13.04.2011 01:02 K dílu: Staré náměstí Sybian
Tak tak, prutů vyraší každého jara hojně, jednou odlomíš a ....
11.04.2011 01:08 K dílu: Markýz de Sade - 120 dnů sodomy Sybian
Axle, že si lze někoho nebo spíš něčí službu koupit, jestli ženu nebo muže je úplně jedno (nabízí a prodává se obojí), v tom nemohu vidět vliv majetku na sexualitu jako takovou. Leda by se dal přiznat majetku nepřímý vliv v tom ohledu, že umožní realizovat některé méně běžné praktiky snáze nebo dříve, než bez jeho použití. Pak ale nemá logiku pokračovat nedostatkem financí v partnerských vztazích, když se ve větě předcházející plánuje využití právě financí k uspokojení sexuálních potřeb zaplacením služby, protože to by byla předpokládám služba mimo partnerské vztahy. Nedostatek financí a obtíže s jejich získáváním může mít vliv na celkovou náladu v partnerských vztazích. To ano, záměrně říkám může, protože to je individuální a odvislé hlavně od toho, do jaké míry se tímhle problémem nechá pohltit, otrávit, znervoznit, stresovat ten z partnerů, u koho se předpokládá větší míra zajišťování financí. Následně ano, promítne se často zvýšené napětí mezi partnery do sexuality obou. Zjednodušeně to je: A ma vliv na B a B má vliv na C. Stejně tak má na B vliv ale i A2, A3, A4, A5 ... mnoho jiných faktorů ovlivňuje soulad nebo napětí v partnerských vztazích. Proto si dovoluji tvrdit, že nelze přeskočit B a říct rovnou, že A ovlivňuje nutně C, tedy že finance a jejich dostatek nebo nedostatek nutně ovlivňují sexualitu a její projevy. Ty ale to už je asi nějaká od literatury hodně vzdálená rozprava. )) Klidně to už nechme. Stejně to nemění nic na tom, že je podle mého soudu de Sade nic moc, jak obsahem tak slohem.
10.04.2011 12:57 K dílu: Markýz de Sade - 120 dnů sodomy Sybian
Rozečetl jsem něco jiného kdysi, signované autorstvím de Sade, tuším Justýna se to jmenovalo? Už nevím přesně, ani jsem nedočetl, bídně napsané, popisy scén témeř přes kopírák, jedna jako druhá, nudné, nezáživné, odloženo. Čímž se dostávám k tomu, že konkrétně tenhle ani jiný spis de Sade už nemám důvod do ruky brát. Axle, jak zmiňuješ, že vliv majetku na sexualitu zůstává, tady nerozumím jak to myslíš? Nějaký nepřímý vliv? Já nevidím vůbec žádný. Jedna z věcí, co má obrovský vliv na posun sexuálního chování každého jednotlivého jedince, jsou zvlášť v posledních desetiletích díky internetu výrazně rozšířené možnosti přístupu k nejrůznějším informacím z oblasti alternativních sexuálních praktik. Človek s vysokou mírou vlastní představivosti a fantazie ve spojení s prakticky neomezeným přístupem k textovým a obrazovým informacím se velmi často odklání od pro něj již nudného "dovnitř a ven" a vydává se dál. Teoretická hranice kam až to u každého dojde, není. Ovlivnění majetkem nevidím pražádné.
15.07.2010 01:48 K dílu: Strom mezi větvemi Sybian
- s prosbou čísti pomaleji - příběh skryt v přeskakovaném, zprvu složité - nakonec vše uzřeno
03.06.2010 01:04 K dílu: Strom mezi větvemi Sybian
Beed, souhlasim. Co je to PM?
03.06.2010 00:46 K dílu: Strom mezi větvemi Sybian
Dík, že jste sem zabloudili, poutníci.
04.10.2008 20:59 K dílu: Kaple Sybian
Lakrovova, diky za avizo .... je mi to jasne ) Lauro, jen pokracuj ) ... tohle cele je proza na pokracovani, jak s ni zacnes, uz neskoncis. G.
04.10.2008 20:25 K dílu: Vědomí Sybian
Ano Milly? Kolik tecek, tolik kroku? ) G.
04.10.2008 20:22 K dílu: Brána Sybian
Lauro, diky ) Milly, muze, muze, kazdy o cem chce, klidne ) G.
04.10.2008 20:21 K dílu: Jeho stín Sybian
Nekdy muze jit o nekoho, kdo te chce stale, verne a tise nasledovat, ne o pravy stin.
04.10.2008 20:17 K dílu: Vědomí Sybian
Lauro, Maleho prince jsem nikdy necetl, ale podle toho, co o nem leckdo tvrdi, tedy o konkretnich vyznamech v nem skrytych ... mozna by to mohlo mit v tomhle smyslu neco spolecneho. Zajimave, ze to tu nekdo podotkl ) G.
04.10.2008 20:13 K dílu: Minuty - Roky Sybian
Lauro, diky ) G.
20.06.2008 16:14 K dílu: Pozvánka na výstavku fotek na židovském hřbitově v Telči Sybian
Khvh: hňupe
15.06.2008 02:58 K dílu: Elektronické zpracování textu Sybian
Lakrovová, jsi mě dostala s tím minulým stoletím. Já než si vždycky uvědomím, že už taky patříme k vykopávkám z minulého století ... Jak hnědý uhlí ))
15.06.2008 02:54 K dílu: Místní plátky Sybian
Kamarád jedny takové noviny sází. A vždycky lamentuje, že právě vás, co do nich píšete, vůbec, ale ani trošku nezajímají termíny uzávěrek! Tak se polepšete, ať ho z toho jednou neklepne. ) G.
15.06.2008 02:42 K dílu: ... najhoršie slovo Sybian
JvB, to neni nedůvěřivost, to už je paranoia. ) Klidně sem jedno přidám. Já nesnáším slovo "trény", vždy jsem maminku důsledně až drze ihned opravoval: "myslíš trenýrky?" )) G.
04.06.2008 12:46 K dílu: Pawktorch Sybian
(Nechtěl jsem hned okatě psát Lakrov a Sybian) ) G.
04.06.2008 12:40 K dílu: zaklínadlo Sybian
Lakrovova :o) ... tak to nesmím říct, už takhle riskuju vypuzení a zatracení. G.
04.06.2008 11:56 K dílu: Pawktorch Sybian
ale vida ) --- Šlais, Tuček - stejné sklony, stejné známky že by? )) G.
04.06.2008 11:12 K dílu: zaklínadlo Sybian
To české je jen obycejny překlad, ano.
04.06.2008 01:39 K dílu: Čtyři a čtyři Sybian
Upřesnění kategorie MMF? Tak to asi nepůjde tolik o tu dívčinu a její "na holou". Spíš si podle ní odhadněte, co se asi dělo kdysi. Mezi M/M/F. A že se asi děly věci, že by nejen "na holou"?. Tomáši_Julínku, přiznej se, cos to tehdy prováděl, no? Tehdy, jak na koleji nebylo místo. )) G.
24.04.2008 18:26 K dílu: Světová ekonomika Sybian
stanislav )) --- Autorovi. Světová ekonomika v příštích letech? Myslím, že Čína a Indie - všude po celém světě, čeho budou chtít, toho dosáhnou. U Číny navíc problém s velkým přebytkem mužů v produktivním věku. Jak mohli mít v Číně jenom jedno dítě, byl volbou pro rodiče chlapec (má se postarat se o rodiče). Chlapců je teď mnoho, nemají děvčata, dělají co? Lumpárny. Co s neposlušnými chlapci může udělat čínský vůdce? Nechat dav prořídnout ve válce nebo je rozptýlit po světě. Nechat je všechy doma - udělali by mu z toho kulničku na dříví. Budou všude ) G.
24.04.2008 16:43 K dílu: Blokování nevyžádaných avíz - diskuse Sybian
ještě blokování avíz od finančního úřadu, telekomunikačního úřadu, zdravotní pojišťovny, správy sociálního zabezpečení, městské policie, GE, KB a bude to snad už všechno. G.
11.04.2008 21:28 K dílu: Mnemotechnické pomůcky Sybian
uf, tak ted mam najednou pocit, jako bych nechodil do skoly (
01.04.2008 16:40 K dílu: Registrované partnerství Sybian
Mám pro vás hádanku. výrok č. 1 - proti homosexualitě nic nemám, nevadí mi. výrok č. 2 - obávám se, že výchova dítěte homosexuálním párem může vést k jeho psychycké deformaci též směrem k homosexualitě a to by bylo špatné. Kdo najde první logický rozpor? ) Nu? Jo a eště, co takhle bisexuálové? Ti se mají nejlíp. Nejvíc si užijou a nikdo na ně prstíkem neukazuje. No a ne snad? )) Ach jo. G.
19.03.2008 00:43 K dílu: Vendémiaire Sybian
Díky za avízo, Lakrov ) Je to určitě zajímavý kus, nesouhlasím možná v tom, že by se měly patřičné sklony naznačovat už v období dětských let (školka), protože: ----- ,,Miluješ mě?“ A já odpověděl: ,,Miluju.“ A právě tenkrát se mi v hlavě zrodila myšlenka, že bych tě mohl zabít. ----- tohle vidím jako podstatu, začátek i konec tohoto díla, to předtím a potom jsou příjemně napsané šaty. A připravit na to čtenáře předem by znamenalo otupit hrot. Já bych to nedělal ) ... bez přípravy a znenadání. Tak jak to je teď. A také si myslím, že to tak i někdy bývá, že nejsou vždy předchozí indicie, nejsou výrazné sklony, projevy. Najednou to přijde, okamžik ... zlom. Tady je právě ten zlom zachycen. I je dobře nastaveno, jak se postavě zdá být vše přirozené před zlomem i po zlomu. Mně (ale to je čistě osobní vkus můj upozorňuji) nevoní ty růže na začátku (vzduch voněl po růžích) - na mě příliš nasládlé, ale to je můj problém. A pak jsem se zarazil u věty, kdy se loučí dvě desetileté děti a ... "Sevřel jsem tě v náručí, co nejpevněji to šlo." - To ne, to je přeromantizované, chlapec v deseti letech tohle neudělá. Bude možná smutný, nevím, jestli mu možná neskápne nějaká slza, budiž, ale nesevře děvče v náručí, tam jeho duševní vývoj ještě nedospěl. Může cítit kamarádství, ale ne vroucí lásku. Může cítit náklonnost, ale jeho přirozený stud mu ještě nedovolí přistoupit a sevřít ji v náručí. ) G.
19.02.2008 00:50 K dílu: Ilustrační fotky, aneb proč nemám Západoevropany rád Sybian
Tedy ... já se podíval na ten tvůj první odkazový link na stránky BBC. A nerozumím ani trošku tomu, proč říkáš, že ten link ukazuje Srbsko ve špatném světle. Ty čteš na Internetu tak, že si prohlížíš jen obrázky? To pak ale ignoruješ souvislosti. Text vypráví osobní dojmy autorky o návštěvě Srbska několik dnů po Vánocích (ještě navíc v roce 2004, tedy před 4mi lety!). Hned na začátku sama říká, že mezi jejími přáteli panovaly fámy o tom, že zde nefunguje elektrika, že je zde ještě válka ... a dodává, že to všechno jsou hlouposti, jak se sama na místě přesvědčila. Následuje vysvětlení, proč tam přijela - spolu s přepravou dárků, které každý rok shromažďujě v hrabství Kent charitativní organizace Blythswood Care. Autorka je z Kentu a tímhle článkem ... určeným podle linku právě pro lidi z Kentu (podobně jako naše regionální zpravodajství) ... popisuje, kam a jakým lidem se dárky odvezly. Jinými slovy - čtenáři po přečtení budou rádi, že nesbírali dárky pro nic za nic a že to skutečně někomu udělalo radost. Čímž budou ochotni zopakovat příští rok to samé. Těžko lze u takových slov očekávat prosklené vysokopodlažní budovy bank, kupříkladu :o). Zvlášť když první zastávka byla v centru pro osoby označované "Internally Displaced Persons" - vysídlené či utečence, každopádně bez domova. Podívej se všude po světě, jak vypadají utečenecké tábory, to nejsou zdaleka ani ... ani jednohvězdičkové hotely ... což je ale také každému jasné a nikdo v tomto kontextu Hotel Aquamarina neočekává. A vůbec to na mě nepůsobí jako obraz Srbska ve špatném světle. Proč? Vždyť naopak plus, že se vůbec našla vůle řešit nějakým způsobem situace lidí bez domova. A tak dál ... celý článek se týká humanitární pomoci, jak srbské, tak britské (zde lokálně z Kentu). Když si i u nás dojdeš vyfotit budovu, kde funguje Červený kříž nebo prostory pro bezdomovce, azylové domy ... vždyť to taky nebudou Paláce kultury. Logicky přece. Prostředky, kterých je málo, je třeba poskytnout těm potřebným, ne za ně opravovat fasády. Místo toho, abys vnímal souvislosti zde napsané, tedy že jsou lidé, kteří se snaží pomoci - v Srbsku i v Británii a to společně těm, kdož to fakt nutně potřebují a viděl v tom naopak velké pozitivum, tak si lajdácky prohlídněš obrázky, text tě nezajímá a prohlásíš - "koukněte, vyfotili oprýskanou omítku v Srbsku a ukazujou to na internetu - dělají té zemi ostudu". No tomu říkám ... přinejmenším unáhlenost, nezlob se na mě. ) A proto se omlouvám, že ty další linky už ani rozklikávat nebudu. G.
11.11.2007 01:10 K dílu: Poslední večer v bambusovém háji Sybian
Přečetl jsem dnes znovu, opět celé. Neuvědomuji si bohužel, kde jsou v textu změny, je to dost dlouhá doba od přečtení původního textu. ) Ale opět přečteno do konce a ... zaznamenávám spíš jinou změnu. Změnu ve vnímání celého textu a jeho hlavního motivu. I když jsem viděl tento další motiv i tehdy, teď se mi stává ústředním a potlačuje do pozadí ten, který se nabízí jako hlavní při prvním přečtení. A sice vidím teď v popředí motiv obtížnosti "comming outu" - projevení odlišnosti své orientace od konvencí většiny. Opatrnost, neustálé pochybnosti, zda postupně pokračovat, zda raději nepřestat a neriskovat. To dějové krimi kolem se mi stává zajímavě zvolenou dějovou kulisou. Jakoby aranžmá, ve kterém má a nemá být všechno vidět. Je možné, že to vidím po svém, ale co když se nepletu? ) G.
04.11.2007 01:22 K dílu: Vrcholky hlubin Sybian
Milly, ajo ajo, pardon )) G.
03.11.2007 23:48 K dílu: Zastavení Sybian
Milly, dekuju. ) G.
03.11.2007 23:43 K dílu: Vrcholky hlubin Sybian
Milly, ono nekdy po sestoupeni "nekam" dolu a vystoupeni znovu nahoru muze najednou prijit nekomu bezne vsedni hrmeni ... nudne. dekuju za tvoji dalsi navstevu. ) G.
03.11.2007 23:38 K dílu: Vrcholky hlubin Sybian
sidonia, rozumim, to nevadi. ale je to cele, uplne dokoncene. od zacatku az do konce, ale souhlasim, ze jen pro nemnoho lidi srozumitelne. proc? to je jako se vsim. dokud sam neuchopim do ruky lzicku, budu z ciziho textu velmi tezko tusit, jaky to je pocit. a jestlize bude navic tenhle pocit popsan v obrazech, pak je to zhola nemozne, souhlasim. diky v kazdem pripade za zastaveni a tvuj pohled z tve strany je uplne spravny. ) G.
30.10.2007 20:11 K dílu: Víš Ty co, strejdo? Sybian
Styl vyprávění je velmi plynulý, vtáhne a dovede oči až k poslední tečce za poslední větou. Bez zadrhnutí, jednoduše a příjemně. Čtenář (tedy alespoň já) nemá šanci ani pomyslet, že by od textu odešel. Skutečně výborné. Povídka samotná zůstává podobně neodkrytá a naznačující, jako zamlžený pohled v ní a to "něco" za ním. Lze pouze tušit, ale nelze vědět a stejně jako strýci je i čtenářům povídkou naznačeno ... dál se neptejte. A jen snad drobnost k textu samotnému. V této větě: "Napřed se těsně pod čarou hladiny zastaví jakoby tu pomyslnou čáru nemohla překonat, pak ..." - zde mám za to, že je "tu pomyslnou čáru" navíc. Že by bylo plynulejší toto nahradit pouze jedním slůvkem "ji". Celkový můj dojem je ... opravdu velmi zdařilé. Zde přidávám ocenění tipem. G.
30.10.2007 20:03 K dílu: Víš Ty co, strejdo? Sybian
Styl vyprávění je velmi plynulý, vtáhne a dovede oči až k poslední tečce za poslední větou. Bez zadrhnutí, jednoduše a příjemně. Čtenář (tedy alespoň já) nemá šanci ani pomyslet, že by od textu odešel. Skutečně výborné. Povídka samotná zůstává podobně neodkrytá a naznačující, jako zamlžený pohled v ní a to "něco" za ním. Lze pouze tušit, ale nelze vědět a stejně jako strýci je i čtenářům povídkou naznačeno ... dál se neptejte. A jen snad drobnost k textu samotnému. V této větě: "Napřed se těsně pod čarou hladiny zastaví jakoby tu pomyslnou čáru nemohla překonat, pak ..." - zde mám za to, že je "tu pomyslnou čáru" navíc. Že by bylo plynulejší toto nahradit pouze jedním slůvkem "ji". Celkový můj dojem je ... opravdu velmi zdařilé. Zde přidávám ocenění tipem. G.
07.10.2007 03:00 K dílu: Návrat do země Bohů Sybian
No to ne, neni, protože když kvůli schopnosti boje, tak i rádce by měl mít muže - kvůli schopnosti boje, jestli byla schopnost boje tak důležitá. Ale tam u rádců zase už převážil kult ženy, takže komtesy, tedy kněžky jako poradkyně. Už neodporuju, dobře. A místo toho se sem vrátím dočíst další díly zase. G.
07.10.2007 02:50 K dílu: Návrat do země Bohů Sybian
dobře dobře, sice se mi ještě chtělo zkoumat to, proč když byly uctívány ženy, tak se najednou nechaly všechny přeskočit a nad sebou mely vladaře muže a ne vládkyni ženu, ale beru to jako fakt tedy. A díky za vysvětlení ) G.
07.10.2007 02:35 K dílu: Návrat do země Bohů Sybian
Ještě tedy ale mi napadá jiná věc v té souvislosti. Jestliže byl chlapec ještě níž, než služebnice. Předpokládám, že pak muselo být zvykem, že se otcové o děti nezajímali téměř vůbec. Ani nestarali. A jestliže to bylo zvykem a každý to bral jako samozřejmost a přirozenost, proč měl při rozhovoru otec snahu se za to omlouvat synovi? Z dnešního pohledu snadm, ale z toho tehdejšího? Já se moc omlouvám, že to takhle narušuju ... ) G.
06.10.2007 10:35 K dílu: Návrat do země Bohů Sybian
Prózy je zde málo, díky za každé takové dílo. Bude se pokračovati? Místy mi jen s dobou dávno minulou nepasují úplně některá slova nebo stavby věty, která mě vytrhne z dávna do současné mluvy. Jsou to takové náznaky sice, ale ... A může to být i jenom můj pocit, tohle je jen věc pohledu. Tady příklad: „Máš jít okamžitě za otcem, zřejmě ti chce něco důležitého říct, velice naléhavě tě sháněl.“ - říká to služebnice pravděpodobnému budoucímu králi. Její řeč mi nezní jako řeč pokorné služebnice k tehdy druhému nejvyššímu v pořadí, ale jako vyřízení vzkazu z dnešní doby. Takovéhle detaily jsem měl na mysli. ) G.
24.09.2007 02:52 K dílu: Brána Sybian
brana pesimisty se mi zamlouva vic, ta optimisticka je takova, no ... libive unyla mi pripada. ta pesimisty je rozhodne hezci. Ja bych dokonce ty nazvy spis otocil. Brana pesimisty je ta nahore - to je takovy studeny klid a mir, nic se nedeje - jako branka na hrbitov. Kdezto ta dole, jeje, ta zve dal - jen pojd pojd, jsou tu stara tajemstvi, pojd je objevit. diky )
16.09.2007 20:52 K dílu: Poděkování Velle Sybian
Souhlasně se připojuji k tomuto poděkování. Podařené často ani není vidět, často je bráno jako samozřejmost. Čas a úsilí není vidět. Podaří-li se věc, odměnou je stav souhlasného ticha, nezdaří-li se, nastává hlasitá nevole. Buďme soudní. Děkuji Sybian Gravis
15.09.2007 01:00 K dílu: Sybian
)
15.09.2007 00:55 K dílu: Sybian
Zismarja, kde ty se to taky vsude prochazis propanajana ))
12.09.2007 12:33 K dílu: Brána Sybian
No ano ano, kdo ví. To se nikdo nedoví, la la la la lalala )) Díky ) G.
07.09.2007 20:00 K dílu: Sybian
:o))))) asi s morskyma kobylkama tam ten G. je mozna )) a jestli jeho realita promine ... kdo vi, jestli vubec nejakou realitu ma nekde za rohem. G. PS: ale pekny pekny, smeju se jeste porad )
04.09.2007 15:50 K dílu: Smutek hrdých Sybian
to jo, no a pak jeste taky musi byt cas, chut, rozpolozeni, proste souvislosti. Vsechno je nepretrzite urcovano nam znamymi i neznamymi souvislostmi. A jestli znovu neco noveho, pak mozna treba k tomuhle tematu to bude - k souvislostem. Ale to prave az nastane, ta shoda souvislosti. Napsat neco jen tak, aby to bylo, to nema cenu. Ja mam cas :o))
04.09.2007 15:29 K dílu: Smutek hrdých Sybian
hm, na to neni jednoznacna odpoved. a ani to neni tak, ze uz vubec nikdy nic. ale chvilema mam pocit, ze vsechno uz bylo nekdy nekym napsano nebo vysloveno, tak proc se opakovat. ale tak mno, neni vylouceno, ze zase za cas neco malo mozna pridam.
04.09.2007 15:00 K dílu: Smutek hrdých Sybian
ani treba nejaka mini namitka by nebyla? diky :o) G.
04.09.2007 14:51 K dílu: Zjizvená zrcadla Sybian
prijimam fakt. a dik, kobylko morsky koniku :o)
04.09.2007 14:47 K dílu: Švestky Sybian
no, pres rok asi tak :o)) nu jo, tohle cely byl jenom takovej blabol pro legraci
04.09.2007 14:44 K dílu: Zjizvená zrcadla Sybian
no, ale to by pak bylo "mořský kobylka" spravně :o)
04.09.2007 14:41 K dílu: Zjizvená zrcadla Sybian
:o))) no dyk - to myslim - pridat, tak tak ) G.
04.09.2007 14:38 K dílu: Zjizvená zrcadla Sybian
ajo, hm clovece koniku, souhlasim, beru :o) du vygumovat "mu" diky. G.
04.09.2007 00:40 K dílu: Nevinna Sybian
Královský diadém zůstane pro vždy klenotem, byť z jehličí poskládaným. Tak dlouho tam usazen bude, jak dlouho v mysli jeho silueta setrvá. I kdyby jednou jehličí vichrem doby dávno po stráních rozváto bylo. G.
02.09.2007 21:56 K dílu: Jeho stín Sybian
:o) dik za precteni
02.09.2007 21:35 K dílu: Vědomí Sybian
namitka se prijima. bych to moh´ dokonce i opravit. a dokonce i hned mozna. inu diky, diky. )
02.09.2007 21:23 K dílu: Brána Sybian
ajo vlastne. no ale. no dobre :o)
02.09.2007 21:13 K dílu: Brána Sybian
:o)))) ze jo
02.09.2007 21:02 K dílu: Zastavení Sybian
se taky preklepava"," .... zvlast kdyz jsou hned vedle sebe, zeano )
02.09.2007 21:01 K dílu: Brána Sybian
spravne, spravne, chvalim )
02.09.2007 20:57 K dílu: Zastavení Sybian
diky )
02.09.2007 20:55 K dílu: Brána Sybian
a ... zitra?
11.08.2007 02:26 K dílu: Ztráta paměti Sybian
Věrnost nade vše. Hlavně, že sex není pro vztah to nejdůležitější, slýchávám od roku 0. Blbost. Tolik staletí a pořád to samé. Tohle ještě potrvá.
11.08.2007 01:54 K dílu: Všechno mi tak nějak eticky splývá Sybian
Tohle je /nebo byl/ konkretni vzkaz: "tak jak to teda s nama je? mas jinou nebo co se deje?" Ne? G.
10.08.2007 03:45 K dílu: Zastavení Sybian
Prapodivnej nebo divnej? Prapodivnej je lepší, to je fakt. A pročpak?
10.08.2007 03:39 K dílu: Švestky Sybian
No jak na frak? Takovej dovopravdicky pravdivej konec a prej na frak :o) Taky ti odpoustim. A to jen diky tomu, ze Florida - Filadelphia po osmem inningu zatím 2:2, takže ještě to ještě není úplně ztraceno /má vyhrát Florida/. Ale běda jak prohrajou! :o))
20.07.2007 19:11 K dílu: Sybian
nu, ano Leenai, přicházíme a odcházíme, abychom se znovu někde po čase zjevili a vyměnili odhořelé ve svicnech.
19.07.2007 05:22 K dílu: K volbě šéfredaktora redakce Písmáka Sybian
Ahoj Leenai :o) Tedy moje představa o fungovaní tohoto typu serveru je takováhle: "Haló, děti! Pojďte sem, tady máte každý svoji křídu a jednu tabuli dohromady, o kterou se musíte podělit a na kterou můžete čmárat, jak kdo chcete. Nic za to od vás nechci, jen tu tabuli neponičte a hlavně se u toho neperte." Víc bych to nekomplikoval. A nehlasuju, já mam jenom takové poznámky :o))
13.07.2007 04:25 K dílu: K volbě šéfredaktora redakce Písmáka Sybian
Na tomto místě (pismak.cz) je příliš velká koncentrace lidí toužících po tom, aby byl čten a alespoň někým odkýván právě jejich názor jako ten správný. Ve spojení s tím, že jste povětšinou lidé hloubaví, nadprůměrně inteligentní a schopni vytříbeně formulovat své dedukce a myšlenky a vytrvale je obhajovat ... mi z toho vychází, že vyostřené dohady zde zákonitě vždycky budou, ať bude dirigentem mravenec nebo svišť. A uvědomte si předem, prosím, že ať si zvolíte jednoho nebo druhého, každého stejně nakonec dotlačíte k tomu, že tlak nevydrží a uchýlí se sem tam ke krokům, které nebudou správné a vzbudí ještě větší nevoli a .... budete tam, kde jste nyní. Co jsem tím chtěl říct? Že se snažíte najít vůdce, ale ze své přirozenosti podvědomě vedeni být nechcete. Že ne .. přiznejte se! :o)
06.07.2007 02:24 K dílu: Nemůžeš skočit...?! Sybian
Kdo není příliš zaujatý sebou a svým vlastním životem, může skákat jak je libo a stejnak se nezabije.
27.03.2007 18:56 K dílu: Švestky Sybian
ale rybarsky holinky nema teda ... )))
27.03.2007 01:14 K dílu: Švestky Sybian
Taklenc - brachu mam, vysokej taky je ...
26.03.2007 13:34 K dílu: Švestky Sybian
No dobra, tak vam to reknu. Prisel totiz akorat bracha, co byl u reky na rybach. On meri skoro dva metry. A jak mame v tomhle pokoji atypicke nizsi dvere, tim padem i futra, tak se vzdycky binkne do hlavy ))). Fakt, tolikrat uz a vzdycky na to zapomene ... a lup! Obzvlast kdyz neco chytne. Se totiz rychle bezi pochlubit a blazene se usmiva, jak ho budou vsichni chvalit, ze ten pstruh ma nejmin dva metry. Rybar no, prastenej :o))
26.03.2007 13:06 K dílu: Karel Kryl vs Karel Gott Sybian
No, ano, helmuti jsou na tom se vkusem asi fakt mizerne nekdy, to bych taky tak videl :o)). Demokracie ... to je kapitola sama pro sebe na dlouhe hovory. Podvoleni se mensiny cilum a chteni vetsiny. Stat anarchacu )))) to asi nehrozi. Stejne jako ty treba nemas ambice a chut montovat auta nebo pect rohliky, tak jinde zas nejsou ambice a chut aktivne menit spolecnost )) To je dobry, toho bych se nebal, anarchie nezavladne myslim.
25.03.2007 15:20 K dílu: Karel Kryl vs Karel Gott Sybian
:o) dobre dobre. K te narodni hymne onehda jenom jeste. Predstav si sebe tam na tom miste, jako zrizenim postihovanou bojovnici. Vedle sebe naopak prominenta. Pod tebou nedozirny dav lidi, desetina z nic vi, proc tam jsou, byli na tom v minulosti jako ty. Polovina byvala sem tam s necim nespokojena, hlavne kdyz se jim z casu na cas dostal do ruky katalog Quelle ze zapadniho nemecka, jinak si tak trochu doma nebo v hospode na neco zanadavali a to bylo vsechno. Ten zbytek ... kdo vi, proc tam vlastne prisli, asi ze se neco prevratnyho deje a ze kdyz tolik lidi vidi kolem sebe, tak to mozna bude spravne. A take ze jsou najednou nastvani udalostmi, ktere vyplouvaji na povrch a ktere jim predtim vzdycky ti nahore zatajili. A pak jeste tu a tam v davu vmiseni udavaci a tajni. Znovu nahoru. Ten vedle tebe zil z vysad, byl protezovan, nestavel se k odporu. Oni dobre vedeli, ze ho potrebuji, uz jenom proto, ze byl dobrym vyvoznim artiklem. A jemu vyhovovalo, ze si vymenou za to zije dobre a nad pomery. Krom tehle "spoluprace" ... ublizil nekomu? Nebo dokonce ublizil nekomu vedome? Nebo jen nebyl odvazny a vymenil charakter a postoj za pohodli? Mozna dokonce kdysi v mladi jste byli kamaradi a treba se pri svych zahranicnich koncertech s tebou i parkrat sesel. Neobhajuju ho, to vubec ne, ani nevim, jestli tohle zrovna bylo takhle anebo ne. Naznacuju jenom, ze nikdo z nas zdaleka nevime vsechno. Ani nemuzeme. A ted k te hymne konecne ... kdyby byla situace jak jsem pred chvili popsal. A vedela bys, ze on jako znama osobnost stojici vedle tebe na balkone, ma neprehlednutelny vliv na tu valnou cast davu, ktera presne nevi, jenom tusi. A ze i tohle je muze, ty dole na namesti, posunout presvedciveji tim spravnym smerem ... zazpivala bys ji spolecne s nim anebo odmitla? To byla jenom takova uvaha, ze je mnoho souvislosti kolem kazdeho a kolem vsecho. A jeho obrazy? :o) Ja neumim malovat, ale oci mam, to jo ))) To s tebou souhlasim, ze to prilis velke umeni nebude asi.
24.03.2007 02:54 K dílu: EROTICON 2007 Sybian
recepty ALR , vida :o))
24.03.2007 02:35 K dílu: kreace Sybian
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.
24.03.2007 02:35 K dílu: kreace Sybian
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.
24.03.2007 02:34 K dílu: kreace Sybian
Isaak a Jan Pavel se jmenovali ti dva. Pro upresneni.
23.03.2007 00:17 K dílu: kreace Sybian
Stojí dva bratři na poli, kde celý den svorně okopávali řepu. "Zatracená dřina", odplivl si první, otřel čelo a prohnul se v zádech. "Ba že, odporná práce", přitakal druhý a opřel se o motyku. Pak už jen mlčeli a dívali se unaveně do dáli. Proč to říkám? Nevíte totiž, že oba přemýšleli o životě. A nevíte, že každý měl na chod věcí jiný pohled. A ted si všimněte - nepřeli se, nevyvraceli si navzájem své názory, neargumentovali - vědeli, že nepotřebují toho druhého přesvědčit, že nepotřebují oblažit se sladkým pocitem, že ví něco lépe. Byli to moudří bratři. Osobně je mi úplně jedno, jestli je to tak nebo tak. Ani od jednoho ani od druhého nic neocekavam. A k tve "kreaci" jeste nutno podotknout, ze tve znalosti z tolika vednich oboru, nejsou-li lexikonove, jsou skutecne velmi rozsahle. Tak rozsahle, ze ... do konce jsem to nedocetl, omluvam se.
23.03.2007 00:01 K dílu: kreace Sybian
Stojí dva bratři na poli, kde celý den svorně okopávali řepu. "Zatracená dřina", odplivl si první, otřel čelo a prohnul se v zádech. "Ba že, odporná práce", přitakal druhý a opřel se o motyku. Pak už jen mlčeli a dívali se unaveně do dáli. Proč to říkám? Nevíte totiž, že oba přemýšleli o životě. A nevíte, že každý měl na chod věcí jiný pohled. A ted si všimněte - nepřeli se, nevyvraceli si navzájem své názory, neargumentovali - vědeli, že nepotřebují toho druhého přesvědčit, že nepotřebují oblažit se sladkým pocitem, že ví něco lépe. Byli to moudří bratři. Osobně je mi úplně jedno, jestli je to tak nebo tak. Ani od jednoho ani od druhého nic neocekavam. A k tve "kreaci" jeste nutno podotknout, ze tve znalosti z tolika vednich oboru, nejsou-li lexikonove, jsou skutecne velmi rozsahle. Tak rozsahle, ze ... do konce jsem to nedocetl, omluvam se.
21.03.2007 01:19 K dílu: Zastavení Sybian
No ano, dyk to je prece z Lexikonu )))
21.03.2007 01:18 K dílu: Karel Kryl vs Karel Gott Sybian
Smrťaku, ja bych lidi tak neodsuzoval. Vzdyt se na ne podivej trochu shovivave. Prace, starost o rodinu, sem tam neshody mezi sebou, existencni starosti ... nediv se, ze se jim nechce nekdy jeste vecer po tom celodenim kolotoci premyslet, uz toho maji dost, nezvladaji byt jeste svezimi intelektualy. To je realita, ale spis nez kritiku i oni si tak trochu zaslouzi oceneni. Ne za velke hrdinstvi. Za to, ze se snazi ... vstat rano znovu a zase jako vcera vsechno zvladnout. Fakt.
21.03.2007 01:09 K dílu: Karel Kryl vs Karel Gott Sybian
LadySyberia: Moment ale, ty rikas, ze ti vadi skutecnost, ze lide, co malo delaji, jsou vice ceneni. Prece ale neni meritkem toho, jak si koho cenis to, jak casto a nahlas o nem mluvis anebo slysis mluvit. Ja bych nedaval rovnitko mezi popularizaci jedince a chapanim jeho hodnoty a prinosu jako cloveka. Ty timhle to rovnitko davas ale. To nejsou stejne veci. A fakt si myslim, ze moudry a skromny clovek nechce (a to ani po sve smrti), aby se z neho stala prilis popularni postavicka. Kdo neco dela pro druhe proto, ze to vychazi z neho a chce to udelat, tak neocekava aplaus. Staci mu jenom pocit a vedomi, ze ... byl platnym. A ze snad i sem tam nekdo rekne po jeho smrti: "Ano, to byl dobry clovek". Vzij se do osoby, ktera takovou byla a na jejim miste ... chtela a potrebovala bys halasna uznani? Vazime si KK oba zrejme tak nejak zhruba stejne, jen se na to divame z jinych pohledu.
20.03.2007 00:51 K dílu: Zastavení Sybian
Ano ano, princip vzpominek je stejny - soubor vjemu zachyceny smyslovymi organy v minulosti, ulozeny v pameti, vybavujici se pri ... treba zastaveni se na moment. Souhlasim ))
19.03.2007 04:07 K dílu: Černou, nebo bílou? Sybian
zismarja se omlouvam )) mi to furt ukazovalo prvni stranku a se mi zdalo, ze se to sem nezapsalo, tak dneska znova to same. ach jo, smazte to nekdo.
19.03.2007 04:03 K dílu: Černou, nebo bílou? Sybian
Nemusis nutne vybirat a davat necemu prednost. Trvala laska nebrani citum k jinym a naopak city k jinym nenici trvalou lasku, je-li trvala. To nas tak jenom vychovavaji, skutecnost byva jina. /Klidne ted do Sybiana klovejte, mravokarci, ja to snesu :o))/
17.03.2007 03:09 K dílu: Černou, nebo bílou? Sybian
Vubec se zatim rozhodovat nemusis, trvalou laskou se nezbavis naslouchanim citu k jinym a ani ti to nemuze byt zakazano a city k jinym ti trvalou lasku nevezmou, je-li trvala. Ze nemuze byt oboji najednou? Proc? Ze nas to tak ucili? Ze se to rika? Vazne? Mno a ted muzete klovat, moraliste :o)
17.03.2007 03:08 K dílu: Černou, nebo bílou? Sybian
Vubec se zatim rozhodovat nemusis, trvalou laskou se nezbavis naslouchanim citu k jinym a ani ti to nemuze byt zakazano a city k jinym ti trvalou lasku nevezmou, je-li trvala. Ze nemuze byt oboji najednou? Proc? Ze nas to tak ucili? Ze se to rika? Vazne? Mno a ted muzete klovat, moraliste :o)
17.03.2007 02:37 K dílu: Karel Kryl vs Karel Gott Sybian
LadySiberie, omlouvam se, ze nehodnotim styl psani a vyjadrovani, coz by asi melo byt predevsim obsahem kritiky pod dilem. Necitim se byti na toto povolanym a dostatecne literarne na vysi. Spise budu reagovat na obsah. K samotnemu "hrani" dvou srovnavanych v mediich ... myslim si, ze duvody rozdilu jsou mnohem prostsi. Uplne obycejny duvod vidim v tom, ze KG je predstavitelem hudby popularni a KK hudby nechci rict nepopularni, ale okrajove dejme tomu. Alespon v beznem kazdodennim zivote bez potreby revolty velmi okrajovem. Popularni = uspokojujici vkus podstatne vetsiny. Mohou dlouhodobe (bez podpory) existovat media uspokojujici okrajovy vkus? Nemohou. Co tedy hraji? Popularni pisne. Ty nepatris k tem, komu se to libi, ja si KG take nepoustim. Ale vidim lidi, posluchace, jako celek. A tady mi to vychazi jednoznacne. Proc? Lide vzdycky meli a maji svych vlastnich starosti dost. Dost z nich uz chce jenom libivou melodii bez premysleni. Plati vseobecne, vubec ne jenom v souvislosti KG/KK. A vlastne je jim uplne jedno, co z toho radia hraje. Ja vim, mluvis o ucte a take pripomenuti si osoby, osobnosti, ktera nam a nasemu mysleni a smysleni skutecne neco prinesla. Ale to, ze se o tom nemluvi, nepise, nahlas nevzpomina ... to prece neznamena, ze lide zapomneli, kdo a co byl KK. V hlave a vzpominkach to maji stale. I jeho Bratrickove jim tam nekdy zneji. Ono tohle je dulezitejsi, nez byt pripominan a cenen nahlas. Kazdy skromny a zivotem prosly by to chtel radeji takhle, myslim, ze i KK :o) A jeste jen k tomu "po 89-tem" ... jestli rikas, ze je to spatne, tak to ale neni zrizenim, zakony, pravidly, usporadanim. Pricina je uplne jinde. Je v zakladni lidske vlastnosti, ktera mela vzdy a ve vsech obdobich spatny vliv na vyvoj. V touze. V touze mit vic, nez skutecne potrebujeme. A cim vic zname a poznavame toho, co je "navic", tim vetsi je pravdepodobnost toho, ze se toho "navic" pokousi vic a vic lidi dosahnout jakkoliv. Uz koncim, je to moc dlouhe :o) Ale vubec ti neberu tvuj pohled a nazor. A rad jsem se tu zastavil.
16.03.2007 19:45 K dílu: Zastavení Sybian
Jake zastavky, pekelnici? Dyt mi z toho delate mestskou hromadnou dopravu :o) Lakrovova, tedy ja jsem v te prvni skupine, tudiz presvedceny o sve vyjimecnosti. A doporucuji to kazdemu, on je totiz uplne kazdy vyjimecny ... tady vsude kolem i jeste o neco dal, az za obzorem na druhe strane. A teprv jak je ti jasna a zrejma tvoje vlastni vyjimecnost (nezamenovat prosim s nadutosti), prijde ti to uplne k smichu. Vsechno to snazeni se o uznani druhych. Uz ho pak vubec nepotrebujes a venujes se v zivote s ulevou rozumnejsim zalezitostem. A peklo? Co se da nazyvat peklem? Jsem rad, ze nemohu nic ze sveho zivota nazvat peklem, anzto si pod tim predstavuji neco skutecne nesnesitelne desiveho, bolestneho a kruteho. A jiste jsou lide, kteri opravnene mohou rict, ze vi, co je to peklo. Uz prave jenom z ucty treba k jejich utrpeni bych si nikdy nedovolil pouzit v souvislosti se mnou samotnym slovo peklo. V jejich ocich bych byl tim, ktery rozhodne nevi, o cem mluvi. A snad jenom dodatek jeste maly. Tady to vyse uverejnene, je jen jakesi zastaveni, vzpominka a ... a to staci. Stejne ji neznate :o)
14.03.2007 13:55 K dílu: Zastavení Sybian
Kolikrat je libo, jen zajdi, jen zajdi :o)). A diky.
11.03.2007 01:27 K dílu: Madam Chismé Sybian
Takhle ... ona neni pracovna jako pracovna, ne vzdycky je to mistnost, kde se vytvareji bezne nadhodnoty (cinnosti nazyvanou obycejne prace). Rekneme, ze jsou i mistnosti, kde se sice take v jistem smyslu vytvareji nadhodnoty, ale jineho nez bezneho typu, dejme tomu nadhodnoty smyslove, pocitove, vjemove ... a tak mno. Ale vytvareji. A tim padem jde o take o takovou jistou zajimavou, no dobre - tedy mozna v uvozovkach, pracovnu. Vtipneho jsem nic skutecne nezamyslel, ja nemam ambice byt brilantnim a skrytym vtipem prysticim autorem. To uz se tak musi nekdo narodit a hlavne nemam tyhle typy lidi moc rad. To jenom na vysvetlenou, proc bych se z takoveho pokusu o vtipkovani ani sam nepodeziral :o)). Skrytych myslenek je tam hodne, dvojsmyslu, mnohosmyslu, nevim jestli mozna i smyslnosti v nekterych jinych clancich, ale vtipu ani ne. A jako souhlasim s tebou. Clovek vzdycky po case prijde na to, ze jak neco pred casem napsal, tak se mu to s odstupem zda jak z materske skolky a ti druzi, anzto maji odstup ihned, to vidi hned po precteni. A to sem zas rad, ze se ozvou bez obalu a upozorni na to. V podstate ale nikdy nic po sobe predelavat nebudu, vsechnu silu dam vzdycky do toho, abych tam prave dostal a peclive ukryl, ale i lidem stejneho mysleni predestrel myslenku, tu podstatu samotnou. Na upravu obalu uz pak neni asi tolik sil a talentu a pile a ... a taky jsem lenoch pochopitelne :o)) Asi tolik tedy. A dik jeste jednou za nazor.
07.07.2006 02:08 K dílu: Madam Chismé Sybian
sakryš, ale jedno musim poznamenat, ja nechci, aby byl zmineny rozhovor vtipny, dokonce ani trochu. Takze jestli jsou v nem takove naznaky, tak je to jasne ... je to spatne napsane tim padem. Inu co nadelam.
07.07.2006 02:07 K dílu: Madam Chismé Sybian
sakryš, ale jedno musim poznamenat, ja nechci, aby byl zmineny rozhovor vtipny, dokonce ani trochu. Takze jestli jsou v nem takove naznaky, tak je to jasne ... je to spatne napsane tim padem. Inu co nadelam.
07.07.2006 02:01 K dílu: Madam Chismé Sybian
reka, diky za zastaveni, hm hm, zamyslim se nad tim.
24.05.2006 12:37 K dílu: Madam Chismé Sybian
Jo tak tancit na hrobe, vy hrisnici!? :o) Jasne, ze normalne neprominu, ale Lakrovove s Milly budiz udelena vyjimka, jen si klidne zarejdete )) A co mate porad s tema vsesokolskyma sletama? Hihi. G.
04.05.2006 11:53 K dílu: Madam Chismé Sybian
:o))) vellectena, uz to tak bude asi.
04.05.2006 10:48 K dílu: Madam Chismé Sybian
Lakrovova ... no jo no, nebyly na sklade zadny volny vhodny gothic stramandy :o)
30.04.2006 17:38 K dílu: Minuty - Roky Sybian
Pula: Jsem tvou navstevou nesmirne potesen a pocten. A ano, mas pravdu a je to dokonce lepsi, aby si kazdy nasel podle sebe, co se mu vybavi. I kdyz treba kazdy neco uplne jineho. Proto uz take blize "komentarovat" nikde nebudu. G.
27.04.2006 14:12 K dílu: Sybian
Milly, roman? Ja? To vidim dost blede, anzto tolik myslenek v hlave zas nemam. A aspon na stranku ... no i to bude fuska :o)) G.
Nahoru