28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
OK. Když nebudeš bazírovat na bezvýznamných detailech, nebudem mít problém. Měj se fajn.
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
neřekl jsem že jsi debil, nesnažím se tě přechytračit a proti tobě vůbec nic nemám.Ta slova mají jasný význam, pokud jsou vytržená z kontextu. Něco mi říká, že se asi neshodneme a upřímně, je mi to jedno. Nejsem si vědom, že bych někde odváděl řeč, vždycky sem reagoval na tebe. Jestli ti připadá, že se tě pokouším zesměšnit, je mi to líto.
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
Nech laskavě toho napadání. Odpovídal jsem na tvou poznámku, že se stačí podívat objektivně. Když jsem řekl že objektivnost neexistuje, bylo to zase jen v rámci reakce na tebe. Vyjádřil jsem se správně, žes to nepochopil není můj problém.Smajlíci jsou jenom berlička, pomocí které se dá zabránit hádání se o slovíčka, což právě předvádíš.
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
tu svoji neexistující objektivitu jsem doufám vysvětlil. Asi jsem tam měl dát smajla, lidi jsou na to zvyklí... Toto je fakt na delší debatu a já nemám chuť ani čas to řešit. prostě nevěřím tomu, že potom co tě někdo přiškrtí kravatou, s ním pojedeš na vodu a tam budeš dělat vše pro to, aby sis "aspoň na chvíli o něm mohl myslet, že je úplně normální." Nesedí mi to tam, pokud máš jiný názor, máš na něj právo...
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
máš pravdu v tom, že nemá smysl se o tom bavit, ani nehodlám. O existenci objektivity jsem mluvil s nadsázkou a v kontextu možnosti posouzení věrohodnosti povídky( asi dělám chybu, že nepoužívám smaily). Jestli máš k tomu něco říct, klidně můžeš, jsem schopen argumentovat. Věty...jen tak plácáš, nepřemýšlíš o tom, přečti si Kanta..pro mě argument nejsou. Vím co říkám a E. Kanta do značné míry znám hezký den
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
kdyby to tobě nepřišlo věrohodný, asi bys to nepsal a nepodával jako obraz reality
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
objektivita neexistuje. Ať už nahlížíš odkudkoliv, vždycky budeš mít vlastní zážitky přes který to filtruješ
28.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
máš pravdu, nepochopím už jsem řekl, že lidi jsou různí a já takové, keří by toto chování akceptovali neznám. Povídky logicky konfrontuji s vlastní zkušeností - nebo jsou nějaká jiná měřítka věrohodnosti?
27.11.2004 00:00 K dílu: Přes lásky překážky Dent
Obecný úvod - konkrétní případy z minulosti - řízný, vygradovaný závěr. Vděčný schéma, když je dobře napsaný, funguje. U tebe funguje. Přesto mi tam pár věcí přijde nevěrohodných (takový člověk by neměl se svou povahou takové přátele, proč by ho ksakru na tu vodu s sebou brali?), jsou to ale detaily nekazící výsledný dojem. Koneckonců lidi jsou různí. Nejsilnější moment je ta ryba, je to strašně sdělný a působivý, ušetřil sis tím hodně dalšího vysvětlování.
26.11.2004 00:00 K dílu: Dent
Na způsob vyprávění sem si sakra zvykal, ale uděl jsem dobře....že sem si zvyk. Než ses rozepsal (nebo než jsem se rozečetl, nedokážu dobře posoudit na čí straně byla chyba), působilo to docela těžkopádně, nedokázalo mě to chytit (není tam žádný příběhový prvek, který by mě táhl dopředu a ten monolog až tak silný není) ...to se asi po 4. odstavci začalo měnit a časem jsem na text úplně zapomněl a začal žrát jen ten příběh. Strašně se mi líbí ten děda - je věrohodnej (perfektně syrový a autentický líčení pitvy, jízlivý poznámky....atd.), až mi připomíná ty maloměstský staříky z knížek Kinga =nadhled, ironie.... zápletka mě sice do kolen nepoložila, ale příběh nijak neshazuje. Celkově to působilo víc než dobře. Bezpečně jedna z nejlepších věci co jsem za svou krátkou písmáckou kariéru četl tip
27.11.2004 00:00 K dílu: Dent
Výborně. Zezačátku jsem se lekl, že jde o plivnutí tučňácké komunity na oknaře. Zprostředka jsem se lekl, že to bude naopak. Nakonci jsem se vyděsil, že budu muset změnit žebříček svých nejoblíbenějších autorů na písmáku.to mi vydrželo.....* píšeš skvěle, gratuluju
16.08.2005 00:00 K dílu: Sluníčko Dent
Máš rád Kinga,co? No, možná se pletu, ale co vím jistě je, že tohle má k povídce daleko. Jak už se tu někdo zmínil, všechno ujíždí strašně rychle, není tu žádný prokreslení ani minimální motivace postav. Asi jsi to zamýšlel jen jako oddychovku, pak tady ale není nic co by mě na tom mělo bavit... Chlap má dceru, manželku, je nadrženej a potom mrtvej........fajn, a co má být? Upřímně, co jsi čekal, že na tom někoho zaujme? Příště než začneš psát, ujasni si jaký bude děj, zápletka a pointa. Na to abys napsal zajímavou věc bez děje a dalších atributů ti zatím chybí vyjadřovací prostředky. Přeju hodně štěstí do další tvorby.
24.11.2004 00:00 K dílu: Zahradní Dent
nečetl jsem prolog, dílo je supr
16.02.2006 00:00 K dílu: Životní příběhy Dent
jo a ještě tip, ale tobě je to stejně fuk
16.02.2006 00:00 K dílu: Životní příběhy Dent
Výborná báseň, myslím to fakt vážně. Ty seš chlape nedoceňenej umělec, tak je to.
21.01.2005 00:00 K dílu: Kolovrat rybí lásky Dent
je to moc milé, Adonisi_vystupující_z_mořské_pěny, přesto myslím, že uzrál čas na změnu. Zkus psát se zapnutým poklopcem, tvé tvorbě prospěje... *
01.12.2004 00:00 K dílu: Mrtví milovat nemohou Dent
achjo...
01.12.2004 00:00 K dílu: Dent
ale teď když jsem to dočetl podruhý tak se mi to líbí. Dám ti tip, ovšem pochybuju o tom, že je to haiku- a teď nemyslím formálně, formálně to nebude haiku určitě.If se pletu, vyveďte mě někdo z omylu, díky Dent
01.12.2004 00:00 K dílu: Dent
na mě je to moc komplikovaný, nevím....
08.12.2004 00:00 K dílu: není-je-není-je-není Dent
jiříku,netuším na co narážíš, ale máš pravdu, že mám pravdu...
01.12.2004 00:00 K dílu: není-je-není-je-není Dent
a to mě se zas líbí. Proč to balit do metafor, když takhle je to čistější, dokáže to prorazit do mozku a bez zbytečných keců vyjádřit myšlenku. Autor si na nic nehraje, narozdíl od většiny tohoto serveru (až na pár výjimek, u kterých mám pocit, že vědí co říkají) proč jít s proudem a zahrabávat obsah před masami. Buďme banální !!:) tip
30.11.2004 00:00 K dílu: Dent
jako jo....ale proč tímhle způsobem???
30.11.2004 00:00 K dílu: Dent
ten balkón v prvním květu zní zajímavě, moc si to neumím představit
30.11.2004 00:00 K dílu: Utopená labuť Dent
jo, hezký *
29.11.2004 00:00 K dílu: Chemická hádanka - vtip Dent
takže takovej metan nemůžou vystát....no jo, to dá přece recht *
29.11.2004 00:00 K dílu: Dent
moc ti tam nehraje rytmus jo, a ta barva je fakt strašná.... nezaujalo promiň
29.11.2004 00:00 K dílu: Dent
tak tady křičet musím, tohle je už fakt výborný! chtěl jsem se v tom trochu pošťourat, ale nemám co bych vytknul, promiň. *
28.11.2004 00:00 K dílu: Šmélo Dent
taková hezká absurditka, moc dobře se to četlo. Jen konec je celkem předvídatelnej.... tip
30.11.2004 00:00 K dílu: Nech se vyšetřit! Dent
jako povídku - sem chtěl teda říct, ovšem
30.11.2004 00:00 K dílu: Nech se vyšetřit! Dent
ta trojka působí moc vtipovitě a uměle (a taky strašně připomíná Marečka). Zbytek se mi líbil a oceňuji kategorii, spousta lidí by to sem dala povídku. tip
27.11.2004 00:00 K dílu: První luminiscence Dent
ani jeden. Jenom jste oba byli o poznání hnusnější.
29.11.2004 00:00 K dílu: Dent
no jo no. Teď se jenom musím modlit, aby mě kvůli tomu prohřešku nevyrazili z klubu. snad se to ňák ututlá.....
29.11.2004 00:00 K dílu: Dent
vychytaný. Chytneš ode mě tipa.
25.11.2004 00:00 K dílu: Dent
Nebudu tady afektovaně křičet jak je to skvělý. Není. Je to dobře napsaný, umíš syrově, naturalisticky popsat situaci a nebereš si servítky, to se mi líbí. Takový druh prózy na písmáku chybí, nemáš potřebu sdělit myšlenku, chceš lidem prohrábnout struny emocí a jít dál...to je dobře Jak říkám není to úžasný ani revoluční, prostě se mi to líbí...tip
24.11.2004 00:00 K dílu: Láďova první diskotéka Dent
přišel viděl nepochopil sem už asi nepřijdu.....
24.11.2004 00:00 K dílu: Co jsi ? Dent
Zdendo, seš ubohý pakůň howgh
24.11.2004 00:00 K dílu: Co jsi ? Dent
pokud se ti dílo líbilo a zaujalo tě, pak nechápu proč jsi ve své první reakci napsal,že není nic moc...
24.11.2004 00:00 K dílu: Co jsi ? Dent
Zdendo, nechápu...není to nic moc, ale tip znamená to,že se ti dílo vlastně nelíbí, ale protože ti připadá, že se jakštakš snažil, dáš mu tipa? není to pak devalvace tipů-dávat je za snahu? neměly by vypovídat o KVALITĚ díla?
24.11.2004 00:00 K dílu: Co jsi ? Dent
myšlenka je strašný klišé, ale líbí se mi rýmy.A vlastně vůbec, celkový zpracování je dobrý... Místy ti tam sice vyskočil rytmus, ale dá se to tolerovat nemůžu si pomoct*
24.11.2004 00:00 K dílu: o vůních dálek a odnášení Dent
*
24.11.2004 00:00 K dílu: Stvoření světa Dent
zaujalo mě zpracování, obsahově mi to přijde plytký a bezrozměrný.Koneckonců, je to jenom o stvoření světa....
09.03.2005 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
hlubsi kritiku?To ma byt copak?:) Ten zacatek byl takovy klasicky, ale ta EP me prekvapila,prima napad,bylo by to dobry,kdyby byla v realu,teda jak pro koho...:) a domov duchodcu po epidemii...no comment:) Jeste to nebylo tak cynicky,ale vlastne,co by z tebe bylo ted,kdyz bys byl presprilis cynicky uz v dobe,kdy jsi napsal toto:) PS:to byl jen muj nazor,nejsem zadna odbornice...:) T.
28.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
díky moc, vážně mě to potěšilo
25.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
děkuji, že sis dal tu práci ji dočíst.Vážím si toho ( dle mého názoru tento server povídkám moc nepřeje, většina čtenářů od díla uteče, když přesahuje rozsah jedné stránky) Už jsem to možná výše psal, tato povídka neměla vyšší ambice než čtenáře zaujmout (zní to možná blbě, ale je to tak). Pokud se to povedlo a nepovažuješ její přečtení za ztrátu času....nechci víc děkuji
25.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
moc času na povídky, jistě
25.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
proto ji nesnáším, mrchu Jsem vskutku polichocen možností být tvým zkusmým oblíbencem. Ale moc nečekej, tyhle "vychytávky" pro pozorného čtenáře se zdaleka nehodí do každé povídky...Toto byla spíš oddychovka, nic hlubokýho jsem tím nechtěl říct, jen napsat příběh, tady jsem si to mohl dovolit... taky teď nemám na moc povídky času, tohle byla starší věc.. přeju hezké dopoledne
24.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
moc děkuju, že sis dal tu práci, tvoje kritika mi řekla daleko víc než ostatní dohromady co se týče čárek, sypu si máslo na hlavu....snad mě troch omluví, že jsem to psal mezi 2 a 4 v noci.. díky
22.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
ondrechovi: pokud by ses mohl ještě vrátit....kašli na myšlenku, zajímalo by mě jak se ti to četlo....díky 2fungus2: to mě tedy těší Vespa: rozšířit by se to určitě dalo, ale....a)na 3x takovou povídku by se mi tu každej vykvákl a houby bych se dozvěděl b)chtěl jsem nenudit, což by se při rozpitvávání nejspíš stalo c)jsem línej styl není ani tak vypsanej, jako vyčtenej:) dík alojs: pokud se ti líbil příběh a styl, nemůžu chtít víc...díky
22.11.2004 00:00 K dílu: Rána pod pás Dent
škoda, snažil jsem se aby to bylo čitelný zhruba od půlky prvního odstavce.Uznávám, že začátek moc originálně nepůsobí...jenom by mě zajímalo jak daleko ses dostal....díky na tvůj názor se určitě nezlobím(:
23.11.2004 00:00 K dílu: Dent
avi
23.11.2004 00:00 K dílu: Dent
nesouhlasím s r_m_m....infa o ději je tam tak akorát, přece nebude v recenzi přepisovat scénář...mně tam spíš chybí vlastní pohled recenzenta - kromě vyjmenování jednotl. prvků filmu (hudba, kamera) jsem se dozvěděl o několika nudných a jedné zajímavé pasáži. Jako čtenář chci znát atmosféru, jak to na tebe působilo, jestli bys to doporučil, nebo je to podle tebe ztráta času.... Z úvodu bych vyškrtl informaci o záplatce, protože tu pak znovu popisuješ ve vlastní recenzi (že se vynoří a loď je fuč)...jen bych tam napsal, že se odehrává na moři, žánr (dobrodr.,thriller, horor....fakt nevim) a neškodilo by jméno režiséra... tak to vidím já, nemusím mít pravdu....přeju hezký den
24.11.2004 00:00 K dílu: Zrzek Dent
omylem jsem dal tip, omlouvám se
24.11.2004 00:00 K dílu: Zrzek Dent
taky 271ničkou jezdím, akorát za skalky do háje... k povídce - nemá to prakticky děj, popsals rozhovor v autobuse, který tě možná zaujal a něco pro tebe znamenal, ale já jako čtenář jsem vůbec nepochopil cos tím chtěl říct (pominu-li ten náznak ve větě "tohle je ten opravdový život"-jestli toto byla myšlenka, byla slabá) povídka by měla mít spád-směřovat odněkud někam, napsat kvalitní povídku bez děje je umění oprav si gram. chyby ( Irovy vypadá strašně) přeju úspěchy při další tvorbě Dent
23.11.2004 00:00 K dílu: V zajetí vlhké blizny Dent
Každý večer před spaním se vášnivě vykastruj, uleví se ti. Krásko! *
01.12.2004 00:00 K dílu: Dent
dobré. Hlouběji už to nejde... t
25.11.2004 00:00 K dílu: Poletí až do nebe Dent
supr! pochvala! s názorem na poezii vcelku souhlasím...moc ji tady nehodnotím, páč málokdy rozumím (a nebojím se to přiznat). Možná právě proto, že se tam snažím hledat právě tu konkrétní věc, kterou chtěl autor sdělit, což se u mnohovrstevnatých, hlubokých básní dělá blbě. Kolikrát mám pocit, že je to jen snůška dobře znějících metafor a obrazů, o které sám autor neví, co si má myslet. Ale lidi to tu maj zjevně rádi....
25.11.2004 00:00 K dílu: Poletí až do nebe Dent
taky jsem napsal, abys to nevztahoval na sebe....jen mě to u tvého díla napadlo....ano, proto že když jsem ho dešifroval se mi začalo líbit několikanásobně víc. Předtím to byl obrázek, hezkej, ale obrázek-pak už to byl příběh... měl jsem na mysli jiná díla na písmákovi, zejména pokud jde o poezii
25.11.2004 00:00 K dílu: Poletí až do nebe Dent
hmmm...napsaný je to dobře, uznávám. jenom přemýšlím, jestli hodně děl není psaných v náznaku z toho důvodu, aby čtenář, který pointu objeví, nezaměnil radost nad vlastním iq s kvalitou dílka... nevztahuj to na sebe
30.11.2004 00:00 K dílu: Hvězdy nelžou Dent
Je to výborně napsané, jen škoda....na konci jsem čekal nějakou pecku mezi oči, někteří tomu říkají pointa. Přesto ten závěr i tak není vůbec špatný, je to aspoň logický a na nic si to nehraje( takový pohádky mám rád). divím se absenci tipů, asi to moc lidí nečetlo.Jeden ti přidám....
24.11.2004 00:00 K dílu: A hledíš-li dlouho do propasti, vhlédne pak propast i do tebe Dent
Ty půjdeš do oblíbených... jednoduchá zápletka, výborným zbůsobem rozvinutá, rychlý spád(možná k tomu přispěly kapitoly-je to vzdušnější,tak nějak líp se to čte), takže čtenář neměl moc času přemýšlet o tom jak to může dopadnout... jen by mě zajímalo jak odfiltrovali zvuky z ulice a vůbec...asi jsem šťoural šťouralové dnes dávají tipy
27.11.2004 00:00 K dílu: Dent
chmm, viděls 13. patro? tak nějak tak. Povídka mi přijde spíš jako hrátka...takový drobný ušklíbnutí nad relativitou reality (to spojení se mi líbí). V tomto směru funguje bezchybně a svůj účel plní.(*) fantasy podjednotka mě zaujala víc....byla spíš schopná žít vlastním životem, příběh byl šťavnatější...I když o to tu asi nešlo
01.12.2004 00:00 K dílu: Úlet Dent
to má aspoň nápad.... hezký t
01.12.2004 00:00 K dílu: Chladnou hlavu #23: Růžinu jevil vonný vzdech Dent
chachá rimře, ty jsi mi nějaký pisálek! pokusil jsem se vypotit nějakou konstruktivní kritiku, ale musel jsem ji smazat. Byly to kecy. Ono tady totiž opravdu nejde moc vytýkat a jestli, tak jsou to pitomosti, které ani moc nevadí. Snad jen ta xxx zápletka mi přijde trochu šroubovaná, jako bys potřeboval nějakou konstrukci, na kterou zavěsíš ty geniální vtípky a pak přihodíš pointu....ale říkám to je pitomost, protože při čtení mi to nevadilo, až dodatečně (a to minimálně). dávám tip, píšeš výborně
01.12.2004 00:00 K dílu: Dent
hm, celkem jo kdybych řek, že se mi líbilo rozkám naro, tak bych se opakoval, tož to neřeknu! ale tip dám, v tom se rád zopakuju...
23.11.2004 00:00 K dílu: Sedět a mlčet s čarodějem Dent
tak jako poezie mě to moc nechytlo...neudželo mě to, pak jsem si to v duchu zazpíval na mikimauze a je to moc dobrý. Tam kde nesedí rytmus to hezky vyrovná melodie a strašně se mi začal líbit ten příběh...měl jsem tu situaci před očima *
24.11.2004 00:00 K dílu: Bez názvu Dent
tak nevím, tohle mi přišlo poměrně odhadnutelný (minimálně od chvíle, kdy se začal D. tak upínat k tomu,že K. musí znamenat konec technicky je to zase v pohodě, myšlenka mě moc nevzala
22.11.2004 00:00 K dílu: Můj lékař Dent
chlape, tohle je geniální. Dialog nemá chybu, nevázne to, oči jedou po řádkách, dokud nenarazí na konec....je to na tip víc než cokoliv jinýho co jsem zatím na písmákovi viděl ehm....takže ten tip až budu mít víc času,proklepnu si tě pořádně, vypadáš slibně
25.11.2004 00:00 K dílu: Básník (Třeti a Čtvrtý) Dent
Líbí se mi forma, teď narážím i na včleňování básní do textu a zpracování. Povídka se výborně četla , co mě zamrzelo byl odstavec kdy se rozhodl, že chce žít a vzápětí jej srazilo auto. Je to docela časté klišé ( a přestože proti klišé obecně nic nemám, toto mi celkem leze krkem).Povídka k tomu ovšem směřovala (aspoň já jsem to tak cítil) báseň o obrovi je úžasná tip
27.11.2004 00:00 K dílu: Dent
pokus
Nahoru