06.09.2007 10:18 K dílu: Boris marw
těša: dobrá kulisa - schodiště mám taky rád. dík za přečtení
30.08.2007 20:10 K dílu: Boris marw
lakrov: děkuju, jsem rád, že se líbí... já sám moc nevím co si o tom myslel, je to pro mě dost osobní téma, takže ani nemám ten správný nadhled. ale mělo by to být depresivní ;)
29.08.2007 17:36 K dílu: Boris marw
téda... děkuju moc!
19.08.2007 17:37 K dílu: láska je submisivní děvka marw
fakt dobrá... je to sice jen o té pointě konce, ale ta je vynikající. ještě jsem přemýšlel, jestli by to nechtělo ještě větší miniaturu... ale ne, dobrý to je :).
19.08.2007 15:02 K dílu: (Ne)Čtení mezi řádky marw
moc fajn
14.05.2007 16:04 K dílu: Kdo se nevyjadřuje k návrhu Kaplického knihovny, jako by nebyl! marw
vlastním tělem se pokusím zabránit prezidentovi pokud se pokusí vlastním tělem zabránit této stavbě :-)
14.04.2007 20:17 K dílu: Dotazník o poezii marw
Odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil. Koukám že tam máš napsáno, že tahle část je cílená na mladé lidi, kteří tvoří - tak to sorry :-).
14.04.2007 20:12 K dílu: Dotazník o poezii marw
No nechtěl bych zpochybňovat Tvou vědeckou práci, ale myslím, že výsledek nebude odpovídat reprezentativnímu vzorku mladé populace - respektive jiné výsledky dostaneš na učňáku a jiné na literárním serveru, kde se vyskytuje spousta podivínů, kteří se zabývají čímsi jako poezie :-).
01.04.2007 15:44 K dílu: Povídka měsíce - březen - hlasování marw
podepisuju všechno co bylo řečeno - ale zároveň bych podtrhnul to "v zájmu přežití soutěže"... takže koukejte všichni hlasovat ;).
01.04.2007 12:52 K dílu: Povídka měsíce - březen - hlasování marw
1. Já, Věra, dítě a pán s bombou " CHUDÁK DÍTĚ, pomyslela jsem si. CHUDÁK MATKA, pomyslela si Věra. Naproti nám seděl ten postarší pán s kufříkem a bombou a vedle něj kluk s notebookem na kolenou. Vlak pomalu, za skřípění brzd, zastavil. JEŠTĚ JEDNA ZASTÁVKA A BUDU DOMA, pomyslela jsem si. JEŠTĚ JEDNA ZASTÁVKA A BUDU MUSET OPUSTIT TOHO SYMPAŤÁKA, CO SEDÍ NAPROTI, pomyslela si Věra. " Výborné... žádné velké téma, napsané s velkou lehkostí a velmi půvabně zábavné - ovšem není to zdaleka nic na způsob rádobyvtipné historky, které se často vydávají za povídky a ze kterých je třeba zvracet. 2. Krátke leto 2 "Louvre, louvre, louvre... šepkal som si." Příjemně sentimentální a nenucené - moc fajn. 3. Pokoj č.4 "Postel jako bitevní pole." Byl jsem trochu na rozpacích když jsem to nominoval - možná to patří spíš do poezie - ale není to nakonec jedno? Je to dobré a silné.
25.03.2007 13:14 K dílu: NETYPICKY V AUTOŠKOLE marw
no jako parodie to ušlo - kdybych to bral vážně, tak bych nadával :-)
21.03.2007 10:14 K dílu: Matka marw
souhlasím - je to už relativně dlouho, co jsem to psal, takže od toho mám odstup a moc dobře vím, že to má velmi slabá místa.
21.03.2007 10:12 K dílu: Sebevrah marw
jasně... ale nejenom věci, které mají zůstat na fantazii. může to taky být tak, že chce prostě naznačit, že to vlastně není podstatné - respektive nechat čtenáře přemýšlet, jestli je to vůbec důležité.
20.03.2007 21:58 K dílu: Pátek devátýho marw
není to špatný, taková momentka, náladovka... příjmený. spolehlivě mě ale vytáčí komentáře typu "Návštěva kostela, ale nic se nestane." co by se asi tak mělo stát? měla by to být rádobyvtipná sračka naprosto neoriginálně napsaná, která ale bude mít úvod, stať a závěr? popřípadě: "ale nevysvětluješ tohle a tohle a tohle". V literatuře se nemusí nic vysvětlovat! Asi si to napíšu na čelo, aby si to už všichni zapamatovali :-).
20.03.2007 21:46 K dílu: Santa Maria marw
ten konec mi úplně nesedí... takovej na ten tvůj příjemnej styl nezvykle... uzavřenej ;)?
20.03.2007 21:39 K dílu: Lampy marw
:-)... moc dobré, jako vždy.
20.03.2007 21:36 K dílu: Vnímání marw
docela chytře napsané - ten popis toho myšlení.. ten zbytek by ale myslím mohl být lepší. na konci by tam nemusela být ta výslovná odpověď, to pozornému čtenáři již jistě došlo... ale líbí se mi to. hlavně zajímavý nápad... ode mě určitě tip.
20.03.2007 21:31 K dílu: Sebevrah marw
zajímavá diskuze, možná trochu bezpředmětná - není zbytečný sáhodlouze debatovat o tom, jaké náležitosti má parte a jaké jsou podmínky jeho vyvěšení ;)? mě se to líbilo, právě proto, že jsem to vůbec nebral vážně... jenom takový úsměv, veškerá ta zmiňovaná patetičnost a sentiment na mě působily spíš hravě, jako přehánění, možná skoro parodie... takovej spíš fórek. vůbec si nemyslím, že je potřeba všechno vysvětlovat. i v dílech, která jsou myšleny "smrtelně vážně" - něco se prostě stalo. jde po ulici a je smutná. musíme vědet proč? zabila se. je to tak důležitý? když nechceš, nemusíš zdůvodňovat nic. je to přece literatura - pracuje se se vším, ať už to čtenář ví, nebo ne, ať už to má vědět, nebo si o tom může myslet co chce.. možná o tom má přemejšlet. což samozřejmě není tenhle případ - to už jsem se nějak zakecal ;).
10.02.2007 20:26 K dílu: Veronika marw
poliana: jo, to je fakt, většina lidí to nepochopí - ale to je spíš chyba, i když vím, jak to myslíš a něco to do sebe má. tohle byl jenom pokus, s tím výsledkem jsem nebyl moc spokojený... matka je vlastně promakanější a lepší variace na stejné téma ;). a dík za hezkou kritiku :-).
10.02.2007 14:38 K dílu: Michal marw
lakrov: dík za kritiku. správně jsi odhalila, že ty cizí slova mají přesně tu funkci - představují to, od čeho utekl - sám bych to líp neřekl. je to fakt jenom momentka, povídka se tomu říkat opravdu nedá... stejně se mi ale docela líbí :-).
10.02.2007 14:33 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? marw
no jasně, pojď do toho - pro rating musí člověk umět zatnout zuby :-)! ... (a pak že je nejlepší balit ženský na xchatu he he :-)
10.02.2007 14:14 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? marw
:-)
10.02.2007 14:11 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? marw
najednenoze: pro kariéru holt musí být člověk připraven podstoupit jisté osobní oběti :-)
10.02.2007 14:03 K dílu: TEST - Jsi opravdový písmák? marw
Za účelem společného zvýšení ratingu jsem ochoten se vyspat s blíže neurčeným počtem písmaček. zn. dohoda jistá :-)
08.02.2007 20:22 K dílu: Povídka se smutným koncem marw
jestli je to opravdu autentické, je to mimořádně smutný příběh... člověka z toho mrazí, ale "život je takovej, a jinej nebude, nežli mý tělo platnosti pozbude". takže jestli se ti to opravdu stalo, nezbývá než se s tím vyrovnat, a to musíš jedině ty sama... (dopředu se omlouvám jestli na tyhle keci nemáš náladu ;) druhá věc je, že to samo o sobě z toho nedělá literaturu, takže v tomhle ohledu je to jenom smutné vyprávění, trochu krutě hrající na soucit čtenářů... takže tip ti nedám, i když jsem o tom chvilku uvažoval.
08.02.2007 20:12 K dílu: Dobré ráno pane! marw
Jendula: heh, správně. "Jdeš k ženám? Nezapomeň na bič. - arabské přísloví" :)) Jinak tohle se mi už zdaleka nelíbí jako ty boty, tam bylo pár zajímavých přirovnání... tohle je o ničem.
08.02.2007 20:02 K dílu: Dopiz z botníku pro mého majitele marw
jenom jedna věc mě praštila do oka: "ti šikmooký".. myslím, že lepší by bylo buď "ty šikmooký", nebo "ti šikmoocí", nic mezitím... teda alespoň myslím, přišlo mi to tak, teď už si nejsem tak jistý :-). jinak je to hezký nápad, je to napsané docela svěže a nenuceně... dobré. dávám ti t*p
08.02.2007 17:36 K dílu: Povídka měsíce leden - jak by to mohlo vypadat marw
StvN: ne, to jsi mě špatně pochopil.. můj souhlas jsi samozřejmě měl, výslovně sis o něj napsal, vůbec neříkám, že ne. Jenom jsem to pochopil tak, že někdo to třeba výslovně neudělal a pak tu povídku smazal... Takže jsem jenom vypíchnul dvě věci, na kterých podle mě něco je - a to, že by se nemusely zveřejňovat průběžné výsledky (aby to neovlivňovalo) + že by autor měl dát souhlas (což je víceméně formalita, myslím si). jsou to samozřejmě jen náměty k diskuzi...
08.02.2007 13:30 K dílu: Povídka měsíce leden - jak by to mohlo vypadat marw
no řeknu ti proč si myslím, je ten současný systém lepší: -každá povídka je přihlášená, a to tím, že je vložená do písmáka -nominovat nějakou povídku může každý, pokud si myslí, že je dobrá (nebo dát alespoň podnět k nominaci :) -hlasuje kdokoli, hlasování je omezeno jasným termínem tak jako v tvém návrhu -tvůj systém je IMHO zbytečně komplikovaný na čem možná něco je: -asi by byl dobrý souhlas autora -v průběhu hlasování nezveřejňovat výsledky
08.02.2007 13:17 K dílu: Povídka měsíce - leden - vyhlášení marw
no jenom chci říct, že tahle soutěž je výbornej nápad v situaci, kdy tu každý den přibyde kvantum věcí... jenom je potřeba, aby se zapojilo co nejvíc lidí, aby četli, navrhovali povídky a hlasovali, protože je dost reálné nebezpečí že tebe to brzo omrzí, páč to určitě stojí dost energie... tím spíš když na to někdo reaguje stylem lakrov. a samozřejmě děkuju všem hlasujícím :o)
08.02.2007 12:17 K dílu: Minulost? marw
a) vložila jsi to sem patrně omylem dvakrát b) nevím proč, ale myslel jsem, že vypravěč je muž, takže takový otevřený homosexuální vztah mě trochu překvapil he he :-)
08.02.2007 11:59 K dílu: PROČ? marw
no rozcupovat umí každý, ale jen málokdo umí tu kritiku takhle ustát... za to máš ode mě čestné uznání :-)
06.02.2007 20:43 K dílu: Přicházející z pekel marw
"již to nebyl pramének ale spíše potůček" he he :-). musím ocenit, že se ti docela podařila ta stylizace do staré češtiny, dobré. i jinak to není špatně napsané. moc tipů jsem dneska nedal ;).. takže tady jeden máš. za tu češtinu.
06.02.2007 20:37 K dílu: Sen a pád marw
hmmm měl jsem dost podobný sen... jen jsem přesně nevěděl, jakou má za sebou ta budova minulost, ale bylo mi jasné, že je to přesně na tenhle způsob.. mám pocit, že něco jako ruská tajná služba nebo tak. a ta moje byla oooobří a skoro rozpadlá :-).
06.02.2007 20:34 K dílu: Sníh marw
"V ústech měla pachuť cigarety a v duši hořkost bytí" he he, to prodej autorům červené knihovny, určitě dobře zaplatí :-). koukám že typická tvoje postava: a) kouří, b) jde sněhem, c) v noci (teda tahle explicitně ne, ale automaticky mi to tak přišlo :) a d) je tajemná. ale hlavně mě neber moc vážně, zaujal jsi mě v dobrém slova smyslu - piš dál :-).
06.02.2007 20:30 K dílu: Chodec marw
na můj vkus místy trochu křečovitě poetické, ale jde to :-). hezké.
06.02.2007 20:24 K dílu: PROČ? marw
ehm zas tak skvěle napsaný mi to bohužel nepřijde. ten odstavec je tam naschvál? pokud už odstavce neděláš téměř vůbec, je snad lepší nechat to jako jeden celek... jinak to není moc originální téma a co se týče zpracování, je to jedno klišé vedle druhého... pardon.
06.02.2007 20:18 K dílu: Kavárna marw
je to příjemné, hned mě to zaujalo. dobře pracovat se středníkem je poměrně obtížné a nemůžu říct, že to úplně zvládáš :-). rozvrkočená je moje oblíbené slovo, které jsem se kdysi naučil... za to máš bod. "co sem přivedlo všechny ty postavy, které mám ze svého oblíbeného místa pod starodávnou lampou s mohutným stínítkem před sebou jako na dlani?" ta vedlejší věta je evidentně přetížená a špatně napsaná. máš trochu problém se správným psaním čárek... ale to téměř každý :-). mňo tím budu asi končit, ale kouknu se ještě na tvoje jiné věci :-).
06.02.2007 18:57 K dílu: marw
neber si to osobně, každej nějak začíná... snad tě utěší, že psát ty negativní věci mě stojí docela velké duševní vypětí, jsem totiž hroznej neurotik - na druhou stranu ne takový, abych lhal jak se mi to strašně líbí. peace :-).
06.02.2007 18:53 K dílu: Deratizace společnosti marw
na můj vkus je to jedna myšlenka roztažená na trochu nadbytečně velkou plochu... na druhou stranu potěší jednou za čas něco, co není o smrtelně vážném smutku z těch jeho krásných očí, které se za mnou už nikdy neotočí a zbývá mi jen smrt a zmar, zmar a smrt, smrt, smrt, smrt. :-)
06.02.2007 18:40 K dílu: Změna marw
dopředu říkám, že to nemyslím špatně, ani se patologicky nevyžívám v kritizování a ponižování ostatních, ale... co to má být? zkus víc číst... pak budeš líp psát. já nevím co k tomu říct, ten motiv by možná nebyl až tak nepoužitelný, ale takhle je to naprosto o ničem. je to samozřejmě jenom můj osobní názor, na který se přirozeně můžeš zvysoka vykašlat ;).
06.02.2007 18:29 K dílu: Strach, co přemohl smrt marw
ach jo - můj typický pocit po přečtení povídky je ambivalentní - jednak nevím co říct a jednak je mi hloupé, že to zpravdila téměř nikdo nečetl a nikdo k tomu nic nenapsal. takže směle do toho: promiň, ale tohle je blbé a nestojí to za nic... jediné pozitivní na tom je, že je to tak krátké, díky čemuž jsem to taky dočetl.
06.02.2007 18:15 K dílu: Tři Pé marw
musím říct, že až téměř do samého konce jsem se trochu nudil, přišlo mi to zbytečně rozvleklé... ale konec mi spravil chuť. skoro bych řekl, že se mi to ve výsledku docela líbí... :-) t*p
06.02.2007 18:04 K dílu: Veřejná přednáška Johna Milkoviče marw
milkovič, milkovič... není to brácha toho herce malkoviče? ;-) No jinak moc nevím co říct, upřímně řečeno mě moc neuchvátil ani styl psaní, ani nápad. Na druhou stranu jsem to dočetl a já jsem dost prchlivý a netrpělivý a skeptický, takže se mi to zas tak často nestává :-).
02.02.2007 12:12 K dílu: Matka marw
děkuju moc za ty poslední kritiky... co se týče toho konce, kajícně doznávám že promyšlený jsem měl jenom ten základ a nakonec jsem byl rád, že jsem to nějak splácal - a uznávám že ten konec se může zdát dost laciný.. příště ;). a díky za tip s editorem :-).
29.01.2007 11:18 K dílu: Marii marw
hezká.. romantická.. pod/zimní melancholie :)? t*p
18.01.2007 11:31 K dílu: Proměna marw
"Čekal jsem, že ve dvanáct znovu přijde on, ale nic se nedělo. Nic, vůbec nic se nestalo a já žiju, žiju!!! "Máš špatně nařízené hodinky,“ zašeptal mi on zezadu do ucha." "Nutno říct, že jsem se skutečně nevrátil, ale bohužel nevím, zda otec splnil naši sázku." Dvě moc hezká místa, mě sympatický cynický humor. Z obou šlo ale vytěžit víc, jinak to není téma zrovna dvakrát originální... ale fajn :-).
18.01.2007 10:50 K dílu: Matka marw
StvN: neva ;).. a dík za kritiku i za tip (jakože k použití konceptu :). trochu to tu zapadlo, ale co se dá dělat, to je holt písmák. asi jsem to sem dal v blbej čas ;).
16.01.2007 12:56 K dílu: Matka marw
trošku jsme se kočkovali... ale ty tři omylem vložená díla byl jen začátek ;).
16.01.2007 12:42 K dílu: Matka marw
jééé ahoj... děkuju :-).
16.01.2007 12:35 K dílu: Matka marw
omlouvám se za to podivné odsazení odstavců.. ten editor mě nenávidí... a naše pocity jsou vzájemné. grr.
16.01.2007 11:25 K dílu: Povídka měsíce marw
StvN: jak říkám, nejsem tu zrovna denně... teda teď zrovna mám období že jo, ale z dlouhodobé zkušenosti vím že mi to dlouho nevydrží - každopádně se to snažím pročítat dle svých možností a snažit se budu dál :-).
15.01.2007 16:05 K dílu: Povídka měsíce marw
souhlasím na 100%... jsem tu jen občas a když už, čtu jenom povídky - na nic jiného ani nekouknu - a stejně jsou jich tu mraky.. shodou okolností jsem jich právě před chvilkou docela dost projel.. mrzí mě, když tam vidím věci, které mají 15 zobrazení a žádnou reakci - ale souhlasím s tím, že si za to mohou autoři sami, protože se omezují jen na chrlení svých produktů a nemají snahu reflektovat na tvorbu ostatních, čili poskytnout alespoň nějakou protislužbu...
15.01.2007 15:44 K dílu: Já a Kamila marw
promiň, moc se mi to nelíbí.. ani jak je to napsaný, ani ten obsah - není to uvěřitelný, tedy myslím ten konec... nevím... sorry.
15.01.2007 15:38 K dílu: Dvakrát tence a krátce a jednou silně a dlouze marw
hergot zapomněl jsem na ten tip ehm. Sem tam se mi to stává ;).
15.01.2007 15:35 K dílu: Dvakrát tence a krátce a jednou silně a dlouze marw
Aha, tak Ty už tu žádné jiné věci nemáš. Nevadí, budu se těšit na přírůstky :-).
15.01.2007 15:34 K dílu: Dvakrát tence a krátce a jednou silně a dlouze marw
super! dal jsem si závazek (ehm :) a jedu povídky jednu za druhou - a KONEČNĚ něco, co je originální a navíc dobré. Díky za oživení :-). TIP. Kouknu i na Tvoje ostatní věci.
15.01.2007 15:30 K dílu: Byl to jen sen? marw
no bohužel souhlasím - má to jeden problém - je to o ničem... ale to chce čas :-).
15.01.2007 15:28 K dílu: Dochrastit ! marw
no mě spíš mrzelo, že to bylo jasné od začátku.. a trochu připomnělo cimrmany - ten cikán s kudlou v zádech mi tam už půl hodiny lítá po sále... ale pro pobavení příjemné.
15.01.2007 15:21 K dílu: Viktorka u Temže čeká na odliv marw
Je to moc patetické, moc jednoduché a moc průhledné... drsný námět sám o sobě ještě nezaručuje, že toho NĚCO vznikne.
15.01.2007 15:17 K dílu: absolutní povídka marw
Vidím v tom příslib do budoucna. Budu Tě sledovat, jsem si jist, že je v Tobě talent, který již brzo okouzlí svět :-)
15.01.2007 15:12 K dílu: Sexturistka marw
:-)
15.01.2007 15:07 K dílu: Konečnost marw
sorry, na tohle nemám - je to neuvěřitelně dlouhý - to jsi snad měl dát na pokračování nebo něco na ten způsob.. tohle je moc :(
15.01.2007 14:57 K dílu: Cintorín na kopci marw
... jako ze Švandrlíka a těch jeho "horrorů" :-) ...
15.01.2007 14:52 K dílu: Emancipovaná marw
:-). Mně se líbí víc tahle. t*p
15.01.2007 14:48 K dílu: Vo vani marw
je to dobré, mám rád tyhle "momentky", které zdánlivě o ničem nejsou, ale přesně vystihují určitý obrázek, náladu, pocit... fajn :-).
15.01.2007 14:39 K dílu: Online vs. Reálný marw
čte se to dobře, ale má to vlastně jenom jednu myšlenku, která není vyjádřená zrovna originálním způsobem - a je navíc defacto celá obsažená už v tom názvu... nic moc se k tomu říct nedá.
02.10.2006 10:45 K dílu: Veronika marw
sidonia: díky moc - není to špatný, mít jednu zaujatou čtenářku :). nevím proč, ale z tohohle nemám extra dobrý pocit. Není to špatný, ale není to tak dobrý, jak bych chtěl - a chtěl jsem to napsat mnohem líp. Možná je to i tou třetí osobu, jsem spíš zvyklý na ich formu. Nějak jsem to automaticky začal psát takhle, možná protože je to příliš osobní téma :o). Za pár dní se na to třeba zkusím podívat ... a uvidím :).
01.10.2006 21:13 K dílu: Doporučte ostatním knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou marw
bible už tam je, i nový zákon. ještě že nedošlo ke spojení - už by to bylo dělené druhé místo :). no jinak jsem fakt spokojený, běží to nějakých 24 hodin, brzy přibude stý hlas - a vytvořil se celkem fajn seznam dobré literatury.
01.10.2006 11:27 K dílu: Doporučte ostatním knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou marw
ano, slabikář je také dobrý tip, hned vedle Nového zákonu řekl bych :). díky vám všem, kteří jste přispěli - ač jsem původně nechtěl, během první hodiny jsem musel zamezit opakovanému hlasování, protože nějaký aktivista Citadele okamžitě naklikal něco přes padesát :-).
30.09.2006 22:20 K dílu: Doporučte ostatním knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou marw
gratuluji, pravděpodobně budeš první - hned po mně :)
30.09.2006 16:48 K dílu: Veronika marw
jako vždy jsem to sem fláknul hned jak jsem dopsal první verzi... odpornej zlozvyk :). možná se tomu ještě zkusím podívat na zoubek, už jsi druhej kdo mi říká, že to nemusí být moc jasné... jako obykle - upřímný dík za přečtení.
30.09.2006 16:45 K dílu: Michal marw
dík :o)
30.09.2006 13:40 K dílu: podzimní přeháňka marw
moc pěkné, líbí. myslím, že méně je někdy více. *
30.09.2006 13:34 K dílu: Nikdo mě nemá rád, protože neumím plavat marw
čte se to dobře, dočetl jsem to a nemusel se přemáhat :)... něco tomu ale chybí (nebo přebývá?). kouknu se na tvoje ostatní věci (tedy jestli nějaké jsou :).
30.09.2006 13:02 K dílu: Smrtelné setkání marw
dávej si bacha na ty hrubky... já mám sice taky občas co říkat, ale... jinak mě toho moc nezaujalo, sorry.
24.09.2006 11:01 K dílu: marw
sakra, děkuju. skláním se před tou trpělivostí, že jsi to všechno přečetla - zvlášť tu prostřední... díky za moc hezký komentáře a díky za toho oblíbeného autora (ne, fakt neva :)!
22.09.2006 19:27 K dílu: =*U S A*= marw
ach jo a já se tak snadno nechám :))). to je asi tím pivem :))). sorry na písmákovi se nevyznám, takže fakt neodhadnu, o čí recesi se jedná ;).
22.09.2006 19:10 K dílu: =*U S A*= marw
norsko_1: heh ano asi tak :)
22.09.2006 19:08 K dílu: =*U S A*= marw
senior: :))). to jo, to je taky tvoje štěstí :). odbornou kritiku bych ti totiž nepřál slyšet - bylo by to něco jako když milovník dobrých filmů hodnotí seriál pojišťovna štěstí :))).
22.09.2006 18:59 K dílu: MŮJ OTEC CHTĚL MÍT SPORTOVCE marw
sakra nemůžu si pomoct, ale ty tvoje věci si vždycky přečtu rád :-). rozhodně je to originální a alespoň mám záruku, že to nebude o zjitřelých citech čtrnáctileté dívenky :-).
22.09.2006 18:51 K dílu: =*U S A*= marw
hmm těžko říct, jak se k tomu postavit. kolik ti je, 16? Když odhlédnu od samotného obsahu, který je minimálně dikutabilní, a pohlédnu jenom na ten zbytek, tak to nemá nic společného s "poesií", sorry :-). Drogy jsou špatné, áno? Amerika je špatná, áno? To je dneska v kurzu, fajn. Mně osobně nevadí, že tady někdo (defacto za mě) nasazoval prdel jak v první, tak v druhé válce. Bohužel některé problémy jsou trochu složitější, než aby se na ně dalo odpovědět ano nebo ne a bylo to vyřešené - to už by asi někdo dávno udělal, nemyslíš :-)? (sorry přišel jsem z hospody, možná dost nedovedu krotit svůj sarkasmus :)
08.09.2006 21:12 K dílu: Konečná marw
"Nikdy to nepochopil, tak přestala vysvětlovat, pak se přestala ptát a teď už jí to nezajímá." Pěkně vystižená podstata... Silné téma, ten konec je výborný. Myslím že by si s tím šlo víc pohrát, možná i na trošku větším prostoru, možná i napsat trošililinku lépe... pro mě tři body z pěti, ale celkově rozhodně nejlepší za poslední dobu (podotýkám že nic jiného než povídky nečtu :). (..takže jasný t*p :)
06.09.2006 19:00 K dílu: 24. srpna marw
stvn: ó, břitká ironie kritikova, nezbytná součást výbavy :o)).
06.09.2006 15:07 K dílu: přeskok marw
dobré... na mě možná místy až moc patetický, je to dané tím malým rozsahem - potřebuješ toho říct hodně na malém prostoru, aby ses mohl dostat na konec. a ten je potom je taky docela strohej... nevím, momentálně z toho mám takový pocit ;). "stávali se z nich docela normální feťáci… ale nás to v rozletu nezastavilo. " Zajímavé - někdy používáš tři tečky uprostřed věty jako odmlku a pak pokračuješ malým písmenem. Dělám to taky :). t*p
06.09.2006 12:56 K dílu: 24. srpna marw
stvn: díky za názor a čas. ano, v podstatě souhlasím - není to ani moc povídka, spíš deníkový záznam. jak už jsem psal, je to vlastně popis jednoho dne, vím že to negraduje, nemá pointu ap., chtěl jsem zkusit, jestli se jen tím prostým popisem dá předat alespoň část té zajímavé atmosféry toho dne... nicméně jak známo některé zkušenosti jsou obecně nepředatelné :-).
05.09.2006 21:48 K dílu: 24. srpna marw
dík... což o to, děda a holka jsou v pohodě, táta feťák se stíhama je mnohem lepší... a taky zapálenej byt :). každopádně jo, máš pravdu... jak říkám, chtěl jsem to spíš zkusit. a vyzkoušet, co kdo na to. možná se k tomu pak někdy vrátím a ještě si s tím pohraju - právě jako třeba s Martinou, kde to pak bylo vyloženě na základě zkušeností odsud... Jakože např. nemusí každý pochopit to, co ti přijde jako samozřejmé, z jedné malé narážky v textu ;). jinak změnil jsem název, je fakt, že to má spíš charakter deníkového záznamu, tohle se možná hodí víc. a úplně naposled - je mi 22 :-).
05.09.2006 20:18 K dílu: Tvář marw
"Ani se přitom velmi neušpiním." fuj, to bije do očí. jinak moc pěkná blbůstka :-).
05.09.2006 20:08 K dílu: 24. srpna marw
Nicollette: v první řadě díky moc za tvůj čas. musím říct, že tvůj názor je dost výstižný, v podstatě vyjadřuje i moje pocity z tohohle dílka. jj, já vím... pointu to nemá a poslední věta to nezachrání :-). tohle byl totiž můj opravdový zážitek a vůbec nic jsem si nepřidal ani neubral... byl to opravdu zajímavý zážitek, chtěl jsem to nějak zpracovat, zkusit zprostředkovat, ale od začátku jsem věděl že to nebude jednoduché... a navíc tomu nikdo neuvěří ;). takže tohle je výsledek - zpracování jednoho dne a takový pokus, co to udělá. mám tu ještě jednu povídku, kdybys měla chuť si to přečíst, moc rád si přečtu tvůj názor.
16.04.2006 21:45 K dílu: V bezpečí marw
aššurballit: dík :)
16.04.2006 21:43 K dílu: V bezpečí marw
"(...) ten zběsilej strach z řezný rány a zároveň ta úleva ze znecitlivění a motající se hlava. Ta slast unikajícího života (...)" tak tohle jsem bohužel ve svém okolí celkem důvěrně poznal... takže tenhle tvůj text mě oslovil. rozhodně to není špatně napsaný, ale je to jen postřeh, vnitřní monolog... vlastně to nemá děj... ale pro mě to mělo náboj a bylo to uvěřitelné. ode mě máš tip, ale možná nejsem úplně objektivní :).
16.04.2006 21:16 K dílu: Nebe marw
prolog je tam zbytečně, to dojde každému - čtenář se nesmí přeceňovat, ale zase je zbytečné dělat z něj vola. není to špatně napsané, téma samotné mě ale moc nazaujalo, tohle tolik nemusím... začátek se mi líbil víc, vypadalo to slibněji. krom toho nějak extra originální to opravdu není. ...celkově to ale nebylo špatné, těším se na další kousky :-)! + pochvala za dobrou grafickou úpravu textu!
15.04.2006 08:58 K dílu: Konečná marw
je to hezky napsané, líbilo.. tip
14.04.2006 14:20 K dílu: Martina marw
lakrov: co se týče třetí osoby - přepsání první části by to určitě posunulo někam jinam, zajímavý nápad, ale i když jsem nad tím uvažoval, takhle se mi to asi líbí víc... krom toho by to bylo s odpuštěním jak pro blbé, takhle si to každý může chápat jak chce (i že je to nesmysl). to je asi to jediné, na co se dá reagovat - co se týče soudnosti ostatních uživatelů, tu se neodvažuji posuzovat a přiznám se, že je mi bližší hodnotit text jako takový bez ohledu na to, jestli byl autorův první nebo poslední. fakt je, že tohle jsem si psal v rámci jistého řekněme cvičení - když to bylo hotové, po určité době jsem si k tomu dopsal druhou část a vzniknul jakýsi celek (nepopírám že má možná chyby, dané zejména tím, že jsem to nepsal koncepčně jako povídku, ale šlo mi o hlavně tu první část) to snad ale nebrání tomu ptát se na názor ostatních. no a tím jsme se dostali k poslednímu bodu - co se týče počtu komentářů - asi nikomu tady nejde o nějakou soutěž, pro mě jsou to všechno zajímavé postřehy a abych řekl pravdu netuším, co se ti na tom nezdá. jolbah: jasně, 3. osoba viz výše - ale je pravda, že by s tím šlo pracovat víc a ten motiv ve druhé části mnohem víc rozvinout, takhle to není moc jasné (z pohledu téměř kohokoli krom mne zdá se). možná to někdy ještě nějak použiju / respektive trochu přepíšu.
13.04.2006 21:52 K dílu: Martina marw
repulsion: ta pointa je právě v tom, že jak už jsem tu jednou psal, hrdina té druhé části psal tu část první... snažil jsem se to zdůraznit jednak tím oddělením, ale hlavně tímhle: "Martina. (...) Přitom jsem jí takovou dobu neviděl – jak vůbec ví, kde bydlím?" Což minimálně spolu s tím "včerejší text" naznačuje, že něco nesedí. jinak je celkem zajímavé, jak se tu hezky pod sebou sešly od dvou redaktorů přesně opačné názory co se týče první a druhé části :). ...a co se bytu týče - ona byla vždycky rozmazlenej fracek :). každopádně díky za snahu!
12.04.2006 19:24 K dílu: Martina marw
Aššurballit, fungus2: dík jolbah: vlastně jsem to myslel tak, že hrdina té druhé části psal tu část první... je to srozumitelnější :)?
12.04.2006 10:30 K dílu: Martina marw
narvah: přímou řeč nerad... a není už to z podstaty ich formy, že svět můžeš poznávat jen skrze literárního hrdinu? když mu nestojí za to popsat ti, co říká Martina, máš holt smůlu :). no a ten přechod: druhá část je vlastně post scriptum - takže je to už trochu něco jiného, ale právě proto je to na dvě části a doufám, že smysl to dává. seattle: ano, máš pravdu. v tomhle jsem nebyl úplně fér, protože ta literární martina má jen ten výběr špatných vlastností té živé... takže je to vlastně vůbec ona? snad bych si to obhájil :) díky za postřehy!
12.04.2006 10:14 K dílu: Martina marw
reality show... no tak trochu - jedna věc je, že z hlediska teorie je to svébytné literární dílo odvislé od reality... na druhé straně bych se dost bál, kdyby to fakt četla :). ta první část je zobecnění mých zkušeností s ní, ta druhá je fikce.
Nahoru