11.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Lidičky, to je tak krásný, že si nemůžu netipnout. A to co tady od někoho čtu, to jsou jenom výmysly. Trochu mi to připomíná Dyka: "Opustíš-li mne, nezahynu, opustíš-li mne, zahyneš." Ale tady je to v trochu jiným smyslu. Ale je to nádherný, moc moc moc...
11.02.2001 00:00 K dílu: OBJETÍ Mithrandir
Jé, to je krásný. I když to není tvoje vlastní, stejně si TIPnu.
11.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Huh, Lyryku, pro samou snahu o rýmy zapomínáš na to, co píšeš. Nemá to ani hlavu ani patu, ale takový básničky teď letí, co? Že je to zařazený do výběru. Fuj!
09.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
fox: stop it, you stoupit :-)))
09.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Rob: to schválně :-))
09.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
DĚKUJEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!!!!
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
1-10) ANO A TISÍCKRÁT ANO!!!
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Lyryku, smaž tu blbost než si jí přečte ještě víc lidí.
06.02.2001 00:00 K dílu: nedezinformace 1 Mithrandir
Tak o tomhle řeknu jenom to, že i přes zoufalou snahu o rýmy jsou tyto naprosto příšerný,... no a myšleeenka - bádám a bádám, ale nic jsem nenašel. Lyryku, vrať se do hrobu.
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Bleh. Nesnáším surrealismus a tohle má k němu hodně blízko. Ale o surrealistických dílech se dá říct, že v nich něco je. O tomhle ani náhodou.
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Lyryku, ty si ale číslo, to ti řeknu. Jedno lepší než druhý, fakt!!!
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Rýmy nejsou zrovna nutný, ale myšlenka jo. No a tady mi docela chybí!!!
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
TakTohleJeTedaTotálňýAleFaktÚplňeTotálňýBagrATaVašeStupydňýHátkaOPravopysuMněDocelaNaštvalaAleAspoňJeVyďetCoZaYdyjotySeToTúProháňý!!!
06.02.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Rýmování by bylo, rytmus pokulhává čím dál víc, myšlénka nikde a děj jakbysmet - a tomuhle vy dáváte TIPy jo?!?!?!
23.01.2001 00:00 K dílu: O hvězdě Mithrandir
Moc dobrý. (Takovej malej soukromej TIPík :-)) A líbí se mi rýmy
23.01.2001 00:00 K dílu: Vůně Mithrandir
Teda rýmovaný to moc není, co?
23.01.2001 00:00 K dílu: Oříškové dortíčky Chipa a Dalea Mithrandir
Tipík. A pozor na plynový trouby :-)
23.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Grr. Ty a ty a ty, ty, ty - ty to budeš platiti! Je to jedovatý. Kdo bude platit, toť má hlavní otázka.
23.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Proč pořád to téma odloučení? Ale ty rýmy jsou tady mnohem horší...
12.01.2001 00:00 K dílu: Eutanázie Mithrandir
Ano... ...kdykoliv
09.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Janis: Já jsem si na bratry z krve Kainovy nevzpomněl, protože jsem myslel na Anděla a Veličenstvo Kat :-)
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Vidíš. To mně ani nenapadlo, a přitom mám Kryla hrozně moc rád... :-)
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Já jenom že to "neodcházej, zastav čas" mi připomínalo něco moc moc nechutnýho... :-)
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Souhlasím s Lyrykem, snad jenom ještě, že ne SNÍCH ale SNÍH!!!
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Je to moc dobrý, ale ty rýmy tomu docela překážejí, jsou moc prkenný. Nezlob se, ale cítím to tak. A i přes rýmy TIP.
31.12.2000 00:00 K dílu: Konec Noir Rouge Mithrandir
Jak tak koukám, budu asi muset začít psát až když budu úplně namol. :-)))
29.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Proč nepoužívat cizí jazyk? To je trochu xenofobie, ne? (A už je to tady...) Když se básník cítí na to, aby napsal dobrou básničku v angličtině, prosím. (Taky jsem se o to jednou pokusil, ale moc dobře to nedopadlo.) Takže já osobně používám cizojazyčných výrazů jen v básničkách "nevážných," kde se to hodí do rýmu nebo nějak jinak. Ostatně, jak už jsem někde říkal, čeština má pár much, který Komenský nevychytal a současní akademici jsou na to moc líní. Takže to potom dopadá tak, že na Písmáku čtu básničky, ve kterých je půlka i/y blbě. To radši anglicky, ale správně... Ostatně, přečtěte si Zbraně pro Erató od Kryla. Naprosto geniální básnická skladba a v ní několik veršů ve francouzštině - rýmují se, dotváří obsah a hlavně atmosféru. Čili - když budu psát o Rimbaudovi (jako Kryl), asi se tam nějaká francouzštzina objeví. Stejně tak, když budu psát o Tolkienově Středozemi, určitě se tam objeví elfština - i když třeba jen jako jméno. To znamená jedno - když existuje jméno v originálu (třeba v angličtině) a v češtině je trochu jiné, mám používat český ekvivalent??? Uh, nějak jsem se zamotal. Říct jsem chtěl jedno: na jazyku určitě nezáleží, je-li autor schopen vyjádřit to, co chce. A když připojí český překlad, tím líp.
23.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Miroslawek: škoda. Ale neměli bychom se vrátit k pokoře jako takové?
19.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Miroslawek: a možná právě to je mou cestou k víře. Myslíš, že je to možný?
16.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Miroslawek: těší mně, že mně považuješ za věřícího, ale já cestu k víře (a pokoře) zatím jenom hledám. Silly: volil jsem slova, která mně napadala, ale jak vidím, jsou tací, kteří se zamýšlejí přímo nad konkrétními vyjádřeními, takže budu muset činit totéž :-)
16.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Ještě avízka :-)))
16.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
maty: V porovnání s námi je to hodně velký číslo, nemyslíš? CZlovek: nedá. Snad proto se to označuje za božské. Silly: souhlasím. Ale diskutujme. Pája: nemůžu říct než TO NIKDY! A vůbec, nevzdálili jsme se tak trochu od tématu???
12.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Miroslawek: já bych řekl spíš "vedle sebe," to tomu dodává docela jinou tvář, ne? CZlovek: že slovo Bůh zosobňuje je samozřejmé. Snáze si představím někoho živého, který mi stojí za to, abych byl před ním pokorný. A to bych měl být před každým (jak krásně říká Anonymek), čili i před Bohem. Takže si za Bohem můžu představit kohokoliv, o kom jsem přesvědčen, že si to zaslouží. (Pozor, nemluvím o uctívání zlatých telat, to tedy ne!!!) Třeba vyšší princip, který všechno propojuje. maty: A jaký je důvod nepojmenovat morální zákony v nás slovem Bůh? (Je to možná trochu divný, ale já si myslím, že za božské můžeme označit všechno, co je v nás krásné a morální.) A navíc, v dějinách nebylo zprofanováno nic, jenom šlo o to, že i církev se může mýlit (a mýlí se), a to dost značně. Ale Boha nám zošklivila výchova minulého režimu. A že věřit je dar, není to snad pravda? Je šťastný ten, kdo věří v Boha, protože aby člověk nabyl jistoty, nesmí věřit jen v sebe. A nabude tím větší jistoty, čím "mocnější" bytosti bude věřit. (Nevím teď přesně jak to vyjádřit, tak jsem použil slovo mocný. Snad mně pochopíte...)
12.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Říkám: uvěřit v Boha AŤ HO POJMEME A POJMENUJEME JAKKOLIV!!! Miroslawek: přesně tak. Pokorný můžeš být jedině před něčím/někým a je takový vžitý zvyk, že to něco/někoho nazýváme Bůh. Opakuji, pojmi a pojmenuj si to/ho jak chceš, ale asi těžko budeš pokorný před něčím/někým, komu nevěříš a koho nemiluješ. Maty: máš pravdu. Ale říkám ještě jednou, každý je pokorný před něčím jiným a obecně můžeme říct, že je pokorný před svým Bohem. Proč taková spousta lidí nesnáší slovo Bůh???
09.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Vojtek: o pokoře potřebuju mluvit proto, protože o ní nikdo nemluví. Ne že bych potřeboval definici, já pokoru (jako všichni) tak nějak cítím, chtěl jsem jenom vědět, co znamená pokora pro ostatní. Pro mně znamená pokora asi tohle: přijmout s láskou odříkání, vědět, že nemám vždycky pravdu, prostě si uvědomit, že jsem jeden človíček z mnoha a každý má svojí pravdu a lásku a já mu nemůžu vnucovat tu svojí. Pokora pro mně znamená smířit se se životem - ale ne rezignovat, to ne!!! Pokora pro mně prostě znamená uvěřit v Boha (ať ho pojmeme a pojmenujeme jakkoliv) a milovat ho. Proto si o sobě myslím, že jsem málo pokorný.
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Lyryk: Máš pravdu, pokora mi uniká. Proto o ní potřebuju mluvit. Ale proč by zrovna to mluvení o pokoře mělo být nepokorné, to nikdy nepochopím. Nepokorné je říct: "Tak, TOHLE JE pokora a říkejte si co chcete, já a jenom já mám pravdu." Přece pokora znamená i prohlásit: "Jsem málo pokorný." Nebo ne? Prokletí: že jsi staromódní je dobře v tom významu, že pokora, víra, čest a úcta pro tebe nejsou prázdná slova.
29.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Lyryk: určitě to je soukromá vnitřní hodnota, ale netuším, proč by se veřejným přetřásáním měla ponižovat. Spousta lidí netuší, že by měli být pokorní a tohle je (řekl bych) jedna z cest, jak se to můžou dozvědět. Nikdo po nikom nechce, aby si dával před ostatníma srdce na dlaň, to ne. Jenom aby řekli, co si myslí o tom, co je pokora. Prokletí: netvrdím, že víš, co je pokora. Pokoru můžeš cítit, pokorný můžeš být. A jestli jsi staromódní, je to jenom dobře.
25.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Souhlasím s Prokletím, je to víc než úcta, snad by se dalo říct oddanost, ale asi to nebude to pravé slovo. Jak píše Kryl Pokora - to je Všechno obětovat Nechtít nic A to je na tom krásný. I s Miroslawkem souhlasím, ale ne úplně stoprocentně. Definovat pokoru určitě není nepokorné, nepokorné to bude myslím tehdy, až si budu myslet, že mám určitě pravdu.
29.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
JiKo: no to je prostý. Je to nejistota (jak ta reakce na kritiku, tak ta básnička). S odstupem času jsem to pochopil.
25.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
No, když jsem to napsal tak mi to jako bilancování nepřišlo, spíš mi to trochu připomnělo Kunderův Žert (a že se mi moc nelíbil) - ale "politická satira" tohohle ražení už je naštěstí pasé, takže budete mít všichni kousek pravdy. Děkuju.
31.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Člověče, nějak si nejsem jistej, jestli tam máš správně vazby u všech uhlíků. Ale chemie, to fakt není můj obor...
15.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Tak takovýhle díla, to je radost kritizovat. A že je jich na Písmákovi požehnaně. Má kritika: nechte si ty trapný vtípky
15.12.2000 00:00 K dílu: JAK CHUTNÁ SMRT Mithrandir
Nevím jak se to hodí nebo nehodí, každopádně je to celkem pěkná pesimistická básnička :-)
15.12.2000 00:00 K dílu: Večer Mithrandir
Hezký.
15.12.2000 00:00 K dílu: O tom, jak potkali svého prvního Čecha Mithrandir
Je to fakt dobrý. Takový nestrojený a uvěřitelný.
15.12.2000 00:00 K dílu: Depka ze všeho Mithrandir
Upřímně, souhlasím s Viem. Psal jsem kdysi něco takovýho a vím, že člověk nemůže zůstat pořád takový. Nemůže se pořád přetvařovat, nemůže předstírat deprese. Neboj, dostaneš se z toho. To přijde samo, až tím budeš úplně unavená. A přijde to brzo, no a potom (jestli se psaním nepřestaneš) budeš teprve psát něco, co by se dalo nazvat básničkama. (Jako já :-))
15.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Výborný. TIP.
15.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Že by inspirace Krylovými 17 kryptogramy na dívčí jména? (Ale ty jsou rýmovaný...) Ale jinak celkem pěkná... (Vlastně, tady jsou taky pokusy o rým, no ale...)
12.12.2000 00:00 K dílu: Osamělá duše Mithrandir
Optimistický. Trochu divně rýmovaný, ale optimistický.
12.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Bolest. V duši, ale stačí to. Bolest na těle s bolestí na duši, to je tahle básnička. Pěkná. Ale takovýhle dílka, co jdou až do krajnosti, já zrovna nemusím.
08.12.2000 00:00 K dílu: Seznam Mithrandir
Opravdu pěkný. Optimistický. Ale moc takovejch lidí asi není... :-(
12.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Dílo :-) opravdu v šesté sloce naráží na něco, co není zrovna vysvětleno (ztracená láska, ale už hodně dávno), ale doufal jsem, že to z toho nějak vyplyne. Silný závěr? Tak jsem to zrovna cítil. Ale říkám znova, psal jsem to před rokem, a to jsem byl úplně jiný člověk.
08.12.2000 00:00 K dílu: Hwalentůra Mithrandir
Moc pěkný.
08.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Opravdu toho moc nezbylo Snad pár rýmů v paměti Ne to co by zabilo Jen láskyplné objetí Času Leč bezčasého
19.01.2001 00:00 K dílu: Mithrandir
Anonym: možná klasické, ale tohle je moje první (a asi i poslední) takováhle básnička, takže je mi to celkem jedno.
07.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Moc pěkný. Zaslouží si TIP. Víc nemám co říct. Snad jenom že to je hodně hluboký a v něčem takovým se rád topím. Děkuju.
05.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Parodie? Kdepak, jenom prostě taková hříčka. Opravdu, jenom odpověď na otázku, jestli mám rád podzim. Hlavou se mi v té chvíli honilo hodně věcí, to je pravda, ale snažil jsem se to pojmout chronologicky, jak jdou roční období za sebou. A ke každému jsem napsal to, co mně napoprvé napadlo. Nehledal jsem žádný hluboký význam, tohle je jedna z těch básniček, kde si osvojuju rýmování. Ale zdála se mi na uveřejnění docela vhodná (taková neutrální).
01.12.2000 00:00 K dílu: Závist přes práh smrti Mithrandir
Něco tam bude. Neřeknu jasně co, ale je to tam. Dobrá básnička a TIP.
01.12.2000 00:00 K dílu: Pouť snu Mithrandir
Dobře načatý - nechybí tomu ale konec? (Vlastně, ono je to moderní, nechávat otevřenej konec, co?) Dobrá básnička.
07.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Souhlasím. Na Kryla nebudu mít hodně dlouho :-)
05.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Ještě mě tak napadá, myslíš že by tento Jasánek napsal: "Proč pláčeš lide zděšený vždyť tenhleten trest Boží jen odplata za vaši lest" Osobně si myslím, že za jedinou zmínku o Bohu by ho hnali. A úderná báseň? Snad proto, že: "Už vrazi zase jdou tak jako prve Nebylo ještě dost přerudé krve" a tak podobně? Ne, opravdu nejde o vrahy z Wallstreetu ani o žádné jiné konkrétní vrahy. Když se podíváš na "Jediný jenom vrah ty hrůzy koná" tak by snad mohlo být jasno. Ale nevadí. Jsem vděčný za každý názor. A budu se snažit psát tak, aby se o tom už nedalo prohlásit, že je to úderná báseň ala Dušan Jasánek.
05.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Dušan Jasánek? Proboha, to snad ne! Nevím, co k těm kritikám napsat, ale děkuju za ně.
05.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Děkuju. Jinak, rozsekané a poslepované? Možná, mám při psaní dost problémů soustředit se na téma. Asi je to tou délkou, ale mně to prostě nějak vyplyne z textu. Snažím se každý slovo vysvětlit a občas se zamotám. Ale děkuju za kritiku.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Netuším co k tomu říct. Něco uvnitř mě přitahuje, ale nevím, co to je. Pěkná báseň.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mohl bych... Mithrandir
Když slova odletěla Nemají ústa píseň co by pěla Leč co tedy s tím? Vždyť je to pořád ještě pouhý básně stín...
01.12.2000 00:00 K dílu: konec Mithrandir
Dokonalost v několika slovech. Děkuju
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Nohavicu bohužel neznám (všichni ho vychvalují, a asi oprávněně) a alkoholický písničky, tak z těch je mi na zvracení. Ale že to mělo bejt vtipný, to jsem pochopil, někomu to možná i bude vtipný připadat. Možná i mně... někdy... jinak dobrý
01.12.2000 00:00 K dílu: Chobotnice Mithrandir
Začátek je celkem podivný, ale prosím: i chobotnice může být obraz. Dobrá básnička
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Epika a nic než epika. A dobrá epika, trochu brutality se občas hodí. Leč nepřehánět...
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Řekl bych že občas vůbec nějaký to klišé neškodí. Ostatně, posuzovat básničku z jazykovýho hlediska umí kdekdo. Nechci tím nic naznačovat. Básnička je to dobrá, i když bych možná někde pár slov nahradil. Pěkný.
05.12.2000 00:00 K dílu: MILOSTNÁ Mithrandir
Uh, pravda...
01.12.2000 00:00 K dílu: MILOSTNÁ Mithrandir
Vždyť je to blbost.
01.12.2000 00:00 K dílu: Hrajeme hru života.... Mithrandir
Fakt dobrý, nemám co bych dodal. TIP.
02.12.2000 00:00 K dílu: Doma Mithrandir
To je fakt, tak se to dá taky použít. Ta samota mi tam potom nějak nepasuje, ale to je už jenom tvarosloví. Pěkný.
01.12.2000 00:00 K dílu: Doma Mithrandir
Takova zamilovana versovanka. Celkem hezky. (Jinak: z komatu SVÉ samoty - samota je ženský rod).
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Ta báseň hoří Leč plamenem chladným A předsudky boří Že je rým a taky rým Ale jinak to moc nechápu
01.12.2000 00:00 K dílu: Účet Mithrandir
Poněkud více hrozné než jest zvykem. Ne, děkuji.
01.12.2000 00:00 K dílu: Smrt a ty... Mithrandir
Je to takový divný, ale čiší z toho hrůza a chlad. Občas je to potřeba. Díky
01.12.2000 00:00 K dílu: Přichází čas Ledové královny Mithrandir
Kdyby to bylo bez těch opiátů, neměl bych výhrady. Jinak výborný. TIP a dík.
01.12.2000 00:00 K dílu: Ticho (k svátku...) Mithrandir
Namísto ticha v duši se zvony rozezní. Asi se tetelí blahem. Výborná básnička za TIPík. Děkuju.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Je to takový celkově podivný. Někdo by to asi moh považovat za povedený, ale já to asi nebudu.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Takový celkový no výborný. Sny já rád. TIP a poděkování.
01.12.2000 00:00 K dílu: Maliny Mithrandir
Čeština je sice příšernej předmět, ale ve škole se básničky fakt psát nedají.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Tak to je konec. Epika to není. Ale je krásný, když někdo v básničce pojmenuje osoby. Toho jsem se nikdy neodvážil. Hezká básnička.
01.12.2000 00:00 K dílu: Nažer se! Mithrandir
Krátký a výstižný.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Že by lyrika přírodní? Ale docela pěkná.
05.12.2000 00:00 K dílu: Myšlenky Mithrandir
Taková hra se slovy nemusí vždycky dopadnout dobře. Ale tady dopadla skvěle. Sice nemám básnický experimenty v jakýkoli podobě zrovna v lásce, ale tohle chce tip.
08.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Moc pěkný. Bohužel si myslím, že to ještě dlouho nebude otřepaný téma.
12.01.2001 00:00 K dílu: Láska promovaného inženýra Mithrandir
O výsledku tady nikdo nemluví!!! Ne že by nebyl dobrej, to je a to tak, že hodně, ale jestli se JiKo inspiroval něčím, tak určitě není originální. Ale on (jak říká) se ničím neinspiroval, vymyslel si to sám a já jsem se mu omluvil, takže to považuju za vyřízenou věc.
02.12.2000 00:00 K dílu: Láska promovaného inženýra Mithrandir
Já jsem tu knížku čet, takže mi to připadlo prostě a jednoduše okopírovaný. Jestli nebylo, promiň.
01.12.2000 00:00 K dílu: Láska promovaného inženýra Mithrandir
Takže ad originalita: Raymond Queneau - Stylistická cvičení = 99 variant na totéž téma. Máš ještě co dělat. Kdybys napsal, kde ses inspiroval, bylo by to férovější. Ale jinak - ucházející.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Jedna jediná myšlenka o jedné jediné myšlence. Trochu podivné. Asi schází inspirace, co? Nebo je jí přebytek, ale nedokážeš jedinou myšlenku uchopit. Takže se donutíš napsat o tom, jak kolem tebe krouží múza, ale neodvažuje se tě políbit. A beznadějný pohled do budoucna? Takže dohromady básnička o básničkách? Proč ne. Taky jsem napsal něco takovýho, ale trochu jinak. Takže - jinak...
05.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
"Matka církev" - obrazné pojmenování. Alegorie - občas dobrá věc.
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Vypadá to trochu jako verbování nových oveček pro matku církev. Možná bych to zkusil napsat víc alegoricky...
01.12.2000 00:00 K dílu: První polibek Mithrandir
Hm. Jsem asi divnej, ale nechápu to. Není nač si stěžovat.
02.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
Drsný, to je jenom takovej výraz pro naprostej údiv. A možná taky pokus o originalitu, kdo ví?...
01.12.2000 00:00 K dílu: Mithrandir
TAK TO JE DRSNÝ... Fakt dobrý :-))) To chce TIP.
01.12.2000 00:00 K dílu: Katarze 2610 Mithrandir
Očištění? Od čeho? Ten jediný prvotní hřích nesmyješ. Fakt hezký.
01.12.2000 00:00 K dílu: Modrá smrt Mithrandir
K ničemu.
01.12.2000 00:00 K dílu: zavřeni Mithrandir
Velmi prapodivné. A navíc poněkud neuměle rýmované. Zavřeni rychlostí světla ??? CO TO JE? (snad básnický obraz?)
Nahoru