06.11.2001 00:00 K dílu: Podvečer Hank_Chinaski
hmm, nechci prilis vrtat, ty se prezentujes jako autorita a ostatni na pismakovi te tak chapou, takze by nebylo dobre si to s tebou rozhazet, pane C, ale myslim si, ze zase az tak pravdu nemas. to, ze jsou lavicky milencu laskou opustene nutne nemusi znamenat, ze nejsou obsazene necim jinym. ja chapu tvoji vytku, ten posledni vers treti strofy je navic, ale je tak zamerne. opakovani nametu je sice jedna z nejjednodussich berlicek pri dosahovani sily basne, ale nemusi byt nutne spatna. nejsem prvni ani posledni basnik, ktery ji pouziva. a za tim si s dovolenim stojim. kdyz tvrdis, ze probuzeni ze sna neni prilis originalni, chtel bych slyset, co by bylo dostatecne originalni a formalne i obsahove to vyhovovalo posledni strofe teto basne? rad uslysim tvoje navrhy, protoze kritizovat bez sdavani moznych alternativ zmeny neni az tak spravne. predem dik...
06.11.2001 00:00 K dílu: Vypomínky na déšť Hank_Chinaski
oukej, priznavam, ze to zavani trosicku klise, ale proto je posledni strofa uvedena takovym versem, jakym je uvedena! pani mlcenliva te nechava chladnym, ale na smich moji milovane se chytas, jak vosa na med. prosim, neber moje resume tvych kritik prilis vazne, ale jen ti chci rict, ze v basnich se nema hledat jen to spatne. mozna, kdybych mel na tomhle divnym serveru trochu zvucnejsi jmeno a obcas se objevoval na tom idiotskem chatu, lide by nehledali jen chyby. proc se vsichni chytaji kritik uz uznavanych "autoru"? sorry, ale to nemohu nazvat jinak, nez drobna vyjadrovaci disproporce. mimochodem, slovo buzergrupa je uzasne, navrhuji ho pro bezne kazdodenni pouzivani. ach jo :-(
24.08.2001 00:00 K dílu: Koleje Hank_Chinaski
jo, pokud sem Wopi podsouval neco, co nechce slyset, ci jestli si mysli, ze "du" forma je pro ni, tak se omlouvam. omlouvam za to, ze jsi vubec nepochopil/a, o co jde. proc si myslis, ze pokud pouziji osloveni, tak je venovano zrovinka tobe? nic proti, ale abych dosahl vetsiho emocionalniho prozitku pri cteni, rozhodl jsem se pouzit sugestivni vtazeni ctenare do basne. skoda, ze to nevyslo a nebylo pochopeno. snad jindy.
24.08.2001 00:00 K dílu: Koleje Hank_Chinaski
pro pana Ukrajince:ja nevim, ale bez cile se da cestovat i pres nejake zastavky, bez potreby urcit si presne misto, kam se chci dostat. ja nevim, asi ti tohle nevymluvim, vzhledem k tomu, jak sebevedome pusobi tvoje "kritika". kazdopadne me docela mrzi, ze jakmile se nekde objevi alespon 1 negativni reakce, vsichni se zacnou zamyslet, co je na basni spatneho a vypichuji to. nerikam, ze tohle je super kousek, ja ji spis radim mezi ty "odpocinkove", ale zasadne jsem proti prehnanym reakcim. lidicky, zkuste nekdy vypichovat ty fajn veci na basnich, to, co se vam libi, a neomezujte se na pouhe "skvele, uchvatne, proste ***". zda se mi, ze neumite reagovat v pozitivnim smyslu. mozna jen prehanim, avsak neco na tom pravdepodobne bude. alespon ja mam takovy pocit...
13.07.2001 00:00 K dílu: Retrospektiva Hank_Chinaski
ale furt s tema zdrobnelinama. ja si myslim, ze cela basen je ladena velmi melancholicky a prave to jezero v patem versi prvni strofy, na ktere poukazujes by naopak bylo poradnou pesti na oko, protoze by tam svoji tezkopadnosti prekazelo. kazilo by to celkovy charakter basne, navic je slovo jezero v komparaci se zdrobnelym jezirkem malinko zavadejici, protoze by mohlo navozovat dojem velikosti. a to by nebylo zrovna to prave. jinak diky, prvni vytka za nekolik tydnu, trochu vic se cinte, at mam komu oponovat.
13.07.2001 00:00 K dílu: Miniatura Hank_Chinaski
ja taky neumim malovat, tak o tom aspon pisu. ale nestaci to, nestaci, jak rad bych to umel:((((( buuuuu
13.07.2001 00:00 K dílu: Bělostná Hank_Chinaski
aji tebe, kapko, nebo jsi snad zapomnela? ano, lidicky, mate pravdu vetsinu z nich to dostane. ale prece jenom ne vsechny chceme mit, ze?
24.08.2001 00:00 K dílu: koncert za barem Hank_Chinaski
a ja Nezvala, i kdyz nevim, jestli jeste sezenu neco od nej, co mi neproslo pod rukama. jinak mas u me male +. bud mas buka rad, nebo se fakt vyznas. chvalim.
25.06.2001 00:00 K dílu: koncert za barem Hank_Chinaski
no, rum uz radsi ne, protoze stuzkovak, maturitnak, spatny zkusenosti. psano drive, nez se stala ta vec. radsi nerikat podrobnosti...
13.06.2001 00:00 K dílu: Fotka Hank_Chinaski
no, ja uz sem se s detstvim rozloucil, ale nevyrovnam se s tim nikdy. asi tak jako maly princ od exuperyho se snazim videt veci neotrele a pokud mozno v jejich prave podobe. bohuzel uz se mi to dari cim dal mene, ale takovej je zivot. na kazdem konci je krasny, ze neco noveho zacina...
12.03.2002 00:00 K dílu: Sonáta pro Rembrandta Hank_Chinaski
Norek> dik, fakt mne to potesilo. ja si myslim, ze basne pisu dobry, ale o publicitu a slavu moc nestojim. tak mne negativni/nebo neprilis pozitivni/ kritika moc netoci. ale kdybys snad mel/a zajem, muzes dojit na cteni. mam ho pristi patek, tj. asi 22.3. v Brne-Luzankach. jestli teda ses z Brna..
01.06.2001 00:00 K dílu: Sonáta pro Rembrandta Hank_Chinaski
hej lidickove diky vam, jsem rad, ze se to libi.
29.05.2001 00:00 K dílu: Klub číslo 5 Hank_Chinaski
Clovrdik: jo, uz jsem tam nebyl pul roku, stoji to tam za prd. ale v tyn dobe me to docela bralo.
28.05.2001 00:00 K dílu: Okovy Hank_Chinaski
tohle se mi vazne libi, mas opravdu vyvinutou obraznost a dobre s ni umis pracovat. navic mam rad tmu.
28.05.2001 00:00 K dílu: Schovávám ruce Hank_Chinaski
je to pekny, libi se mi to, nemam co vytknout, snad jen na par mistech se to trochu krouti a potrebovalo by to popohnat, ale to neni zas az tak podstatny. podstatny je to, ze se ti tahle basen vazne povedla.
27.05.2001 00:00 K dílu: Nauč se létat Hank_Chinaski
kostrbate verse bohuzel kazi cely dojem z basne. pekna lyrika je tak strhana az k zemi a pritom by stacilo jen trochu pozmenit par versu, jen malinko. tak to zkus, pokud bys potreboval poradit, ozvi se. motyl=vzor pan, to jen tak naokraj.
27.05.2001 00:00 K dílu: Hank_Chinaski
pekne, hezky to zni, ale je to prilis konkretni, vis. nenarocne na ctenare, ktery bohuzel presne vi, o co v basni jde. zkus si prostudovat Stephana Mallarmea, ten ti snad napovi.
27.05.2001 00:00 K dílu: Hank_Chinaski
bohuzel musim konstatovat, ze tohle jde nazvat basni, ale ne poezii. zkus si trochu vic pohrat s nametem a rozvinout svoji obraznost. mozna se pak budes divit, co z toho vznikne. neni to spatne, ale nesedi mi tam, ze si s tim jarem trosicku protirecis. pripomina mi to reklamu na Perlu: v tvy basni prijdou 2 jara, ale co takhle zkusit terba 3?
27.05.2001 00:00 K dílu: 3.2. Hank_Chinaski
to se mi docela libi, je to hodne o fantazii a asociacich. jen se nech unaset a pis co te napadne, taky by trochu prospelo cist. pokud muzu doporucit, tak zkus pro zacatek nejakyho lehciho Frantiska Halase, pak snad Otokara Brezinu, ale ten bude asi moc slozitej. pokracuj a s takovou ode me vyvalcis i tip.
27.05.2001 00:00 K dílu: Sme Hank_Chinaski
JSMEto je hlavni. protoze KDYBYCHOM nebyli ale pouze rikali ze SME, tak BYCHOM byli.....Cesi..... zdravim na Slovensko.
27.05.2001 00:00 K dílu: cesta je šílenej had Hank_Chinaski
nemuzu si pomoct ale pripada mi to az moc prazdny. ale ocenuju asonanci a tendenci tvorit nova slova. ale to je asi tak vsechno, na tip se mi to nezda.
05.06.2001 00:00 K dílu: Spinkej [13.03.1997] Hank_Chinaski
k tomu bys mel zdarma dodavat kapesnik. jeste ze u sebe 1 mam, strasne me to dojalo. abych se neutopil v slzach. ne, je to vazne hezky, a pokud je ta laska i opetovana /a ja doufam, ze je/, tak jeste hezci.
23.05.2001 00:00 K dílu: Pohlazení Hank_Chinaski
tak ten konec nechapu, chtel jsi tim nejspis vyjadrit neco co zustalo ve tvym nitru a nepodarilo se ti to dostat ven. alespon ne natolik aby to pusobilo dostatecne silne. zkus na tom jeste maknout, imprese je to ale docela dobra.
23.05.2001 00:00 K dílu: Dentální Hank_Chinaski
oukej, co takhle zkusit neco ze zubnim kartackem ci jinou proprietou urcenou k cisteni oralniho otvoru? treba prstu...
01.06.2001 00:00 K dílu: Prokletí básníci Hank_Chinaski
mne se to libi, ale zda se mi, ze je toho trochu moc. ta basen ma prilism mnoho dimenzi, ktere sebou prolinaji, avsak netvori jeden harmonicky celek. krasne slovni obraty, metafory a jinotaje jsou strhavany prilis obycejnymi versi, ktere pusobi az prilis kontrastne. ale stejne je to fajn, i kdyz na muj vkus je to docela dost nesouroda smesice jednotlivych myslenek, ktere bohuzel pusobi disharmonicky. promin, omlouvam se, ale asi ntlumocim nazor vetsiny. aspon budete mit na koho nadavat.
01.06.2001 00:00 K dílu: Prokletí básníci Hank_Chinaski
mne se to libi, ale zda se mi, ze je toho trochu moc. ta basen ma prilism mnoho dimenzi, ktere sebou prolinaji, avsak netvori jeden harmonicky celek. krasne slovni obraty, metafory a jinotaje jsou strhavany prilis obycejnymi versi, ktere pusobi az prilis kontrastne. ale stejne je to fajn, i kdyz na muj vkus je to docela dost nesouroda smesice jednotlivych myslenek, ktere bohuzel pusobi disharmonicky. promin, omlouvam se, ale asi ntlumocim nazor vetsiny. aspon budete mit na koho nadavat.
23.05.2001 00:00 K dílu: Abiturientský sraz 1991-2001 - Vzpomínáme Hank_Chinaski
tohle se mi docela libi, je to v pohode, pokud beru v uvahu zes byl na kary. v tom pripade jde melodie stranou a probouzi se v kazdem z nas /ve mne teda urcite/ kus franty halase, kterymu ta zvucnost versu fakt moc nesla. a to vubec neni na skodu. v basni jsou pekny metafory, ale jinak to neni zadna bomba, spis prumer.
11.05.2001 00:00 K dílu: tak to končí Hank_Chinaski
abyste se z Buka nezblaynili, nemusite ho videt ya vsim, tohle je spise takova beat-generation a la Hrabě nebo tak.
10.05.2001 00:00 K dílu: Výdechy duše Hank_Chinaski
ON uz to vi a docela ho to dostava. proto se vajadruje jen temito slovy: neni zac, ty moje kapicko... /prestante vytahovat ty kapesniky, vy sentimentalni blazni"/
28.05.2001 00:00 K dílu: Hank_Chinaski
chlape tohle se ti vyvedlo, mam rad hezky znejici a dobre napsane basne. ale jen to uplna plna bych asi potreboval trochu vysvetlit. jestli to je jako uplna=celkova, plna=vyplnena, tak mi nesedi, zes tam nedal carky, protoze v cele basni jsou. jen aby to bylo jednotny. ale jinak fajn.
11.05.2001 00:00 K dílu: Zpověď podzimního odpoledne Hank_Chinaski
souhlasim, kapka je trochu hakliva, ale to ji spise slechti. kritiku beru, kdyz je na miste a vyslovuje ji nekdo, kdo dane veci rozumi. avsak nejenom Buke zil svoji poezii, byli a jsou tu i jini. takze musim malinko nesouhlasit.
02.05.2001 00:00 K dílu: Slunečnice Hank_Chinaski
tak ta slunečnice od Lucie je mi úplně ukradená, já je zrovna dvakrát nekouřím. ale pokud v tom vidíš nějaký spojitosti, tak věz, že nebyly zamýšleny.
02.05.2001 00:00 K dílu: Bůh Hank_Chinaski
jo, to se mi docela libi, i kdyz jde o ohranou pisnicku, ktera je neustale zpracovavana nejruznejsimi zpusoby. ale ma to kvalitni formalni stranku a docela dobry spad. konec je tak trochu neujasneny, nevim, jestli je do toho treba plest boha ci jinou nam vyssi entitu, ale kdyz to tak citis, neni k tomu co rict. Michaelo pis dal, ja sam jsem vubec nevedel, ze se basnickam venujes. a z te 4 z maturitni pisemky si nic nedelej... K
02.05.2001 00:00 K dílu: Pramínky Hank_Chinaski
no, moje pocity z teto basnicky nejsou az tak jednoznacne pozitivni, zda se mi, ze vazany vers je tu trosicku na skodu. vis,Celinko, tvoje basen nadherne impresionisticky zachycuje krasu i bolest okamziku, ale cely dojem je trosicku strhan neobratnosti verse. zkus pouzit v dalsich vecech verse libris, nebo vic cti rymovanou poezii /doporucuju Alfreda de Musseta, ci nejakeho impresionistu-treba Verlaina/, ta ti ukaze, jak spravne pracovat s versem a dbat na jeho zvucnou stranku. ale jinak fajn...
09.07.2001 00:00 K dílu: vzpomínky Hank_Chinaski
tak ted bez toho fil. pozlatka: hledej lasku tam, kde si myslis, ze bude opetovana. u toho, o kom ti tvoje srdce rekne, ze je ten pravy.
25.06.2001 00:00 K dílu: vzpomínky Hank_Chinaski
krasna poezie a krasne zeny netrvaji vecne. tak proto je treba pred zamilovanim se trochu premyslet. po racionalnich uvahach bych volil urcite poezii, ta vubec nema poneti o necem jako je premenstruacni tenze. ale vzhledem k tomu, ze milujeme srdcem a ne mozkem, tak ja jsem lasku nasel u nekolika krasnych slecen. ty uz jsou pryc a jajsem volny jako ptak, proto jsem zrovna ted zamilovan do poezie chlapika jmenem J.A.Rimbaud.
13.06.2001 00:00 K dílu: vzpomínky Hank_Chinaski
vsude, staci jen hledat:-))
02.05.2001 00:00 K dílu: vzpomínky Hank_Chinaski
hej kovi, můžeš mi prosím říct, koho touhle básní kopíruju, moc rád bych to věděl. a ferlinghettiho myslím ne, ten je trochu o něčem jiným.
02.05.2001 00:00 K dílu: Dvě tváře lásky Hank_Chinaski
kdybych znal na tohle odpověď, myslíš, že bych psal báseň, která ty stavy popisuje? ne, snažil bych se fakt, že "to takhle někdo skončí" alespoň trochu vysvětlit. ale to neumím, takže bohužel nemůžu sloužit. taky nemusíme furt všechno chápat.
23.05.2001 00:00 K dílu: Noci temná Hank_Chinaski
v basni je kus poradny pravdy, ale je to jen omylani toho, co kazdej z nas vi. ze po ranu je treba zatahnout zaluzie, aby se slecny nestydely.
10.05.2001 00:00 K dílu: ŠACH MAT, děvče! Hank_Chinaski
kovi, tak to neni zase tak super jak jsem cekal. nevim, ale tahle basnicka v podstate nic nerika. je celkem fajn, ale zda se mi to, nebo jsi prekrocila jeden z prahu literarni hodnoty dila. no, proste aby basen byla v pohode, musi mit formu a obsah. nekteri fakt velci borci kaslou na 1 z techto faktoru a vyzdvihuji ten 2. to znamena treba Morgensterne a jeho nonsensy-dokonala forma bez obsahu. na druhe strane treba standardni poezie z dob davno minulych, ktera syntetizuje oba dva pristupy. rada zni: zkus trochu vic dbat na zralost basni, vis, treba to vickrat procist a snazit se lip formulovat svoje myslenky. ale neboj se, naucis se to. jen je potreba chtit...
10.05.2001 00:00 K dílu: Jakub a Lucie Hank_Chinaski
jo, tohle je mi nejak povedome. ale kazdopadne jde o kvalitni basen, ktera nepostrada dynamicnost a raznost. jenom par pasazi je trochu slabsich a malinko celkovej dojem brzdi, ale jinak fajn. ja mel totiz to stesti neco podobnyho zazit...
10.05.2001 00:00 K dílu: Zrada Hank_Chinaski
jakozto zastupce druhe casti populace se musim ohradit. jasny, prvni co asi vy slecny reknete je, proc se nam do toho sroubuje nejakej analfabet, kterej ani neumi posate s hackama a carkama, ale to je vas problem jestli to nechcete cist. ja bych vam chtel oznamit, ze mate pravdu v tom, ze vy slecny jste mnohem senzitivnejsi, nez my, muzi, takze to nase vale vic boli. ale neni to pravda, citlive vystreleny sip zasahnuvsi srdce s krutou presnosti neni o nic lepsi. boli uplne stejne akorat kratsi dobu... kapka: depky jsou na houby, ale bez nich bychom nevedeli, co je to smich, pripadal by nam samozrejmy. basnicka chce vic umu, pak by byla dobra. tede je jen uchazejici,ale co chces na 14.8 roku, ze?
Nahoru