24.12.2010 14:31 K dílu: Vinšovací box Ruppert von Trautenberg
Aviem, to nejsou Kerkonoše, ale Šumava...
14.08.2010 12:51 K dílu: Dny, kdy z nebe pršel smutek Ruppert von Trautenberg
Já bych to teda přepsat zkusil. A važ si cenných rad Marvina a Janiny. Jsou zadarmo a míří opravdu k jádru věci. To tady na serveru ani v životě není běžné.
14.08.2010 12:48 K dílu: Černá ovce Ruppert von Trautenberg
Márve, jestli je pachatelce opravdu 16, tak je to naopak velice solidní. Zkus si vzpomenout, co jsi psal v ¨jejím věku. Psal - li jsi vůbec něco takovýho. Každopádně já v tom talent vidím. tip
31.07.2010 20:18 K dílu: Největší almanach současné mužské české a slovenské intimní poezie Ruppert von Trautenberg
Janino, to myšlení se s věkem poněkud posunuje. Ve finále už si ani nevzpomenou, co to ten sex vlastně je :-)))
29.07.2010 09:51 K dílu: De Billa Ruppert von Trautenberg
Tak. Krakonoše na vás!
29.07.2010 09:49 K dílu: Písmáčtí funkcionáři v předčasném důchodu Ruppert von Trautenberg
Stývne, z tebe by měli u Fordů radost. Přesně takhle nás root cause učili....... Jinak bych k uvedenému pouze významně mlčel.
27.07.2010 18:23 K dílu: Intervijů Ruppert von Trautenberg
lakrov, Jan Těsnohlídek zde působil pod nickem "jt". Letos získal Cenu Jiřího Ortena a Petra Hůlová s ním dělala rozhovor v ranním vysílání ČT 24.
23.07.2010 19:48 K dílu: Intervijů Ruppert von Trautenberg
Upřímně řečeno, nepochopil jsem, co tento plk-neplk měl znamenat. Pokud bych šel s dobou a zageneralizoval si, pak to vrhlo na mladé literáty dosti pofiderní pohled. Něco jak že ti dva možná umějí hezky psát, ale povídat si neumí ani náhodou. Proto jsme jim taky poděkoval za neuveřejnění jakékoliv spojitosti s Písmákem. Poza na Nově stačil...
23.07.2010 10:16 K dílu: Vyhlášení soutěže "Slovo má" - 11. kolo - červenec 2010 Ruppert von Trautenberg
I mně těší, že vyhrál evidentní krajan a navíc taky šlechtic. Herr von Strudel, herzlichsten Glückwunsch! Květoni, to víš, jen usilovnou prací a podkuřov áním porotě se může zadařit. A protože ani jedno není můj kap of tý, zvysoka na tuto soutěž ignoruji:-)) Marvinovi přát nebudu, má na víc. Až příště vyhraje, popřeju mu dvakrát.
21.12.2009 22:23 K dílu: Vánoce přízemně dekadentní Ruppert von Trautenberg
Přátelé děkuji. V básni zmíněné výpadky jsem statečně nahradil na dvou besídkách v sobotu, tudíž jsem na Vánoce dostatečně naimpregnován. Můžou začít třeba popozítří.....
18.12.2009 20:45 K dílu: doufej, že si vezme po-2-zky! Ruppert von Trautenberg
To je prosím Krakonošovo služební mobil....
18.12.2009 20:42 K dílu: Ztichlou nocí Ruppert von Trautenberg
Eto vsjo zděs uže bylo....neboli nichts neues.
18.12.2009 20:40 K dílu: Vánoce přízemně dekadentní Ruppert von Trautenberg
Dneska holt celé Česko sosá... Jí jsem to taky nerozdejchal (viz odpověď Toscaně)
18.12.2009 20:38 K dílu: Vánoce přízemně dekadentní Ruppert von Trautenberg
Toskánko, když jsem dneska cestou od toho autobusu, kerej fakt nejel, míjel místní vinothéku, zatoužil jsem po svařáčku. I vešel jsem a co nevidím! SOVJETSKOJE IGRISTOJE!SUCHOJE. I zakoupil jsem láhev a otevřev ji a zamáčknuv nostalgickou slzu v oku, popíjím a (pi)tvořím... Takže jsem tě poslechl již předem.
18.12.2009 20:34 K dílu: Vánoce přízemně dekadentní Ruppert von Trautenberg
Kuš, Skandinávče! Za prvé: v Hajanech je nebezpečno, tuhle se tam střílelo. Navíc, kdybych teď vyrazil, tak tam kolem druhý ráno budu a eště se tam prospím. Za druhé: Ozdoby na stromeček u nás věší děti. Máme jich eště furt dost. (Dětí i ozdob) Za třetí: Taky jsi mi moh dát tipa, když už dělám, tuhlenctu diverzní romantickou práci... Za čtvrtý: Fakt mě to mrzí, že si játra nezhuntuju za firemní peníze.Budu to muset zejtra dohnat za svý.
18.12.2009 20:29 K dílu: Povídka měsíce - Listopad 09 - Vyhlášení Ruppert von Trautenberg
Vždycky jsem si zakládal na tom, že se poněkud vymykám z mainstreamu..... Teď jsem brutálně "in" Vyhráli mí favorité. Utěšuje mě to, že hlasovali pouze lidé, které mohu směle zařadit mezi intelektuální elitu tohoto serveru. Gratuluji vítězům a těším se na další kolo.
16.12.2009 21:00 K dílu: Levorucionáři Ruppert von Trautenberg
Není. Svého času to smysl mělo, teď už to jede jen ze setrvačnosti..... A nikde to netutlám.
15.12.2009 20:49 K dílu: Levorucionáři Ruppert von Trautenberg
Přesně tak! Všimni si, že většinou ty krávy opravdu stojí bokem ke svahu. A pokud si spočítáš, jak dloouho na té pastvě stojí, sklon svahu ( a s tím spojené nebezpečí skluzu do údolí při obratu)a průměrnou délku kravskýho života ( s přihlédnutím ke zdravé alpské stravě), je výsledek nasnadě! Na podzim takovou krávu přikrejou tím typickým alpským deklem ze sena a uvedou do zimního spánku. Pokud ovšem uhodí tuhé mrazy, kráva i pod senným deklem zmrzne a na jaře mívá po odkrytí krunýře typicky čokoládovou fialovou barvu....se divím, člověče, že jsi o tom ještě neslyšel.
15.12.2009 20:44 K dílu: Tehdy a ještě dřív Ruppert von Trautenberg
No, já tohle téma od jistý doby nemusím, čili nebudu hodnotit dojemnost. Napsaný je to dobře, dokonce bych řekl že hodně dobře a v kontextu s obsahem. Nakonec jsem v tom ale přece jenom našel něco, co tam evidntně mí spolukritici nenašli a, co si budem povídat, ani nehledali. Totiž to, že když člověk opravdu svůj boj vzdá, tak jsou mu celý šiky andělů k ničemu. Nakonec jsem to přečetl ještě jednou a ke svému překvapení zjistil, že to má v sobě víc, než by se na první přečtení ( a kdo dneska na netu bude něco tak dlouhýho číst, potažmo o andělíčkách, žeano?) mohlo zdát. Jenomže hledat to dá fušku. Pokud někomu nestačí, že je to dojemné..... Dávám tip a není to ze známosti :-)))
15.12.2009 20:25 K dílu: Levorucionáři Ruppert von Trautenberg
Vzpomněl jsem si na levosvažný a pravosvažný krávy v Alpách. Fejeton suprový. A co levitace - umíš?
15.12.2009 20:21 K dílu: Kritická diskuse Ruppert von Trautenberg
A co takhle hodit seznam? Kdopa si má pamatovat, jakej kde visí ocásek? Starému Jerrymu bych chtěl připomenout, že nejen erudice, ale i moudrý postřeh je vítán. jedno rozumný slovo totiž vydá za milion nerohvězdiček. Já bych se toho s tvým intelechtem nebál. Na teorii jsou tu jiní. Když jsme tak u toho moudření, zdá se, že poslední dobou moudří i druhdy jurodivý Krytyk.
22.11.2009 08:18 K dílu: Totem, pismak a cenzura Ruppert von Trautenberg
Se divím, že na toho hvězdičkáře ještě někdo reaguje.
18.11.2009 19:34 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Moudrý příspěvek, Tangensi.
18.11.2009 18:21 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Stývne, to není jen o banánech. Já tyhle problémy neměl. Měl jsem všechno, co jsem potřeboval a bez front. Jenže já byl součást systému. Pracoval jsem totiž v potravinářském průmyslu a měl co nabídnout do bezhotovostní směny.... je to možná směšný, ale takhle to fakt fungovalo. Konkrétně v Písku se stály fronty i na chleba. Kterej jsem tam mimochodem vozil já. A měl z toho právě třeba ty mandarinky, což tehdy bylo něco neuvěřitelnýho. neber mylenku doslova. Nevíš o čem mluví.
18.11.2009 18:11 K dílu: Krkonošské poudačky aneb jak Trautenberk ku štěstí přišel Ruppert von Trautenberg
A pak že z hovna bič neupleteš. Upleteš. A ještě zapráskáš! jsem unešen.
17.11.2009 19:58 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Právě jsem se vrátil z oslavy 17. listopadu. Zkraje to vypadalo skoro jako kdysi oslavy VŘSR, ale pak se to nějak vymklo pořadatelům z rukouch a skončilo to v úžasný pohodě. Tak jsem aspoň trošku dedeprimován:-)))
17.11.2009 19:53 K dílu: Krkonošské poudačky aneb jak Trautenberk ku štěstí přišel Ruppert von Trautenberg
Hezké postřehy, vážení.Kdybych to režíroval já, tak by se na závěr všichni zhulili a skočili by do Obřího dolu. A byl by od nich pokoj...
17.11.2009 10:31 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Inu, Pišto, to je právě ono. Mrtvolný duch - nevyžaduju optimismus, stačil by mi úsměv letmý. Chrousta bych nemazal. Moc srandy s ním sice není, rád si opčas uprudne, ale aspoň občas něco iinteresantního vyplodí (nebo plodil, už jsem od něj dlouho nic nečetl).
17.11.2009 10:25 K dílu: Krkonošské poudačky aneb jak Trautenberk ku štěstí přišel Ruppert von Trautenberg
Tato báseň se v žádném případě nezakládá na pravdě. Jde o pouhou spekulaci, která u nás doma vytvořila ovzduší plné podezřívání a nedůvěry. Nevím, autore, kdo ti to naprášil. Podezřívám sojku, ale ta potvora se už tejden nevokázala...
16.11.2009 22:19 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
ano, mylenko, ty mně chápeš. Vaude, Květoně jsem četl, zas tak velká sranda to není, když si utahuje z našich pregerontálních neduhů :-))))) Ale to vám felčarům lahodí, vy máte svý jistý - jeden aby se bál jezdit přes Pejřimov, aby náhodou nenatrefil na to krematóryjum, že? Nicméně, jak správně mylenka podotkla, je to spš o celkové náladě, o tom ukrutným sebezahledění těch grafomanů, kteří to tady válcujou jak ten pověstnej brontosaurus silnice....
16.11.2009 20:46 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Štěpopto, jsi optimista. Tím "Ne.Ne. Ne." mi připomínáš p. presidenta. mylenko , souhlas. Armine, jsi hnusnej realista. A dobrá zpráva na závěr: PAPOUCH NEZDEGENERUJE!!!!
16.11.2009 20:22 K dílu: Mrtvolný puch písmácký Ruppert von Trautenberg
Chachá! Další, co věří tomu, co poudaj v televízi.... Ďouče, ďouče! To nikdy nebyla prauda. Sojka bonzuje všem. Když jí zasypeš, tak bonzne i to , co neví.
05.11.2009 17:15 K dílu: BLOUZNĚNÍ Ruppert von Trautenberg
Nemohlo. Bíša musí dopovědět. Co kdyby věrným nedocvaklo:-)))
05.11.2009 17:14 K dílu: BLOUZNĚNÍ Ruppert von Trautenberg
Nemohlo. Bíša musí dopovědět. Co kdyby věrným nedocvaklo:-)))
01.11.2009 07:16 K dílu: >>> BITVA PSANCŮ 48. KOULE - zadání tématu nového kola <<< Ruppert von Trautenberg
áve
01.11.2009 07:16 K dílu: >>> BITVA PSANCŮ 48. KOULE - zadání tématu nového kola <<< Ruppert von Trautenberg
Avox, když na tu hromadu balvanů budeš denně koukat z kuchyně, tak si vzdělání doplňovat muset nebudeš...
28.10.2009 17:12 K dílu: >>> BITVA PSANCŮ 48. KOULE - zadání tématu nového kola <<< Ruppert von Trautenberg
Svýho času jsem zveršoval a dílem zhudebnil ve formě kramářských písní několik pošumavských pověstí. Ale Krakonoš mi je zakázal publikovat - prej konkurence. I když v tomhle je Šumava hnusně zaostalá. Žádnej obr nebo praotec Šum se tu neujal. A Svatej Vintíř takovoudle perzónu nenahradí.... I když by si to toto jediněčné horstvo zasloužilo.
28.10.2009 17:07 K dílu: Kauza Papouch Ruppert von Trautenberg
Copacopa? Neroušek chce koupit Písmák? Inu, byli jsme před nerouškem, budeme i po něm (volně parafrázováno dle KHB, kdyby někdo chtěl pramen...:-)))
23.10.2009 21:49 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Ruppert děkuje nerouškovi za usměrnění jeho myšlenkových pochodů. Měl jsem zy dementy dát do uvozovek. Nebo tak něco. Ale budu se snažit. Čestný pyj o nýrský. Nýrsko znám velmi dobře.
22.10.2009 19:07 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Petrusho, já tě za dementa nepovažuju. Ale jsi na seznamu mýlících se, Mistrovi po pás nešahajících. Marvine 36x - to je jen začátek.
21.10.2009 22:04 K dílu: Anketa: Maji adminove mazat naše díla? Ruppert von Trautenberg
Míro, My si to počítáme kvůli oslavě 10 000. Počítám příští rok někdy po jaru...
21.10.2009 20:51 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Petr.ixi, že bych tě taky přehlíd? To už jsem jako neroušek sám. Inu příklady táhnou. Ruppert už to ví.
21.10.2009 20:03 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Sice jsem se zařekl, ale má záliba ve statistice mě zase přemohla. Takže: neroušek v této diskusi: mýlí se Wiski 1x experimentator 1x Petrusha 2x VT Marvin 12x Pronick 1x (nemyslí) jejdavilda 1x Oldjerry 1x Narvah (považte) 2x - tady nejde o vyložený nesouhlas, spíš o polemiku se spolubojovnéíkem papouch (pouze) 2x Neroušek pouze v jednom případě cosi přehlédl, jinak do čtenářů pere svá moudra takovým způsobem, že je proti němu norimberský trychtýř pouhá bezvýznamná nálevka Ten seznam dementů je úctyhodný. Komentáře, myslím, netřeba.
18.10.2009 10:08 K dílu: babí léto Ruppert von Trautenberg
Ale mně se to velice líbí. Tohle jen tak někdo dohromady nedá! Dobrý - tip!
18.10.2009 10:06 K dílu: Tvoření Ruppert von Trautenberg
Vázané verše jsou parádní básnickou disciplínou, když se to umí. Tady se chce, ale moc to nende.... Ale třeba se to poddá, blbý to není, jen ta forma - chce to vylepšit slovní zásobu. Co lze vydojit z hutnýho rýmu ukázal dneska např. jejdavilda - čti a přemýšlej. Ono to půjde :-)))
16.10.2009 00:52 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Cením si na Vildovi, že tu připomněl starého Boycotta. Já už jsem se podle toho zařídil. A vřele doporučuju i ostatním.
16.10.2009 00:52 K dílu: Kauza Pišta Hufnágl Ruppert von Trautenberg
Cením si na Vildovi, že tu připomněl starého Boycotta. Já už jsem se podle toho zařídil. A vřele doporučuju i ostatním.
14.10.2009 08:46 K dílu: Kauza Papouch Ruppert von Trautenberg
Přesně tohle jsem od nerouška čekal. I ta reakce na tip se povedla. Přesvědčil jsi mě - nestojíš už ani za písmenko.
13.10.2009 22:30 K dílu: Kauza Papouch Ruppert von Trautenberg
Vildo, to je moc náročný.není nad zemitou lidofku. Třeba tudlencta " Ví ár d čempjons", ta se mi moc líběj. U nás na fodbale ji dycky hrajou dyž dá TJ Sokol góla. Naposled ji hráli loni v dubnu :-(((
13.10.2009 22:03 K dílu: Kauza Papouch Ruppert von Trautenberg
Milý neroušku, Tvá reakce mě jen utvrdila v tom, že přirovnání se Ztroskotanci a samozvanci sedí naprosto přesně. Postupuješ totiž úplně přesně stejně jako komunistická propaganda. Vezmeš pár třídních nepřátel, vypíchneš z nich zloduchy, kteří jsou totálně zlí a špatní a pak pát těch, kteří , jsouce nedostatečně mravně odolní, ještě nejsou úplně ztraceni a tudíž při dobrém vedení a nějakém tom posypání popelem lze tyto jedince zachránit a přivést na správnou stranu barikády. Do toho přidáš něco příkladů hnusných a odporných projevů těchto "třídních nepřátel" a plamenně popíšeš jak, nebýt jich, by přátelský duch a soudružská jednota básnických nýmandů na Písmáku vzkvétala. Rozuměj - nemám vcelku nic proti básníkům, kteří byť velmi neuměle, ale přesto rádi plácají denně jednu až několik variací na totéž a navzájem si je chválí. Ale ta namyšlenost, samolibost a v zájemné vlezdoprdelkování, to je něco úděsného. BTW, jak by ses tvářil, kdyby ti tvůj soused hrál každý den hoďku za zdí bytu Kočka leze dírou nebo Skákal pes přes oves - jednou na tubu, jednou jako metalovej nářez, ale furt to samý, protože nic jinýho neumí? Ona literatura tolik neobtěžuje, a to je její štěstí, taky se dá nečíst (což já v případě "prověřených" autorů poměrně svědomitě dodržuju)- ale příměr s muzikou se mi zdá docela výstižný. Problém většinou nastává v okamžiku, když někdo dotyčného umělce upozorní, že hraje furt dokola ony inkriminované skladby a Mistr se ohradí, že tomu tak není, neb on jen smutnou souhrou náhod nehraje ve filharmonii nebo aspoň v krematoriu. Pak se některým reakcím nedivím.... A ještě nšco. Zkus si ten mnou avizovaný článek vygůglovat a přečíst. A můžou to konečně udělat i ostatní, aby se přesvědčili, jestli jsem hodně přestřelil, když jsem ho přirovnal k tvým kauzám. K obsahu Tvé odpovědi se opravdu nemá cenu vyjadřovat. Ano, i já jsem patřil k oné mlčící většině. Ale smysl mého upozornění nebyl v nějakém dohánění něčeho - jen jsem upozornil na systematickou a věcnou podobnost tvých "kauz" a tohoto výplodu. Tys to ovšem dobře pochopil a tvoje vyjádření k problému tuto skutečnost záměrně překroutilo. V tomto konkrétním případě jde z tvé strany o krystalicky čistou demagogii. Jiné konlrétní případy např. z diskuse s katugirem rozebírat nebudu. S demagogy, kteří své názory dokážou tvarovat jako bublegum, já nediskutuji. Je to totiž ztráta času. Tvá demagogie je velmi nebezpečná. Ale protože jde "jen" o dění na Písmáku, slouží mně soukromně jako dobrý filtr. Pěkně mi ukazuje "hůizhů". A to není vůbec špatné. Takže to vlastně děkuji za to, že mi pomáháš otevírat písmácké obzory.
13.10.2009 05:00 K dílu: Kauza Papouch Ruppert von Trautenberg
Pročetl jsem si všechny tři kauzy a furt si říkal, copa je asi spojuje, že už jsem kdesi podobnýho někde četl. Četl. Jmenuje se to Ztroskotanci a samozvanci a vydalo to Rudé právo v roce 1977. Jako reakci na Chartu 77. Neroušek si hraje na písmáckýho Mirka Dušína, ale dělá to stylem komunistický propagandy. To jest blbě. Když už jsme u toho, znám dvě dnes již hodně staré dámy, které jsem měl možnost před lety pracovně dost dobře poznat. Jedna byla opravdu nechutně sprostá, když se jí někdo nebo něco nelíbilo, lítali pohlavní orgánové semo tamo, ale když šlo do tuhého, bylo na ni spolehnutí. V případě té druhé bylo naopak spolehnutí na to, že poběží minimálně na uliční výbor strany(ale spíš na okresní, kde byla jako doma). Sprostý slovo nebo hrubost jsem se od ní nikdy nedočkal, zato sviňáren tucty. Tvoje svolávání věrných na barikády je taky sviňárna. A po přečtení tvé dílem demagogické a dílem hloupé diskuse s katugirem v jedné z těchto "kauz" nebudu nadále plýtvat energií na komunikaci s tebou. Byla by to totiž totální ztráta času. Jsi v podstatě přístupný jen argumentům souhlasným. Jako ti komunisti.
09.10.2009 18:41 K dílu: Vyhodnocení soutěže na téma: Hold básníkovi Ruppert von Trautenberg
Na bednu to nebylo, takže jsem určitě zklamán. Ale na druhou stranu Jarmilin skalp v této společnosti potěšil...
04.10.2009 19:22 K dílu: Prozac - užíváte denně? Ruppert von Trautenberg
Konečně pěkná diskuse a tak hluboký nezájem vůkol. Papoucha tímto skromně žádám, aby TUHLE DISKUSI nečísloval. Páč mně přijde velmi podnětná.
04.10.2009 19:19 K dílu: Písmák hledá SuperStar hledá porotce Ruppert von Trautenberg
Armine, nebuď předpojatej. Třeba se pochlapí. Jenže to by se ti nehodilo do krámu. Ovšem mně taky né....
04.10.2009 19:14 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 14 Ruppert von Trautenberg
Anoano. Typický sadismus:-)
04.10.2009 13:10 K dílu: Písmák hledá SuperStar hledá porotce Ruppert von Trautenberg
Asi dostal čouda od některé z "hvězd", že nazařídil, aby dopadli líp...
04.10.2009 08:53 K dílu: Zahájení hlasování 2. Kola a Vyhlášení zadání 3. Kola SuperStar Ruppert von Trautenberg
Mně Norsko nechybí. Prošel, jsem, viděl jsem, otipoval jsem. Zajímavé.
04.10.2009 08:51 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 16 Ruppert von Trautenberg
Tak ten svůj třetí tip fláknu sem. Nebudu purista.
04.10.2009 08:49 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 15 Ruppert von Trautenberg
Katasatrofa to není , leč tipem pošetřím .
04.10.2009 08:47 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 14 Ruppert von Trautenberg
Krutý. Vůči poezii.
04.10.2009 08:44 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 11 Ruppert von Trautenberg
Asi by měla mít. Tomuhle ale chybí mnohem víc. Už to tu bylo řečeno.
04.10.2009 08:42 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 10 Ruppert von Trautenberg
Nakonec mi ta ruka na tip neklikla.
04.10.2009 08:41 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 9 Ruppert von Trautenberg
Oj! Tu vie ozaj ktosi písať. Jeden ruprtí típek nezaškodí.
04.10.2009 08:39 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 8 Ruppert von Trautenberg
Dobrá soutěž. Některé autory svlíkla ouplně do naha. Jako tohodle.
29.09.2009 19:49 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
Alešku, tady přece vůbec nejde o to, jestli filemon (a) skutečně lůzr je nebo není. Tady jde o "hvězdy" jako JM nebo Stano Háber - kdyby publikovali pod svými nicky, tak by tipů bylo odhadem 20 až 30x tolik....takhle byli odhaleni naprosto geniálně a bez velké námahy. Oba přece víme, o co tady jde a ty vlny sou ouplně zbytečný....
29.09.2009 16:40 K dílu: proč píšete? (z jakého důvodu jste se uchýlili k literatuře tužkou?) Ruppert von Trautenberg
myslel jsem si to, karamba.
29.09.2009 16:39 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
alešku, průměr 5,5 tipu na dílo u filemona versus 12,75 u Jarmily, to je "propastný rozdíl". Ale ty stejně dobře jako já víš, o čem je řeč.
29.09.2009 16:33 K dílu: proč píšete? (z jakého důvodu jste se uchýlili k literatuře tužkou?) Ruppert von Trautenberg
No, že nepřiděluješ čísla. Proč píšete po 155. - a ty nic?
28.09.2009 21:53 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
Ano, katugiro, zdá se, že králové už jsou v negližé. Brutálně jednoduché. Kdopa znal lůzry jako zvrat či filemon? Tato soutěž mě začíná zajímat.
28.09.2009 21:51 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
Ano, katugiro, zdá se, že králové už jsou v negližé. Brutálně jednoduché. Kdopa znal lůzry jako zvrat či filemon? Tato soutěž mě začíná zajímat.
28.09.2009 21:51 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
Hele Otazníku, když už ses zapletl s literaturou a těma věcma okolo, tak si aspoň vygůgluj, jak se kledba píše česky :-)))
28.09.2009 21:50 K dílu: Vyhodnocení 1. KOLA a Vyhlášení 2. KOLA SuperStar Ruppert von Trautenberg
Ano, katugiro, zdá se, že králové už jsou v negližé. Brutálně jednoduché. Kdopa znal lůzry jako zvrat či filemon? Tato soutěž mě začíná zajímat.
28.09.2009 21:46 K dílu: proč píšete? (z jakého důvodu jste se uchýlili k literatuře tužkou?) Ruppert von Trautenberg
Koukám, papouch je v klidu....
27.09.2009 08:18 K dílu: 1. KOLO SuperStar - čtvero - dílo 10 Ruppert von Trautenberg
Jarmila.
27.09.2009 08:13 K dílu: Pocta básníkovi Ruppert von Trautenberg
Chrousty nežeru...
27.09.2009 08:13 K dílu: Pocta básníkovi Ruppert von Trautenberg
Chrousty nežeru...
26.09.2009 14:05 K dílu: Pocta básníkovi Ruppert von Trautenberg
Marvine, proto to dělám. Ale koukám, že už i Bíša vložil.... a to bude hodně, ale opravdu hodně těžké.
26.09.2009 07:11 K dílu: Písmák hledá SuperStar - Zahájení hlasování - 1. KOLO Ruppert von Trautenberg
Marvine, já nechal pár kousků přečíst jednu hoodně nezávislou porotkyni a ta se skvěle bavila ... dokud jsem jí neřekl, že to ti dotyční myslí vážně.
25.09.2009 22:38 K dílu: Pocta básníkovi Ruppert von Trautenberg
Přátelé, děkuji. Mám hezky našlápnuto k vítězství. Ovšem favoriti ještě tvoří:-)))
25.09.2009 22:35 K dílu: Zadání nového tématu soutěže (13) Hold básníkovi Ruppert von Trautenberg
Avízoval jsem, ale zařazen nejsem...
25.09.2009 18:35 K dílu: Kdo má nápady a je ochoten riskovat a vyvinout úsilí, dosáhne občas úspěchu - účastník Krkonošské K.D.O.U.L.E. Ruppert von Trautenberg
No, dostal jsi se do jasného vedení!!! Jen škoda, že jsi zároveń předposlední...
20.09.2009 21:21 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Ruppert von Trautenberg
Tipnul bych 8987.
18.09.2009 20:49 K dílu: Vyhodnocení soutěže na téma: Doznívání léta Ruppert von Trautenberg
A já, přestože jsem řádně přispěl a zaslal avízo, jsem zařazen nebyl. Škandál!
31.08.2009 20:49 K dílu: Písmák hledá SuperStar - Přihlašovací kolo Ruppert von Trautenberg
Norsko. je mi to poslední dobou tak nějak čím dál tím víc u onoho orgánu. Neliterárního.
31.08.2009 20:48 K dílu: Písmák hledá SuperStar - Přihlašovací kolo Ruppert von Trautenberg
Norsko. je mi to poslední dobou tak nějak čím dál tím víc u onoho orgánu. Neliterárního.
30.08.2009 21:40 K dílu: Písmák hledá SuperStar - Přihlašovací kolo Ruppert von Trautenberg
Literární rektum je zřejmě čím dál blíž....
30.08.2009 11:46 K dílu: CHSSP - Právě jsme ztratili "nadějného" autora! - Jindřicha F. Ruppert von Trautenberg
Bíšo, já tvoje díla taky ignoruju a génius nejsem...
22.08.2009 20:48 K dílu: Písmák hledá SuperStar Ruppert von Trautenberg
No, když vynálezce soutěže neumí napsat ani "abyste", tak to bude fakt super. Jinak nechávám bez povšimnutí.Soutěžte si třeba v hodu fňákem.
22.08.2009 20:38 K dílu: Lovci lebek Ruppert von Trautenberg
Já musím hrubě nesouhlasit, protože jsem objetí mediální manipulace. Ve skutečnosti jsem nenáročný, skromně žijící podhoral s naprosto nesamostatným a neschopným služebnictvem a nahovnosousedem... Už jsi jako ty personální agentůry. Stačí profláklý méno a hned diskvalifikuješ. Styď se, jestli to umíš. Ale neveřejně, jinak jsi totálně out. Aspoň v ČR určitě:-) A nejlepčí je mylenka. Zná jenom to svý zdravotnictví, ale mluví jak partajní sekretář. Mylá mylenko, situaci v personálních agentůrách popsal ten českošvýcarský občan velmi trefně. A jestli něco umí a nestydí se za to, je vidět, že není typickým Čecháčkem. jen doufám, že v rámci objektivity napíše taky fejeton o tom, čemu já říkám přepíčená korektnost, což je fenomén, který jednou tu našieuroatlantickou civilizaci do záhuby skutečně přivede.
22.08.2009 08:33 K dílu: Lovci lebek Ruppert von Trautenberg
Chtělo by to ai Norskovi, nejlépe od autora. Největší snob je stejně Krakonoš.
22.08.2009 08:24 K dílu: Nejsem, nemám, neumím Ruppert von Trautenberg
Vidíš tsuki, a to moje původní poznámka nebyla o IQ, ale o totální absenci sebereflexe, kterou tedy já za součást intelektuální výbavy považuji taky. Člověk s IQ 150, ale bez špetky výše zmíněné vlastnosti, je pro mně nula. A navíc ta madmazél stojí o hlubší kritiku.....
14.08.2009 20:19 K dílu: ~ Soutěž!!!!! První krkonošská K.D.O.U.L.E! ~ Ruppert von Trautenberg
Jsem poctěna slibuju, že se budu snažit rozhodnout objektivně. Nejspíš si něco pošlu pod alternickem:-)))
14.08.2009 20:17 K dílu: Nejsem, nemám, neumím Ruppert von Trautenberg
Je vidět, že mě neznáš. Klidně jí to řeknu do očí. A jako bonus jí vysvětlím, proč si to myslím. Kromě toho, že jsem cynik, jsem taky občas hnusnej. Možná, že by mi řekla něco, co by mě obměkčilo, ale moc tomu nevěřím.
14.08.2009 19:10 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Rabbe, jestli něco nejsem, tak nasraný. Aleši, upozorňuju, že s papouchem nemám nic společnýho.
14.08.2009 19:09 K dílu: Nejsem, nemám, neumím Ruppert von Trautenberg
sedmnáct není omluvou pro používání patvarů typu "chradu" nebo " abych za tobě nevytáhla do boje" Vzpamatuj se, Marvine. JE to blábol.
14.08.2009 14:48 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Květoni, kanban je karban během celé pracovní doby. Téma Kerkonošský pohádky by bylo pro kouli nepříliš vhodné - romantikům bych to předhodil! A vítězné Jarmile bych dal klidně tipy dva. Určitě by napsala něco na ten způsob, jaký to bylo s hajným hezký a jak jim k tomu cvrdlikala sojka.
14.08.2009 12:22 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Vaše Ptactvo, já vím. Já vím. Ne, že bych netipnul, ale když ono to fakt nejde. Nejde a asi ani nepůjde....
14.08.2009 10:53 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Ovšem můj příspěvek do soutěře Místo, kam se rád vracím Jarmila četla. Ale neocenila :-(((( Co mám dělat, abych to rozdejchal????
14.08.2009 10:52 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Tak nečetli. Oni čtou stejně jen sami sebe a své soudruhy ve zbrani :-))
14.08.2009 10:51 K dílu: Písmácké POKA-YOKE Ruppert von Trautenberg
Tak nečetli. Oni čtou stejně jen sami sebe a své soudruhy ve zbrani :-))
Nahoru