18.08.2008 23:35 K dílu: Mimo smysl slov Aymi
nejde o zen
18.08.2008 21:28 K dílu: Aymi
.-)
10.05.2008 13:05 K dílu: Jako v deníku Aymi
.-)))) nádhera.
09.05.2008 12:47 K dílu: Vesmír Písmák Aymi
zjistils, že nejsi sám v sobě sám?
08.05.2008 19:37 K dílu: Léčba šiframi Aymi
Grainee, ahoj, jasně, není. Omlouvám se za špatnou kategorii. Jinak děkuji za tip. :-)
07.05.2008 17:38 K dílu: Jean-Paul Belmondo Aymi
"Tatínek" je opravdu moudrý. Skoro jako Lao-c'.
07.05.2008 17:34 K dílu: Léčba šiframi Aymi
Ano, můžeš. Jedná se o J. W. Goetheho. Nebo resp. společností je brán jako autor onoho výroku. Nicméně fakta budou "jiná". (narážím na to dílko tady - pro porozumění). Díky za zastavení.
30.04.2008 21:22 K dílu: Fragment: Pokora před ... Aymi
Vážně? :-) Věř, že každý odstavec je stále o tom samém.. :-) Díky za zastavení, Řízku.
24.04.2008 21:39 K dílu: Fragment: Pokora před ... Aymi
Mám dobrou paměť na dobré lidi, není jich mnoho :-) Smazal jsem je, to víš, stále tu existuji s pocitem nedostatečného uznání :-)) (ne, nez smajlíku vlastně). Zkusím brzy zase nějaké přidat... nebylo jich mnoho, o které jsi přišla. Brzy nashle :-)
24.04.2008 13:13 K dílu: Fragment: Pokora před ... Aymi
Jééééééééééé, modrá_kočka se vráááááááátila :-) Udělalas mi radost, velkou. Děkuji. Tím i Tím. :-)
16.04.2008 11:26 K dílu: Mýtus Aymi
hezká práce s archetypy, myslím, že slova "čistý" a "špinavá" v sobě nesou mnohem větší hloubku než se po letmém přečtení může zdát.. Líbí se mi.
24.03.2008 17:38 K dílu: Fragment: Pokora před ... Aymi
Printovi: Děkuji. Mnohokrát jsi mne "ohvězdoval" a vážím si Tvého stáleho zastavování-se-zde :-) Ježečkovi: Taky díky, jasně, jde o tu "atmos-féru", o ten pocit, o pro-nikání, atd :-) Mým cílem bylo, aby formě napsaného šlo spíše jen o takové vydechnutí z času, znevšednění každodennosti. S obsahem je to zase trošku jinde.. Za tvá písmenka jsem rád, věř :-) Mějte se .-)
20.03.2008 01:21 K dílu: Aymi
Máš takový příjemně lehký styl psaní, líbí se mi to.
20.03.2008 01:16 K dílu: Kubistický autoportrét Aymi
Jemné.
20.03.2008 01:14 K dílu: dítě bez očí II Aymi
Promiň mi to: Žiješ až příliš v sobě.. Nicméně ty odrazy jsou vážně mrazivé.
20.03.2008 01:12 K dílu: dítě bez očí Aymi
Tak tomuhle říkám moderní Erbenismus :-) Je mrazivá, tak vnitřně nabitá, skoro až šíleně. Zpomal v sobě! :-)
20.03.2008 01:10 K dílu: Sklo samoty Aymi
Nezpomalila nic, jde tam přeci o to obecenstvo, ne? :-) Je to velmi vyzrálé, nicméně ty slova jsou opět tak ... bolavá. Máš jiště velmi zajímavý vnitřní (i okolní vlastně) svět.
20.03.2008 01:08 K dílu: socha Aymi
Malinko ... no vlastně trošku víc :-) úzkostná, nicméně ty řezavé obraty jsou zajímavé. Jen bych snad malinko ubral v jejich počtu, jsem jich přehlcen. Ale jistě jde mnohem více o vyjádření pocitu, než dbaní ohledu na nějakou formu či četnost. Pak je to zkrátka procítěné :-)
20.03.2008 01:05 K dílu: 10.3.2008 Aymi
Tohle je krásná, naivní, nahota citů tvých. Hezké opojení. :-)
20.03.2008 01:02 K dílu: Impression de sentiments Aymi
Jemné.. krom té rentability :-) V těch místech ta křivka toho dílka jakoby vyskočí a tu jemnost ... vlastně stejně potvrdí :-) Máš cit pro slova. Aymi
20.03.2008 00:56 K dílu: Nepatrná modlitbička za déšť Aymi
!!! :-)
20.03.2008 00:22 K dílu: Jan Sokol - Malá filosofie člověka Aymi
to parmenides: Ty seš taky takovej príma pan profesor, viď? :-)) (nic ve zlém, akademiku) :-))
20.03.2008 00:19 K dílu: Jan Sokol - Malá filosofie člověka Aymi
Knihu jsem četl, a četl jsem i jiné Sokolovy knihy (Čas a rytmus, Fil. antropologie, také jeho knihu Čtení z bible a ediční řadu rozhovoru s ním - Nebát se a nekrást, jeho přednáškové texty Antropologie a etika), a musím říct, že jsem nečetl filosofa, který by byl srozumitelnější, byť se jeho srozumitelnost může někde jevit jako naprostá banalita - nicméně: není to tak :-) Jak ostatně p. Sokol sám říká, člověk ničemu nerozumí, dokud to neumí říci "lidskou" řečí. K Tvému textu: Přijde mi, že místy Sokola chytáš až příliš za slovo, v nesmyslných detailech (jako např. s tím formátem času, blikajícím světélkem, apod.) Nicméně třeba mne jsi tím ukázal, žes jeho knihu bral nesmírně vážně a žes ji tak také četl, tvůj text je vyvážený, má zachovanou strukturu a celkové shrnutí je myslím trefné! Měj se :-) Aymi
23.02.2008 22:07 K dílu: Roztrženosti noci vítaj údery mohutnosti Aymi
Baziliško, kdybych to měl dát na čtyři řádky, kam bych potom vsadil ty bolestné vzdechy po hledání obsolutního? Do těch čtyřech řádků tak, jak se o to snažili zastánci logicismu, atd.? Ne, to opravdu není prostor pro mne.
23.11.2007 10:18 K dílu: nakřížený Aymi
:-)
25.10.2007 17:20 K dílu: Aymi
Já bych chtěl být také takovým blbem, jakým je Parmenides. Weruss, prosím, pasuj mne na něj také. Děkuji.
20.10.2007 12:04 K dílu: Nedorozumění Aymi
kdo a proč mi poslal avi? Díky za odpověď.
13.09.2007 11:31 K dílu: Poděkování Velle Aymi
Děkuji mé mamince..
11.09.2007 23:35 K dílu: Někdo září, někdo v září Aymi
:-)))
11.09.2007 17:34 K dílu: Jste zmanipulovaní a nevíte, co podepisujete Aymi
"Hm" /Aymi/ S pozdravem aymoš
30.08.2007 15:48 K dílu: Trifidové, mořské okurky a poslední člověk Aymi
Když jsem byl maličký (budu jím i zítra), četl jsem den Trifidů.., a pak jsem se bál :_( Dnes čtu jiné knihy a také se bojím, jen jinak Jen nepředpokládám, že by tento poslední človíček zemřel s dobrým vědomím, bohužel ani v bezvědomí .. Parme?
30.08.2007 15:44 K dílu: Aymi
:-)
21.08.2007 09:15 K dílu: Luční kvítí Aymi
Oh, sweeet parmenides.. přijde, pochopí, napíše, odejde :-) Díky.
21.08.2007 00:28 K dílu: Démant Aymi
pozn. hoven tehdá znamenalo hovno .. konec díla.
21.08.2007 00:07 K dílu: Flying a Fallen Aymi
Zamyslela ses taky nad tím, že se zde "padá vzhůru"? Logikou asi nebudu chtít sdělovat tedy.. A chci vůbec sdělovat? Nechci jen poukázat? A pak jsem se nečekaně zamyslela a zratila se ... myslím, že jsi našla to, co jsem chtěl říct :-) I když ne tak přímo a ne jen toto. děkuji za zastavení, za sklouznutí (a bylo fajn, ne? - o tom to bylo! O PROŽITKU). zamyšlením to již drhlo.. :-) Znovu to nezkoušej, prvotní moment ti již utekl. I tak díky, martinez..
19.08.2007 17:02 K dílu: Luční kvítí Aymi
Dero: Dobře, díky. Holt se mi nepovedl ten přenost :-) Ostatně slovo zdánlivě tam má svou nezastupitelnou roli..
19.08.2007 13:11 K dílu: Luční kvítí Aymi
Ehm ... mě nejde o nějaké jazykové konotace či přímé básnické objekty, ale o náladovost (naladění) při pohledu na luční kvítí, o jejich prostotu, zdánlivou nevšednost, krásu, skrytost. Tím jazykovým zabrušováním té kráse ubíráš, a to je to, o co mě zde rozhodně nejde :-) Jednoznačně souhlasím s tím, že když se octnu na louce, a nemusí být zrovna ani rozkvetlá, slovo všední mi opravdu nepůjde přes jazyk ... Tak mám pocit, že jsem to buď špatně sestavil nebo jsem nebyl pochopen :-) Možná i jedno vyplývá z druhého... Závěrem jen dodám, že se mi luční kvítí opravdu líbí, pro jeho zdánlivou všednost, která nese tichost pochopení :-) Slovo "zdánlivá" jsem přece nepoužil jen tak :-) Hraje opravdu důležitou roli. I tak díky, no ..
12.07.2007 21:47 K dílu: černá Aymi
:-)
12.07.2007 21:23 K dílu: Má cesta 1 Aymi
ale na první pohled to vypadá jako Tractatus logicus, což? :)
12.07.2007 21:18 K dílu: Má cesta 1 Aymi
ej, díky moc za ten odkaz, hned jak bude má mysl zase jednotná, omrknu to tu :-) Díky moc, kamaráde.
12.07.2007 11:22 K dílu: a ráno foukal vítr Aymi
:-)*
10.07.2007 10:04 K dílu: O sexu Aymi
Já jsem primitiv i intelektuál!
10.07.2007 10:01 K dílu: Brilantní instinkt slov Aymi
:-))
09.07.2007 18:29 K dílu: Úvahy theologické I. Aymi
neby *nebi, sry :-)
09.07.2007 18:27 K dílu: Úvahy theologické I. Aymi
Pokud chceš odpověď: Je to tak, jak tvrdíš v poslední větě, která nese pečeť otazníku. Takové jsou odpovědi, tážeš-li se po posledních věcech. Skáčeme do pekelných děr (dle sv. Augustina), tážeme-li se takto. Nicméně takto se tázat je nutnost našeho bytí :-) S těmi psy: jde o věčný spor o universalie. --- Nicméně nepředpokládám, že bys tu chtěl rozvíjet diskusi tohoto typu, proto ... s těmi neby jsi to zahnal do přílišné rozlehnosti, tedy dle mého samozřejmě. Celkové obraz dílka působí mlhavě, jakoby nesouvisle, ačkoliv je faktem (nevím ale zda úmyslným), že jsoucna, která v dílku vystupují, postihují ony tři sféry světa (klas, pes, "nebe v lidech").
09.07.2007 18:19 K dílu: Aymi
z Tvých dílek jde příjemná "kostní" bezprostřednost a upřímnost. Pokud můžu ten pitomý úsudek: asi jsi dobrý člověk :-) Budu sem zavítávat častěji..
09.07.2007 18:08 K dílu: Bartošová si podřezala žíly, tak rychle do hospody pro bramborák...!!!! Aymi
kvalitní sociologická studie, která jde k "jádru věci" :-¨) navíc se špetkou tragiky, ironie a humoru :-))
04.07.2007 10:16 K dílu: Proč byl smazán nick Pišta Hufnágl, Jiko, pozorovatel...? Aymi
pozorovateli, ty seš šťoura :) realizovat se na úkor někoho je nemravné
04.07.2007 10:14 K dílu: Co jsou to FAKTA? Aymi
politikaření :)
04.07.2007 10:13 K dílu: Jste zmanipulovaní a nevíte, co podepisujete Aymi
krásné boje s větrnými mlýny :))
04.07.2007 10:13 K dílu: Návrh Aymi
to nemáte nic jiného na práci než stále štěbetat jako hejno vrabců? :)
27.06.2007 21:38 K dílu: Doteky sfér Aymi
I Tobě děkuji, Dítě :)
27.06.2007 16:26 K dílu: Hodina pravdy Aymi
ojeté zboží mi není po chuti, ačkoliv jsem chlap :)))
27.06.2007 11:09 K dílu: Doteky sfér Aymi
děkuji Ti, Oleanře.
27.06.2007 11:08 K dílu: Hodina pravdy Aymi
díky za názor. omlouvám se, že jsem tak nehezky mluvil o Tvé milence :)) též s pozdravem věrný Aym :))
15.06.2007 19:41 K dílu: Dešťovka a pocestný Aymi
Pochybuji totiž že ta sentence pod bajkou je vztažena k dešťovce :) Trochu si rýpnu - nepřeháněj to s tím zoocentrismem :))))
15.06.2007 19:39 K dílu: Dešťovka a pocestný Aymi
I ty jeden, antropocentrismus je u bajek právě obsažen, byť zprostředkovaně :) Nejde v bajkách zase o toho člověka? :) Dešťovka je opět jen lidskou zástěrou, aby člověk - skrze jiné tvorečky - mohl básniti dále sám o sobě. Hezký den i Tobě :)
10.06.2007 22:06 K dílu: černá žluč Aymi
:))) jesus
10.06.2007 09:06 K dílu: černá žluč Aymi
bohužel to samé nemohu říci já tobě, neboť pro mne je jak tvá tvorba tak tvé ... hm ... psaní pod dílka podprůměrné. Ale uznávám, že alespoň tvé psaní pod dílka jsou ještě podprůměrnější. (mluvím samozřejmě čistě za sebe) tak hezký den i tobě, když jsi mi to tak hezky popřál, a, ano, i bez floutků. A již: "huš" a zdechej v klidu a míru sobě vlastní. amen :)
08.06.2007 18:57 K dílu: Limetka, máta a hostinský Aymi
Bez komentáře. Tichost tady bude vyjadřovat věčnou pravdu sub specie aeternitas ...
08.06.2007 18:55 K dílu: Dešťovka a pocestný Aymi
:) Ty moralizující sentence pod onou bajkou, mimochodem velmi sympatickou :), mi k tomu nesedí :) Proč? Vždyť pocestný, malinko bláhový (ptá se dešťovky, a ještě k tomu na konec duhy), žijící v "naivním" (a uvozovky hodně důležité) světě, dětském, fantasijním, bude zřejmě velmi dobrý člověk, soudě podle jeho dotazů. A to nehovořím o jeho výzkumném přírodovědeckém bádání po konci duhy :) O zdatnosti jménem starost o druhého "cizího", a jistě mnohé další char. vlastnosti, které se budou vázat ke zmíněným :) Nuže, jak jsem řekl, tentokrát ty moralizující sentence k bajce, jdoucí k lidem, byly jednak nadbytečné a jednak mylné - jak alespoň mě se zdá, abych se držel svého ostře vyhraněného subjektsubjektivismu :)) hezky vecer, parme. Mimochodem, ty bajky, krásná edice :)
08.06.2007 18:48 K dílu: Hodina pravdy Aymi
Ne, s každým citátem nikoliv :) A pokud ano, ne v takové míře, s jakou k nám přichází tento citát od pana Prousta. Od úderného, pěkně znějícího, krátkého, atd ... cos psal, bych čekal něco výstižnějšího a ne, aby se snažil udeřit právě tou rozvleklostí. Chtěl nás snad pan Proust praštit nebem? :) no, s tim souhlasim, ale to už je tak trošku mimo, ne? :) ps: Ten rozhovor mě nezaujal, ale přiznám se, že jsem četl jen do půli, mě ti dva nejsou moc sympatičtí. Skoro něco jako J.B. Watson s tou svojí Raynerovou (když už jsi psal o tom konci behaviorismu) :) Spíš mě jen zajímá, proč jsi vybral zrovna tento ne moc zajímavý citát, když Proust jich má v tom svém fragmentu "Myšlenka" mnoho jiných, krásnějších a hlubších .. proč, parme? aym
30.05.2007 20:27 K dílu: Konec behaviorismu v Čechách Aymi
:)
30.05.2007 11:55 K dílu: Úděl všehomíra Aymi
Malinko chaotická frakce směsi filosofie, mystiky, náboženství a přírodních věd :) Nicméně za ten vhled do "bytí" a řádu světa se tady pousměju na důkaz porozumění :) Jen ten závěr je příliš optimistický... na můj vkus tedy :) Parme, díkes :)
30.05.2007 11:52 K dílu: Konec behaviorismu v Čechách Aymi
Ne, on s tim nezačal Pavlov, ale americký psycholog Thorndike, ne? :)) Já bych ten behaviorismus tak do té tmy zase tak nezatracoval :) Sic jdou okolo černé skříňky, nicméně velice pečlivě, a jako další pohled k celku zdá se to být nezbytné. Však víš... Jo, takhle tu většinou padají ty tipy, máš recht :) Ale s tou vizitkou jsem to myslel vážně. A s čímže to mám/nemám zkušenost? aym
30.05.2007 11:47 K dílu: Idey večerní Aymi
Parmenidova apologia Aymiés? :) Děkuji, kamaráde! Na drzé floutky ještě stačí sám. Huš, Baziliško:-)
29.05.2007 16:35 K dílu: Konec behaviorismu v Čechách Aymi
neobehaviorismu taky vlezlo něco mezi S R. TOhle je takový parmenidovský mix mezi genderem a neobehaviorismem, vid? :) Nicméně toto jde více k lidem. Zkus nám příště něco napsat o podmiňování, třeba budeme mít další variantu, nebo lépe řečeno variaci :) každopádně to má u tebe zase ten úsměvný tón, tvoje vizitka :)
29.05.2007 09:13 K dílu: černá žluč Aymi
jo takhle, aha, hm, jo jo. My si nerozumíme od začátku. Omlouvám se, sofistiku nevedu. v diskusi jsi psala o "opravdové depresi", chtěl jsem slyšet tvůj názor, a ne opět poznámku o tom, co mě naučili nebo nenaučili -> btw. já se učím sám :) Jen mě zajímalo to spojení "opravdová" a "deprese" ps: v rámci melancholie jsi, řekl bych, mírně cholerická (mimo jiné) :)
29.05.2007 09:08 K dílu: Idey večerní Aymi
Do jiných se ironicky pouštím, ale s tím, že je to adresováno anonymně, pokud se bavíme v rámci dílka :) Jinak ironie mi samozřejmě není cizí. a jinak: kde není vůle k přátelství či alespoň ke kritice, která by odkazovala ke konkrétním místům k zlepšení, a kde se jeden pouští do druhého, aby mu dával babské moudra typu "pokud z toho někdy vyrosteš", kde se slovně nemístně hraje ... tam mi nestojí za to, abych dále plýtval slovy. To je ego, co? ps: Psychologie není mým hlavním oborem, alespoň co se do jejího třetího rozvinutí týče. Rozuměj, po té co byla duše zúžena na úroveň vědomí, vědomí a nevědomí, tam se ztrácím v nepřeberném množství jazykových interpretací téhož. Nicméně, má cenu něco psát, když druhý napadá osobu a ne myšlenku osoby? Uznej, mě to neba. co se týče toho ega, mám ještě toho spoustu, abych "se stával lepším člověkem". měj fajn den, aym
28.05.2007 12:33 K dílu: černá žluč Aymi
myslím, že deprese má dalekosáhlejší rozměr, psychologie zřejmě nebude tvůj obor? zajímalo by mě, co je podle tebe "opravdová deprese" :) Nicméně nemá cenu se tu déle zdržovat. Ahoj Chameleone :D
28.05.2007 12:30 K dílu: Idey večerní Aymi
Baziliška: 1)myslel jsem, že půjde o nějakou kritiku a ne o výkřiky na mou osobu :) To k tomu vínu a čtrnáctkám. 2)myšlenka tam je, a věř, že i moje vlastní. 3) Nejsem si tak zcela jist, zda by se takové věci spravovaly věkem nebo láskou. V každé tvé "kritice" byl cítit jakýsi nepřekonatelný odpor, přílišná nabroušenost, ironie, s takovými lidmi nemá cenu pouštět se do křížku, a ani mi nestojí za další úvaHOVNO! :D
26.05.2007 15:00 K dílu: Hodina pravdy Aymi
parm: znam ty knížky, mám je krásně v regálku. Mimochodem Prousta tam mam taky :) Nicméně tento citát mě nezaujal, pojímá štěstí jen jako okamžik, jako nějaký vzlet. Anebo taky vlastně ne. Nabízí tolik interpretací, že se ani nedá poznat jeho význam. takové citáty, které jsou rozvleklé do všech stran a po všem sahají jen jako nemám rád. A už nemluvim o tom, jak moc si Proust (určitě nevědomě) zahrává s těmi mezerami :)
19.05.2007 20:06 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Já nevim, že vám jde "fur" vo ty křifky.
18.05.2007 08:59 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
že jsem raději nebyl :) Již žádné další avi, pan parmenides :) Díky :)
17.05.2007 17:51 K dílu: Aymi
Starý písmák byl hezký. Ale z těchto dvou volím tento. *
17.05.2007 17:04 K dílu: Idey večerní Aymi
nepotrebujem: Díky za tvůj vlastní názor :)
17.05.2007 16:19 K dílu: Písmák Nový Design 3 Aymi
Nostalgie, krása ... navrhuju psát na strojích a výsledky posílat do redakce, aby byly následně přepsány do tohoto zeleného krasavce :)
17.05.2007 15:53 K dílu: Mezihvězdný antabus Aymi
řekni co je tohle zač? :)
16.05.2007 09:52 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
tiché pousmání tady bude výstižné předpokládám :*)
16.05.2007 09:33 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Jen zdůrazňuju - Národní knihovna - symbol, hodnoty, historie, a to, co NK v sobě nese, okolí, krajina, celek Ten vzhled mi k tomu, co jsem napsal výše, vyloženě nesedí. Něco takového si NK nezaslouží z důvodů, jaké jsem psal. To jen, abychom si rozuměli :) ps: nepleť si Foucaulta s Fouckaltem, jde o naprosto jiné osoby :)
16.05.2007 09:02 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
K tomu už je jen krůček, abych řekl: Co mě je po tom, že kaplický je takovej a takovej? :) Mě přijde, že se vždycky v dialozích míchá nemístné a nečasové :) Z toho to PRO/PROTI. Ale to už je zase ten muj psychologismus, parme, co? :)
16.05.2007 08:58 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Jen připomínám, že jde o NÁRODNÍ knihovnu. A pokud by měla vypadat takto, byť může jít o "brilantní" architektonický "skvost" (proč uvozovky jistě chápete), pak se na mě nezlobte, ale představoval bych si něco, co zapadne do místního prostoru, se symbolikou k českému národu, k české vzdělanosti a historii. V tom případě mi slova "české připrdlost", apod. nekompetentní výrazy přijdou trošku nemístné, skoro až hanlivé. Nehledě k tomu, že takový výraz by se jen těžko dále operacionalizoval :) Fakt ne, já jsem vyloženě proti, a ať si Klaus je sebevětším "odborníkem" třeba v architektuře .. jeho rezultátní ne chápu. K tomu člověk nemusí být odborník na architekturu ani na nic dalšího, aby viděl, že tohle je pro Národní knihovnu příliš. Je mi jasné, že i já se dopouštím mnohých všeobecností, tak zůstanu taky otevřen jiným argumentům třeba PRO, nicméně můj názor to těžko zvyklá, neboť to, o co mi jde, je prosté občanské: jak to vypadá a o čem to pro mě vypovídá, když jde o Národní knihovnu ČR. Kdyby šlo o zimní stadion, jde přece o něco úplně jiného. Ale pod Národní knihovnou vidím jisté hodnoty a symboliku, a ty rozhodně nehodlám zabalovat do takového zeleného monstra, který mi připomíná spíše příbytek hobitů, než aby se v něm mohly skrývat nejcennější literární texty, knihy z dob obrození, atd ..
16.05.2007 08:45 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Žádám si další žádné avi k této nehumánní monstrozitě. Z celého srdce upřímné díky :) Jen si z té Prahy udělejte postmoderní mišmaš, nebo cirkus Humberto.
16.05.2007 08:40 K dílu: Letokruhy času Aymi
Co tím sakra chtěl předsokratik říci? :)
14.05.2007 20:51 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
uff :))
14.05.2007 20:34 K dílu: Idey večerní Aymi
Co mě je po luze? :) Chytá se pevných forem a nemilosrdně se jich nepouští, takoví lidé mě v nejbližších kruzích bytí nezajímají. Asi mu pošlu avi :))
14.05.2007 20:32 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Když chceš, aby ti lidé porozuměli, musíš jít k nim. Škoda třeba Havlových slov, ten mluvil hezky intelektuálně vytříbeným jazykem. Ale ne k lidu, kde bylo třeba .. a tak vlastně mlčel. Tak, a teď již také jsem :))
14.05.2007 20:29 K dílu: Idey večerní Aymi
.
14.05.2007 20:28 K dílu: Idey večerní Aymi
á, rytíř se smiloval :) čekal jsem nemilosrdnou kritiku ve jménu bytí a nebytí a našeho vyhlášení mečovství. Armenides: díky Parmenides: vlastně taky díky :))
14.05.2007 20:19 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! Aymi
Jsem netušil, že pán je epigonem Descartovým! k té knihovně: pryč s tim chrchlem. Takovýhle nestoudný manýrismus, ať si staví u sebe na zahradě. :)
14.05.2007 19:01 K dílu: viditelnost Aymi
příjemná záležitost, obzvláště to všudepřítomné čekání jemného a ta neskonalá myšlenková věrnost druhému. Tvoje zimní náladování zůstává i teď, na jaře, velmi živé. Ta nostalgičnost, jak se mě podbízí, krásně dobarvuje celkový obraz dílka. Tohle dílko si ještě vychutnám u zeleného čaje :)
14.05.2007 18:39 K dílu: dávná partie Aymi
Citát je zajímavý, nicméně jeho konečnost a paradoxnost se dokazuje (jako v mnoha jiných případech) právě tím, že sám Platón napsal přes 20 spisů.. kdyby to tvrdil Sokrates, bylo by to zajímavější. Nemluvě o tom, že Platón ( z různých důvodů) používaj dogmatické a všeobecné pojmy (právě jako "skutečnost", "lidskost", "pravda", atd, atd), které jsou mnohovýznamové. Nicméně sama paradoxnost se krásně vyjevuje ve tvém citátku, když (1.)předstíráš, že něco existuje uvnitř, zatímco (2.)text tebe čte. Pominuli ten obrovský, zdánlivě nelogický skok, od první části citátu k druhému, pak vyjde krásně najevo, že i sám text čte jen "předstírané". Celkově tohle dílko nutí k odkrývání mnohých vrstev interpretace. Je jich tam tolik, že se čtenář ztrácí, a hrozí místy i utopení, hlavně v tom skoku. Přiznám se, že na to, abych dekonstruoval tvou poslední větu, jsem zatím krátký :) Každopádně jsem díky tomu objevil další větu, skrze kterou pozávám, že je třeba čísti dále. S tim Lorenzem. Nejsem si jist, Zboro, zda by odpověděl nejlépe. Určitě ano, pokud si jeho zaujatý "obránce". Já se spíš přikláním k tomu, že osvětluje jen jeden pruh kruhového bytí člověka. Mějte se :)
14.05.2007 14:26 K dílu: Idey večerní Aymi
Ne, já si myslím, že je má každý "trošku přemýšlející" člověk :) Já se jim ale nebráním, já je vyhledávám a prohlubuji :) Honzyk: Může a je :) Print: Díky
14.05.2007 01:59 K dílu: Idey večerní Aymi
Vy jste formát, pane! :) Dle mého si poesii představujete příliš příkře, musí se vám to rýmovat nebo to musí mít veršíky? Nejde o žádný rozhovor, jde o monolog, pane. Nechť je, a to je mým přáním, pro Vás toto zapomenuto :) A pro známku? Tak pro tohle tedy tady rozhodně nejsem, pán učitel :) Skoro se mi Vám chce říct, ať táhnete k čertu, tak raději budu končit :))
13.05.2007 22:17 K dílu: Sucho /odevzdaný/ Aymi
mě se ta fragmentovanost líbí, dává skvělý praskající celek, kterej je citlivej na jakejkoli dotek. ten rohlík byl určitě fajn a ten kulhavej holub do dílka vnáší o stupínek vyšší nepředvídatelnost. Tak teď snad se jen už nebát, že bude pršet, aby se ty poraněný vrásky neutopily v mokrý bolesti prošívanejch stop. delikátní momentka mimochodem.
13.05.2007 21:20 K dílu: Korespondence Aymi
Jen pojď, rytíři slov, střádej si meče, cepy, palcáty a řemdichy se stříbrnými štíty .. narazíš, smělý rytíři! Argument - utrhne ti zbroj. Do you really think that i am dzoukar? :))))
13.05.2007 21:05 K dílu: Korespondence Aymi
prosím, prosím, autor blufuje :) Shválně používá vágní termíny, věc je nejobecnější z obecného a jádro je pojem také zavádějící -> a ještě k tomu do dogmatismu, do totality. Navrhuji v tomto směru jednu VĚC: věci nemají jádra. Kdepak, pane Aym, jste vedle. Tohle psal Parmenides, tam je vždycky více vrstev, pan Parmenides - to je pa n cibul :)
13.05.2007 16:08 K dílu: Aymi
až na to, že nebytí je, protože já z toho nebytí čerpám obrovskou sílu pro své bytí. Nejsoucí sic dle Parmenida není, ale krásně o něm ve svém Peri fyseós mluví :) A už mi vůbec není jasné, co to "neníování" vlastně znamená. Zdá se, že tady Parmenides končí! Ale právě odsud já začínám. Ostatně Parmenides je ... ať sama Moira řekne :)) Ostatně: Jakto, že se tu zmiňujeme o dvou Parmenidech? :) Nemělo by to být Jedno? :)) Ale to už se zase vrhám vstříc tvářím extatikům, já vim ... Parme, vždyť už mlčim :))
13.05.2007 16:00 K dílu: Hvězdný nebe ve mně a mravní zákon ve mně. Aymi
:)
12.05.2007 23:20 K dílu: Hvězdný nebe ve mně a mravní zákon ve mně. Aymi
helejte, hlavně se mi tady nesežerte :)
Nahoru