07.08.2009 21:01 K dílu: půl rozhovor Yossie
pokračování není - jen jsem dříve paralelně uveřejňovala básničky pod přezdívkami chlo_e, mánemá, don´t_worry a vážím si čtení, opravdu, už proto, že je rok 2009... vďaka
18.02.2007 16:07 K dílu: Rozhoworry Yossie
Chodím občas po minulosti zavzpomínat si na krušné doby, které mě povětšinou pobaví. Dík (don´t)
18.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
Dobře, můj archiv je dokončený. Vím, že jsem ho - podle pravidel - měla dát do sbírek, ale nemám ráda definitivní věci, které mi nepřipouští cestu zpět / alespoň zdánlivě ... Dávám tedy z Arény, Archiv ponechávám. Milý kritiku, díky za ozvu.
14.09.2004 00:00 K dílu: Bílá krajina Yossie
Docela se mi líbí, jen mám pocit, že se rozpitvává jediný obraz, který ke konci bledne. A ačkoliv je báfnička krátká, příjde mi zbytečně upovídaná. I přesto si neodpustím hodnotit ji za dobrou, trošku mě zamrzela formulace s časem, která snížila výbornost předtím. *
11.10.2005 00:00 K dílu: táhni, už! Yossie
Jeheheman: souhlasím s tím, že bys to určitě napsal – vyjádřil jinak, sice mě tady ta inovace překvapuje, ale budiž; věřím ti to. Znáš bouřku? To je přeci i rostlina. Tenhle cyklus – miniatury – pl.! jsou věnované sestře, ona ví. Nechtěla jsem tu rozebírat právě tuhle báfeň, protože se necítím na to, že bych snad rozuměla technickým věcem ... že je dřevo izolant? Myslím, že jsem to ve škole někde zaslechla. Možná na chodbě o přestávce. Tedy do dštění bouřky je ucelené, v člověku – není kontaktu s přírodou, není bouřky po nebi. Myslím, že se říká: dští hromy a blesky, nebo snáší ... Vyřezanost – neměnnost tvaru. V názvu je cítit nějaký spor, nebo ne? A: Z letokruhů vyštípáme / jedna druhou. / Malé dítě. To je, zdá se mi, průhledné. Nechtěla jsem ti to vysvětlovat, na druhou stranu výklad nemusíš přijmout. Chtěla jsem touto cestou říct, že v tom cítím smysl. Klidně ještě přijď. Místa dost. Díky za čtení. hastrman: mohl bys být konkrétnější? :-) Klidně do zprávy, dík.
10.10.2005 00:00 K dílu: táhni, už! Yossie
nicol, chápu letokruhy (hlavně s tou sílou), ale na druhou stranu báfeň má souvislost a nedám tam místo nich "brody", které teprv (možná; současný trend nesleduji) čekají na vyzdvihnutí písmáckou masou, protože to je neokoukané slovo dík
10.10.2005 00:00 K dílu: táhni, už! Yossie
koukám ale, že ty zas věrně dostáváš svému povolání
23.09.2005 00:00 K dílu: protože Yossie
...*... mimochodem, moc nelíbí, nijak nezaujala
07.05.2005 00:00 K dílu: a teď! Yossie
s grafikou mám problémy a pokud odvaha přidat slova, svázat - stlačit k sobě, pak nevím nejsem si jistá, jestli bych chtěla něco přidávat ale příště si vezmu odvahu s sebou, třeba se to zlepší děkuju
01.05.2005 00:00 K dílu: a teď! Yossie
katugiro, můžu tě nakopnout, pokud budeš chtít aby sis tu zmrzku mohl koupit dřív než o vánocích a díky
20.04.2005 00:00 K dílu: půl rozhovor Yossie
jinovata: díky moc a všem skrytým/ tichým čtenářům také děkuju
03.04.2005 00:00 K dílu: Úšklebek. Yossie
Hotovo. Děkujeme!
03.04.2005 00:00 K dílu: Úšklebek. Yossie
Teď by tam měla být už verdana. A jestli není, tak si řeknu kurnik šopa a jdu od toho; předělávat už nic nebudu. Prohlížeč ...to je jako Internet Explorer a takový? Mlčeti zlato, na informatiku jsem nikdy moc nechodila.
03.04.2005 00:00 K dílu: Úšklebek. Yossie
Fajn, ale rada ... rada by nebyla? :) Ono je to totiž statický, po úpravě se nič nezmění. Tak je to alespoň už k přečtení?
03.04.2005 00:00 K dílu: Úšklebek. Yossie
Fauste. Směju se. Tohle znám. Ale chápej mě, i když to dám do nějakého Arielu, tak pořád uvidím Verdanu, protože to mám předštelovaný v pc. Jakože stránky vidím v tomhle a potlačila jsem jejich vlastní fonty. Teda myslím, že neplácám. Už jsem kolikrát lezla do nastavení - ovládacích panelů, ale jako by se potom zem slehla. Tak já to zvětším, dobrá. :)
03.04.2005 00:00 K dílu: Úšklebek. Yossie
Díky. Já vidím Verdanu v devítce ... Myslíš, že bych se mohla, fauste, zeptat, kde jsem jednou cosi odklikla v počítači, a tam jsem zadala tenhle font. teď to nejde odkliknout nazpět, protože už nevím, kde to bylo ... Takže díky a ostatním děkuju - taktéž za čtení.
22.03.2005 00:00 K dílu: co v prologu zatajím Yossie
až tak, Torolfito?
11.03.2005 00:00 K dílu: Yossie
Minimálně bych něco nafotila, kdybys mi půjčil přístroj do ruky. Ve středu, co říkáš. Poezie ne, tak přejdu na umělecké fotografování. Ale ta trojka ...!
11.03.2005 00:00 K dílu: Yossie
Já bych tam neměla být. Ale fotky bych ráda přinesla, kdybych nějaké měla.
11.03.2005 00:00 K dílu: Putují a klaní se Yossie
Bezesporu zajímavé, ale myslím, že každý verš by se mohl rozpracovat. Možná je to tím, že je to tvá starší věc. Těžko říct.
10.03.2005 00:00 K dílu: den - měsíc - rok - neustále Yossie
díky všem
18.02.2005 00:00 K dílu: den - měsíc - rok - neustále Yossie
Nicollette, těší mě. drfauste, právě tohodle jsem nechtěla docílit teď jsem měla chuť začít větu "je to o", ale plácám, ... mám se dobře a tak se mějte taky hezky díky
07.05.2005 00:00 K dílu: mimolet Yossie
a to mě těší díky
12.01.2005 00:00 K dílu: tajemství oběšenců Yossie
tady se necítím
12.01.2005 00:00 K dílu: tajemství oběšenců Yossie
Já bych jen chtěla říct, že výsledek toho všeho je jen jedno slovo: tajemství. První slovo v názvu. Takže všichni, kdo mi kritizovali nahoře, že nechápou - ani já nemůžu vědět, jaké tajemství má příroda, můžu si leda domýšlet, když jednou její povrch kryje sníh a podruhé tam raší kytičky. To tajemství, které mám já, příroda, vy ... se může dovědět každý, ale většinou je to tak, že zůstává uzavřeno i pro toho dotyčného. Takže ještě jednou díky. Candy, souhlasím. Díky. Jinovata, vím, jak jsi to myslel, ale ten výběr jde kdykoliv stáhnout. Elyn, díky.
07.01.2005 00:00 K dílu: tajemství oběšenců Yossie
která myšlenka ti cvrnkla do nosu? ta první, druhá, ta uhnutá nebo ta žádná má míněná? díky
07.01.2005 00:00 K dílu: tajemství oběšenců Yossie
kteří netuší? kde, co? víš, díky Já to slovo "zajímavé" znám a taky vím, kdy ho používám. Dík za napsání něčeho - alespoň pocitu. Někdo tu byl a dal tip, já se k němu nehlásím a nikdo asi ze čtenářů zjevně taky ne ...
02.01.2005 00:00 K dílu: je veselo Yossie
Big_Brother: ono nejde, aby to bylo vidět, aby si to lidi četli, protože to nemá takovou úroveň - spíš mě těší, když sem někdo náhodou zavítá (čímž děkuju za čtení). Já toho kontaktu tu mám celkem dost a stačí mi to takhle.§ Díky moc.
17.12.2004 00:00 K dílu: je veselo Yossie
Vaude, po kouscích by to nemělo smysl. Vážně ne. A děkuju za čtení, protože málokdo se tu objeví - v tak neseznamovité věci.
17.12.2004 00:00 K dílu: Mrňavý fantaskní exkurz poéziou, aneb prvních deset hříchů páchačů poezie. Yossie
Ano, všude jsem se našla. Jakože :)
16.12.2004 00:00 K dílu: Yossie
na nahá záda a do ramen a do slov. pro všechno! je nádherná*
04.12.2004 00:00 K dílu: Vrásky Yossie
poprvé mi zněla hezky, ale neurčitě teď - krásný obraz*
04.12.2004 00:00 K dílu: Batolata a opékaní ježci Yossie
fajnová hra s uzeným pivem? líbí začátek a konec
11.03.2005 00:00 K dílu: teorie výběru Yossie
barvičky; viděla jsem takovou fotku ... podívám se
02.11.2004 00:00 K dílu: Yossie
Hmmm, můj názor je ten nahoře ...ale díky. Taky svoje věci nenávidím.
31.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Má to šťávu, cit a vtip. Líbí. * (oba jsme věděli, že je to dočasné). Byl jsem do ní beznadějně zamilován. Tyhle dvě věty - verše pod sebou zní mi katastrofálně. Ale taky hravě při hře s časem.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
A pak, že se nebavíme navzájem.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Ale ? Milá Růženko, mě jedno, co na mě děláš. Chtěla jsem od tebe odůvodnění, proč výběr, reakce se mi dostala. Pleteš své osobní snad až intimní věci pod dílko, které si žádalo pouhou kritiku, a ta nebyla protiprávní. Holka, zvyšuješ mi návštěvnost, tak zlý to se mnou nebude :-) Takže si myslím, že už jsme se dost vyřádily. Kašli na mě i nadále, budu na tě vzpomínat.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
sleeping_beauty : to samé ti říct nemohu C+V "podívej - proč nejsi schopná udržet podmínky, které jsi našemu vzájemnému vztahu sama dala; vyvoláváš konflikt zbytečně ..." Růženko, můj a tvůj vztah je a bude izolovaný, neměj strach - jenže v té chvíli šlo, jak si jistě vzpomínáš, o někoho jiného. Tvé poznatky a poznámky ke komukoliv si nech pro sebe. Mě nezajímají. A taky mě nezajímá to, co mi probíhá ve zprávách, když chci znát názor. Můžeš si za to sama, hodnotíš - škoda jen, že je mi jedno, kde budu (výběry), pro mě jsou důležitější kritiky. O ty mi šlo. Smajlíky si nech od cesty. Díky za návštěvu, čaj nenabídnu, zavíráme.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Elyn, díky, i když žádné zastání nepotřebuju. Koukám, že na kordy s Růženkou nejsem jen já a pár zdejších nováčků. Co se týče mé tvorby: Růženka mě neurazila, vidí mé slabé místo a kuje, dokud železo žhaví. Ne, nevadí mi to, protože z mého hlediska je tahle pravda a fakt milejší, než výběrování bez názoru - který redaktorka může mít a zcela jistě ho má, ale já ho nevidím. Růženko, věř, že do této chvíle mě to uspokojovalo víc, než si myslíš. Pokory mám v sobě dost, neboj, ale jde o to, kdo si ji zaslouží. Požádala jsem tě o kritiku, dostala se mi, nic víc nečekám.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Růženko, osobní spory se netýkají mé tvorby. Nepíšu pro tebe, a i kdyby tu byl jiný redaktor, otázala bych se stejně. Ono to tvé věnování není až tak horké ..., protože pak bych ti mohla říct, že si to "věnování" strč za klobouk - klidně s věnováním. Pokud jsem narušila tvůj harmonogram, omlouvám se, ale pouze jsem chtěla vědět, co si skutečně myslí redaktor, který chodí tiše.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Růženko, ty mě taky bavíš, ale nechme si to na jindy a na někam jinam. Máš pravdu v tom, co jsi tu napsala a necítím se uražená. Jen jsem čekala, kdy mi to napíšeš. On je výběr a výběr, víme. O devi vím. Takže se loučím s díky. Elyn a Elyanne, díky vám.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Růženko, mrkni se pod každé dílo a srovnej, co tam skutečně je napsáno od tebe. Nechcu do tebe rýpat, ale každopádně to slůvko utrousit sem tam bys mohla. Alespoň pro můj pocit. A pro ostatní optiku.
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
že všem děkuju swandrow, potěšila jsi mě dík za čas Růženko, nechceš se podělit o to "proč"? Vím, že redaktor nemá ve své kompetenci rozdávat hlubokosáhlé kritiky, kde se jen mihne. Ale věř, že mě by to zajímalo, protože takhle to "hodnocení" vyznívá dost na licho. Alespoň nějaký přívlastek libosti nebo čehosi ...
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
je* je super ke čtení a grafika solidně báseň podporuje (nenadzvedá)
28.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
díky, to mi vážně ujelo ... opraveno
23.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
romi, dík Kalioglou, máš recht, kritiku.
17.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Díky.
17.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Vaneto, víš, asi by měla být zkrácená, ale ona je věnovaná a možná proto jí nechci předělávat, mazat její část ... dík, vlastně o tom vím, že je báfničkou na houpačce a mimochodem, mohla bys mi napsat (klidně soukromě), které části nelíběj a proč (subjektivitu beru)?
13.11.2004 00:00 K dílu: Rub a líc Yossie
BlackRaven, ne, nemůžeme se shodnout. Diakritika mě nebere; klidně může psát autorka i bez ní, já jsem reagovala na to, že každý verš (můžu ponechat tohle označení, nevím, jak jinak pojmenovat ...) vyznívá samostatně. Jako by mi předkládala fakta ..., tím myslím něco, co je dané. Že nepopisuje své bolavo, které může vidět jakkoliv, do toho se nabourat nemohu ... Tohle v poesii už bylo. Pro mě jsou to obecné formule, které mi nic neříkají. Proto má reakce o sms - napsat do esemesky, poslat a konec. Nic víc. A také - snažit se pořád o protiklady, žena x muž, rub x líc. "Nesuďte obal, poznejte obsah." Takže už víš, co jsem tím chtěla říci? Nevím, jak vznikají nejlepší díla, dokonce je leckdy ani nepoznám. Byla bych ráda za nějakou přednášku, nejsem proti vzdělání. A také, BlackRaven, mohl bys mi napsat, jaký je obsah u této konkrétní básně? ---- Co je to deprese? "Odsoudit je lehké, posoudit a pochopit už ne!" Samozřejmě souhlasím. Dík za avi. Autorce se omlouvám.
10.10.2004 00:00 K dílu: Rub a líc Yossie
rýmy a nerýmy: zmatená jsem trochu připomnělo jen takové obecné poznatky a trochu sms rub a líc černá a bílá Nelíbí se mi. I smutek by mohl mít nějakou vznešenost.
10.10.2004 00:00 K dílu: Yossie
Přiznávám, že jsem nedočetla. Bohužel mě to znudilo dřív, než jsem viděla propíchnutého andělíčka a tak si můžu leda představovat v jaké souvislosti je obrázek a text.
25.09.2004 00:00 K dílu: Víceméně Yossie
Líbí se mi to.*
25.09.2004 00:00 K dílu: Enchanté Yossie
*
19.09.2004 00:00 K dílu: zatajněno Yossie
devi - já píšu osobu množného tehdy, když ji tak opravdu myslím Když přemýšlím nad větším počtem lidí než je jeden. A to mimo je dokreslení. Díky - prášení do očí mi taky nezní, ale co ... nadělám Šikibu, je to blbůstka a konec má být ironický? Možná. Dík.
15.09.2004 00:00 K dílu: tak málo Yossie
Teda, trošku práce mi dalo než jsem se dostala k podstatě, jestli nějaká je ... a mně se nelíbí.
19.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
Mo, bohužel jsem vlezla špatnou přezdívkou do špatného okna. Nechtěla jsem.
18.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
Dobrá nediskutuješ. Věř, že se hodlám o textu bavit, pokud ty ne - Je to problém můj. Můj krok byl jasný - snažila jsem se o osvětlení příběhu jako takového. Mozaiky, která by se měla pospojovat. Snad bylo z mé reakce patrné, že nejsem naštvaná; jen prostě nevidím tvýma očima. Takže jsi už dočetl do konce? Tím chci říct, že ty jsi sestavil (první) kritiku půlce. Půlce, která je stejná, co se týče slohu jako konec, ale o něčem jiném. Proudí, proto s tebou nemohu souhlasit, že povídka MUSÍ mít děj a že tady děj NENÍ. Nevím, jestli se chápeme. - Když napíšeš doslov a nebo krátký leč výstižný obsah, budeš se také - mimojiné - zaobírat tím, co v povídce není, ale symbolika na to poukazuje. To jest - myšlenka a zpracování může být jiné, a přitom úplné stejné. Víš, co ti tím chci říct? Ono je hezké, když mi napíšeš, že takhle se to nedělá. Ale já to tak (bohužel / naštěstí) napsala. Mám si otevřít krabičku s názvem Povídky a na mě se vyhrnou všechny důležité znaky? To přeci nemyslíš vážně. Sice nad tvými slovy přemýšlím a snažím se odnést něco nového pro mě, ale to škatulkování mě vážně nebaví. "povídka má popisovat jednu příhodu. Důležitý je děj." - chci si urovnat pojmy; když v povídce budou dva děje, tj. jeden děj a další, který na něj navazuje, už se nejedná o povídku? Když prozaický text nemá děj, není povídkou? O slohu a stylistice se nepřu, věřím ti. Nad oživením zapřemýšlím. A nakonec: co je to děj? Abych neodporovala jen z pouhé nevědomosti slov, která oba používáme.
17.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
Nechápu první odstavec tvé kritiky. Ano, možná jako ty, v ní spatřuju opravu. Jenže – bohužel tu čtu bez zvratných zájmen a nevadí mi to. Popuzuje mě jedna věc, když někdo ví, co do povídky patří a nepatří. Myslím si, že žánrových variant je několik a jejich měnící forma taktéž, proto mě udivuje, když něco zavrhneš pro něco jiné. Možná by bylo dobré připsat, že je to myšleno z tvého hlediska a že podle tebe to ubírá na kvalitě, která se stejně nedá ohodnotit kladně. Není to v tom, že ty chceš vidět něco jiného? Přímo mě to svádí – “jakémsi nitru, ty děti” a poslední odstavec celý. Tak za prvé, popisuji nitro té dívčiny proto, aby měla krom jména i něco jiného. Duši. Aby krom šatů, popisu postavy a celkového vnějšku zapadala i něčím jiným do povídky. Možná bych to úplně nenazvala popisem nitra, protože jsem pouze rozebrala, jak je slabá ... Ne, co si myslí. Sestra – z první věty známe její jméno tu není rozpitvávána. Znáš některé začátky povídek? - Určitě jich znáš spoustu, ale mám na mysli ty, které v první větě už něco řeší, ale čtenářovi podstata uniká – spíše děj, po kterým ty prahneš, je MIMO text. A pokud se jen posměšně ušklíbla, má to POUZE signalizovat, že kapitulovala. Že udělala jiné věci, pro které se nemají navzájem rády, ale ty nevyčteš. Snad ucítíš lehký vánek opovržení, lhostejnosti, výsměchu. Není to víc? Nechci ti vyčítat, že jsi dílko nepřečetl celé, protože faktem je, že když nudí, nedá se svítit. Ale neber tuhle povídku jako žárovku, která jen bliká. Kdybys text přečetl, jakože jsi tak neudělal, mohl by sis dát dohromady, že hlavní hrdinka Wena je v celé povídce. Někde v zátiší, aby opět vyšla k prvním řadám. Vždyť byla herečkou. “Vadí mi, že není děj jednoznačně ustavený někde v čase a prostoru.“ Soucítím s tebou, ale co chceš? Tento příběh se odehrával v roce 1956, kdy jsem si poprvé přečetla plakáty. Byla na nich krásná dívka a pod ní: Madam d´Jiue. Přijela jsem nedávno do malého městečka na jihu Anglie a byla překvapena, jak dokáže vonět moře. A co se stalo poté? Všechno. Dávno tam nebydlím, ale vím, že Madam d´Jiue není jen divadelní postava jednoho mladičkého studenta, který se po pěti letech známosti stal mým mužem. Teď už mám jen tenhle příběh - Máš tu místo, čas ... Copak to musí být vše nalinkované? Možná jsi přehlédl, ale začíná “to” jarem. Děti a jejich plány nebo škatulata jsou v létě, ale to už je Wena velmi zralá žena. Chtěla jsem osvětlit hru, kterou sama hrála. Hru Madam d´Jiue. A víš proč? Protože ona se pak jí stala. Získala si svou slávu, co by herečka v malém městě. Ale proč imrpovizovala, proč jí byla divadlení hra tak blízká, že improvizace nebyla diváky prohlédnuta? Dále pomoc mladičkému spisovateli ... a seznámení se s Frestem, který byl jejím doktorem “na duši”. Já vím, neprokreslovala jsem jiné postavy, ono to ani nebylo záměrem. Nakonec se opět vracím do místnosti, kde má asi židli a knihu. (léto, třešně atd.) Je to její nynější život. Život v osamění a přesto jakési naplnění. Naplnění hry Madam d´Jiue. Mimochodem – končí podzimem. Nechci říct, že se vše událo za jeden jediný rok ( a vidíš, vylouplo se nějaký “ten” čas). Může to být rozpětí dvaceti, třiceti a nebo padesáti let ... Dík za pozornost; sice mě mrzí, že jsi to celé nepročetl, ale na druhou stranu – byl jsi asi jediným, který dočetl nejdál.
15.09.2004 00:00 K dílu: loučení Yossie
tohle můžu moc hezké, zaujalo*
14.09.2004 00:00 K dílu: Je pozorovatel Bůh? Yossie
Každopádně zajímavé.
15.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
*
02.11.2004 00:00 K dílu: zmlknutí Yossie
Já nevím ... mně se líbí. Zabarvenost cítím už teď, ale líbí se mi, protože je zvláštně vrtkavá. Proto, že jednou se tváří vychytrale - někdy i chytře a podruhé neví kudy kam. (závěr) Hraje si. Noc je pro ni tak záhadná, tak krásná, že si jen říkám - a co když bude měsíc svítit jinak (?). Ne, on si lebedí a třeba si kouří dýmku. Co já vím? Atd. atd. ale ano, usmívám se, jak skáču od přírody k přírodě Zemřela. A zmizela. Musela jsem napsat. Tohle. autorce Vaneto, dík. Dokopala jsi mě.
15.09.2004 00:00 K dílu: Neodcházej Yossie
*
02.11.2004 00:00 K dílu: zaprodala jsem se Yossie
Craerassy, díky vaneto, nechcu dělat jen obrazy na efekt; opravdu ne Díky ti, potěšila jsi mě - ne tím, že mi to tu chválíš, ale že je vidět zamyšlení. Moc děkuju.
28.10.2004 00:00 K dílu: zaprodala jsem se Yossie
Myslím si, že není potřeba výběrovat. Mě to tu takhle baví víc - víc, když vím, co si o tom lidé myslí. Díky.
09.09.2004 00:00 K dílu: zaprodala jsem se Yossie
Flammeo, díky. Já vím, ale těstovina je jen slovo, které mělo za účel vyvolat představy ... žádné jiné cíle si nekladlo. Nestalo se tak, nevadí. Třeba jindy. Vážím si výtky ať je sebepocitovější. ginevro, docela jsi mě prokoukla. Chtěla jsem se zabarikádovat v hlubokých pod, nad - smyslech a asi by mi to nikdo nedokázal vyčinit. Vždyť jsme jakoby v poezii. Nechci říct, že úplně tam, na to si netroufám, ale ve stejné kategorii, kdy jedno slovo navazuje na další, rozvijí se navzájem. Pocity, emoce, děj. Abych ti ten první verš vysvětlila a nebo se o to alespoň pokusila. Nehraju si - právě teď - na blbost, ale na realitu. Ten verš nechce být vznešenou metaforou, ale skutečností; suchá připomínka, která přes ty středy a konce pořád existuje. "jsme si zakázaní" - nemůžeme se mít, nemůžeme se k sobě dostat, jít - druhý verš to dále rozšiřuje o pocity, které nejdou vyslovit a tím se otevřít; je jedno co v tom vězí, je to tak děkuju moc dadiku, dík za čtení
25.09.2004 00:00 K dílu: Yossie
*
Nahoru