| 06.04.2009 20:42 | K dílu: 18 | Skafararix |
| Neviem Paulart. Nepisem uz haiku takze tak skoro asi nie. Pekne dni do ceskych hor a hajov vinsujem!:) | ||
| 03.04.2009 23:28 | K dílu: 18 | Skafararix |
| Ano. Konecne cosi! | ||
| 24.03.2009 00:05 | K dílu: Bližšie? | Skafararix |
| Mudry to clovek. | ||
| 17.03.2009 19:05 | K dílu: .uphobia | Skafararix |
| Vdaka za postreh Norsko... asi mas pravdu, je tam volako vela tych slovies v rovnakom tvare. | ||
| 19.02.2009 17:17 | K dílu: .tak vravel jazvec | Skafararix |
| Jaaaj boze dievka sak neprekrucaj!:) V tejtok veci som chcel mat zeny bojovnice, jasne ze v reali mam rad tie jemne citlive ved som ti vravel ze si na mna moc vysoka a vobec kratke vlasy hehe:) | ||
| 19.02.2009 08:43 | K dílu: Na konci nášho sveta | Skafararix |
| Poezia! | ||
| 19.02.2009 08:42 | K dílu: Klenotníctvo v tvojej dlani | Skafararix |
| Fuu.. viem ze velmi osobne, no pre mna ako nestranneho pozorovatela trochu preplacane a prilis... Tazko citatelne kvoli dlzke viet a vsimol som si ze ty sa celkovo neparas s clenenim strof apod... Pomohlo by to citatelovi orientovat sa a umocnilo iste zelatelne verse... neviem. Bru noc:) | ||
| 19.02.2009 08:38 | K dílu: .tak vravel jazvec | Skafararix |
| A dazdova zienka: Luna je preto bo je to zena a ja mam rad zeny bojovnice hehe:) Mesiac s namazanym ksichtom by vyznieval skor ako opilec...hu. | ||
| 19.02.2009 08:36 | K dílu: .tak vravel jazvec | Skafararix |
| Dakujem vam obom... K Vlockaa: Temovo osuchany a furt o tom istom? Eko temu som pokial viem tento ani predosly cely rok nepouzil, posledne len laska, erotika atd... Cize trosku nechapem. "Oslobodiť sa od predsudkov myslenia...od konštrukcií, v ktorých akoby si uviazol...hlavne v jazyku": - Nepozname ale mozem ti povedat ze myslienkovo som velmi velmi slobodny a nevadi mi temer nic, predsudkov mam malo:) V "jazyku" - tohtorocne basne su ine ako moje predosle a maju iny komplikovanejsi jazyk ktory moze vyznievat ze neplynie a ze je umely... no len skusam co to da sa niekam v tvorbe posunut bo sam som citil to zaseknutie v istom rytme ... preto teraz pisem inak co je dla mna ocividne. tebou spominane "jazyk jazvy vyrezane mlcanim" nie je komplikovane... vers je spojeny s prvym cize citas "jazyk ma jazvy / vyrezane mlcanim" - je toto komplikovane? Tak potom je komplikovana poezia ako taka... a tusim z casti poeziu odlisuje od prozy - mystifikacia vyznamov, prenosy, symboly atd... Zaver vadi najviac? "ako na počiatku, keď ráno vyšlo desať sĺnk a na oltár padla rozpraskaná rozeta..." - Ako ho chapes? Ako utok proti cirkvy? Ano je to utok:) Povodnych kultov a Matky Zeme proti importovanemu monoteizmu ktory tu nemal tradiciu a prirodu zdegeneroval na puhu materiu ... + 10 slnk je z jednej z najstarsich Cinskych legiend z Piesni hor a mori ... (tieto nove veci v sebe maju mat dost symboliky a mozne je to pre mnohych necitatelne to priznavam) A jo mohol som z nieco miniaturu no pre mna bola vyzva napisat nieco dlhe s hlavou a patou co by nemalo v sebe veta ci obmedzit ju aspon na minimum... chcem sa vyvijat a miniatury s pointou - mozno inokedy:) Kazdopadne mila Vlockaa...dakujem ti krasne za tvoj cas a ochotu kriticky reagovat, velmi si to vazim a viem ze mas v comsi pravdu ... ak hore napisane reakcie vyznievaju utocne neber to tak... som len po nocnej unaveny a neschopny formulacie... Maj sa ! | ||
| 17.02.2009 10:52 | K dílu: 20 minut štěstí | Skafararix |
| Nezne, citlivo zachytena momentka co hreje tak ako ten pomaly pity cajik... | ||
| 17.02.2009 00:41 | K dílu: 12 8 08 | Skafararix |
| Co na to povedat? Kedze je uz temer 1.00 tak sa zmozem na jednoduche hodnotenie v tvare "vtipne, ma to smrnc a napriek absencii poetiky je to basen jak svina!":)* | ||
| 17.02.2009 00:09 | K dílu: .vodoprázdnosť | Skafararix |
| Hoj hoj Panna zazracnica!:) Dakujem za otresnutie hviezdou (odkaz na vojska Varsavskej zmluvy braniti nas prichodiace?:) A priznavam, Buzassyho som akurat pred par dnami cital, no tuto som v tej zbierke "Basne" zo 70tych rokov nenasiel. Boli tam vacsinou viazane verse... Basen, co predkladas je veru krasna, podozrivo podobna tej mojej, i ked priznavam - lepsia:) Howg! | ||
| 16.02.2009 19:33 | K dílu: Viac snahy | Skafararix |
| "je to škoda / niektorí ľudia strávia / celý život skúšaním / niektorí ľudia premárnia / celý život skúšaním" - toto je tam akosi naviac. posobi to lacno a rusivo akoby z uvahy o "Snahe" na ZS... Ako uz ktosi spomenul predposledna sloha naj... no ako celok to zlyhava a nie prilis zaujme. Preplacane... hold co uz chlopce ale verim ze sa mas fajn v Brne nestastnom:) | ||
| 16.02.2009 19:14 | K dílu: Aby bylo jasno | Skafararix |
| :) | ||
| 16.02.2009 19:14 | K dílu: Voda | Skafararix |
| Voda je len toto? Hmm... U vas asi ina tecie:) | ||
| 15.02.2009 18:07 | K dílu: pes, boh a clovek | Skafararix |
| Dost ukecane na to, co to ma povedat. A suhlasim a Assurom o tych zatvorkach. Celkovo to vyznieva az prilis neupravene na to aby to bola dobra basen... | ||
| 15.02.2009 12:32 | K dílu: dni sú iba noci, kedˇz bielok vyšlaháš penu s lentilkou | Skafararix |
| Co ja viem... predstavivost mas, to upriet nemozno, no zacina mi to zniet trosicku ukecane... | ||
| 15.02.2009 12:28 | K dílu: V súhlase odsúvaj | Skafararix |
| Trosku som sa stracal v tej akoby jednej dlhej vete - basni. Ale kazdy inak cleni basne, takze je to v poriadku. Prajem pekne dni! | ||
| 15.02.2009 12:27 | K dílu: Bankomaty na city | Skafararix |
| Mozno to nemalo, no velmi vtipne je to:). "Po vlozeni penisu zadejte pin"... Kde ty na to holka chodis?:) | ||
| 13.02.2009 09:58 | K dílu: .a tak sme sa dali dokopy | Skafararix |
| Richard o com to preboha hovoris? Ake abstraktne podstatne mena? Co si sezral LSD, ked tvrdis ze "noc" a "slepota" su "abstraktne podstatne mena"?? WTF? Noc je abstraktna? Spytaj sa slepca nakolko je slepota konkretna! A ku genitivkam. Zahajujem boj za ocistenia ich mena v divnom netovom pisatelskom hnuti. Ludia ved cosi citajte a vidte, ze je to nepostradatelny prostriedok poezie a skus najst jedineho autora co ju nepouziva! Uz ma tato tema nebavi a uzatvaram ju:) Kazdopadne dakujem za dlhsie komenty. Vazim si tvoj cas. Maj sa krasne. | ||
| 13.02.2009 09:55 | K dílu: .kvapľová výzdoba | Skafararix |
| Pochopitelne, ze si pocut Richard. Je to v kazdej druhej rozpravke:) | ||
| 11.02.2009 21:09 | K dílu: Pravda | Skafararix |
| Heh ale neprehanaj a najma pis! Cakame na novy tovar:) | ||
| 11.02.2009 20:57 | K dílu: Kytica II. | Skafararix |
| Ma to fajn rytmus a hlavu aj srdce. Paci sa:) | ||
| 11.02.2009 20:23 | K dílu: .kvapľová výzdoba | Skafararix |
| Cital... aj ja ho mam rad. A tvoju zaverecnu poznamku som akoze nepostrehol haha... | ||
| 11.02.2009 19:48 | K dílu: .kvapľová výzdoba | Skafararix |
| Co ja uz len mam s Laucikom mila Vlockaa?:) | ||
| 11.02.2009 15:31 | K dílu: O tom, kam patří naše city a náš rozum... | Skafararix |
| Ako vravis ... | ||
| 11.02.2009 14:36 | K dílu: Pomalu | Skafararix |
| Zaver tym zachvel tak ako mal:)* | ||
| 11.02.2009 14:20 | K dílu: .kvapľová výzdoba | Skafararix |
| Bohuzial, nedokazal som to naformatovat, tak aby boli vsetky pismenka pod sebou v jednom stlpci tak ako by to malo byt. I ked po formatovani vyzera vsetko v poriadku, vo finalnom nahlade to vzdy vyzera takto... ospravedlnujem sa za svoju neschopnost. | ||
| 10.02.2009 23:53 | K dílu: nit | Skafararix |
| Paradna... sanka dole. | ||
| 10.02.2009 21:11 | K dílu: Pravda | Skafararix |
| Smekam klobuk Karlito:) Fakt pecka... len tak dalej! | ||
| 10.02.2009 21:09 | K dílu: nedokončená pre auto | Skafararix |
| Tak som si dovolil aj ja do tvojej zasuvky nahliadnut a hehe celkom mile, i ked dost citelne neucesane, akoby len nedokoncena skica ... odporucal by som skrtat a mazat bo takto tam mas kopec zbytocneho balastu. Pisal som takisto ked som zacinal a bol ovplyvneny beatom, ved po case sam mozno zistis, ze takato forma ma obmedzenia a zmenis styl pisania... dovtedy prijemnu zabavu.:) | ||
| 10.02.2009 21:00 | K dílu: .a tak sme sa dali dokopy | Skafararix |
| Vdaka Hasdrubal za poukazanie na konkretne problematicke veci... budem o tom premyslat. A mozno mas pravdu, niekedy mam problem balansovat na hranicu sladkosti.. to vies laska hehe... a basenka vznikla za cca 5-10 minut cela ako ista forma zabavky, kratochvile ci pisania pre milu:).. | ||
| 10.02.2009 19:55 | K dílu: .a tak sme sa dali dokopy | Skafararix |
| Ale no Vlocka, snad kvoli na jednej genitivke nepada cela basen. Plus posledne dni som cosi pocital i zo slovenskej poezie a genitivna metafora bola pouzivana akosi pricasto i u autorov typu Ondrus, Stacho, tak neviem, ci sa da tvrdit o jej absolutnej neakceptovatelnosti v poezii... no budiz, mozno tomu len nerozumiem a napisal som dalsiu sracku :). Pekny den prajem! | ||
| 18.01.2009 12:52 | K dílu: Spolu sme a budeme jeden | Skafararix |
| Fajn. I ked skor nebasen ako basen, no vypovedne sa pod to mozem podpisat. Zaujalo.* | ||
| 12.01.2009 20:42 | K dílu: 4. | Skafararix |
| Hmm...fakt akosi haiku unikas a potom tvoje dielka unikaju mne. Neviem... | ||
| 12.01.2009 20:41 | K dílu: Medzi nebom a zemou | Skafararix |
| Hej. Dobre to znie. Celkom fajn udrzany balans medzi poeziou a patetickostou... spokojnost:) | ||
| 12.01.2009 19:57 | K dílu: Na dálku | Skafararix |
| Ano! Tot ono jest:) Si majsterka dievcenskej nezno jemnej lyriky...aaach. | ||
| 12.01.2009 19:55 | K dílu: Stretnúť chlieb a vodu | Skafararix |
| Priznavam, ze v takychto basnach mi tam chyba diakritika a nejake to clenenie, ktore by ich robilo jemnejsimi... inac fajn. | ||
| 08.01.2009 23:03 | K dílu: .moje meno je pes | Skafararix |
| Inspirovane cim dazdozienka? :) Nespavostou... dufam ze sa vam akcia proti uchylakom vo Vychodnych Karpatoch zadari. Aj Vilo mi pisal no nahle odchadzam zajtra do Nitry...takze sa ospravedlnujem. | ||
| 08.01.2009 15:26 | K dílu: Tvoje obrazy | Skafararix |
| Volajake ukecane... nechytilo ma to za vajcaa ako sa vravi:) | ||
| 08.01.2009 15:25 | K dílu: Ze snů | Skafararix |
| Wau. Paci sa a to dost. Neviem preco. Ale chytila...:) | ||
| 08.01.2009 15:23 | K dílu: .moje meno je pes | Skafararix |
| Je to chaos...pisal som to v noci bez sosoviek:) A uz sa mi s tym nic nechce robit...dakujem za vas cas. | ||
| 08.01.2009 14:17 | K dílu: .óda na radosť | Skafararix |
| Hej dakujem a ano jedine Cerna lovkyne to prekukla:) Poboznost chlast a lacna spiritualita to je moje... | ||
| 04.01.2009 18:23 | K dílu: Nazveš ma svojou | Skafararix |
| Vidim to ako Assur... | ||
| 04.01.2009 18:19 | K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky | Skafararix |
| Nazdar Deda!... Vdaka za slova, ved hej...vies ako to je s tym nestastnym pisanim:) | ||
| 02.01.2009 17:13 | K dílu: 1. | Skafararix |
| Hmm...nemamo to pre mna stavu po troch dnoch pitia...neviem sa k tomu vlastne ani postavit. :) | ||
| 29.12.2008 17:33 | K dílu: | Skafararix |
| Diky JT. Neuveris, no prave ked som tvoj odkaz na REM objavil, hrali mi do usi z mp3. Nahoda?:) | ||
| 29.12.2008 17:26 | K dílu: Tri o tebe | Skafararix |
| Cau kamo! A basta je dobra vec... paci sa, co viac povedat, uz asi len ze vsetko dobre do toho noveho roka v ktorom opat o cosi zostarneme. | ||
| 24.12.2008 23:55 | K dílu: Vône 2 | Skafararix |
| Toto vravi za vsetko: "nemáme už ani priestor kadiaľ sa obísť" Dobra je. | ||
| 23.12.2008 12:56 | K dílu: ten, tá - to | Skafararix |
| Hmm...rozhodne zaujimava. A dlho som ta necital a mozem povedat, ze je vidiet vyrazny posun v tvorbe - od konkretneho k viac abstraktnemu, co ti celkom slusi. Hodnotim kladne a prajem prijemne sviatky v lesoch ci v meste. | ||
| 22.12.2008 01:32 | K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky | Skafararix |
| Dakujem pani! Od Vas sa to veru ceni. Pekne sa mavajte pocas tych sviatkov podivnych. | ||
| 19.12.2008 10:44 | K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky | Skafararix |
| Hej aj ja som na tom podobne, a ten rus sa vola tusim Vlkodevka ci jak:) | ||
| 19.12.2008 10:09 | K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky | Skafararix |
| Dik Zbora? A fakt neznas? No ja si ta pamatam...neraz si sa tu u mna zastavil:) | ||
| 18.12.2008 20:41 | K dílu: Dolná 43,Banská Bystrica,10:42 | Skafararix |
| Ale niekedy sme kurvi a ludia nechcu byt priatelia s kurvami... niekedy je sebareflexia dobra vec. | ||
| 18.12.2008 19:31 | K dílu: Dolná 43,Banská Bystrica,10:42 | Skafararix |
| Posledny rok som chytal ludi az prilis zostra... viaceri sa so mnou prestali rozpravat. Asi to budem musiet prehodnotit. | ||
| 18.12.2008 19:30 | K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky | Skafararix |
| Dakujem vam pekne ludkovia moji verni. A nie nezabudol som na Vas a na pismak. Len som akosi nemal co cely rok povedat, tak som radsej drzal hubu. A ano Vaud vratil som sa z Belgicka a stihol byt aj par mesiacov v Londyne a vratit sa do tyzdnov dazdov naspat domov kde je iba blato a nik kto by ma volal laskou... a uz to asi bude tak ze pisem len ked sa citim na hovno... tak snad dlho nebudem:) | ||
| 18.12.2008 17:56 | K dílu: Dolná 43,Banská Bystrica,10:42 | Skafararix |
| Ono ono to je na dlhsiu debatu, niekedy sa uprimne vyjadrene pocity nestretavaju s pochopenim prijmatela a sposobuju nepredpokladane komplikacie:)..Pekny den prajem. | ||
| 18.12.2008 17:24 | K dílu: Dolná 43,Banská Bystrica,10:42 | Skafararix |
| Hmmm... a to ty si tiez z BB? Tak to si kludne mohla byt ako si pisala na rovnakom mieste v rovnaky cas ako ja, ked sa mi honili hlavou tie hluposti co som popisal:).. | ||
| 02.05.2008 20:09 | K dílu: Droste efekt | Skafararix |
| predposledna sloha o tom na com zalezi je vynikajuca. ozaj. mas moje uznanie a ozaj kamo pocuj ak si v brne aj na rok tak mozno budeme susedia bo sa ta asi od septembra stahujem:) | ||
| 02.05.2008 17:25 | K dílu: Plakát | Skafararix |
| ano suhlasim s Duchove... bohuzial:) ale inak fajn | ||
| 02.05.2008 16:20 | K dílu: .haikurin | Skafararix |
| dakujem rovesnici moji. potesili ste ma ale bartolomew rymy su kostrbate? a sak su skoro absolutne a tak primitine ze snad nemozu byt kostrbate sak totok je bondyho haiku keby ho pisal taketo by bolo o zvieratkach som si isty ze sa teraz na nas zhora usmieva haha a priamociari pav? a klaustrofobik? co to? nerozumiem... no proste ty si tam bol a videl tu scenu alebo ja? bo ak si to bol ty mozno okrem klaustrofobie dokazes i lietat v priestore:) a nepotrebujem: po dlhom case odo mna ci vseobecna kriza je tu? akosi nesledujem haha | ||
| 01.05.2008 23:45 | K dílu: Mžik | Skafararix |
| akesi nepochopitelne ci tazkopadne... | ||
| 28.03.2008 21:24 | K dílu: | Skafararix |
| Ahoj Paulart. Bud pozdravena a nie nie Holandsko ale Belgicko vlastne jeho severna holandsky hovoriaca cast Flamskom zvana. A ano vsicko v poriadku len uz nepisem a nechodim sem. Maj sa krasne v temnych hvozdoch Sumavy:) | ||
| 25.02.2008 00:13 | K dílu: indispozicia | Skafararix |
| fffuha dievocka a coze si s vlaskami porobila sak bez popisku by som ta snad ani nespoznal a taka pekna si byvala a tusim nie az tak blondata:) ... bud pozdravena inak mimorecou a chod do tych lesov aj za mna bo mne sa tu neda. cmuk cmuk | ||
| 25.02.2008 00:08 | K dílu: .nothing interesting | Skafararix |
| velka vdaka za pozastavenie mila ramia. pekne dni prajem z tepleho leuvenu. | ||
| 24.02.2008 23:52 | K dílu: .evelyna | Skafararix |
| fuuha kamo tak to by som si teda pozrel haha ale odkial to ty poznas sak si tak slusne na mna posobil;) | ||
| 24.02.2008 19:20 | K dílu: Foto Spišská odysea | Skafararix |
| a to boli aj nejaki divaci ci len ucinkujuci?;) | ||
| 23.02.2008 23:52 | K dílu: Dvě růže | Skafararix |
| trosku pateticke ale zaver to vytiahol a vonia mi:-) | ||
| 23.02.2008 18:22 | K dílu: Kam jsem to chtěla jet? | Skafararix |
| hmmm... neviem. ach. prepac a pozdravujem krasko huhu | ||
| 23.02.2008 14:12 | K dílu: .evelyna | Skafararix |
| dakujem vsetkym za pozastavenie a zlyvkuse chlape co je to prosim ta ci kto je ridskolan a ozaj od septembra budem zrejme prebyvat v brne tak sa potom musime skontaktovat. caf bratu v boji hehe | ||
| 25.01.2008 16:56 | K dílu: A spomenul som si | Skafararix |
| ano je dobra ... jazyk poeticky ako ma byt... yeah i like it:)...bud pozdraveny kamo | ||
| 25.01.2008 10:21 | K dílu: .pri splne podava ohen ruky | Skafararix |
| Hmmm...zvlastne prave pri tomto texte mam pocit ze je zoceleny a celistvy dost a vyznam dava jasne ... no mozno sa mylim. Kazdopadne dakujem za pozastavenie ludkovia mili. | ||
| 22.01.2008 17:22 | K dílu: .vernost | Skafararix |
| dakujem vsetkym ... co sa tyka konca co uz je taky aky je ... a tie mena nie su fabulaciou, my sa tak ozaj oslovuje takze pre zachovanie autenticity som to nemenil i ked to znie prapodivne ... majte sa krasne. | ||
| 21.01.2008 23:40 | K dílu: vsetky zahyby su velke jazera | Skafararix |
| paradicka ... fakt prijemne. pozdravujem do presova dievcina. | ||
| 21.01.2008 21:46 | K dílu: .vernost | Skafararix |
| vaud no my sa tak ozaj navzajom oslovujeme hehe | ||
| 21.12.2007 22:32 | K dílu: .labko | Skafararix |
| dufam ze ano mily ceder...dufam ze ano hahaha | ||
| 10.11.2007 17:59 | K dílu: .pre blazene zviera | Skafararix |
| Tomu ver ze sa vidime ... niekde niekedy opat. A dobre dobre budem teda psat... haha | ||
| 10.11.2007 17:55 | K dílu: .pre blazene zviera | Skafararix |
| dakujem priatelu ... velmi ma potesilo tu v meste kde mi nik nerizumie haha ... pozdravy z uprsaneho a veterneho Leuvenu posielam. Maj sa pekne | ||
| 02.10.2007 15:37 | K dílu: .nothing interesting | Skafararix |
| ahoj mila natasha...dakujem pekne za pozastavenie...velmi si ma potesila a vazim si tvoje pismenka na zltom pozadi;)...aj ostatnym samozrejme dakujem...potesi to tu pri meste Leuven huhu | ||
| 28.09.2007 22:38 | K dílu: .nothing interesting | Skafararix |
| ahoj ahoj hvezdinka...no hej veru hej som vo flamsku na takej jednej komunitke ze bereklauw...hmm kto by ma chcel navstivit tak totok je to www.bereklauw.be a mam sa celkom ok no da sa pomaly si na seba navykaaame...bozkavam a nak sa dari | ||
| 28.09.2007 19:16 | K dílu: Ach - kedysi | Skafararix |
| Ale ano stary moj priatlu..cosi mi to hovori dobra je. Pozdravujem Ta nastokrat. | ||
| 16.08.2007 16:46 | K dílu: dánsky denník | Skafararix |
| Je to pecka Palino. Sice som len letmo preletel a urcite sa vratim. Myslim na teba priatelu! Drz sa... | ||
| 08.08.2007 20:24 | K dílu: anamneza: civilizacna choroba | Skafararix |
| nemam cas...bojujem s trojanom a je to napinave:) a hej nedozvedel..len privonal hahaha | ||
| 08.08.2007 18:42 | K dílu: anamneza: civilizacna choroba | Skafararix |
| Ale aj jedno z moznosti ako sa vela dozvediet bez priamej otazky. Mam s tym dobre skusenosti hahaha | ||
| 08.08.2007 17:05 | K dílu: anamneza: civilizacna choroba | Skafararix |
| Hej diva bara...urcite sa ani neholis tam dole...no fuj! hahaha | ||
| 08.08.2007 08:34 | K dílu: anamneza: civilizacna choroba | Skafararix |
| A o Kantovom onom by som ani za toho Boha nechcel rozpravat a to uz toboz nie v lese... | ||
| 08.08.2007 08:33 | K dílu: anamneza: civilizacna choroba | Skafararix |
| Trochu neucesane, a zaver slabsi, mozno dost ocakavatelny. Viac pasazi trochu naviac, mozno by bolo dobre basen ozivit este cimsi. Ale inak sa mi celkom pozdava - ma tam par absolutne jednoduchych veci ktore su poeticke... | ||
| 23.07.2007 18:47 | K dílu: Vteřinkovka trčí! | Skafararix |
| Ide mimo mna. Nema ten haiku feeeling ci kieho dasa... | ||
| 23.07.2007 18:46 | K dílu: Prečo mesiac býva oranžový | Skafararix |
| Zaujal ma len obraz dietata placuceho v mobile...inak az prilis obycajna. | ||
| 23.07.2007 18:44 | K dílu: .bezruké hodiny | Skafararix |
| Dakujem JT, velmi si ma potesil. Tvoj nazor si vzdy cenim. | ||
| 22.07.2007 22:30 | K dílu: PIANO | Skafararix |
| Pozdravujem a nemo zavidim pianistovi:) | ||
| 22.07.2007 22:07 | K dílu: | Skafararix |
| hej. na to nezalezi. | ||
| 22.07.2007 19:45 | K dílu: | Skafararix |
| zmazali sa. | ||
| 18.07.2007 07:49 | K dílu: .bezruké hodiny | Skafararix |
| Ale pozrime ho, mudra kniha vravi nasledovne: 1. základná obilnina pestovaná pre zrno na výrobu múky (v západnej polovici Slovenska pšenica, vo východnej polovici raž) | ||
| 18.07.2007 01:24 | K dílu: .bezruké hodiny | Skafararix |
| Pokial viem zito je bud akakolvek obilnina alebo chlebovina...a ved z razi sa vyraba tiez fajny chlebi k - tmavy, razny!:) | ||
| 17.07.2007 13:05 | K dílu: Pět dějů | Skafararix |
| Dla mna velmi kvalitne napisane. Davam tip* | ||
| 17.07.2007 13:03 | K dílu: rozchádzanie | Skafararix |
| a neoplakavaj furt stare lasky...uz ma to nebavi citat:) | ||
| 17.07.2007 13:02 | K dílu: rozchádzanie | Skafararix |
| ale jo...da sa...i ked nic moc hahaha:) | ||
| 16.07.2007 21:56 | K dílu: Vyšlo nové Psí víno | Skafararix |
| V Zline som to videl napr. v knihkupectve Archa v hojnom pocte a takisto i v kniznici krajskej toho mali na mraky. Fakt celkom kvalitny casak. Odporucam. | ||
| 16.07.2007 20:42 | K dílu: Priemyselná re-evolúcia | Skafararix |
| Nic mi to bohuzial ci bohudiky? nevravi...ale napadol mi skvely text od HNF..."Zeme ma kadere z atomovy pomady a v rukach svira bioplyn, mam hruzu v ocich kdyz myslim na zitrek tohle jsem nevidel na platne kin" - punkovy skvost:) | ||