10.05.2007 22:19 K dílu: Člověk s neskonalou láskou ke svému okolí DondedoG
díky, asi jo. Trošku morbidní to je to máš pravdu.
21.03.2006 22:15 K dílu: Léčitel DondedoG
Jo jo asi jsem ztracený případ, ještě že jsi mi to vysvětlil. Bohužel pořád obcházíš podstatu... a to je, že je všechno jen o tvém "připadání". Asi takhle nebavíš mě. Děkuji za objasnění, kdy se dávají očkování... to by mě nenapadlo!!! 1) nikde jsem nepsal, že se očkuje potom asi tvá mylná dedukce... 2) nic nevyhledávám... našlo si mě to samo. V rodině pár lekařů máme...já jím nejsem ale ani ty ne jak jsi sám nepsal tak nevím jak může někdo z druhé nebo jaké ruky soudit cokoliv o někom kdo to má z druhé ruky. Já tě nepřesvědčuji o ničem...naopak jsem se optal aby jsi mi vysvětil proč mé dílo není realitě blízké a ty si vyšvihl blbosti a snůžku keců... Díky za nic... Jo a já prdelky tipama neleštím... pokud vím ještě jsem na tomto serveru nedal ani jeden... ovšem tvé způsoby komunikace a diskuze poukazovaly k tomu, že se omezuješ na "líbí TIP" a nebo "nelíbí - nepříjde mi to realné" a hodně se divíš když se někdo zeptá proč...
21.03.2006 16:30 K dílu: Léčitel DondedoG
Jestli nemáš nic společného s medicínou tak potom nechápu proč děláš ramena ("bych těch chtěl vidět po týdnu na ambulanci"). Jestli o tom nevíš svý potom ty řeči co jsi tady vedl jsou dosti hloupé (zatím byli jenom hloupé). Škoda, že si svůj názor nedokážeš obhájit a radši tady něco vyprskneš, koukáš co to udělá a když tvé se ohradím tak utečeš od diskuze jako Jarda... Nepíšu perfektně, pořád je na čem pracovat, jen jaksi nevím na čem když mi tady někdo namele blbosti a nedokáže je nijak podložit... Takže se ptám: Opravdu jseš tak chabej? Jestli jo tak si di leštit tipama prdelky s tobě podobnýma... P.S. Opět jsem narazil na další záznam o očkování předem... Asi by si svět měl vyléčit z omylu...
20.03.2006 17:30 K dílu: Léčitel DondedoG
1)Našel jsem australský i novozélandský nový kříž, možná bych našel i guinejský, ale i kdybych ho nenašel (což by bylo divný protože i Český flíček ho má) neznamená to, že by se tam nikdy nemohl vydat. Teda pokud tvá odborná praxe neví o nějakém závažném důvodu proč, se taková pomoc Guinei vyhýbá. 2)Viděl jsem dokument a dobrodruhovi, co tam jel a nechával se očkovat předem... tak nevím. 3)Nepsal jsem nic o ambulanci... asi ti uniklo, že jde o plastickou chirurgii... a hl. hrdina byl prací tam otráven... Takže je fajn, že se mi snažíš naznačit, že ty jest Pán Doktor a já jest píšící debil ovšem zatím se ti tvůj názor na vyumělkovanost nepovedlo nijak podložit... max. tak svýma klapkama na očích:)
19.03.2006 23:57 K dílu: Léčitel DondedoG
Proti gustu... Ale přecijenom: Máš problém s tím, že červený kříž nemůže operovat v Guinei? To by stálo za vysvětlenou... Očkování - zde opět neni žádný problém protože jsme mýsto žloutenek a dalších žvástů popsal obecně... a na místě? Hmm... Jo nemohl by tam jet z nudy? Aby utekl z všednosti? Sorry, ale tvé důvody proč se ti povídka nelíbí jsou přinejmeším bizardní... Podle mě to realu nemá daleko... pokud teda nejseš Ty ten kocour v botách... Asi tak...
17.02.2006 00:00 K dílu: Autostop DondedoG
Lakrov: Pokud v tobě dobublávala tak to jsem rád:)....Ani jsem do úvodníku nepsal, že šlo v příběhu o to že si lidi už nevěří...
17.02.2006 00:00 K dílu: Autostop DondedoG
Dík, píšu si zatím hlavně pro sebe, každý kdo si mě přečtemi dělá radost a těm co se to líbí mi dělají největší... Kvuli tomu, že téma i žánr střídam, nemám žádné stabilní publiku...
17.02.2006 00:00 K dílu: Autostop DondedoG
Díky za přečtení, nejsem si, ale jistý ,jestli jsi pochopil konec. On se zabil...na její radu...happy end to možná je možná ne
17.02.2006 00:00 K dílu: Autostop DondedoG
Hmm, jo Díky. Pravda, že chlápek úchylák nebyl a nebylo to ani moc překvapení...ale jeho příběh jsem tam chtěl mít...nejistější by to bylo bez příběhu, jenže chtěl jsem popsat to střetnutí dvou světů...kde jeden zruší druhého. Vulgarismus obvykle nepoužívám, ale tady byl nezbytný...jinak by mi tu holku nikdo nežral. Obou hlavním postavám je jedno co si o nich lidé myslí a tak používají ty slova, které cítí za nejvhodnější...
31.01.2006 00:00 K dílu: 12vyprávění DondedoG
Jako obvykle si zdejší formulář pro vkládání hraje z velikostí písma jak chce...po hodině zbytečného sraní se na to kašlu a nechávám to jak to je...
12.01.2006 00:00 K dílu: Emily a pension Sladké sny DondedoG
Díky za přečtení...grafické oddělení snů není vůbec špatný nápad...popřemýšlím nad tím.
01.01.2006 00:00 K dílu: Emily a pension Sladké sny DondedoG
Chtěl bych se omluvit za nesrovnalosti ve velikosti písma. Nevím proč se tak děje, a když se vše pokouším napravit písmo se jeví v pořádku.
19.12.2005 00:00 K dílu: Druhá anomálie DondedoG
i když tady jsem nepřišel na to kde se dá zpětně zvětšit velikost....
19.12.2005 00:00 K dílu: Druhá anomálie DondedoG
StvN: Čoveče nedošlo...mě se to čte dobře, ale můžu to písmo zvětšit, jestli to cokoliv změní.
19.12.2005 00:00 K dílu: Hořkosladký DondedoG
StvN: Děkuji za názor. Věty jsou tam úmyslné...šlo o můj záměr. Mají tam svůj smysl.
17.12.2005 00:00 K dílu: Hořkosladký DondedoG
Moc všem děkuji, za návštěvu a přečtení.
25.09.2005 00:00 K dílu: Bytí v mlýně DondedoG
Já to beru. Rozhodně nejsem urážlivý:) Jsem naopak vděčný za každý rozumný názor. Takže děkuji.
07.09.2005 00:00 K dílu: Jabloň DondedoG
Wow díky! Jsem rád, že se ti to líbilo. Pokoušel jsem se zachytit moje pocity z nedělního odpoledne. Vždycky mě potěší, když se to někomu líbí....
15.08.2005 00:00 K dílu: Povídka o zkáze DondedoG
O.k. Na Emptyho se mrknu
14.08.2005 00:00 K dílu: Povídka o zkáze DondedoG
Díky! Konečně jsme se tady našli co:) jsem nevěděl, že jsi na písmaku velké zvíře:) Rozhodně si aspon můžu od tebe něco přečíst.
31.08.2005 00:00 K dílu: Školní den DondedoG
Tomaszlosin: Ani bych se neráčil ti odpovídat ale když jsi mi poslal avi k mému dílu, tak to je jako by jsi moc prosil a chtěl znát můj názor. Pro tentokrát se teda nad tebou ještě smiluji: Někdy se mi chce až smát z toho, co všechno jsou schopni udělat lidi narození ve stejným ročníku. neříkají ti doma chytrák? Tenhle sever ztratil úroven v okamžiku co jej začali okupovat rozumbradové tvého ražení, kteří přišli na to, že je ve svém okolí nikdo dávno neposlouchá a tak šli své rozpačiné a navzájem si odporujcí rádoby intelektualské řeči vést sem....Ale bohužel mě to nezajímá...nebudu se vyjadřovat ani k tvým hrdinským projevům o politice, které si napsal pod jiné dílo- jen to dokazuje co jsi a kam spěješ(hospada, půllitr a ostatní stálí štamgasti), až tam dospěješ budeš ve svém živlu a své selské rozumi si můžeš vyprávět s ostatními tobě rovnými Pepíky...
29.08.2005 00:00 K dílu: Školní den DondedoG
Kopirka: Díky, jestli ti to příjde jako americkej film pak je to na vkusu...ale nemyslím si že by se pokoušeli sdělovat něco takového....co se pokouším sdělit...jde o to jak se postupně plodí mentalita sebevraha...může to být plno aspektů ale protože jsem to vzal ze strany utlačovaného příšel mi nejlepší způsob náhlý šok a vzplanutí po psychycké masírování... K vyvinutí: nebývá to tak že rodiče dávají do školi jen toho nejchytřejšího, který si toho pak náležitě hledí a sám se snaží oddalovat ten odstup od ostatních souroencí(podléhá tomu i jeho vyjadřování atd.) K Tvé teorii a lesku medii: Mám za to že nechápeš jejích mentalitu...ja je taky nestudoval ale stejně: vem si tyhle aspekt silně zakořeněné víry, která dává člověku smysl....sebevrazi věří, že to dělají pro boha, pro blaho lidu, věří, že skončí po boku boha v jeho edenu...rozhodně to nedělají pro televizi... Diskutovat by se dalo kolem únosů, to je podle mě něco jiného...
15.08.2005 00:00 K dílu: Školní den DondedoG
Díky...mám stejný názor něco se musí připomínat neustále, aby to pochopili i tihle sedavci typu Tomaszlosin... Přesto jsem tohle vůbec nemyslel jako upozornění jako spíš příběh o zuřivé a bezhlavé obětavosti...teroristi byli jen tvář zla která utlačovala...klido to mohli být černí rytíři na dracích pointa by se nezměnila:)
12.08.2005 00:00 K dílu: Školní den DondedoG
Jo tohle dío má propagovat terorismus...je to snad jasné ne? A školy bezplatné všude nejsou...teda pokud nejsi omezený pouze na tuto zemi:)
10.08.2005 00:00 K dílu: Sin City DondedoG
Prve bych se chtěl zeptat? Znáš komiks? Ten komiks podle kterého to je? EHm? NO? A potom připouštíš, že to bude kultovní ale podle tebe je to slabí nadprůměr?? A nakonek, kdybys jen nešmakoval ty titulky ale občas i poslouchal pak by jsi přišle nato že to bylo: \"Neříkal stůj, říkala polda( stůj-stop, polda-cop)... A na konec když tak obhajujš batmane co přesně se ti na něm tak líbilo?? By mě zajímalo... A nakonec by to chtělo vypracovat trošku lépe...mě nestačí že napíšeš "černobílé-to už tu bylo" atd....
27.09.2005 00:00 K dílu: Kus života DondedoG
To co se jednomu může jevit jako zápor, považuje druhý za klad. Nesouhlasím s jistým pseudoumělcem v jeho názoru. Okořeněje to a vůbec nevadí, že někdo někteří topovažují za chybku. Tím lépe.
15.08.2005 00:00 K dílu: DondedoG
pěkné rozhodně. Nejelpší je popis středu. Ten jsi vykreslil úžasné.
15.08.2005 00:00 K dílu: Tvrdý, či měkkí? DondedoG
práci s textem bi to zjednodušilo...a odpadli bi potolízalové, kteří si pletou kvalitu textu s kvalitou gramatiki...
14.07.2005 00:00 K dílu: 3démoni DondedoG
díky moc
14.07.2005 00:00 K dílu: 3démoni DondedoG
jsem rád, že se vám to líbilo
27.09.2005 00:00 K dílu: Paměť zapomnětlivého DondedoG
T
27.09.2005 00:00 K dílu: Paměť zapomnětlivého DondedoG
poezie mi není moc blizká způsobem jakým vyjadřuje pocity a emoce. Přesto se najdou kousky, které k prorazí přes mé neporozumění a nějak mě zasáhnou. Tahle patří k ním.
01.07.2005 00:00 K dílu: Studená sprcha DondedoG
mě se líbí. Mám rád poezii s myšlenkou a s city. Takové pocitovka...
20.06.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Upřímně mi to připada nedodělané. Po všech stránkách. Má to být deprese s vtipnou pointu na konci? Nebo deprese s třešničkou? Asi překvapivý konec... tak proč jsem z něj nebyl vykulený. Nápad je to dobrý to se musí nechat, nakonec mě i pobavil. Ale příjde mi to nevyvážený a ani to není moc depresivní.... Jo a úplně na konec grafická nedodělávka- za čárkou bývá mezera a ty jí tam máš jen občas.
20.06.2005 00:00 K dílu: Granát DondedoG
Jako ztratil co? To by mě zajímalo...
19.06.2005 00:00 K dílu: V hospodě se nesmím nikdy nudit DondedoG
Já už jsme ho chlapce vytáhl. Nerad zůstávám u vzpomínek a tak mám na stole bělavý plech krušáku:-) Ale koukám pěkněj výčet chlastu jsi tam spořádal. Tomu se říká hospoda v močáku...
19.06.2005 00:00 K dílu: V hospodě se nesmím nikdy nudit DondedoG
hmm tak koukám, že příhodičky by byly:) Já jsem si jen zasněně vzpomněl na vynikajícho Mušketýra.
19.06.2005 00:00 K dílu: V hospodě se nesmím nikdy nudit DondedoG
Já v Staropramenu...vím určitě mi dáš do těla, že staráč jsou chcanky ale kvasnicový ležák a granát mi každoročně odměkčuje srdce...
19.06.2005 00:00 K dílu: V hospodě se nesmím nikdy nudit DondedoG
Pivo:Mno to mi ani nemíš říkat. Zrovna dnešní ráno bylo navýsost skvosné. Byl jsem na slavnostech pivovaru......
19.06.2005 00:00 K dílu: V hospodě se nesmím nikdy nudit DondedoG
Co z tvých formulářových odpovědí nepoužiju zcela určitě bude: "přesně jsi vystihl mé pocity". Nuda v hospodě? JOoo často ale že by se mi zdálo o hořícím baraků a podobné deprese to fakt ne. Ale jak teda na tu tvojí povídky? Já v tom vidím dvě povídky. První je docela fajn a kvuli ní jsem četl dál. Poté jsme narazil na tu tvojí "nudu v hospodě" a říkal jsem si tohle zase ne. První půle pěkně vykreslená a číšila pohodovčem. Druhá je zase "silnější" tématem ale mám pocit, že by z toho šlo vymáčknout daleko víc. Přišlo mi to jen načrtnuté.
20.06.2005 00:00 K dílu: STAR WARS episoda 0 zrození pokračování1 DondedoG
Píše se sith! A Yoda! Phuj! VO níčem....nad hlubší kritikou se mohu pouze zasmát a doufat, že jsi tohle celé nemyslel vážně...ale jako špatný joke...
19.06.2005 00:00 K dílu: Jako zrnko písku DondedoG
Překvapivá povídka s duchem poezie. Né že by tohle byl můj šálek čaje ale to nic nemění na tom, že se jedná o povedený kousek. Dokonce se to četlo pěkně, což se mi moc nestává u tohohle typu povídek. Přiznám se, že docela obdivuji lidi co umí skloubit lyriku s čtivostí. A ty jsi to dokázala... Jen na začátku mě zarazila tahle věta: "Nebylo to poprvé, že ji někdo takhle nazval." Stylisticky mi tam moc nesedí to "že"
17.06.2005 00:00 K dílu: DondedoG
O.k. Já psal, že chápu o čem to asi je. Mám taky plno "ne"vlastních v rodině. taky mě podobná otázka napadala. Možná proto jsem to jako pochopil ale jinak bych neměl šanci. A na to jak je to krátké, tak jsi tam podle tvé reakce dala hodně "o čem to je"....
17.06.2005 00:00 K dílu: DondedoG
No chápu tvojí myšlenku. Ale stejně o to přece ani tolik nejde jestli je praděda tvůj nebo nevlastní. Bud to je cizí a nebo je to tvůj děda, záleží na tvém rozhodnutí. Potom to trochu ztrácí smysl.
16.06.2005 00:00 K dílu: Nezapomenutelný výlet DondedoG
Tak to je teda zajmavůstka, ten konec. To bych fakt nečekal. Už už jsem chtěl napsat, že to je nudná zpráva a né povídka ale ten konec.... Konec dělá povídku- teda podle mě...takže asi celkem fajn šoking. Přečetl jsem to doslova hltavě ale stejně...to co mi vadí je, že povídka je taková nijaká. Nevybočuje z proudu povídek a asi si jí nezapamatuju... Možná tomu chybí nějaká jedinečtost a "tvojost". Už to mám: Je to strojové, Chybí tomu duch, Stopa Tebe.
15.06.2005 00:00 K dílu: slon na jatkách DondedoG
Vo ničem čeče. Nápad žádnej. Možná by ti pomohla exkurze do jatek aby jsi naše inspiraci.
24.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
poulett: děkuji, to jsem rád
16.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Alojs: Díky to měla být jen taková chutěvka. K tomu tému o čtenosti/návštěvnosti se už nechi vyjadřovat. Beru si od vás od všech tuhle radu: "Nejdřív se stan součástí velkého stroje poté se zájem dostaví. takže díkec moc a zkusím se víc zapojit do aktovit.
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Někdy se na to taky kouknu...
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Né ja tě nechtěl urazit. Jestli jo tak se omluvám. A ani se neuchyluji k takovéto strategii. Psal jsem, že je super jakou máš čtenost. Hold jseš čtivej no a já ne :(
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Koukul jsem se. Ano tvá Bílá pouť je úctihodná! Asi si taky pořídím partičku, v které se budeme navzájem podporovat. Nechci tím schazovat tvůj výkon opravdu ne! Je to super, že máš takovu navštěvovanost. Budeto tedy mnou no. Špatná strategie. Jen timhle jsi mě trochu nasral ale fakt: "Na tvé straně nestojí zhola nic, maximálně neschopnost psát tak dobře, aby tě lidi četli." a to protože neschopný fakt nejsem. Těžko bych asi pak byl ve svých 17 vydán v LN..
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Hmm to jsou vážné tvrzení. Nad mojí čteností se tedy zamyslím. Podívej tohle jsi přečetl, protože to bylo akorát. Kdybych tomu dal dvě strany navrh asi bys to nepřečetl- přiznej si to! NO? CO? JE TO TAK VID? tak vidíš. =Důkaz č.1 Důkaz č.2 = moje další povídky. Ale ne ne já nepláču na tvém ramenu, fakt to né. Opět jsem jen upozornil na realitu. Takový jsem-realista. A z tohohle realného hlediska zkouknu i tvé argumenty. Doufám, že to nebude vadit. Ovšem k mé čtenosti. Asi na tom něco bude teda...
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Já se nijak nevymlouvám. Vyslovuji skutečnost. V tom je ten rozdíl. Věřím, že ta hranice se někomu může zdát velmi těsná ale stále je viditelná. Navíc důkazy stojí na mé straně...( je to moje nejkratší dílo a taky nejvéce navštěvované, pominuli jednu provokaci- čím to asi bude?) Napsal bych o tom nějaké pojednání nebo diskuzi, ale aby to nevypadalo jako výmluva musel bych to rozvést. A to už je přespříliš tenký led, jelikož bych riskoval, že si to kvůli (pro zdejší) nezvykle velkému počtu písmenek přečetl málokdo do konce. A to je drsná realita hold. Nic s tím nenadělají výkřiky typu: " alibistická výmluva!"
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Jinak smozřejmě děkuji za tvojí kritiku a čas.
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
O.k. V tom případě doporučuji mé ostatní povídky na tomto serveru. Rád bych, upozornil také na to kolik lidí je zdárně dočetlo dokonce...např Smutek Anděla nikdo.. Nechci si tim dělat reklamu nebo nějak žalovat, a už vůbec ne brečet ti na ramenu, jen poukazuji na tvrdou realitu... A tohle to je (podle mě kvalitou daleko horší než mé ostatní povídky) celkem "čteno". Dokáže to vytočit. Když napíšu něco "kvalitního" nikdo si to nepřečte a poté co uveřejnim něco co se dá přečíst tak mi radíte, napsat něco delšího, co stejně opět nebudete číst.
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Čo je k ničemu? Hah?
15.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
No když myslíš, je to málo, pravda ale je to právě na té hranici, kterou jje zdejší většina akceptovat a přečíst. Pokud to má více písmenek tak jakožto parodie na vlastní jmémo webu nejste s to přečíst to. Takže tak asi noo.
14.06.2005 00:00 K dílu: Životní cesta dravé duše DondedoG
Nápad je to malinkatý....:)
15.06.2005 00:00 K dílu: Diablo 2 DondedoG
Hej frájo, tohle není recenze ale slhová práce na téma co doma dělá celé hodiny. A to ještě na úrovni 7. třídy... Pár "drobných" nedostatků: 1)na začátku píšeš, že jsi to hrál jen s datadiskem a o kousek dál zase popisuješ jak si to teda zahrál znova, když vydali datadisk. 2) Dobrá grafiak? EHm? Grafika Diabla 2 byla už v době vydání zastaralá a běhala jen an 640x480.. a to jako fakt bejby(datadisk 800x600) 3) Popisuješ zničeho nic Diablo 1 a pak zase 2? trochu se v tom ztrácím... 4) I když hraješ datadisk, jakože na začátku jenom a nakonci zase že sis ho dokupil nebo co, musíš projít prvními 4 akty. Což u tebe nějak nevyznělo. 5) Trochu jsi nevystihl děj co? 6) teda co já hrál Diablo 2, tak tam musíš udělat všechyn mise ne, jsou nutné k posunu dějem. Ty tvrdíš, že jsi to nejdřív prolit a na podruhé sis to vychutnával. Je ale také možné, že byla řeč o jedničce.... Jako recenzi to hodnoti nejde, jednoduše proto, že to není recenze. K té to má daleko jako správný houbař k igelitce....
06.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
Alojs: angel1 má prvavdu. Zajdi na Constantina do kina a pak někomu z nás dáš zapravdu. Ale doufám, že mě nebudeš chtít zbouchat až zjistíš za co jsi vyhodil peníze:-)
05.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
promin-pěkná recenze:-)
03.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
Jenže ta sestra nakonec šla do nebe. Hmm? A k tomu přemýšlení kolem filmů. Nejsme žádný hnidopich ale nezlob se na mě, že jsme prostě odmítl příjmout fakta, který mi tento film předkládla, když má takovéto díry. První mě vytrhla a pak se to jen táhlo a nabalovaly se další a další. Jen tak mimochodem, když se můžu zeptat přímo éterické bytosti jako je anděl-kdo že je ten největší záporák, když ne pán zla?
03.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
No s tím podřezáním žil souhlasím to bylo pěkná scéna. Ale stejně mi to jinak nesedí. Nechtěl jsem tady prozrazovat dějovou linii, takže---- TI CO NEVIDĚLI CONSTANTINA A´T DÁL NEČTOU!! Pořád mi je ale divné proč pak ta Gabriala útočila na satana. A také proč satanovi vadilo, že bude jeho syn vládnout na zemi. Zvláštní mi přišlo i to, že v pekelné bibli bylo napsáno o co se ten satanův syn pokouší a jeho papá to nevěděl. Taky ta starostlivá policajtka dělala vše pro sestru a nakonec filmu se ani nezeptá jak to s ní dopadlo. A konečně největčí záporák má být satan, ne? Jeho syn má být jen odvar- a tady je jako ta´tka co se mu nikam nechce a nejradši by si dal pifko a seděl na terase. P.s. Ring 0 jsem měl půjčený z (dvd)videopůjčovný na dvd. Ale fakt nedoporučuji- celé je to strááášně zmatené. Po plynulé 1 to jen blbne. Každopádně díky za snahu objasnit.
02.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
raděj si to vysvětlení posychruji a pošlu jedno neškodné avi, někomu kdo tvrdí, že sem mu to líbilo a že to pochopil.
02.06.2005 00:00 K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...) DondedoG
Joo fajn tak na to nepujdu:-) Hele jestli se ti nelíbilo tohle zkoukni někdy Ringu 0 aneb japonský film, který má vysvětlit o co jako v Ringu 1 a 2 jde. Proč to ta holka dělá. Budeš překvapen a nepochopíš vůbec nic joo a potom možná budeš dvojku považovat za nadprůměr:) Jinak co se týče Constantina- jestli se tady najde někdo kdo mi vysvětlí o co tam jako sakra šlo a vyvrátí mi můj názor, že to otčili bez scénáře, že pouze improvizovali, tak at´ mi ten příběh laskavě vysvětlí. Opravdu bych byl vděčný, když jsem za to už vyhodil peníze a byl jsem na tom v kině. Pls objasněte mi to, když se vám to líbilo( hlavně funkci Gabrieli)
01.06.2005 00:00 K dílu: ..a takhle to je zase podle mě DondedoG
Jo a mimochodem když někdo nepřistoupí na kompromis neznamená to že porušuje demokracii. Takovou blbost jsem už dlouho nečetl!!! Aby se tady nevyskytla nějaká nová filisofie. Nebo rovnou politický směr- bu´d s námí nebo proti nám!!- ach jo čím mi tohle zase zavání. tady se objevují rysy extrémů.
31.05.2005 00:00 K dílu: ..a takhle to je zase podle mě DondedoG
Fandim Born to be child!!! Líbilo si mi už i jak nachytával redaktory( ovšem to byla taková laškárna:) To oc se mi nelíbí je, že tady zadupáváte názor jednotlivce. Přece každý má právo na názor ne? Tohle potlačování individualismu mi zavání... ale ne ani to nebudu psát. To jak se tady rozjely debaty o tom za jak dlouho ho vyhodí jen kvůli tomu, žem á jiný nazor mi opět připomnělo...ale ne ani to nebudu psát.( jen napovím, že ti za názor zavíraly) Hele třba je to tapné ale probůh internet je od sdílení( a´t dat, názorů, zpráv, děl, fotek, prostě čehokoliv)!!! Tak mě třeba vyho´dte taky za to, že mám názor a že fandím Bornovi. Jo asi jsem kolaboroval. Budou seznamy? Kolaborantů? Napiště mě tam!!!!
03.09.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
TZ: "formatičnosti než estetičnosti"- smysl tohoto pro mě tajemného nařčení mi jednoduše uchází...jako že tam není lyrika? Nebo, že jsem psal prvoplanově? Ani mi nevadí, že jsi to nepochopil(ted se bavím o té povídce), protože nejsi typ čtenáře pro kterého to píšu... Na Landsmana se teda kouknu abych zjistil jeho použití "estetičnosti" v povídce.
01.09.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
Tz: Ach jo! Tvoje mýlky: 1) Sprostá slova jo, rozhodně jo ale musí mít smysl a opodstatnění víš? Tvá reakce je něco jako porno...někomu rupne nasere se a už to loupe do klávesnice-potřebuje se vybít, stejně tak porno je o vybití...ale od tebe jsem to čekal...podle toho co jsi psal před tím jsi byl jasnej... 2) Agitace? Pro koho? By mě fakt zajímalo co za tím vidíš? Lobbuji za ODS? Za teroristy? Říkám, že jsou špátný? Nic z toho tam není...Neukončil jsem to agitací typu: " A proto jsou ti hoši zlí. Nemějte je rádi!" Jde pouze o duševní proces v psychycky nestravitelným prostředí...a u toho druhé šlo pouze a vtip- blbost= proto v blbostech- který jsi nepochopil, protože...co já vím... A těm mě omluv zase se nachvilku musím zanořit do své podprůměrnosti, kde se lidí dokaží vyjádřit bez pomoci sprostých slov. No tvých nadprůměrných výšek ineteltuální elity asi nedosáhnu, takže jsme radši tam kde jsem... Rabb: Máš recht...ale nemusíme to páčit do každého...zvlášt, když se někdo naučil slovo politická agitace a chtěl to uvést v praxi...to se nemůžem zlobit- vždyt´pracuje z jazykem! A to je dobré.
31.08.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
Rabb: Podívej se co mi napsal pod povídkou " ŠKOLNÍ DEN" Tenhle typ není normální...copak se můžou na serveru " o krásné liteatuře" používat taková slova? Nejde s tím něco dělat?
15.08.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
Frajere formace tady netvořím...jestli ty jo tak jsi dobrý. Formuj si formuj. Blbost mívá hluboký smysl a tohle je takové varování, stačí se kouknout na volební preference...ale možná, že ty jsi takový ten intouš zavrtaný tady, kdy si hraje na všeználka a realné problémy tě neoslovují...možná že časem uvidíš...až ti přes klávesnici nalepí cenzura...ale to se tobě asi nestane máslo...radši budeš blahořečit blbosti komunistické....ale co já vím....
15.08.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
Jo jsi mě pobavil ještě víc než ja sám sebe při psaní tohole:) Díkec.
12.08.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
Tohle je v Blbostech a je to blbost jestli jsi nepochopil nemá cenu se dohadovat.
31.05.2005 00:00 K dílu: V mládí jsem byl antikomunistou DondedoG
no vidím to jako sen jedné české politické strany...:)
15.08.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Příjde mi to jako pěkný nástin. POdobně hezký nástin už máš i v prostřední části Stopaře. Ale tady to zůstává pouze nástinem. Přesto to ve mě něco zanechává. Podle mě jsi právě v tomhle dobrý, to ti jde. Tyhle popisi. Chce to ještě vždycky okořenit nějakým dějem. Ten umocnuje atmosféru a naopak...
30.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Hej hej hej- úplně si tam zapoměl dopsat před čím ten hrdina zachránil svět. Naštěstí jsem to také viděl, takže vím ale, když jsi při svém popisu až tak "úplný" tak jsi to tam mohl střihnout ne? Jinak v něčem máš pravdu o to v tom, že tam opravdu naplácali co šlo( letadla pod vodou až po DINOSAURY + robotka a hlavně YODA!!!) Akorat jak tam píšeš něco o utopii- tak právě to mě na filmu chytlo. Ta pointa v tomto ohledu byla podle mě fakt dobrá až Čapkovská( trochu mi to připomělo RUR) Joo a taky atmoška byla opravdu hutná a to hlavně díky grafické stylizaci. Celkem vzato recenze už raděj nedělej
16.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Noo na nevěru máme v podstatě stejný názor. To si vystihla celkem hezky. Bohužel o nevěře své už taky vím:-( Jen bych chtěl říct, že někdy je velmi těžké poznat rozdíl mezi "zabušením si" a něčím víc. Je to potom hodně na dotyčném a jeho rozvaze, za jaký konec to veme. Ale to jdeme zbytečně do hloubky Já věděl, že to bylo na zápisníku!! Tohle mi taky dělá :-) Můj nickname se dá pěkně pozměnit, klidně mi tak říkej(docela roztomilé:-). Davidovi teda fandím s Tebou i když z tvého díla jsem byl spíž při Martině. Na zlý ženský zase existují dost tvrdí borci našeho pohlaví. O ně bych se nebál. Navíc většinou se tyhle potvory zamilují do nějakého typa, který ma potom ve vztahu navrch, takže se to kompenzuje. Maryčka: A jaké bys to chtěla? Barevný je comics. Pohádky jsou krásně naivní. Někdy je dobře v sobě tu dětskou naivitu zase na chvilku probudit a uvěřit v ty dobré konce...
16.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Tý jo! Byl jsem zvědavý kam ses posunula. Tohle jsem tak nějak nečekal. Zarazil mě hned žánr a poté i název. Nejdřív mě to přišlo neskutečně naivní ale poté mi to splynulo s názvem. Pohádka. A docela pěkná nad postýlku. Krajně vyhraněná slova tak nějak patří k tomu babičkovskému vyprávění. Je to třeba, aby děti vytřeštily oči a do mozku se jim zarazilo razítko "mooooc špatná věc" (ohledně té nevěry). Jinak divím se, že ti tady nikdo nevytkl to odřádkování. Fakt ruší při čtení a celkově je špatné. Vůbec neodděluje to co by mělo. Jediné co mě napadá na tvojí omluvu je, že si to psala ve wordpadu nebo v něčem podobně prostém a pak jsi byla líná to opravit. Dokonce jakožto zkoumavý čtenář jsme zkoušel číst jen ty samostatná slova na řádku( že by nějaké podpráhové zdělení:)) ale ono nic... Ještě mě trošku v ději kousla ta čast, kde se Martina z normálně myslícího člověka stane loutkou své matky a na její rozkaz bezmyšlenkovitě koná... tam mi trochu chybí nějaký důvod. Sorry, že se ti takhle rozepisuju ale jinak mě to celkem bavilo číst a o to jde ne!!!! Jen kdyby bylo po mém udělal bych z toho baladu a pěkně bych Martinu nechal nakonec zemřít. Najednou by to vylétlo z pohádkové naivity a bylo by o čem uvažovat. A možná bych nad tím i přemýšlel. Hold je to inspirováno životem... Konec konců pěkná pohádka, která dětem řekne, že je nevěra je zlá a po ní následuje hodně krutý rok života:-)
10.05.2005 00:00 K dílu: Noční drama DondedoG
Mě občas honí dámské vložky s Persilem Power Perlsem ale zvládám to:)
10.05.2005 00:00 K dílu: Noční drama DondedoG
katugiro: Obyčejný mi to příjde až až. Je to ze života...:) Nešlo ani tak o tu pointu snu( to opravdu hraničí s klišé) ale o to co tě honí. Honí to nás všechny. A my se mužeme snažit utéct, avšak ono nás to stejně dostihne. Ale nemusíme se tomu poddávat hned! Bavím se o reklamě, která nás dneska zavaluje. O podvědomém souboji s ní v lehkém spánku. Je jasný, že s ní setkal každý ale kdo to vyslovil? Jinak samozřejmě díky za kritiku. Vážím si jí.
09.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Verčo87: Zkušený písmolog opravdu nejsem a rád bych se od nich co nejvíce distancoval!! Nemám tolik času posedávat a pročítat kde co jako zdejší:) Věřím, že to gumuje mozky a způsobuje velkou nevrlost :-) Já jenom pozoruji. No jooo a taky jsem jich pár naštval, protože jsem kritizoval, že nejsou schopni ani toho co ty. A to je rým... Jinak zcela evidentně je zde plno lidí, kteří nejsou tak schopní a kryjí se právě za volný verš.( Cituji tvého oblibence Čaroděje: "Volný verš je někdy berlička pro ty, kteří neumí najít barvitá slova do rýmů. ") Myslím si, že zde by jsi uspěla s volným veršem. Ale TY bys měla dělat co tě baví a nenechat se strhnout proudem:) Když to vezmem jinak: Spynutí je podle mě daleko lepší než to předchozí. A když se pokaždé takhle zlepšíš, nebude to dlouho trvat a vytřeš tady zraky!!
09.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Čaroděj: V podstatě bych jsem okopíroval mojí předešlou odpověď. Ja s tvrdší kritikou problémy nemám. Tahle holka jí podle všeho nezvládá... Proč jí zbytečně trápit? Ona třeba trápí Tebe svým dílkem ale podle jejich reakcí se dá usoudit, že je tohle celé celkem zbytečné...
08.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Slza hvězd: Asi nás naladili na jednu strunu:-) Jako Čarodějův záchvat to beru. Ale mohl si to ventilovat "dospěláckejším" způsobem. Jinak já s ním problémy nemám a vážím si jeho kritik. (Teda do chvíle než uvidím, že támhle někde podporuje něco příšerného, jen kvůli tomu, že je to nějaký jeho kámoš. To by mě rozzuřil a musel bych se postavit za Verču.) Ale jestli je ke všem přistupuje takhle nekompromistě pravdivdivě, tak je dobré že zde je. Jistota pravdy povzbudí...
07.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Slza hvězd: Právě proto, že jak si napsal: "...člověk je někdy dost slepý a nehledí na názory ostatních..." A doufám, že ted budeš zase souhlasit se mnou, když řeknu, že do slepých se nekope. Může si konstatovat " Ejhle, jsi slepý!" ale víc se nedělá. Slepý zůstane slepým nebo procitne, ovšem procitnout musí sám... a tady se někdo snaží procitnout, jenomže někdo druhý do něj kope a říká mu: "jsi slepý sakra! Nemáš na to!"
07.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Slza hvězd: 100% s tebou souhlasím.
06.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Hrozně mě baví číst tyhle strkanice mezi autorku a redaktorem. Májí šmrnc. Aktivita mládí versus chmurné stáří( i když né třeba, tak staré ale tady tak prezentované). Četl jsem i klání pod minulým dílem a je to síla. V dobrém smyslu je TO mistrné dílo Verči a Čaroděje. Je tam ta hledaná metafyzická linie mládí/stáří( teda dle mě). Urážlivá Verča a neoblomné stáří. Nedivím se, že Čaroděj je tak zapšklý. Asi, jak sám tvrdí, pročítá stovky takovýchto veršů a už toho je překrmený. Ovšem to je jeho problém. Nemusí zde hned kazit radost. Ale takových je zde víc.... Když je, tak moudrý měl by se na to vykašlat. Ale zase takový dospělák není. Prostě si tady hraje jako malý. Joo a Verčo, měl bych tě varovat, že se zde ocitáš na půdě velkých intelektuálů, kteří hledají formu. I kdyby ses postavila na hlavu nic nezmůžeš. Alespon ne tady( viz mé dílko). Zaobírají se volným veršem, který je maximálně uspokojuje. Je to básnická elita pohrdající,něčím průměrným i když tady v tom svém průměru sami plavou a TO JE ŠTVE!
02.05.2005 00:00 K dílu: Lásko s vlásky kadeří DondedoG
děkuji povšiml jsem si tvé marné snahy vypustit skrze sítě internetu nějaký inteligentní názor ale výsledek byl tak ubohý!!!!! CO taky čekat od mistra tvé maličkosti, velkého mejšlitele v oboru brokolice a jiných "nevšedních" zajimavostí.
02.05.2005 00:00 K dílu: Lásko s vlásky kadeří DondedoG
Tak přesně o tomhle se mluvilo dneska v " Díle ": Glorifikace volného verše Prostě slátanina Hlubší kritiku autor díla dostáva ve výše zmińovaném díle
24.06.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Tohle je už ale pěkně dlouho pasé...rozhodl jsem se vás prostě ignorvat. Divím se, že jste to takhle pozdě objevily...
06.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Vi´d že ne? No tak se hned nezlob. Jsem smutný, že jsi to nezvládl na úrovni a snížil ses k tak zlým slovům. Možná jsi ze Zlína? To bych ti odpoustil. Proč jsi mě neutřel nějakou hříčkou? Já v to doufal:( Jinak slečna říká, že jsem na vás taky moc zlý, takže se chci změnit. Začnu tedy: Díval jsem se na tvé portfólio a hezký vlčák. I ta fotka je konec konců velmi pěkná! Hezká příroda. Joo a taky jsem tě podpořil, aby jsi byl redaktor(dal jsme avízo Alystan. Pak mě můžeš vykopnout:) Hezký den!
06.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Hele proč ještě slonovina2 není redaktorem? Zdá se být vhodný. Jestli se nějak hlasuje, tak mu tam dejte čárku i za mě. Tohle co jsem zde předvedl, považuj třeba za takový protest vašemu sádelnatému serveru. Bylo to adekvátní. Ale proč to vysvětlovat, když nemáte ani tu nejmenší chu´t znát důvod. Všichni jen uděláte "Fńuk a co si za debila?" ale nesnažíte se zamyslet. ( Asi máte takový nadhled, že vám za to takováhle blbost vůbec nestojí. Zbytečné!!.) ŠKODA. Vlatně si te´d ani nevybavím, co jsem od toho očekával. Asi jsem byl tak naivní a myslel si, že VY nejste tak zkostnatělý. Bohužel:-( Dál si žíjte ve svém světě utíraje, jakýkoliv pokus upozornit, že něco( a to jsem reagoval po schodě s více lidma) zde chybí-sebekritiky. Zpětně uznávám, že tohle byl pouze laciný výkřík do tmy, kterou jste VY. Mimochodem od někoho, kdo zde sype suveréní anglické fráze typu:" hapens", poznámka o gramatice působí vcelku zajímavě. Nevím jestli jsi takový suvernén nebo suterén:)
04.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Slohovadino: Sám se divím, že nejsi redaktor. Určitě by jsi to dotáhl daleko. Jen si to představ, jak by jsi mohl všechny lidi utiskovat. Ach, taková nádhera. No jen si to představ! Vzrůšo co? Ale když ti to tady nevyjde, tak to můžeš zkusit u policie tam, by ses ujal. Stopro! A dostal by jsi psa a mohl by jsi jít mlátit ty slabé a zbylím bys mohl lézt do pozadí. Tak mě napadá, že ještě můžeš dělat cenzuru( V ČR už to neni tak rozvíjejcí se byznis ale pořád existuje Kuba a Korea- takže žádný smutek) Jen škoda, že už neni jen jedna strana vi´d? Víš, jak by sis to mohl užít třeba v listopadu? Dával by jsi antivýběry a vše by bylo super. Navíc by jsi měl zelenkavou uniformu s pendrekem a holky soudružky by tě braly!!!!
03.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Jdu spát, takže to schrnu:Mě příjdete jako "sviňárna" vy. Ten váš gang(vyfukoý plyn bez špetky snahy) co řádíí. Glassy je v tomhle případě tedy pouze schrnutí vás všeh stejného vyznání. Pro mě jste Glassovi jelikož jsem si jí všiml jako první. Prostě jen pro to
03.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Ehm, jooooo, píše se hloubi. To máš recht. Tak nějak to v "hlouby" ale do toho patří. Chybek se tam vyskytuje daleko více. Zkus je najit všechny:) Kdo je a není Umělec, je bezvadné téma, ale myslím, že bys to měla vysvětlovat mnohým, jen né mě. Protože, a to se odkazuji na cokoliv co jsem zde napsal, jím nepovažuji nikoho zúčasněného včetně mě samého. Žertík to je i není(stejně tak myslím, že jsem se trefil přesně doprostřed mísy tohoto serveru). Vysvětlím: stojí za pováženou, že zdejší plácalové si šlehají kousky svého poetična a poté během minuty sepisují " velká díla". JÁ takovýhle poety jednoduše neuznávám a tímhle jsem JIM to chtěl dát najevo. Chtěl jsem tím dokázat, že blábol na jejich úrovní dokáže napsat každý. Na kuří oko zde šlapou právě tito mistři ničeho všem co se opravdu snaží. TAK JEST! JÁ PRVNÍ(druhomájový) VELIKÝ REBÉÉÉÉÉL
03.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Yeah shit really happens, just like you. I don´t understand how you can be "redaktor" when your brain is so limited
03.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
slohovadino: Ani zase tak moc ne. Koukám se jen, když tam jsou slohovadiny. Ale ted jsem přišel na to, že se vyskytují i na netu. Tak jsem za tebou zvítal. Překvapils mě tvým uměleckým nadáním pro mačkání spouště fotáku. Ach jak úžasný!!! A k tomu ještě volný verš. Kdy bude Nobelova cena za všeznalectví?
02.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
No tak lidi klidek, berte to se slušností. Tohle byl legální pokus o napadení zdejšího táboru volnomyšlenkářů, tak vychladněte. Jinak si vážím podpory velkého básníka Krchovského, jenž je vždy ihned vyprodán.
02.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Olejomalboro: Hezká slova hodna pravého mistra verše. Dej si raději pifko, protože ty tvůje volné verše by nesvázaly ani aktivního účastníka twist karty, který se nechce odvázat
02.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Slohovadino:Ozbrojující....a smutné v tvém momentu sžírávé touhy.
02.05.2005 00:00 K dílu: DondedoG
Caroděj: Celé dílo jsem napsal za 2 minuty. Jelikož jsem to psal spontáně ani jsem si to po sobě nepřečetl. Narušil bych tím mojí "hlubokou asociaci", kterou zde vykazuji. A právě a jedině proto si dovoluji, něco podle mého názoru natolik podprůměrného (úmyslně), zde představovat. Nastavil jsem zrcadlo zdejším "básníkům" a jen čekám, kdo se v něm odrazí a koho to urazí. No vida tě!!!!
Nahoru