08.12.2004 00:00 K dílu: evian
já si to eště musím přečíst :-)) neboj, jakmile to nejni u slípink, nikdo nebude mít s ničím problém :-) vážím si tvýho času
08.12.2004 00:00 K dílu: evian
myslim, že kecáš :) ale tenhle způsob života člověku nejspíš svědčí - i ten bukowski se dožil na svůj životní styl naprosto neuvěřitelnýho věku :)
08.12.2004 00:00 K dílu: evian
tak nějak mi to přijde jako pokus o bukovy sračky ten rozdíl je evidentní - bukowski musel psát, pít, šukat a pobuřovat; sám to říkal a je to z něj cítit u tebe to vnímám jen jako pokus nakrknout konservativce a trošku si zamachrovat :-) nic ve zlym
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
no...některý ty rýmy jsou mírně čtenáře paralyzující :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
je to pekelná věc skvost mezi blbůstkoidním materiálem :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
(Ne každý nebožtík se jmenuje Alois.. ale Aloisové jsou ze všech nejmrtvější) :-))) to je strašně dobrý evidentně si libuješ v absurditě a srandůstkách :-) hele - já zpaměti zacituju něco, co mi to připomnělo a omlouvám se, jestli to podělám půjč pane bože básníkům své blesky půjč jim je na minutek pět a uvidíš, jak vyčistíme hezky ten zaneřáděný ti svět :-)) (tuším, pan machar:-)) milej počin
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
já místo blbinky četla bublinky :-)))) brou noc ! :)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
já vím...mně ta voda inspirovala ale ona je, myslím, spíš neperlivá :-) (jinak teda slípink - jestli ti to něco říká :-))
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
jsem to četla :-) a kdybych nebyla poměrně konservativní, asi se mi to líbí ještě víc :-); místy docela pěkný věci - postřehy, který by se určitě daly prodat nějaký reklamy vyrábějící společnosti; máš umění být trefný; a nebrat se zbytečně vážně :-) jsou to pěkný blbinky :-)
28.10.2004 00:00 K dílu: evian
dík za diskusi :-)
28.10.2004 00:00 K dílu: evian
právě jinovato jsi omezen tím, že se něco děje - že nevysychá to je jak vědět, že nemůžeš spáchat sebevraždu klíďo se emancipuj, tvé nalomení je zřejmé :-)))
28.10.2004 00:00 K dílu: evian
"nevysychá" je podle tebe váhání a významově otevřený verš a ne suché konstatování faktu ? :-)))) aha --- jednotný styl f_moll ani v nejmenším neupírám; bohužel pro ni
28.10.2004 00:00 K dílu: evian
ke kurzívě; napsals : Nechtěl jsem tím vysvětlit a obhájit f_mollinu kurzivu obecně.Kdybych chtěl, zmínil bych asi to nejběžnější: prostě si přečíst kurzívu samotnou a s tím počítat. A měnit důraz. Nemyslím si, že by tam bylo jiné pravidlo... ledaže bych se mýlil. ano, pravda, o tohle mi šlo; sama jsem tvrdila, že kurzíva de facto nemá jiného významu než ovlivňovat důraz básně - což jsem také napsala...; zbytečné dupání si, zbytečné podceňování čtenářovy inteligence, najít si to podstatné samostatně; to je to, co rowenna nazvala polnicí :-) ------ ke čtverce : jinovato, tak mi to dokaž :-). vytáhni nějakou pasáž z básně, která váhá...kde se objevuje něco jiného než návod nebo konstatování ------- mohl bys mi objasnit, co přesně míníš termínem "jednotná stylizace" ? Je to jen to, co to říká, nebo se jedná o poetický termín, který neznám ? :-)
27.10.2004 00:00 K dílu: evian
avi
27.10.2004 00:00 K dílu: evian
Lyryk : k té první reakci - v podstatě nemám co podotknout - máš, obávám se, pravdu :-). Snad jen - sama jsem opomněla zdůraznit, co jsi už řekl, že autorce chybí nadhled. Ale k té kurzívě - jsem - vzhledem k tomu, že zůstávám nejspíš jediná, kdo to ještě nechápe - měla pocit, že musí existovat nějaké - aspoň v rámci autorčiny tvorby - obecnější pravidlo, podle kterého se kurzívuje nebo nekurzívuje. Zřejmě neexistuje. Asi si tudíž - jak f-moll říká - nejsem schopná "v básních najít to svoje", což považuju za kompliment :-). Jinak dík za čas. to Jinovata : zřejmě máme různé pohledy, na to, zda texty, mající těžiště čistě v psychologické rovině, jsou ještě poesií. Takovouto "poesii" totiž pak de facto není možné napadnout. 4 - v pořádku; autorka je váhající žena - samozřejmě; já mluvila o jejích básní, které váhat neumí; nenašla jsem v téhle sbírce jedinou pasáž, která by to vyvrátila :-) Měla jsem za to, že se snažíme bavit vážně a nikoli dle momentálních rozmarů - pokud je ty uvadíš jako argumenty, které se pak dají jako rozmary obhájit, musím, pravda, kapitulovat. :-)
27.10.2004 00:00 K dílu: evian
dream : ke kurzívě - jistě, proč ne, ale proč ano ? Neustále jsem tu ze strany autorky napadána, že použití kurzívy "prostě nerozumím". A ještě mi ji nikdo nedokázal vysvětlit. Jinovatova verse jaksi nesedí :-); akcent je zvýrazňován natolik, až jsou ty básně poněkud dunivé :-) o "dôveryhodnosťi výpovede" jsem, tuším, nikde nespekulovala; šlo mi o způsob děkuju :-)
27.10.2004 00:00 K dílu: evian
děkuju za reakci s dovolením bych začala číslovat, aby bylo možné se v diskusi orientovat 1 – tady se musím asi omluvit – pokud má poznámka vyzněla ve smyslu, že považuji autorku za „betonovou“. Vztahovalo se to totiž k její poesii – nedovolila bych si takto proti f_moll jít hned od začátku osobně. 2 – k tvému prvnímu výňatku z básně (který jistě i f_moll uzná jako nevytáhlý z hlubšího kontextu – narozdíl od mého). - musím říct, že na něm nevidím žádnou demonstraci toho, že by snad autorka dávala svým básním možnost jiného pochopení, než „toho svého“. Respektive možnost vícero pochopení než jen toho jednoho, který je evidentní (pomineme – li rovinu čistě doslovnou). Ty tvrdíš, že je možné onen (berme to jako) monolog chápat nejen jako určený pouze pro dotyčnou (autorku), ale jaksi „universálněji“. Obávám se, že možnost, že by „čáry mohly být i na ruce někoho jiného“ vylučuje sama autorka názvem celé sbírky. Ostatně – sám ve své předchozí kritice uvádíš, že jde o intimní dia / mono log mezi dvěma, de facto jednou schizofrenní osobou. Nikomu jinému. A k její druhé části – píšeš, že „nastupují oči“. Nic nenastupuje, Jinovato. To pouze ta mystická „ona“ právě moudře říká, co všechno oči TEORETICKY můžou. V podstatě tak pouze vysvětluje předchozí doporučení, ať se dotyčná „jen dívá“. O žádné akci to ani zdaleka nevypovídá. A tak se ta báseň dost prokazatelně dotýká toho, co mi vadí. Všechno je jako poučka, jelikož je to teoreticky. A proto se také těžko může jednat o pocit. Nikde se nic neděje, jen jakási slečna poučuje. Použití kurzívy vysvětluješ naznačováním pohybu (bloudit, vydávat se). Jen bych tě – pokud sis toho v básni nevšiml – upozornila, co ještě je kurzívou psáno: „po jejich okrajích“, „a“ – jistě, s tou spojkou jsem neskonale trapná. Jen si dovoluji být puntíčkářka, když už máme co dělat s tak miniaturními básněmi a autorka si za kurzívou skálopevně stojí. Mám takový pocit, že f_moll prostě pro efekt či zdůraznění pointy čas od času napíše nějaký ten veršík kurzívou a tyhle maličkosti mě v její nesmyslnosti jen utvrzují. 3 – s tím, co napsal Lyryk, de facto souhlasím a nepovažovala jsem za nutné to zdůrazňovat. Tvou poznámku proto chápu ještě jako reakci na něj. 4 – prosím povšimni si, že já jsem – co se Citadely týče – nemluvila o „moudrosti“, ale o jistotě tvrzení. Exupery, na rozdíl od f_moll umí váhat. Ačkoli k tomu má mnohem méně důvodů. 5 – k obraznosti bych užila příklad pro změnu já „Je slovo hlas a poušť kde se volává Je srdce cit a tělo kde se bloudívá Je čas obydlet ta místa“ - je, je, je. Na tebe to opravdu působí, jakože autorka bere tuhle pravdu „čistě osobně“ a nedává jí universálnější ráz ? Samozřejmě můžeš říct, že ano a já budu mít pramálo šancí názorně demonstrovat opak. A co se obraznosti týče – já jinou rovinu, než tu čistě doslovnou a onu přenesenou, která se snad vnutí i vyloženě zabedněnému čtenáři, nevidím. Ta sbírka je špatná. A místy mám pocit, jako bys sám nabýval dojmu, že není taková, aby si zasloužila natolik nekritické zhodnocení, jakým ji častuješ. :-)
26.10.2004 00:00 K dílu: evian
myslím si, že chroust je minimálně stejně tak objektivní jako já nebo jinovata; řekla bych, že i víc v podstatě je lhostejné, zda jde o pocity, či o cokoli jiného; svým podáním a volbou slov připomínají tvé básně poučky; takhle to JE a takhle to NENÍ
26.10.2004 00:00 K dílu: evian
tak jo - jinovato, snad nepotřebuju k reakci tvůj souhlas :-) pošlu avíza - pokud někomu budou vadit, omlouvám se; reakce nečekám a nevyžaduji :-) to Jinovata : Máš pravdu, pokud říkáš, že autorku je těžké napadnout. Vždy je těžké napadnout něco, co je betonové. Po přečtení sbírky jsem došla k pocitu, že básně f_moll jsou jako oslové (pokud tě to slovo uráží, doplň si laskavě pro sebe přijatelnější tažné zvíře), kterým autorka při prvním verši ováže kolem krku lano, a pak je až do verše posledního vleče, aby náhodou nesešli z cesty, která vede k místu, kam f_moll chce a musí dojít. V básních nejsou žádná rozcestí, nepřipouští diskusi, téma neotevřou k dalším otázkám, ale pouze konstatují. A aby toho nebylo málo, mají její básně také dokonale zabedněné (platí to co u oslů) závěry. Autorka si často posledním veršem musí přisadit k již napsanému, aby náhodou nebylo diskuse o čemže a jakže to psala. Místy to působí až humorně – projde-li člověk sbírku od půdy po sklep. Spekuluješ ohledně toho, „kdože si to přisedá“. Já v přisedání vidím jen záminku ulehčit si práci. Na „a řekla…“ je velice jednoduché „navázat“ básní. Ať už proto, že se pak lépe obhajuje fakt, že text spíš než jako poesie působí jako definice (přítele, žen, …), nebo prostě proto, že autorka pak může využít řady prvků (Že ….), jak báseň začít, když si s úvodem neví rady. Ty tohle všechno zdůvodňuješ tím, že ona přisedající „káže pravdu“. Oukej, otázkou však zůstává, zda jsou moralismy, konstatování a naprostá jistota tvrzení ještě poesií. (V tom se, mimochodem, výrazně liší od Citadely – ta totiž – ač se dá chápat jako kniha mouder – už díky tomu, že její hlavní postava se učí – umí váhat. Používá také výrazy „nerozumím“ anebo třeba „mám pocit“. Pocity naproti tomu sbírka nemá, ta má JEN PRAVDU.) A tím se dostávám ke slovní zásobě. Básně jsou krátké, ač obvykle co verš, to slovo nebo dvě (tohle je asi na vkusu, mně osobně přijde tohle natahování stupidní). A přesto se v nich často setkáme se slovy, která se opakují (poušť, znění, ženy, písek,….). Jistě, „osobitá“ slova. Jen škoda, že sbírka potom nenabízí ani široký sortiment významů, ani zajímavou volbu slov. Neustálé používání slovesa „být“ v různých tvarech jen umocňuje dojem slovníku. Nevyhne se ani klišé (jsou ženy / studny / v pouštích). Musím říct, že žasnu i nad způsobem, jakým autorka používá kurzívu. Čtenáři sice pointu většinou vmete do obličeje během básně, případně jí – jak už jsem zmiňovala – báseň uzavře – ale neodpustí si ji ještě zvýraznit písmem. Sbírka, která ve svých básních nezlomně konstatuje a které naprosto schází obraznost pro mě není sbírka poesie, ale naučných definicí. :-) bára
10.12.2004 00:00 K dílu: Je Bůh? evian
Bůh je pro mě je to stejně jasná páka jako vlastní tep :); nehledám složitý definice - ty nejpodstatnější věci bývají velice prosté
12.12.2004 00:00 K dílu: evian
hele...že já tě znám :) *
12.12.2004 00:00 K dílu: evian
oj :-)) ***********
10.12.2004 00:00 K dílu: evian
tobě toho v písemných výlevech nehraje dost podle současných stanovisek vědy - netrpí; nic lepšího po ruce není
10.12.2004 00:00 K dílu: evian
co takhle změna názoru a přehodnocení vlastních návyků - se ti nikdy nestalo :-))))) ? ovšemže trpí stejně jako trpí děti v dětských domovech...i když nebyli nikdy jinde nějaká verse nervové soustavy stále není (ať plkalové poudaj cokoliv) u rostlin dokázána - pravděpodobně netrpí
10.12.2004 00:00 K dílu: evian
símtě, těchhle debat tu už bylo... faktem je, že si to velké procento mladší generace (díkybohu) myslí, zestárlá generace samozřejmě ne a jelikož ta první snad brzo v té "aktivní" části existence nahradí tu druhou, blýská se, doufám, na lepčejší časy
10.12.2004 00:00 K dílu: Žalm za Sleeping_beauty evian
jo, to je blbost :)
08.12.2004 00:00 K dílu: evian
skvělá :-) nějak nabíráš na počtu řádků :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: evian
akorát teda nechápu, kdo se podlamoval a co jsou to sypatie
08.12.2004 00:00 K dílu: BELLADONNA evian
a(le) - tohle je asi vrchol hrůzy, co se na písmáku na tohle téma děje :) **
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
myslím, že dohromady jste dost sexy :)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
:-)) pablo je větší pacifista než ty ? :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
není můj vzor jen jsem nesouhlasila s tím, co jsi výše prohlásil :)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
nemáš tak docela pravdu :-) ------ THE BLACKBIRDS ARE ROUGH TODAY lonely as a dry and used orchard spread over the earth for use and surrender. shot down like an ex-pug selling dailies on the corner. taken by tears like an aging chorus girl who has gotten her last check. a hanky is in order your lord your worship. the blackbirds are rough today like ingrown toenails in an overnight jail--- wine wine whine, the blackbirds run around and fly around harping about Spanish melodies and bones. and everywhere is nowhere--- the dream is as bad as flapjacks and flat tires: why do we go on with our minds and pockets full of dust like a bad boy just out of school--- you tell me, you who were a hero in some revolution you who teach children you who drink with calmness you who own large homes and walk in gardens you who have killed a man and own a beautiful wife you tell me why I am on fire like old dry garbage. we might surely have some interesting correspondence. it will keep the mailman busy. and the butterflies and ants and bridges and cemeteries the rocket-makers and dogs and garage mechanics will still go on a while until we run out of stamps and/or ideas. don't be ashamed of anything; I guess God meant it all like locks on doors. -------------- For Jane:With All the Love I Had, Which Was Not Enough:- I pick up the skirt, I pick up the sparkling beads in black, this thing that moved once around flesh, and I call God a liar, I say anything that moved like that or knew my name could never die in the common verity of dying, and I pick up her lovely dress, all her loveliness gone, and I speak to all the gods, Jewish gods, Christ-gods, chips of blinking things, idols, pills, bread, fathoms, risks, knowledgeable surrender, rats in the gravy of 2 gone quite mad without a chance, hummingbird knowledge, hummingbird chance, I lean upon this, I lean on all of this and I know: her dress upon my arm: but they will not give her back to me. -------- girl in a miniskirt reading the bible outside my window Sunday, I am eating a grapefruit, church is over at the Russian Orthadox to the west. she is dark of Eastern descent, large brown eyes look up from the Bible then down. a small red and black Bible, and as she reads her legs keep moving, moving, she is doing a slow rythmic dance reading the Bible. . . long gold earrings; 2 gold bracelets on each arm, and it's a mini-suit, I suppose, the cloth hugs her body, the lightest of tans is that cloth, she twists this way and that, long yellow legs warm in the sun. . . there is no escaping her being there is no desire to. . . my radio is playing symphonic music that she cannot hear but her movements coincide exactly to the rythms of the symphony. . . she is dark, she is dark she is reading about God. I am God. ------- - tři moje nejvoblíbenější :-) nejsou skandální, nejsou šokující a není v tom porno...v podstatě :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
já si nemyslím, že by byl třeba takovej bukowski autor vyloženě sračkoidní :)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
to je princip toho podvůdku :-) ale nedělám to jen já
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
hele, gabio, upřímně - většina těch věcí, kterým mí čtenáři nerozuměli, byly totální kraviny, které dobře vypadaly, ale sdělnou hodnotu měli na bodě mrazu :)
08.12.2004 00:00 K dílu: matrix evian
rozumíš ? To je skvělý :-) ano, snažím se o to a strašně jsem se bála, že "srozumitelně" nepísnu ani...nic :); děkuju
08.12.2004 00:00 K dílu: porto evian
v kufru s náma teďka na dovolenou pojede dero (snad to není důvod obtěžovat ho avízem :-)) ale nechápu jak to myslíš :)
08.12.2004 00:00 K dílu: porto evian
a my, ze třetí kvalitativní skupiny, tak píšeme, enem když máme dobrej den :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: porto evian
vždycky musím mít ve sbírce jednu zrůdičku :-)) gabio, jsem zamilovaná, vzpomínám, ale tohohle textu se to netýká :))
08.12.2004 00:00 K dílu: a odpaďáky tam vysypávaj každých pět minut evian
je autentická :) děkuju
08.12.2004 00:00 K dílu: a odpaďáky tam vysypávaj každých pět minut evian
pan redaktor pšišél ! :-) děkuju
09.12.2004 00:00 K dílu: v knihovně; kniha: evian
jé, já jsem dostala báfeň ! Krásnou ! :-)) děkuju
08.12.2004 00:00 K dílu: v knihovně; kniha: evian
to je strašně dobrý :-)****
08.12.2004 00:00 K dílu: V mé tůni utopím tě evian
*** ve své by bylo lepčejší .-)
08.12.2004 00:00 K dílu: evian
jé hele...mně se snad poprvý něco tvýho nelíbí :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
pló ! :-)
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
nemusí bejt momentálně sbírám názory :-))) dík
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
šp rýmaři ! :-))
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
je já vo ní a ještě vo jednom verši přemejšlim...možná je vyhodím
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
bych to asi dělala i kdybys mi to neřekla :-) d*
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
dis : on fór je v tom, že to není vymyšlený; nic z toho nejni vymyšlený; jsem napsala všechno, co jsem dneska viděla...skoro všechno :-) jé, kdo přišel :-); dík, lyryku
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
projížďka z jednoho kraje brna na druhej...ohromně inspirativní :-) dík
08.12.2004 00:00 K dílu: winter smogging evian
jsem si myslela, že si fšimneš :-))
08.12.2004 00:00 K dílu: Bezprostředně; ona evian
na okraji úsměšku...to tu bylo včera :-); ale jinak pěkná***
07.12.2004 00:00 K dílu: Nadkritické množství evian
mě ta věc téměř emociálně zasáhla musím o sobě přemýšlet :-) ****t
08.12.2004 00:00 K dílu: Polární záře evian
já ti nevím...co je na polární záři nevysvětlitelnýho ? :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
to je ale sladkej překlep...určitě ho někde zužitkuješ :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
jé :-) chrouste, ta je skladká
08.12.2004 00:00 K dílu: Žízeň evian
skvělá mně se líbí, co píšeš :)*
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
podivně krásná
07.12.2004 00:00 K dílu: Zemřela Zuzana Navarová evian
swan : co víš o tom, kdo si co zaslouží :)
07.12.2004 00:00 K dílu: Zemřela Zuzana Navarová evian
mám-li být upřímná, taky nechápu, proč to tu dneska musí být tolikrát
07.12.2004 00:00 K dílu: Zemřela Zuzana Navarová evian
já vím a je mi to líto ale dneska už po sedmé
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
:-))) to je skvělý
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
jsem se těšila na nějakýho novýho, nebo aspoň staronovýho beatníka...:-) ale tohle mě poněkud uspávalo
07.12.2004 00:00 K dílu: …a noc první evian
ty dycky takovej stručnej a pak tam picneš "jako by chtěli" :-) ne že bych tomu moc rozuměla, ale místy se mi dost líbí :)***
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
to je strašně dobrý :)*
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
skoro bych poslala avízo :-) vyslals sondu do ženské nejen duše ? :-) *
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
jak to budeš číst - s hlavou mezi dlaněmi ? :-))) navíc - to "protože" je na takhle krátkou věc příliš luxusní ukecanost
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
takhle blbý závorkování sice nikdy nepochopím ale kolem a kolem se mi líbí :-)*
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
.....
07.12.2004 00:00 K dílu: Jsem v slámové žluté zavržen evian
super věc "slámová žluť" je mé oblíbené slovní spojení .-)); naprosto hnusný :-) *
07.12.2004 00:00 K dílu: u lineckýho evian
pěkná :-) linecký ! ***:-)
07.12.2004 00:00 K dílu: Deprese evian
v podstatě kravina ale nevěš hlavu :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
hele....to je docela chytrá věc; naopak - ty ses slovů, která a priori klišé jsou, nevyhýbal, a přesto to působí fine :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
mně to teda přijde poněkud debilní
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
pitomně ? :-)))
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
to nic zřejmě jsem ještě neměla tu čest se všemi tvými přednostmi
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
mladá a už ztrácí ideály ! :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
jsem zklamaná :)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
já myslím, že když někdo nemá mozek, vnímá dřinu snadněji :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
tak to je naprosto nechutný ! :-) eštěže maso nejim :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
musíš být sexy :)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
tys počítal řádky ? :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
dyť říkám - časem :)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
hele, až tu budeš eště o něco dýl, než teď, přestanou tě nějaký véčka zajímat ouplně a začneš toužit po krutých a aspoň několika procentně konstruktivních negativních kritikách...na víc než jeden řádek :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
no to je mi jasný ale v redakci to začíná....bejt přeplněno :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
hele...pablo ještě žije :-) *
10.12.2004 00:00 K dílu: Zas a znova evian
much better :-)) d*
07.12.2004 00:00 K dílu: Zas a znova evian
je skvělá ale totálně jsi ji podělala tou závorkou :-) ***
07.12.2004 00:00 K dílu: Mám city evian
:-) se mi líbí
10.12.2004 00:00 K dílu: evian
já už jsem ji četla a raději jsem sem nenapsala "blábol" :-)...s dalším čtením musím uznat, že to jakous takous myšlenkovou váhu a sdělení má, za poesii bych to ale neoznačovala...je to hrozně ukecaný :)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
************************************* v podstatě silná věc :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
příliš intimní otázka na příliš veřejném místě tvé pohrdání jimi ale nesdílím
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
a2a2a : nic se nestalo kida : jsem katolík ! to je rouhání se ! ...asi s tebou přestanu mluvit :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
kida : voloďa ne ?
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
a máš pak eště někoho kromě pavlíka ? :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
a2a2a : mrzí mě, že mě sem přitáhlo až avízo od kida kida : no jasněže ne :-); mě jenom baví, jak dream zuří :-)
07.12.2004 00:00 K dílu: evian
spíš ne :)
Nahoru