08.02.2013 16:36 K dílu: Klub MLHA v Mlze - Básník Ticho a Marek Kožušník saša_gr

mno to  fejsbůkový vyhledávání je nějaký trapný...chmpf

 

Klub MLHA: https://www.facebook.com/groups/142170778542Antikvariát MLHA:  https://www.facebook.com/knihkupectvi.mlha

Pravidelné info o našem programu je taky zde: www.klub.mlha.gr

19.12.2012 23:22 K dílu: Jede medička na sáňkách - křest knihy saša_gr

sebrané ne ale vybrané - sbírka je poměrně krátká, přestože jsem toho tehdy vyblil kvanta a většina nestála za moc. nechal jsem hlavně věci ve vázané formě s určitou sebeironickou nebo sarkastickou polohou. samozřejmě proběhla nějaká redakční práce, čili doporučuju zakoupit u dobrého knihkupce, zapůjčit v knihovně atp. abys to mohl líp posoudit. :)

16.12.2012 19:44 K dílu: Jede medička na sáňkách - křest knihy saša_gr

básníku, staf se :)

11.12.2012 18:53 K dílu: Infekce saša_gr

co máš s ledvinou? :O

11.12.2012 18:51 K dílu: saša_gr

Skutečnost, že nedokážu napodobit něčí kvílení, ať už jde o kvílení Radiohead nebo třeba o smrtelný ryk postřeleného vietnamského vepře, mě jaksi asi o hudební kvalitě dané produkce nepřesvědčí.

04.12.2012 19:38 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

ašur, nebyla v pravidelných čteních každé třetí pondělí - na mlha-festu možná byla, ok vyhráváš - jednou za ty dva roky se tam objevila :)názor na gaca ti neberu, já osobně jeho knihu Krivolaká prť je ku šťastiu považuju za vynikající, nevim co tenkrát četl.

04.12.2012 19:37 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

ašur, nebyla v pravidelných čteních každé třetí pondělí - na mlha-festu možná byla, ok vyhráváš :)názor na gaca ti neberu, já osobně jeho knihu Krivolaká prť je ku šťastiu považuju za vynikající, nevim co tenkrát četl.

03.12.2012 23:55 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

mluvil jsem o dramaturgii v unijazzu. ve vršovicích se bude teprve utvářet.u čtení který nebudu organizovat sám je dramaturgie na organizátorech, pouze poskytnu prostor.ale myslím, že lidi co, chodili na Mlhu do unijazzu pravidelně, nějaké pokračování uvítají, protože tam vesměs byli autoři zajímaví. když se nám někdo jevil slabší přidali jsme "silnějšího"  k němu, pro v\vážení.je třeba si uvědomit, že za více než dva roky proběhlo asi 30 pořadů to je  odhadem nějakých 50 autorů (někteří se jednou zopakovali),  kdo to nesleduje a neví, o jaké autory šlo, by neměl soudit podle svých dojmů, ale nejdřív si zjistit fakta. např. zmíněná zora š. tam nečetla ani jednou.

namátkou z těch, kteří mě literárně baví, jmenujme: viki shock, renda vaněk, laďa zedník, petr kukal, dali stano, jan jícha, jan nejedlý, ivo fencl, klára madejová, karel majer, radek lehkoživ ... a dalšíCo se týče Gaca, četl jsi od něj něco? nebo jsi ho slyšel na čtení? co konkrétně? podle mě je to nadprůměrný a kvalitní autor. takže pokud jím opovrhuješ, doufám, že to máš podloženo znalostí jeho tvorby.

 

03.12.2012 18:31 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

neant_et_calme 

než jsem se stal vlastníkem obchodního hyper-řetězce MLHA, býval jsem poměrně chudým člověkem (žádný mercedes, žádná zlatá kreditka ani žádné snídaně do postele s nahou černoškou), přesto jsem neměl nikdy problém dát 50 kč za čtení a nebylo to nic vyjímečného. podle mě je to úplně běžná cena v Praze.Pravda je, že se vybírá většinou u zavedených čtení, která mají vytvořené publikum, ale koneckonců, já jsem nakloněn dohodě s případnými zájemci. ale taky jsem kapitalista, mno.

jináč čaj a káva v rámci akce se vstupným zdarma.

a co se týče dramaturgie čtení v Unijazzu: když člověk zve vysloveně známé autory, tak musí vybírat vstup, nebo žebrat o granty.Páč tydle lidi už jsou literární děvky a zadarmo nejdou.My jsme zvali ty, kdo šli zadara. - Ty, na které jsme byli zvědaví, nebo ty, kteří nás zaujali. (Laďa Zedník tam taky čet)

Ale občas se tam nějakej ten grafoman nebo sebestřednej pablb taky dostane, tomu se na této úrovni člověk neubrání.

A pak mě vaděj ti, co píšou sice dobře, ale celou ale všemi póry kůže zářej, jako by psali ještě dvakrát líp a teatrálně se kolem nich vlní vzduch a svět jim leží unohou a padá na záda z jejich oduševnělé a nekonformní tvorby.To zas už radši někoho kdo píše blbě, ale na nic si nehraje. 

03.12.2012 10:31 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

pro dnešek končím, měj se famfárově. 

03.12.2012 10:21 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

jo mimochodem, všem zájemcům uvaříme kafe a čaj. :)

 

no, konec prázdného tlachání, jdu něco dělat, tak si to tu dodiskutujte sami. :)

03.12.2012 09:52 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

vlado, houby zakuklil, akorát vono je s tím obchodem trochu práce... respektive se dvěma.. čili první měsíc čerpám ze známých kolem sebe a to takových, kteří vydali skutečné knihy a mají co nabídnout a podepsat. mimoto jsem nabídl prostory dalším zájemcům zde a jinde.

To, že se některá jména opakují není zakuklenost. třeba na večerech Mlhy v Unijazzu se vystřídalo za poslední dva roky kolem 40 nejrůznějších autorů. Zakuklený mi připadáš ty v tom, jak neustále rozděluješ svět na "moje" a "cizí" a všechny z cozího kmene chceš napíchnout na kůl.

Co se týče součásti podnikatelského plánu :D Sorry, musím se usmát.Jako zas takovou součástí ty čtení nejsou, je to trochu propagace, trochu radost a trochu nepatrné snížení nákladů... ale hlavní zdroj předpokládaných příjmů ze salonku je někde jinde.

A k charakteru umělce... já mám rád charakterní lidi, i když píšou blbě, víš? Raději posedím u piva s grafomanem, který není namyšlenýa nemachruje a jeho jedinou zábavou není pomlouvání ostatních. Pokud hodnotím tvorbu, pak jistě, někteří kreténi píšou taky dobře, vo tom žádná.

 

03.12.2012 00:16 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

Klub Mlha má zcela jistě své oblíbené autory. Spisovatelé Ivo Fencl a Jan Nejedlý patří mezi ně. Oni nedělají žádné brožurky v malých nákladech jako já nebo ty, Vlado. :) Ivo má za sebou řadu knih u různých nakladatelů a publikuje v celostátních denících i literárních periodicích. Honzovi N. vyšla nedávno tuším třetí kniha, a to v Argu, Jon prodal cca 2000 výtisků svých knih a jeho příští knihu plánuje v příštím roce nakladatelství Fragment v nákladu 1500-3000, což je myslím, něco, o čem se literární lůze, kam bych - když už - počítal sebe a tebe, nesní. Gaco (Malota) je vynikající humorista, jeho texty mají řadu literárních, historických a kulturních odkazů atd.Zora zaslouží respekt za stovky literátů, kteří se díky ní za ta léta vzájemně setkali na Depkách, na Dni poezie či na Vysočině.Většina lidí, které s oblibou zvu na čtení, mají za sebou velkej kus práce - ale, co se mi na nich líbí nejvíc, nejsou namyšlení a sebestřední. Klub MLHA má svůj okruh autorů, to je myslím, celkem normální.

02.12.2012 20:48 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

díky za názory, bavím se :)  to vstupné je vskutku jen příspěvek na pokrytí nákladů, s každým zájemecem o pořádání akcí se individuálně rád domluvím na podmínkách, ale náklady jsou nemalé a hledám možnosti, jak je snížit.nerozděloval bych lidi na lůzu a ostatní, vážně míněná klasifikace lidí do takovýchto skupin je krokem k pokřivenému vidění světa.v prosinci tu vystoupí pravděpodobně např. Ivo Fencl nebo Jan Nejedlý, samozřejmě Jon Davis nebo světový spisovatel Saša Gr., tak přijďte, program už brzy na FB a jinde.tak pravil saša gr.PS: heřman, nic nemažu, nic o tom nevím. :)

01.12.2012 20:00 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

Myslím si že 50 Kč za večer autorského čtení v Praze není moc, a myslím si že autoři si zaslouží polovinu vstupného, a myslím, že - vzhledem k tomu, že se jedná o samostatnou místnost k tomu určenou (prostory samotného knihkupectví jsou jen další možnost) - si zaslouží i provozovatel pokrýt náklady.Samozřejmě vnímám fakt, že je to i propagace prodejny, proto je cena tak nízká. :)Organizátor akce nic neriskuje, naopak, může získat odměnu.Myslím, že je to fér. :)Samozřejmě, kdo chce dělat bezplatná čtení, má moji podporu, já je organizoval intenzivně 4 roky a cením si všeho, co lidi dělají primárně pro radost a ne pro peníze. :)

01.12.2012 01:26 K dílu: Prostory pro autorská čtení - MLHA saša_gr

vím minimálně o třech pravidlených čteních, kde je cena vyšší a navštěvuje je dost lidí. ovšem je fakt, že pravidelné akce mají po nějakém čase své stálé publikum.zahulíme a uvidíme, jaxe to osvědčí. technické vybavení vyžaduje investice a investice zase návratnost... mno :) ale číst se dá chvála bohu i bez techniky, stejně jako hrát na kytaru atp.

 

24.09.2012 17:42 K dílu: Klub MLHA v Unijazzu - Radek Lehkoživ, Ondřej Hník, Jan Nejedlý saša_gr
velice tam excelovali všichni tři, tahle skladba autorů se fakt povedla ovšem věci od honzy nejedlýho a ta jeho nová kniha, to nemá konkurenci zboro pozdravuj palka garana...
24.05.2012 09:34 K dílu: Vzdechy saša_gr
zavěr je dobrej :)
24.05.2012 09:23 K dílu: Táto, ty hajzle! saša_gr
díky za zmínku :)
22.05.2012 21:18 K dílu: marnivost saša_gr
sorry, tip jsem dal omylem,...
17.05.2012 11:47 K dílu: KLUB MLHA V UNIJAZZU - Mirka Kuľková, Saša Kirilov saša_gr
ts, bez nás diletantů by se svět zhroutil, ty profíku. a pozvánka je krásná, poněvadž jsem ji tentokrát dělal já, takže ani jiná bejt nemůže.
16.05.2012 18:16 K dílu: KLUB MLHA V UNIJAZZU - Mirka Kuľková, Saša Kirilov saša_gr
děcko, si dělej ty pozvánky samo! :D
29.04.2012 11:15 K dílu: 21:30 saša_gr
*
29.04.2012 10:38 K dílu: saša_gr
chci slyšet tvoje břicho
27.04.2012 14:32 K dílu: Noční šelest saša_gr
fajn, ale rytmicky rozháraný chápu potřebu dát jednotlivým výrazům posvátnost vlatsního verše, ale docela s tím tu plýtváš. lepší by bylo řazení delších větných celků, např.: Stromy v parku věrní svým stínům noční tuláci vzájemně o sebe zakopávají a víc se soustředit na to jak se to bude číst, jakej je rytmus textu při čtení (nemyslím přímo stop, i verš je rytmický celek) jinak celkem pěkný, ovšem ještě tam šlo pár zvytečných slov vypustit
27.04.2012 14:10 K dílu: Noc bohů saša_gr
manýristické řádkování (obecně je lepší se soustředit na slova než na řádky) šachovnice života - vyhýbej se genitivním metaforám, s těmi se musí hooodně šetřit jinak, kdyby se to trochu prořezalo, celkem fajn
27.04.2012 14:06 K dílu: Kouzlo iluze saša_gr
fajn... kompaktní, bez balastu a, narozdíl od většiny podobných úprav, tady mi to odsazení veršů dává smysl...
22.04.2012 12:33 K dílu: Literární setkání v Salonu Daguerre saša_gr
:) dík
18.04.2012 22:43 K dílu: Literární setkání v Salonu Daguerre saša_gr
Je tam jedno debilní U navíc, najdete ho? :)
18.04.2012 21:21 K dílu: Voda saša_gr
kup si buben a přivolej ho
18.04.2012 18:21 K dílu: Voda saša_gr
a chčije a chčije
18.04.2012 18:18 K dílu: Literární setkání v Salonu Daguerre saša_gr
Je tam jedno debilní U navíc, najdete ho? :)
18.04.2012 14:38 K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku saša_gr
kecám, jen vás straším, nepřindu :P
18.04.2012 14:37 K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku saša_gr
příjdu!
14.03.2012 18:24 K dílu: Zemřel nakladatel Roman Polák PROTIS saša_gr
Před Vánoci jsem od něj bral knihy do komise a připadal mi úplně v pohodě. Usměvavej a milej, se spoustou plánů. Velká ztráta pro jeho přátele a rodinu, ale ještě větší pro českou poezii. Vydal více než 200 českých básníků. Jeden z nejúspěšnějších lidí, co znám, pokud bereme úspěšnost člověka podle toho, co dokázal udělat pro ostatní a ne jen pro sebe.
05.03.2012 20:49 K dílu: Tobě saša_gr
asi nejhorší "báseň", co jsem letos četl. záměrně píšu uvozovky protože kromě řazení do veršů to žádné parametry básně nemá. je to hezké vyznání, to ano, ale síla citů jaxi nezaručuje silnou poezii. poezie je řemeslo.
27.02.2012 10:32 K dílu: Je alter nick v dnešním světě žádoucí? Je žádoucí zde na Písmáku? saša_gr
na jiných serverech je alter zbytečný, ale tady? ano tady je žádoucí. dyk by vás tu byla jinak ani ne čtvrtina :D
26.02.2012 14:27 K dílu: .špicaté slnko saša_gr
tohle bych viděl jako jádro básně: Živé mŕtvoly Jednou z nich som aj ja Priehľadná myšlienkovo citovo V zrkadle už neni odraz mňa . V tichu už ma nepočuť len ozveny srdca, ktoré stále bije ktovie prečo šialene . celkem fajn, zbytek je taková moc ukecaná omáčka, prošrtal bych... nebo nechal tak... báseň je samozřejmě věcí okamžiku nebo taky řezbářský dílo, které třeba upravovat
24.02.2012 17:55 K dílu: ACTA jako zákaz kradení? saša_gr
já chci aby se užívání děl šířených na internetu nepovažovalo za krádež, takže nechci, aby mi někdo zakázal krást, chci, aby to nebyla krádež. to je rozdíl. to, že je to dnes považováno za krádež určila společnost - tedy lidé, nikoliv příroda nebo pámbůh, tudíž to i společnost může změnit. ostatně, jestliže nějaký zákon porušují úplně všichni (včetně soudců a policistů) tak je to špatný zákon a jakési exemplární trestání jen někoho je nemorální. ideální by bylo zkrátit lhůtu pro ochranu autorského díla třeba na rok nebo dva, tak, aby měl autor šanci vydělat si za práci, kterou vykonal, vydavatel za výrobu a distribuci cd, ale ne, že bude nějaký monopolista vydělávat léta na něčem, co lze šířit za téměř nula korun, jen proto že on si koupil práva. autor z toho v těchto příadech mívá stejně minimum a celkově to brání lidem ve svobodném sdílení kultury. jediný kdo z toho profituje jsou monopolistické mediální společnosti. společnost jako celek to poškozuje. další co se mi nelíbí je, že mediální mafie žádá, aby státy ochraňovali něco, co vůbec nemají zabezpečeno. hudba se dá z cd nebo dvd snadno zkopírovat. proč by tedy měl stát hlídat někomu takto trestuhodně nezabezpečený majetek? to je jako bych vedle silnice vyskládal zlaté cihly a za týden své nepřítomnosti se divil, že tam nejsou a žádal stát, aby tam postavil policajty. kdo chce ochranu před krádeží, musí nejprve zajistit alespoň triviální zabezpečení své věci.
24.02.2012 17:27 K dílu: Nevejdu se do norem saša_gr
ale nene, ta s padesáti tipama ujde (s přihůédnutím qěku) ale tady máš blbý rýmy - jeden gramatickej druhej nepravej a celý je to zybtečně obkecaná banalita... miniatura musí bejt silná, aby měla smysl
24.02.2012 17:09 K dílu: Nevejdu se do norem saša_gr
sorry, ale tady sis těch 22 tipů nezasloužila, už proto, že když ti někdo v 15 neřekne, že je to blbý, taxe to taky nemusíš nikdy dozvědět :)
24.02.2012 15:17 K dílu: A to to není tý mamince líto, když jí odchází děti? saša_gr
hm, tak to až na rozdělení na verše nenese žádné známky básně. (metafory, rytmus, úspornost vyjádření, atp.) je to prozaický text. celkem poutavě napsanej výlev srdénka, nicméně těžko odlišitelný kvalitou od běžných literárních pokusů středoškoláků ... takže asi by to chtělo pilovat a hledat možnosti, myslím, že máš spíš prozaickej talent než básnickej...
24.02.2012 13:33 K dílu: Semínko lži saša_gr
myšlenka hezká, ale co je básni do myšlenek? první strofa příliš prozaickej rytmus paxe mi to líbí a kdybys nechal na závěr lhát se musí a necpal tam tu pointu, znělo by to mnohem víc "cool" :P
24.02.2012 13:28 K dílu: Zima saša_gr
celkem fajn, ale dráždivej a zbytečně rozsekanej rytmus... asi záměr pěkný nápady - ždímání slz, jsem z toho venku /jenže venku je zima co nechápu je grafická úprava. podle mě, hledání originality v grafické stránce básně je jednak neoriginální, jednak ztěžuje čtení básně. prospělo by tomu spíš kompaktní řazení veršů jeden za druhým, než roztrhání na tyhle dvojhverší
24.02.2012 13:21 K dílu: - milý deníčku - saša_gr
celkem ujde ovšem ten název je trochu otřepanej
24.02.2012 13:18 K dílu: malá zpráva ze světa bez Tebe saša_gr
* docela vyzrálý věci první dvě jsou hezký
24.02.2012 13:12 K dílu: seber eflexe saša_gr
celkem ujde... vadí m: "křivdy světa" (klišé) a "přede vámi všemi" (rytmicky hezký, ale za cenu prznění jazyka)
24.02.2012 13:04 K dílu: individuálně; chrchlení saša_gr
celkem zajímavý,... jen genitivní metafora "skleníky nálad" je zbytečná... takovejch věcí se dá vymyslet milion a bohužel je to pak hodně zneužívanej typ metafory. třeba "skleníkové nálady" by už zněly líp (samozřejmě ve správným rytmu a kontextu.)
24.02.2012 12:55 K dílu: Během války saša_gr
vzduchem plují listy, smutné dny, po tváři tekly slzy, dýka, bolest v srdci... hele, mohl bys mít dobrej styl asi, ale tohle je hodně moc nejběžnějších klišé najednou. chce to vyjadřovat věci jinak a originálněji, než napadne běžnýho středoškoláka do slohovky. jinak to není poezie.
29.01.2012 23:29 K dílu: a možná už i v našem sadě saša_gr
tea dojat
29.01.2012 23:29 K dílu: a možná už i v našem sadě saša_gr
jsem dojet
29.01.2012 17:21 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? saša_gr
Nechce se mi hledat heslo ke gr_4you
29.01.2012 16:05 K dílu: Xx saša_gr
supr... to jsem ostatně předpokládal...samozřejmě je moje stanovisko je subjektivní... nic jiného ani neumím
29.01.2012 15:54 K dílu: Xx saša_gr
souhlasím, je to čistý, neni to špatný, jen nic zvláštního, co by zaujalo...
29.01.2012 15:19 K dílu: Xx saša_gr
pocitovka.. ale nic zvl. jen poslední verš zaujal miniatura musí být hodně silná a kompaktní, aby měla sama osobě smysl. a samozřejmě kvituji, že je to o mlze :)
28.01.2012 23:50 K dílu: saša_gr
koupil jsem si nabíječku, mám ty videa :)
28.01.2012 12:18 K dílu: ŽIrafa! saša_gr
dal jsem avi?
28.01.2012 12:17 K dílu: ŽIrafa! saša_gr
tak převleč dědu, manžela nebo tak, nebo udělěj žirafu z kaštanů... možností je spousta
28.01.2012 11:23 K dílu: ŽIrafa! saša_gr
převleč ji za žirafu a je to. pak nuž to chce jen silnej námět na fotoseriál :)
28.01.2012 11:00 K dílu: ŽIrafa! saša_gr
tak je vyfoť :)
27.01.2012 20:44 K dílu: Prohrála jsem saša_gr
na ten věk bezva
27.01.2012 20:28 K dílu: ŽIrafa! saša_gr
cokolif
14.11.2010 21:02 K dílu: saša_gr
leze leze v unidžeze... se vozvu eče.
16.10.2010 16:17 K dílu: 18. října - Prezidentský večer Klubu MLHA saša_gr
:) jednou tě dostaneme, až budeš úplně ten poslední na světě, kdo tam ještě nejni :P
16.10.2010 16:08 K dílu: 18. října - Prezidentský večer Klubu MLHA saša_gr
ajký známý frimy? a kam lezou? moc tomu nerozumím :)
16.10.2010 11:20 K dílu: 18. října - Prezidentský večer Klubu MLHA saša_gr
dík, mno, ono je problém, že každýmu ten monitor září jinak a každej vidí jinou barvu. budeme mít víc skinů časem..
25.06.2010 19:03 K dílu: MLHAfest! - československý festival autorského čtení saša_gr
nejni zač
20.01.2010 11:25 K dílu: saša_gr
laskavě okamžitě zruš tento nick a zdrž se všech aktivit pod ním, už jsem tě nahlásil adminovi.
11.12.2009 20:45 K dílu: Vykrádá někdo naše nápady a texty pro svou literární tvorbu? saša_gr
Jemu nepomohou ani miliony nápadů. Přeciž psaní nevězí v tom, kolik máš námětů a nápadů, ale záleží hlavně v tom, zda umíš psáti a tyto nápady/náměty vhodně zpracovati... Mít nápady jest jaksi podmínkou základní, nikoliv nějakou výhrou. Pakliže je někdo fabrikou na kvanta textů bez hloubky a jde mu hlavně o množství, pak lze pochopiti, že za takovou, jinak bezcennou, surovinu i platí. Neobával bych se však, že tím budou ohroženi autoři dobří, snad jen ti, pro které vyploditi jakýkoliv nápad jest usilím spojeným s křečemi v žaludeční oblasti.
14.11.2009 01:36 K dílu: saša_gr
já poslouchám psí vojcly, miluju je, mno :) a nosim korálky
05.10.2009 15:20 K dílu: Něha saša_gr
lesklé jako měsíční lůna? podivene, fuj ty prase, to si katolík??
05.10.2009 10:54 K dílu: Nezahrada saša_gr
:D naopak, už dlouho mi nějaká reakce na mou tvorbu neudělala takovou radost!
05.10.2009 10:51 K dílu: Něha saša_gr
tak konečně se autor pamfletu projevil. nic proti metaforám, ale kterak může západ slunce čechrat něčí vlasy? :D měsíční luna je rovněž zábavná a pokud to celé není parodie, každopádně je to zábavné. věrně a pevně.
05.10.2009 10:47 K dílu: Nezahrada saša_gr
škoda, nepamatuju si, ale.. fakt se bavím, díky :))
02.10.2009 23:08 K dílu: Nezahrada saša_gr
no dobře, tag i s tebou, mno :P
02.10.2009 14:06 K dílu: Nezahrada saša_gr
souhlas s mylenkou, a poděkování autorovi, že propaguje knihu mého kamaráda :) když se něco nelíbí katolíkům, je to pro mě vždy dobrá insignie, abych to prozkoumal. :)
23.09.2009 04:10 K dílu: O čem není nutno pochybovat? saša_gr
Není nutno pochybovat o ničem, naopak, věřme všemu. Pochybování je jen zábava na dlouhé zimní večery, která k ničemu podstatnému nevede. Je to jako hrát videohru na Didaktiku Gama v roce 1989. Dnes se ohlédnete a řeknete si: Sakra co jsem to jen v tom revolučním roce dělal? Už vím, seděl jsem do tří každý večer před barevnou televizí Selena a smažil: R-type Manic miner Myth Nether earth Saboteur Exolon Elite Laser squad Renegade 2 Bomb Jack Renegade Commando Bruce Lee Dizzy 5 Starquake Tetris 2 Saboteur 2 ATV (all terain vehicle) Last ninja 2 Robocop Green beret Knight Lore Jetpac Tomahawk Cyclone Dizzy 3 Great Escape, The Highway Encounter Jet set Willy Robin of the wood Sentinel Lemmings Lords of chaos Sabre wulf Silkworm Dizzy 2 Dizzy 4 Exploding fist Dan Dare 3 Sir Fred Dizzy 6 Kenny Dalglish Soccer Manager KoKotoni Wilf Cybernoid 2 Quazatron Underwurdle Action force II Antiriad Fred Boulder Dash A co z toho dneska mám?
14.06.2009 16:41 K dílu: Jindřišská věž, trabantem kolem světa saša_gr
dondu a vemu s sebou jona davise, ok? ultru asi nevytáhnu, ale zkusim...
11.06.2009 22:19 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? saša_gr
řekni to psychiatrovi, on ti nějaký body přidá... :P
08.06.2009 21:26 K dílu: Klik ( aneb písmáckej supr tajnej archiv plný klenotů ) saša_gr
to je má budoucí manželka
08.06.2009 21:25 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? saša_gr
hlásím, že se mi zvýšilo IP na 137 (z původního gr_4you - 127) přibylo mi dvacet bodů, ale o deset bodů jsem přišel tím, že už v hospodě fakt o písmákách nemluvím...
08.06.2009 21:18 K dílu: Klik ( aneb písmáckej supr tajnej archiv plný klenotů ) saša_gr
tak dobře, mrkněte na tuhle vykopávku :) Dneska mám IP minimálně o dvacet vyšší :) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=233929
07.06.2009 14:45 K dílu: zatímco saša_gr
von to nejni chleba, ten chleba? :O
06.06.2009 01:16 K dílu: AUDIOKNIHA: Umberto Eco - Jméno růže saša_gr
mě se to taky líbilo, jestlik tu de vo todle ...
03.06.2009 11:48 K dílu: saša_gr
však jsem se taky za poslední dva roky přihlásil asi dvakrát :)))
01.06.2009 02:52 K dílu: LITERÁRNÍ VYSOČINA - 7.ročník festivalu saša_gr
děcko dondite :)
13.01.2009 16:40 K dílu: Milý Písmáku, co s tím budeme dělat ? saša_gr
lásko, mě ubývá sil
14.12.2008 23:59 K dílu: Jdeme na pivo 2008 saša_gr
barmanka mě nepustí
13.12.2008 16:06 K dílu: saša_gr
jsem pro, ale céda jedině kopírovaný, přece je nebudem podporovat finančně!
13.12.2008 10:39 K dílu: saša_gr
rejdijouhejďáku, běž cvičit jógu a neruš nás tu v naší nenávisti :P
08.12.2008 22:57 K dílu: Písmák - chcípák saša_gr
mi to přinde furt stejný, nomání úpně, uďo... snad někdy f noci to trochu pomalu načítá...
08.12.2008 22:53 K dílu: Kritici? saša_gr
nechápu právě. podle mě hrubost a vulgarita nepatří do kritiky ani do žádné rozumné diskuse. už si začínám připadat jako matka tereza, že to tu furt opakuju, a chápu že mě máte plný zuby a myslíte si někdo třeba, že si hraju na mravokárce, ale mě prostě příjde trapný, když se mi něco nelíbí vyjet po někom vulgarismama nebo urážkama atak. prostě dětinský, mno.
07.12.2008 23:06 K dílu: Kritici? saša_gr
jo koukám že pod dílem http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=303326&cr=all je skutečně výživná. asi to je takový typický příklad toho, co mě na písmoni odpuzuje. ty seš tam ovšem korektní, stvne
06.12.2008 00:29 K dílu: Tuny literatury saša_gr
Jon Davis: "Hezký víkend!" příjemná veselá knížka o životě američana v praze psaná jeho češtinou bez korektur. ten jazky je fakt krásnej, doporučuju! Navíc má obrázky a velký písmenka, ideální pro mě.
03.12.2008 21:53 K dílu: Kritici? saša_gr
"Tao, které lze postihnout slovy, není věčné a neměnné tao."
02.12.2008 21:54 K dílu: Kritici? saša_gr
Neznalost a neschopnost se ale mnohem čstěji schovává za vulgaritu a hrubost. Tak jako tak neznalost a neschopnost nakonec člověk neschová. Ale i neznalej a neschopnej člověk se dokáže chovat slušně a jeho projevy jsou pak pro všechny snesitelnější. Ať chceme nebo ne kritici jsou jistý druh elity (to není nic pejorativního) a chování většiny si do značné míry bere příklad z elit. Proto by kritici, podle mě, měli mít sami na sebe přísnější metr než na ostatní. Jenom tak přemejšlim nahlas mno, nevšímejte si mě.
01.12.2008 23:08 K dílu: Kritici? saša_gr
stvn, mám - jako vždy - málo času, a tak často sem nechodím, nicméně nacházím takové věci často. jak je ale teď mám hledat? v kritikách vyhledávat nelze, jestli se nepletu... ale učiňme dohodu, že až zase na něco narazím, šupnu to vždycky sem a pošlu ti avízo i s rozborem. tato diskuse je o obecném problému, proto zobecňuji. konretní jsem byl na žádost dera, za což jste mě nemilosrdně uštěbetali :)
01.12.2008 22:26 K dílu: Kritici? saša_gr
"To je kurva dobrá báseň." je superlativ a je mi docela sympatický. Je to naprosto něco jiného, než kdyžtak v zatmění před očima někdo nazve kohokoliv. Vulgarita nezáleží ve slovech ale v celém kontextu. Já jsem založil diskusi tady, myslím, že to stačí. Jejím smyslem bylo poukázat na to, že za kritik by měl být označován někdo, kdo se umí ovládat, vyjadřovat korektně a věcně a že nadávky a bulvární výkřiky nejsou kritika hodny. Jsem opravdu často otráven z toho, jak lidi komunikují, myslím, že každý může pracovat na tom, aby jeho vyjádření přinášela nějaký užitek, (tj. např. zpětnou vazbu, vzájemnou korekci postojů) a ne jenom vztek a kolotoč dalších urážek atp. Příjde mi, i když mám Písmák pořád rád, že jste si tu na tu vulgárnost zvykli a stala se normou. Není to jen ve vulgarismech, ale i ve vzájemných útocích bez logické argumentace atp. I velmi tvrdá kritika se dá věcně odargumentovat a i ta by měla mít především na mysli nějaký jiný - vyšší - cíl, než jen někoho naštvat.
01.12.2008 00:09 K dílu: Dada povídka online (zábavná akce) saša_gr
Je nejdůležitější surovinou pro výrobu hliníku. (Slovník cizích slov, Statní pedagogické nakladatelství, Praha 1985)
30.11.2008 16:31 K dílu: Kritici? saša_gr
tak podstatné jsem pověděl. myslím, že to zabralo, v hlavičkách kritiků to zarachtalo a snad to bude mít nějaký účinek, přehodím tu diskusi z hlavní strany, aby už tam nestrašila a nebudila vás ze snů.
Nahoru