27.11.2009 11:02 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Asi ti nějakej šlápnul na kuří oko
26.11.2009 23:49 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Jsi snad na hlavu, že sem motáš policajty? Slibují tady granty začínajícím podnikatelům, zvláště tehdy, vytvoří li pracovní místa. Buďto na nás hrajou potěmkino, nebo je někde něco špatně. Ale stejně i kdybych já ani všichni tady okolo nic nesplňovali, je to jen špička ledovce. Ale to je fuk.počkáme pár let, jak se situace vyvine, ale stejně mám strach že je to pomalý, tichý pokus vytvořit čtvtou říši...
26.11.2009 15:03 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
no jo, ale to není jenom můj problém, to je problém lokální a problém malopodnikatelů.
26.11.2009 11:33 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Jako soukromá podnikatelka se setkávám s lidmi, kteří o dotace z EU žádali a sama jsem se snažila o nějaký ten grant na svoji cukrárnu. Všude jsou sice transparenty jak kráva, že čekáme příliv peněz pro podnikatale ale asi nejdřív musí být odliv, aby měla slavná unie kde brát.... Nic. Jediný, kdo tady v okolí dostal peníze, byly mladí z gymnázia, na opravu Beuronské kaple, ale taky se nikdo moc nepředal.
26.11.2009 00:51 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Jaká policajtka? Nechápu o čem mluvíš? Já mám svoji cukrárnu a do ostatních zvířátek se nes..u,, ani do chr?!? Kdyžtak se někdy přijeď podívat do Ústí k domovu důchodců, i když v Teplicích je cukráren dost a dost. Mimochodem taky nemám ráda policajt to je jen pokutovat a buzerovat. Stývne, Ty miliony ještě nikdo pořádně neviděl a na sliby já nevěřím.
25.11.2009 11:11 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Evropskou unií. Vždycky jsme byli soběstačný stát, který většinu zboží nemusel dovážet a naopak jsme vyváželi do zahraničí. měli jsme rozvinutý průmysl, zemědělství.. Co jsme v unii, postavili naše zemědělce do nevýhody, následně se zvětšily tlaky na průmysl, a pokud chceš něco co pocítil malý český člověk na vlastní kůži - Jako cukrářka jsem omezená ve výrobě a téměř nesmím používat živočišnou šlehačku, jen ten umělej blaf.V resturaci si dáš hotovku jen do 14 hodin, a k ní jen europůlitr piva (0,4) A spousta dalších zbytečných omezení, která zaručují odbyt Evropského zboží u nás a zamezení naší výroby.
24.11.2009 22:24 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Jsi hlupák, že v tom hledáš něco takového. Proč je míň? Protože mu nedělalo problémy zabíjet lidi, kteří za nic nemohli, jenom se lišili vírou, politickým smýšlením a já nevím čím vším. Popravila? Ne. Tím bych se degradoval na jeho úroveň. Ti kteří měli být potrestáni za zvěrstva, která páchali už potrestáni byli, nebo si je vzal věk. A těch pár, které teď dohonila justice...co s nimi chce udělat? Zavřít staříky nad hrobem? Co si na nich kdo vezme? A co já? Já mám soudit? Od toho tu přece nejsem. Soudit má kolektiv. Ale myslím, že být hrdý na to kdo jsem a kde jsem není na škodu. České království bývalo až do Bílé hory hybatelem Evropy, vzešli z něj silní a moudří vládci... a dnes jsme malou utiskovanou zemičkou vzhlížející k zářné minulosti a doufající v budoucnost, ať je jakákoliv.
24.11.2009 21:53 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Třeba hitlerovský němec... nehledej v tom rasové otázky, nic takového tam není
24.11.2009 21:24 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Jinak nejsem nikdo, za koho mě kdokoliv považuje
24.11.2009 21:23 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Koukám že to vůbec nebylo pochopeno (a pořádně přečteno). To s těmi nacisty byl stejně jen příklad. Právě že ti se lvem na bundě (kališníci, stoupenci Husa) nacisti nejsou, ti nosí hákové kříže. To je ta pokřivenost pohledu na svět. Nacisty nesnáším, kvůli nim přišla moje babička o oba rodiče v koncentračním táboře a ona strávila celou válku v dětském lágru. Proč? Protože u sebe schovávali Adolfa Opálku, jednoho z atentátníků na Heydricha. Ale babička mi vštěpovala jednu věc - Jsi Češka, kdo je víc... To je vlastenectví. stát s hlavou hrdě vztyčenou a i kdyby na naši zemi zase padala h...a s hakenkrojcem nebo srpy a kladiva a kdo ví co ještě, nenechat se zlomit.
24.11.2009 09:32 K dílu: Psycholog Hubálek: Nedivte se ničemu, třetinu národa tvoří pitomci Jinotajná
Já jsem těsně předrevoluční ročník, a tak na to pohlížím okem člověka, socialismem netknutého. Za tu dobu jsem zjistila mnohé, třeba to, že většina Čechů nejsou vlastenci. V touze se někam zařadit, patřit tam a nevyčnívat se vzdají lecčeho, i té relativní svobody. Kdyby teď unie zavedla, že se pro dobro všech a sjednocení začne mluvit po celé Evropě Belgicky, a že kdo projde zkouškami bude dostávat rentu, tak by Češi kafrali ale šli by si koupit učebnici a biflovali se. Když se v davu objeví vlastenci, říká se jim nacisti a skíni, ale lidi, kteří je tak označují si vůbec nevšimnou toho českého lva, co mají na bundách. V případě mobilizace jsou to ti jediní, kdo by šel bránit vlast. Kdo jiný z těch mladých? Dreďáci a áčkaři, kteří přemýšlí kde sehnat lepšího tripa? Mladí pseudointelektuálové skrytí za obrazovkou počítačů, teoretizující Co by, kdyby? Nemyslím.. Ona se nám tady totiž vymizela normální mládež. Za mého dětství se na pláckách za domy scházeli mladí, hrávali hokej s tenisákem, fotbal ... Dne zejí hřiště prázdnotou a lidi stejného věku najdeme v podchodech s krabicovým vínem. Čím to je? tím, že je třetina národa pitomá a nedovede si vážit svobody, nebo tím, že dvě třetiny jí zneužívají?
20.11.2009 10:52 K dílu: Černá Jinotajná
Já si v tomhle spontánní přijdu ale ty to jko čtenář asi budeš cítit lépe. Je pravda, že moji spontánnost životní už někteří lidé zašlapali do země a tohle nejspíš bude důsledek.. jak se toho ale zbavit, jak se oprostit?
20.11.2009 09:47 K dílu: Černá Jinotajná
To je celkem škoda, rozhodně jsem nechtěla aby to vyznělo takhle... Ale poezie s velice špatně "opravuje" takhle to šlo ven a já sama neví, jak bych to upravila...třeba až si to odpočine. Ale díky za zastavení.
14.11.2009 19:01 K dílu: Bestiář V. Jinotajná
Avi.... To je ale bestie...ale taky mi zařádil v počítači, ovšem bez mého požehnání a smazal mi rozepsanou povídku.....
12.11.2009 18:52 K dílu: Bestiář V. Jinotajná
Taky h znám ale pověz, kam zášupšák schoval Ony dny?
08.11.2009 20:41 K dílu: Ony dny 2/x Jinotajná
Hefký!!!!! moc!
31.10.2009 17:15 K dílu: Pohled do tmy Jinotajná
Pravda, asi to může mít smysl jen pro toho, kdo cítí, jak ho zrak opouští po hrstech...
30.10.2009 16:58 K dílu: Pohled do tmy Jinotajná
Děkuji, milé Norsko
20.10.2009 19:38 K dílu: Modré světlo Jinotajná
Avi kamarádovi
14.10.2009 20:43 K dílu: Jinotajná
Kdyby jen šmikla, ale i ozrzila, ale pšššt. Jsem tu inkognito :)
14.10.2009 20:42 K dílu: Modré světlo Jinotajná
Díky všem...Inu, když je smutno, tak to zvesela nejde. Snad zase bude líp, ale tohle ven muselo. Od soboty jsem to dusila, až to vypěnilo....
04.09.2009 20:01 K dílu: Meluzína Jinotajná
Do je boží dítko...nejdřív netopejr a pak meluzína :)
01.09.2009 00:06 K dílu: Meče Jinotajná
že by to bylo o tom hledání tajemství?
27.08.2009 17:14 K dílu: Kočky Jinotajná
Fakt ne? To je škoda :d
27.08.2009 17:01 K dílu: Šifra Jinotajná
Nevím jak se to jmenuje, jestli nevyjádřený přísudek, ale tak nějak se to běžně používá. Ber celou první sloku jako jenu větu
27.08.2009 16:58 K dílu: Kočky Jinotajná
Vidíš, vidíš... Takhle mě zanedbávat :)
25.08.2009 15:47 K dílu: Kočky Jinotajná
A co takhle něco subjektivního, líbí, nelíbí?
23.08.2009 23:10 K dílu: Bestiář IV Jinotajná
Toho znám, bydlí u nás a je to Němec!
23.08.2009 19:20 K dílu: O debilech Jinotajná
To je dokonalý!
23.08.2009 19:19 K dílu: Fík xyz. Jinotajná
Abyste se nedivily :D
23.08.2009 19:19 K dílu: Krmivo Jinotajná
Jo jo :D
23.08.2009 19:18 K dílu: Severská...9 Jinotajná
Tý brďo...mám husinu až ...až tam. Vhrkly mi skzy do očí. Dramatický a krásný!!!* Tohle si zaslouží víc jak jeden Tip
17.08.2009 02:10 K dílu: Vinna Jinotajná
Hodně pěkná pocitoffka. mám takové ráda už pro tu jejich uvěřitelnost. Jsou prostě blízké, trochu civilní, vměstnat se do nich nebývá problém...tak proto...
17.08.2009 02:05 K dílu: své k svému Jinotajná
Pěkné to je, ale něco by to chtělo...nejsem schopná říci co přesně ale někde to zadrhlo.
17.08.2009 02:04 K dílu: ...jakoby nic Jinotajná
Jéé to je přesně můj šálek kávičky.
17.08.2009 02:03 K dílu: postupně s o u s t ř e d ě n ě Jinotajná
Málokdy se mi stane, že při čtení tajím dech. ze začátku mi to přišlo (jen na pohled, bez čtení) že na poezii je to hrozně moc textu. Není. Krásně to pline, vklouzne přímo do žil...jen nechápu jak je možné, že máš takováhle mistrná díla a oproti tomu díla se třemi tipy.... Ještě jsem se na ně nedívala ale bouchly mne do očí ty propastné rozdíly.
17.08.2009 01:59 K dílu: (Má první báseň) Jinotajná
Tohle mě zaujalo. Mám ráda takové ty civilnější věci... Tohle jsem zažila, takže asi vím... nebo nevím a nechávám si zdát.
16.08.2009 16:49 K dílu: Kočky Jinotajná
Díky moc, všem. Jsem ráda, že se líbí
16.08.2009 04:07 K dílu: Vyčkávání Jinotajná
Tohle se mi líbí...zavřu oči a ještě chvíli se nechám ...nést.
16.08.2009 04:05 K dílu: ZEPTEJTE SE DĚTÍ Jinotajná
Je mi z toho smutno, i když tam, kde jsem doma, nenaděluje ani ježíšek, ani santa prezident. Tam si nadělujeme sami a radujeme se z konce zimy, která je tu delší, než kde jinde...
16.08.2009 04:02 K dílu: Listopad Jinotajná
Zamlžilo se mi, přiznám se. Listopad je mým nejmilejším podzimním měsícem, mám na něj spousty vzpomínek a jednu ...smutnou. V listopadu jsem se dozvěděla, že se stávám sirotkem. a prvního ledna jsem jím byla. Na hřbitov ale chodím...I když z jiných důvodů. Chodím si tam povídat s těmi, kteří nebdí a sbírat odvahu a inspiraci.
16.08.2009 03:59 K dílu: Uprostřed léta Jinotajná
sny jsou jen pohádky co vymyslela noc aby se děti nebály Tohle mne ohromně chytlo. Představila jsem si takovou tu letnědětskou noc, hvězdy a pár snů, které byly tak fantastické, že je nikdy nezapomenu.
16.08.2009 03:56 K dílu: Úsměv Jinotajná
I mě tam to slovíčko nebývale dobře pasuje. Snabych se i já chtěla mít --- dobře
16.08.2009 03:54 K dílu: Jako dvě kočky divoký Jinotajná
Próza v poezii? Poezie v próze? Tak jak tak je to nádherné. Miluji kočky, hudbu i noční Prahu....
16.08.2009 03:52 K dílu: Chci křičet! Jinotajná
Mě se to líbí, ale pokud ty sedmikrásky nechutnaly po víně taky byly vinné.
16.08.2009 03:50 K dílu: Pamflet o drdolech Jinotajná
P5ijde mi to jako hořké a horké (teď bude ošklivé slovo, vyjadřující přesně ten pocit) zvracení nad podlou společností. Líbí se mi ale to pojetí...přes vlasy. Kdoví jak to s nimi vlastně je. Dneska lidi vezmou nůžky, střihnou a řeknou si: To doroste. Ale oni střihli i do sebe a oni nedorostou...
16.08.2009 03:46 K dílu: Infantilní Jinotajná
Infantilní? Vůbec ne. Spoustu z nás sužuje pomalá smrt z rukou milovaných osob.....
16.08.2009 03:44 K dílu: Podstata Jinotajná
Jé, tak to se mi zalíbilo. Sedlo mi to a sedlo to i mé současné náladě.
16.08.2009 03:43 K dílu: To není spravedlivé Jinotajná
Dohromady mi to přijde jak úryvek z nějaké divadelní hry, Umím si představit ten teatrální přednes. Já hlupák..! Nejhorší je to, že ačkoliv to vyjadřuje velké emoce, ten komu jsou určeny je stejně většinou nepochopí.
15.08.2009 15:54 K dílu: Severská...8 Jinotajná
Jo přemluvil.... :) Jako bych viděla jisté dva lidi.... Ale to bude jen zdání.
30.07.2009 23:52 K dílu: Bestiář II. Jinotajná
Tohle je nápad jako sviň. Žere mne, že jsem na to nepřišla sama (tiše zelenám závistí...jaká potvora si to ke mně asi sedla?)
30.07.2009 23:51 K dílu: Bestiář Jinotajná
DOkonalost.. aneb chytrému opravdu stačí napovědět...
07.07.2009 23:22 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Já se co by Němka germanismům nebráním. Odvážná představa to sice je, ale také lákavá. Lidstvo přestává číst a dospělí se radují že jejich dítko přečetlo Pottera a Stmívání a je jim jedno jak hodnotná literatura to je.
05.07.2009 23:14 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Asi tu literaturu oblíknu do bikin.....
18.06.2009 23:50 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
lidi, vy co se tu tak hádáte (nebudu přece na pozorovatele a Marvina ukazovat, že?) docela plýtváte drahocennými písmeny, která by se dala využít úplně jinak a jistě lépe.
16.06.2009 00:26 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
no pokud vím, tak písmáci mají tvrdou palici....víš o něčem jiném?
11.06.2009 13:33 K dílu: Český sen Jinotajná
Joj, dokonce si pamatuju na ty re"klamy" v televizi. I poutače tu byly, rozplizlo se to do celé republiky. Viděla jsem i ten film, jen nevím, proč byl uveden tak dlouho po samotné akci. Recenze je prima, ať už čtenář film shlédnul nebo ne
11.06.2009 04:27 K dílu: Víš Ty co, strejdo? Jinotajná
Ohromně mě to vtáhlo do děje, i když ze začátku jsem čekala nějakou kulišárnu (jsem zkažená, vím)Ale pak z toho vylezlo něco tak neskutečně lidskýho, že mě až mrazí.
11.06.2009 04:19 K dílu: Nevinna Jinotajná
Mě se zatraceně hodně líbí. Zvláště ty okapy pod oči... Neumím to rozebrat jako leckdo nademno, protože je daleko jednodušší napsat sáhodlouhou kritiku "proč se mi to nelíbí" než "proč se mi to líbí. Tak je to se vším...
11.06.2009 04:04 K dílu: Pan Spok Jinotajná
11.06.2009 03:41 K dílu: Mezi ploty Jinotajná
Konečně jsem se zasmála :D
11.06.2009 03:38 K dílu: Jinotajná
11.06.2009 02:57 K dílu: zkurvený ptáci Jinotajná
S tichým vzdychem a doufáním "Měsepřecenictakovýhonestane" tipuju. Některý věci máš opravdu dobrý
11.06.2009 02:53 K dílu: když ležíš sama Jinotajná
Tahle by si zasloužila paperback (provokuju, neboj). Ne, opravdu se mi zalíbila. Mile pohladila a nastolila moji oblíbenou melancholii
11.06.2009 02:50 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Já to neberu vážně, jen sem zas tak často nechodím Kdo mě zná, tak ví, že tady se člověk odnaučí cokoliv brát vážně. :) Jsem prostě knihofil a svými papírovými kamarády se po večerech ukájím. Nediv se tedy, že chci, aby jich bylo čím dál tím víc. Jsem přece náruživá...čtenářka.
10.06.2009 04:15 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
šak já taky. Proto si čtu na záchodě a ne ve vaně :P
10.06.2009 00:15 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Knihy taky nejsou vodotěsné, to máš fuk.
08.06.2009 13:16 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Vrostla jsem v Knihovně, matka byla knihovnice... Myslím že Kniha vždycky bude kniha. Třeba od čtení na počítači mě bolí oči takže si to, co stáhnu stejně zase vytisknu. A Jedna věc, Když si čtu na záchodě, nemíním si tam stěhovat PC. Takže teď se vyjadřuju ke knize jako čtenář, ne autor: Knihy forever!
07.06.2009 20:36 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Zjevně jsi zcela nepochopil "co tím chtěl básník říci" Ano, stanovuji "dnešní dobu" a "dnešní poezii" jelikož je zcela odlišná od doby a poezie dávno minulé. Vůbec neřeším profesionální pisálky ale právě ty obyčejné lidi tady z písmáku, jakou mají oni možnost prorazit. Mě osobně se daří spíše v próze ale zajímalo mě jak je tady na tom poezie. Z vlastní zkušenosti vím, že si člověk koupí spíše Shakespeara, Baudelaira, Verlaina atp, protože je to Klasika. Nepřekvapí, neurazí. Myslím, že tady, v téhle republice se psaním živit nedá. Moje kamarádka je spisovatelka, každý rok vydá jednu knihu, je kupovaná, čtená a dá se říci že slavná a přesto musí mít i normální práci.
06.06.2009 15:06 K dílu: Mentální mantinel Jinotajná
Tedy... tiše děkuji
06.06.2009 12:11 K dílu: výsledky koulované Jinotajná
Já nevím, v téhle soutěži defuckto nejde o nic jiného, než si vyzkoušet jak umím reagovat a vítěztví? To už je spíš třešina, kdy si člověk řekne, jo. Jsem dobrej(á). Ale nepřijde mi, že by si někdo do soutěží tipoval z alterů, zvlášť když vlasně nejde o nic. V práci se nás dělilo o jeden počítač šest písmáků včetně šéfa. Ten teda uměl jen plkat ale i tak sem chodil. A ostatní, znali jsme se, četli jsme se.. a když se líbilo, tak jsme si i típli. Buďte rádi, že to tu není jako na různých blozích (spamování typu "jsem sonb (soutěž o nej Blog) hlásni mi tamatam, jsem tam jako beruška8).
06.06.2009 11:08 K dílu: Retardéry Jinotajná
Pod L.E. už budou jenom povídky. řekněme že tohle je tvorba o níž nechci aby někteří jedinci věděli
05.06.2009 17:35 K dílu: Retardéry Jinotajná
Nestačí protože ji ruším. Vadí?
05.06.2009 04:07 K dílu: Retardéry Jinotajná
Pro kecky! Jak se má autor vyvíjet, když neví, čtenáři mu neřeknou,co se jim líbí - nelíbí? Jak se učit z chyb, když na ně nikdo nepoukáže?
04.06.2009 16:03 K dílu: Retardéry Jinotajná
Teda...vy jste výřečný :)
02.06.2009 19:06 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Chudinka malá....:P
02.06.2009 16:43 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
co potravu ale navrch i pivo...
02.06.2009 12:46 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Fransuá se musí otáčet v písmáckém nebi jak větrák :D
01.06.2009 22:39 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
i ne. To Je zkrácenina štěněcího kníkání. Kník!
01.06.2009 15:23 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Hubnout pomocí veršů se dá. Nebudu žrát ale budu číst verše. Nebo vydám veškeré peníze za nákup sbírek a nebudu mít co do huby. Jedině tak. Ani jeden z názvů mě nezaujal. Myslím, že vhodný název by byl snad nějaký novotvar, někde na písmáku jsem našla zajímavé slovo větrobraní... nebo něco podobného. Moje sbírka by se asi jmenovala Vykřič!(níky). ale žádnou nevydávám, tak je to celkem jedno
31.05.2009 21:37 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Fuj...ty si necháš přepočítávat fjordy od mužskejch???
26.05.2009 22:49 K dílu: Moháčská katastrofa,anebo kapitola 18.a poslední Jinotajná
Já z toho mám husinu až na zadku, ten doslov, kdož ví....
26.05.2009 22:46 K dílu: Horký červen (17.) Jinotajná
Ten Duran je mi sympatický, až je mi líto, že už mi zbývá jen jedna kapitola
24.05.2009 17:01 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
To je zrovna hodně zajímavé. A docela překvapující, já osobně začínala mít dojem, že právě mezi mladými verše moc neletí. I když do čajovny opravdu chodí poetičtější duše, často tam člověk narazí i na ty, kterým by své verše rozhodně nesvěřoval....
22.05.2009 21:09 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
i ne, to bych musela do bazénu toniku kápnout kapku ferneta
22.05.2009 20:29 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
blééééé, chrchly, fuj. Obráceně, do litru tonika půlitr ferneta.... A já furt co mě to tu ošahává!
22.05.2009 20:24 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Ps, to je za tu blondýnu (copak mi sem vidíš???!!!)
22.05.2009 20:24 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
nemyslela, myslela jsem bavoráka, hňupe :P To je jediný, co jsem z ferneta risknout. Čistej by byla moje smrt
22.05.2009 10:57 K dílu: uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat? Jinotajná
Myslím, že s okolnostmi nás měl seznámit zakladatel této diskuze (Tys ty řádky počítal, nebo odhadoval?je jich i s mezerami sedmnáct. :P Rejpu, já vím)
22.05.2009 10:38 K dílu: uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat? Jinotajná
Já bejvám klidná.... Celý mi to přijde jako jeden velkej pitomej průšvih.
22.05.2009 10:35 K dílu: uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat? Jinotajná
Jenom že je kráva? to je dost slabej čaj... Já tady vyčetla i ostřejší slova, narážky na víru, fanatismus, vyhrožování... Aj tak myslím, že by z toho Narvah neměl vyjít jako vítěz. Pišta mi taky napsal víceméně pochvalnou kritiku k básni a nedal mi tip, a rozhodně mě to nevedlo k tomu abych mu začala písemně vyhrožovat...
22.05.2009 10:07 K dílu: uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat? Jinotajná
jejej, přemýšleli jste třeba nad tím, že po pomíjení vulgárních útoků a navíc jejich schvalování kritiky, pokud útočníky nebyli sami kritici (např.kauza Chabal) a tak se rozhodla udělat to, co by udělala soudný admin. Akorát ten by měla si nejprve zaslat výzvu k archivaci děl na autorské stránce, a pak teprve smazat účet. Takže neříkám, že to, co udělala Lakrov je dobré, ale je mi jasné, že to neudělala jen tak, pro legraci. Když ji smažete, vyjde z toho jako vítěz prvotní agresor, a tím je Narvah. Tahle situace je patová. Jsou tu dva provinilci ale vy řešíte Lakrov. Co ohavného jí Narvah napsal, že se odhodlala k takovému kroku? Myslí, že je dobré zjistit okolnosti a seznámit nás s nimi, než budeme mět soudit. protože jinak je to lynčování. Takže, když potrestat, tak oba(nějak přiměřeně, líbil se mi návrh dočasného banu), když netrestat Nervaha, tak ani Lakrov. howgh
22.05.2009 09:44 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
No dovol, jsem ženská, ženský dech mrtvý milenky nemusí, jen bavoráka :)
22.05.2009 00:42 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Nejsem barbar, piju jen Becherovku... ale ptám se,ať vím co mám koupit :)
20.05.2009 21:49 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Citrus, orange, nebo čistý lak na rakve?
19.05.2009 22:00 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
O tom už jsem taky slyšela. A nebo podplatit kritiku....
19.05.2009 01:12 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Udělám sbírku na potřebné :D
18.05.2009 23:31 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Skvělý návrhy, ale tímhle asi neprorazím. To rozdáváná v čajovnách se mi líbí. "A tady máte jako pozornost k masale ještě sbírku jakéhosi provinčního pisálka..." Minimálně to zaujme a v případě hmotné nouze může sbírka, pokud je tištěná na měkkém papíře posloužit tak, jako čínský toaletní papír, který byl též popsán verši a byl hedvábný, Holt aby si císař neodřel sedinku a ještě se kulturně vyžil. Zůstanu u netu, už pár let mě hostí, tak ho budu zatěžovat i nadále :)
18.05.2009 15:25 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Něco takového jsem čekala. Takže vydávat má cenu jen tehdy, chce li si autor udělat radost? Přijde mi , že publikováním na internetu si přijde k více čtenářům?
18.05.2009 13:26 K dílu: Básník tvrdý chleba má.... Jinotajná
Pravda...díky
Nahoru