18.11.2002 00:00 K dílu: bishak
"...chtěl jsem vztát..." : až vztaneš, tak se ještě nauč zdvihat drahikami vykládanuo zbraň a hlavně: nepiš takový sračky: literatura je, přiznejme si to, o něčem docela jiném.
13.11.2002 00:00 K dílu: bishak
Xebeče: jsi blbej nebo co ? Tam je napsáno Haiku, též haikai..., tak to by asi mohlo znamenat, že haiku=haikai, že jo ?
18.11.2002 00:00 K dílu: Haiku měsíce října: výsledky!!! bishak
Radost: haiku má základ v japonštině: já proti haiku nic nemám, ale to, co jej drží v japonsku, je japonština: haiku je strohý, systematický útvar, který je svázán s japonskou řečí a jejím systémem. Kdybych vzal bod po bodu, proč vaše dílka nejsou haiku: není vždy dodržen počet slabik, který je pro haiku zavazující ( to je nedůležitejší bod ). Nejsou použita vhodná slova, která byla v japonsku kodifikovaná a opět - závazná. Nepracují s těmi správnými motivy. Nejsou v japonštině. Překladová literatura - je to v tom přímo slyšet - něco bylo přeloženo: není to to původní a kdo ví, nakolik vůbec je to originálu alespoň podobné.
18.11.2002 00:00 K dílu: Haiku měsíce října: výsledky!!! bishak
Radost: ne ! Haiku existuje jedině v japonštině, v japonské kultuře a mimo ni existovat přestává: tak to prostě je.
13.11.2002 00:00 K dílu: Haiku měsíce října: výsledky!!! bishak
Ach bože, haiku: jediná síla dnes je v individualitě, neustrnout a když už imitovat, tak alespoň z pozic subverze: je to zvláštní vidět, jak se ta forma vytržením z historického a sociálního kontextu obnaží a stane se ošklivou a vulgární. Nelze psát haiku v češtině: to, co vydáváte za haiku, je určitě něco jiného...
27.11.2002 00:00 K dílu: Potřeba příběhu bishak
Siriik: já mam poststrukturalismus rád: je totiž nelidský a uplně se zbavil ňákých humanistických sraček a to mě baví. A dál: jak je vidět, stačí trocha subverze a hned je oheň na střeše. Mezi literaturou a mýtem vztah není: to sou závěry Strausse, kterýho mam podle tebe nechat na pokoji. Něco bych ti doporučil: nežer to tak: co hlavně nám tyhle směry přinesly, je legrace: všechno je napadrť: smích, tropus subverze, je jedinou jistotou ( která se neustále mění ). Mody reprezentace těch myšlenek jsou dneska tak rozvolněné, že je lepší příliš neulpívat a daleko nejlepší strategií je určitá forma myšlenkového surfacingu: mentální obalové křivky ( viz.: stream theory ). Twardowski: nemůžu být zlý k někomu, kdo zřejmě čerpá svoji přezdívku z názvu sbírky mého nejoblíbenějšího básníka. Jsem opravdu idiot: ovšem jak říká Lacan: Je ten, o němž mluvím, když mluvím o sobě, tím, který mluví ? Moje idiocie je ale jiného rázu, než si představuješ: je to intelektuální konstrukt, prostředek mé taxonomie světa, mých seduktivních strategií, můj legitimizujícíc blábol. Ano, blábol: diskurs, legitimní stejně jako ten váš.
18.11.2002 00:00 K dílu: Potřeba příběhu bishak
Siriik: Myslím, že spíš by sis měl ty přečíst něco z psychoanalýzy: Lacan, to je ten správnej čert ! Fenomenologie je out a když už píšeš o příběhu, vhodná četba předtím by byl nějaký Barthes, Greimas, Todorov a podobný chlapíci. V jedné odpovědi píšeš : "Potřeba příběhu (mýty, sny)" : mýtus a příběh jsou dvě naprosto odlišné věci: mýtus je dokonce popřením příběhů: narace, literatury, je ztělesněnou zkušeností, protipól k vyprávění: ostatně, když si přečteš něco od toho Strausse ( mezi náma, docela sráč ), dozvíš se vo tom spoustu ! Takže poststrukturalismus sucks - neser se do věcí, kterým moc nerozumíš a nepiš bláboly, prosím !
13.11.2002 00:00 K dílu: Potřeba příběhu bishak
Ten text je hroznej blábol a hlavně: dneska je už pěkně pasé. Napíšu jediný slovo - discourse - to dnes definuje svět.
19.11.2002 00:00 K dílu: Jako Bukowski bishak
Šukat jako Bukowski: Brrrr: takovej druhořadej sráč přihřátej !
31.10.2002 00:00 K dílu: bishak
cit.: "... denně jsme umrtvováni banalitou ..." : to je nejen ošklivá fráze, ale i pěkná blbost: banalita neexistuje, existuje jen diskurs banality, který je nějak někým prosazován, a který je zapojen do ostatních diskursů pomocí kontextů: v rámci určitých relací "žije" a je "vnímán". Co z toho vyplývá ? KAŽDÝ diskurs, právě proto, že je diskurs (má diskursivní povahu znakového systému), je plně legitimní a je na stejné úrovni s ostatnímy diskursy. Z textu je cítit silný odpor k těm takzvaným "banalitám" a také to, že autor je "nad" - jeho se to netýká. Ale to je elitářství a to je prostě nesmysl. Připadá mi, že dnes, když už se literární teorie konečně "odhumanizovala" a přiblížila se hodně k matematice, teorii systémů a podobným vědám, nemá vůbec cenu zavádět kategorie jako "vkus" a když už, tak by tato kategorie měla být chápána jen jako parametr, proměná, jeden z mnoha faktorů, který ovšem nemá nějakou absolutní platnost: stejně tak jako je "pravda" jen aktuálním rétorickým výkonem, pouhou "rétorickou iluzí" ( Nietzsche ), tak totéž je i vkus. Takže odhoďte elitářství, buďte in, čtěte Lacana a pijte mlíko.
06.09.2002 00:00 K dílu: Ne bishak
Velmi intenzivní lesbická poezie. Průzračně čisté, pointované sdělení o jiné lásce, postavené na demytizovaném schématu oné "maskulinní poezie". Skvělé. Tip.
13.04.2001 00:00 K dílu: bishak
...jen malá úprava faktů: 99.99 procent grafomanských sraček ( a to včetně básní Miroslawka, což jsou stupidně rýmované obyčejnosti bez myšlenky ) a 0.01 dobrých ( jakžtak) věcí. K nimž samozřejmě bez výhrad patří ty moje _-))) K tomu co je v prologu: přesné je to, že si tu lidé pochlebují. A výběr těch opravdu kvalitních děl by měl dělat někdo mimo a měl by to být opravdový literární teoretik, takový, co se jich na každé PF najde spousta.
08.10.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: beznadějní snílci bishak
sračka !
06.09.2002 00:00 K dílu: bishak
Je to "docela" hezké - i když v tomu chybí to, co dělá erotiku erotikou - a to je bolest: ať už bolest fyzická nebo duševni - vždy určitá disonance, která nám jaksi objektivizuje a zostřuje naše prožívání.A nejen erotiky. Líbí se mi ta vůně po mandlích na zátylku : je to asi nechtěný odkaz na ještě jinou hořkou vůni: tak voní kyanid draselný, známé cyankáli: křivka zátylku a symbolický pach, který významově posouvá jednoduchou erotickou naraci do jiných konotačně zajímavých rovin. Kompozičně bych ovšem v textu spíše podtrhl jedinou, základní vůni a na ni teprve bych nabaloval jiné, souznící vůně: ostatně tak se postupuje při výrobě parfémů - takhle je text spíše přeplácaným výčtem autorovy příjemných vůní: rozkolísaný a bez vodítka, na němž by bylo možno ulpět: chybí nějaký bod, který by vytvořil základní rámec. A poslední kritikum: "poklopec na roztrhnutí" je v jinak hezkém textu katastrofálním faux-pas. Je ale hloupost hledat na všem jen mouchy: text je přeze všechno podivuhodně svěží a laskavý.
19.11.2001 00:00 K dílu: bishak
popelucha: ne popík, ale postmoderní :-))), chceš abych to seškrtal - v tom je jedna z hlavních dovedností spisovatele - natahovat.
14.09.2001 00:00 K dílu: Proč někdo krade sešit s básněmi? bishak
Třeba to sebrali ty obejdové, co uklízejí ulice - je přece dobrý, když je máme čisté a neválí se na nich kdejaký bordel a klump.
12.09.2001 00:00 K dílu: bishak
Nechapu, ze o tom nikdo nevěděl, když jsou takový věci jako Echelon nebo Carnivore...
12.09.2001 00:00 K dílu: Je Písmak o literatúre? - II. bishak
Pismak je vicemene o hovnu, ale spousta lidi si zvykla, ze se tu muzou mezi sebou vychvalovat a bejt desne dobry...
14.09.2001 00:00 K dílu: Zoufalost.. bishak
Docela póza, ne ?
27.11.2002 00:00 K dílu: bishak
Twardowski: co je na kritice špatného ? Nemůžu si pomoct: vim, že nespasim svět, ale napsat o něčem, že to sou sračky, to klidně můžu: navíc když je to pravda.
12.11.2002 00:00 K dílu: bishak
O tom jsem mluvil: Wopi: jeden z těch nadnesenejch sráčů. Bože, lidi, buďte trochu soudný.
12.11.2002 00:00 K dílu: bishak
Mikey: Na Písmákovy je neuvěřitelný množství sraček. Některý věci se dají číst, ale ten poměr je tak 1 dobrá : 1000 sraček. To neni asi nic špatnýho: to je normální život. Jen je trochu škoda, že ty sračkaři si hrajou na ty nejlepší. Ale i to je život. Teď asi mě bude spousta lidí kritizovat, protože takovejm lidem se nelíbí, když někdo o jejich bebíčkách, z kterejch udělali poetický sračky, řekne, že to sračky sou, ale ať ! To neni z mý strany vyvyšování se: jenom to vidim, stejně jako to vidí spousta jinejch, ale - je to moc těžký, připustit si, že píšu sračky: a tahle písmákovská "elita" to nepřipustí nikdy...
31.10.2002 00:00 K dílu: bishak
Trochu mě zaráží výrok: "Za největší české autory se začali považovat lidé typu Michala Viewegha či Barbary Nesvadbové, za nimiž nestojí ani tak talent, jako dobrá promotion." Myslíte, že by někdo vydal knihu, kterou npsal autor bez talentu ? Není počet vydaných knih - které se navíc dobře prodávají - docela dobrým měřítkem úspěšnosti ? Řeknete, že ne - ale to je jen taková vaše pýcha - a budete mluvit o komerci - ale tiše závidíte. Kolik Monty_Python vydala knih ? Proč jsem nikdy neslyšel o nikom takovým ? Kdyby měl někdo z vás jenom trochu talentu jako má View., tak byste si mohli pískat a ne si hrát na Písmákovy na spisovatele a psát sračky. Takže přestaňte závidět a naučte se psát.
12.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Ohó, ta pocta být první s kritikou a moci poslat do prdele dílo, které ! OPĚT nestojí za nic. Typická pubertální kravina a je jasné, že tato moje kritika bude zase kritizována. V tý poslední strofě to moc nesedí !!
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
rire: ale to co ty uvádíš není asonance !!!
12.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Yeah, nepochopený genius : takové překvápko mi Písmák přichystal ! Wow. Ale ještě sem tu neslyšel, čim sem horší než vaše sračky ??? blázen: Třeba máš pravdu, ale z kontextu vyplývalo, že gramatikou myslíš jak se píše i/y. Ty si nijak nedal najevo, že ty pojmy bereš odborněji, nečekal jsem to. A jazyku, myslím, dává strukturu lexikální stránka gramatiky. Ale že by tak záleželo na gramatice, aby se poezie dala považovat za zvládnutou ? A co dada experimenty, zaumnyj jazyk a třeba i deklamovaná beatnická poezie, kde se používal hovorový ( +slang, + vulgarismy ) jazyk ???
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Tady jsem našel jednu věc od autora s přezdívkou Miroslawek, rád bych věděl proč má tolik tipů a já za podobně lyrické básně ( ty opravdu lyrické přicházejí ke konci, kam nikdo zřejmě nedočetl ) nemám nic ? ukryté kapky z hvězdných bran problesknou krátce střípkem třpytu každou co najdu zavírám přes panty zrezlé od pocitů až skřípou slzy bledneš - dva kroky od blankytu ztrácím Tě v rozích mlžných hran když nebe jasní za úsvitu i já se rozplývám - dříve než brzy a srovnejte : moje báseň lyric terorist / 033 / Óm Ó llásko, llásky sladký klame, ty dokonalá pasti, jsi dítě vypiplané, ze slz a slasti. Ó llásko, ty pásko, co mě k Ní lepí, ty bílá sedmikrásko, my z tebe jsme jak slepí. ?????????????
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
blázen: A já snad tvrdím, že jazyk není vrstvou první, základní ? O tom přece píšu ve své teoretické studii prologic ! A k tomu, co jsi ještě napsal: ( cit. "Takže můj závěr je, že pokud nezvládáš jazyk coby bazální systém, měl by sis své znalosti doplnit a pak až se zabývat něčím, co na něj navazuje (a navíc s ním takto jednoznačně souvisí) " ) - tím asi myslíš, že nezvládám gramatiku, ovšem gramatika je metajazyk, tedy jazyk o jazyku, jazyk popisující jiný jazyk, takže si trochu vedle :-))) ( A to zmiňuješ Barthese a Saussura, styď se ! ) Ale je to opravdu úděsné, jak a kolik lidí se tu naváží do mé češtiny. ( viz. Bobísek. ) To "sem" JE záměrem a tvrzení , že kdo chce dobře psát, měl by ovládat ( oprava ) gramatiku rodného jazyka, je zcestná a já mohu klidně namítnout, že moje čeština je experiment ! Ale co, já gramatiku opravdu neumím a tak píšu, jak mi to de ! A nevadí mi to. Popelucha a vlastně i ty ostatní: Ano, mé dílo zřejmě splnilo svůj cíl ! Za 1.: Je to psané přesně ve stylu mnoha děl tady a kritikou toho díla kritizujete tedy svůj vlastní styl a své vlastní básně ! A jestli nemám pravdu, čím se moje básně liší od vašich ??? Za 2.: Ano, s tou parodií jsem se asi spletl: měl jsem napsat parafráze. Za 3.: Myslel jsem, že alespoň někteří znalí lidé ocení intertextové narážky v mém díle. Ale ono ne. Jsem smutný.Ale můžu se utěšovat tím, že nikdo nečetl pečlivě až do konce. Tak to je zatím vše ...
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
this was parodization !
05.02.2002 00:00 K dílu: bishak
food cam etc. :-))) : egoman rulez
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
A co takhle se zamyslet nad obsahem ? Nemám snad pravdu ? Nenaštvalo vás, že vy ta k poezii přistupujete a teď to někdo odhalil ? P.S.: Opět ta čeština ! Když už se do ní přestanete navážet ? Jakokdyby nebylo nic jiného, co by se dalo kritizovat !
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Oba ? Já sem oba ! Ten rozhovor je se mnou ! Jsem dobrej, tak proč bych neudělal rozhovor sám se sebou !
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
this text was parodization !!!
10.04.2001 00:00 K dílu: časopis Ikarie ?????? bishak
Regis: Ty nečteš Elle ? Když čteš toho Hagege, tak by si měl číst také Elle, to je snad jasný.
09.04.2001 00:00 K dílu: časopis Ikarie ?????? bishak
Ikarie je sračka bez designu a z hlediska literatury: staršné povídky, prostě hnus !!!
08.10.2001 00:00 K dílu: bishak
Kafka: co nebaví ? Jestli ti vadí oznámení, že jsem přidal další svoje věci, tak promiň.
08.10.2001 00:00 K dílu: bishak
A přidal jsem další dvě věci - jednu dokončenou prózu a další prózu in progress/ první část. Enjoy :-)))))))))))))
08.10.2001 00:00 K dílu: bishak
Koukněte se, vy sračky, na moji novou báseň : Romešo, Julie.
13.04.2001 00:00 K dílu: bishak
hey, whats wrong ? někteří ze sebe opravdu děláte blbce ( Merle, Vio, Miroslawek ) ale na druhou stranu vy ostatní diskutujete a o tom auditorium je. je pravda, že nejvíc z vás píše, abych se naučil pravopis, ale co ! jisté je jen jedno, big brother is watching you !!!!
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
danny: linux má gui, ale jako nadstavby, jinak je to textovej os.
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
..a konečně je zde mé dílo ! Napřed doporučuji přečíst si lyric terorist / prologic což je taková hutnější předmluva ( aby nedošlo k nepochopení ) , a pak teprve samotnou sbírku básní. Je mi jasné, že budete mít zábrany dávat tipy, tak alespoň kritizujte a hlavně čtěte, až do konce !!!
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Monty: tvorba a dílo je subjektivní, umění je už podle mne záležitost definice, záležitost výběru něčeho... Už samotná etymologie slova umění: něco umět a nerad bych slyšel tvrzení, že všichni zde to doopravdy umí ( a právě s tím souvisí má adorace teorií: teorie je učebnice ) Otázka: Kdo je to ten Shopenhauer. Já z těhle vědců znam jenom Saussureho, ten mě zajímá, ale to asi není filozof nebo jo ? Mě jako ta filozofie moc nebaví, já to neuznávam, ale spíš jako mě baví ta sémiotika, lingvistika, to je docela bombička !!!
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
...dnes má svátek Izabela !
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
so, ........... long live the bishak !!!
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Ahoj, váš ýbrmenš opět in action !!! Díky za vaše názory ! Pár poznámek: 1. Pornografické a vulgární výrazy : Rád bych věděl, proč jsou někteří tady proti nim tak zaujatí ? Jsou to jen slova, jen jazyk, jen označování, metavrstva ! Proč proti tomu tedy bojovat ? Je to boj proti symbolu, ne proti tomu opravdu vulgárnímu, tedy proti označovanému ! 2. Jsem rád, že se vyskytlo pár názorů, které přímo nenásledují mainstreamový názorový proud zde. Moje kritika je jen KRITIKA, s určitým stylem, posuzování něčeho, co jsem zde našel a co se mi třeba ( můj pouze a jedinně osobní názor ) nelíbí. A místo úvahy nad kritikou se tu vyskytnou i příspěvky, kde jsem označován za Freudovského psychopata, ( Freud je navíc v moderní době pasé, a vlastně pasé byl už dřív ) a k tomu traumatu: ano, matka mne bila, bila mne plochým páskem což mne nebolelo a když vycítila, že křičím jenom proto, že je to jaksi tradiční, strkala mne k oknu a chtěla mne hodit ven. Dodnes cítím jako veliké trauma, že to neudělala :-)))) 3. Monty: K tomu co píšeš o amatérech a o co jsem namítal již jednou: Písmák má prý být : Amatérské literární umění a já namítám, kde je to umění . Proč to třeba není Amatérská literární tvorba ???
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Mě by nejvíc zajímalo, co si o mě myslíte. To, co píšete o kritikce a i to co píšu já, jsou obecné věci. Ale teď si položte otázku jaká jsem člověk a odpovězte mi na ní ??
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
To ti nezaručim ....
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
1. V Plzni je jen jeden Viktor Podlipský ! 2. Na tom, jak se kdo jmenuje záleží. Když ostatní znají tvoje jméno, nedovolíš si třeba bát takový, jako když vystupuješ jako anonym.
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Monty: to máš pravdu, nikdo ti nechce pravdu brát, ale auditorium je debata, diskuse, střet názorů a a v diskusi se lidé snaží jeden druhého přesvědčit o své pravdě. Na co by pak auditoria byla, kdyby měli všichni stejný názor a jenom si přizvukovali ?
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
No, já mam alespoň vedle nicku uvedený svý pravý jméno a odkuď sem a co dělal. Já nemusím vystupovat jako anonym a myslim, že to je taky jedna z věcí, která o něčem vypovídá.
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Monty: Tvůj názor je tvůj názor a mě nejvíc těší, že ho prezentuješ a že se neomezuješ na posílání mě do prdele :-)))))
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Soutež ve shrnování Prousta :-) _když jsme tady na literárním servru. A viděl život Bvianův.
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Bobísek: Nekritizuju nick, ale i nick má souvislost s osobností jeho držitele + s další sadou proměných :-) . Nick Monty Python si nedam jenom protože mne to napadne, ale proto, protože ten seriál skečů sleduju a něco mne zaujme natolik, abych si dal takovou přezdívku !!
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Monty Python: Když si dáš přezdívku Monty Python, tak by tě něco takověho asi mělo oslovovat, ne ? Monty Pythonovci mají humor právě málo čitelný, s mnoha přívlastky, který bez všeobecné znalosti kulturních souvislostí, dějin, atd.. nelze zcela dopochopit. Ale nic, tvoje věc !!!!
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Tady jde o kontext !
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
A proč jsi neodpověděl ? Došla ti tvá blbost ? Když už se chceš hádat, tak prosím logicky !!! :-))))))))
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
A ta pravidla, tedy něco apriori nehmatatelného, se dají koupit ? Já myslel, že se dá koupit jenom kniha nějakých pravidel, tedy písemný záznam pravidla - informace ! V tom případě bych si koupil třeba pravidlo pro sázení kytek nebo tak něco :-)))) Já tu knihu mám, ale neláká mne...
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Když už tak vehementně píšeš o pravidlech pravopisu a myslíš tím tu knihu, tak je myslím jasné, že v tomto případě je to: Pravidla pravopisu - tedy s velkým P. Ale ty ty pravidla znáš tak dobře, že to není chyba, ale nějaký rafinovaný záměr, že :-))))))))
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Promiň, ale nejsem z těch lidí, které by ironie nějak rozhodila. A ta tvoje se bohužel mého hyperega netkne ani v nejmenším. Ano, máš naprostou pravdu, že je má inteligence nebetyčná, ale to je přece v pořádku, ne ? Někdo přece musí být nejlepší. A tak sem to tedy já.
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Já se nedávám, já se bavím .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZOR ! Zítra v ranních hodinách ( cca 8:30 ) zde představím svoji kouzelnou sbírku _lyric terorist_ . Takže se těšte ! A já se také těším : kritiky budou jistě strhující a spalující, mnoho z vás jistě nepochopí o co jde, ...atd. Jen bych jí zde přiblížil, aby šok nebyl tak velký : jde o sbírku veršované lyryky parodizující pubertální poezii a využívající v nejvyšší míře jejích postupů. Doporučuji nejprve si přečíst prolog, asi třístránkové teoretické pojednání ke sbírce. Myslím, že je opravdu na co se těšit, protože ta sbírka je skvělá a já jsem skvělý autor. POZOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Takže... 1. K mé češtině, vulgarismům, atd. : jde o styl a STYLIZACI, každý autor má svůj styl, kterým se odlišuje a kterým se CHCE odlišovat. Jak je vidět, tak můj styl budí pozornost ( a je jedno, jestli negativní, jestli je kritizován nebo ne ) a tím splnil svůj účel. Co se týče gramatických nesprávností, hrubek: nikdy jsem pravopis neuměl, nikdy jsem to o sobě netvrdil, je mi to jedno, ...atd. 2. Spousta lidí mi nadává do debilů, posílá mě do prdele, ... Jak jste si mohli všimnout, já ve svých kritikách útočím na díla a nikdy NE adresně na autora. Nemám zapotřebí někoho posílat do prdele, proč ?, nevím jaký je člověk, ale když se mi nelíbí jeho dílo, tak ho zkritizuji a to formou, stylem, který jsem si vybral a který vyprovokuje reakci. Je mi jasné, že Písmák je celkem uzavřená komunita, kde všichni se chválí mezi sebou a kde je každý jiný názor nevyhovující, kde kritiky nejsou kritikami a kde vše jiné postupně konverguje k tomu převládajícímu názoru, ale to není pro mě. ( blázen: napsal jsem snad někde někomu, že by se měl léčit ? i když sebevíc zaútočím na něčí poezii, nikoho jsem ještě debilem nenazval a nikam ho neposílám. ) ( Miroslawek: Ne, nejsem prázdné individuum, jsem kritický a proto se ti to nelíbí. Ano, získávám pozornost a zájem, nevím co je na tom špatného. Víš co, napíšu kritiku na tvojí báseň, bez vulgarismů, normální kritiku. ) 3. Je pravda, že Písmák je určen pro amatérské literární umění. Ano, umění ! A když už máte v názvu umění, kde tedy je ? Proč ne Písmák: Amatérská literární TVORBA. Ukažte mi to umění. 4. Monty Python:( cit. :Pokud jde o literaturu, nejvíce vynášeny a chváleny jsou nečitelné bezobsažné knihy plné přívlastků, které téměř nikdo nečte )_ To už tak bývá, že to nejlepší nebývá ten mainstream a že je těžké některé věci pochopit.
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Miroslawek: To samé mohu říct já o tobě, ale proč bych to dělal. Namám rád lidi, kteří nejsou schopni vyslechnout cizí názor a navíc neumí diskutovat..
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Regis: já bych spíše tvrdil, že v dnešní době je obsah v poezii jen opakování opakovaného, ale to naprosto nelze kritizovat, že a navíc je to tak známá věc, že je to stupidní zde zmiňovat. Nsouhlasím, že poezie je to, co za poezii považuje literární teoretik. Literární teoretik poezii zkoumá, systematizuje, třídí a pravda, říká, co poezie JEŠTĚ je a co už není. Tedy ne že on považuje a tak to je, ale on se spíše snaží deklarovat optimální hranici mezi poezií a cancem. Poezie je samozřejmě živel, a právě proto je třeba literární teorie, aby definovala a hledala v ní systém, protože systém je struktura a struktura je člověku velmi blízká, dokáže se s ní ztotožnit.Ještě bych tě trochu opravil: V poezii lze definovat formu, ale ne obsah, tak by to asi mělo být správně, asi jsi chtěl mluvit o těch dvou kategoriích.... K mé češtině : máš pravdu, ale nepíšu knihu, do novin, potřebuju psát rychle, atd. A výrazy jako "kamžto", abych pravdu řekl, ani neznám. Takže moje čeština je mix, všehochuť, a opravdu je mi srdečně jedno, kdo si o ní co myslí. A dál: "Nám to může být.... " - jestli jsi si všiml, já vždy píšu to, co je můj názor, protože si nikdy nemohu být jist tím, že je to názor ještě někoho jiného. Ale ti si si tím jist a to ti závidím. Vio: negativistický postoj: nemyslím si, že je to úplně pravda, ale víš, když si tady přečtu nějakou "báseň", moje temné Id mne ovládne ... A bohužel není pravda, že své kritiky považuju za vážné a hluboké, kdyby takové byli, tak přece budou mít takovou formu, nebudou vulgární, atd. Já se bavím, ale vy, když se nad tím poyastavíte, tak také...tedy moje kritiky jsou rozhodně něco, co vás nutí né li uvažovat, tak alespoň uvažovat nad odpovědí.
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
jestli je ti trochu trapně, tak prosím napiš něco vážného, od toho to auditorium je, ale když každej kokot píše nějaký voloviny, what 2 do ?
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
nebo tak
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Jenom jedno pravidlo pro ttoto auditorium: oslovujte mne pane.
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Ať si vtipnej, jak si vtipnej, stejně už to nemůže být víc debilní. Očekával jsem ocenění své snahy po pořádku, a místo toho: jen vtípky ...
09.04.2001 00:00 K dílu: Last train to transcentral bishak
Když se podíváte podrobněji na tu báseň, zjistíte, že zase tak špatná není. Stručný, obsažný jazyk, občas tradiční, očekávaná metafora, ale vcelku dílo, které se dá přečíst, aniž by člověk musel dělat obličeje. Je to dílo, které našlo krásu ve vulgaritě ( i když to není tak úplně pravda, ty obrazy jsou poměrně lyrické + příjemně překvapující použití slangu ). Vulgární je spíš to, co si z těch slov vytvoříte v hlavě vy, takže !!! Prostě báseň, která si na nic nehraje a přibližuje vám to, co je na světě vlastně to nejkrásnější. Demystifikace llásky jako ikonického pocitu, bla bla bla. Prostě fajn. TIP
09.04.2001 00:00 K dílu: Felicity Della Casa plula vlnami let bishak
Byl bych rád, kdybys mi napsal smysl tohodle žvástu !
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Svoboda je nějakej ten politik, jestli se nemýlím, ale promiň, nevím přesně, jestli je z Unie, ODS nebo ČSSD, tak se prosím nezlob ....
09.04.2001 00:00 K dílu: Splynuti bishak
>>Stevenson: Díky za krásu a něhu !! Ad., destruktivnimu : asi máš špatné oči, je tam napsáno dekonstrukce, o subversni poezii také nic : subverse literárních žánrů, což je jistě zcela jasné, o co jde a puberta ? To je bohužel útok, proti kterému se nelze logicky bránit a tak můžu říct jenom to, že .......... Ale díky za ohlas na mojí krásnou kritiku !
05.04.2001 00:00 K dílu: Splynuti bishak
Smrt poezie ! Pubertální výplach mozku, jakých je na internetu tisíce ! Přestaň si myslet, že si básník, přestaň psát, prosím !!!!!
12.04.2001 00:00 K dílu: bishak
funda: ne, mně taky ta báseň nepřijde normální.
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Neni ti to trapný, chlubit se něčim, co je naprosto normální ... A proč to takhle trapně zbásňovat ?
09.04.2001 00:00 K dílu: x x x bishak
To je Bulharsky ?
09.04.2001 00:00 K dílu: A nic se nezmění... bishak
Sem, tam, sem, tam, průměrně 25 krát za minutu, průměrně 4 minuty... Ty holka asi znáš.
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
soale: 1. vyjadřování emocí pomocí zobáčků, atd, je ten nejvíc ubohej způsob 2. báseň není v žádném případě jenom pocit, ale z větší části metasystém ( nebo lépe nadsystém, jestliže si definujeme jako bazální systém jazyk ), který je postavený na určitém obsahu, tedy i na pocitu, systém jazykových jevů a nelze odtrhnout pocit od jazyka, protože báseň je vyjadřování se jazykem. 3. A možná jsem se nevyjádřil úplně přesně: pocitově, tím jsem myslel ty růžový girlandičky, ....
05.04.2001 00:00 K dílu: bishak
:vlaštovky, slzy, louže, ptáček, soumrak, dlaně, zobáček : typický arzenál sentimentálních výplodů pubertálních pseudoromantiků. Opět varování : TOTO NENÍ POEZIE ! Když už psát pocitově, tak japonská pětiverší ! Ale tohle, tohle ne, prosím !
04.04.2001 00:00 K dílu: Druhá míza bishak
! Nevim, proč je tohle zařazeno pod Blbůstky. Tohle je zatím nejlepší lyrycká rýmovaná báseň, co jsem zde četl. Razantní dikce + poetika japonských krátkých básní ! Proti pubertálním výlevům ostatních příjemné překvapení !!!!
09.04.2001 00:00 K dílu: První jarní polibek bishak
Ještě se taky hodí téměř každý slovník literární teorie. Poučné a zajímavé čtení, vše v jednom šálku :-))))
04.04.2001 00:00 K dílu: První jarní polibek bishak
Bohužel, toto není poezie, která by za něco stála. Naprosto nechápu, proč je třeba krajinu popisovat tak rozněžněně. Jestliže něco takového v krajině je, tak přece stačí krajinu popsat normálně a ten, kdo s takovou krajinou má nějakou zkušenost, si skrz báseň "vzpomene" na ten svůj zážitek. Báseň mu něco zprostředkuje a má tak nějakou cenu, ne jako tady, kde je člověk jenom znechucenej tim, že se snaží psát ti, kdo o tom nic neví. Poezie není jenom o sebevyjádření a o vyjádření hezkýho pocitu, poezie je taky řemeslo, spousta triků a tak neškodilo si přečíst něco o teorii verše, doporučuji Hrabák: Poetika. Ale neboj, třeba začneš psát líp...někdy...snad.
09.04.2001 00:00 K dílu: Záver plný optimizmu bishak
!!! PÍ****NA !!!
04.04.2001 00:00 K dílu: Pusté střepy bishak
Infantilní ! POZOR - UPOZORNĚNÍ ! TOTO NENÍ POEZIE !
05.04.2001 00:00 K dílu: DÉŠŤ bishak
Povídka: Mám slastně zavřené oči, když jí projíždím dychtivku svým pulzujícím kabrňákem.Dvě roztomilé holčičky cupitají poblíž. Jejich maminka se opodál rozpaluje umělákem. Zasnil jsem se za zvuků toho báječnýho šoustání. Bylo to super ! Pak sem ho vyndal a rozpačitě jí ho vložil do dlaní. Mým tělem proběhlo zachvění a skropil jsem jí mohutným gejzírem svého mlíčí. Slastně vzdychla a já jsem jí podal trs útlých petrklíčů. Pomalu jsem odcházel mokrou vizáží ulice .... P.S.: Obsahově stejná píčovina, o formě radši nemluvím !!
04.04.2001 00:00 K dílu: Jediná bishak
Dokonalá parodie na pubertální lyriku ! Tenhle autor to vychytal ! Boření mýtu v krystalické podobě ! Jen tak dál, za čistší poezii. A ještě jednou: dokonalá parodie, jsem nadšen ...
04.04.2001 00:00 K dílu: Bez názvu (o samotě) bishak
Typická sračka ! Poezie by neměla být przněná takovýmito výlevy. Přečti si Hrabák: Poetika, přečti si něco o literární teorii, teorii verše, pak několik let poezii čti a pak, teprve, zkus něco napsat. Ale neboj, v určitém věku takhle píše téměř 100 procent lidí, je to prostě diagnóza. Bohužem 99 procent se nikdy nevyléčí, pro poezii bohužel !
09.04.2001 00:00 K dílu: Tvé dítě bishak
Ach ! To bolí, také si rád vychutnám tvůj hřejivý úsměv .... A zase někdy na usmívanou ! Ano, právě jsem pochopil, jak jsem se klamal, v nebetyčné pýše, já, se svým odmítáním podobných výlevů... Jsem hlupák. Co jiného než něžný cit, co jiného než lláska, co jiného než to hluboké, nejhlubší prožívání ran života může být na světě nejkrásnejší ! Dřív jsem hodně chyboval - měl jsem ji rád, skončilo to, týden jsem z toho byl špatnej, přišla jiná - ale teď vím jak na to : je třeba to oplávat ve slizovitých kýčích, je třeba dny, měsíce, roky se brodit bahnem zklamání, povýšit ten erotický pud na cosi nadzemsky vyššího a dodat mu tak aureolu božství, mytizovat ... a taky vědět, že na světě je mnoho nezkušených dívek, které takové cancy přitahují, které přímo prahnou po takových výlevech, protože ideálně zapadají do jejich světa vysněných Belmondů... A tak čekám, čekám až zazvoníš, až zavoníš až otevřeš mi dveře abych ti přečetl objímajíc tě tuhle svojí lunetikovskou lyrickou báseň....
12.09.2001 00:00 K dílu: Eutanázie bishak
eutanázie ANO
11.04.2001 00:00 K dílu: bishak
!!! moje skvělá díla již od dnes : 11.04.2001 na tomto servru existují !
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
kalinka: tam nahoře si napsala spoustu slov tomu Lyrykovy a je mi jasné, že se za čas, vzhledem k mé očividné polemice s vedoucím názorem ostatních, stanu terčem také takového sáhodlouhého sračkoidního výlevu: takže do toho, už se těším... ( Založil sem vlastní auditorium o mých kritikách ) Jsi prostě pusinka nenahraditelná. Také bysem někdy chtěl neusnout kvůli poezii, bohužel se mi to nestávalo ani v 12 letech :-)))
05.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Nevím, proč bych si měl myslet, že sem chodí jen rozervaní ... atd. Kdyby byli alespoň rozervaní... V tom to asi je : to zkreslený chápání romatiky ... když si myslí, že romantika jsou ptáčkové, zobáčky, srcce....
05.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Četl jsem teď i tvoje ostatní věci a je to, pravda, jiný. S tou pitevní zprávou : nevim, mam k tomu docela blízko :-))))
05.04.2001 00:00 K dílu: bishak
1. Napřed sem si obecně povzdechl nad svým zklamáním a pak.. 2. ... sem autorku zkritizoval, tedy její báseň, normálně, věcně a 3. s tím vkusem : lidé, kteří se zde vyskytují, by snad měli mít určitý vkus a přehled, jestliže se odvažují považovat za písmáky, básníky....
05.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Ta báseň zklamala moje očekávání. Myslel jsem, že když je něco vydáváno za nejlepší, tak že to taky nejlepší bude. čekal jsem, že v té básni najdu druhého Ortena, ale zklamal jsem se. Ta báseň je obyčejná. Naprosto normální, obyčejná báseň. Nejsou v ní žádné obsahové nápady, jenom omílání stereotypních polopravd. Když už sis vybrala takové téma, tak by báseň mohla být alespoň po formální stránce brilantní. Uč se !! A ještě jedna ( malá ) věc na konec: Pitevní zpráva rozhodně není věc úsečná.
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
A proč by život nemoh bejt zkurvenej a zároveň krásnej ? Třeba je ta krása v tý zkurvenosti ?
10.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Hey ! Ten maxiblbec sem já ? Yeah ! That sux...
09.04.2001 00:00 K dílu: bishak
Život je zkurvenej, protože lidi jsou kurvy. Ale to snad každej ví.
09.04.2001 00:00 K dílu: Eternity bishak
Člověk by řek, že v 28 tě už někdo šukal a že to poněkud změní tvuj názor na takovoudle lásku, ale ta sračkoidnost je zřejmě konstantním projevem, bez ohledu na věk a td.
08.10.0001 00:00 K dílu: bishak
sračka !
Nahoru