07.05.2020 02:23 K dílu: láska a jiné vi(í)ry Jarodějka

první půlka je dost zajímavá :o)

02.05.2020 13:24 K dílu: Sytý hladovému nevěří aneb co bude k večeři . . . Jarodějka

Zachránila jsi život masařce nebo pak i jemu? :o)

Jak pravdivé, že většina z nás nepoznala opravdový hlad. Máme starost, jestli nám něco bude chutnat ;o)

02.05.2020 13:19 K dílu: Sytý hladovému nevěří aneb co bude k večeři . . . Jarodějka

Zachránila jsi život masařce, nebo pak i jemu? :o) 

Jak pravdivé, že většina z nás  nepoznala co je hlad a máme starost jen jestli nám něco bude chutnat :) 

30.04.2020 22:07 K dílu: Velikonoční Jarodějka

Jsem už v kalendáři dál a vyhlížím květen. Nebo jenom nemám ten potřebný smysl pro humor :o)

30.04.2020 10:07 K dílu: Symbionti Jarodějka

Rivko, mně se líbí řetízkový steh a pocity, které Tvá báseň navozuje :o) A co teprve, když je z Tvých slov křížková výšivka :) Hledám souvislosti, sem-tam udělám pomyslný křížek, a pak na to jen koukám :o)

30.04.2020 09:56 K dílu: Váha iluze Jarodějka

Každopádně jsi to převeršovala dobře, protože už třetí den nad tím přemýšlím. Když dám na druhou misku vah naproti snům protivné představy, tak se to vybalancuje a život je fajn :o) A noční můry většinou požerou denní můry a mohu v klidu spát..

30.04.2020 09:46 K dílu: R A N N Í . . . Jarodějka

Black, to je krásné, když se mají sousedé rádi :o) Nám všem pije jeden jediný kuřák v baráku krev. Je teda zároveň i alkoholik. Ale to už jsou jen jeho játra a mozek, co si stěžují.

Kočkodane, ten hrdelní zločin je dokonalý a na amnestii :o) Pravda je taková, že dávám rum do buchet. Prý jsem barbar, že to je dvanáctileté tekuté zlato, nějaký čtvrtohorní stratovulkán z Ekvádoru. Ale mně voní a mám pro vůně rumu slabost. Každý voní jinak božsky. Chmel jsem česala v Postoloprtech a voní mi taky :o) Někomu chmel smrdí (možná proto, že nemá ty vzpomínky)..

30.04.2020 09:41 K dílu: R A N N Í . . . Jarodějka

Black, to je krásné, když se mají sousedé rádi :o) Nám všem pije jeden jediný kuřák v baráku krev. Je teda zároveň i alkoholik. Ale to už jsou jen jeho játra a mozek, co si stěžují.

Kočkodane, ten hrdelní zločin je dokonalý a na amnestii :o) Pravda je taková, že dávám rum do buchet. Prý jsem barbar, že to je dvanáctileté tekuté zlato, nějaký čtvrtohorní stratovulkán z Ekvádoru. Ale mně voní a mám pro vůni rumu slabost. Chmel jsem česala v Postoloprtech a voněl mi taky :o)

30.04.2020 08:28 K dílu: súrja namaskár Jarodějka

Jediný zlomený chlup jsem měla u výrazu /láska jak trám/

30.04.2020 08:24 K dílu: súrja namaskár Jarodějka

Jsem norkem ve Tvé skvělé básni a mám naježenou srst :o) Díky!

28.04.2020 21:31 K dílu: Symbionti Jarodějka

Tetování? Hezčí je výšivka ;o) A tahle báseň*

28.04.2020 21:19 K dílu: R A N N Í . . . Jarodějka

Chudáci sousedi ;o) Ale to si neber osobně, vím, že je to báseň. No zrovna sedí na pár závisláků v našem baráku :o) Jako báseň je tahle Ranní pěkná*

Kočkodan zas pobavil :o) Navíc, ke kvalitnímu rumu mám citový vztah. Vždy ve verších vidím to, po čem toužím :)) Autor vůbec netuší

28.04.2020 20:54 K dílu: Váha iluze Jarodějka

Peču často, tím se potvrzuje, že i úplně obyčejná věc může vyvolat iluze :o) 

Všechno, co se dnes stane, se  může příště vrátit jako sen. Nenapadlo mě iluze vážit, ani měřit. Jejich kvantitu jsem neřešila. Vždy jen jestli jsou.. Za ten nápad, a jak jsi ho v dílku popsala, děkuji :o)

27.04.2020 01:22 K dílu: Půlnoční incident Jarodějka

jenom někomu se rýmy takhle vtipně nabízejí :o)

27.04.2020 01:08 K dílu: Nebyl rogalo Jarodějka

Jsem ráda, že to dobře dopadlo (že tak dobře dopadl) :o)

27.04.2020 01:07 K dílu: Nebyl rogalo Jarodějka

Pěkná báseň. Chytrý telefon mu řekl ahoj. Bez zamyšlení hned aplikovaná fyzika. Reverzibilní slabí jsou silní. Každé suicidium by se mělo opakovat (z výše uvedeného důvodu). Kéž by se to dalo nahradit počítačovým modelováním ;o)

27.04.2020 00:28 K dílu: Co to bzučí? Jarodějka

Nápad s hmyzí poštou od zvonečku ke květu jabloně se mi líbí. Hlavně začátek básně je super. Zbytek se mi zdál nelogický. No zrovna včera jsem našla v nádrži na vodu čmeláka utopence. A tak jsem vděčná za tuto báseň, že je pozitivní. Nebudu už kvůli němu tolik smutnit. Holt se každý pořádně létat nenaučí. To je život.

27.04.2020 00:26 K dílu: Co to bzučí? Jarodějka

Nápad s tou hmyzí poštou od zvonečku ke květu jabloně se mi líbí. Hlavně začátek básně je super. Zbytek se mi zdál nelogický. No včera jsem našla v nádrži na vodu čmeláka utopence, a tak jsem vděčná za tuto báseň, že je pozitivní a nebudu už kvůli němu tolik smutnit. Holt se každý pořádně létat nenaučí. To je život.

27.04.2020 00:19 K dílu: Co bude? Jarodějka

Radovan má pravdu, že něco přebývá, no stejně mi to nevadí :o)

Náš zítřek včerejška

ať se sám prozradí..

27.04.2020 00:10 K dílu: Váha iluze Jarodějka

Pokud je to už celé, tak se s hlavní myšlenkou úplně neztotožňuji, ale dílko se mi líbí :)

Život je poskládaný z iluzí a skutečností (skutečnosti mohu vnímat všemi smysly).

Dnes se mi povedla iluze pečené bábovky (ale vím, že tak jsi to nemyslela). Ve skutečnosti to byly tvarohové buchty, které v celém bytě ještě voní, ale už nejsou :O) Tak příště dvojitá dávka, aby iluze byla skutečností i další ráno.

22.04.2020 00:01 K dílu: Poznámky z večerního čtení Jarodějka

Každý dělal jen svou práci :o) proto vznikají zbytečné manažerské funkce.. přitom zúčastnění by se příště lépe domluvili ;) Dobře napsané*

21.04.2020 23:33 K dílu: Jagbista Jarodějka

:o)

21.04.2020 23:32 K dílu: Jeskyňář Jarodějka

Nepřipadá mi to jako kreslený vtip. Vidím to živě jako animaci. Rozesmálo, skvělé* :o) A vyprostí.. Díky i ostatním vtipálkům

21.04.2020 23:23 K dílu: Létavá ryba Jarodějka

Další pěkná

21.04.2020 23:20 K dílu: Vzdušná perspktiva Jarodějka

Četla jsem to už v březnu 

a teď se divím, že tady není můj komentář :o)

21.04.2020 23:16 K dílu: Včerejší dny Jarodějka

Až na ty sms-ky (ty bych vyměnila za černobílé fotky) se mi to zdá skvělé*

21.04.2020 23:12 K dílu: Co bude? Jarodějka

Teď je ten poslední zajímavý a pravdivý :o)

21.04.2020 23:08 K dílu: Váha iluze Jarodějka

Tohle je začátek? :o)

19.04.2020 23:13 K dílu: Papuče Jarodějka

Taky bych si ráda přečetla tu první verzi! Zrovna dnes jsem šuplík se dvěma lavory zaklapla na chaloupce do stolu, aby bylo víc místa. Teď jsem se při čtení zasnila :o)

19.04.2020 22:41 K dílu: Zdanie klame Jarodějka

Nic proti lichořeřišnici do salátu. Mám ho ráda, i ten kde jsou sedmikrásky. Ale pokud bych měla jakýkoliv příznak infekce, u nemocí, kde je známý původce, nejsou na místě homeopatika.. Omlouvám se, Andělko, nedalo mi to.. nereagovat. Protože pak se řeší v nemocnici komplikace, že se včas nezačala léčit příčina.

 

16.04.2020 23:18 K dílu: Dialog o tichu na internetu Jarodějka

Výborně jsi vystihl tu praštěnost. Něco podobného se stává i na Písmáku, že autor druhého zablokuje bez vysvětlení ze dne na den. Za co? Za obsah básně nebo kritiky, který je neadresný. Stačí, že dotyčný vztáhne slova na sebe. 

Na druhé straně, na Písmáku je i jeden autor, který mi k blokádě napsal rozumné vysvětlení. A toho si vážím. 

Blokáda ostatních pro mě není žádný gestapácký trest. Však dotyčné uražené bytosti ani neznám. Díla mohu i nadále číst, kdybych chtěla. S impulzivním člověkem bych si stejně v reálu nerozuměla. 

 

16.04.2020 03:02 K dílu: Bum, prásk Jarodějka

přečti si něco od trojorta, prázdnoto

nebo si přečti řádek, který napíšeš v lepší náladě

nemusíš nic cítit.. stačí srovnávat

když se nicota začne sama odrážet 

 

16.04.2020 02:30 K dílu: Sen o Ladě Jarodějka

Válečné kladivo? Nj. teď mě už můžete vyřadit z bojové služby a poslat domů ;o) "A kdo jiný by šel?" Helle..

16.04.2020 01:47 K dílu: Návštěva Jarodějka

Souhlas s Gabi, ten rukopis je úplně jiný. Dokonce i ta gramatická chyba "po mě" je specifikum jednoho z mých oblíbenců :)

15.04.2020 00:18 K dílu: Mama má Emu Jarodějka

Ty taky, Gabi, po včerejšku a dnešku, a předtím trojort, i když každý píšete jinak. Tvé příběhy jsou ze života a vykreslují vztahy, vrací mě nohama na zem. Za to děkuji*

14.04.2020 18:22 K dílu: Mama má Emu Jarodějka

Já snad začnu číst na Písmáku i prózu :o)))

13.04.2020 22:26 K dílu: Doškriabaná od ruží Jarodějka

V básničkach sa môže písať o všetkom :o)

13.04.2020 22:02 K dílu: Doškriabaná od ruží Jarodějka

Ach, to nie je úsmev.. skôr bolestivý úškľabok :o(

13.04.2020 21:56 K dílu: Chemoterapia Jarodějka

Dakedy je nákazlivá tá beštia :( A očkovanie iba proti niektorým typom onkogénnych vírusov

13.04.2020 21:48 K dílu: Kto vie nakupovať Jarodějka

Pravá človečina a láska k rodičom :o)

13.04.2020 21:46 K dílu: Doškriabaná od ruží Jarodějka

Páči sa mi to :o) iba spojenie (s úsmevom) sa mi zdá nelogické, ak sa jedná o príčiny smrti.. no tiež spolieham na účinnosť očkovania :o)

12.04.2020 21:29 K dílu: DUB Jarodějka

 ten obrázek, to je přímo léčivá síla* děkuji, Vesuvanko

12.04.2020 21:25 K dílu: Jarní?! Jarodějka

tak hlavně, že to nemá nic s PČR :o)

12.04.2020 19:11 K dílu: O lásce Jarodějka

Milován budeš vždy, ale sám do značné míry určuješ - kým 

12.04.2020 18:54 K dílu: Tanec Jarodějka

představa pohyblivá okouzlující teď mezi řádky celou Tvojí báseň odtančila *

12.04.2020 18:42 K dílu: zKAMENělá Jarodějka

Milá Rivko, to hle je ten nejpoetičtější záznam z endoskopie, jaký jsem kdy četla* Nebýt arachnočírky, svedla bych to na zubní kámen. Takhle jsem v tom četla tiché amen..

09.04.2020 01:31 K dílu: noční úvaha Jarodějka

Taky žasnu, odkud bere autor inspirace. Asi je někdy úplně náměsíční* :o)

08.04.2020 10:53 K dílu: ...vše je vesmír...asi... Jarodějka

  „Všemu kolem vás vkládáte lidské vlastnosti."

Zajímavé* Taky platí, že lidem přisuzujeme vlastnosti z neživé přírody nebo rostlinné říše, alespoň já to tak dělám. A Ty jsi ayahuasca :o)

07.04.2020 23:00 K dílu: Sečtělá bez džymu Jarodějka

á, pekáč  buchet, to už ano, to dobře znám! :o) díky, Crossi

gym a jump by se mi líbilo, tělocvična a skákání ještě víc, ale nemám ráda výrazy typu "našedulovat", "asajnovat", "rekvestovat", a tak :o)

07.04.2020 22:46 K dílu: Sečtělá bez džymu Jarodějka

Nevím, co je six-pack a nelíbí se mi výrazy "džym", džamp",.. Tentokrát to šlo úplně mimo mé vnímání. Asi nejsem tak sečtělá :o)

07.04.2020 22:38 K dílu: Proč krást růže? Jarodějka

a usnula? a byla šťastná? :o) skvělý příběh* i ta část o něm :o)

07.04.2020 22:01 K dílu: říkám si Jarodějka

tohle je taková průchozí báseň, všichni se sem vrací :o) a potkávám tady zajímavé lidi :)

verše se mi líbí i na poněkolikáté, možná proto, že jsem dost na skály :)

07.04.2020 21:49 K dílu: Rispet o zemplínskej jari Jarodějka

Krásná báseň. Je trochu škoda, že v komentáři vysvětluješ "guz", protože to vzbuzuje zvědavost a dá se dohledat.. a pak je odměna za pátrání :o)

https://www.kvizy.eu/slovnik/slovo/guz

Naštěstí je tam víc obrazů, které mi dovolí v představách dřevo spálit, aby další mohlo růst..

07.04.2020 21:27 K dílu: No, ty bláááho! Jarodějka

Papouchu, rybník u Tří Studní? tam je běžkařský ráj! :-) Letos jsem tam  nebyla, protože nenasněžilo dost.

Ze všech navrátilců si pamatuji Tebe, Dannyho, a samozřejmě Lyryka, který tady není, jenom jeho duch. Vílu znám, ale jinou - Sarkenku :o)

06.04.2020 17:42 K dílu: říkám si Jarodějka

teda ten nápad egila s tsunami se mi obzvlášť líbí :-)

a zaslouží si to vážnější kategorii*

06.04.2020 01:30 K dílu: A Slovo se stalo tělem Jarodějka

Pěkné myšlenky, čím dál lepší. Ani slovo bych nesmazala!*

Hrabala jsem se celý včerejšek v hlíně, tak teď abych se věnovala víc duchovnu. 

05.04.2020 23:36 K dílu: Konverze Jarodějka

:-)

05.04.2020 23:34 K dílu: říkám si Jarodějka

Díky Lawenderr, pěkná, zajímavá báseň. Hned na začátku jsem začala uvažovat nad etymologickým významem slova diastola, jestli v řečtině znamená uvolnění, nebo roztažení. V souvislosti s obrazem "pod tlakem", jsem se do toho trochu zamotala. Pak jsem to vzala jako celek, střídání systol a diastol - být pod tlakem života. A čím dál jsem četla, tím víc se mi to líbilo* Je to popsané tak dobře, že slovo život je v básni až nadbytečné, nebo by mi stačilo jednou

život je oceán vyhnaný vlnami

 docela zmetek – jen člun a my

05.04.2020 23:33 K dílu: říkám si Jarodějka

íky Lawenderr, pěkná, zajímavá báseň. Hned na začátku jsem začala uvažovat nad etymologickým významem slova diastola, jestli v řečtině znamená uvolnění, nebo roztažení. V souvislosti s obrazem "pod tlakem", jsem se do toho trochu zamotala. Pak jsem to vzala jako celek, střídaní systol a diastol - být pod tlakem života. A čím dál jsem četla, tím víc se mi to líbilo* Je to popsané tak dobře, že slovo život je v básni až nadbytečné, nebo by mi stačilo jednou

život je oceán vyhnaný vlnami

 docela zmetek – jen člun a my

05.04.2020 23:30 K dílu: říkám si Jarodějka

Díky Lawenderr, pěkná, zajímavá báseň. Hned na začátku jsem začala uvažovat nad etymologickým významem slova diastola, jestli v řečtině znamená uvolnění, nebo roztažení. V souvislosti s obrazem "pod tlakem", jsem se do toho trochu zamotala. Pak jsem to vzala jako celek, být pod tlakem života. A čím dál jsem četla, tím víc se mi to líbilo* V básni by mi stačilo slovo život jednou

život je oceán vyhnaný vlnami

 docela zmetek – jen člun a my

05.04.2020 23:00 K dílu: Konverze Jarodějka

Báseň se mi velmi líbí, kromě první sloky (protože zbylá část je mnohem neobvyklejší než vítr ve vlasech a sněhové vločky). Děkuji*

05.04.2020 22:54 K dílu: neplánované zisky Jarodějka

Náš postoj je pořád stejně důležitý, ale máš pravdu, že teď to může víc ovlivnit jiné životy. S básní souhlasím, že všechno má dvě stránky, i to omezení je někomu ku prospěchu (a jakákoliv změna stereotypu). Děkuji za báseň.

05.04.2020 22:00 K dílu: neplánované zisky Jarodějka

Radovane, nařízení vlády teď rovněž socializuje ;) Ze spolubydlících, kteří se odcizili, se stávají blízcí, co spolu tráví 24 hodin denně :o)

Omluva autorce, že k dílku mě teď žádný komentář nenapadá (mám to jinak, nejsem jen doma).

05.04.2020 21:44 K dílu: REZY Jarodějka

Přesně takové básně mohu číst opakovaně* Děkuji za obrazy a chutě!

01.04.2020 20:34 K dílu: KARLU GOTTOVI Jarodějka

Karel Gott - Kdepak ty ptáčku hnízdo máš

01.04.2020 15:31 K dílu: KARLU GOTTOVI Jarodějka

Pane Jaromíre - j.f. juliáne, na Facebooku jsem nebyla několik let, s výjimkou jednoho pozvání v únoru, kdy jsem tam odpověděla pouze na vzkaz v poště.

Mohl byste se zamyslet sám nad sebou, než někoho začnete demagogicky soudit podle hmotnosti a psát někomu, koho neznáte, rychlé soudy.

Děkuji za odpověď. Beru Vaši reakci jako potvrzení, že jsem se ve Vás nemýlila. Odpověděl jste si už sám..

01.04.2020 15:07 K dílu: KARLU GOTTOVI Jarodějka

Pane demagogu, Jaromíre - Juliáne, nebyla jsem na Facebooku několik let (s výjimkou jednoho pozvání v únoru, kdy jsem na své profilu nezanechala ani slovo, pouze jsem odpověděla na vzkaz v poště). 

Alespoň jste mi potvrdil, že jsem se ve Vás nemýlila :o) Odpověděl jste si už sám..

01.04.2020 15:04 K dílu: KARLU GOTTOVI Jarodějka

Pane demagogu, Juliáne, já nebyla na Facebooku několik let (s výjimkou jednoho pozvání v únoru, kdy jsem na své profiu nezanechala ani slovo, pouze jsem odpověděla na vzkaz v poště).

Teď jste mi potvrdil, že jsem se ve Vás nemýlila :o)

01.04.2020 14:57 K dílu: Obzory Jarodějka

V soutěži jsem dala jenom dva hlasy, tohle byl jeden z nich! Teď už si nechám ty kecy ;) Pěkný obrázek, přímo láká k procházce.. až běhu :o)

31.03.2020 22:32 K dílu: KARLU GOTTOVI Jarodějka

jeden řádek mi přijde dost neuctivý, i když autor o díle píše "vzdát úctu mrtvému"

31.03.2020 22:03 K dílu: Obzory Jarodějka

Linka kraje oči úží 

taky se mi líbí obraz ptáka dálek a zamyšlení, proč disproporcím neuhýbá

31.03.2020 22:01 K dílu: Obzory Jarodějka

Linka kraje oči úží 

taky se mi líbí obraz

pták dálek disproporcím neuhýbá :)

31.03.2020 22:00 K dílu: Obzory Jarodějka

Linka kraje oči úží 

taky se mi líbí obraz

ptáček dálek disproporcím neuhýbá

31.03.2020 21:42 K dílu: Obzory Jarodějka

HLAS

(něco jsem si při čtení odmyslela.. proč musí být 2x "trasou"

a přeskočila jsem "Tolik vlídný i k mým chybám - radí tahům kapitálek"

31.03.2020 21:35 K dílu: Poslední přání Jarodějka

tady je text, ze kterého by mohla být krásná báseň, kdyby komínem vyletěly saze

31.03.2020 21:28 K dílu: Opilecká Jarodějka

Delfíne, procházím teď konečně všechny nominace.. jen doufám, že jsi něco přehlédl

a snad se sem nevrátím hlasovat pro báseň, kde je slovo "splín" :o)

31.03.2020 21:20 K dílu: Proto sním Jarodějka

není to poprvé, že se mi sekají myšlenky, když je báseň "na výšku"

a zatoužím po něčem kompaktnějším..

31.03.2020 21:16 K dílu: Oblačnost Jarodějka

našlehaná něha okluzní fronty

omlouvám se za zlozvyk, že si v komentářích vypisuji, co mě oslovilo

hledám, hledám, kde bych mohla dát ještě hlas..

31.03.2020 21:00 K dílu: Okno do noční Prahy Jarodějka

* myslím, že už tu na Písmáku dávno je :-)

31.03.2020 20:55 K dílu: El nino Jarodějka

ostny mohou zůstat zapíchnuté v kůži útočníka.. terrible

31.03.2020 12:24 K dílu: Bolest hlavy Jarodějka

Omlouvám se z tuto asociaci ;)

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ztratili-jste-cich-zustante-v-karantene-muzete-mit-covid-19-tvrdi-lekar-40318649

31.03.2020 12:24 K dílu: Bolest hlavy Jarodějka

Bolest hlavy není tak strašná, dokud cítíš..

31.03.2020 12:21 K dílu: Bolest hlavy Jarodějka

Nejlepší je ta kačenka :o)

30.03.2020 23:54 K dílu: setkání Jarodějka

Anarchie v textu, letím raději pryč..

30.03.2020 23:52 K dílu: Plivoun odpadový Jarodějka

Sice to je taková moderní chemobiobáseň, těším se až na tu příští

30.03.2020 23:41 K dílu: Líně Mihuloidní Jarodějka

Kategorie blbůstky přináší riziko spojené s tím, kdo to bude komentovat..

Klidně mě započítej ;) i když se mi to líbilo :o)

29.03.2020 23:52 K dílu: křivatec Jarodějka

pěkný jarní efemeroid :o)

29.03.2020 21:13 K dílu: rebelská úvaha Jarodějka

pěkná hříčka se slovy :o) není to blbůstka

dnes jsem viděla, že pravidlo shlukování max. po dvou se vůbec nedodržuje (a taky by se do toho počtu měl počítat i pes)

29.03.2020 20:59 K dílu: Zjara Jarodějka

Goro, dík za reakci. Omlouvala jsem se za komentáře nesouvisející s dílem. Jinak musím říct, že nejsem pravý  haikunadšenec. Ale když se mi řádky líbí, a jako na potvoru to někdo zařadí do kategorie haiku, tak ráda složím poklonu! :o)

29.03.2020 14:48 K dílu: Zjara Jarodějka

Celkem chápu, proč je tam napsané česká zahrada, když tam roste  japonská vrba.. senrju z česke zahrady (takové senrjů)

29.03.2020 14:36 K dílu: Zjara Jarodějka

V tom posledním by mi zdrobnělina nevadila, kdyby to byl keř :o)

29.03.2020 12:29 K dílu: Zjara Jarodějka

aha, pardón za narušení chronologie, dopisovala jsem oslovení.. často vkládám příspěvek na x-tý pokus..

Mandragoro, vzhledem k tomu, že mám své nicky, přes které  jsme spolu komunikovaly, zveřejněny v seznamu pod svým "dílem" Skleněnka, nebylo mým úmyslem se zrovna před Tebou schovávat. Právě pod Jarodějkou jsem ty nicky staré přes 20 let zjednotila. Píšu z toho nicku, pod kterým jsem zrovna přihlášená. Navíc, do některých svých profilů se dostanu pouze z odkazů, které Olda v únoru rozeslal na registrační maily. Protože hesla do všech profilů už si po dvaceti letech nepamatuji

29.03.2020 12:19 K dílu: Zjara Jarodějka

Goro, včelí královnou jsem myslela Tebe na Písmáku. Přiznám se, že jsem chtěla poškádlit Mandragoru, který zablokoval svůj profil. V vůbec nechápu proč. Ale teď čtu Tvé vysvětlení o včelím hmyzu ;) Pěkně jsi to popsala. Tohle je jen můj problém, že zdrobněliny v básních (kromě výjimek) nemusím

29.03.2020 12:18 K dílu: Zjara Jarodějka

Včelí královnou myslela Tebe na Písmáku. Přiznám se, že jsem chtěla poškádlit Mandragoru, který zablokoval svůj profil. V vůbec nechápu proč. Ale teď čtu Tvé vysvětlení o včelím hmyzu ;) Pěkně jsi to popsala. Tohle je jen můj problém, že zdrobněliny v básních (kromě výjimek) nemusím

29.03.2020 12:14 K dílu: Zjara Jarodějka

Přiznám se, že jsem včelí královnou myslela Tebe na Písmáku. Chtěla jsem poškádlit Mandragoru, protože nevím, proč mi zablokoval svůj profil. Ale teď čtu Tvé vysvětlení o včelím hmyzu ;) Pěkně jsi to popsala. Jen můj problém, že zdrobněliny v básních (kromě výjimek) nemusím

29.03.2020 12:06 K dílu: Zjara Jarodějka

Oprava 

29.03.2020 12:06 K dílu: Zjara Jarodějka

česká včelí královna 

nad japonskou zahradou 

29.03.2020 12:03 K dílu: Zjara Jarodějka

česká včelí královna

za japonskou zahradou

 

Nelíbí se mi kumulované zdrobněliny, a možná za to trochu může včelka Mája :o) Ale jinak pro mě milé řádky *

28.03.2020 21:43 K dílu: Co na to humři? Jarodějka

Děkuji, máš velké srdce, Hamare!

Mizím hned pryč raketovou rychlostí,

než se objeví opičák a budu v nemilosti ;)

28.03.2020 21:32 K dílu: Opilecká Jarodějka

si snad děláte srandu, recesisté, tohle nominovat..

kos na trávě u slunečních hodin si zaslouží lepší báseň!

Nahoru