17.03.2010 20:41 K dílu: Letecká Swětelnice
Zdá se ti ptačí létání škodlivé? Možná bychom si měli pro případnou příští komentaci domluvit signál pro vtip.
15.03.2010 17:22 K dílu: Můj denní chléb Swětelnice
Předpokládáš správně. A správně jsi i odhadl, že to byl můj včerejší způsob boje. Děkuji.
15.03.2010 17:21 K dílu: Můj denní chléb Swětelnice
Zahrabat? Působí to tedy otevřeně...rozumím.
15.03.2010 17:20 K dílu: Můj denní chléb Swětelnice
Máš nějak problém s rozeznáním toho, co myslím vážně a co jako vtipnou blbost. Zajímavé.
15.03.2010 02:02 K dílu: Paralellus neboli: slovo-pocit-nevyřčeno Swětelnice
Odvážná zdá se mi teď fráze: zabij mě...ale prostorně si odpočinout vně i naopak je povznášející. Neukotvenost lásky přijde mi reálně protimluv, ale v básni dává řádkům nad význam.
15.03.2010 01:57 K dílu: Nekujní jsou nepokojní Swětelnice
Až moc pro mě environmentálně blízkých slov. Podezřele hraje mi do noty.Blízké. Ale zřejmě opět ta náhoda.
15.03.2010 01:54 K dílu: !! VYTVOŘME NĚCO JINÉHO !! Swětelnice
smůla
15.03.2010 00:57 K dílu: Letecká Swětelnice
To mi připomíná, že jsem ještě nenapsala nic o létání...děkuji
13.03.2010 00:54 K dílu: Dopis Topolánkovi a Paroubkovi Swětelnice
Poslala jsem ho i Paroubkovi. Chyba v názvu.
10.03.2010 19:27 K dílu: Almanach Swětelnice
Děkuji za možnost poznat paní Sylvu.
10.03.2010 14:51 K dílu: U fontány III Swětelnice
Zdá se, že bude ještě čtvrtá a pátá verze:) Děkuji za komentář.
10.03.2010 13:35 K dílu: zápisky z cesty vlakom Swětelnice
Děkuji. Dotklo se.
07.03.2010 20:58 K dílu: Polárkový dort Swětelnice
Myslím, že tímto nic neřeším. Pod pojmem "řešit" si představuji něco více než jen příspěvek do místního plátku. Jen tím na něco upozorňuji. Pokud bych se na svět dívala tak, jak to prezentuješ ty, zbláznila bych se z toho, že bych si stále říkala, že musím řešit přece něco jiného a důležitějšího. To co dělám ve svém čase tu přeci nepopisuji a nemyslím si, že je vhodné někomu vtloukat, co má dělat a co je irelevantní. Ba ještě navíc co je ve finále důležité. To by ale bylo na osobní dialog, který by se ti asi zdál také zbytečný, protože ten čas by bylo lepší vhodné jinak užít.
07.03.2010 19:20 K dílu: Polárkový dort Swětelnice
Ano, proto se snažím velice často větrat... O překvapivé toxicitě vzduchu vevnitř jsem slyšela či četla některé zprávy... Rozumím a děkuji za popis tvé zkušenosti, kterou v ČR zažije asi málokdo. Vtipné ti to pak z tohoto pohledu může přijít. Mně to právě vtipné nepříjde. Obaly jako takové mi přijdou spíše v mnoha případech děsivé a osobně se s nimi stále neumím nějak vypořádat. Džusy škodlivé - záleží na tom...vedoucí katedry nám jednou vyprávěl, jak pěkně pěstitelé obchází zákony s barvivy...které nemohou přidávat do nápojů... Záleží také na kvalitě a certifikátu, který můžeš na obalu také nalézt. Čím tedy vtipné se ti zdá to, o čem píšu?
07.03.2010 19:10 K dílu: Polárkový dort Swětelnice
Příspěvek byl zveřejněn ve zpravodaji malého městečka se zhruba 4000 žijícími obyvateli...Tím úvodem jsem chtěla začít tak nějak překvapivě a ne moc odborně...
17.02.2010 00:33 K dílu: Vnitřnosti Swětelnice
Obraty jsou mi blízké...známé něčím...stopy hlemýžďů a pozorování zásuvek. Hm... taky mě to trochu štve. Nicméně velice se mi zalíbil konec... "je cyklus je stáří je kmen a na něm dvě děti vrostlé jako křik kterým hledám sám sebe" Většinou nemám bohužel slova na komentování či prosté vyjádření názoru na tvá díla.Jakoby tam byla nějaká paní stopka. Zvláštní. Tento komentář vydal překvapivé množství energie. Ač se to zdá být nepravděpodobné. Ale jinak pěkně zdravím a posílám tip.
15.02.2010 15:47 K dílu: Polárkový dort Swětelnice
Děkuji za přípomínku. Teď jde o to, jestli to bylo trochu pochopitelné a zda se někdo na ten obal podívá. Je pravda, že Arnika se tímto tématem zabývá nejvíce, proto ta propaganda.
11.02.2010 01:48 K dílu: Swětelnice
http://www.ilike.com/artist/Jane+Siberry/track/Calling+All+Angels
04.01.2010 17:34 K dílu: O dívce, která slyšela hlasy Swětelnice
Trefné potvrzení toho, že myšlení je nemožné beze slov. Prazvláštní fakt. Nemožné je ale hrozné slovo. Děkuji za oddych od příběhů o ní a o něm. Líbí se mi velice tvůj styl vyjádření myšlenky, příběhu, pocitu.
04.01.2010 01:00 K dílu: O dívce, která slyšela hlasy 2 Swětelnice
Krásné.
07.05.2009 00:44 K dílu: Útulek dělníků Swětelnice
Děkuji opožděně všem.
18.04.2009 09:01 K dílu: Víte něco o primární prevenci? Zkuste www.odrogach.cz Swětelnice
Nedopatřením se tam NW neocitl. Za připomínku o frázích děkuji.
18.04.2009 08:59 K dílu: Víte něco o primární prevenci? Zkuste www.odrogach.cz Swětelnice
>>...a takovehle agitky uz pisou i na amaterske literarni servery. Co tu vubec takovy clanek dela?...<< Děkuji za označení "článek". V prvé řádě je to příspěvek do místního plátku jednoho města. V druhé řadě se ptám tím, že je tu, na konstruktivní kritiku. Jsem amatér. Nebo sem snad mohou psát jen určití amatéři?
21.03.2009 22:27 K dílu: Mé druhé já Swětelnice
No teda... Nečekaný náraz. Děkuji za něj. Dotklo se.
21.03.2009 22:16 K dílu: Mé druhé já Swětelnice
No teda... Nečekaný náraz. Děkuji za něj. Dotklo se.
02.12.2008 17:19 K dílu: Už ne Swětelnice
děkuji...rozesmálo:)
01.12.2008 22:28 K dílu: Už ne Swětelnice
Ano, po delší době...
01.12.2008 22:25 K dílu: Už ne Swětelnice
Ohoho! Tak Havran... popřemýšlím o tom.
24.10.2008 11:07 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
To jsem chtěla vědět. Děkuji za čas a úsilí vynaložené na tvé odpovědi. Lopotnost je moc pěkné slovo!Pěkný den přeji
23.10.2008 18:33 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
A Mirosláwku, jen tak pro zajímavost, když už jsme tu načli téma snahy - v čem ji měříš ty? Časem uběhlým během té dřiny? Nebo množstvím zlámaných hlav? Nebo snad objemem nasbíraného potu z tváře? Budu ti velice děkovat za odpověď, pro inspiraci, víš?
23.10.2008 18:29 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Nečekaně děkuji za nečekané ocenění.
22.10.2008 23:04 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Jestli chápeš, Toníku, můj záměr, jsi na tom lépe, než já. Děkuji za zastavení.
22.10.2008 23:02 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Mám pocit, že dochází k nějakému komunikačnímu šumu. Uniká mi, čím jsem tě tak rozhořčila. Udala jsem jen myšlenku, která mi po tvé reakci vyvstala (jako příměr) a ty mě tu sjedeš, že se usty rozmachuju a že vyvolávám rozruch? Propanakrale jen jsem se zajimala o Tvuj nazor, jelikož mě ten Tvůj zajímá...tečka. Omlouvám se, jestli melu něco podpasem, ale myslela jsem si, že mohu reagovat na to, co mi tady někdo napíše.
22.10.2008 10:34 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Chápu to asi takhle - člověk s opravdovými depresemi, léčící se u psychiatra, nemůže vystát, jak se všichni kolem něj baví o tom, jakou měli včera depku....protože oni ani neví, jaké peklo to je. Chápu, že to v tobě podobné pocity vyvolává. Nicméně...nicméně...nicméně. Nepíšu abych konejšila nebo o sobě pěla ody, ani si nemyslím, že jsem na tom kdoví jak špatně a proto bych se měla litovat. Každodenní prohra se mi zamlouvá jako něco, co tu všude pobíhá a občas příjde, občas se zdrží někde, kde si to pořádně vychutnává.
22.10.2008 10:28 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Olala! Miroslawek ma patent na měření snahy! Klobouk dolů! Tatínek ale jistě nebyl tak zbrklý.
21.10.2008 18:51 K dílu: Podzimní variace Swětelnice
Honzyku, děkuji ti velice za množství tvých reakcí, ale bohužel z toho vím pramálo... Nerozumím ti. Hodnotil jsi, jak na tebe působí ta báseň? Nebo jsi hodnotil tvůj pocit ze mě? Nebo co? Opravdu mě zajímá tvůj názor, o to víc mě štvě, že nerozumím.
21.10.2008 14:58 K dílu: Variace na post-apo téma Swětelnice
Jsme se nějak sešly...jak s názvem, tak částečně s tématem, a s časem vložení díla...
18.06.2008 20:48 K dílu: cosi Swětelnice
Slovo "vniklo" ve mně vyvolává nelibost. Ale to je můj osobní asi-problém. Každopádně tvé dílo oslovilo. Jak bylo výše zmíněno- nic objevného, překvapivého ani krásného, to snad pro ty, co hledají adrenalin, ale tady nacházím něco úplně jiného. Tip prosím.
12.06.2008 23:01 K dílu: ... najhoršie slovo Swětelnice
prsa/y
09.06.2008 14:58 K dílu: U fontány II. Swětelnice
Ano ano, totiž poprvé jsem chtěla opravdu vystihnout konkrétní situaci, zachytit atmosféru, ale rytmus na mě dost tlačil. To s představením byl jen špatný pokus. Původně tam ani neměl být, ale rým mi dal poslední kopanec, tak se nedalo nic dělat. Ouvej.
05.06.2008 16:45 K dílu: Návnady na lišky Swětelnice
Děkuji, mám stejné mínění.. Co se týče Programátora, tak tám dost řve...je to tvrdé slovo. Které se mi nelíbí, ale líbivost je v jeho případě vedlejší. Co se týče celku, dost mě to tahá k tomu, abych z toho udělala povídečku, ale potom moc netoužím. Jenže spojením obrazů bych toho asi dosáhla. Sice nevím, jestli to bude skvělé, ale pokusím se zapracovat! Díky ti.
03.06.2008 17:42 K dílu: ...slzy v sliny ponížený Swětelnice
To já ty boty chtěla! vrána k vráně Obracím dlaně k neposlušné Janě. V propasti těla.
03.06.2008 16:37 K dílu: Místní plátky Swětelnice
S místním plátkem zkušenosti mám. Anketa zaměřená na třídění odpadu, rozhovor s ředitelem JZD, který plánoval postavit kompostárnu, antipomluvník- rubrika pro vychvalování místních obyvatel jako protiváha pomluvám a pár fanatických pokusů o agitaci. Jen chybí zpětná vazba, která mi byla dosti nedávno poskytnuta zde:)Juch!
03.06.2008 10:20 K dílu: Krmíte moly? Swětelnice
Můžeš to vyzkoušet, ale nepochybně by ti tam nějaký moučný mol zaletí, když mu otevřeš i spíž.
03.06.2008 10:17 K dílu: Krmíte moly? Swětelnice
Aha! To bude asi tím, že jsem prošla jinou školou a teď to zkouším na jiný druh. Děkuji rozsvícení mé zadní partie! Angažmá beru hned!
03.06.2008 00:16 K dílu: Krmíte moly? Swětelnice
žerou...necháš něco otevřené a už tam jsou.
01.06.2008 22:28 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Avi posílám kvůli změněnému úvodu. Omluva, pokud tím někoho otrávím ještě více.
01.06.2008 15:49 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Neříkám, že je se mnou vše v pořádku. Jak já se správně chytla toho nejchatrnějšího, tak i ty. Zasazovat se o zrušení jedné- ignoruješ, co ti odpovídám, nebo to píšu špatně? Utíkám do přírody? Kdy? Kde? Jak? Sleduješ mě? Máš rád spravedlnost?
01.06.2008 14:14 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Tak to ano. Děkuji za upozornění. Beru si to k tomu, co mi tluče někde nalevo. A bez ironie.
01.06.2008 13:57 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
6.řádek...které by neměly lepší a efektivnější náhradu... Vysvětlení.
01.06.2008 13:55 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Ano...to bude skvělé, až všichni zhyneme na neplodnost...jako ti paraziti, jak říkáš. Jen bohužel vymřeme i s těmi, na kterých parazitujeme. Je spousta problému, které by se měly řešit. Podstata ? O jak filosoficky nadnesené. Tak pojďme do toho! Pojďme to řešit. Nejsem si teď přesně jistá, ale máš pocit, že by se zakázaly někdy v minulosti léky, které by neměly ještě lepší a efektivnější účinky? Sama nemohu potvrdit. Ale podle mě je utopie celosvětový zákaz antikoncepce. Proto upozorňuji ve svém dílku nahoře na čistírny odpadních vod. Tak proto jsem v mnohém případě nepochopila jak brčálově zelenou, tak i tebe. Otázky, které jsem ti položila byly zcestné, ale zajímalo mě, jak zareaguješ.
01.06.2008 13:46 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
To nebyly argumentace. To bylo zjednodušené okomentování těch tvých zmíněných dalších problémů, které mi nepřišly adekvátní. Děkuji, že mě házíš do jednoho pytle se zelenými radikály. Až takového postu, že se mi dostane, to bych si snad nikdy ani nevysnila. Pokud to byla narážka na mou osobu, že se mnou budou buď lidé souhlasit, či nesouhlasit, ale že nikoho nepřesvědčím, tak budiž- mohu se snad přes to nějak překousat, ale jestli jsi jen obecně naznala, že nikoho nemůže nikdo přesvědčit, tak to nesouhlasím.
31.05.2008 23:24 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Ejhle...Co by se pane Toník řešit mělo? Velmi by mě to zajímalo. Myslíš, že jako vidím jen ty prášky,potraty, sex apod.? Myslíš, že zbytečně tedy plýtvám energií, papírem a časem na napsání toho nahoře? Myslíš si, že spousta lidí neudělá nic, protože se lekne toho všeho, co by se mělo? Myslíš si, že v případě, že je ohroženo celopopulační rozmnožování je na místě se bavit o potratu? Myslíš si, že hlavním účelem čistým a neposkvrněným je to, co ty tvrdíš na 97procent? Myslíš si, že to holkám někdo dává na ochutnávačce zdarma? Myslíš si, že to ty dívky nějak neovlivňuje? Neobáváš se toho velkýho množství žen, se kterýma se najednou může něco stát? Nebo těch mužů se kterými by se také mohlo něco stát? ááájoo...že by dítě ze zkumavky? Nebo kloneček? Ajajaj...Vzhůru do degenerace. Končím. Omluva za výlev. Nešlo to jinak.
31.05.2008 23:14 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Vlastně se přiznám, že jsem tě nepochopila. Ale to by mohlo být způsobené těmi klapkami, jak říkáš. Nicméně s tebou souhlasím, že kázat vodu a pít víno je dost nepatřičné. Asi jsem skryla svůj záměr až moc hluboko. Pokud žiješ ve světě menšího a většího zla, je dost těžké ti asi něco vysvětlit, ani bych to snad i nedokázala. Ale nedá mi to alespoň v něčem- alkohol- zjednodušeně- piju ho já, zdraví si tím ničím své- pokud samozřejmě nemlátím někoho kolem či netýrám tak psychicky své blízké. antibiotika- to už je větší oříšek, tím se dá ohrozit už větší dávka populace. Počítač- ano zmínila jsem šetření energií, taky jsem ušetřila, mohlo to být se zapnutým topením horší a kdybych neměla počítač zapnutý, těžko by ses o něčem podobném dočetla. Ponechme stranou tvou vtipnou poznámku o veselém pojídání večerní dávky syntetických hormůnků. Mé oči- močím tak do vody nějaký svinstva? Kouření- jsou to tvoje plíce, pokud tím neotravuješ okolí. Zeleninu hnojenou buh ví čím???? Zjisti si čím a zjisti si taky, než začneš být paranoidní něco o tom, jak zeleninu potřebuješ i přes to buhvičímhnojení. Každopádně děkuji za tvůj čas a tu energii, kterou jsi svým příspěvkem upotřebila ...panečku.
30.05.2008 22:57 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Ano, v tom zamyšlení se shodneme. Pochopit některé lidské chování je někdy tvrdý oříšek. Neházíme teď ale po někom kamenem, nebo snad...? Ale co by přece člověk pro svou milovanou osobu neudělal? Ještě když to prý zlepšuje pleť!
30.05.2008 22:47 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Tak to teda nevíme! Spousta mužů se mi "svěřilo", že by s ženou, která nebere antik. nespali. Nebudu teď rozebírat jejich rozumovou vyspělost, ale tak to podle mého názoru je u většiny mužů. Kolik pánů bere prášky? Nebudu rozebírat, jestli se to více mužům libí s nebo bez prezervativu, to nemohu posoudit, ale nemyslím si, že jsou radostí bez sebe...Ale netahám do toho jen partnery! Je to volba i rodičů těch dívek. Pro některý je prostě pohodlný vzít dcerušku k doktorovi, který zařídí, aby v 16 neotěhotněla.
30.05.2008 22:36 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Samozřejmě. Nemusí. Neberu už nikomu pochybování. Je to dobrá cesta k tomu, aby tě nikdo nezmanipuloval. Ale je dobrý mít i nějaký podněty k pochybování. Pro tebe by to mohl být právě tento článeček. Možná už potom nebude tak příjemný a pohodlný pro muže, když jejich partnerka zajistí ten přirozený sled sexuálních hrátek bez žádných omezování... možná se i zamyslí.
30.05.2008 22:19 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Na to ti snad mohu jen říct: Kdo hledá, ten by mohl i najít. Prof. Jaroslav Petr by mohl být jedním z vodítek.
30.05.2008 22:10 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Myslím si, že je ta horm.antikoncepce ještě trošku v plenkách. Oni by si nemohli dovolit, aby to nefungovalo, takže dávají tolik, aby to zabíralo na většinu. Každá žena je jedno velký individum. Nicméně je celkem nepravděpodobné, že by všechny ženy přestaly ty pilule brát, jde tedy větší měrou o čističky, který by měly vrazit finance do filtrování a zneškodňování těch hormonků. Kdo dá, to je otázka. Žeby fondy EU?
30.05.2008 17:58 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Překvapuješ...Ano založila. Ale nejsem si jistá, jak to půjde dál. Snad tento obor vydrží.
30.05.2008 17:51 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Překvapuješ...Ano založila. Ale nejsem si jistá, jak to půjde dál. Snad tento obor vydrží.
30.05.2008 17:23 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Aj! Tak a teď nevím co s tím:) U Veselíčka to prošpikovaný nemám...spíš u řeky v chatové oblasti... jsem na ty černý skládky u naší chatky. A ve SH mám významné přátele.
30.05.2008 17:14 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Zvláštní...Už jsem ti odpověděla, ale někam se to vytratilo. Tedy znovu: Staré Hobzí a letní tábory..To je záviděníhodné! Tuto oblast mám prošpikovanou. I když mi byly letní i zimní tábory odepřeny, jistila to každé prázdniny chata na Vranovské přehradě, sestřenice a bratranec. Tam jsem si mohla hrát na zbrojnoše, námořníky, objevitele, stavitele, indiány. Jen ne princezny prosím... ( maximálně čarodejnice). Disciplínu při užívání slov. To si zapíši. Snažila jsem se zjednodušit, jak jsem mohla. Nicméně neoplývám širokou slovní zásobou, abych mohla obšírně a lidsky vysvětlit danou problematiku. Časovaná bomba...asociace s radioaktivním odpadem na dně oceánů... Problematika hormonální antikoncepce mi příjde dost paradoxní. Ženy nechtějí být oplodněny, ale nakonec to schytají ti, kteří žádné pilule nejedí. I když v některých případech jsou horm. antikoncepce předepisováný ze zdravotních důvodů.
30.05.2008 16:56 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Tak to ses jistě poměl. Staré Hobzí je věru krásné. Nicméně já neměla to "štěstí" kdy jezdit ne letní ani zimní tábory. Nicméně chata na Vranovské přehradě se setřenicemi a bratrancem to jistila. Tam jsem se mohla bezestrachu převtělit do zbrojnošů, indiánů, stavitelů, námořníků...jen ne do princezen prosím (maximálně čarodejnic a kuchařek)! Discíplína při užívání slov...hm!! To si zapíši. Nicméně jsem to zjednodušila, jak jsem mohla. Nemám tak širokou slovní zásobu na to, abych to mohla objasnit...a to si říkám studentka na vysoké škole- co nás tam učí?? Časovaná bomba...asociace s radioaktivním odpadem na dně oceánů... S hormonální antikoncepcí mi to příjde dosti paradoxní až tragikomické. Ženy se snaží být neplodné, ale "schytají" to ti, co žádné pilule neberou...
30.05.2008 16:55 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Tak to ses jistě poměl. Staré Hobzí je věru krásné. Nicméně já neměla to "štěstí" kdy jezdit ne letní ani zimní tábory. Nicméně chata na Vranovské přehradě se setřenicemi a bratrancem to jistila. Tam jsem se mohla bezestrachu převtělit do zbrojnošů, indiánů, stavitelů, námořníků...jen ne do princezen prosím (maximálně čarodejnic a kuchařek)! Discíplína při užívání slov...hm!! To si zapíši. Nicméně jsem to zjednodušila, jak jsem mohla. Nemám tak širokou slovní zásobu na to, abych to mohla objasnit...a to si říkám studentka na vysoké škole- co nás tam učí?? Časovaná bomba...asociace s radioaktivním odpadem na dně oceánů... S hormonální antikoncepcí mi to příjde dosti paradoxní až tragikomické. Ženy se snaží být neplodné, ale "schytají" to ti, co žádné pilule neberou...
30.05.2008 16:47 K dílu: Otázka vkusu Swětelnice
K zblážnění to je, pokud se má člověk až moc rád a lituje se. Rád by se měl ještě lépe. Vždyť si přeci zaslouží lepší život, lepší vztah, lepší děti...Oh jaký chudák to jsem. Nicméně kdo se nelituje, ať hodí kamenem...
30.05.2008 16:42 K dílu: Proč jsem džentlmen Swětelnice
Pravdu pravdoucí pro lidi nejsoucí.
30.05.2008 16:34 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Nehledě na to, že jsi obeznámen s Jemnicí, což mě těší, máš pravdu s tou komplikovanosti.Nicméně jsem si nemohla pomoci.A nerada bych podceňovala!! Odezvy...jedna osobní, kdy se mě paní zeptala, jak to tedy řeším já a že byl můj článek poslední kapkou k tomu, aby antikoncepci přestala užívat...druhá asi dosti pobouřená...prý, co to mám za zcestný názory- ale to nemohu potvrdit - jedna paní totiž povídala.
30.05.2008 16:28 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Otázka dosti namístě. Nicméně nemohu odpovědět. Každopádně jim příjdu asi v dosti ohledech praštěná a nevyznají se ve mně, takže se mě asi bojí!!:) Zvláštní je, že jsem taky odešla do Phy...ale bohužel jen na rok. Teď jsem v Brně a ...jako doma:) Děkuji Ti velice za hodnocení. Ráda si vyslechnu tvé vysvětlení na - byt zplodil -
30.05.2008 16:24 K dílu: Antikoncepce, neplodnost a znetvořené ryby Swětelnice
Otázka dosti namístě. Nicméně nemohu odpovědět. Každopádně jim příjdu asi v dosti ohledech praštěná a nevyznají se ve mně, takže se mě asi bojí!!:) Zvláštní je, že jsem taky odešla do Phy...ale bohužel jen na rok. Teď jsem v Brně a ...jako doma:) Děkuji Ti velice za hodnocení. Ráda si vyslechnu tvé vysvětlení na - byt zplodil -
30.05.2008 15:08 K dílu: Co očekáváte od kritiky Swětelnice
Od komentářů už moc nečekám. Něčeho jsem se dočkala a to mi stačí. Nicméně na druhou stranu musím poděkovat Honzykovi, který vyjádřil jistou dávku pozornosti, která způsobila, že jsem nevymazala úplně všechna díla.
20.05.2008 18:03 K dílu: Umělecká lenost Swětelnice
20.05.2008 09:36 K dílu: Umělecká lenost Swětelnice
Vybavil se mi můj učitel výtvarného umění, který se nás snažil přesvědčit o tom, že spousta rádoby kritiků umění (především malby) se nechá unést dojmem jednoduchosti a nesrozumitelnosti abstrakce,ale prý to tak není! Ten kdo maluje abstrakce, patvary a rádoby jednoduchosti musí a většinou i je schopen vytvořit díla s proporcemi a s konkrétními výjevy, které většina obecenstva dovede ocenit. Nenechávám se strhnout pocitem nějaké krize, což by bylo jednoduché, protože kdo ví?? Příjde konec světa dnes nebo až zítra? Všechno nové a změněné vyvolá vlnu pochybování a strachu z nejistoty. Kdo má patent na estetično a krásu? A kdo zase patent na to pojmenování umělců a pseudoumělců?
15.05.2008 07:23 K dílu: Dlouhá cesta vlakem... Swětelnice
Stále mi něco našeptává při čtení: ...a narcistické obcování se svým genem...Jsem už prostě školoupoznamenaná. Ale toto spojení mi už prostě z hlavy neunikne. Každopádně poznamenaná jsem vlastně v této chvíli i tvou básní...
14.05.2008 00:04 K dílu: Kdo naděluje andělům Swětelnice
Nejen že dočetla! Nepřekonávala jsem žádné zábrany k přerušení textu až na pár prozpěvujících poslů z parku, kteří byli opravdu hodni mé pozornosti. Mám pocit, že mnohé předešlé komentáře už nepředčím, mnohé bylo řečeno. Mou osobu velmi zaujalo, pobavilo, vyděsilo a donutilo k zamyšlením se nad envirem. Tip už jsem věnovala.
12.05.2008 18:59 K dílu: Nahá Swětelnice
Děkuji velice za pečlivé ozřejmení! Bylo namístě. Má osoba si do tvé povídky vnesla knihu Marionella. Má trošku rudé nádech, ale příběh je drásající. Je to asi jediná kniha, kterou jsem byla schopná přečíst více, než jednou. A více než dvakrát. Nikdy jsem to nechápala u jiných, až pak...Je mi jasné, že obsahově nemají nic společného, ale tvůj popis prostředí a té hlavní "hrdinky"...Inu každý si osolí svůj krajíc posvém.
12.05.2008 13:32 K dílu: Nahá Swětelnice
Jsem teď ráda, že jsem se začala dohadovat se StvN (em)! Pro mne to byl velmi silný zážitek. Po druhém čtení ještě silnější a kdo ví, co bude následovat po dalších čteních?!
11.05.2008 00:06 K dílu: Tam, kde je cítit olámaný chléb Swětelnice
Asi vlastně i by mělo! Děkuji za upozornění. Měla bych už přestat s těma "kopkama"...
11.05.2008 00:02 K dílu: Tam, kde je cítit olámaný chléb Swětelnice
Asi vlastně i by mělo! Děkuji za upozornění. Měla bych už přestat s těma "kopkama"...
10.05.2008 23:05 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
Jsi něčím postižen? Pak bych to tvé chování pochopila.
08.05.2008 21:22 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
>>Tykání nebo vykání má vliv na rozumnost nebo nerozumnost toho, co říkáš?:)<< Na obsah ne, jen na formu, která je v určitých situacích zapotřebí pro odlišení postoje. Jinak nemám co dodat. Házet všechny do jednoho sudu je pohodlnější, tomu zajísté rozumím, ale pást se na předsudcích, to je zcestné. Alternick... ještě teď se skoro směji. Nicméně výjdu Vám vstříc, odpichuji plechovou kritiku směrem, kde se nenachází strach z proražení pláště a kde má kritika smysl. La revedere!
08.05.2008 20:51 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
>>Takže když je někdo v něčem dobrý, tak je to ve výsledku špatné? Máme být všichni negramotní ubrečení ublíženci?<< Tak to pozor pane! Šlechta v mém podání neznamená kvalitu!Nikdo tu netvrdil, že být "dobrý" je ve výsledku špatné, i když to tak díky nástrahám kauzalit může dopadnout. A pokud vznesu námitku na monstróznost a nedostatečnou zpětnou vazbu, neznamená to, že se zastávám negramotnosti, ubrečenosti a ublíženosti. Pokud jste pane zaznamenal tyto znaky u mé osoby, budu vděčná, když přehodnotíte Vaše stanovisko, i když na něm ve fatálním výsledku nebude ani tak záležet. Omlouvám se za předchozí tykání, nechala jsem se vyvézt nepatřičně z míry. Ve slovním souboji s cizincem se mi nezdá tykání namístě.
08.05.2008 18:56 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
Omlouvám se za zmatečnost kolego Tomáši Julínku! Patřilo to panu StvN...Tvůj příspěvek byl o více úrovní výš v oblasti Dobrého mravu, zároveň i v pohoří Jasné mysli, kde zdolal Chladnou hlavu. Omluva tedy.
06.05.2008 18:15 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
Teď jsi mě vážně dostal... Na cos to reagoval? Bez cementu.
05.05.2008 21:29 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
Tvorba+vykecávání=filosofování..."Moc" je při této činnosti irelevantní.
05.05.2008 21:23 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
To se vylučuje? Tvořit ve tvém podání zní tak honosně!Možná pro tu honosnost se někdo bojí tvořit, protože o sobě "ví" , že není nadaný. Přičemž každý asi na sobě může při pozorném zkoumání vidět, že když delší dobu netvoří, něco se s ním začne dít...Něco mezi nebem a zemí...hmmm...A příjemné to rozhodně není!
05.05.2008 19:54 K dílu: Vesmír Písmák Swětelnice
Nečetla jsem sice předešlé komenty, ale nezávisle za sebe říkám, že má rádoby cesta do světa hraní si se slovy započala na Human Artu. Nicméně tam převyšují grafická díla a fotografie, než umělci se slovy. Druhý pokus o křižovatku byl Písmak. Po technické stránce je Humanart přehlednější a propracovanější. O kvalitě autorů se nerada vyjadřuju, ale tady je to až moc monstrózní a člověk aby byl huba plechová a prorazil mezi zdejší šlechtou.
20.04.2008 22:11 K dílu: Manifest uměleckého terorismu Swětelnice
Holistický přístup na vás!
17.04.2008 12:00 K dílu: Feministická lingvistika aneb ženy v jazyce Swětelnice
Jen nerozumím, proč někdo ztrácí čas napsáním věty, že něco nemá smysl a že nechápe, proč se vůbec taková diskuze založila- vůbec tím ničemu nepomůžete, sami se obíráte o čas a smysl je dost relativní pojem, takže by se mohlo stát, že vlastně nemá smysl nic a všechno. Dle mého názoru je velmi ošemetná debata mezi ješitnými muži a ublíženými ženami. Důvodům zmíněných lingvistických feministek rozumím, chápu ale že by bylo zdlouhavé psát dva tvary. Ale i zdlouhavé je dost relativní! Záleží jen na současné společnosti. Je spousta žen, kterým je ubližováno z hlediska západu, ale některé mezi nimi už prostě ani necítí tu nespravedlnost, která je na nich vykonávána. Mají posunutý žebříček hodnot. Budeme se tedy bavit žebříčkama?
16.04.2008 23:01 K dílu: Otázka Swětelnice
Tedy to byla ale sprcha... Král je mrtev, ať žije král!
16.04.2008 22:22 K dílu: Mnemotechnické pomůcky Swětelnice
A já se shrnu do kloubů, emila, který hodil granátem, helenou, kterou libal na krk robustný cestář franz, ...a ještě...když odhalím roucho Zapomnění, zjistím, že jsem si v literatuře pomáhala při učení nemorálních seznamů básní k matuře tvořením příběhů z jejich názvů. Docela to zabíralo.
14.04.2008 21:21 K dílu: Mnemotechnické pomůcky Swětelnice
Emil Hodil G D A E. Oprava Gorgono: zespodu. Používám velmi často:)
27.03.2008 22:06 K dílu: Dneska v parku za dubem Swětelnice
us n ou Hej!
25.03.2008 09:17 K dílu: , že ses usmála Swětelnice
Opraveno. Děkuji za otevřenou připomínku. Smrt Slepému přikyvování.
22.03.2008 12:16 K dílu: Útulek dělníků Swětelnice
Vzdychat pro neuspokojení, to snad moudré není... Bojovat za lidská práva, ale svých se vyhýbat, to je umění.
22.03.2008 12:07 K dílu: S bestiální něhou Swětelnice
Přihlížející zvrácenostem přihlížející přihléžijí novým hloupostem Bůh je.
21.03.2008 17:27 K dílu: Zápisky málého neználka Swětelnice
Jedno z dalších nebo další dílo?
21.03.2008 17:24 K dílu: Swětelnice
Uvítání zašeptání rozhraní to není co nevešlo se do slov.
21.03.2008 14:31 K dílu: Stalo se? Swětelnice
Soudržnost spolkla kost. Bahno hroudu topí. Zalít to všechno do konopí. Z pusy pokusím se vyjmout zlost.
21.03.2008 14:28 K dílu: Útulek dělníků Swětelnice
/§/ Děkuji, opraveno.|\/| /§/ Děkuji, přijmuto a zpracováno.|\/|
Nahoru