18.09.2012 22:53 K dílu: Andělé Tereza.n
Díky moc za přečtení a komentář. Co štvalo toho kluka nevím, snad si s tím, chlapec, nějak poradil :)
18.09.2012 22:52 K dílu: Andělé Tereza.n
Děkuju moc za přečtení i za komentář. Vážně díky! Ženy si měřili ale oni muži, tak snad nechám měkké? Ještě jednou díky moc za "analýzu". Jinak co štvalo toho kluka nevím ani já, ale o to v tom příběhu (jak jsem ho zamýšlela) vůbec nejde. Mej se hezky!
02.07.2010 03:41 K dílu: Profesor dějin umění Tereza.n
Já nevím moc o co jde. Ale proč ne? Obnáší to nějakou mou další aktivitu?
18.06.2010 20:08 K dílu: Metafora na K. Tereza.n
Ká jako komunismus. Barevná armáda.
18.06.2010 17:51 K dílu: Metafora na K. Tereza.n
Dobře, chyby oddiskutovat nejdou. Až přijdu domů, opravím to. Ale z tvé kritiky čtu, že jsi zřejmě nepochopil obsah, což ti nedávám za vinu, možná za to můžu já, ale bez pochopení obsahu se kritizuje asi hůř. Nejde tu o ráno, to je jen součást. Je to, jak je v názvu, metafora. Barevná armáda, procesy, ty svině...
18.06.2010 17:07 K dílu: Metafora na K. Tereza.n
Moc nechápu, co myslíš tím chaosem. Já myslím šla tentokrát přimo k jádru.
18.06.2010 15:06 K dílu: Marlboroman Tereza.n
Zábavné. A nejen to.
09.05.2010 23:38 K dílu: D5510 Tereza.n
irem: Děkuju. Pokud je vidět vývoj, pak si nebudu sypat popel na hlavu :) Přechodníky jsou holt ženský, kterým nelze věřit.
09.05.2010 23:36 K dílu: D5510 Tereza.n
Ach. Iggy, ten je věčný. Díky. Přechodníkem jsem si nebyla jistá už při psaní, ale nechala jsem ho tam, protože mi nešlo to smazat, prostě to nešlo, mělo to tak být. A poslední řádek má být spíš vzlykem zamilovaného, který se domnívá, že uspěje spíš u mrtvých než u toho "svého".
01.05.2010 20:17 K dílu: V hrudi mi hoří Tereza.n
Houby ?
20.04.2010 16:06 K dílu: Starý pozorovatel hvězd Tereza.n
Jsem ráda, že sis mě zas našel, blázne, jdu zabrousit k tvý slovohře.
20.04.2010 16:04 K dílu: Dear Kerouac Tereza.n
Díky! Bezcílnost neexistuje, tohle je příjemná zastávka na sváču.
17.04.2010 16:08 K dílu: Další osamělé ráno Tereza.n
Ale jo. Vlastně je tohle vysvětlování docela zbytečné. Možná, že ho tam někdo vidí, jiný ne. Uznávám, že ten verš s vínem už je stará věc, ale já to už psala s tím, že je to stará věc, ale přesto jsem si to pro celek nemohla odpustit. Další věci nemá cenu obhajovat, někomu se to moc líbilo, někomu se to zase nelíbilo. A s tím jsem obecně docela spokojená, i když to může být pořád lepší, to jo.
17.04.2010 15:17 K dílu: Další osamělé ráno Tereza.n
Pro mě je zajímavý pocit osamělosti ve velkém městě natolik, že ho zkouším zpracovávat. Motiv opilství tam může a nemusí hrát roli, také proto je jen naznačený.
17.04.2010 14:02 K dílu: Další osamělé ráno Tereza.n
Já myslela, že u básně stačí popsat pocit. Nejen u básně. Smysl - jak mu rozumím já - není pravidlem. Podle mě. A když smysl, tak ať ho vidí každý sám a svůj. Jinak by nemuselo mít smysl vůbec nic.
17.04.2010 12:57 K dílu: Další osamělé ráno Tereza.n
Jenže to víno hraje hlavní roli v příběhu. Další osamělé ráno znamená ráno po velkém opíjení se, zbyly cigarety a krabice džusu. Zastávka, kde se nekouřilo zdůrazňuje pocit člověka, který si připadá, že nezapadá, že je nežádoucí (možná jen pocit, který souvisí s kocovinou, možná ne).
17.04.2010 12:34 K dílu: Po válce Tereza.n
Souhlasím s tím, že rýmy mi pořád často harpují, ale proto si občas nějaký napíšu, abych pozorovala změny. Zajímal by mě váš názor na tohle: http://pismak.cz/index.php?data=read&id=353720
17.04.2010 11:42 K dílu: A anděl mi olíznul ucho Tereza.n
Díky za tipy. Jade: Co "má být" a nemá být je myslím jedno, na tom nezáleží.
19.02.2010 11:38 K dílu: Dezinfekce společnosti Tereza.n
Já nevím, jestli to bylo pochopeno. Vulgarismy jsou ale použity schválně - coby výsměch. Nekritizuji společnost, ale ti, co společnost naopak kritizují. Zvláštní interpunkce je jen hra inspirovaná cummingsem. Ale stejně díky za rozbor, možná to skřípe.
18.02.2010 22:21 K dílu: Pro pocit jistoty Tereza.n
Je to pravda. Teď když to čtu, to vidím mnohem jasněji. Díky.
25.01.2010 23:05 K dílu: Pro pocit jistoty Tereza.n
Nejspíš je skutečně tak - je to upovídáný. Koneckonců nejsem v tomhle "žánru" vůbec zběhlá, potřebuju se hodně učit, nejdřív se tedy naučím víc škrtat :) Ale co se týče té fráze - chápu připomínky, ale nemohla jsem se jí vyhnout, abych vyjádřila, co jsem chtěla.
17.01.2010 20:59 K dílu: Zodpovědnost nešťastných Tereza.n
Tak to jste mě dostali. Díky.
05.12.2009 19:47 K dílu: En France Tereza.n
Děkuju za čas a práci, jakou si mému textu věnoval; tím spíš, že tě moc nezaujal. Pověnuju se tomu, až na text budu mít zase náladu, aby to mělo smysl.
05.12.2009 04:00 K dílu: En France Tereza.n
Chápu. "Konce - pecky" mám ráda a poslední dobou jsem je používala hodně, proto jsem se možná teď snažila o něco trochu jiného. Nejen co se týče konce.
21.11.2009 11:03 K dílu: Facile Tereza.n
Miniatur? Tohle je obvyklý rozsah mých povídek, jen některé jsou o něco delší. Souhlasím s tím, že určité části působí násilně - moje chyba, že jsem moc "šperkovala".
15.11.2009 11:44 K dílu: Facile Tereza.n
Ne, hrdinka není nevinná. Baví mě to, jak o ní a její vině může každý přemýšlet jinak. Moc děkuju.
13.10.2009 19:11 K dílu: Milenci beze zbraní Tereza.n
Ona tak úplně nenavazuje, je odkazem k dvakrát se opakující větě "Táhla mě s sebou pryč.", chápu, že se v textu ztratily, ale měly velký význam, proto na ně odkazuji v konci. Díky.
18.09.2009 09:37 K dílu: Eskapologie Tereza.n
Díky za tvůj čas. Já se naopak domnívala, že "všechno" bude poměrně srozumitelné; znamenalo to, že jí dal jiný muž jistotu, kterou u druhého nenašla, a jako dávno dospělá žena se chtěla té jistoty chytit.
14.06.2009 19:36 K dílu: Duše umělce Tereza.n
Tak tomu moc nerozumím, pokud Tě to nebavilo, tak by ti to přece nemělo připadat dobré, ne?
31.12.2008 01:52 K dílu: Váš přítel Gérard Tereza.n
Já si netroufám hádat, že se mě snažíte shodit, to opravdu ne. Jen si naposledy zaoodporuji jak v odpověď Vám, tak uživateli "únos zbyňka", u kterého doufám, že nebyl jeho komentář ovlivněn výše publikovanými; ráda bych zareagovala na "znamka toho, že jsi neveděla, jak dál" to není tak úplně pravda - navíc tvůrčí psaní neberu jako školu - jsem tam dobrovolně, dobrovolně a zároveň nepravidelně také přispívám - čili bych tp přirovnala opravdu spíš k zájmovému kroužku, jelikož pro něj také čistě ze zájmu píšu. Rozumím, o čem mluvíte, ale zároveň podotýkám, že jsem věděla, jak dál (což ovšem nic nemění na faktu, že Vám se to zdá jinak, to přijímám). Aldě vážně děkuji za názor a čas.
30.12.2008 09:29 K dílu: Váš přítel Gérard Tereza.n
Musím uvést věci na pravou míru - nikde jsem nepsala, že se jedná o práci do školy a také tomu tak není, jde o úkol na tůrčí psaní. Za další - děkuji za první připomínku, ale dovolím si tentokrát nesouhlasit; nemyslím, že jsem nic nepřidala. Dějově jsem se pohnula a o to mi šlo - zachovat myšlení i slovník co nejvěrohodněji a zároveň domyslet zápletku. Muž přece začal komunikovat s Bohem, zmínil se o ženě, začal ji psát - to je například nové. A samozřejmě konec.
30.11.2008 21:19 K dílu: Píseň Tereza.n
Nechci se opakovat, v podstatě bych psala to samé, co jsem napsala v avízu Winterovi. Také bych ráda znovu poděkovala za přečtení a komentář. Jen bych si dovolila ještě odpovědět na jednu věc: větu "se před ním zjevila její tvář, po které stékala rozteklá líčidla" jsem opravdu nečerpala od toho "všude", dlouho jsem hledala ta správná slova a nic vhodnějšího jsem nenašla, ale vážně na tuto větu často nenarážím, možná to bude tím, že internetovým povídkám nevěnuji tolik času.
30.11.2008 21:15 K dílu: Píseň Tereza.n
Děkuji za přečtení, zamyšlení a názoru, který doputoval až na můj monitor. Chtěla jsem si zkusit něco jiného, než co píšu obvykle. Většinou se zabývám úplně jinými tématy (vztahy sourozenců, absurdní náhody, černý humor). Ale ta zima, davy lidí a hluk - všechno to na člověka působí a mě prostě napadlo napsat tohle. Je mi líto, jestli to někomu připomíná "blogískové povídky", protože to samozřejmě nebyl záměr a mrzí mě, že jsem svůj nápad nedokázala podstrčit tam, kam jsem chtěla. Kýčovité to je, to přiznávám bez mučení, ovšem neumím si představit, že bych tohle téma dokázala zpracovat nějak nekýčovitě, protože jsem chtěla ve čtenáři vyvolat nějaký pocit a to se dělá vážně těžko. Jen úplně nechápu proč Vám přijde, že "text svým místem i děním přijde vytržený z reality". Nemyslím, že je to až takové snění. Hudba je niterní záležitost, věc prožívání a v podobném stylu jsem se snažila svou povídku vést; jako věc pocitů, dojmů, nálady, myšlenek a prožitků. Jinak ovšem moc děkuji za všechny rady, budu se jim věnovat.
28.10.2008 12:18 K dílu: Ledový šepot a hukot v uších Tereza.n
Všechno v pořádku. Těší mě ten zájem, vážně - je milé vidět, že existují i jiní lidé, než kteří s radostí sledují cizí neštěstí v reality show. Ale je pravda, že inspiraci jsem čerpala z vlastní rodiny; otec byl před několika roky na transplantaci srdce, takže kolem toho byly trochu potíže.
12.08.2008 14:07 K dílu: Ledový šepot a hukot v uších Tereza.n
Ani já si nedovedu představit to absolutní nic, ale to nebyl ani účel. Jsou věci, které si představit neumíme a smrt bude jednou z nich. Zdrobnělin by tam mohlo být méně, to určitě. Každopádně děkuji za reakce.
13.06.2008 23:28 K dílu: Skrze všechny dny Tereza.n
Ano, myslím, že ano. Konkrétně naději, něco z pozorování okolního světa, a něco, i když nepřímo uchopitelného, ze sebe a svého rozpoložení. Nemyslím, že je špatné si občas napsat něco podobného, naopak, hodlám v tom pokračovat.
20.04.2008 11:50 K dílu: Za oknem a před ním Tereza.n
Jen doufám, že tomu opravdu věříš, a že to nepramení ze zaujatosti proti mně. :)
06.04.2008 16:20 K dílu: Pomsta Tereza.n
Nemyslím, že je má povídka ubohá pitomost. Akceptuji vaše názory, na druhou stranu se mi zvedá žaludek nad tím, jak moc názory jiných oblivňují druhé - viz jiné liter. servery a to teď nemluvím pouze o Pomstě.
06.04.2008 15:05 K dílu: Pomsta Tereza.n
Nebuďte, prosím, ubozí.
05.04.2008 16:19 K dílu: Pomsta Tereza.n
Dobře, to je samozřejmě v pořádku. I já zdravím
05.04.2008 15:51 K dílu: Pomsta Tereza.n
P.s.: "pak mrskneme do misy trochu "pampeliskoveho cvhmyri"" -Nikdy bych literaturu, ať dobrou nebo špatnou, nesrovnávala s mrskáním do mísy, nikdy.
05.04.2008 15:48 K dílu: Pomsta Tereza.n
Děkuji, děkuji. Tomuto rozboru jsi musel věnovat dost času - to se cení (ačkoliv nechápu, proč si tomu věnoval tolik času, když tě má -povídka- tolik "rozhořčila?"). Mohla bych se věnovat každému tvému bodu a odpovědět ti na něj, jenže já opravdu nemám chuť se jimi jakkoli věnovat (mimoto cítím, že ani ty nejsi na mou odpověď zvědavý). Opakuji, že s povídkou jsem spokojená a řada lidí, včetně mých učitelů nebo pana Dědečka také, necítím se tedy povina, odpovídat na body typu: "...ti dva rodice si povidaji o te priserne udalosti, jako by probirali novy recept na babovku..." Jak by sis představoval jejich diskuzy ty? Jako pláč a nářek, trhání vlasů? Ne, takhle mluví lidé, kteří přišli o svůj smysl života. Prázdno. A já se za to opravdu nestydím.
05.04.2008 14:05 K dílu: Pomsta Tereza.n
Věř, že jsem si to po sobě přečetla vícekrát - dokonce jsem to dávala přečíst "kvalifikovanějším", proto se divím,(nepopírám, že je to bez chyby) že mě upozorňuješ právě na to. Samozřejmě děkuji za kritiku - hodí se každá. Já jsem ale přece docela spokojená a Pomstu za pvoídku považuji.
08.03.2008 13:35 K dílu: Pracoval mezi mrtvými těly... Tereza.n
Kdybych chtěla slovník, tak se neptám tebe, ale otočím se ke knihovně. Zajímala mě tvá vize; v jaké souvislosti používáš tohoto pojmu. Aspoň, že je ti něco srdečně :) Buď zdráva
07.03.2008 15:15 K dílu: Pracoval mezi mrtvými těly... Tereza.n
Definuj mi slovo "brak", prosím. Pak se budeme moc bavit dál. Mimochodem, nemyslím, že by to byla slátanina, můj učitel tp také ne, ale děkuji ti za názor, určitě se nad ním ještě zamyslím.
05.03.2008 19:08 K dílu: Pracoval mezi mrtvými těly... Tereza.n
:D pardon; kritika vyvolala smích.
03.02.2008 11:57 K dílu: Prodavač v trafice Tereza.n
Jistě, pokud Tě povídka nebavila, tak není co řešit.
03.02.2008 10:56 K dílu: Prodavač v trafice Tereza.n
To máš rozhodně pravdu, ale řada povídek, knih i dramat je tak trochu o ničem, nebo ne?
03.02.2008 09:56 K dílu: Prodavač v trafice Tereza.n
Děkuju! Pořád přemítám nad tím, proč píšu v mužském rodě, má někdo nápad? Určitě to nebude žádná porucha... :)
03.02.2008 09:31 K dílu: Den jinde Tereza.n
Děkuji za všechny kritiky, ve světě plném "skvělé!" a "strašné!" je to to nejlepší, co mi můžou ostatní dát.
18.12.2007 09:48 K dílu: Van Goghovy uši Tereza.n
Paráda :)
12.11.2007 13:25 K dílu: Vteřina závodu Tereza.n
Díky za názory.
11.11.2007 14:58 K dílu: Dva roky po sněhu Tereza.n
Docela mi vadí tvoje většinou holé a krátké věty, i když je fakt, že já to můžu těžko posoudit, protože naopak používám někdy až moc složité a dlouhé věty, ale i tak mi to trošku vadilo. Není to moc "velký" příběh s úžasnou a překvapivou pointou, ale bylo to milé a docela realistické.
07.11.2007 16:55 K dílu: Jak hlupáci k Bohovi přišli Tereza.n
Děkuji moc za komentáře, protože jste mi dali dost vzácnou informaci-nevěděla jsem, že jsem na tom s jazykem natolik špatně a až vy jste mě upozornili, děkuji.
29.10.2007 18:15 K dílu: Dopis Bohu Tereza.n
Je fakt, že se dobře čteš. Zajímavé je, že máš rád autory z žánru fantasy a přitom jsou tvoje povídky tak reálné...
29.10.2007 18:12 K dílu: Strašidlácký příběh Tereza.n
Tušila jsem vyvrcholení, ale i tak se mi líbilo, jak přišlo náhle, krátký a příjemný :)
11.10.2007 21:11 K dílu: Všední usínání Tereza.n
Nepíšu pořád v mužském rodě, ale je mi jasné, že to tak vypadá, kdž jsem publikovala tři povídky a dvě z toho jsou v muž. rodě. Nevím, proč to tak je, neumím to vysvětlit :) Jinak děkuju za kritiku.
09.10.2007 14:30 K dílu: Odporný cestovatel Tereza.n
Znovu děkuji za názory a obzvlášť Barmanovi děkuju za připomínku, už jsem to napravila, nějak jsem se v tom příběhu utopila :)
08.10.2007 22:01 K dílu: Odporný cestovatel Tereza.n
Děkuji za kritiku, moc si všech připomínek vážím.
Nahoru