| 12.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| výborná | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: Píseň pro Nicolette | dívka |
| Když myslíš... Kde je ten jenyk, co píše dobrý básně ? Nichts für ungut. | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: Rudá armáda | dívka |
| yeah | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: First Day Without You | dívka |
| Krutá literatura. Jestli tohle používáte na škole, pak mnoho věcí chápu. Mrkněte na něco s „akreditací“ – třeba i pro střední školy. Nebo si stačí kdekoliv najít vzdělanostní hierarchii pedagogů (proč asi má učitel na SŠ jiný titul než profesor na VŠ). Leccos vám dojde. :) | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: First Day Without You | dívka |
| Nejlépe bude, nebudete-li posuzovat čtenáře dle délky pobytu na Písmáku. A vemte encyklopedii a nalistujte si, kdo je to profesor a student – stačí klasický slovník cizích slov :). | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: First Day Without You | dívka |
| Ještě koukám na vaší pejdž, wětry, a taky závidím. V tomhle věku „studovat“. Ale asi jste to popletly. Na středních školách nejsou profesoři a nejsou tam ani studenti. Ale zní to v rané pubertě líp, to asi jó. :o) | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: First Day Without You | dívka |
| No, jsem tu třetím rokem. A nejsem ni slečna, ni paní. Bohužel, i to je Písmák. Šáteček. | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: First Day Without You | dívka |
| Průměrný průměr. I když teď teda spíš lepší průměr. | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: Herpes | dívka |
| ani haiku neexistuje | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: Herpes | dívka |
| to je dobrý haiku :o) | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| achjo | ||
| 10.09.2005 00:00 | K dílu: V týhle hektický době | dívka |
| achjo | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: --~=!!! NUTNÁ OBRANA !!!=~-- | dívka |
| Moc jsem se nasmála, stewe :). Miluju metrosexuály. Užij večera. | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: --~=!!! NUTNÁ OBRANA !!!=~-- | dívka |
| ja kdyz vidim koninu, tak se vyjadrim moc rada :) No ovsemze - vem si staty s nizkou gramotnosti (dejme tomu odpovidajici te tve) a porovnej je se staty s gramotnosti vyssi. Co se tyce zavazne nasilne kriminality, budou na tom ty druhe vyrazne lepe. Chapes zaver ? :o)) | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: --~=!!! NUTNÁ OBRANA !!!=~-- | dívka |
| A nečil se. Je to přece argument k věci, který by stál za uvážení :-). | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: --~=!!! NUTNÁ OBRANA !!!=~-- | dívka |
| stewe, a proč se nejdřív nenaučíš česky ? To by bylo přínosnější než tyhle nesmysly – ostatně – kulturní úroveň národa souvisí s jeho morálkou :o). | ||
| 09.09.2005 00:00 | K dílu: --~=!!! NUTNÁ OBRANA !!!=~-- | dívka |
| to je ale ptakovina | ||
| 09.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| ja myslim, ze uz ti kazdej rekl, ze tam nikdo nepujde obcas i s duvody :o) | ||
| 09.09.2005 00:00 | K dílu: První syn | dívka |
| je nadhernej :) moc moc moc gratuluju a at roste | ||
| 07.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| standa : peknej prispevek | ||
| 07.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| Che : to je nahodou docela fajn prolog :) hele, nemas ty nahodou zloutenku ? :-) | ||
| 06.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| Krasnej clovek, statecny chlap, vyrazny umelec. A taky mel pevnou a rovnou pater - coz se dalo vypozorovat treba v jeho vztahu ke komousum. | ||
| 09.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| neschazi :) | ||
| 09.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| maturita na Slovanskem namesti - muj byvalej gympl :o) Jednou u nas byl na navsteve v literarnim seminari - povidal nam o svych hrach, o svych uspesich, o svych propadacich, o tom, proc jsou komunisti spatni a proc ho vyskrtli z FF MU. Velmi, velmi inteligentni, nadany a vtipny clovek, kteremu kupodivu neshazi nadhled. A tuhle nedavno jsem ho slysela i v jedne debate na CRo a zdal se mi byt este lepcejsi :o). To bude fajn kurz. | ||
| 12.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| tohohle mam rada a mam ho doma kompletne :) | ||
| 05.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| P_O : kdybys umela cist, odpoved na svuj dotaz najdes vyse :) | ||
| 04.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| aha mne zas kazdy, kdo krici, ac mu musi byt jasne, ze nedopadne jinak nez predchozi tucet kriklounu, jako blbec prijde. Budiz, jiste se najdou i taci, kterym to prijde vhodne...ac teda ta kontraproduktivita...no nic. Tenhle problem mi pripomina stezujici si prodavacky, co pracuji v nonstop hypermarketech. Nikdo je nenuti zustat. At zije liberalismus...a je to tak spravne. Akorat by me teda zajimalo, proc behas od diskuze k diskuzi a potrebujes kazdemu sdelit svuj nazor :o). Ale to je taky tvoje vec. | ||
| 03.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| myslim, ze upozorneni tohoto typu je tu vic, nez je zdravo - a nemam dojem, ze by cokoli urychlovaly (logickou uvahou dojdes k tomu, ze ani timto nic neurychlis) upozorneni na to, jak vypada tvoje chovani, kdyz na to kouka nekdo nezaujaty | ||
| 03.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| bylo to upozorneni, ne obvineni pokud je hodlas piplat, je to tvoje vec a je to v poradku pokud na nej hodlas kaslat, je to tvoje vec a je to v poradku jen jsem ti chtela rict svy dojmy z tehle a nejen tehle tve akce treba proto, ze te mam rada pokracovat take v nicem nechci, neni v cem. Jen jednorazovka. se mej | ||
| 03.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| ber to, jak chces, pavle citila jsem jako svou moralni povinnost te upozornit na to, ze - pri pohledu z vnejsku - se uz opravdu chovas jak blbec | ||
| 03.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| chrouste, s prominutim, proc nejdes podporovat Lyryka v jeho aktivitach a potrebujes rypat do veci, ktera ma sama se sebou ted dost problemu - z pochopitelnych duvodu. Nejdriv jsi rval, ze ti vadi Lyryk, ten je pryc, a uz ti vadi dalsi. V podstate souhlas s Emptym, jen bych to mozna rekla slusneji. | ||
| 02.09.2005 00:00 | K dílu: | dívka |
| to je strašný...jak má každej pocit, že jeho vyřvávání něco spraví vykašli se na to | ||
| 01.09.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| Havranko, radeji priste bez avizek. Ja z komunistu blinkam (vskutku za to nemuzu) a musim se pak uklidnovat nad desetitisici lidi, co uz podepsali petici na jejich zruseni. Toz aby tu nebylo osklivo. P_P : juuu...ty fakticky volis modry ptaky ? Bych to do tebe ani nerekla :o). Ja je volila jeste naposledy pri volbach do zastupitelstva. Ale pristi rok asi dam hlas lidovcum. Liberalismus je fajn, ale musi byt v te vlade nekdo, kdo nedovoli, aby se rodiny s deckama valely po krajich chodniku. | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| to mas pravdu, uz te nebudu cist. Jedno "zvyklat" za vecer mi docela stacilo :). Do strany bych, Feanore, nevstoupila. Kvuli komunistum umrel muj dedecek. dobrou, uz radeji bez reakci | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| 1) mas pravdu, to mozna narusuje. Na druhou stranu to objasnuje muj nazor stran naproste stupidity komunismu. Ke dvojce se vyjadrovat nebudu. Jakkoli sama nenalezim k zadne cirkvi, nazory typu "vira je fanatismem" se nehodlam zabyvat. Vic nez o cem jinem svedci, bohuzel, o primitivnosti cloveka, ktery je vyslovuje. - Obecna poznamka. Snad to muzeme ukoncit. Dobrou noc. | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| 1) takhle podano mozna ano. Jenze principem demokracie a trzniho hospodarstvi je mj. i to, ze se pozice na onom "konzumnim zebricku" mohou prostridavat. Ba dokonce ze se prostridavaji temer zakonite. Kazdej muze. Coz je mj. take duvod, proc je trzni princip hospodarstvi udrzitelny a nebouri se proti nemu masy lidi. Ten POTENCIAL, MOZNOST. Tohle komunismus a centralne planovane hospodarstvi nema. A proto se take samo vycerpalo a slozilo. 2) Vatikan zabavit muzes, cirkev nezrusis :). Cirkev totiz neni nemovitost, ale nazorove pribuzni lide. A tech je vice nez miliarda :-). | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| 1) nejsem si uplne jista, zda ma tva poznamka logiku. Minimalne ma, rekla bych, vicero interpretaci (koukni na schema toho sdeleni :-)). Mohl bys to zkusit, prosim, jeste jednou jednoznacneji ? 2) precti si, co jsem napsala. Nemluvila jsem o strane. Ale o narodu, ktery si ji dobrovolne vybral jako sveho spravce a predstavitele. Proc nezrusime Nemce ? A jen tak btw. - cirkev neni mozne "zrusit" :). Pocti si v rimskych dejinach tesne po prelomu letopoctu. 3) jde o nazorovy postoj strany, ktera se ani nedokaze shodnout na zretelne omluve za zverstva ji napachana. A takova by nemela existovat. | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| JM : podivej, na takovy placnuti do vody me nemusis upozornovat. Bud dej argumenty, muzeme si podiskutovat, dokud to jednoho neprestane bavit, nebo se na to radeji vykasli. | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| feanor : davat sanci vykoristit a mit v zakonech (pekne je to videt na tech danovych) vykoristovani je velmi vyrazny rozdil No - o tom, ktera eticka a nazorova stanoviska kdu-csl representuje se da celkem s uspechem polemizovat. Staci mrknout na nektera hlasovani z PS nebo i nazory jednotlivych clenu...ale nechme to byt. Argumenty tohoto typu jsou demagogii. Krestanstvi jako takove se zmenilo ve sve externi podobe; zvlaste pak katolicka cirkve, ktera toho ma na uctu (z pochopitelne historickych) duvodu ponejvic, se za prohresky velice vyrazne omluvila. Navrhoval´s bys diskuzi o legitimite naroda nemeckeho, protoze si v minulosti z vlastni vule a ustavni cestou zvolil vrahy a pozdeji proti nim defakto nevystupoval nijak vyrazne ? Ne, snad ne. Reknu ti, kde je rozdil. KSC/M jako celek nikdy neprojevila vyraznou a jednoznacnou litost nad udalostmi (predevsim) z obdobi normalizace. Narozdil treba od katolicke cirkve ci nemeckeho naroda. Cosi ve forme omluvy probehlo pri prevratu (fakt, jak malo lidi o tomto aktu vi, vypovida dost o jeho povaze) - tenkrat ovsem nebylo moc na vyber. Jsou jedinci, kteri by radi omluvu zopakovali hlasiteji a jednoznacneji - napriklad poslanec Dolejs. V samotne KSCM maji realne podporu velmi smesnou - neni to o leccems vypovidajici ? Dalsi zajimavou aktivitou bylo podupavani jistych clenu u hrobu jednoho z nejvetsich vrahu nasi moderni historie. Snad neni treba se rozepisovat. Zveda se mi zaludek, jen na to vzpomenu. Komuniste defakto nerespektuji historicka fakta - prekrucuji skutecnost. V tomto smeru bych ti doporucila dva zdroje - v prvni rade jsou to Halo noviny a v druhe tiskovina Nase pravda (pekny nazev, ze ? Osobne mi pripomina skiny vykrikujici, ze v koncentracnich taborech nikdy zadni Zide neumirali. Asi jen subjektivni asociace.). O jejich amoralnosti svedci mimo jine i fakt, ze si odmitaji zmenit i ten nazev, ktery - opravnene - pripomina mnoha lidem celkem nedavna zverstva. Tyka se me to temer osobne - ac jsem v teto dobe nezila, mam v rodine i mezi znamymi lidi, kteri komunistickym rezimem v nejtuzsi fazi velmi silne trpeli. A malokdo normalni nemuze nechapat, ze pro takove lidi je pohled na dnesni tresnicky bolestnym a svym zpusobem ponizujicim. A to je spatne. Rada bych upozornila i na nedavne diskuze stran potencialniho statniho svatku - za obeti komunismu. Mrkni na hlasovani poslancu KSCM. --- Nebudu to po sobe cist, pardon za preklepy. Snad nemas potrebu chytat se pripadnych nespravne zvolenych slov, pretuku ci drobnych chyb. | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| feanor : ma definice lepsiho cloveka je - ten, ktery se neprizivuje na schopnostech jinych (plati defakto ve vsech moznych oblastech lidskych cinnosti a schopnosti) odpovez mi, prosim, ty : z jakeho duvodu by se - dle tebe - dalo rozumne diskutovat o i/legalite kdu-csl ? | ||
| 31.08.2005 00:00 | K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ? | dívka |
| ne, neni A lidi, kteri komunisty voli, je mi z hloubi duse lito. Zavistivi chudaci, co museji brat lepsim. | ||
| 06.09.2005 00:00 | K dílu: Správce neumí smazat zakázaného uživatele?? | dívka |
| myslim, ze se rika "lzes jak kdyz tiskne" :) | ||
| 04.09.2005 00:00 | K dílu: Správce neumí smazat zakázaného uživatele?? | dívka |
| jak az hluboko... Lyryku, prvotni pobaveni z tebe prechazi v hlubokou litost. (Jinovato, prvni, kdo si stezoval na technickou chybu, nebyla Vella, ale Lyryk :o)). | ||
| 07.09.2005 00:00 | K dílu: zmatek | dívka |
| chacha :o) pekna konina | ||