05.05.2024 16:28 K dílu: zápisky z rôznych období - v póze Fruhling

Vyměním Dzurindu za Havla! Byla by změna.

09.03.2024 16:10 K dílu: zápisky z iného obdobia - klamári Fruhling

Nedávno v jednom bytě, kde jsem dělal dorzor, položili parkety v mnohem nižší kvalitě dřeva, než jsem měl předepsáno. Argument byl, že kvalitní pakety se v česku nedají sehnat. Dodnes nevím, jestli to byla pravda nebo mi prostě lhali. Upřímně mě to trápí. 

06.03.2024 13:11 K dílu: Petr Šesták - Vyhoření Fruhling

Vk díky za kritiku. Být oxford boy je moje životní aspirace! Autorem citátu o selhání je v tomto kontextu Slavoj Zizek, ale ten ho ukradl od Samuela Becketta. 

04.03.2024 19:39 K dílu: zápisky z jedného obdobia - futbalové zmierenie Fruhling

Koncentrace výrazu pokračuje. Jednoho dne možná napíšeš skutečnou báseň. Nebo ne. Za mě tip. 

29.02.2024 19:34 K dílu: Petr Šesták - Vyhoření Fruhling

Goro díky, skoro se cítím, jako by to moje řečnení do prázdna mělo smysl.

Vzpomínám si, jak mi kdysi zdejší reka doporučoval Šestákovu Kontinuitu parku, ale já namísto toho sáhl po Bilerově Destrukci. Tehdy mě to skrytě mrzelo. Po docteni Vyhoření si to už tolik nevyčítám. 

19.02.2024 20:08 K dílu: Ben Lerner - Topecká škola Fruhling

Goro díky za čtení.  Nenech se odradit. Sám jsem k Topecké škole přistupoval s mírný despektem jako k nějaké intošině, a byť si to skutečně Lerner dělá složitějším, než by měl, v jádru napsal výborný citlivý román. Úvodní scéna s Amber, která skočí do jezera je jedna z nejlepších scén, co jsem kdy četl. 

19.02.2024 17:53 K dílu: Tentokrát to nesmažu Fruhling

Osobně tenhle styl nemám rád, ale nemůžu textu upřít konzistenci. Vlastně mi docela sedl k té trojce vína, co jsem si právě nalil.

06.02.2024 18:28 K dílu: Zuzana Říhová - Cestou špendlíků a jehel Fruhling

Janino, ta shoda mnoha lidí na nezdařeném závěru... je až překvapivě jednoznačná. Jako by měla opodstatnění :)

Jako odchovanec vesnice bych moc nenamítal vůči tomu, že jsou zde všichni psychopati. 

27.01.2024 14:04 K dílu: Zuzana Říhová - Cestou špendlíků a jehel Fruhling

Nazdar všem, vlastně mě vcelku překvapuje, jaký je o knihu zájem. Dokonce i jeden můj kamarád podlehl a knihu si přečetl nejen díky mému nátalku. Asi...dobře pro Zuzanu Říhovou. 

24.01.2024 07:10 K dílu: Claude Simon – Flanderská cesta Fruhling

Díky za výběr a hlavně všem za čtení.

07.01.2024 12:05 K dílu: Claude Simon – Flanderská cesta Fruhling

Nazdar všem, dodvám jenom tolik, že u mě je zařazení Simona do nového románu trochu sporné. Simon je na konci dne autor, který klade důraz na individuáln zkušenost, kdežtoi Robbe-Grillet klade důraz spíše na literární hru a minisukně. 

06.01.2024 13:03 K dílu: Claude Simon – Flanderská cesta Fruhling

Díky za čtení. Nebudu lhát, Simon je jeden z mých nejblíbenějších autorů, ne-li vůbec nejbolíbenější. Česky toho ale moc nevyšlo, takže bych ti jako nejlepší vstup doporučil román Příběh, který je přece jenom o chlup sevřenější než Flanderská cesta. A navíc zcela flagrantně porušuje jedno z dobrých pravidel písmácké povídky: niky nezačínejte text probuzením.

06.01.2024 09:56 K dílu: zápisky z rôznych období -ideály Fruhling

Utěším tě, v Česku taky máme prozápadní demokratické strany. Navíc nejsou populistické. 

28.09.2022 19:14 K dílu: Milan Kundera – Nevědění Fruhling

Ahoj Silene, díky za čtení. Ten naftalínový pach je hezká a asi docela přesná metafora toho, co jsem chtěl vyjádřit. Paradoxně současně s Kunderou jsem četl Edouarda Louise a to je jako nebe a noc. I jemu asi docela naložím, dozvíte se za pár měsíců :)

Zjistil jsem, že s postupným stárnutím mě asi ze všeho nejvíce uspokojují archetypální příběhy sahající až někam k mytologické podstatě. Takový ten pocit velkého a přesahujícího, který se skrývá za docela komornám příběhem. Pomsta, zrada láska a tak.  

Nevědění tohle rozehrává s Odyssem, ale přijde mi takové umělé a vyšpekulované, byť kultivovaně a mnohy vtipně podané.

Ale nenech se mýlit, jak jsem psal výše, Kunderu mám velmi rád!

22.09.2022 18:34 K dílu: Milan Kundera – Nevědění Fruhling

Březňáku, Žert se mi taky hrozně líbí. Já mám vlastně Kunderu rád pro tu jeho schopnost převrátit každý čin do jeho opaku. Je v tom něco z potměšilosti a nevypočitatelnosti života. 

22.09.2022 08:24 K dílu: Milan Kundera – Nevědění Fruhling

Ahoj, díky za návštěvu. Co ty a Kundera?

08.09.2022 15:21 K dílu: 3+1 chuťovka Rouškaři, Čučkaři, Chvilkaři Fruhling

Ezra Pound by volil Svobodné!

06.09.2022 07:25 K dílu: zápisky z jedného obdobia - dôvody Fruhling

Výborné. Básníci na Colours of Ostrava jsou trapnější než Jan Těsnohlídek kdekoliv.

08.06.2022 18:40 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Hele, já zastávám komunistickou tezi, že lidská bída je všude stejná. To místní určení podle má - dle mého - vliv spíš na stylizaci a formu textu. Silene tu nakousla, že jihoamerická literatura je je větně "rozlévavá", a mě to teda donutilo se zamyslet, jestli se to shoduje s mými předsudky. Ostatně on bude i nějaký důvod, proč se Faulknerovi říká jižanská literatura. 

08.06.2022 18:34 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Dívky a chlapci , já vás mám rád všechny!

08.06.2022 18:29 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Luzz, vzpomínám si na písmáčku jolanu, která měla v profilu kokoliův citát, že uměním není dělat obrazy, které tě dostanou jinam, ale obrazy, které tě dostanou sem.  

Období Hurikánů nám říká, že takhle to vypadá nikoliv v Mexiku, ale všude. 

08.06.2022 15:22 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Délka odstavců by měla spotřebu záložek spíše snižovat. Má se číst na jeden zátah. 

08.06.2022 09:50 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Pisu jak prase, co? Zkoriguju.

Zábradlí jsou pro bojacne lidi bez odvahy k pádu.

08.06.2022 09:08 K dílu: Fernanda Melchorová – Období hurikánů Fruhling

Je to predevsim liny trik.

Paradoxne: puvodne jsem si knihu koupil spis impulsivne a mel nechut ji zařadit do čtenářského harmonogramu. Navíc jsem mel pocit, ze me jako cynika v nejlepsich letech už nemůže nic překvapit. Ve vysledku bych si to dal možná i do top 10.

(Mam rad Faulknera)

31.05.2022 08:39 K dílu: Stručná, svým rozsahem, zpracováním i erudicí autorovou zcela nedostatečná, leč nezbytná reportáž z obzvláště znamenité akce konané v okresním městě Třebíči Fruhling

Nejhorsi na tom ale je, ze ten poslední odstavec ma vic kouzla, nez jsem ochotny si připustit.

31.05.2022 08:36 K dílu: Stručná, svým rozsahem, zpracováním i erudicí autorovou zcela nedostatečná, leč nezbytná reportáž z obzvláště znamenité akce konané v okresním městě Třebíči Fruhling

Tak snad to s tou opravou náměstí už příští rok vyjde.

20.05.2022 09:43 K dílu: Sněženka Fruhling

Zacetl jsem se do jich znovu, jako protrely pismak je znam z minuleho života. Beran je můj favorit. U Sněženky vzdycky napisu něco o architektech. 

20.05.2022 09:01 K dílu: Sněženka Fruhling

Chtěl bych podotknout, že okna slícovaná s fasádou jsou prověřený a funkční detail.

20.05.2022 08:42 K dílu: Zápisky o otci 1 Fruhling

buran :) a nově i negramota.

20.05.2022 08:38 K dílu: Zápisky o otci 1 Fruhling

Četl jsem pochopitelně i dvojku, ale ta je až příliš dobře napsaná, abych pod ní umístil uštěpačný komentář. Vypadal bych jako literární burna, takhle vypadám pouze jako nelida.

20.05.2022 08:26 K dílu: Zápisky o otci 1 Fruhling

Když se podívám do komentářů: jako mucholapka ten text funguje dobře.

18.05.2022 14:56 K dílu: Stanislav Biler – Destrukce Fruhling

Hele, tak jsem do toho závěru doplnil metaforu, která vrhá naprosto nové světlo na mé jedinečné intelektuální pohyby. 

Silene, na Intimní Osvětlení jsem při psaní recenze myslel hodně právě díky tomu časoprostorovému rámci a očividné metaforičnosti. Biler je však mnohem víc ušklebačná fraška a úplně tam chybí taková ta zvláštní poetičnost, která byla u Passera a díky níž mi ten film zůstal v hlavě. Jsem hrozně rád, žes ho zmínila a díky za čtení.

18.05.2022 12:27 K dílu: Stanislav Biler – Destrukce Fruhling

Nazdar, nečetl, ale děkuji za doporučení.

Destrukci jsem koupil na hlavním nádraží cca 14 dni zpatky. Bylo ji tam plne palety.

17.05.2022 15:08 K dílu: Stanislav Biler – Destrukce Fruhling

Smazal jsem to bytostně a ještě ten závěr trochu promyslím. Díky.

17.05.2022 15:06 K dílu: Stanislav Biler – Destrukce Fruhling

"jako rozhorcene presvedceni, ze vsichni delaj vsechno blbe a pritom by stacilo jezdit vic na kole a bude dobre?"

Ano

Pak je tam nějaké ta destrukce stávajícího řádu, což asi bude ten anarchismus

17.05.2022 14:51 K dílu: Stanislav Biler – Destrukce Fruhling

To byla rychlost, díky :)

29.06.2021 07:45 K dílu: Všechno bude nové! Kdy? Když staré padne! Fruhling

Můj krb je čistý!

08.04.2020 07:53 K dílu: zápisky z jedného obdobia - obrazy skazy, obrazy smútku Fruhling

Je to dobrý. Koupil bych si tvoji knihu, ale závidím ti pripadny prijem.

08.04.2020 07:39 K dílu: Olga Tokarczuková – Knihy Jakubovy Fruhling

Gora: me prokleti je, ze doctu vsechno :D

Crossfitter: to je docela vtipny uhel pohledu. Faktem je, ze Host vydava velky podil proverenych svetovych autorů, kteří maji tolik cen, ze se číst budou, ať napisou cokoliv. Ale je pravda, ze ne vsechno musí být pro vsechny.

07.04.2020 13:58 K dílu: Olga Tokarczuková – Knihy Jakubovy Fruhling

Reka: můžeš to bát jako popis boje o emancipaci určité sekty, ale je tam nános dalších postav a tak. Popravdě řečno: slovo záznam je vhodnější, i když zní možná až příliš suše

Majaks: je to úplně hustě nejpřesnější výraz jakože fakt mega velké posedlosti. Nebo prostě pleonasmus.

Oběma dík za čtení.

04.01.2020 13:07 K dílu: Kde domov můj Fruhling

Ach, Wařonka.

19.10.2019 19:34 K dílu: VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ soutěže PRÓZA MĚSÍCE za ZÁŘÍ 2019 Fruhling

1) folie a deux - narvah

2) Seteve Buscemi - Bohouš Krejza

 

Komentáře mám u obou povídek. Musím ale říct, že s pořadím jsem váhal. Bohoušův text je víc povídka, ale upřednostnil jsem nakonec spíš potměšile analytické krájení řízku u Narvaha.

19.10.2019 00:43 K dílu: Nesmrdí tu něco? Fruhling

StvN jsem rád, že máš práva na pravdu, dá se to odepsat z daní? 

18.10.2019 07:50 K dílu: Nesmrdí tu něco? Fruhling

Ach té lásky tady.

Jako já si myslel, že v okamžiku, kdy se Lakrov stane redaktorem, tak miliony hlasů vykřiknou hrůzou. Ale ozval jsem se jenom já a Zdenda. Od té doby mám ale s Lakrovem pěkný vztah, protože mi občas dá tip. To nic nemění na tom, že to mazání tady proběhlo, ale už to je trochu jako řešit zločiny 50. let.

Stývne, ty řeči o póvlu sis mohl odpustit. Není nic trapnějšího, než když téhapéčku přejímají dikci svých jednatelů. 

16.10.2019 17:01 K dílu: výročí Fruhling

Mam radejc Handkeho.

16.10.2019 16:58 K dílu: O hledání rýmu bez ohně a dýmu Fruhling

A mimochodem,  cele je to dobry text.

16.10.2019 16:58 K dílu: O hledání rýmu bez ohně a dýmu Fruhling

Hlaska s Damaskem je husta. Odted ji budu vydavat za svoji.

08.10.2019 14:26 K dílu: Varta na Bertramce Fruhling

Je to dobry, klidne bych snesl i vic.

08.10.2019 06:41 K dílu: Žal hraběnky Kláry Fruhling

Hele, na to, ze by to mel byt horor, tak text pusobi strasne zdlouhave, prebujele. Popisy by si zaslozily proskrtat tak na tretinu. Ostatne zadne "kameny nesouci odvekou moudrost" neexistuji, na svete jsou pouze sutry.

03.10.2019 17:33 K dílu: ČUČKAŘI Fruhling

Nejvic me sejri, ze ono to neni spatne a a ma to takove ty basnicke veci jako rym, rytmus, melodie.

Problem je, obdobne jako u vetsiny techto meta-trollolo veci, ze opravdu britke okamziky jako posledni dve strofy tonou v balastu ornamentalni literarni hry. 

Je to podobne jako u Puskyna nebo Myslivce.

02.10.2019 17:00 K dílu: Výpadky Fruhling

No a ten duvod byl teda jaky?

Trochu me mrzi, ze je to podano takovym vypravenkovym stylem. Chtelo by to mozna vice prime akci a napeti. Pak uz by se do toho lehce vsazovaly ruzne naznaky a podobne.

02.10.2019 14:08 K dílu: KARLU GOTTOVI Fruhling

Ja vim, a povedlo se ti to.

02.10.2019 12:42 K dílu: KARLU GOTTOVI Fruhling

Tenhle meta trolling me ba.

02.10.2019 11:36 K dílu: Steve Buscemi Fruhling

Buscemi hodne hrava v Coenovic filmech. Na nich mam rad, jak se vsechno, co nevypadalo jako problem, nalonec vytvori cely strom fuckupu. Tvuj text by mohl klidne pokracovat a me by to vlastne ani nevadilo. Takhke ma jen jeden zvrat, jako bys to chtel mit uz uz za sebou. Hodne se mi libila vec s trezorem. Dialogy jsou fakt supr.

30.09.2019 15:21 K dílu: Poutník Fruhling

Připadá mi to celé tak moc zaplevelené slovní ornamentáží, že to vede text k vnitřním rozporům: jednou se o noci mluví jako o něčem, co zahraňuje život, jindy je to nebezpečný čas. Pointa nepřekvapí, ale je v souladu s textem.

29.09.2019 22:33 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Ano, bohužel to jde dost vidět. Ale to nevadí,  můžeme se navzájem ignorovat.

29.09.2019 22:08 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Respektive ještě se teda doplním: jestli si myslíš, že všechno, co bylo vyhozeno z mobilní verze, je jen vizuální trash, pak by asi bylo fajn mít koule a vyházet to i z plné verze, ne?

29.09.2019 21:52 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Zcela pomíjíš, že ten někdo vymaloval blbě a telefon při malování přestřihl. Ale to už nemá cenu komentovat. Oba tu trváme na své neomylnosti s tím rozdílem, že já mám pravdu.

29.09.2019 20:46 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Oldo, aby bylo jasno, mně se to "vynechání" levého sloupce líbí, a myslím, že to hodně pomohlo. Říkám jen tolik, že sekce se žlutými řádky je důležitá. Při tom není velká nebo prostorově náročná. Klidně by tak mohla být nastylována vodorovně s horním menu. Autory já osobně oželím, ale myslím, že jsem spíš v menšině. 

Nejhorší je ale ten hover. Naštěstí už jsem si vypěstoval spešl swajp-ne-až-tak-klik, který mi paletu otevře, aniž bych něco promáčkl. 

Chápu, že teď vypadáme jako nevděční parchanti, ale mobilní verze zkrátka nevznikne osekáním funkcí z full verze. Je to jako bys měl děkovat za nedopečený dort. Je sice zdarma a možná ho někdo pekl s láskou, ale nepochutnáš si. 

29.09.2019 17:54 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Při tom by tam místo hoveru stačilo nastavit onclick pro mobilní platformy. 

29.09.2019 17:52 K dílu: Novinky #2 Fruhling

Jako pohlo se to.

Rozložení na mobil je fajn, ale je to vlastně jen o tom, co je hidden a co visible. Znatelně chybí žluté odkazy avíza a kritiky. Dále fakt, že položky v horním menu jsou stále přístupné pouze přes rolovací menu je v naprostém rozporu s principem dotykového ovládání. A i když bych si rád a snadno ještě rejpnul, tak je to vlastně mnohem víc, než jsem čekal.

Upřímně, možná jsem už starý nebo mladý, ale vám ten rozcestník připadá přehledný?

29.09.2019 17:38 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Upřímně, tohle byl asi nejúčinější neúčinný způsob komunikace ever. Polovina věcí byla vyřešena do 2 dnů od založení lampárny.

16.09.2019 11:36 K dílu: si to pamatuješ Fruhling

A dobrý, ne?

16.09.2019 11:34 K dílu: Próza měsíce 19-08 (srpen 2019) - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ Fruhling

1) si to pamatuješ - humanResources

2) Ponorka - Arcs

 

Ad 1.) První text se mi opravdu trefil do noty, mám uklrátka pro tenhle způsob asociativního, hodně vizuálního psaní slabost. Že se nejedná o náhodu jsem se přesvědčil i z diskuze pod dílem. 

Ad 2.) Ponorka mě zaujala především pro postupné zatemňování textu. To, co na začátku vypadá jako jeden z dalších hřejivých textů o ridině se postupně stane bojem o přežití pod hladinou oceánu. Souhlasím ale s dukem ohledně toho patosu.

11.09.2019 17:18 K dílu: .folie á deux. Fruhling

Jebto dobry a narozdil od ostatnich bych rekl, ze i proto, jak je to neuzavrene. Nejlip ti ten styl funguje, kdyz predkladas chladna fakta o krajeni rizku s paranoidnim dramem bez odpovedi.

11.09.2019 15:29 K dílu: Próza měsíce 19-08 (srpen 2019) - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ Fruhling

Nejak tu chybi ty nominace, ne? :D

11.09.2019 15:25 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Archivovani a trideni vnitrni posty. Najit neco ve starych zoravach je mor

11.09.2019 15:25 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Procesani a sjednoceni uvodnich stran. Nevim, proc jsou asi ctyri ruzne. Kdyz jsem pruhlaseny, kdyz nejsem, kdyz jdu na obecny index a kdyz jdu na svuj index

11.09.2019 15:22 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Moznast embedovat videa, coz tu kdysi taky bylo.

11.09.2019 15:22 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Predevsim jakakoliv podpora mobilnivh zarizeni / responzivni design

11.09.2019 15:21 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Odstraneni podivne vetvicky, kterou tam kdysi dero v rozmaru nahral.

11.09.2019 15:20 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Editor, ktery umi radkovani.

10.09.2019 20:13 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

a2: nejsi trochu pokrytec? Všechno to, co jsem uvedl v tomhle článku jsem psal i do novinek - naprosto bez odezvy. Teprve tahle mírně nasírací diskuze dokázala starou životní pravdu, kterou mě naučili Simpsonovi, že když se ti něco nelíbí, tak si stěžuj, stěžuj, stěžuj, stěžuj...

https://youtu.be/mkuDzSB4gN0

10.09.2019 10:39 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Kluci a vnuci jsou radi!

09.09.2019 13:23 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Nekterym neco nekdo. Diskuze byla.zalozena pro konkretni adresne pripominky. Diky za udrzeni urovne.

09.09.2019 08:42 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Hm, mobilni rozhrani se vyviji kazdym dnem :)

Mne uz kritiky jdou psat normalne. Ale zase mi zmizel bocni panel. Chapu proč, ale tim padem by to chtelo nahoru listu s prichozimi kritikami a avizy. Prehled prihlasenych uzivatelu bych prinejhorsim ozelel, pripadne by se dal resit nejakym rozklikavacim menu.

08.09.2019 21:27 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Bych teda poděkoval za to zmírnění grafiky u tipu pro kiritiku je to asi tak o přesně 158% lepší :D

08.09.2019 21:20 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Je to škoda, protože písmák čtu na mobilu tak ze 70%.

08.09.2019 21:06 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Dej si zobrazit smazané.

08.09.2019 20:57 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Před tím měsícem jsem se v tom novinkovém postu vyjadřoval - bez odezvy.

08.09.2019 20:46 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Oldo, máš pravdu, nediskutuji s tebou a ani s tebou diskutovat nechci, protože diskuze předpokládá rovnocenné postavení, které mezi uživatelem a adminem nikdy není a z principu být nemůže.

Chtěl jsem ti jen napsat fakta, která mi vadí. Jak s nimi naložíš, je čistě tvoje věc. Stejně, jako je moje věc, jestli tady budu nebo ne. Doufám, že ostatní uživatelé se připojí, abys to měl všechno na jednom místě a ne rozstříštěné v milionech článků okolo, jak říká ysslandia. Ber to jako bug report.

(Kategorie diskuze je volena pro hovor mezi námi uživateli a taky kvůli zviditelnění)

08.09.2019 19:34 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Tak z uvodniku pod perfect day jsem to tak pochopil.

08.09.2019 19:17 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Fruhling

Ok, tak už mě hnětě i editor vkládání děl :D

08.09.2019 18:35 K dílu: Test 2. 9. 2019 Fruhling

Jako ale ten výpis děl je fakt hrozný. Co na to říct.

08.09.2019 18:34 K dílu: Test 2. 9. 2019 Fruhling

Mně nový editor přijde 100% lepší, ve starém mi imrvere přeskakoval kurzor někam do zádele. Peklo. 

Spíš by mě zajímalo, jestli se někam pohne ta hrozivá práce s fonty na frontpage. Něco je podbarveně žlutě, něco zeleně. Nápis "Dák kritice tip" je stále vyraznější než kritika sama apod. 

Výhodou písmáka i přes jeho obstaróžní design byla přehlednost. Ta teď mizí. Do toho smazání Luboše, odchod Movsara a Zdendy... já ti Norsko nevím, co se děje. 

08.09.2019 18:22 K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové Fruhling

Luboše jsem četl pravidělně, nechápu, jak na tom mohlo někomu něco vadit.  Bez ohledu na to, čí tom byl alter.

Jaký je tedy důvod této popravy?

05.09.2019 19:52 K dílu: Test 2. 9. 2019 Fruhling

Jako já jsem obvykle reptavý kokot, ale za tohle respekt. Starý editor byl peklo. 

28.08.2019 09:03 K dílu: .moment. Fruhling
Smrt na uver, Cestu hlubin noci a Ferii pro jindy.
28.08.2019 08:22 K dílu: enigma Fruhling
Hele, nebudu predstirat, ze me to nebavilo. Vlastne mi text prijde urcitym zpusobem docela dost vtipny. Ale obraty typu: Jela jsem na periferii města, které se ten den jakoby modlilo pichlavými komíny k nebi. Přecpané kontejnery se naopak upínaly k zemi, k plíživým pohledům okolo se ploužících bezdomovců. ...to dost srazeji.
28.08.2019 08:12 K dílu: .moment. Fruhling
Postupne jsem dospel k tomu, ze houellebecq napsal je i jednu dobrou knihu, tu prvni. Ma ale talent podchytit naladu ve spolecnosti a podle toho se prodat vcetne te pozy koukejte-jsem-novodoby-Celine.
24.08.2019 15:36 K dílu: si to pamatuješ Fruhling
Mimochodem, rad bych text navrhl do povidky mesice. Je mozno?
24.08.2019 12:01 K dílu: si to pamatuješ Fruhling
Pribeh a vitr... kdybys byl zena, tak uz ti ted navrhnu snatek. Pribeh je spolecne se Srpnovym svetlem od Fauljnera asi nejoblibenejsi kniha.
23.08.2019 15:23 K dílu: Cikán Fruhling
Zdravim, dik a souhlasim.
13.08.2019 14:04 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling
Duch indianskeho pohřebište funguje porad stejne spolehlive :D
13.08.2019 13:01 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling
Zdenda se vratil z hrbitova zviratek. Veselme se.
13.08.2019 07:19 K dílu: Cikán Fruhling

Nazdar, dík za čtení a důsledné připomínky. Postupně je zapracuji. Chybu s oprati jsem opravil, protože jsem si po týdnu vzpomněl na kouzelné slovo oj. Lacláče jsou vtipná chyba, je tak skutečně časový rozdíl asi 30 let. Ale to už tam nechám jakože uměleckou licenci.  

10.08.2019 14:53 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling

Ach ty proměny umělce do střední třídy. Myslel jsem, že tohle je možné už jen v knihách.

10.08.2019 11:49 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling

Ještě jak jsem si procházel staré komenty, vzpomněl jsem si na uživatele James Juyce - ten sice dělal básničky, ale byl taky fajn. Myslím, že dneska jede časopis Kloaka.

10.08.2019 11:47 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling

Pozorovatele jsem kdysi viděl live na Chodově. On se pak nějak upnul k fulmům nebo co. 

Jina souhlasím, že nynější redakci schází zlý muž. Podle mě ten nejlepší kritik tě sice silně kopne, ale tím tě i posune. je to trochu BDSM vztah, žejo.

09.08.2019 21:38 K dílu: Učiňme Zdendu opět velikým Fruhling
Si pis, ze byl, jeste pod nickem Winter. Jako uzivatel Fruhling jsem pak byl v redakci prozy spolecne s uzivatelem Zdenda :D
Nahoru