17.10.2019 12:17 K dílu: Nesmrdí tu něco? Admin F
A máme tu zas podzim... Krysy se stahují k lidským obydlím. Až se pobavíš těmi kosočtvercovinami, smaž po sobě laskavě tabuli. Za chvíli zvoní...
22.08.2019 09:54 K dílu: Vulvální poezie. Co myslíte, byl by o ni zájem? A povolili by nám ji? Admin F

Pokud autore požádáš majitele a správce Písmáku (tatáž osoba, Olda) o založení kategorie "Písmácký underground" (nebo jen "Underground"?), navrhuji přesunou tuhle diskusi právě tam.

15.08.2019 14:22 K dílu: Inštrukce: poká vám zablokují účet, klid děcká. Stačí se sám neodhlásit, nastavit stabilní přihlášení a můžete ho používat dál. Jako třeba teď já. Miluju tydle místní policajty neschopný, fakt (NOVINKY, NOVINKY! Pojď juknout;)) Admin F

Posuď sám, lze-li tenhle výkřik považovat za "Událost", případně jej, až se nabažíš, zase odstraň.

 

13.08.2019 17:02 K dílu: Admin F

Já taky nic nemazal.

09.11.2012 15:34 K dílu: Admin F

To máme jako kvůli jednomu pamfletu vyhlásit džihád? Nemyslím si, že je tam návod k fyzické likvidaci - i přes použití reálných jmen.

Zordon mi přijde příliš útlocitný.

08.10.2012 08:35 K dílu: Admin F

B, posledních pár dní v historii chatu.

07.10.2012 23:45 K dílu: Admin F

Ban pro hynajse.

Nemám chuť to dál pitvat.

26.09.2012 00:36 K dílu: Admin F
Při výchově dětí je nejdůležitější důslednost. Jednou povolíte, a autorita je v... promiňte mi... prdeli. Takže jestli vás opravdu zajímá můj názor, doporučuji napomenutí. Já bych nechtěl podobné výrazivo tolerovat.
23.05.2012 14:31 K dílu: Admin F
Stěžoval si někdo? Pokud ne, neřešil bych to. Můžeme ho maximálně upozornit, aby se vyvaroval expresivních výrazů, ale chceme to v téhle fázi dělat? Pokud se takto neuctivě vyjadřuje k dílům jiných autorů, po našem upozornění to nezmění. A může mít i pravdu, jen to dělá nekultivovaně.
06.03.2012 21:17 K dílu: Admin F
Jedna věc je obsah kritiky, ale definoval někdo někdy co by měl takový kritik dělat? Vyhledávat talenty? Reagovat jen na vyzvání? Reagovat na všechny díla, co stojí o hlubší kritiku? Co se stane, když to dělat nebude? Kdo ho bude kontrolovat? Jestli to má mít nějaký organizovaný charakter, měli by k tomu mít kritici nějaké nástroje typu rozdělovník děl, kde autor stojí o hlubší kritiku. Předesílám, že jsem "kritik" nikdy nebyl, takže nevím, jestli něco k dispozici mají nebo ne.
06.03.2012 16:28 K dílu: Admin F
Dero, ehm, pardon. Má umělá inteligence měla zapnutý link filter, takže jsem to URL "neviděl" ;-) Jinak si myslím, že je to konfrontační... ale asi bych to nekvalifikoval jako útočné. Spíš si myslím, že by bylo dobré sepsat nějaký text ohledně dobrovolnosti kritické funkce a nemožnosti ji nárokovat tak, jak si to leckdo myslí. Možná jsem i kdysi sliboval, že tak učiním, ale raději bych byl, kdyby se toho ujal někdo jiný.
06.03.2012 14:06 K dílu: Admin F
Dero, nic jsem nenašel. Mohl bys to poněkud blíže určit? Myslís to o Zborovi od nicku EQ Zero?
26.02.2012 09:20 K dílu: Admin F
Ban pro hynajse.
25.02.2012 13:48 K dílu: Admin F
7 ANO, smazat
24.02.2012 19:37 K dílu: Admin F
V prvé řadě je potřeba si odpovědět na otázku, zda se na chat vztahují pravidla. Podle mě je součástí Písmáka, takže ano. Pak je třeba odsoudit všechny urážky a napadání, padni komu padni. 1, 2, 3 ANO 4, 5, 6 NE
24.02.2012 11:45 K dílu: Admin F
Podle mě nemůžeš porovnávat jenom slovník. Blázen nebo kretén vyjde nakonec stejně. Primárně jde o to, že hynajs reaguje na Hagrida jako na červený hadr a Hagrid to ví. Tohle prostě Hagrid vyprovokoval.
24.02.2012 09:10 K dílu: Admin F
Ne, že by to omlouvalo hynajsovo výrazivo, ale nemá se náhodou Hagrid zdržet poznámek vůči hynajsovi? Z mého pohledu to vyprovokoval: 23.02.2012 20:18:33 Hagrid: hynajs: ty seš prostě blázen 23.02.2012 20:32:31 Hagrid: Admin A: Já si myslím, že hynajs si svým jednáním koleduje už dlouho
23.02.2012 12:56 K dílu: Admin F
Jen pro ilustraci současného stavu a naší reputace přikládám výpis z chatu, když jsem se tam zaskočil podívat, protože jsem viděl hynajse i hagrida přihlášené. Ne že bych čekal nějakou akci, spíš je mi z toho smutno. Co si o tom myslíte? 22.02.2012 23:29:14 hynajs: cikán není cikán 22.02.2012 23:28:40 halivera: hodny cikan neni cikan 22.02.2012 23:27:50 hynajs: hodný komunista je komunista 22.02.2012 23:27:24 hynajs: to jednak nevíš a druhak to není omluva 22.02.2012 23:26:50 papouch: dyť nic neproved 22.02.2012 23:26:31 XY: Akordy AFG má pieseň Tüzvihár. 22.02.2012 23:26:01 hynajs: nemám rád adminy..čeho se bojí, že se schovávají? že jim nedám v jejich "občanském" životě tip? 22.02.2012 23:24:28 papouch: K není žádný akord, ani tón 22.02.2012 23:23:55 papouch: bzzzzzzz bzzzzzzz bzz bzzzzzzz :) 22.02.2012 23:23:49 halivera: to je ten samý humus 22.02.2012 23:23:43 Uživatel/ka Marcela.K. odešel/a z chatu. 22.02.2012 23:23:38 Uživatel/ka Marcela.K. vstoupil/a do chatu. 22.02.2012 23:22:24 Pomerančová: teda, nerada to rikam ale hste dneska jako vosy skoro 22.02.2012 23:22:17 Uživatel/ka XY vstoupil/a do chatu. 22.02.2012 23:19:22 hynajs: pozdě 22.02.2012 23:19:11 hynajs: kecy 22.02.2012 23:18:58 Uživatel/ka Admin F odešel/a z chatu. 22.02.2012 23:18:45 papouch: jdu krást do špíže 22.02.2012 23:18:40 Admin F: no nic, nepřišel jsem vás dráždit, ale jak vidím, vy se umíte vydráždit sami, budiž vám přáno 22.02.2012 23:18:19 papouch: a sukni mám ještě mokrou ... snad do rána uschne, abych měl v čem vybafnout na soudružku kontrolu ze socálky 22.02.2012 23:17:33 papouch: A já mám už zase hlad, krucinál 22.02.2012 23:17:16 Pomerančová: machale. spadlo ti to? 22.02.2012 23:17:04 papouch: znáš tu pohádku S čerty nejsou žerty..? )) 22.02.2012 23:16:47 papouch: Pomíí bacha, to je satan sám, přeflečený za F .-) 22.02.2012 23:16:06 Pomerančová: a ja mam konecne budouci lasku! po tolika letech marneho snazeni! huraaaaaa! 22.02.2012 23:15:56 papouch: tfuj tfuj tfuj, pekelníče! Zaklínám tě trojím křížem, táhni do hlubin země, obludo belzebubova! 22.02.2012 23:15:08 Uživatel/ka pejprdoll odešel/a z Písmáka. 22.02.2012 23:15:00 Uživatel/ka pejprdoll vstoupil/a do chatu. 22.02.2012 23:14:58 Uživatel/ka pejprdoll odešel/a z chatu. 22.02.2012 23:14:58 halivera: papouchu.. to je jen pro znale, a tech je tu poskrovnu 22.02.2012 23:14:41 pejprdoll: jééj :D utěkajme :D 22.02.2012 23:13:56 papouch: šmaryjáá!!! mylenka!!!! Utěkajme!!!! 22.02.2012 23:13:54 Admin F: :-) 22.02.2012 23:13:42 hynajs: ano 22.02.2012 23:13:29 Admin F: stejně jako to neomlouvá "Graye"? 22.02.2012 23:13:05 papouch: brou pej 22.02.2012 23:12:49 papouch: nemám ni bratrův, ni synův, ni otce, ni strýčkův, ni švagrův 22.02.2012 23:12:29 Admin F: i milenka 22.02.2012 23:12:15 pejprdoll: pojdem :)) dobru noc ;)) 22.02.2012 23:12:04 hynajs: to tě neomlouvá, naopak 22.02.2012 23:11:42 Pomerančová: budes moje milenka? :_) 22.02.2012 23:11:37 hynajs: žádný policajt není hodný 22.02.2012 23:11:32 Admin F: třeba jsem váš bratr, syn, otec, strýček, švagr :-) 22.02.2012 23:11:31 Pomerančová: prisels na kus reci? :_) 22.02.2012 23:11:22 halivera: stačí že tu smrdíš 22.02.2012 23:11:18 hynajs: a priori! to mám rád, když to někdo říká proto, aby byl zajímavej..ještě řekni "sofistikovanej" 22.02.2012 23:10:57 papouch: já si to nemyslím... třeba ti bylo jen smutno 22.02.2012 23:10:23 papouch: třeba je hodnej 22.02.2012 23:10:15 Admin F: proč myslíte, že jsem a priori přišel sledovat vás 22.02.2012 23:10:01 hynajs: tak ho neodsuzuj 22.02.2012 23:09:43 papouch: já bych ho neodsuzoval 22.02.2012 23:09:07 Admin F: :-D 22.02.2012 23:08:58 papouch: A, F, G(ray) - na to už by se dala napsat nějaká melodie :-) 22.02.2012 23:08:55 hynajs: každý admin je fízl 22.02.2012 23:08:40 hynajs: navíc to děláš dobrovolně..a to je o to horší 22.02.2012 23:08:36 Admin F: za kokota jsem tu já 22.02.2012 23:08:27 Admin F: ahoj papouchu 22.02.2012 23:08:23 hynajs: ale jsi 22.02.2012 23:08:14 Admin F: chápu vaše pohnutky, ale nejsem tu za fízla 22.02.2012 23:07:58 halivera: co je to za kokota? 22.02.2012 23:07:24 papouch: nazdar F 22.02.2012 23:07:23 hynajs: ano..já fízly nikdy neměl rád 22.02.2012 23:07:20 papouch: on hovoří! :-)) 22.02.2012 23:07:00 Admin F: vidím, že budím nezaslouženou pozornost :-) 22.02.2012 23:06:51 hynajs: už neví kudy kam 22.02.2012 23:06:36 hynajs: co myslíš..papo..promluví? 22.02.2012 23:06:22 papouch: ybryd bonzuje už Fšem ??? :-)) 22.02.2012 23:06:00 papouch: tak to jsem ěščě neviděl ))) 22.02.2012 23:05:39 papouch: týóoó, F! 22.02.2012 23:05:21 hynajs: ty krávo! efko! 22.02.2012 23:05:17 papouch: myslíš svatou stolici soudruha sturmbahnführera Ratzingera? 22.02.2012 23:05:15 Červený vrabec: http://www.youtube.com/watch?v=8cR2_FX3poA 22.02.2012 23:05:11 oran: ty vole, co tu se deje 22.02.2012 23:04:51 Uživatel/ka Admin F vstoupil/a do chatu.
23.02.2012 11:37 K dílu: Admin F
Na žádost Jinovaty přesunut spam uživatelů .duke. a VT Marvin z diskuse o Kafi do Mimo téma. 22.02.2012 09:24:42 .duke. 22.02.2012 14:05:14 VT Marvin 22.02.2012 18:06:40 VT Marvin 22.02.2012 20:08:47 .duke. 22.02.2012 22:56:44 .duke. 22.02.2012 22:40:37 VT Marvin 22.02.2012 22:36:59 .duke. 22.02.2012 22:34:38 VT Marvin 22.02.2012 22:31:11 .duke. 22.02.2012 22:27:13 VT Marvin
18.02.2012 20:11 K dílu: Admin F
Ehm, nemělo tam být hybrid, ale hagrid. Spell checker si s tím nickem pohrál ;-)
18.02.2012 20:10 K dílu: Admin F
Odpověděl mi hybrid: OdHagrid ProAdmin F Odesláno18.02.2012 12:56:19 PředmětRe: Re: n/a Ano děje, vznikají nové nicky, které si dělají srandu z Jana Těsnohlídka mladšího a potažmo i ze mě. Žádám o jejich smazání. Dále jed potřeba vyřešit uživatele hynajs, který se do mě neustále naváží a tváří se, že je nedostižitelný. -hag- Napsal jsem mu toto: Hagride, budeme se Tvým podnětem zabývat, ale nejsme detektivové. 1. Stížnosti je lepší hlásit do diskuse Klubu adminů. Jednotliví admini nejsou na Písmáku přítomni 24 hodin denně a když pošleš zprávu jen jednomu, může chvíli trvat, než si ji přečte. Pokud stížnost napíšeš do klubu, dozví se o ní adminů více. 2. Je potřeba uvádět konkrétní časy a místa (dílo, chat, zprávy), kde došlo k napadání. Samotný nick je dost málo. 3. Pokud vznikají závadné alternicky, je potřeba uvést, o které konkrétně se jedná. Díky za spolupráci F
18.02.2012 12:21 K dílu: Admin F
Včera mi Hagrid poslal zprávu, jestli je nějaký admin připojený. Nenapsal ovšem, co chce. Psal ještě někomu?
02.02.2012 08:17 K dílu: Admin F
Grayi, ale pokud Tě někdo bude urážet na gmailu, asi těžko napíšeš Googlu, že se tak děje, aby to řešili. Kdežto tady se na nás lidé kvůli spamování a urážkám v mailech obracejí a budou obracet. Ta situace je značně jiná. Ano, je to soukromá zpráva, určená jen dané osobě. Ale díky výše zmíněnému to má i jiný rozměr.
01.02.2012 22:58 K dílu: Admin F
Já to chápu tak, že písmácká zpráva není veřejný mail a vztahuje se na ni požadavek na slušnost jako na veřejnou komunikaci tady. A to proto, že tady máme pravidla týkající se zveřejňování zpráv a i jinak se zprávami zabýváme. Pokud si založím freemailovou schránku, tam ať mi každý píše, co chce. Kromě toho názor na člověka se dá vyjádřit i jinak. A já feferonce ten názor neberu, ale nechci podobné vystupování tolerovat. Asi je to mojí povahou...
01.02.2012 22:06 K dílu: Admin F
Slušnost a tolerance: Chovejte se tu, prosím, slušně. Za nevhodné vystupování jsou považovány pomluvy, urážky a samoúčelný vulgární projev. Je na posouzení adminů, zda jde v konkrétním případě pouze o výjimečné „upuštění páry“ nebo zda se jedná již o přestupek. Já jakožto admin bych to, co napsala feferonka, i ve zprávě považoval za přestupek. Bez ohledu na to, je-li to pravda nebo ne.
01.02.2012 21:36 K dílu: Admin F
Ban pro hagrida.
31.01.2012 23:53 K dílu: Admin F
Smazat. Mimochodem ve zprávách se nadávat může?
24.01.2012 14:51 K dílu: Admin F
OK, beru zpět. Nedostatek informací. Takže Ti vytknu aspoň tohle ;-) Bylo by dobré se o tom zmínit, že tento proces proběhl ;-)
24.01.2012 13:03 K dílu: Admin F
A máme tady precedens. Dero udělal krok, který bych podporoval ve smyslu vhodného trestu. Ale na druhou stranu musím říct, že se mi nelíbí, že přišel tak pozdě. Byť má Dero pravomoc Graye přehlasovat, nemůže se to stávat až po vyřčení našeho verdiktu. To můžeme celou administraci zabalit, protože jsme rázem bez autority.
23.01.2012 23:43 K dílu: Admin F
Grayi, to už jsme si tady několikrát vysvětlili. A odhlédněme od mého názoru na to. Ale myslíš, že Tvůj názor je dostatečně veřejně prezentován? Já mám spíš pocit, že se uživatelé zcela oprávněně snaží hájit citací pravidel. A pak se jim zcela oprávněně může zdát, že pravidla neplatí.
23.01.2012 21:36 K dílu: Admin F
Bohužel nejsem teď díky práci zrovna operativní. Nemám čas a ani chuť číst všechny ty diskuse. Nepříkláním se k lyrykovi. A ani nehodnotím kvalitu sekce kritiků a způsob jejich práce. Ostatně pokud v této věci nejsou definována nějaká pravidla a není vedoucí a nejsou vynucována, težko k tomu co říct. Snažil jsem se jen reagovat na lyrykův podnět v našem klubu a tady mi jednoznačně vyšlo, že pokud si sepíšeme nějaká pravidla, je třeba se jimi řídit. A to neděláme. Proti té diskusi bych neřekl ani "popel", pokud by byla vedena rozumně.
23.01.2012 14:11 K dílu: Admin F
To, že je to "jen" diskuse, by nemělo automaticky znamenat absenci slušného chování. Ať je to Nes, VTM nebo MM. Pokud na to chcete rezignovat, nemá smysl mít v pravidlech cokoliv o slušném chování. Tady nejsme v Mimo téma. Kategoricky nesouhlasím s bagatelizováním podobného chování.
23.01.2012 12:25 K dílu: Admin F
Dále je třeba říci, že se etickému hodnocení nevyhneme, protože jsme si to definovali v pravidlech: Uživateli je zakázáno verbálně napadat a pomlouvat ostatní uživatele serveru, ať už v komentářích (kritikách) či v samotných dílech. Pomluva je chápána jako takový nepravdivý výrok o jiném uživateli serveru, který dotyčného uživatele poškozuje v očích komunity serveru pismak.cz.
23.01.2012 12:10 K dílu: Admin F
StvNe, diskuse je validní, ne tak způsob, jakým je vedena. Kromě toho bývalo dobrým zvykem, že kritikem je zde někdo, kdo umí většinou i dobře psát. Jestliže mám výběr upozorňovat na kvalitní díla, je logické, že upozorňuje i na díla kritiků. Nemyslím, si, že by měli být vyloučeni. Nevím, jak je to s přijímáním kritiků přesně, ale nemyslím si, že by kritikem mohl být každý. Dále si myslím, že podstatná část diskuse je spíš otázkou nepochopení principů a práce kritiků, než cokoliv jiného. Taky jsem si nevšiml, že by někdo jakkoliv odbornost kritiků vyvrátil.
23.01.2012 09:01 K dílu: Admin F
Kolegové, nemám na podrobné analýzy momentálně čas, ale jsem spíše na straně Lyryka. Ne kvůli konkrétním věcem, ale z principu, protože kritická sekce či redakce či jak kdo chce je vybrána majitelem a nikdy nebude schopna vyhovět ve vkusu všem. Lze diskutovat z hlediska odborného o oprávněnosti výběru, ale nelze tolerovat neustálé napadání ze strany VTM a MM. Bylo by to na delší analýzu co se týče redakce, ale východiska VTM a MM jsou podle mě mylná. Netvrdím, že ta debata je na vyhození VTM a MM, ale na druhou stranu je to objektivně pořád stejné. Chvíli je klid a pak někoho napadnou. Vytasí planoucí meče a v zájmu "spravedlnosti" šíří bludy. Odborně se tomu říká recidiva a i když můj hlas zde zapadne, žádám minimálně důrazné upozornění MM a VTM. Musím říct, že jejich konfrontační styl mě nebaví a leze mi krkem, stejně jako neustálé řešení jejich výstřelků.
21.01.2012 21:44 K dílu: Admin F
Komentář uživatele VT Marvin (21.01.2012 16:14:01) nesplňoval kritéria pro publikování zde a proto jsem jej přesunul do Mimo téma. F
21.01.2012 16:07 K dílu: Admin F
Máme tady od Lyryka podnět k projednání. F
21.01.2012 16:06 K dílu: Admin F
Lyryku, ten text je strašně dlouhý. Mohl by si nějak konkretizovat místa, kde se ony útoky nacházejí (kopie času kritiky nebo ukázka textu pro vyhledání). Děkuji za spolupráci. F
03.01.2012 09:44 K dílu: Admin F
Pánové, osobně si po loňském Silvestru momentálně nejsem jistý ničím, natož svým úsudkem ;-) Ale... jestli jsem tu větu správně pochopil, je to něco ve smyslu "nejsi chlap". Tož... leckterý mačo by to mohl považovat jako urážku a byl by schopen i vraždit, ale pevně doufám, že nejsme na Balkáně. Stačí?
21.12.2011 23:17 K dílu: Admin F
Jsem pro napomenutí duka, ať se krotí. Myslím, že z jeho komentářů vystupuje především jeho ego.
09.12.2011 12:53 K dílu: Admin F
Upozorňoval jsem na to tady v klubu, protože jsem si nebyl jistý, jestli budu mít večer čas to zkontrolovat. A taky jsem neměl. Takže jsem trochu čekal, že to někdo vyřeší. Mimochodem díval jsem se dnes v 9 ráno a uživatel mon24 byl/a naposledy přihlášen/a včera po poledni.
08.12.2011 15:40 K dílu: Admin F
Poslal jsem uzivateli mon24 tuto zpravu: Zdravim, prosim zmen si kategorii sveho dila http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=398432 - zostavam. Zobrazuje se na hlavni strance, kam nepatri. Dekuji F
07.12.2011 08:27 K dílu: Admin F
Grayi, definuj půl dne. Pro mě jsou to 4 hodiny. Pokud se do té doby autor neozve, má smůlu.
03.12.2011 17:20 K dílu: Admin F
Můj názor zůstává konzistentní. Netlačil jsem na stažení té upoutávky na knížku ze dvou důvodů: 1. Není konsensus v tom, jestli to tam patří nebo ne. V případě tetky Vránové se zvedla v našich kruzích vlna nevole ohledně stažení recese/mystifikace. Nestálo mi to za to zase postupovat stejný boj, protože až tak zásadní problém to není. 2. Nebyl jsem si jistý tím, jestli ta knížka existuje nebo je to opravdu mystifikace. V zásadě jsem řešil jen závadnost textu a ne, že bych s ním nějak souhlasil, ale ještě je to v rámci "uměleckého" vyjádření. Stále si myslím, že podobné recese/mystifikace jsou de facto dílem a na ono místo mezi seriozní pozvánky/události nepatří.
03.12.2011 17:18 K dílu: Admin F
Můj názor zůstává konzistentní. Netlačil jsem na stažení té upoutávky na knížku ze dvou důvodů: 1. Není konsensus v tom, jestli to tam patří nebo ne. V případě tetky Vránové se zvedla v našich kruzích vlna nevole ohledně stažení recese/mystifikace. Nestálo mi to za to zase postupovat stejný boj, protože až tak zásadní problém to není. 2. Nebyl jsem si jistý tím, jestli ta knížka existuje nebo je to opravdu mystifikace. V zásadě jsem řešil jen závadnost textu a ne, že bych s ním nějak souhlasil, ale ještě je to v rámci "uměleckého" vyjádření. Stále si myslím, že podobné recese/mystifikace jsou de facto dílem a na ono místo mezi seriozní pozvánky/události nepatří.
02.12.2011 11:26 K dílu: Admin F
Byl jsem už při prvním případu s tetkou Vránovou proti umístění na první stránce. Je zde jednoznačné riziko v tom, jak posuzovat, jestli ten a ten příspěvek je vhodná a podnětná mystifikace nebo blbost. Můj názor je, že na to místo mystifikace nepatří a toto pravidlo se dá vyložit jednoznačně. Ale prosím už někdo konečně rozhodněte, jak to teda je. Tenhle stav neprospívá ničemu. Jak říká StvN, jestli tam chcete mystifikace, nechte je tam do konce až odrolují. Jinak stáhnout hned.
29.11.2011 14:45 K dílu: Admin F
Dva příspěvky uživatele VT Marvin 29.11.2011 00:31:02 a 29.11.2011 00:29:49 přeřazeny do MIMO, viz "Pravidla veřejné diskuse admiského klubu"
29.11.2011 12:59 K dílu: Mimo téma hovoru Admin F
Prerazeno od tohoto dila

Dva příspěvky uživatele VT Marvin 29.11.2011 00:31:02 a 29.11.2011 00:29:49 přeřazeny do MIMO, viz "Pravidla veřejné diskuse admiského klubu"
28.11.2011 22:45 K dílu: Admin F
Odpověď na obě otázky je "já ne".
27.11.2011 13:09 K dílu: Admin F
Nechce se mi tím zabývat. Jak říkáš, je to jen trapné. Připadá mi to jako svého času Černého Entropa s tureckými záchodky místo Bulharska. Stereotypy v rámci svobodné tvorby. Jediné, co mi na tom vadí, je, že to zapleveluje hlavní stranu. Mohl bys, Grayi, něco odepsat Pomerančové, aby věděla, že jsme se tím zabývali.
08.11.2011 08:45 K dílu: Admin F
StvNe, nemůžeš ovšem popřít, že všechny kauzy, které nám MM předložil, byly řešeny varováním. Některé jsme smetli se stolu a některé byly vyřešeny rovněž domluvou. Pojďme se soustředit na budoucnost a naučit se pracovat podle mnou nastíněných principů, které podobné dohady neumožní. MM teď seká dobrotu a je klid. Pokud mu to vydrží, tak s tím nemám problém. Pokud něco provede, končí. Možná bylo rozhodnuto nekonzistentně a chápu, že to vnímáš jako svou újmu (nemusíš mi to vyvracet), ale zkus to překousnout. Naposled. Garantuju Ti, že příště už nebudeš muset.
07.11.2011 23:48 K dílu: Admin F
Pokud není potřeba hlasování u domluvy, zaručíš mi, že nenastane to, že někdo sám někomu domluví za něco, co nebyl přestupek? Jako třeba nedávné přesunutí diskuse mezi ostatní. Já se přikláním k hlasování. Ubude sporných případů a přehmatů. I za cenu snížené akceschopnoti. A u jasných případů, kde hrozí prodlení a jistě budou výjimkou, si samostatnou akci admin bude muset obhájit.
07.11.2011 22:28 K dílu: Admin F
Můj návrh: 3/porušování pravidel + udílení varování. Pokud uživatel poruší konkrétní pravidlo poprvé, bude následovat pokus o upozornění na porušní pravdila a domluva. Pokud dojde k porušení téhož pravidla za déle než měsíc, je možné se pokusit znovu o domluvu (nechám na vašem posouzení, jestli má tohle pravidlo smysl). Pokud dojde k porušení stejného pravidla podruhé do jednoho měsíce nebo potřetí, následuje automaticky varování. Všechny kroky včetně domluvy se dějí po posouzení a odhlasování alespoň 3mi adminy, pokud se do 24ti hodin nesejdou admini všichni. Pokud se do 48mi hodin nesejdou ani 3 admini včetně Dera, rozhodne se mezi aktuálně hlasujícími adminy, ale s rizikem případné dodatečné korekce postihu. Dále nechávám beze změny: V tomto případě, když by si někdo stěžoval na naše společné rozhodnutí, budu vždy stát za naším společným výsledkem. V případě, že by si i dál uživatel stěžoval - rozhodne o tom Dero. V případě, že by něco bylo opravdu akutní k vyřešení, je tu k dispozici můj okamžitý týdenní ban. Pokud někdo bude mít pocit, že by ho bylo potřeba, ať se co nejdříve všem ozve, zkusíme být rychlí a operativní. V některých nutných případech ho mohu použít zase na svoji odpovědnost ihned já. O trvalém banu má právo rozhodovat jen Dero.
07.11.2011 22:10 K dílu: Admin F
Stvne, u té dohody bylo jasně deklarováno, že je to jeho poslední šance. Dopřejme mu ji. Já chápu, že si těch výpadů už schytal přespříliš včetně minulého adminování, ale minulost nechme opravdu stranou. Nechci být jejich obhájce, ale musím říct, že i když se snažíš, za některé výpady sis mohl sám, byť si to možná neuvědomuješ a nebyl si Ty tím, kdo je vyprovokoval.
06.11.2011 22:00 K dílu: Admin F
Tak jsem se konečně dostal k odpovědi. A mám pocit, že si mě nepochopil. Já neříkám, že si něco udělal dobře nebo špatně. Neříkám, že měl být potrestaný nebo neměl. Znovu jen zdůrazňuji, že mi vadí nekonzistence s jakou se tady rozhoduje. Ne ani tak ve smyslu, že za stejné přestupky padají jiné tresty, ale ve smyslu, že někdy se hlasuje, jindy se nehlasuje. Někdy se rozhodne libovolný admin sám. Někdy o tom informuje a někdy ne. Atd... Měl jsem za to, že budeme vyplňovat vždy přestupky do tabulky. Sám si sice mohu sypat popel na hlavu, že jsem to asi pokaždé neudělal, ale aspoň jsem napsal zmínku sem. Neříkám, jak má co být, ale chci diskusi o tom, jak to má být. Nemyslím si, že je reálné, aby se o všem a vždy hlasovalo. To by nás příliš brzdilo a u některých kauz se to už projevilo. Nehledě na to, že mám někdy pocit, že především přes týden tady visím jenom já. Chtělo by to ovšem nějak definovat kdy a za jakých okolností a které pestupky jak řešit. Nevím, jestli to je jednoduché a jestli to jde beze zbytku, ale měli bychom se o to aslespoň pokusit, jinak podobná rozhodnutí nadělají zlou krev.
04.11.2011 15:55 K dílu: Admin F
Grayi, můj poslední přípěvek nebyl myšlen jako výkřik do tmy. Očekával jsem nějakou reakci. Měli bychom si asi opět ujasnit naše interní pravidla. Je zřejmé, že je zde několik nejasností a nepřispívá to k dobré atmosféře v klubu. Díky Vio
01.11.2011 22:09 K dílu: Admin F
To že se to vyřešilo domluvou vnímám na jednu stranu dobře a i když se snažím chápat Tvou snahu, Grayi, o podobná řešení, nemohu říct, že na druhou stranu mi nevadí určitá nekonzistence v rozhodování. Byla tady jasná kauza k řešení a dle zvyklostí se mělo o přestupku hlasovat. Pokud bys pak uplatnil své právo veta, které je poněkud nejasně formulováno, byla by to jiná věc. Dále vnímám jistou zákeřnost MM, kdy cíleně napadá zablokovaného člověka svým dílem a ten se pak nemůže bránit přímo na místě. A jak jinak se má bránit, než oznámením přestupku adminům? Taky MM zablokuje kohokoliv s jiným názorem, jako se to stalo mně. Je to jeho právo, ale blokování by primárně mělo být určeno k obraně a ne k eliminování nepohodlných diskutérů. Jeho vystupování pod díly jiných uživatelů je rovněž na pováženou. Komentáře pod díly jiných uživatelů typu "imbecilní" (nic než tento výkřik) rozhodně nepřispívají ke kultuře kritizování. Pak ať se nediví, jaké reakce vyvolává.
31.10.2011 16:38 K dílu: Admin F
Taky jsem kdysi některým uživatelkám serveru posílal desítky zpráv denně ;-)
31.10.2011 09:30 K dílu: Admin F
StvNe, plně Tvůj postoj chápu. A možná bych reagoval stejně, pokud bych těmto věcem čelil stejně dlouho jako Ty. Je mi líto, když vidím Tvé znechucení, ale berme to tak, že je to opravdu poslední šance pro MM. Na druhou stranu se musím trochu zastat Graye. Osobně si myslím, že je dobře, že je tady nějaká jednotící osobnost, byť i mně osobně mohou některé jeho kroky přijít sporné. Pro nastavení jednotného porozumění pravidel je to ale nezbytné. Jen čas ukáže, jestli jeho kroky byly správné. Možná není na škodu obrousit trochu náš radikalismus. A pokud ti potížisti opravdu budou schopni tady existovat v klidu, tak proč ne? Jen se nesmí prošvihnout ten bod zlomu, kdy už to fakt nemá cenu a je ten benevolentnější přístup kontraproduktivní. Pro mě ten bod nastane po prvním příštím průseru MM.
30.10.2011 23:51 K dílu: Admin F
Není to poprvé, co takzvaně začal dobře. Není to poprvé, co porušil dohodu. Není to poprvé, co nerespektuje pravidla. Poslední šance, která není poslední, se stává fraškou ;-) Můj práh tolerance je asi nižší. Takže je asi dobře, že nejsem superadmin ;-)
30.10.2011 23:16 K dílu: Admin F
Jak to po sobě čtu... neber to jako ultimátum. Jen to prostě není styl, se kterým souhlasím a tudíž se toho pravděpodobně nebudu chtít účastnit.
30.10.2011 23:14 K dílu: Admin F
Nevím, jestli obdivuji Tvou snahu nebo jenom Tvou trpělivost. Nechápu důvod tolerance porušování pravidel některými jedinci, ale budiž. Ale do pár dnů zase něco provede. A jestli to nepovede k potrestání, končím.
30.10.2011 20:03 K dílu: Admin F
Kdo MM přesunul diskusi, ať mu to vysvětlí. Je to samozřejmě provokace, ale asi bych nezasahoval.
30.10.2011 19:53 K dílu: Admin F
Stručně: Dero na lidi mrdám StvN mou zbraní je lež - pomluva Modlitba pro Duka Dassler, Dero, Nes, Hufnágl, ty at pohynou, at už pohynou - no comment Jak jsem už psal, vydal se dobrým směrem satiry (tady s Grayem souhlasím), ale ujelo mu to. A neporušil pravidla jenom tím, že se vyjadřuje k blokovanému. Co třeba zakládání děl z důvodu očerňování jiných uživatelů? Uznávám, že je to už jen politikum, ale buď budem vyžadovat dodržování pravidel, nebo vznikne precedens.
29.10.2011 16:36 K dílu: Admin F
StvNe, a odpověděl Ti už Gray?
29.10.2011 13:12 K dílu: Admin F
Byť si myslím, že to MM konečně pojal svým způsobem správně jako "vtipnou satiru", myslím si, že se mu to moc nepovedlo a pomyslnou hranici překročil. Považuji to dílo za napadání uživatelů a tudíž proti pravidlům. Armine, o to přesně jde. Pokud bys tam byl zmíněn, byla by to pro Tebe urážka. Tudíž je to urážka těch dotyčných.
29.10.2011 10:42 K dílu: Admin F
Viděl jste tohle http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=395179 ? Přemýšlel jsem, jestli je to jenom hloupé a demagogické, nebo jestli to už posuzovat jako urážku. Názory?
26.10.2011 00:18 K dílu: Admin F
MKbaby, Brutalisk se sám smazal.
25.10.2011 23:48 K dílu: Admin F
My víme, taťko ;-)
25.10.2011 22:27 K dílu: Admin F
Hmm, tak asi moje zpráva zabrala. Napsal jsem mu jenom, že byly stížnosti uživatelů a že to budem řešit v klubu. A doporučil jsem mu prozatím díla stáhnout. Vzal to od Přemka Podlahy.
25.10.2011 22:18 K dílu: Admin F
Budem čekat na hlasování? Já bych se mazání nebál.
25.10.2011 22:05 K dílu: Admin F
viz 25.10.2011 10:00:13 Brutalisk Ahoj jedu normální bdsm gore splatterpunk povídky s prvky horrocore žánru. Co se vám nezdá? Pod dílem přísný tatínek si stěžuje i yonatan. Jdu tomu člověku napsat zprávu, že mu doporučuji stažení děl a že jej budeme řešit.
25.10.2011 22:03 K dílu: Admin F
FBU... čili fakt bezva úchyl. Už si stěžovali nezávisle dva lidé. Mně do zprávy Janina a pak ještě někdo v klubu. Předpokládám, že to dílo, na které si stěžovala Janina si hodil do koše, Armine, jelikož už neexistuje. Jsem pro mazání. Ovšem nevím, jestli ty krávoviny chci číst všechny a posuzovat jednotlivě. Nabídl bych mu rovnou odchod na jiný server, jelikož v tom chce evidentně pokračovat.
20.10.2011 16:19 K dílu: Admin F
Já jsem se vrátil po mateřské ;-) A papouch je vJečný ;-)
20.10.2011 08:03 K dílu: Admin F
Armine, to není novinka. Malá skupina křiklounů je tu téměř odjakživa, když pominu komunitní začátky, kdy se všichni měli rádi ;-)
20.10.2011 00:08 K dílu: Admin F
Na chatu zavést místnosti a bude klid. K tomu mašínovu dílu jsem se vyjádřil přímo tam pod svým nickem. Dle mého pravidla porušuje i neporušuje. Sice někoho očerňuje, ale jen jeho vlastními slovy. Difikultní.
17.10.2011 16:58 K dílu: Admin F
Krom toho B_Ge svým arogantním chováním rovněž vyprovokoval on sám.
17.10.2011 16:57 K dílu: Admin F
Nechci to nějak dál proslužovat. Veskrze souhlasím, ale... Chybí mi tady vyjádření ohledně dohody, že se MM bude věnovat jen svým známým. Dle mého svými výpady takovou dohodu porušuje. Jak to tedy je, Dero? A technicky vzato, i když víme, jak to B_G myslel, to, že někdo potřebuje "odbornou pomoc", ještě, podle mě, není hodnocení psychického stavu. Odbornou pomoc mohu potřebovat i k vyřešení nějakého problému. Stejně tak to platí o tom, že mu nebude dělat terapeuta.
17.10.2011 14:01 K dílu: Admin F
MMova další provokace pod dílem jejdavildy - http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=394519 15.10.2011 18:57:39 Marking Machine že to zrovna tobe vadí, ty máš za pitomce každýho pod 30
17.10.2011 13:22 K dílu: Admin F
StvNe, jsem stejného názoru, ale musíme se v tom shodnout a rozumně to pak prezentovat. Za tohle si MM podle mě může sám a pokud ta dohoda platí, porušil ji. Grayi? Dero?
17.10.2011 12:40 K dílu: Admin F
Btw neměl se náhodou MM vyjadřovat jen k věcem svých známých?
17.10.2011 12:39 K dílu: Admin F
Tak, a máme tu další kauzu. Blboun nazval MM pitomcem. Dle mého názoru ovšem zcela oprávněně za tento MMův kometář: "Mně se nelíbí název k textu, nebo text k názvu, možná by se mi líbil text s jiným názvem, nebo název s jiným textem, popřípadě jiný text s jiným názvem, což by bylo pravděpodobně nejideálnější, též jiný autor by nebyl na škodu." Ano, Blboun se provinil, ale MM zcela nepokrytě provokuje. Tohle není žádná relevantní kritika a já osobně bych to považoval i za urážku. Ovšem dle pravidel bychom měli blbouna potrestat. Názory?
17.10.2011 08:54 K dílu: Admin F
Souhlasím s Grayem co se týče řešení aktuálních "problémů". Až na jedno. Rychlé upozornní na aktuálně běžící program v televizi nemusí být dle mého dokonalé. Mohl to možná později doplnit, ale i tak si myslím, že línému uživateli musíš všechno nacpat pod nos a chytrý si to najde sám. Čili výtku B_G ohledně úplnosti informací považuji za neopodstatněnou.
16.10.2011 10:49 K dílu: Admin F
Jen na to upozorňuju. Ale za "čuňata" adminy padlo varování. Nevidím na druhou stranu důvod, proč by nemělo padnout za stejné titulování papoucha, pokud opravdu chceme být důslední a měřit stejným metrem.
15.10.2011 23:55 K dílu: Admin F
K tomu příspěvku MM: v té události hned začal uraženě provokovat v souvislosti s jeho staženou "událostí" a pak nadávat papouchovi. Nelíbí se mi to.
11.10.2011 13:08 K dílu: Admin F
Aha, McKvák je VTM. To vše vysvětluje.
11.10.2011 10:12 K dílu: Admin F
A co Marty McFly říká pod tím dílem MM o adminech by se asi taky nemělo přehlížet.
11.10.2011 09:11 K dílu: Admin F
Souhlasím se vším, co do středy rozhodnete. Máte bianco šek ;-)
09.10.2011 00:30 K dílu: Admin F
Ano, odjel jsem na Moravu a jsem trochu opily, ale... Uznavam, masin muze znit jako nadavka. Nicmene po precteni vsech prispevku a del a vseho vubec si myslim, ze se jich opravdu musime zbavit. Veskera osveta nikam nevede.
06.10.2011 23:26 K dílu: Mimo téma hovoru Admin F
Prerazeno od tohoto dila

Marvine, neshledávám důvod pro tvé arogantní vystupování. Neškodila by ti trocha sebereflexe. Já se, narozdíl od tebe, vyjadřuji slušně a věcně.
06.10.2011 18:27 K dílu: Mimo téma hovoru Admin F
Prerazeno od tohoto dila

Marvine, to, že vy naše kroky vidíte a prezentujete jinak, ještě neznamená, že máte pravdu nebo že je vidíte správně a objektivně. Kromě toho ti opět nedochází, že i když požádáš o nějakou nápravu funkcionality, neznamená to, že bude hned provedena. To je Derova starost a rovněž je k tomu určena diskuse, kde se má na podobné věci upozorňovat.
06.10.2011 17:22 K dílu: Admin F
Dalo by se nad tím mávnout rukou, ale ten jeho arogantní tón mě přestává bavit. Jsem za třetí varování. A už je tam i další pruda od MM. Taky irelevantní.
06.10.2011 17:12 K dílu: Admin F
Nebýt MM a VTM tak tady nemusí být ani žádný klub adminů. Neřešíme tady nic jiného, než jejich ignoranci. Navrhuju sázku, jak dlouho je to ještě bude bavit.
06.10.2011 17:05 K dílu: Admin F
Píšu pomalu ;-) Jdu se mrknout do mimo.
06.10.2011 17:04 K dílu: Admin F
Grayi, vidím, že se nenudíš, ale stálo by za to, abys nás trochu informoval, za co dostal MM to varování. Díky
06.10.2011 15:49 K dílu: Admin F
S tím mašínem už je to trochu hnidopišské. Může se mu to nelíbit, ale nepřijde mi to hanlivé. Podle mě to není porušení pravidel.
06.10.2011 13:32 K dílu: Admin F
Pokud jsme schopni dokázat, že byl opravdu několikrát upozorněn po uvedení zmíněných pravidel, jsem pro napomenutí. Důkazy prosím.
06.10.2011 12:38 K dílu: Admin F
1. To o těch soukromých místnostech už jsem zmiňoval, ale neodhadnu technickou náročnost realizace. Těžko říct, jestli je to priorita. Nicméně už teď je možné zaslat příspěvek na chatu jen konkrétní osobě. Vřele doporučuji při podobných "diskusích". 2. Nelíbí se mi bagatelizování toho, co bylo oběma pány vyřčeno. Podle mě to zcela splňuje porušení pravidel. V tomhle prostě budu nestranný bez ohledu na osobní sympatie.
05.10.2011 13:00 K dílu: Admin F
Stvne, a co si čekal? Že si toho nevšimnou? I kdybyste tam v tu dobu byli jen vy dva, pokud se ta diskuse neodroluje, je vidět, když tam přijde kdokoliv potom. Ale to ty samozřejmě víš. Asi se těžko můžeš vymlouvat na to, že neznáš pravidla. Tohle fakt nechápu. Ano, mohu si o nich myslet, co chci a říct to někde soukromě. Ale pokud se sám podílíš na nastavení pravidel, proč je prostě sám nedodržuješ? Nechci zbytečně moralizovat. Nikdo není svatý, ani já ne. Ale tohle prostě vnímám jako podpásovku našemu snažení. I když jako admini vystupujem anonymně, oni si stejně myslí, že jsi jeden z adminů.
05.10.2011 10:42 K dílu: Admin F
Syda mám rád, ale musí se to postihovat. Stejný metr. Stvnovi bych vytknul snad jen "StvN: feferonka neboli heartrate, tzv.neukojená bosorka:)" Je to lehce za hranou. Stvne, nedivím se, že se takhle bavíte, ale proč to neděláte soukromě? Vždyť si to můžete poslat jen sobě. Takhle se dostanem do stavu, že budem banovat vlastní adminy. A je jedno pod jakým nickem. Právě proto, že jsi admin, by se Ti takové úlety neměly stávat. Suma sumárum doporučuji napomenutí, především Sydovi s doporučením vést podobnou konverzaci soukromě. Vyřešily by to asi soukromé místnosti na chatu, ale chápu, že to není priorita Písmáka.
Nahoru