courtney
:-)*
23.11.2004 00:00 K dílu: Pastevecká Courtney
rytmus:-) máš ten konec roztahanej.
20.11.2004 00:00 K dílu: Courtney
Až půjdeš zítra ode mne potkáš paní domácí jak se vrací s masem na neděli bude se divit že jsi tak mladá a už se touláš po nocích Pak si řekne že jsou tím stejně vinni komunisti "Podolí není Montmartre" upozorní mne jemně inženýr z prvního patra Dáma v tramvaji se ušklíbne protože budeš hrozně moc vonět kouřem Bude ráno Střízlivé šedé a moudré jako vlasy mého otce Málokdo si všimne že máš oči jako tabák úryvek z básně TY od kolegy Hraběte.-)
03.11.2004 00:00 K dílu: Courtney
*
03.11.2004 00:00 K dílu: Courtney
*
19.10.2004 00:00 K dílu: Samosmetá Courtney
tosembila. :-))
19.10.2004 00:00 K dílu: Samosmetá Courtney
co bysem byla bez tebeho.-)
19.10.2004 00:00 K dílu: Oblouč Kyklob oučký Courtney
Tonak?:-)
10.10.2004 00:00 K dílu: Sajfrt Courtney
ohohó!:-)***
10.10.2004 00:00 K dílu: Courtney
*
10.10.2004 00:00 K dílu: Já, Ty a Malý princ Courtney
:-))*
24.07.2004 00:00 K dílu: Suťová pole Courtney
*
17.07.2004 00:00 K dílu: Konec II Courtney
báseň?
13.07.2004 00:00 K dílu: Krajina Courtney
kdy bude kniha?
13.07.2004 00:00 K dílu: Courtney
to se mi líbí. můžu si to obracet a nepostrádá to lehkost. a těch vznamů:-)
12.07.2004 00:00 K dílu: Absurdní příběh Courtney
Byla to civilizovaná dívka, ramena krčila, zraky klopila ke kapsám. Otevřel jsem uzávěr čisté minerálky, a klasicky jsme popili. :-)*
12.07.2004 00:00 K dílu: v polomech vítr hraje bacha Courtney
já bysem s dovolením trochu přeházela. aby jako při přednesu vyniklo:-) v polomech vítr hraje bacha zem naježená srstí smrčin třeštivé slunce zem je plachá tetřívek tříští na tatrči zem samá kost a samá šlacha a strupy každým rokem tvrdší zem zraněná je zlá a vrčí ale jinak ať si každej autoří po svém, pardon. *
12.07.2004 00:00 K dílu: Vzkaz z úletu Courtney
Salvador Dalí posvačil na bříšku plavovlasé dívky a já se divit nestačil, když dal si růži do polívky... Suchý Jiří ten co měl po babičce klokočí
12.07.2004 00:00 K dílu: životní krédo Courtney
Doktore_ ty jsi doktor?
12.07.2004 00:00 K dílu: Courtney
amor nebo Amor... pořád je to jak kdyby to psal Walker Texas Ranger.
12.07.2004 00:00 K dílu: smutná Courtney
navážeči, myslím, že dostaneš sopkou do hlavy.
11.07.2004 00:00 K dílu: Courtney
já bych autorku nechala bosky proběhnout po kamíncích a hlavně po těch ostrých, pak by jí přešly roupy drbat mravence za ušima:-)))
12.07.2004 00:00 K dílu: Babská hádka o smrt Courtney
veteš.
12.07.2004 00:00 K dílu: Co jen jsem to včera viděla??? Courtney
to je tedy věc. hmmm... ještě bych tam přidala pávy, šlehačku a konfety. bylo by to pak tak nějak mile pikantně dekadentní.
12.07.2004 00:00 K dílu: Parťáci Courtney
Asi nečetli Arizonskou obrodu.
11.07.2004 00:00 K dílu: Zvláštní sex Courtney
tady někdo řekl sprosté slovo. a to se nesmííí!!!!
12.07.2004 00:00 K dílu: Nech to být . . . Courtney
vždycky jsem chtěla potkat chlapce vyniklého z davu, nikdy se mi to ale nepovidlo.
12.07.2004 00:00 K dílu: Ukýchané ráno Courtney
děti nebývají senilní.
10.07.2004 00:00 K dílu: ROZMNOŽOVÁNÍ DĚLENÍM Courtney
:-)
12.07.2004 00:00 K dílu: Vychovám člověka Courtney
malebné:-) típek
Nahoru