07.06.2012 17:37 K dílu: Chtěla bych beth.
Njn - to bych taky chtěla... Nechtít :D
03.01.2011 17:35 K dílu: Sen beth.
:). Dík, já nad tim nějak vůbec nepřemýšlela, když jsem to psala... Až budu mít nervy na to se k tomu vracet, opravim to, slibuju:)
19.11.2010 15:08 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
odpusť, že když mi někdo nadává do vyšinutejch fanatiček, mám tu drzost na to reagovat. doma si buď kde chceš, mně lidi taky píšou komentáře k tomu co napíšu, nevim čemu se divíš
18.11.2010 19:19 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
jo, to u sme si myslim vyřikali, už mi nemusíš posílat avi... bohatě mi postačí až přestaneš urážet moje kamarády na netu, když ani neznáš jejich křestní jméno:)
18.11.2010 17:39 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
asi tak... všechno v dobrym, budu se za tebe modlit..(ať se ti to líbí nebo ne:D)
18.11.2010 08:39 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
nojo, ty seš celej takovej naprosto tolerantní, viď... pokrytče
17.11.2010 19:40 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
Vím moc dobře, v co věřím, a je to to jediný, co na tomhle světě ještě vůbec dává smysl. Rozum... Jestli chápeš rozum jako něco co popírá Boha, klidně si ho strč někam...
17.11.2010 13:45 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
je to znát, no, nikdy nepochopíš ani slovo z toho, co se ti tu snažim říct...
16.11.2010 17:30 K dílu: Vězení beth.
dík moc, už je to dávno, co jsem to psala, ale ty pocity z toho jsou, zdá se, pořád stejný..
16.11.2010 17:25 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
blablabla...
15.11.2010 17:46 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
tjn, to dělám opravdu běžně a fakt se v tom vyžívám - měl bys to někdy taky zkusit, u nás v Opus Dei je někdy fakt sranda:)
14.11.2010 19:20 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
jo, to chápu, vážně.. ono moc náboženství, ve kterym nefiguruje Bůh, ve kterýho ty, jak sem tak z tvejch děl vypozorovala, nevěříš, neni, takže to vidim tak na.. hm.. uctívače piva, soudě podle tvýho nicku.. chápu, že ti křesťanství připadá pod úroveň..
14.11.2010 17:43 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
a copak seš?
13.11.2010 10:28 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
ty mě celkem taky, ateisto(horší nadávka mě momentálně nenapadá...)
10.11.2010 14:33 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
ty nemáš tu kostku místo mozku z piva, ale ze samejch sr...., viď:) přiznej se
09.11.2010 15:11 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
tobě - problém?:)
07.11.2010 15:19 K dílu: POKÉSMÁCI - KARTA 23. - Adrianne beth.
Kdybys Adrianne aspoň trochu znal, možná bys všechny těch svejch povrchních hloupejch keců ušetřil... Štve mě, když se navážíš do víry, samozřejmě, je to celej muj život, ale zároveň vim, že Bohu ten tvuj duševní průjem neublíží. Ale Adrianne nech laskavě na pokoji, protože ani netušíš, co by mohlo ublížit jí. Nechci tu za ni mluvit, nebo tak, jenom mi to vadí, protože jí mám ráda a vim, že si to nezaslouží - jakkoli tohle možná měl bejt vtip či co vlastně...
25.10.2010 19:23 K dílu: Proč není křesťanství zakázáno stejně tak jako třeba nacizmus? beth.
Pravdu díš, Adrianne - za ten vulgární výraz se omlouvám..:). Mně se to často nestane, ale jednou za čas, když už začnu mít dost toho navážení se všech do křesťanů, povolej mi nervy a pak už skoro nevim, co píšu... Na moji obhajobu - neni lehký být v Čechách křesťanka, skoro nikdo si to neuvědomuje, ale občas se tu cítím jako nějaká spodina společnosti, do který se může každej strefovat - a to si rozhodně nemyslím, že bych byla nějaká sektářská svině a'la Šifra mistra Leonarda... Ale jinak všechno v dobrym...:)
24.10.2010 18:37 K dílu: Proč není křesťanství zakázáno stejně tak jako třeba nacizmus? beth.
Tohle nemá cenu, ty ani nevíš o čem mluvíš... Jestli se tu chceš navážet do všech lidí v historii, co kdy křesťanství zneužili jako zástěrku, ať už pro cokoli, tak to nemá smysl. Vážně nemám na to číst tuhle diskusi celou, ale mám pocit, že už se tu nejspš všichni jenom opakujou, takže se omlouvám, jestli tu už něco podobnýho bylo řečeno, ale prostě sem si nemohla pomoct, je mi z tý tvojí 'diskuse' zle. Jo a klidně o mně taky napiš nějaký to svoje dílo, jako o mý kámošce, jestli ti to udělá radost... Přemejšlim, jestli by bylo hodně nekřesťanský rozloučit se tak, jak bych chtěla, ale víš co - myslim, že i Ježíš by v tvym případě možná sklouznul k vulgárnějším výrazům. Takže - nasrat...
24.10.2010 17:35 K dílu: Proč není křesťanství zakázáno stejně tak jako třeba nacizmus? beth.
To jako na literárním serveru prezentuješ návrh zakázat křesťanství?? Hovado... Pokud se shodneme, že bereme literaturu jako souhrn písemných projevů lidí, moudrosti, kterou se lidstvo snaží předat dál, tak se taky shodneme, že stěžejním dílem, na kterém to tu celé(ať už se ti to líbí, nebo ne) stojí, je Bible. Takže pokud je to křesťanství, které z této Knihy knih vychází, křesťanství, které přeneslo antickou vzdělanost do dnešní doby, dalo popud k vzniku mnoha z nejkrásnějších literárních děl vůbec, pro tebe přežitkem, možná bys to tu mohl radši zabalit. Ale myslím, že si jenom trochu pleteš pojmy...
16.08.2010 19:44 K dílu: Vězení beth.
co se dá dělat - bohužel asi ne v mym případě...
16.08.2010 14:09 K dílu: Noční beth.
zvláštní... hlavně ta úvaha o tom, jak by se smrsknul most se mi líbila :)
23.07.2010 16:49 K dílu: Slib beth.
jasně, trochu kýč to je, ale upřímně - čas od času kýče prostě miluju...:) hezky napsaný
30.06.2010 18:55 K dílu: Lidé jsou čím dál větší magoři beth.
tak tak, komu by z gymplu nehráblo, že:)
12.06.2010 11:45 K dílu: Lidé jsou čím dál větší magoři beth.
dík:)
01.06.2010 18:36 K dílu: Dopis... beth.
no, mohla bych to změnit na: dal's mi nejkrásnější chvíle života a za to chcípni, ty hajzle...:)ne, pomstička mě nenapadla z jednoho důvodu, totiž že se mi nikdy nic takovýho nestalo - ten námět je fiktivní(maximálně něčím hoodně volně inspirovaný), založený je to hlavně na různých pocitech, který se mi zdálo zajímavý poskládat do příběhu...
31.05.2010 19:11 K dílu: pod maskou beth.
Nemyslím si, že by to bylo tím, že bys to nedokázal. Možná se na to jenom trochu jinak díváš - není to o tom, že si teď sedneš, zamyslíš se, rozhodneš a najednou začneš něco cítit. To, co jsem se snažila popsat je vlastně výsledek dlouhodobýho vypiplávání a pečování o tenhle nádherný vztah, kterýho můžu být součástí... Chvíli mi to trvalo, ale přála bych ti zažít to, co já za posledních pár let. Když chceš, stojí to za to.:)
29.05.2010 18:32 K dílu: pod maskou beth.
Ale no tak... Ty to přece taky víš, ne?:)
29.05.2010 18:30 K dílu: pod maskou beth.
přesně tak, děkuju za tip...
05.05.2010 18:11 K dílu: Dopis... beth.
to nepopírám:)
23.02.2010 18:03 K dílu: Boží muka u Černého potoka beth.
Děkuju za tipy a - omlouvám se, co se počasí týče, asi jsem se vyjádřila vážně špatně. Psala jsem to s tím, že se příběh odehrává v létě, takže mě ani nenapadlo, že by potok mohl zmrznout(k té poznámce o tichém zurčení potoka: ta hlasitost potoka je v ten moment pro ni tak nepodstatná, že si ji vlastně ani neuvědomuje, ta voda vedle ní teď ve skutečnosti mohla být hlasitá, ona ji jen hlasitou nevnímala...). Poznámka o tom, že mrzlo nebyla myšlená jako přesná definice počasí, spíš její čistě subjektivní pocit v ten moment,(snad to vysvětluju srozumitelně, prostě to ani tak neni o těch faktech okolo, ale o jejích pocitech)...O malebné krajině máme asi každý trochu jinou představu(mně se zdá Jesenicko v pohodě:)). Tím, že si lidi na babičku poslední dobou začli stěžovat jsem rozhodně nemyslela že by jim před tím nevadila - jen se jich do té doby řekněme tak úplně netýkala, poslední dobou mohla být k ostatním třeba už dost nepříjemná, já vim, babičce jako takové jsem tam moc prostoru k vyjádření nenechala, ale snad si každý představí hrůzunahánějící čarodějnici... Kdyžtak to můžu taky předělat. Jazyk i dialogy se určitě co nejdřív pokusím vyladit, ale co se týče těch historických nepřesností - je to jenom povídka, s realitou nemá moc společnýho, jen jsem věděla, že na Jesenicku čarodějnický procesy byly, ale jinak nic konkrétního.
21.02.2010 18:17 K dílu: Boží muka u Černého potoka beth.
No, vlastně by se dalo říct, že J. K. Rowlingovou tak trochu... nemusim, ale i tak dík:). O pokračování jsem zatím nepřemýšlela, měl to být původně sloh na čj, ale možná by se to dalo nějak rozvíjet...
Nahoru