14.01.2010 15:23 K dílu: O stíhačkách a konzervě vepřovýho Poko
Nojo, su taký jaký su. Díky za zastavení a komentář.
12.01.2010 21:07 K dílu: loďka u břehu Poko
Ahojky, mám pocit, že jsi tam moc ze sebe nedala, má to pro mě takový ten nádech "vodvaz holka s jointem v ruce, co ji zlomili fakt nezávislý srdíčko" V každým případě líbilo.
12.01.2010 21:06 K dílu: loďka u břehu Poko
Ahojky, mám pocit, že jsi tam moc ze sebe nedala, má to pro mě takový ten nádech "vodvaz holka s jointem v ruce, co ji zlomili fakt nezávislý srdíčko" V každým případě líbilo.
12.01.2010 20:59 K dílu: O stíhačkách a konzervě vepřovýho Poko
Nevím, popisuješ to s nádechem sarkasmu. Nechci text obhajovat, jen vysvětlit záměr a to neřikám, že se povedl.Všechny ty zasněný léta a filmy ála Hrabal, Vančura ap. jsem nechtěl, spíš pomalej a tíživej stín tej války o který ti kluci nemaj páru a krz tu střelu se na ni zpětně dívaj s otazníkem v kebuli. Osud Zátopka neni vůbec vysmátej, ať se choval jakkoliv, ale to jistě víš. Nevyčleňoval bych nějaký hlavní motiv a vůbec - tenhle mini text za tolik písmenek na vysvětlenou nestojí. Ale díky za fajn konfrontaci.
12.01.2010 16:31 K dílu: O stíhačkách a konzervě vepřovýho Poko
Ahojky Pet, díky za zastavko a kom. Jó literární škatule, nepopírám, nejsou moje hobby. Zmiňovaný výřez, kdyby byl z jedné doby z jednoho života a vystihoval li by jej gůt, byl bych zcela spokojen, lebo o nic jiného mi nešlo.
12.01.2010 16:26 K dílu: O stíhačkách a konzervě vepřovýho Poko
Ahojky, díky za zastavko a kom. Jak jsi přišla na venkov nevím, ale bola to úvaha chybná. Skoro by mě zajímalo, co se má v textu dít, aby byl podle tvého o něčem. Jak se v dítěti-klukovi ukládá představa o někdejší válce a zabíjení v obyčejných místech po kterých deně chodí, jak bere v tom všem člověka jako byl Zátopek, to pro mě o ničem není. Ale to je věc názoru a vkusu. Tak pěknou zimu přeji.
12.10.2009 14:09 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
nemám pocit že by se mi texty hemžily motýlama ani se mi nezdá že moc tečkuju, nevim mírně zasněný, trochu odosobněný a snad i trochu posmutnělý v tej kráse rána po bouři v každým případě díky za zastavení a kom
12.10.2009 14:06 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Já zase k takovým komentářům, ty se čtou líp než dobře, děkuju.
12.10.2009 14:06 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
nemam pocit že by se mi texty hemžily motýlama ani nemam pocit že bych tam měl moc teček lichej rozhovor a málo na kritiku, hodně na čtenáře nevim, takový odosobněný a mírně zasněný a snad aj trochu posmutnělý v tej kráse proslůněnýho rána po bouřce to mělo bejt díky za zastavko a kom
12.10.2009 14:00 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Já zase k takovým komentářům, ty se čtou líp než dobře, děkuju.
12.10.2009 14:00 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Já zase k takovým komentářům, ty se čtou líp než dobře, děkuju.
09.10.2009 13:17 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Díky za zastavko a pozitivní koment,to se čte dobře.
07.10.2009 13:29 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Ahojky, díky za zastavení a koment. Příjemné,sympatické, radostné - to je koment, to je blaho, achich - děkuji, děkuji.
07.10.2009 13:28 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Ahojky, díky za zastavení a koment. Příjemné,sympatické, radostné - to je koment, to je blaho, achich - děkuji, děkuji.
07.10.2009 13:25 K dílu: Obrovští motýli a konec čtyřlístků Poko
Zdar, díky za zastavko a koment. S překvapením zjištuji, že "se mi nějak nevložil začátek textu," asi 3 řádky úvodu k tomu ránu a městečku po noční bouřce. Jest to nějaké ukouslé. Sou věci,tak ať to píše!
21.08.2009 13:35 K dílu: /fólin slouly dvouma prstama/ Poko
díky za zastavko a kom ač stručný, odpovím stejně: tu jde o realitu až móc syrovou, ne-e o poetičnost
06.08.2009 14:38 K dílu: /fólin slouly dvouma prstama/ Poko
Díky za zastavko a kom
21.07.2009 15:50 K dílu: Ze života knihy Poko
Díky Athen, za zastavení a kom, moc potěšil. Krásný léto přeju.
20.07.2009 12:30 K dílu: Ze života knihy Poko
Ahojky, Johanne, děkuji za zastavení a kom. Za nahodilé ty črty označit podle mého nelze, považuji je za zlomové a určující. Celá myšlenka je jen načrtnutá, ale jak sama říkáš, jasná. Čtenáři tedy asi ne, ale mně to takhle stačí.Taky nejsme s odpuštěním u tv nova, aby jsme museli dostat vše až k sosáčku. Krásné léto přeji.
20.07.2009 12:22 K dílu: Ze života knihy Poko
Zdar W., děnka za zastavko akom. Seskupení črt budiž, poslední věty odstavců jsou myslím zcela v jejich kontextu, nemyslím, že by vybočovaly a samotné něco uzavíraly. Črty považuji v ději celého textu za klíčové a popisné, třebaže, nepopírám, trochu strohé. Chtěl jsem zobrazit ten proces, ten vývoj člověka, žeáno.
16.07.2009 13:25 K dílu: Květe můj voňavý Poko
děnka, Belgi, za zastavení a fajn reakci
15.07.2009 15:17 K dílu: Květe můj voňavý Poko
omluva - omylem jsem odpověděl níže
15.07.2009 14:56 K dílu: Květe můj voňavý Poko
Ahojky, díky za zastavko a kom, jestli brečet lebo se smát, to bude jeden z důvodů tohohle textiku, slečna něžná, co furt řeší parfémy a jakoby bezdůvodně se několikrát denně sprchuje - a má brigádu v krematoriu. Krásný léto přeju.
16.06.2009 07:05 K dílu: Jen tak sedět a koukat, jak projížděj vlaky. Poko
zdar děnka ještě to mrsknu na saspi, ten Petr- sebral a staral se o toho mrzáka psa a zároveň se mstil za nějaký svý bloky , byl zakomplex o ženskejch a asi trochu jetej krz homosexualitu, nebo neměl zbytí, ono je mraky věcí pravda, ostatně no já už musim frčet, zdar
09.06.2009 18:58 K dílu: Pet jde na jedno. Poko
no... tak asi díky za zastavení, bo tak něco...
09.06.2009 16:13 K dílu: Pet jde na jedno. Poko
Kouknul jsem, díky za tip, ale snad to mý není tak morbidní a snad, páč je to dle reálu, je v tom i jistej příběh naštvaný slečny, ale chtěl jsem to vzít spíše úsměvně, ne-e nějakej hardcore.
09.06.2009 14:29 K dílu: Pet jde na jedno. Poko
Děkuji, děkuji...
03.06.2009 16:51 K dílu: Tanec Poko
chjo to píšu po třetí a neodešle se mi to tvá fotka je skoro helénská, o kráse myslí si, to jsem ich nechtěl, spíš o všednodenních hnusech, zdůraznil jsem že je to prostěradlo né tvůj závoj, možná je ta žena víc nasr- než co jinýho, šedivý dny plný problémů, né vytržený extatický a smysl pro krásy mimo žití, no nic zkusim tyhl ekecy po 4. odeslat... ještě jednou dík za fotku
02.06.2009 13:53 K dílu: Tanec Poko
ne-jsu-scho-pen-vložit-další-od-po-vě-di-můj-komp-mě-ne-má-rá-d-howgh
02.06.2009 13:51 K dílu: Tanec Poko
Jó, díky za pěknou fotku, Rajo, no tahle je skoro helénská a o kráse, ta má měla bejt o jetejch chvílích a zdůraznil jsem že má v ruce prostěradlo, aby to bylo spíše o šedivejch dnech a delírkách bez konce, o kráse těla jistě ne. No ještě jednou díky.
02.06.2009 13:49 K dílu: Tanec Poko
Jó, díky za pěknou fotku, Rajo, no tahle je skoro helénská a o kráse, ta má měla bejt o jetejch chvílích a zdůraznil jsem že má v ruce prostěradlo, aby to bylo spíše o šedivejch dnech a delírkách bez konce, o kráse těla jistě ne. No ještě jednou díky.
02.06.2009 13:46 K dílu: Tanec Poko
Jó, díky za pěknou fotku, Rajo, no tahle je skoro helénská a o kráse, ta má měla bejt o jetejch chvílích a zdůraznil jsem že má v ruce prostěradlo, aby to bylo spíše o šedivejch dnech a delírkách bez konce, o kráse těla jistě ne. No ještě jednou díky.
02.06.2009 09:59 K dílu: 2x Poko
Ahojky, díky za zastavení akom. UÁÁÁ tak toho se nonstopo vyvarovávávávávm, kdo je tu jako dobrej a zlej, snažil jsem se právě o pravej opak! Jak to vidíš?
01.06.2009 16:03 K dílu: Tanec Poko
díky za fotku Rajo ač se mi tahle moc líbí tu mou bych oddělil jako nezáměrnou, bez uměleckejch ambicí, měla být spíš o kouzlu okamžiku a snažil jsem se v ní vystříhat jakýkoliv elegance bo vznešenejch pocitů, významů. mělo to bejt spíš o sračkách těžkýho dne a o posmutnělejch časech, co vyjdou do prázdna, nic okázalýho, tohle od tebe je skoro helénský a ta moje spíš soc šdivýho dne i s trochou nenávisti k osudu se kterým nejde nic dělat, v každým případě ještě jednou díky pro tě
01.06.2009 14:35 K dílu: Jak je důležité míti mobil Poko
Ahojky, líbilo,můj strýček s tetičkou v Turnově oba překladatelé a furt zavrtaný v textech nezřídka volaj svý dceři do Prahy, mý sestřenici žejo, jakej je den, že se na tom prej nemůžou shodnout. Já bez toho krámu už ani neumim v klidu usnout. Čtivě napsáno.
01.06.2009 14:31 K dílu: Tanec Poko
Díky za zastavení a lakonický kom.
01.06.2009 14:30 K dílu: chuť po chanelu Poko
Ahojky, tak já to nepochopil, ale snad tím posmutnělým nádechem se mi to líbí.
01.06.2009 14:28 K dílu: Tanec Poko
Díky za zastavení a lakonický kom.
01.06.2009 14:27 K dílu: Tanec Poko
Ahojky, Ar..., děkuji za zastavení a velmi mně lébé kom.
01.06.2009 14:23 K dílu: Tanec Poko
děkuji za zastavení a kom,Rajo,moc potěšilo.
01.06.2009 14:22 K dílu: Tanec Poko
děkuji za zastavení a kom,Rajo,moc potěšilo.
31.05.2009 18:25 K dílu: Na Sibiři Poko
Ahojky, vystrčit na konci odstavce hlášku miluju psI je vražda pravopisu myslím a že to píšu já pravopisnej neandrtál Povídka moc pěkná, líbila.
31.05.2009 10:10 K dílu: 2x Poko
Zdar, díky za zastavení a komentář. S jetým pravopisem - to bez komentáře, já ty písmenka nejsu schopnej poskládat, aby to nedrhlo. Žádná dějová linka, odnikud nikam, to je zcela ve shodě se záměrem s jakým jsem to psal, ostatně i se současným životem chráněnek. Takhle jsem to chtěl napsat, třeba to je blbý, ale byl to úmysl. Žádná dějová linka - s tím asi nesouhlasím, je to vytržený kus ze života chráněný dílny a to tak, aby si čtenář mohl udělat představu o atmosféře která tam vládne, žádný klišé o vztazích k postiženejm a ten duch jak řikáš, malinkej náhled do světa jetejch kebulek, to je na čtenáři, jak se k tomu postaví, ono to asi ani nejde nějak racionálně. No nic ještě jednou díky a zdar.
13.05.2009 14:26 K dílu: konečně já... (26.12.2008, 17:46:00) Poko
Ahojky, jakási rekapitulace po těžkých časech, alespoň to tak chápu. Je super, že vše končí dobře, se nestává často a jednoho to vyloženě povzbudí. Líbilo.
13.05.2009 14:23 K dílu: otevřu okno Poko
Ahojky, Lauro, díky za zastavení a komentář, moc potěšil.
01.05.2009 14:55 K dílu: 2x Poko
Zdar díky za zastavení a komentář. O chráněné dílně píšu roky, ostatně tam i pracuji, a to jeden postoj k postiženým, stejně tak jako k jejich osobním asistentkám musí mít vyřešenej, nebo by mu tam hráblo. Tenhle text jsem přepisoval x krát a chtěl jsem ho oprostit ode všeho profláklého postoje k invalidům, stejně jako svolnejm holkám. Text šedivej a neutěšenej, bez vhledů do úvah hl postav. Scénka se svlékáním, to na těch balíkách? To mám odzkoušené, takhle to jde a poměrně ok. Jo-jak ti mám k té Lůze a elitě napsat komentář, to neumim, "ono se to nikdy nevobjeví v těch kritikách", su pc antitalent, nepopírám
01.05.2009 14:42 K dílu: Elita kontra lůza Poko
Zdar, konverzační je pojem co mě ohledně těch socek napadl. Líbilo to bez pochyby, ale myslím že ty bezdomovce trochu idealizuješ, v kontrastu k "bárbíně" s pejskem to ostatně jde snadno. Ale jak řikám, líbilo.
30.04.2009 19:14 K dílu: Vzdáleným na blízku Poko
tak druhej pokus o koment: moc líbilo, má to krásnou odosobněnou atmosféru, pěkný.
30.04.2009 19:13 K dílu: Vzdáleným na blízku Poko
Ahojky, líbilo, takou suprovou atmosféru odosobněnou to má, pěkný.
30.04.2009 19:10 K dílu: otevřu okno Poko
Ahojky, díky za zastavení a komentář.
30.04.2009 15:40 K dílu: otevřu okno Poko
Příteli, z otupující prázdnoty projevu by jsi ty asi nikoho obviňovat neměl, navrhuji ti: napiš nějaký liter text, moc rád si ho přečtu. Také bych řekl, že je lépe podpořit než zadupat, hledat plusy a minusy, než sarkasmus. Mě Veroničin koment vyloženě potěšil, že z toho textu nebyla moc moudrá se jí vůbec nedivím , je to vyloženě nablito, no nic, budu se těšit na Tvou báseň, nebo povídku...
30.04.2009 15:12 K dílu: otevřu okno Poko
"Vztahová nezbytnost, písmácky krystalická záležitost, věkový segment, nejmenované stadium tasemnice..." Teda frájo, prázdnější plky mi k textu ještě nikdo nenapsal, v každém případě Ti děkuju za zastavení.
30.04.2009 15:10 K dílu: otevřu okno Poko
"Vztahová nezbytnost, písmácky krystalická záležitost, věkový segment, nejmenované stadium tasemnice..." Teda frájo, prázdnější plky mi k textu ještě nikdo nenapsal, v každém případě Ti děkuju za zastavení.
25.04.2009 09:15 K dílu: O červeném, černě žíhaném kvítku jara. Poko
Ahojky,MD, díky za zastavení a kom. To máš pravdu že neutěšený, jsem rád že líbilo.
25.04.2009 09:13 K dílu: O červeném, černě žíhaném kvítku jara. Poko
Ahojky, děkuji za zastavení a kom. Sám nevím, jak to ze mě o tomhle jaru leze, jak nasekaný.
22.04.2009 13:52 K dílu: 240405 Poko
Ó, jaká to čest, moc děkuji... Takové zvláštní, posmutnělé a krásné jak květiny za oknem, co je trochu zaprášené od prachu ze silnice, kde frčej auta a o nic se nestaraj. V každým případě to dělá čest tvému nicku, jistě bych nevydržel s tebou trochu nenásilně nezatřást a trochu přitom nezakřičet pro probuzení. Nějak mi to připomnělo Bílý noce od Dostojevskýho, asi tou zasněnou marností. Ale tys jistě ve skutečnosti agilní děva, co si nenechá nic líbit a co občas natluče i klukům. Je to moc pěkný, i když smutný, ještě jednou díky.
22.04.2009 13:47 K dílu: 240405 Poko
Ó, jaká to čest, moc děkuji... Takové zvláštní, posmutnělé a krásné jak květiny za oknem, co je trochu zaprášené od prachu ze silnice, kde frčej auta a o nic se nestaraj. V každým případě to dělá čest tvému nicku, jistě bych nevydržel s tebou trochu nenásilně nezatřást a trochu přitom nezakřičet pro probuzení. Nějak mi to připomnělo Bílý noce od Dostojevskýho, asi tou zasněnou marností. Ale tys jistě ve skutečnosti agilní děva, co si nenechá nic líbit a co občas natluče i klukům. Je to moc pěkný, i když smutný, ještě jednou díky.
20.04.2009 17:58 K dílu: ich warte Poko
Ahojky, Veroniko, děkuji za zastavení a komentář. Zvláštní nálada je toho textu příčinou, nepoírám.
18.04.2009 09:12 K dílu: 1349 Poko
Tak to je Melancholická dívko s prominutím blbost, kdybych publoval jen to s čím jsem spokojenej, nenapubloval bych nikdy nic. Mně se vpravdě nelíbí nakonec celkem nic co napíšu, nej na tom je že mi většinou texty ostatní připadaj lepší, ale tj fuk /fuck/ tak se těšim na to Tvé jaro a pěknej víkend přeju.
17.04.2009 08:04 K dílu: 1349 Poko
hmm... ich vím že je to celkem nečitelný, ale jsem s tim spokojenej jak je to napsaný - v noci na chalupě jsem si říkal že tě požádám o tvou vizi jara, abys mi napsala tedy tady publa nějaký kratší text, moc rád bych si ho přečetl...
16.04.2009 07:49 K dílu: 1349 Poko
Ahojky, díky za zastavení a koment, zase nevim jestli ti krz ty avíza dojde bo ne. Ale já na tom takhle jetě s onou slečnou jsem, toje psaný na rovinu a jestli z něčeho obvinit, tak z deníčkovejch blábolů. Ty brouci žejo mají symbolizovat hrát s tím vztahem ale to je Ti jasný, jinak přeju krásný jaro.
14.04.2009 16:48 K dílu: 1349 Poko
Děkuji za zastavení a komentář, situaci a význam považuji za zřejmé. Chtěl jsem popsat jaro a lidi delirické, bez něhy a blízkosti jen čistě vlečené živočišnými potřebami. Diakritiku,sloh a pravopis zde smetly kalhotky té dívky jak fouknutím do prachu. Chtěl jsem popsat jaro, které ječí, ně nějaký hezounký upatlaný celeček. S buranskými vodami naprosto souhlasím, ale věřím, že vážený kritik není asexuální třtina co nesnese pár neupejpavých vlnek. Snad je tu k ocenění opravdovost lidí v současné společnosti, jenž jsou bičovaní vášněmi, kteří tím jarním životem sotva klopýtají, ostatně je to věrný popis reality. Od kritika bych očekával pravopisně bezchybný komentář, kterého jsem se však nedočkal. Přesto za něj znovu děkuji.
14.04.2009 16:42 K dílu: 1349 Poko
Děkuji za zastavení a komentář, situaci a význam považuji za zřejmé. Chtěl jsem popsat jaro a lidi delirické, bez něhy a blízkosti jen čistě vlečené živočišnými potřebami. Diakritiku,sloh a pravopis zde smetly kalhotky té dívky jak fouknutím do prachu. Chtěl jsem popsat jaro, které ječí, ně nějaký hezounký upatlaný celeček. S buranskými vodami naprosto souhlasím, ale věřím, že vážený kritik není asexuální třtina co nesnese pár neupejpavých vlnek. Snad je tu k ocenění opravdovost lidí v současné společnosti, jenž jsou bičovaní vášněmi, kteří tím jarním životem sotva klopýtají, ostatně je to věrný popis reality. Od kritika bych očekával pravopisně bezchybný komentář, kterého jsem se však nedočkal. Přesto za něj znovu děkuji.
10.04.2009 14:08 K dílu: Zbabělec Poko
Zdar, připadá mi to trochu melodramatický, na konci vražda a jak jinak než tej jeho ženy, taky mi to připadá jak kostra toho textu, snad trochu více kulis, jen holé věty rozhovoru jsou sice supr úderné, ale snad moc strohé. Ty jsi mi psal o "holčičkách" a ani jsi nepopsal tu jeho ženu. Ale ať jsem tu napsal v dobrém úmyslu cokoliv kritickýho, text se mi líbil.
10.04.2009 14:02 K dílu: Zbabělec Poko
Zdar, jen tak: mi tam vadí, že to dopadá trochu melodramaticky a jak jinak než vraždou tej ženy. Nějak mi tam schází to srdíčko toho cvoka, z opakování obscesí o zbabělosti, tj málo, zdá se mi, trochu to na mě působí jako samotná kostra toho příběhu, snad více kulis, když jsi mi psal o těch "holčičkách", mohl jsi aspoň popsat tu jeho ženu tvarově, to zas píšu kecy. Ale jednoznačně ať ti tu píšu cokoliv se mi text líbil.
10.04.2009 13:43 K dílu: Dhaulagiri a Mazlivá kočička Poko
Zdar, děnka za zastavení a kom. Kostrbatejch vět se zbavit nedokážu a to si píšu dlouhý roky,asi jsem tím tou situací chtěl hlavně znázornit, jak ho ten "Společník" manipuluje do hajzlu, jak mu ohejbá život do outu. No, nepopírám, že mě u té 14 napadaly všelijaký čuňačiny, co by tam mohli vyvádět, ale nechtěl jsem tam sex, spíše šedivej a blbej úsek jeho života. Nejsem zrovna ten pravej asketickej příklad, ale souhlas s morálkou společnosti, doby. VOPRAVDU NEJSEM nějakej pedofil hnusnej, tj k těm holčičkám a já i ten F tj jen hledání toho zrcadla, nejde o originalitu fotek, ale o vystižení tej svej představy, svýho žití. Jsem chtěl, aby to jedno písmeno, jen F znázorňovalo tu jeho anonymitu a "šedivost", samože to má bejt F jako Fotograf, víc jsem o tý osobě říkat nechtěl, jen naznačit trable s exkou a psychickou nemoc,no nic ještě jednou děkuju za koment a ať žijou holky a jaro.
10.04.2009 13:40 K dílu: Dhaulagiri a Mazlivá kočička Poko
Zdar, děnka za zastavení a kom. Kostrbatejch vět se zbavit nedokážu a to si píšu dlouhý roky,asi jsem tím tou situací chtěl hlavně znázornit, jak ho ten "Společník" manipuluje do hajzlu, jak mu ohejbá život do outu. No, nepopírám, že mě u té 14 napadaly všelijaký čuňačiny, co by tam mohli vyvádět, ale nechtěl jsem tam sex, spíše šedivej a blbej úsek jeho života. Nejsem zrovna ten pravej asketickej příklad, ale souhlas s morálkou společnosti, doby. VOPRAVDU NEJSEM nějakej pedofil hnusnej, tj k těm holčičkám a já i ten F tj jen hledání toho zrcadla, nejde o originalitu fotek, ale o vystižení tej svej představy, svýho žití. Jsem chtěl, aby to jedno písmeno, jen F znázorňovalo tu jeho anonymitu a "šedivost", samože to má bejt F jako Fotograf, víc jsem o tý osobě říkat nechtěl, jen naznačit trable s exkou a psychickou nemoc,no nic ještě jednou děkuju za koment a ať žijou holky a jaro.
06.04.2009 18:28 K dílu: Domeček pro panenku Poko
ostatně jak se jmenuje ta Nora od toho úchyla ze severu? neni to taky domeček pro panenky? bych si nelajznul napsat stejnej název i když o nic nejde, ale tj muj problém
06.04.2009 18:26 K dílu: Domeček pro panenku Poko
líbilo. zajímavě psaný, trochu hardcore ale ok... bych se asi bál takhle psát aby to nebylo příliš slizský,upatlaný od "spermatu, chlupů a krve" nějakou mez najít řikám si ale to asi jen na venek, líbilo.
06.04.2009 08:39 K dílu: Dhaulagiri a Mazlivá kočička Poko
Díky, D, děkuji za zastavení a kom. Ona ta první půlka měla vtáhnout do toho bizarního a nebezpečnýho světa schízy, ten společník ta představa a haluz toho F odvádí do hajzlu a outu osamocení a taky ho odvádí od focení, ale to si všechno dělá sám ten F, žejo. Ta slečna měla bejt v tom jeho životě jako granát o nedělním obědě /no.../ teď mi tam trochu chybí zmínka o prašulích za to focení, zadarmo by s ním nešla a zjiš´tuji že nechápu co je to tu to avízo a jak se tu odpovídá na komenty... tak sa měj
04.04.2009 08:46 K dílu: Dhaulagiri a Mazlivá kočička Poko
Zdar, děnka za zastavení a koment. Větná skladba, bo jak se tomu řiká, jo, ty malý broučci na stránkách-dělaj si co chtěj. Ten F je cvok žeano a Společník je jeho haluze. Tu větu od tej slečny jsem chtěl jak prásknutí, aby to ten jeho proud jetejch myšlenek roztrhlo, kontrast, ona je uplně norm. náctka, to on je introvertní cvok, ale asi se mi to nepovidlo, ok. Jinak "žiju v malým blbým městě" a ačkoliv za chvíli do Phy jedu, je to jen smyšlená kulisa, to město v txt. tak ještě jednou děnka a zdar
Nahoru