04.07.2023 16:01 K dílu: Cena peněz woodeman

Taky jsem moc nepochopil, kde se v díle pojednává o ceně peněz.

Jinak - pocity autora jsou jistě důležité, ale srozumitelnosti rozhodně neprospívá když jsou  vyjadřovány podle pravidel pochopitelných pouze autorovi, protože si je tak sám stanovil.

Možná by se to dalo použít kdyby šlo o poezii.

26.07.2012 18:09 K dílu: Existenciální bojovník woodeman
Nevím proč, většinou se mi to nestává, ale tady jsem si domyslel svůj konec. A chvíli ještě váhám ... Nevím, zda chytrý jsem či ...? :o)) Svěží, navodilo úsměv :o) T*
26.07.2012 17:47 K dílu: praktická k nepoužití woodeman
Je jako větřík, co člověku načechrá ofinu :o) To na první pohled. Na druhý pohled už tak hravá není. Pro mne je tam možná těch metafor až skoro moc. Ale třeba se to tak jeví jenom mě.
26.07.2012 17:38 K dílu: Za linií rizika woodeman
Člověče, mám z toho trochu nejednoznačné pocity. Chvilku jako bych rozuměl, a pak se ztrácím. Na mě je to moc otevřený konec.
26.07.2012 17:34 K dílu: Ti chlapci woodeman
Tak ti nevím. Sdělení tam je, formě celkem není co vytknout, a přesto jako by mi tam něco chybělo. Nemůžu přijít na to, čím to je ... Až to zjistím, ještě se vrátím.
26.07.2012 13:21 K dílu: Volný pád woodeman
DeadKennedys Dík. Ono na to, aby člověk aspoň tušil o čem to je, musí mít už něco za sebou.
26.07.2012 13:07 K dílu: Dospívání woodeman
kocúr No jo, no, to máš těžký. Každý na své cestě dospějeme někam jinam. Někdo třeba skončí u pohlaví :o) Díky za zastavení i za koment.
26.07.2012 13:04 K dílu: Dospívání woodeman
No jo, no, každý na své cestě holt dospěje někam jinam. Někdo končí u pohlaví :o)) Dík za zastavení i za koment.
26.07.2012 12:58 K dílu: Dospívání woodeman
Dead Kennedys Já to mám tak, že mne něco napadne, a tak to prostě napíšu. Většinou jsou to takové "třicetiminutovky", které pak už nijak necizeluji. A tak většinou odpovídají náladě okamžiku. Tož jsem možná zrovna měl náladu osmnáctky.:o) V každém případě dík za zastavení a upřímný komnet. Pouvažuju o něm.
26.07.2012 10:32 K dílu: Dospívání woodeman
děkuju :o)
03.02.2012 18:38 K dílu: Dárce woodeman
Ale jo. :o) Já ti to vyvracet nebudu. Ale není to JEN o této komunitě cyklistů. Například "Bikers Crown" je jeden z největších motorkářských obchodů u nás, a televizní pořad "I Like Bike" se zabývá motorkářskou tématikou. Nebo třeba "Iron Bike" je motorkářský klub v mém okolí. :o) Tož proto. V každém případě ovšem dík za návštěvu i koment.
02.02.2012 17:59 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
heartrate Ještě k tomu pípání - to je zvuk monitoru životních funkcí. Projevuje se mimo jiné tak, že pípá v rytmu srdečního tepu. Dlouhý nepřerušovaný tón je - exitus.
02.02.2012 17:56 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
Marvine,děkuju za pohled a názor. Ano, máš pravdu. Je to v podstatě skica. A tak to taky bylo zamýšleno. Podnětem byla vlastně jen zpráva v novinách, že parta bezproblémových výrostků z nedalekého okolí, bez zjevného motivu, zabila bezdomovce. Tedy oni byli ve skutečnosti dva, ale jeden přežil. Dostali deset let. Tak jsem to zkusil uchopit jako pohled na jeden krátký úsek z toho děje. Najít okamžik - odkud - bylo asi nejsložitější. Nechtěl jsem nějakou psychologickou sondu, ani morální apel,jen jeden z mnoha možných pohledů na to, že o lidech kolem sebe nevíme vlastně vůbec nic.Tím byl daný rozsah, a výrazové prostředky se mu musely přizpůsobit - tedy být hodně úsporné, a chtěl li jsem zachovat spád, bylo nutné používat krátké (pravda, možná až úsečné) věty. Souhlasím, že ten kontrast -podnikatel/bezdomovec- je asi dost na hraně věrohodnosti, možná i trochu za ní. Ale úplně nemožné to není, několik příkladů se nakonec objevilo i v mediích. Původně jsem chtěl zkusit najít i motiv, nebo pohled z druhé strany, ale pak jsem tu myšlenku opustil, to už by nebylo na krátkou povídku. V každém případě dík za komentář.
01.02.2012 21:40 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
Vážení přátelé. Janino6, VT Marvine, heartrate. Děkuji za vaše upozornění. Supervizi určitě potřebuji,a tohle je můj typický problém - ...,"", !!!, ano, znaménka. Myslím že nejblíž mému pocitu je VT Marvin. Můj problém spočívá hlavně v tom, že se z každého textu ( psaného i čteného) snažím dopracovat k věrohodnému obrazu určité situace ( je to moje postižení, protože se, mimo jiné, zabývám přenosem textu do živého dialogu. Prostě - dělám divadelní režii) A problém zmíněné situace je v pauzách toho okamžiku, kdy dítě kladě otázky, jen tak, jakoby mimochodem, a mezi nimi je vždy pauza. A řekl bych, že v tom obrazu by byla pauza to nejdůležitější. Nakonec způsob dětské komunikace asi znáte dobře. A kdybych to napsal do jedněch uvozovek, připadalo by mi to moc "ploché", neživé, nevěrohodné.Každá z těch vět je svébytný celek. Způsob dětské komunikace asi všichni znáte, tak víte jak složité je popsat ji, aby zůstal zachován pel toho okamžiku. Jak to vnímá čtenář, se ale dovídám z vašich komentářů, a díky jim mohu zapracovat na větší srozumitelnosti. Nakonec - píšeme přece především pro čtenáře. Bez něho by to psaní nemělo smysl. Tak ještě jednou dík.
25.01.2012 18:45 K dílu: Čuníček Dvojitý woodeman
Alter ego, schizofrenie virtuální reality, jo, láká to, zkusit si něco, jako "život na zkoušku". Ale může se stát, že to člověk v reálu nakonec neukočíruje. Ono to vlastně ve skutečnosti není to tak úsměvné, jak se to tváří. :o) *T
25.01.2012 18:17 K dílu: Buk woodeman
Že by královy nové šaty ? :o)
25.01.2012 18:15 K dílu: Bludná archa woodeman
Jo Džejn, bajka je to pěkná, a pravdivá, ale obávám se, že ti, kdo by to potřebocali nejvíc - nepochopí. Ale to není chyba téhle bajky. *T
25.01.2012 15:20 K dílu: Štěstí woodeman
Pipo dík. Supervizi potřebuju, sám to po sobě člověk sice přečte, ale . . .
25.01.2012 15:17 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
Pipo - je to tak. Děkuju za zastavení, a hlavně za koment.
25.01.2012 12:54 K dílu: Ťululum woodeman
Petrusha - jo, máš pravdu, napínavé to není. Je to jen úvod do souboru povídek a postřehů ze zákulisí divadla.Je pravdou, že je to asi úvod trochu širší a těžko rozklíčovatelný. Možná se k němu časem vrátím, a vystrouhám z něj něco úplně jiného. V každém případě dík za koment.
25.01.2012 12:48 K dílu: Ťululum woodeman
Janina6 - Děkuju za komentář. Když jsem si to přečetl s odstupem a tvýma očima, musím přiznat, že máš pravdu. S třemi tečkami obecně, bojuju dost často, a co se týče charakteristiky té postavy, je to taky tak. Ono sice na rozuzlení dojde, ale je to až ve třetí části, což je nejspíš pozdě. Zapracuju na tom. Děkuju.
24.01.2012 15:39 K dílu: Ťululum woodeman
Zuzulinka - trošku srovnatelné to je v toku emocí. Rozdíl je v tom, že v divadle stojíš lidem tváří v tvář. A tím pádem je mnohem tvrdší uhájit názor. O kritickém ani nemluvě. Ale - bez toho by šlo úsilí mnoha lidí do ...kytek. Takže zbývá jediné ,- postavit se tomu čelem (asi víš o čem mluvím) :o)) Brack - dík za zastavení. Jo, nějaké ještě budou :o) Květoň - I tobě děkuju za zastavení a za to, že jsi zanechal stopu. Ještě nějaký předkrm se tam najde, takže - budeš vítán i příště :o))
24.01.2012 15:27 K dílu: Jedna kapsa pro Popelku woodeman
Musím říct, že délka trochu odrazuje. Nakonec jsem to ale zvládl na jeden zátah. Píšeš poutavě. **
24.01.2012 13:43 K dílu: Zlaté srdíčko woodeman
Pro mne dobré. Nálady vykreslit umíš. Dokonce na velmi malé ploše a poměrně úspornými prostředky. To ti závidím. *
24.01.2012 13:29 K dílu: Ťululum woodeman
Děkuji za zastavení i koment. Divadlo hodně dává, ale také hodně bere. Podobá se v tom vlastně životu.
24.01.2012 12:50 K dílu: O svobodě kritiky woodeman
Book - Ale já přece nic pdodobného netvrdím, a nikdy jsem ani netvrdil. To v čem já spatřuji problém není kvalita děl nebo obhajitelnost výběru, ale je to otázka míry. Okruh autorů, kteří si zviditelnění zaslouží je určitě širší, a tak stále stejná jména ve výběrech, už sama o sobě, vzbuzují pozornost, a fakt, že se navíc jedná o lidi, kteří nominují vyvolává otázky... To je přirozená věc.
24.01.2012 12:28 K dílu: O svobodě kritiky woodeman
Book - Ale v těch sporech, o nichž je tu už několik dní diskuse, se nejedná primárně o kritiku jako disciplinu, ani o kritiku konkrétního díla, či autora. Jde o to, že tu někteří písmáci vidí problém v tom, že si kritici mezi sebou navzájem udělují výběry, a tím je v jejich očích institut výběru trochu degradován. Určitě ne v rovině kvality děl, ale v rovině jakési sebereflexe kritické sekce. Tak ten spor aspoň vnímám já, jako nezaujatý pozorovatel. To, že posléze spory přecházejí do roviny osobní, a jsou osočováni konkrétní lidé, je celkem logické. Samozřejmě platí, že invektivy a urážky tady nemají mít místo. Jenže ...
24.01.2012 11:44 K dílu: O svobodě kritiky woodeman
Rád jsem si tvoji úvahu přečetl. Je dobrá, a v podstatě souhlasím se vším co píšeš. To, o čem jsou ty zdejší,(myšleno obecně, nikoliv pod tímto dílem), poněkud rozjitřené reakce ovšem ,podle mne, není kritika jako taková. Tu buď autoři přijímají, nebo nepřijímají. Mnohým, bohužel, není dáno přijmout jakoukoliv, byť oprávněnou a konstruktivní, kritiku (tedy vyjma chvály), a s tím nenadělá kritik nic, i kdyby byl andělem. Jádro sporu a těch příkrých soudů, v některých případech až urážek, spočívá ,podle toho, co jsem četl, spíš v udělováni výběrů, mezi kritiky navzájem. Já nepopírám, že většinou chápu, proč byl výběr udělen, a proto s tím nemám problém. I když na druhou stranu je pravdou, že bych i já viděl raději výběr pestřejší. Dokonce bych se nebál říct, že by se do výběru mohla občas dostat i díla, na nichž by bylo možno diskutovat jistou nedokonalost,. Ale jsem si vědom, že by se muselo jednat o typické příklady, a díla autorů, kteří jsou něco podobného schopni ustát, což už samo o sobě nese značná rizika. Tak jak je to dnes, může to na někoho působit dojmem, že celý systém nese tak trochu znaky elitářství,nebo lépe řečeno "jánabráchizmu" což psychicky méně odolné jedince dráždí, a ty více odolné vede k zamyšlení, jestli se opravdu nejedná jen o to, kdo, s kým, kdy a proč. Tím vůbec neshazuji kvalitu děl, ani právo kritika na svobodné vyjádření názoru. Ber to jen jako pohled člověka, který není dlouhodobě zatížen místními vztahy, a zatím si jenom utváří názor tím, že čte příspěvky obou stran. A z tohoto pohledu bych fakt opustil parketu kritiky jako takové, a zkusil popřemýšlet o způsobu, jak se zbavit té nálepky. Byť znovu opakuji, technicky je pro mne vše srozumitelné, a dokonce se s tím většinou ztotžňuji. Leč ten problém evidentně je. A řešení možná nebude jednoduché, ale nelze čekat, že by k němu přispěli ti, kdo nedovedou ani zvládat své emoce. Takže to nakonec bude stejně na těch, kdo dohlédnou dál. A kritik by dál dohlédnou měl. Tak přeji sílu.
24.01.2012 10:49 K dílu: Nemocný anděl woodeman
Teda šepoťando - pohladilo to. Zase. Tak děkuju. J. A posílám téčko :o)
23.01.2012 09:37 K dílu: Prohlášení woodeman
Obávám se, že mnoho lidí téhle reakci rozumět nebude. Nebo - jak to tady čtu - jde snad taky trochu o to umlčet všechny polemické hlasy? Jenže - to bychom se pak dostávali do úplně jiné dimenze.
23.01.2012 07:11 K dílu: Prohlášení woodeman
Lidsky rozumím, i když si nemyslím, že je to nejlepší řešení, nebo dokonce jediné možné řešení. Postaví li se člověk na exponované místo,a tím pozice kritika určitě je, musí nutně počítat s tím, že se bude dostávat do střetů, a že se na něj soustředí pozornost, nejen těch slušných lidí, a měl by být připraven takové střety zvládat. Já vím, že uchovat si nadhled je v některých případech velmi těžké, ale určitě to není nemožné. Možná bych taky chybu nehledal jen venku.
22.01.2012 14:36 K dílu: Žádost o vysvětlení... woodeman
Egile promiň, vložil jsi to, mezitím co jsem psal svůj předchozí příspěvek. Takže dodatečně dík a palec nahoru i tobě.
22.01.2012 14:30 K dílu: Žádost o vysvětlení... woodeman
No,nejsem na písmáku nijak dlouho, a tak se spíš jen rozhlížím, ale musím popravdě říct, že jsem v tomto případě čekal víc. Mnohem víc. Jediný, kdo se zatím přímé výzvy zhostil bezezbytku a exceletně je Zuzulinka. Ona jediná se nebála jít se svým osobním pohledem na pranýř, a podle mne ona jediná ukázala, že má naprosto jasno v tom, proč udělila výběr. Nevím jestli ostatní oslovení hodnotili, tak říkajíc, "na pocit", nebo jestli se jenom stydí dát svůj náhled v plen nám ostatním, protože jsou přesvědčeni, že jejich vnímání abstraktna, nejsou tazatelé schopni pochopit, a už vůbec ne, je ocenit. Proto se raději uchylují k nic neříkajícím obecným filozofickým frázím, a úhybným manévrům. Myslím že je to škoda,pro všechny,protože touto cestou mohli snadno obhájit své kvality kritika a svým osobním náhledem se i lidsky přiblížit těm,kdo jejich kritiky čtou. Tak jak to udělala Zuzulinka. Tedy alespoň v mých očích, zcela určitě.( a nemá na to vliv jen to, že její výklad je mému vnímání té básně, která mimochodem obdržela nominace i podle mého názoru zcela oprávněně, velmi blízký.) Je samozřejmě otázkou, jestli o něco podobného vůbec stojí.
22.01.2012 10:50 K dílu: Žádost o vysvětlení... woodeman
Nemyslím si, že by mi chybělo abstraktní myšlení. Přesto jsem také zvědav na zasvěcený komentář. Když pro nic jiného, tak třeba proto, abych mohl konfrontovat svůj pohled, s pohledy těch, kdo tomu rozumějí víc než já. Jo a ještě něco. Osočování a urážky, místo věcné odpovědi jsou výrazem bezmocnosti, a absencí konkrétních argumentů, jejich autorů. A jistota,se kterou tvrdí, že vědí lépe než autor, o co mu "ve skutečnosti primárně jde", (když tedy ne o odpovědi na jeho zcela konkrétní otázky), je už opravdu poněkud směšná.
22.01.2012 09:58 K dílu: Šance woodeman
Rozumím co chceš říct, ale na formě bych ještě zapracoval.
21.01.2012 08:48 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
Čudla děkuju za zastavení.
21.01.2012 08:48 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
brack děkuju. Dlouho jsem tě nečetl. Co sousedka? :o))
21.01.2012 08:40 K dílu: MILUJU JERRYHO! woodeman
Četlo se to dobře :o)*T
20.01.2012 18:34 K dílu: Výlet do Zoo? woodeman
Srozumeni - děkuju. Je to trochu děsivé,já vím, o to víc, že podstata je pravdivá, ti kluci fakt ubili člověka ( bylo jich šest, a dostali mezi osmi a deseti lety) Ten příběh je ale čistá fabulace. Dalo docela práci najít bod, od kterého ten příběh odstartovat, aby to nebylo zbytečně drsně popisné, a přitom aby v tom zůstaly emoce.
18.01.2012 18:39 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Čudla Jo, já to mám taky tak, a troufám si tvrdit, že to tak má většina lidí. A o nich to vlastně je. Dík za zastavení.
18.01.2012 18:37 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Petr II a Jarek Děkuju že jste zanechali stopu.
18.01.2012 18:35 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
VH64 Dík za zastavení. Jinak - polemiku já můžu, takže v poho :o))
18.01.2012 18:33 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
VT Marvin Já to prostě cítím takhle. Vím že to někomu může dělat problém, ale není to nějaká prázdná póza. Ale ani dogma. Třeba přijdu na to, jak dostat do širokých řádků všechno, co umím zatím jen v těch nudlích :o) Ale dík za názor.
18.01.2012 18:14 K dílu: Hledám slova woodeman
Jo, to je hodně dobrý. Jako když vyprávíš příběh. Plyne pomalu (přestože tam slov není moc) Je pravdivě, smutný. A vyvolává živé obrazy. T*
18.01.2012 15:24 K dílu: už jsem o tom psala woodeman
Hmm. Docela jsem si početl, to jo. Kdesi/kde si ... je hříčka? T*
18.01.2012 15:11 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Ok. To já jen aby řeč nestála.:o)) A člověk si takhle pěkně tříbí pohled na věc.
18.01.2012 15:01 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Aha, tak to jsme na tom stejně-i já si totiž myslím, že nemáme nic předem nalinkováno a "osud", nebo to za něj považujeme si budujeme sami. Nvím jestli bych úplně souhlasil s tím, že pravda je v poezii vedlejší. Možná v nějakém nepodstatném detailu, ale i tak by mi to pak přišlo jako falešný tón. ( i když na druhou stranu - "nesmrtelnost naděje" ... kdo posoudí, kde je pravda a kde lež ?)
18.01.2012 14:52 K dílu: Berlín woodeman
Líbí. *
18.01.2012 14:43 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Děkuju
18.01.2012 14:41 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Asi máš pravdu, že nesmrtelná je především láska. O naději se ale zase říká, že nikdy neumírá, NEBO - že umírá vždycky poslední. Takže je to taky pravda, a přitom se to i rýmuje. A co se Osudu týče, je to slovo kýčovité, o tom žádná, ale - nahraď ho jiným, takhle krátkým. A s tímhle významem :o((
18.01.2012 14:25 K dílu: Sinusoidy žití woodeman
Marcela.K. Jo,já rozumím, ale menší či větší "viny druhých" hledáme a soudíme neustále, někdy i několikrát denně. Je to holt realita. Ale je fakt že si ji ne všichni moc rádi připouštějí. A o osudu to tak úplně není, je to spíš o posbírání sil v okamžiku, kdy se zdá, že už to nejde dál, a pak - o naději. A bez ní, je život faakt těžko představitelný. V každém případě dík za zastavení a názor.
27.11.2011 18:53 K dílu: Čas woodeman
Děkuju vám všem, za zastavení i za to, že jste zanechali stopu. mon24 - všem to jde rychle, ale ne všichni si to uvědomují, a ztrácejí drahocenný čas. Občas i hloupostmi.Ale takový už je život :o))
19.11.2011 09:55 K dílu: tvůj čas woodeman
hmm, pravdivá, pocitově obsažná, taková - ze života. Jen na konci druhé strofy jsem se trochu zadhnul rytmicky. Ale i tak *
16.11.2011 18:56 K dílu: ženy sú pacientky woodeman
Tak jsem přišel nakouknout. A ejhle . . . Nepřijde mi to zajímavé, ani moc originální. Tak trochu avantgarda za každou cenu. Nicméně - rozumím tomu, že jsou čtenáři, které něco podobného oslovit může.
16.11.2011 18:38 K dílu: Smutný klaun woodeman
Tak - o tom žádná :o)
16.11.2011 18:37 K dílu: NÁLADY woodeman
Nemyslím si, že je to jenom říkanka. Přidávám se ale k názoru gabi, taky bych zapracoval na závěru,do kterého chceš vložit sdělení, možná spíš cit, ale napsáno těmito slovy to vyzní trochu . . . křečovitě ? Ale za celek - T
16.11.2011 18:21 K dílu: Smutný klaun woodeman
Děkuji vám všem za zastavení a za to, že jste zanechali stopu. Abulia - máš pravdu. I když - většina životních situací je vlastně krajně neoriginálních. A přesto si s nimi většina z nás neví rady. A o tomhle to celé je. V každém případě ale - Dík za názor.
28.10.2011 14:14 K dílu: Domov pod kytkama woodeman
i já souhlasím. *
28.10.2011 14:12 K dílu: Jinotaj woodeman
Námět krásný. Verše trochu drhnou popisností. Ale to se dá vypilovat.
28.10.2011 14:07 K dílu: ROZUM woodeman
Fernet nevadí, rýmuje se taky :o))
28.10.2011 14:05 K dílu: stačilo mrknout woodeman
Velice jemné, možná až křehké. Řasy ojíněné sny . . . krásná metafora. V závěru jsem se pral s myšlenkou, jestli by tam nešlo dát - že až mne sevřeš v dlani roztaju Kreslilo by to ve fantazii čtenáře trochu jiné obrazy. Ale to je fakt jen momentální pocit přímo po přečtení. Jinak samozřejmě *
28.10.2011 13:58 K dílu: ROZUM woodeman
zrakem rozostřeným po slivivci či po rumu už neuvidíš citu ... ni rozumu To nemyslím jako návod !!! Pravdou je, že rozum a cit, se v člověku mnohdy hodně perou. A návod k použití .... není *
28.10.2011 13:50 K dílu: Blues woodeman
Jo. Pohlazení po duši. Vyvolává lehoučký úsměv. *
28.10.2011 13:47 K dílu: NEDOPITKY woodeman
Hmmm! Má to atmosféru, má to myšlenku, a ač je to hodně krátké, má to příběh. Gratuluju, a posílám tip. *
28.10.2011 13:41 K dílu: Bludiště woodeman
Děkuju.
28.10.2011 13:40 K dílu: Bludiště woodeman
analytik - pravda je taková, že ta šipka nebyla prvotním záměrem. A je taky pravdou, že mnozí si jí nevšimnou. Děkuju za zastavení i za koment.
28.10.2011 13:37 K dílu: Bludiště woodeman
Gymnazistko děkuju za zastavení i komentář. Je pravdou , že tenhle pocit známe asi všichni. Stačí ho jen dát na papír.
28.10.2011 13:32 K dílu: Múza, kterou jsem poslala pryč woodeman
Polibek múzy má určitě něco do sebe. Je to vidět na tom co píšeš. *
22.10.2011 12:39 K dílu: Okamžik pravdy woodeman
Aha. Tak s tím zkusím něco udělat. :o)
22.10.2011 12:36 K dílu: Masky woodeman
Ano, říká se tomu tetrum mundi.
22.10.2011 12:25 K dílu: Okamžik pravdy woodeman
Tartaro - díky za zastavení i za koment. Máš pravdu, že je to příliš dlouhý sloupeček, ale když to dám do širších řádků ,přijde mi že to dostává jiné významy. Tak nevim. Nejsi ale sám, komu se nelíbí úzká silueta. Možná s tím časem něco provedu. Ještě jednou dík za názor. A jen tak mimochodem - to dřevo máme společné.
22.10.2011 12:17 K dílu: Okamžik pravdy woodeman
srozumeni - taky jsem nad tím tak přemýšlel, ale nakonec jsem to nechal bez zařazení, přesně z těch důvodů o kterých píšeš. Děkuju za zastavení i za názor.
22.10.2011 10:47 K dílu: Z děloh kolem woodeman
Duch doby tam určitě je. Tož *
22.10.2011 10:40 K dílu: Čtyřikrát woodeman
Lehce a čistě napsané. Bez patosu, bez vyumělkovaných slovních obratů, a přesto poutavě. Tak proto ode mne taky *
22.10.2011 10:35 K dílu: IRACIONÁLNÍ woodeman
Zaujalo. Je v tom kus životní pravdy. *
22.10.2011 10:10 K dílu: Ozvěna woodeman
Líbí se mi to. Nicméně ... Ač se to někdy nezdá přesto pravdou jest že uvnitř nás nevede žádná ze skutečně slepých cest. Ale za pocity, které z té bsně čouhají, *
22.10.2011 10:02 K dílu: Dárce woodeman
srozumení - Jo, je to pravda,ti opravdoví dárci se většinou rekrutují z úplně jiných skupin. Proto i ta anotace ( mimochodem pravdivá), o otevřené, (tedy nesterilní) ráně. Nicméně motorkáři jsou v očích veřejnosti symbolem. A přestože skutečnost je jiná, asi jím ještě dlouho zůstanou ( přestože většinu nehod nezaviní oni sami, ale někdo úplně jiný) A i o tomhle to je. A děkuju za zastavení i za tip.
22.10.2011 09:42 K dílu: TUŽKA woodeman
Tak nevím, zda právě tužkou chtěl bych být Já vím, že krásná slova psát bych potom zvládal Dokonce lehoučce, až hravě Mám z toho ale dilema Docela by mi totiž vadilo, že zrodila se v jiné hlavě. Nicméně četlo se to příjemně.*
21.10.2011 20:02 K dílu: Stáří woodeman
Jo,chlapče, to je realita. Rez časem opadá, co neopadá, to se obrousí, a zase jsi na zdravém jádru. A psaní je dobrým brusným prostředkem. Tak přeju úspěch. ( v obojím, v tom psaní i v tom broušení rzi)
21.10.2011 19:54 K dílu: Svědomí vrás woodeman
Tak ode mne zase * za tu první strofu.:o)
21.10.2011 13:55 K dílu: Dárce woodeman
Dickersi - vím,ona tahle verze je upravená, původně je to písňový text. A pro zákazy taky nejsem. Jsem jen pro používání rozumu.(i když to je někdy těžší)
21.10.2011 13:49 K dílu: Dárce woodeman
Petrusho to není žádný motivační text, ani součást žádné kampaně. Sám na motorce jezdím. Rád. Tohle dílko vzniklo už před časem , poté co jsem se náhodou ocitl uprostřed událostí, kdy jeden motorkář (nebyl o už nejmladší kluk) trefil ve dvou stech protijedoucí auto. Zážitek to byl otřesný. A to pro všechny, kdo u toho byli. Ale na motorku jsem nezanevřel. Jen jsem napsal tenhle text.
09.10.2011 09:47 K dílu: Vzpomínky woodeman
Usmál jsi se právem. Šepotka ví.
01.10.2011 08:04 K dílu: Jednou woodeman
Kuchote ono to ale platí obousměrně. Řev těch, kdo jsou uvězněni v pasti na medvědy se po chvíli nedá poslouchat, a navíc - po čase taky docela zavánějí. :o)) Tož - nevybereš si.
24.09.2011 13:32 K dílu: Podzim woodeman
No nic si z toho nedělej. Každému naskakuje husí kůže z něčeho jiného. mě třeba z cool, in a sry. :o) Ale jak dospíváš, naučíš se s tím žít.
23.09.2011 15:13 K dílu: Podzim woodeman
Rajmunde - i to je určitě podzim, pro každýho je podzim v něčem jiném. A v tom je právě to kouzlo :o)) Dík za zastavení a za koment.
23.09.2011 14:36 K dílu: Podzim woodeman
Neomlouvej se, nemáš za co. Každého osloví něco jiného. Je to dáno náladou, věkem, životním postojem, zkušenostmi . . . Kdyby se všem líbily stejné věci, byla by na světě pořádná nuda. Děkuju. Například i za to, že ti stálo za to napsat, že to není tvůj šálek čaje.
22.09.2011 16:44 K dílu: Podzim woodeman
Jo, vím že někdo může mít s poslední slokou problém. Nicméně - je to tak trochu předzvěst budoucího. Za tip děkuju. i když popravdě řečeno zatím moc nevím, co znamená.
20.09.2011 16:41 K dílu: Tyrolská ohlédnutí - Den první woodeman
Ale kdež. :o)) Je to jen trocha skutečnosti, a taky trocha fikce. On je to vlastně především úvod, do sbírky povídek, proto ten širší popis na začátku. P.S.Nad tou medvědí kůží se zamyslím :o))
20.09.2011 16:33 K dílu: SETŘELA JSEM HO DLANÍ woodeman
Jo,jo, tak jsem si vzpoměl na sestřičky v zotavovně, kde jsem byl jako dítě. Pusu jsem ale nedostal. V tom příběhu je všechno, co tam být má.
20.09.2011 14:53 K dílu: Tam v horách woodeman
Rozumím a souhlasím.
20.09.2011 11:59 K dílu: Tam v horách woodeman
I mě se nejvíc líbí druhá sloka. Navíc miluju hory, takže vyvolává zajímavé asociace.
Nahoru