15.02.2013 17:17 K dílu: Věštec z Mezizemí 6. část (poslední) Bredy
Ahoj. Díky za kritiku. Píšu z mobila, takže jen krátce. Jednak jsem vděčný za peclivost, s jakou jsi vyhledala všechny problémy. Přiznám se, že konec jsem asi třikrát prepisoval a i potom v tom dělal hodně úprav a škrtů. Co se úplně posledního týče, tohle opravdu vypadá jako idilka, pro děti, mělo by to tak být. Ale o tom, zda ten svět funguje, tam bych si nebyl až tak jistý. Já jsem plánoval nějaké pokračování, kde by se posunula ústřední myšlenka, která je prozatím bohužel tajná ;-). Ale první díl měl ten svět přestavit tak jako funkční. Ale je to jen slupka. Uz tady jsou náznaky o tom, že to dobré nemusí být dobré a zpravidla ty nejpravdivejší informace často přichází od té zlé strany. Jen takové zamyšlení. Proč obě strany chtějí, aby skupinka byla kompletní? Pro zlou stranu jistě nevýhodné, roste jí protivník. Přesto je tam jiný záměr, než klasický boj dobra se zlem. Nakonec i chování Duše je zvláštní, jako by to pro ní byla jistá forma hry. Těžko říct, jak budu mít čas na další díly. Každopádně ještě jednou velký dík.
23.01.2013 17:23 K dílu: Literární workshop - Mistři písmen, učni slov - Fantasy a sci-fi Bredy
lze se toho účastnit pasivně? tedy jen sledovat dění a nemuset vymyslet povídku a dělat, že ji vylepsuju?
16.01.2013 02:45 K dílu: Věštec z Mezizemí 4. část Bredy
S tím muzeem, možná to je jen takové přirovnání používané v naší rodině nevím, nevím odkud je původ. Když něco staré, starožitné a zároveň zvláštní a neobvyklé, říkáme tomu exemplář. Je-li někde hodně exemplářů pohromadě, pak je to muzeum, ne? "Máš v dílně pěkně muzeum" (asi by měl modernizovat nářadí) Chyby opravim, jakmile se k tomu dostanu, díky za nahlášení
07.01.2013 13:35 K dílu: Věštec z Mezizemí 2. část Bredy

Za překlepy se omlouvám. Pomáhá mi MS Word i LibreOffice (oba produkty kupodivu hlásí jiné překlepy a MS Word ohlásí i chybějící čárku ve větě, když to pozná). Jasně, že "ústav" to neohlásí :-) Problém je, že to musím dát přečíst ještě někomu jinému, člověk prostě své chyby nevidí, jelikož text znám zpaměti a tak ho vlastně nečtu.

Temný Lord je schválně. Celý příběh není v ani nejménším myslen vážně, on ten námět je jedno velké klišé a smyslem je přednést nenáročný příběh jen tak pro zábavu, možná že tam kousek dále bude i nějaké to moralizování.Raději straším dopředu... :-)

Nevím, přijde mi to lepší pojemnování, než to znásilňovat nějakým vymyšleným jménem. Stejně tak Ztracená Duše a jejich hierachie (viz dále). Ale uznávám, že někdo může mít jiný názor.

Pán temnoty žije ze světla, vysává světlo, proto to žezlo. Kdyby tam seděl člověk, bude mít zrovna v ruce, já nevím, ... pečené kachní stehno.

Díky za kritiky!

07.01.2013 13:16 K dílu: Věštec z Mezizemí 3. část Bredy

Ta povídka není rozdělená na díly, ale původně je celá v jednom dílu a má přes 17tisíc slov (asi 30x A4). Už tak je to přes míru toho, co jsem původně chtěl :-).

Nejsem moc příznivec jednoduchých dějových linií, rád přeskakuju děj, jsou v něm flashbacky, a zrovna v téhle části jsou dva. V té horní části se předpokládá, že uběhla nějaká doba mezi koncem předchozího dílu a začátkem tohoto dílu (je to prostě jiná scéna). Dejme tomu, že v Kavčím hnízdě strávili ještě hodinku, než někam vyrazili. Po úvodním slově následuje návrat v čase, jak Věštec mluví o zkoušce. Další podobný obrat je po tom, co vstoupí do podzemí, opět je tam skok a návrat v podobě vzpomínky, co se dělo předtím a v podzemí budeme pokračovat, jen co si najdu čas upravit další část. Možná v jednom kuse a s patřičným oddělovačem scén to bylo lépe patrné.

Nachystání rady ... přiznávám se, že jsem se takovými detaily moc nezabýval, dejme tomu, že je běžný den, všichni jsou v práci, svolat poradu v mém zamestnání taky jde z hodiny na hodinu. A sehnat 11 lidí (trpaslíků) problém není.

Aneta ... jo to je tornádo... , vedle Lenky, která tam je vlastně jako ta, co přináší své dojmy z celého podivného dobrodružství a své finále bude mít až na konci, je to vlastně celé o Anetě (ono je to tak nějak o všech, ale ti zatím nejsou tak výrazní, nebo spíš už nebyl prostor jim "dát prostor") a o tom, že ona se chová jak slon v porcelánu. Dělá, jako by všechno znala, všechno věděla, ale je to póza, chce se předvádět před svou kámoškou, ve skutečnosti je to pro ni stejně nové, jako pro ostatní, byť ne poprvé. Rozhodně jsem promýšlel i prequel tohoto příběhu a ... no mám tam hodně zajímavých nápadů. (Prozradím:  Aneta je v Trpasličím městě podruhé v životě, Vanda s Radkem tam byli víckrát).

Díky za kritiku, každé si vysoce vážím.

06.01.2013 15:47 K dílu: Z knihy ledovích stromů Bredy

Rada zdarma, jak se vyhnout šíleným chybám:

 

 

06.01.2013 15:46 K dílu: Z knihy ledovích stromů Bredy

Rada zdarma, jak se vyhnout šíleným chybám

¨

06.01.2013 02:01 K dílu: Věštec z Mezizemí 2. část Bredy

Warmers jsou přesně to co hledám. Já jsem spíš znal arm braces, to se ale hodí spíš jako zbroj. No když zadám do google "návleky na ruce", tak taky vypadnou pěkný obrázky. Takže díky za tip (překvapilo, já si návleky zpravidla beru na boty, když jdu do ordinace na vyšetření :-)

Přidal jsem zase něco ke čtení.

03.01.2013 19:07 K dílu: Věštec z Mezizemí 2. část Bredy

No s těma nárukávkama to se má tak. Ptal jsem se asi pěti lidí v okolí, jak se to jmenuje. Prostě rukavičky bez prstů až po loket nebo i k ramenům. Nikdo mi nebyl schopen přesně odpovědět. Google se v tomhle nedá použít, protože když nevím, jak se to jmenuje, tak mi neporadí (jako že Google obrázky velice často používám v popisu oblečení, tak tady jsem neuspěl). Hledal jsem název, který to přesně vyjadřuje, aby se to nepletlo s něčím jiným a abych to nemusel opisovat dlouhosáhlým popisem.

Název mi poradila nějaká kamarádka, ale samozřejmě si nechám poradit.

Přítomný čas... máš pravdu, je to akčnější, dynamičtější, zvlášť, pokud se má popsat víc dějů nastávající současně (a u některých náročnějších dialogů a hádek je to skoro nutnost :-). Ještě to budu trénovat.

28.12.2012 22:39 K dílu: Věštec z Mezizemí 1.část (draft) Bredy

Díky Alisso, já věděl, že mě nezklameš. Sehnat feedback na Písmákovi je problém, je to tu den a má to úžasnou návštěvnost (15 z toho 10x jsem tu byl já) - jen si musím postěžovat, jak "skvělě" písmák propaguje nová díla.

Jo, je to draft, já tomu říkám "první čtení" - jednou jsem si to přečetl po dokončení - Co se námětu týče, tak ano, není to originální, ale toho jsem si vědom a je to trochu schválně. Například to vykrádá W.I.T.C.H.  a v dalších částech si na komiks  vzpomenou i samy postavy. Přesto by to nemělo být stejný. Uvidíš.

No na průtahy není čas, dobrodružství je tam hodně a původně jsem neplánoval takový rozsah.

15.10.2012 20:35 K dílu: Poslední strážce brány (8): Lovec mutantů Bredy

Ahoj Alisso. Díky za postřehy. Je to trochu záměr posadit příběh do postakastrofického světa, takže nejde o čistokrevnou fantasy. Zase tam člověk není omezen ve fantasii. Klidně by místo laserové pušky mohl běhat s čarodějnou hůlkou jako Harry Poter. Tohle propojení fantasy s moderními prvky se mi moc líbilo v Buškově Rytířce Natal (vydal Vlado Rýša/Ikarie), která začíná středověkou matriachální společností a končí vystřelením atomových hlavic na měsíc. Naštěstí nemám takové ambice, ale moderní prvky tam budou, i když budou považovány za relikty minulosti.

Omlouvám se za zpomalení tempa psaní. Nejen že mám hodně práce, ale i komplikovanost dalšího dílu a i těch dalších.

15.10.2012 13:50 K dílu: Nepodporovaný internetový prohlížeč Bredy

Prosím, udělejte možnost nastavit různé editory pro vkládání děl a komentářů. Současný editor nefunguje v některých prohlížečích na mobilu, například Opera Mobile nebo Opera Mini.

Komentáře a kritiky často vkládám právě z mobila (konečně i díla si čtu na mobilu, takže je to nejrychlejší). Teď musím vždycky nastavit "obyčejné textové okno" abych mohl vkládat komentáře, ale pak to nezapomenout změnit, když vkládám dílo.

15.10.2012 13:43 K dílu: Poslední strážce brány (8): Lovec mutantů Bredy
Ano, dalo by se to popsat opravdu doslova. Ten úvodní rozhovor by klidně mohl být celý díl (konečně, dvě ženský se dokážou hádat o blbostech do nekonečna). Když tomu přidám popis toho, kde všude se zastavily, kam se podívaly, jak se zatvářily... Ono to možná chce přemoci a přečíst si to od začátku. Jasně, že je to takové fantasy o ženách pro ženy (spíš holky - PS: mám dceru). Třeba zrovna postava Vanesy je extrovertní typ, která přehrává kdejaký pocit navenek (takže nestačí jen napsat "pomyslela si..."). Neustále zakládá ruce, prohlíží si strop, zakrývá si oči, svírá dlaně v pěst, o každém dává najevo, jak je ubohej, takže pak takovýhle popis lze snadněji dekódovat. No stačí si to představit. Co si myslí Vanesa: "Tohle nemá cenu, já to vzdávám, ona je prostě nepoučitelná k....". Akorát mírněji a slušněji a trochu s nadhledem. PS: Každý díl má mít 3000-4000 slov a mělo by se v něm něco zásadního přihodit.
15.10.2012 13:41 K dílu: Poslední strážce brány (8): Lovec mutantů Bredy
Ano, dalo by se to popsat opravdu doslova. Ten úvodní rozhovor by klidně mohl být celý díl (konečně, dvě ženský se dokážou hádat o blbostech do nekonečna). Když tomu přidám popis toho, kde všude se zastavili, kam se podívali, jak se zatvářili... Ono to možná chce přemoci a přečíst si to od začátku. Jasně, že je to takové fantasy o ženách pro ženy (spíš holky - PS: mám dceru). Třeba zrovna postava Vanesy je extrovertní typ, která přehrává kdejaký pocit navenek (takže nestačí jen napsat "pomyslela si..."). Neustále zakládá ruce, prohlíží si strop, zakrývá si oči, svírá dlaně v pěst, o každém dává najevo, jak je ubohej, takže pak takovýhle popis lze snadněji dekódovat. No stačí si to představit. Co si myslí Vanesa: "Tohle nemá cenu, já to vzdávám, ona je prostě nepoučitelná k....". Akorát mírněji a slušněji a trochu s nadhledem.
15.10.2012 13:10 K dílu: Poslední strážce brány (8): Lovec mutantů Bredy
Dekuji za komplexni kritiku. Zejmena dekuji za upozorneni na chyby, opravim je, to je nejmensi. chyby delame vsichni, konecne ani vam se chyba nevyhla. Tomu gestu s dlani a celem se rika anglicky facepalm, a cesky casto piseme ze se nekdo placne pres celo, aby naznacil marnost situace, pripadne ubohost myslenek toho druheho. Nekdy se clovek neplacne, ale pouze prilozi prsty nebo dlan k celu, pricemz hlavu trochu predkloni. Neumim to vyjadrit lepe, nez oprit se hlavou o dlan, otrit si dlani celo, nebo neco takoveho. Poradte mi, co byste napsal vy.
17.09.2012 16:47 K dílu: Poslední strážce brány (7): Branou do minulosti Bredy
Poslední úpravy ve dvě hodiny ráno, muselo mi být jasné, že tam "něco" zůstane. Z časovými smyčkami si člověk užije legrace. Námět ale vychází z jiné povídky, kterou jsem však zatím nedotáhl ani do stavu základní osnovy. Ale třeba se někdy zadaří. Hlavním námětem bylo vyprávění o čarodějce, která se vydává ukrást tajemný amulet svému úhlavnímu nepříteli, čaroději žijící ve vysoké věži. Cestou potkává samu sebe o rok starší a postupně se dozvídá, že ji na konci dobrodružství čeká časoprostorová past. Celý se to komplikuje tím, že její o rok starší já si událost nepříliš dobře pamatuje. Zatím to ztroskotalo na "výplni", tedy na ději mezi začátkem a koncem.
24.08.2012 08:18 K dílu: Poslední strážce brány (5): Probuzení Vanesy Bredy
Máš pravdu, že s formou popisu těch sošek jsem si nebyl jist. Měl jsem tam původně běžný popis, ale přišlo mi to nudné a bylo tam hodně opakujících se slov, které nenesou žádnou informaci. Rozhodně je to na diskuzi. Jinak díky za reakci, vždycky mě potěší.
08.08.2012 07:31 K dílu: Poslední strážce brány (3): Moc klíče k moci klíč Bredy
:-) Klidně rýpej, já si to tady znamenám a něco opravuju aspoň u zatím sebe. S tím čtenářem... taky si nemyslím, že je to úplně dobré, ale nenašel jsem lepší způsob, jak popsat určitý pocit, jak to ještě co nejvíc natáhnout. Sám na sobě vím, že kolikrát čtu a nevnímám a uteče mi detail. A jsou místa, kde chci, aby čtenář začal vnímat. No asi by to šlo udělat líp. Mám akorát obavu, že bude obtížné překonávat nasazenou laťku ... Udržet úroveň v dalších dílech bude těžší a těžší :-)
05.08.2012 20:05 K dílu: Poslední strážce brány (2): Návrat prince Bredy
Díky za kritiku, potěšilo mne to. Ty začátky jsou obtížné, a nemohu začít psát příběh od prostředka. Tímhle si tvořím reálie z nichž pak budou vycházet další epizody, protože nápadů mám celý šuplík. Zrovna mám rozepsanou epizodu "Probuzení Vanesy", kde kvůli dialogům nebude prostor na popisy. Časem bych rád, aby každá epizoda měla uzavřený děj, aby se to nemuselo číst od začátku k pochopení zápletky. Píšu pro zábavu a chci aby se čtenář bavil :-)
22.07.2012 16:42 K dílu: Trable s Merandou Bredy
Merle: Teď si uvědomuju, že Geralt byl nelidský, rychlý, obratný a zručný mutant jen když byl zdrogovaný. I když kdo ví, tu pravou Geraltovskou atmosféru měla jen ta úplně první povídka se strigou, kde to všechno začalo. Pak už to Sapkowski zneužíval jak se mu to hodilo. (mimochodem, historie mi dala za pravdu, dneska si každý vzpomene na strigu, ale na poslední díl románu, který jsem nestihl přečíst a po koupání ve vytopením sklepě musel do koše, ten málokdo zná) Jinak zdravím po letech Merle :-) Kde ty loňské sněhy jsou :-)
05.05.2000 00:00 K dílu: Bredy
Ten treti obrazek jsem zblbnul... ten najdete v galerii pod heslem Irma v Cintre...
05.05.2000 00:00 K dílu: Bredy
Tak uz jsem na to prisel. Tohle smazu a poslu to jeste jednou...
05.05.2000 00:00 K dílu: Bredy
Pokud nejsou videt obrazky, tak je mozne je najit v galerii pismaka pod mym nickem. Nerozumim tomu, v html jsou, ale ja je tu nevidim...
26.03.2000 00:00 K dílu: Dalsi Geralt Bredy
Lada: No tedu uz ne, jen predpredposledni :-)
09.03.2000 00:00 K dílu: Bredy
Souhlasim s Merlem
07.03.2000 00:00 K dílu: . Bredy
Tohle na mne aplikovala jedna "kamaradka". Malem. Ja se vysavat nenecham :-)
08.03.2000 00:00 K dílu: Hexagold v dračí jeskyni Bredy
Merle, mozna jsem to nenapsal, ale mezi prvnim dilem a timhle dilem je asi pet let. Prvni povidka vznikla pouze jen pro sebe, teprve pozdeji jsem se rozhodl ve stejnych realijich zpracovat neco delsiho...
09.03.2000 00:00 K dílu: Bredy
Tak jsem vam tam taky neco hodil, doufam ze se vam to bude libit ("Druhe Slunce")
22.06.2001 00:00 K dílu: Geraltova parta se vypravila do Valúzie Bredy
Nejde o to, ze Geralt potrebuje skupinu. Jde o to, ze o tom Sapkowski pise. Proste se mohl venovat jinym vecem ve fantasy pribehu... :o)
14.03.2001 00:00 K dílu: Geraltova parta se vypravila do Valúzie Bredy
No kdyby se mnou vsichni souhlasili, tak bych asi tenhle clanek nepsal :o) Takze se ani nedivim, ze se mnou nesouhlasis. Ale proste co se da delat, ja mam tenhle nazor a takhle ho prezentuju :o)))) Neni kazdy den posviceni :o)
19.02.2000 00:00 K dílu: Geraltova parta se vypravila do Valúzie Bredy
AZALIN: Popiram. Prave "pitka u Regise" je nejslabsi na celem dile. No hold, kazdy hledam v knize A.Sapkowskeho neco jineho... Ja rozhodne neco jinehoz nez hadky mezi postavami. A pak, i konec tretiho dilu je jakoby vystrizen ze soapopery - jen s tim, ze Milva misto porodu, potrati.
19.02.2000 00:00 K dílu: Geraltova parta se vypravila do Valúzie Bredy
Ten odkaz se tam nedostal.
http://lide.pruvodce.cz/bredy/valuzie
20.01.2000 00:00 K dílu: Hexagold a vladkyně světa Bredy
Poznamka: Kate se čte jako Kejt - anglicky. Ačkoliv jsem ji pozdeji přejmenoval na (hezké české jméno) Kateřinu, přesto jí přezdívka Kejt zůstala i v posledním dílu.
20.01.2000 00:00 K dílu: Já ? Nebo Nejá ? Bredy
Nejak jsem nepochopil posledni vetu. Co vlastne nemuzou mit?
13.01.2000 00:00 K dílu: Bredy
na vymazani
13.01.2000 00:00 K dílu: Bredy
na vymazani
20.01.2000 00:00 K dílu: Princezna Zeblejda Bredy
Je to pekne. Ale pivari neradujte se, to je jenom pohadka. V zivote to bejva obracene.
07.01.2000 00:00 K dílu: Bredy
To je prave to co ja tam nenajdu. Nalada a pocity jsou dany situaci a situaci se musi dokonale rozumet, aby vyvolala urcite nalady zpusobene treba vzpominkami, situaci, kterou ctenar nekdy zazil. Par vet, ktere nedavaji moc smysl (mne) u mne tu naladu nevyvolaji.
06.01.2000 00:00 K dílu: Bredy
Napis neco delsiho a posli to do Ikarie. Minule tam vyhrala povidka, ktera byla prave takhle napsana. Nikdo z mych pratel (ani ja sam) jsem ji nepochopil. Ale Jiranovi a Adamovicovi se libila, takze i ty bys mohl mit uspech, protoze mi to prijde hodne podobny :-)
11.08.2001 00:00 K dílu: SEN? Bredy
Ne... to znamena, ze to co ty vidis muze byt uplne neco jineho. Ten kdo je hodny muze byt naopak velice nebezpecny a zly clovek, a ten kdo navenek vypada nebezpecne muze byt ve skutecnosti citlivy vnimavy a jemny clovek. Vzpomen si na Krasku a Zvire... nebo na jinou lidovou tvorivost. Neco na tom pravdy bude... bolest se muze zmenit v rozkos a je nakonec krasna, ale co se ti spocatku libi, se ti nemusi libit nakonci... Pochopeno?
08.08.2001 00:00 K dílu: SEN? Bredy
Nevim co ti prijde hnusny? Asi jsi to moc nepochopila... nebo napis jak to chapes...
08.08.2001 00:00 K dílu: SEN? Bredy
Poslouchej, i steny mluvi... nespechej, zivot kratky neni... a nikdy jeste neni pozde v kazdem slove trosku nadeje ... a vzpomen si na milovani - tam kde bolest muze rozkos byt... tam kde rozkos se v bolesti zmeni
03.01.2000 00:00 K dílu: Noc jiných bytostí (Vůně Magie 1/3) Bredy
Diky za pripominku. Zapomel jsem pridat poznamky pod carou :-). Tady jsou:

Poznámky:


1 Pokud zde sledujete paralelu s čarodějem Kedrigernem od Johna Morresse, máte zcela pravdu. Je namístě prohlásit, že tuto vlastnost mají všichni čarodějové, bez ohledu na to, kdo je vymyslel. (pozn. autora)

2 například: kdy je snídaně, oběd, večeře, kde jsou záchody, únikový východ, požární a protipožární opatření, a všechny další důležitosti, které v fantasy románech neuvádějí, protože se tam prostě nehodí. (pozn. autora)

3 Morfing je plynulá proměna z jedné postavy v druhou. Tento algoritmus se využívá např. televizní technice, přičemž se využívá počítačů. Objekt se vždy promění z jedné podoby do druhé. Rukočar však viděl tento efekt od prostředka, proto nemohl rozhodnout z čeho se černá postava mění. A krom toho byla tma. (pozn. autora).

4 a Yelkonské roky jsou dlouhé

04.01.2002 00:00 K dílu: Visenna - Cesta na východ (2/2) Bredy
Diky za kritiky. To bude mozna tim, ze mam trosku jiny nazor na Geralta nez jej chapou vsichni ostatni... Pro mne je neco vic nez zabijak.
22.12.1999 00:00 K dílu: Visenna - Cesta na východ (2/2) Bredy
Těšte se na příště: Vůně magie - Noc jiných bytostí
Představte si, že na planetě Yelkon jsou dva měsíce a vždy jednou za 18 let jsou oba najednou v úplňku. V okamžik vrcholu může prostřednictvím jejich síly vstoupit na zem bytost z jiného světa. Ta bytost si vybere tělo, které má ty nejlepší předpoklady a ovládne ho. Nesmí jí to ale překazit mocný a mírně potrhlý čaroděj Rukočar. Nikdo nemohl tušit, jak daleko může vést cesta za hledáním pravdy a co všechno se může na ní stát. Z toho důvodu Rukočar nerad cestuje.
22.12.1999 00:00 K dílu: Bredy
Miluju hadanky, ale tohle jsem nejak nepochopil. Neni to spatne napsany, ale smysl mi unika. Holt nejsem na basne ( a to je taky drobna vada na Pismakovi ). Nicmene za to mam aspon jednu kritiku do zasoby :-).
22.12.1999 00:00 K dílu: Visenna - Kruh druidů (1/2) Bredy
Lecktere praktiky diktatorskych rezimu jsou take krute. A co je to kruh? Myslim, ze v kruhu druidu neni demokracie
16.12.1999 00:00 K dílu: Bredy
to je na smazani
16.12.1999 00:00 K dílu: Bredy
a
25.03.2003 00:00 K dílu: Druhá šance Bredy
Jojo, to byly casy :o) Skoda ze cim starsi je clovek, tim mene ma casu neco psat. :o(((((((
16.12.1999 00:00 K dílu: Druhá šance Bredy
Ufff, jak to ctu po sobe ... tady me zase vypekl pismak. Neudelal odstavce, takze tam kde najednou jako zacne text byt nelogicky, tam mel byt odstavec... ach jo.
16.12.1999 00:00 K dílu: Druhá šance Bredy
Prosim vas: Do prologu jsem zapomel dopsat toto: Děj se odehrává v budoucnosti. Protože tato povídka vznikala v době, kdy ještě nebyl znám konec celé ságy o zaklínači, berte toto jako alternativní budoucnost, která by nastala v případě, kdyby sága skončila knihou "Věž Vlašťovky". Děj navíc navazuje na povídku "Trable s Merandou" :-)

Příště: Diadém s Chalcenodem - Visennin příběh
Druidka Visenna byla vyhnána z Mayennského kruhu druidů z podezření, že spolupracuje s odpadlým druidem a čarodějem Alzůrem. Ačkoliv kdo ví kde je pravda. Cesta za pravdou jí však málem stojí život. A tak podkává válečníka Kalena, který se stává jejím průvodcem a ochráncem.
16.12.1999 00:00 K dílu: Bredy
sorry, me to nic nerika...
13.12.1999 00:00 K dílu: VÁNOCE 2000 Bredy
Je to pekne napsane, ale uz jsem podobne tema nekolikrat cetl. Kazdopadne davam TIP.
10.07.2002 00:00 K dílu: Geralt: Symbolická částka Bredy
Myslim, ze by to byla docela nuda napodobovat mistra. Snazil jsem se do povidky vlozit i neco sveho. Chapu, ze ne kazdemu se to libi :o) Ostatne, kdykoliv budu neco psat ze Sapkowskeho sveta, NIKDY to nebude Sapkowski, ale muj rukopis, s mym stylem, byt postavy a realie nebudou me.
14.03.2001 00:00 K dílu: Geralt: Symbolická částka Bredy
No taky to bylo napsano jako "Ctenarska povidka" cili prace na tema "Napise vlastni povidku ktera by se odehravala ve svete ASapkowskeho." Takze zkus to hodnotit z tohoto hlediska. Ale diky za kritiku.
14.12.1999 00:00 K dílu: Geralt: Symbolická částka Bredy
Ma pravdu zkumavinka. Nechal jsem se Osvoboditelem inspirovat. Nenapadlo mne, ze je kniha Morressyho tak znama...
09.12.1999 00:00 K dílu: Geralt: Symbolická částka Bredy
Toho si nevsimejte, jen si testuju, jak tady chodi htmlmozna ;-). Jak se vam libi povidka?
09.12.1999 00:00 K dílu: Bredy
Mels jeste dopsat: Modem - zavislost na internetu a cifernik(monitor) - Zadna pastva pro oci :-)
05.10.2001 00:00 K dílu: Druhé slunce Bredy
Tak tu pisnicku neznam... asi mas pravdu :o)
04.10.2001 00:00 K dílu: Druhé slunce Bredy
Fakt se to da vylustit z pulky? Ze to skonci tak... sokovane? Prekvapujes me :o)
09.12.1999 00:00 K dílu: Dva psi, havran a slepice Bredy
Ze by novodoba bajka? No chtelo by to rozvinout.
13.12.1999 00:00 K dílu: Ani si nedokážete představit, jak je pro autora hrozné, když je kritizován hrdiny svých vlastních povídek Bredy
Jeste jsem chtel dodat, ze tva povidka me nasadila do hlavy brouka. Dost dobry namet :-)...
13.12.1999 00:00 K dílu: Ani si nedokážete představit, jak je pro autora hrozné, když je kritizován hrdiny svých vlastních povídek Bredy
Mel bys tu povidku dokoncit. Obzvlast by bylo zajimave, kdyby hrdina (autor) pokracoval v psani a na vlastni oci by videl, co by se delo dal...
01.02.2004 00:00 K dílu: Hexagold a mesto soch Bredy
Ten konec je, jak si na to asi prisla sama, takhle schvalne. Ale zname to, clovek si neco vysni, je tim umanuty, dela vse pro vec a kdyz zjisti, ze to byl _jen_ sen, probere se :o) Bohuzel dalsi pokracovani jiz nikdo nenapsal :o( Snad si "autor" najde cas a napise nejake dalsi povidky.
19.02.2001 00:00 K dílu: Hexagold a mesto soch Bredy
To je opravdu konec pohadky o zle carodejnici a jedne legende...
19.02.2001 00:00 K dílu: Hexagold a noční můra Bredy
Jasne, ale ja to prepisovat nebudu. Mne se to libi takhle :o)
13.02.2001 00:00 K dílu: Hexagold a noční můra Bredy
Tezko, leda mailem. Na pismakovi to jeste nebylo. Nepredelaval jsem to, vzdyt vis, casu je malo... :-/
10.02.2001 00:00 K dílu: Hexagold a noční můra Bredy
Hmm... no berte to trochy jako pohadku. Byl jsem tezce ovlivnen jednym nejmenovanym pohadkovym pribehem, ktery jsem v te dobe cetl. :o)
09.12.1999 00:00 K dílu: Drak Bredy
Kdybych povidku Symbolicka castka nedavala na Web teprve nekdy v rijnu, tak bych mel dojem ze mi nekdo obslehl tema. :-) Tu povidku na Pismaka nekdy zaslu. Tohle bylo celkem dobry. Jen ten konec by chtelo trochu vylepsit. Prisel mi takovy "nic nerikajici"
Nahoru