11.11.2020 22:31 K dílu: Utekl jsem od manželky k milence animovaný medvídek Pú

V pohodě báseň. Částečně jako kdyby se mi vybavily obrysy nějakých současných českých seriálů a zároveň jsem tomu věřil (poslední dva odstavce).

A fajn diskuze, to cením (obzvlášť na lit. serveru). Bukowski určitě ovlivnil spoustu lidí (včetně mě), co vlastně před tím ani netušili, že vlastně můžou taky psát, což dává neuvěřitelnej smysl (a taky moc a tu chceme všichni :-).

Jen trochu nesouhlasím s tím, že by se v nějaké vlně uměle zvedala hodnota dílům, co jsou autentická, upřímná, oproti ostatním. Každý žánr má něco do sebe a něco dokáže vyvolávat (srovnávám třeba s malbou, grafikou, instalací apod.). Pro mě to, aby poezie měla nějaký obsah znamená, že vyvolá pocit, který přetrvá v hlavě a objeví se třeba několik týdnů po tom, co jsem vůbec nějakou báseň četl, čímž dostávám pocit určitýho "vytesanýho slova někde vzadu".

11.11.2020 22:30 K dílu: Utekl jsem od manželky k milence animovaný medvídek Pú

V pohodě báseň. Částečně jako kdyby se mi vybavily obrysy nějakých současných českých seriálů a zároveň jsem tomu věřil (poslední dva odstavce).

A fajn diskuze, to cením (obzvlášť na lit. serveru). Bukowski určitě ovlivnil spoustu lidí (včetně mě), co vlastně před tím ani netušili, že vlastně můžou taky psát, což dává neuvěřitelnej smysl (a taky moc a tu chceme všichni :-).

Jen trochu nesouhlasím s tím, že by se v nějaké vlně uměle zvedala hodnota dílům, co jsou autentická, upřímná, oproti ostatním. Každý žánr má něco do sebe a něco dokáže vyvolávat (srovnávám třeba s malbou, grafikou, instalací apod.). Pro mě to, aby poezie měla nějaký obsah znamená, že vyvolá pocit, který přetrvá v hlavě a objeví se třeba několik týdnů po tom, co jsem vůbec nějakou báseň četl, čímž dostávám pocit určitýho "vytesanýho slova" - moc takových básní jsem nečetl.

11.11.2020 22:29 K dílu: Utekl jsem od manželky k milence animovaný medvídek Pú

V pohodě báseň. Částečně jako kdyby se mi vybavily obrysy nějakých současných českých seriálů a zároveň jsem tomu věřil (poslední dva odstavce).

A fajn diskuze, to cením (obzvlášť na lit. serveru). Bukowski určitě ovlivnil spoustu lidí (včetně mě), co vlastně před tím ani netušili, že vlastně můžou taky psát, což dává neuvěřitelnej smysl (a taky moc a tu chceme všichni :-).

Jen trochu nesouhlasím s tím, že by se v nějaké vlně uměle zvedala hodnota dílům, co jsou autentická, upřímná, oproti ostatním. Každý žánr má něco do sebe a něco dokáže vyvolávat (srovnávám třeba s malbou, grafikou, instalací apod.). Pro mně to, aby poezie měla nějaký obsah znamená, že vyvolá pocit, který přetrvá v hlavě a objeví se třeba několik týdnů po tom, co jsem vůbec nějakou báseň četl, čímž dostávám pocit určitýho "vytesanýho slova" - moc takových básní jsem nečetl.

11.11.2020 22:28 K dílu: Utekl jsem od manželky k milence animovaný medvídek Pú

V pohodě báseň. Částečně jako kdyby se mi vybavily obrysy nějakých současných českých seriálů a zároveň jsem tomu věřil (poslední dva odstavce).

A fajn diskuze, to cením (obzvlášť na lit. serveru). Bukowski určitě ovlivnil celý generace lidí (včetně mě), co vlastně před tím ani netušili, že vlastně můžou taky psát, což dává neuvěřitelnej smysl (a taky moc a tu chceme všichni :-).

Jen trochu nesouhlasím s tím, že by se v nějaké vlně uměle zvedala hodnota dílům, co jsou autentická, upřímná, oproti ostatním. Každý žánr má něco do sebe a něco dokáže vyvolávat (srovnávám třeba s malbou, grafikou, instalací apod.). Pro mně to, aby poezie měla nějaký obsah znamená, že vyvolá pocit, který přetrvá v hlavě a objeví se třeba několik týdnů po tom, co jsem vůbec nějakou báseň četl, čímž dostávám pocit určitýho "vytesanýho slova" - moc takových básní jsem nečetl.

11.11.2020 22:27 K dílu: Utekl jsem od manželky k milence animovaný medvídek Pú

V pohodě báseň. Částečně jako kdyby se mi vybavily obrysy nějakých současných českých seriálů a zároveň jsem tomu věřil (poslední dva odstavce).

A fajn diskuze, to cením (obzvlášť na lit. serveru). Bukowski určitě ovlivnil celý generace lidí (včetně mně), co vlastně před tím ani netušili, že vlastně můžou taky psát, což dává neuvěřitelnej smysl (a taky moc :-).

Jen trochu nesouhlasím s tím, že by se v nějaké vlně uměle zvedala hodnota dílům, co jsou autentická, upřímná, oproti ostatním. Každý žánr má něco do sebe a něco dokáže vyvolávat (srovnávám třeba s malbou, grafikou, instalací apod.). Pro mně to, aby poezie měla nějaký obsah znamená, že vyvolá pocit, který přetrvá v hlavě a objeví se třeba několik týdnů po tom, co jsem vůbec nějakou báseň četl, čímž dostávám pocit určitýho "vytesanýho slova" - moc takových básní jsem nečetl.

11.11.2020 21:56 K dílu: Korporátne blues animovaný medvídek Pú

Povedené!

11.11.2020 21:55 K dílu: Každý deň si len tak niečo odfotiť animovaný medvídek Pú

Dobré a uvěřitelné.

11.11.2020 21:55 K dílu: Každý deň si len tak niečo odfotiť animovaný medvídek Pú

Dobré.

11.11.2020 21:53 K dílu: Stretnutie po rokoch animovaný medvídek Pú

Docela v pohodě.

31.10.2020 20:13 K dílu: Víra animovaný medvídek Pú

Dobrá momentka.

31.10.2020 20:12 K dílu: Ještě není pozdě?! animovaný medvídek Pú

OK.

31.10.2020 20:11 K dílu: Pavel Buňata - POD ROUŠKOU NOCI animovaný medvídek Pú

Dobré, obzvlášť prostřední část básně. A poezie by měla být výňatek z deníku, jinak ji nevěřim ani slovo!!! :-)

31.10.2020 20:07 K dílu: Blues pro starého pána animovaný medvídek Pú

V pohodě.

31.10.2020 20:04 K dílu: On animovaný medvídek Pú

Jojo, je to zajímavé.

31.10.2020 20:03 K dílu: Nerozhodný animovaný medvídek Pú

OK.

31.10.2020 20:00 K dílu: Tanec animovaný medvídek Pú

Dost dobré, bavilo mně to.

31.10.2020 19:55 K dílu: Za týden mi bude 30/ Podzim 2020 animovaný medvídek Pú

Strašně hustý, i na mně.

15.10.2020 22:20 K dílu: Zasněžený kámen v údolí animovaný medvídek Pú

První dvě sloky super!

15.10.2020 22:11 K dílu: Studenka vody animovaný medvídek Pú

Umíš psát! Taky mi takový ten patos, jak bylo řečeno, nevadí - připadá mi součástí něčeho obecně rozlezlého a obalujícího cosi, nad čím ten zvednutý prst se zvýšeným tónem dává smysl.

15.10.2020 22:01 K dílu: Vyznej animovaný medvídek Pú

Po přirovnání hvězd k pouličním lampám jsem to původně chtěl zavřít (jakože mi to osobně přijde jako neuvěřitelný klišé), ale nakonec jsem ten začátek překousl, přečetl celé a je to celkem zajímavej proud. Jen mi to připadá taková kombinace samovolnějších myšlenek-proudu, který sype rychleji (to mám radši) a občas mi přijde víc stylizované (což mně bavilo míň, ale taky jsem s tím měl často problém, takže to chápu). Ale zaujalo mně to - snadno se to četlo a sledovalo a jen jsem čekal, kam se to posune :-).

11.10.2020 00:41 K dílu: Děvka animovaný medvídek Pú

V pohodě, tohle mně docela baví. Používáš tu jednodušší slova a nezamotáváš se do jejich významů. Jednoduchý je to, to mám rád.

11.10.2020 00:31 K dílu: Na chvíli animovaný medvídek Pú

V pohodě, bavilo mně to. Jen na okraj: co mají znamenat ty kryté dvorce?

11.10.2020 00:29 K dílu: Pod mořem animovaný medvídek Pú

Dno všech dnů - to je parádní spojení... Zkus vymyslet nějaká podobná a pak ty básně budou plynout úplně krásně.

11.10.2020 00:19 K dílu: madona animovaný medvídek Pú

Až večer se schová ve vozovně Medlánky... tak takhle poetický Brno jsem dlouho neslyšel :-). Mám to podobně jako Luzz.

11.10.2020 00:12 K dílu: nebojíš se prázdných vitrín animovaný medvídek Pú

Prostřední sloka mi připadala nějak zbytečně komplikovaně napsaná (proč by měly louky vonět medem?; proč lucerny?; jaký je to vlastně příběh a na co vlastně navazuje - možná jsem to jenom nepochopil), ale nakonec mně to jako celek bavilo a dávalo smysl.*

13.09.2020 16:59 K dílu: Bezejmenný animovaný medvídek Pú

Zajímavý.

13.09.2020 16:46 K dílu: HLazení animovaný medvídek Pú

V pohodě, dává mi to smysl a věřím tomu.

13.09.2020 16:45 K dílu: HLazení animovaný medvídek Pú

V pohodě.

13.09.2020 16:44 K dílu: Protipólem animovaný medvídek Pú

V pohodě věc.

13.08.2020 20:56 K dílu: Zpívala Suzanne Vega animovaný medvídek Pú

Nerozumím, ale bavily mně ty obrazy.

13.08.2020 20:51 K dílu: Sklenené zátišie animovaný medvídek Pú

Mně přijde dobrý "nerozezná násilí od tance" - jestli je to z tvé hlavy, tak mi to přijde jako super nápad.

13.08.2020 20:44 K dílu: Noční večeře animovaný medvídek Pú

Formu neřeším, obsah mně baví, je to uvěřitelný jako máloco tady na Písmáku a navíc mi to dává smysl.

11.06.2020 21:06 K dílu: Poezie animovaný medvídek Pú

1., 4. a 9. mně baví, ve zbytku je víc vaty. Ale cítím, že je to celkem autentický a pravý, to cením. Díky za avízo, dlouho jsem poezii nečetl.

11.06.2020 21:05 K dílu: Poezie animovaný medvídek Pú

1., 4. a 9. mně baví, ve zbytku je víc vaty. Ale cítím, že je to celkem autentický a pravý, to cením.

10.03.2020 20:18 K dílu: Kri Krá III animovaný medvídek Pú

Druhá půlka v pohodě, v té první byl zajímavej obrat s venčením psa.Z některých obrazů mně chytla nostalgie, to město znám...

02.12.2017 19:51 K dílu: Mr Hyde animovaný medvídek Pú

Dobré.

02.12.2017 19:48 K dílu: Alex a Město animovaný medvídek Pú

Jojo, je to v pohodě. Psané srozumitelným jazykem a přitom to zůstává tajuplný, tak to mám rád :-).

24.11.2017 22:35 K dílu: Peklo animovaný medvídek Pú

Tajemný a dobrý.

12.11.2017 19:56 K dílu: Jantarová hlava animovaný medvídek Pú

V pohodě - trochu svý a trochu srozumitelný, tak to má být.

03.10.2017 21:27 K dílu: Od naproti animovaný medvídek Pú

Ty básně sice nejsou můj žánr, ale pocitově mi to u nich přijde přesně naopak. Podzim v Paříži mi přijde daleko lepší - víc mě baví -  a zároveň na mě působí lehce a přijde mi napsaný jakoby jedním tahem. Možná je dobré ty dva přístupy kombinovat, vlastně proč ne.

01.10.2017 22:46 K dílu: Od naproti animovaný medvídek Pú

Díky za názory. Celou báseň jsem nenapsal napoprvé, proto je z ní asi cítit určitá topornost a ne lehkost. Vlastně mi přijde dobré to, že je to z ní cítit a že je to poznat - aspoň není nic schovaného.

01.10.2017 22:46 K dílu: Od naproti animovaný medvídek Pú

Díky za názory. Celou báseň jsem nenapsal napoprvé, proto je z ní asi cítit určitá topornost a ne lehkost. Vlastně mi přijde dobré to, že je to z ní cítit a že je to poznat (aspoň není nic schovaného), ale je dobré si to uvědomit.

27.09.2017 16:39 K dílu: Hospital animovaný medvídek Pú

Hmm, zajímavý, obzvlášť ten přechod k pískovišti, to je mi sympatický.

27.09.2017 16:39 K dílu: Hospital animovaný medvídek Pú

Hmm, zajímavý, obzvlášť ten přechod k pískovišti.

27.09.2017 16:36 K dílu: Budapešť animovaný medvídek Pú

Mě se to líbí, připadá mi to jako dobrej tok slov, kterým se rád nechám vláčet.

A štětka je super slovo! Víc takovejch!

27.09.2017 16:29 K dílu: o hlíně a... animovaný medvídek Pú

První dva odstavce jako samostatná báseň a klidně by mi to stačilo! (mám problém s tvými kvanty slov...)

27.09.2017 16:25 K dílu: nakonec s ní štěstí měl animovaný medvídek Pú

Poezie nemusí bejt vůbec nic.

A báseň je pro mě minimálně zajímavá v tom, jak se v ní stírá reálno s představami (ostatně tenhle rys jsem zaznamenal i v předchozím "starý čert osaměl"), na tom bych v dalších věcech určitě pracoval, z toho se dá vytáhnout ledacos. Je to takový příjemně neurvalý a charakteristický (mezi ostatníma věcma, co tu visí).

27.09.2017 16:17 K dílu: HAMBURGER animovaný medvídek Pú

V pohodě.

Akbarburger!!!!

27.09.2017 16:06 K dílu: možnosti, ktoré ponúka život animovaný medvídek Pú

Super, totálně mě to baví!

29.07.2017 18:23 K dílu: Konečně na širém moři animovaný medvídek Pú

Celkem nečekaný závěr (ta sveřepost v posledním řádku mě dost pobavila :-) - myšleno v dobrém).

29.07.2017 18:20 K dílu: Poslední animovaný medvídek Pú

V pozadí je cítit silná myšlenka, forma spolu se slovy mě bohužel tolik nebaví (až na poslední odstavce), nicméně pokud svému textu věříš, tak není co řešit.

29.07.2017 18:11 K dílu: Vím animovaný medvídek Pú

Dobré, jen ty mezery mezi řádky na mě působí tak nějak hloupě jako návod ke čtení (ke kterýmu stačí vlastně jenom samotnej text), ale jestli ti dávají smysl, tak proč ne.

29.07.2017 18:08 K dílu: Vím animovaný medvídek Pú

Dobré, jen řádkování je takové podivné, ale když ti dává smysl, tak proč ne.

26.07.2017 21:30 K dílu: Smutek animovaný medvídek Pú

Naprosto skvělý.

Nevím, kam jsem dal to moudré a klidné považuju za naprostej vrchol.

26.07.2017 21:26 K dílu: Seine animovaný medvídek Pú

Naprosto skvělý. Tady jsem už dlouho nečetl něco tak přímočarého, bez skrejvaček a vytáček a všemožnejch píčovin, který vůbec nejsou zapotřebí.

26.07.2017 21:20 K dílu: 5:43 PM animovaný medvídek Pú

Přijde mi to celkově v pohodě. Místama mi to přijde trochu ukecaný, ale to je asi tím, že mám radši zkratkovitý vyjádření. Takhle to vymezuje prostor a usnadňuje jednoznačnost výkladu, což je v popisovaný realitě důležitější než minimalismus, ve kterém se čtenář a ten, kdo píše, nemusejí pochopit.

08.04.2017 00:04 K dílu: vyprávěl mi někdo animovaný medvídek Pú

Depka s nadhledem.

07.04.2017 23:18 K dílu: Skutečnost animovaný medvídek Pú

Příjemně mě to překvapilo, jen se celým dějem táhnou hrubě tesané historické okamžiky. Bez nich bych to bral spíš jako tok myšlenek a vlastních vzpomínek z těsného okolí a to by mě bavilo daleko víc.

25.03.2017 00:15 K dílu: Rychlovlak animovaný medvídek Pú

Jde o to, jak to cítíš ty a jak seš si tím jista\nejista. Nic víc, nic míň :-).

22.03.2017 21:47 K dílu: Klíče animovaný medvídek Pú

Jednoduchý, úderný, účelný a výborný.

22.03.2017 21:46 K dílu: Rychlovlak animovaný medvídek Pú

První odstavec mě dost baví, druhý už moc ne.

21.03.2017 21:55 K dílu: ten kdo tě nikdy neopouští animovaný medvídek Pú

Pěkná schíza, proč ne...

12.12.2016 22:48 K dílu: Dopisy do kriminálu animovaný medvídek Pú

Ale jo, je to dobrý, až na trochu přepálenej závěr.

01.11.2016 21:02 K dílu: Gottwaldova 2 animovaný medvídek Pú

Dobré a nenucené.

13.10.2016 19:54 K dílu: Bartoloměj Žingor animovaný medvídek Pú

Lidský, tak to má být.

13.10.2016 19:53 K dílu: Bartoloměj Žingor animovaný medvídek Pú

Lidský.

27.09.2016 20:28 K dílu: Rána animovaný medvídek Pú

Máš pravdu (je to psané ihned po probuzení), díky za přečtení a názor.

21.05.2015 12:45 K dílu: Neztrácet vášeň animovaný medvídek Pú

Závěry se píšou nejhůř – při slovním průjmu jsou obzvlášt nečekané a plné zvratů :D.

18.03.2015 16:38 K dílu: som dokonalá animovaný medvídek Pú

Poprvé se mi objevila pouze 1. sloka z celé básně a kupodivu funguje výborně i samostatně.

18.03.2015 16:35 K dílu: som dokonalá animovaný medvídek Pú

Seš dokonalá!

21.01.2015 17:04 K dílu: dny v roce animovaný medvídek Pú

Proč zrovna sakury? Jinak celkem dobré...

21.01.2015 17:01 K dílu: Je ráno animovaný medvídek Pú

Mám rád promluvy autora do samotného textu, co plyne. A navíc je to i upřímné.

21.01.2015 16:57 K dílu: přelomová animovaný medvídek Pú

Ale jo, smysl to má :-).

10.12.2014 10:03 K dílu: svoji animovaný medvídek Pú

Šedé kočky?

10.12.2014 10:02 K dílu: Z koncertu animovaný medvídek Pú

Povedený (hlavně efektní závěr).

10.12.2014 09:59 K dílu: kolem dokola našeho příběhu animovaný medvídek Pú

Nápad v básni je dobrý, ale forma je taková... na mě asi moc naivní a přímočará nebo jak to popsat, ale to je jenom můj problém. Smysl to rozhodně má :-).

23.10.2014 20:06 K dílu: Můza jen a jen moje animovaný medvídek Pú

Asi to tak bude.

08.08.2014 15:19 K dílu: Neděle starého pána animovaný medvídek Pú

Tak tak, je to moc dobré... má to pointu s domovem důchodců, závěr i smysl jako celek.

08.07.2014 10:51 K dílu: Hyeny animovaný medvídek Pú

Parádní vyčínívající věc s (pro mě) výstižnými metaforami.

08.07.2014 10:48 K dílu: Brigáda animovaný medvídek Pú

Pěkný.

10.06.2014 12:49 K dílu: Nevěra 2. animovaný medvídek Pú

Vektorem noci... to je snad nejšílenější spojení, co jsem četl. Jakože člověk pošťuchuje sílou daným směrem?

10.06.2014 12:36 K dílu: Layby animovaný medvídek Pú

Možná to smysl má, ale není to moc celistvý. Použitý matematický výrazy značí určitou vzdělanost: 4.,5. a 6. sloku bych bral.

10.06.2014 12:32 K dílu: falešní levitové animovaný medvídek Pú

Diana: "Spoustu věcí nelze pochopit bez těchto základů... "

Konkrétně?

10.06.2014 12:29 K dílu: Tvůj pohled animovaný medvídek Pú

Opakování bylo asi záměrné, ale mě to tam vyloženě vadilo. Jinak 1.,2. a 5. sloka dobrá, proč ne.

10.06.2014 12:26 K dílu: Zvyk III animovaný medvídek Pú

Není to špatný.

12.05.2014 19:41 K dílu: Meditace animovaný medvídek Pú

První od začátku a dvě od konce dobrý, zbytek mě neba. Nejlepší asi ta poslední, super mystifikace (do který se jde případně schovat) a přirovnání.

28.02.2014 01:17 K dílu: Je čekání V Koho animovaný medvídek Pú

O čem to je?

28.02.2014 01:14 K dílu: ze skla stírám animovaný medvídek Pú

Po prvních 2 řádkách jsem čekal něco v podobném stylu, škoda, že se to vyvinulo směrem k závěru, ale asi to tak mělo být.

07.02.2014 23:27 K dílu: Txt3 animovaný medvídek Pú

Poslední 4 řádky jsou skvělej vícesmysl.

07.02.2014 23:24 K dílu: Txt3 animovaný medvídek Pú

Nějak tě tenhle styl chytil, ale proč ne. Změny jsou dobrý.

02.02.2014 02:25 K dílu: Txt animovaný medvídek Pú

hustý vole

25.01.2014 21:06 K dílu: Třeba jednou překročim vlastní stín animovaný medvídek Pú

Není to zlý - lepší kratší výstižná než ty dlouhý litanie o ničem... (co jsem četl doteď okolo).

27.12.2013 20:54 K dílu: 26. 12. 2013 animovaný medvídek Pú

Mne taky. Vtipnější závěry trochu odlehčují samotnou vážnost některých témat... ty vole, jak chytrý. A zvýhybkydamoklůvmeč nejlepší název.

Pěkný Vánoce se vším všudy :-)

27.12.2013 20:53 K dílu: 26. 12. 2013 animovaný medvídek Pú

Mne taky. Vtipnější závěry trochu odlehčují samotnou vážnost některých témat... ty vole, jak chytrý.

Pěkný Vánoce se vším všudy :-)

27.12.2013 09:15 K dílu: Totální izolace - úryvky II. animovaný medvídek Pú

První sloka mě bavila (asi jsem se ztotožňoval s těmi přirovnáními), pak jsem ztratil nit.

 

Možná má být "rozpačitými skutečnostmi", ale nejsem češtinář.

02.12.2013 21:34 K dílu: Vzteklina animovaný medvídek Pú

Teď nevim.

01.12.2013 15:17 K dílu: Sestřelit tě animovaný medvídek Pú

Jsou povedený, jsou fakt dobrý...

10.11.2013 18:10 K dílu: Kalkul animovaný medvídek Pú

Díky, nebyl.

04.11.2013 19:58 K dílu: Jana animovaný medvídek Pú

Povídka na mě působila dost emotivně, jenom bych nezačínal tou první větou: je to až moc známé otřepané klišé (kdyby to byl opak - povídka podle skutečných postav, tak bych to zdůraznil, jinak na to kašlat :) + ty skoky v čase byly moc rychlé... ale je to tvoje povídka, tvaruj ji, jak chceš ty a ne jak chtějí ostatní. Mě osobně od tebe spíš baví kratší povídky - co si matně pamatuju - snadno se v nich udrží děj a na menším prostoru jdou vychytávat detaily, který jinak zůstanou spíš ukrytý, resp. rozprostřený na větší ploše.

24.10.2013 01:24 K dílu: Pardubické Eklogy animovaný medvídek Pú

Ta poslední báseň mě přijde lepší než ostatní... Taky jsem v Pce, někdy se vylejem.

Nahoru