15.11.2003 00:00 K dílu: Chlad Lowlander
Díky :o)
20.11.2003 00:00 K dílu: Osum minut po půlnoci... Lowlander
No, spíš než bolest podzimně-zimní deprese :o)))
20.11.2003 00:00 K dílu: Osum minut po půlnoci... Lowlander
Jo, osUm je schválně, líbí se mit o... a Vosum už zase nezní tak uhlazeně :o)
01.10.2003 00:00 K dílu: Zablokování Adonise: Proč? + některá fakta Lowlander
Domnívám se, že jen to, že řada lidí reaguje negativně na něčí práce ještě není důvod k tomu, aby byl zablokován. Souhlasím se zablokováním autorů, kteří napadají a urážejí ostatní autory, případně kteří ve svých dílech více či méně porušují zákony naší země, to ale není důvod k zablokování Adonise. Naopak mě dost rozesmívá Lyryk a jeho hned úvodní "...Chápu je, očekávají, že to zvládnu za ně..." Tolik samolibosti... no super, ale na druhou stranu právě u Lyryka mě to ani nepřekvapuje... I když, bylo by docela milé, kdyby zmizeli Ti "správní, slušní a chytří, co dělají ty správné věci za ty druhé (a asi hloupé, neslušné a nesprávné), kteří nepoznají, co je dobré a co ne..." Ale co, vždyť je to stejně jedno...
15.09.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Hezké... moc hezké... koukám, že opravdu je nějaké divné období a na všechny padá, trochu, spleen... moc hezké...:o) A ještě jedno malé rejpnutí, čistě technicky... V druhém "skoroodstavcičijaktopojmenovat" je "obejmout" až moc často a působí do dost rušivě...
13.08.2003 00:00 K dílu: Trest smrti - ano nebo ne? Lowlander
OK, přijímám roli "toho špatného"... Trest smrti není obrazem neschopné společnosti, ale hraničního trestu. V systému, kde se za prohřešky trestá musí existovat tak tvrdý trest, aby byla už jen jeho eistence odstrašující i pro zatvrzelejší... (Ty nejzatvrzelejší nezastaví ani ten, ale Ti pak jsou patologicky nenapravitelní a je levnější a rozumné je neléčit, ale likvidovat-pro společnost je to prospěšnější) Pokud se neodosobníme od těchto skutečností a neuvědomíme si, že přežití v horizontu delším než několik desetiletí, maximálně jednoho až dvou set let je otázkou společnosti, nikoliv jedince, pak jsem odsouzeni k zániku. Musíme postavit zájmy společnosti nad zájmy jedince, protože jeho zájmy jsou zastoupeny poměrovým dílem i v zájmech společnosti. To bude fair! Žijeme v době terorismu, kdy jeden stát "legálně" terorizuje druhý stejně jako jedna organizace nelegálně jinou a nic s tím nejsme schopni udělat, dílem proto, že si hrajeme na humánní...tsss... Skutečný důvod je to, že nejsme jednotní, nevíme, co skutečně, jako živočišný druh, chceme... přežít? Tak proč se tak nechováme? Jistě, existují i jiná řešení, než násilná eliminace nebezpečných jedinců, ale tyto způsoby nejsou dostatečně efektivní a hlavně jsou velmi finančně nákladné... Vždyť u nás neexistuje ani jiná alternativa (mnohdy možná horší než trest smrti) a sice nucenné práce... Věřím tomu, že tento trest by se také dal v mnoha případech využít a smrt by byla skutečně jen krajnost... ale i tak, společnost má právo zabít jedince, pokud jedinec svým chováním ÚMYSLNĚ poškozuje společnost! Je tedy stěžejní identifikovat motiv, pozadí činu. Byla-li to nehoda, trest by měl být mírný, spíše jen symbolický. Za nedbalost by měl být trest přísný, ale taový, aby se jedinec mohl znovu zapojit do společnosti a poučit se ze svých chyb a za úmysl škodit... vyšší tresty až ty nejvyšší. Náš systém tvoří jen jedince, kteří bez ohledu na svůj čin, ztrácí možnost běžného zapojení se do společnosti a to je základní chyba, porotže trest by měl převychovvat, motivovat a ne fungovat jen ajko jakásy krátkodobá "obrana před delikventovou činností", porotže jako takováto obrana by nejlépe sloužil právě trest smrti a pokud se již musí společnost chránit před tímto jedincem, má právo jej i zlikvidovat... Anžto jsem už za tu dobu, co tu jsem, poznal názorové ladění zdejší komunity, je mi jasné, že se stanu cílem ostré kritiky, která bude opakovat do omrzení (kde dojdou argumenti, pomůže asertivita) své argumenty, bez ochoty snažit se alespoň zvážit argumenty druhé strany a tak Vás jen žádám, aby jste omezili vulgaritu (to taky podporuje obrázek o kvalitě diskuze), děkuji :o)
12.08.2003 00:00 K dílu: Trest smrti - ano nebo ne? Lowlander
Doživotí? Tsss... to není řešení... naopak likvidace je řešení a zroveň dosttečně odrazující! Proboha, vždyť co do krutosti je dnešní doba možná mnohem horší, než za Chamurapyho vlády, takže proč ne? Kdo úmylně (tzv. úkladně) zabije, má být zabit! Trest porti společnosti, porti celku by měl být taktéž trestán smrtí... btw: ještě k tomu dělení na lepší a hroší společnost... pokud sám inklinuješ k třídění lidí do kast, které si (zjevně) nejsou rovné, pak nemoralizuj o trestu smrti...
10.08.2003 00:00 K dílu: Trest smrti - ano nebo ne? Lowlander
No, tohle je dost¨problematická otázka. Faktem je, že když si někdo uzme pravomoc život vzít (vrah), pak má splečnost stejné právo... jsem pro trest smrti! Jistě, existují justiční omyly, ale... to je daň. Nic v našem životě není fair a 100% jisté! Zvláště u násilníků (resp. vrahů) recidivistů jsem pro trest smrti... zrovna tak bych i dealerství omamných látek trestal srmtí... ach jo, jsem trochu mimo, vrátím se k téhle diskuzi později... napadají mě samé radikální argumenty...:o(
04.08.2003 00:00 K dílu: Quetenyë restale Lowlander
Hmm... té elfštiny začíná být nějka moc, že bych poetičnil v newspeaku? :oPPP ale jo, je to příjemné, nic, por co by se zastavil svět, ale příjemné...:o)
25.02.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Opravdu moc pekne... ta lehkost se mi libi :o)
22.04.2003 00:00 K dílu: prvni pohadka strejdu cancermanka Lowlander
SUPER!!!
13.07.2003 00:00 K dílu: Plíživá totalita Lowlander
Největším antisemitou je žid, největším rasistou příslušník rasové menšiny... povyšují běžnou mezilidskou apatii na cosi vyššího... Já se domnívám, že je na každém zvlášť stanovit si tu svou únosnou míru svobody... A i v rámci této strohé definice jso oba dva extrémy nebezpečné... obojí jsou jen slepé, zmanipulovatelné ovce... Krom toho naše hospodářství zničí naši velcí kamarádi z EU )aby v nás měli nové odbytiště:oPPP)
12.07.2003 00:00 K dílu: Plíživá totalita Lowlander
To, že je zákon špatný, ještě nikoho neopravňuje k jeho porušování... náš systém yvychází z určitých historicko politických souvislostí a pokud se jím nebudeme všichni řídit, nemáme naději správně odhalit nedostatky a ty pak napravit...technicky vzato můžeme být alibsté a slepě jej dodržovat s tím, že my nic nezkazili, my jej dodržujeme, to ti druzí... a nebo se stejným alibismem jej porušovat, vždyť ostatní jej porušují též a tak o nic nejde... Svoboda, podle mne, není o tom dělat co kdo chce, ale nést za své činy odpovědnost... A faktem je, že pokud vezmu v potaz některé osoby, které si svobodu projevu pletou za bezdůvodné napadání a urážení všeho okolo, pak je lepší svobodě projevu dát pevné hranice, avšak byla by pak svoboda porjevu svobodou projevu?
08.07.2003 00:00 K dílu: GRAFFITI? Lowlander
No, můj názor bude asi trochu kontroverzní... nelíbí se mi graffiti tam, kde nezapadá do porstředí... nesnáším pseudo-writtery, kteří se podepisují na zdi paneláků, aniž by tím vyjadřovali něco víc, než jen "koukejte, jak jsem dobrej, že jsem se odvážil"... Bydlím na sídlišti a dost miva dí, že děti (z dost prachatých rodin) prosě vytáhnou spray a i na sotva pár dní natřenou zeď domu nastříkají svoji čmáranici a pak se vrátí domů, do čistého, pěkného domku (ok, vily) a jsou v čistém a upraveném světě a dávají se slšet, že by oni na sídlišti žít nemohli... To mi orpavdu vadí. Pokud jde o graffiti jakožto malby, pak je to trochu něco jiného.. taky mi vadí, objeví-li se na nesprávném místě, protože je mi tak trochu líto lidské práce a finančních prostředků, které stojí jeho odstranění, protože někde být prostě nemůže, ale pokud budeme graffiti chápat jako výkřik, jakojakési sdělení... cožpak můžeme upřímné a základní sdělení učesat do nějaké formy? Což můžemé své pocity "vykřičet" na plátno uvězněné mezi čtyři rohy rámu? Ne, ty základní a zásadní pocity se musí dát na ejvov šem a tudíž je právě ilegalita graffiti jedním z jeho základních vyjadřovacích prostředků a i ona symboličnost nákladů na jeo odstranění je dobrá: Kolik námahy a peněz stojí umlčet jedno zvolání... Jako člověk odsouzený k tomu, být pohlcený masou jsem proti graffiti, které není na legální ploše... jako emotivní jedinec jsem pro...(ale opovažte se mi ěnco načmárat na můj dům, až si ho jednou postavím :o))))))))))))))))))))))
08.07.2003 00:00 K dílu: GRAFFITI? Lowlander
No, můj názor bude asi trochu kontroverzní... nelíbí se mi graffiti tam, kde nezapadá do porstředí... nesnáším pseudo-writtery, kteří se podepisují na zdi paneláků, aniž by tím vyjadřovali něco víc, než jen "koukejte, jak jsem dobrej, že jsem se odvážil"... Bydlím na sídlišti a dost miva dí, že děti (z dost prachatých rodin) prosě vytáhnou spray a i na sotva pár dní natřenou zeď domu nastříkají svoji čmáranici a pak se vrátí domů, do čistého, pěkného domku (ok, vily) a jsou v čistém a upraveném světě a dávají se slšet, že by oni na sídlišti žít nemohli... To mi orpavdu vadí. Pokud jde o graffiti jakožto malby, pak je to trochu něco jiného.. taky mi vadí, objeví-li se na nesprávném místě, protože je mi tak trochu líto lidské práce a finančních prostředků, které stojí jeho odstranění, protože někde být prostě nemůže, ale pokud budeme graffiti chápat jako výkřik, jakojakési sdělení... cožpak můžeme upřímné a základní sdělení učesat do nějaké formy? Což můžemé své pocity "vykřičet" na plátno uvězněné mezi čtyři rohy rámu? Ne, ty základní a zásadní pocity se musí dát na ejvov šem a tudíž je právě ilegalita graffiti jedním z jeho základních vyjadřovacích prostředků a i ona symboličnost nákladů na jeo odstranění je dobrá: Kolik námahy a peněz stojí umlčet jedno zvolání... Jako člověk odsouzený k tomu, být pohlcený masou jsem proti graffiti, které není na legální ploše... jako emotivní jedinec jsem pro...(ale opovažte se mi ěnco načmárat na můj dům, až si ho jednou postavím :o))))))))))))))))))))))
03.07.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Dobré... bere to za srdce...ač jsem teď happy, na okamžik jsem se cítil zle... TIP* Už jen za to (a přece za vůbec všechno :o)
04.07.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Hih, děkuju :o) U děl se jim snažím vyhýbat i když občas... občas se to holt nepovede...:o)))
04.07.2003 00:00 K dílu: Lowlander
PS: Sorry za překlepy a sem tam hrubky... válčím tu s klávesnicí a když jsem rozohněn, tak válčím občas i s češtinou :o))) Stydím se :o/
04.07.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Ale ano... matrix představuje simulaci zněužitelnou pro manipulaci a hlavně, pokud něco simuluješ, pak manipuluješ se smysly a vjemy... Krom toho, definuj co je to život, chceš-li to simulovat... Já už bych neměl odvahu dovolávat se ani definice živé bytosti na základě projevů života jako je potřeba přijímat potravu, vylučovat, rozmnožovat se... vždyť taková automatická výrobní linka tyto podmínky v podstatě splňuje taky... přijímá energii a suroviny (příjem potravy), vyrábí jiné stroje, klidně i součásti další výrobní linky (rozmnožuje se), produkuje odpad a to jako přebytky materiálu i jako chemicky, či technologicky změněný materiál (vylučuje)... co je tedy život, že jej chceš simulovat? Život je to, co si myslíš, že život je... jedná se o manipulaci Tvého vědomí s Tvým vědomím... nekonečný začarovaný kruh... neexistuje jiná realita než ta, kterou mám ve své mysli... vše ostatní jsou sny... vem si jen představu, že jsi stroj (což de facto všichni jsem, jen fungující mašiny pracující na základě algoritmu...) a vše co se do tohoto okamžiku stalo je jen naprogramovaný obraz Tvé mysli... jen uměle vložené vzpomínky, abys byl lépe ovladatelný a kontrolovatelný (manipulovatelný)... a přece by pro Tebe byly Tvé vzpomínky realitou... realita neexistuje, je jen nekonečné množství pohledů na stav věcí... pravděpodobně čas ve skutečnoti už dávno neběží, pouze my měníme svou pozici vůči jednomuokamžiku, je to jen jakásy setrvačnost... pokud čas kdy vůbec běžel... Vrátím se ještě k matrixu... je kupříkladu nesmysl, aby se lidé "budili" jen proto, že svět byl dokonalý, spíš to byl nedostatek systému... protože nedokázal vložit základní informaci... Nechal něco na porovnání (opět je tu manipulace) portože jak ybch zjistil, že je něco až moc dobré, kdybych neznal cosi, co je horší a "reálnější" (nebudu opakovat otázku reality :o) To je kupříkladu v 1984 nádherně vyřešeno použitím jednak "doublethinku" a zárveň úpravou minulosti... proto bude vždy alter-realita závislá na manipulaci... A s tím souvisí ještě jedna věc, pokud dáme stroji pravomoc přeprogramovat svůj základní algorytmus... ne rozšířit programové vybavení (jako dnešní "učící se" stroje), ale přepracovat program zcela od základu... bez ohledu na projevy života tím stvoříme živou bytost, portože myšlení je pouze různě důsledné a důkladné přeprogramovávání základního programového vybavení a kdo ví, kam až je mozek (tedy elektrochemický počítač) schopen zajít v přeprogramování základního systému... kde až je hranice... Máme možnost změnit t nejzákladnější? Změnit náš BIOS? (Hih, ač se to nezdá, pořád se relativně držím tématu :o)
04.07.2003 00:00 K dílu: Lowlander
No, autorem myšlenky matrixu je William Gibson, zakladatel několika psychologických směrů a blízký přítel Philipa Kendreda Dicka. FAktem je, že budeme-li Matrix chápat jako manipulaci (není důležité KDO manipuluje, ale ŽE manipuluje), pak prvotvní náznaky můžeme nalézt už v Orwellově 1984. Pokud z 1984 odebereme jasné narážky na komunismus (Orwell byl snad až McCartyovsky histerický anti-komunista :o) a pokud to lehce nadneseme, tak ve světě jedné velké manipulace žijeme (a speciálně s rozvje iNETu, jakožto hlavního zdroje informací, informací, které si nemáme možnost zpětně ověřit, tudíž se vlastně jedná o jednu obrovskou dezinformační síť :o) a žít budeme... Technicky vzato je úplně jedno, co způsobuje zkreslení reality, ale pokud si o něčem myslíme, že se to stalo, pak se to pro nás skutečně stalo a naopak! Bohužel filmová trilogie Matrixu jen obcuje se základními myšlenkami páně Gibsona... Jak už sám Dick ukazuje v několika svých filosofických pracích, je veškerý náš svět postaven dost možná na jednom obrovském omylu... naše vnímání časoprostoru je, podle některých starověkých teorií, na nichž je postavena například kniha porměn, odlišné od jeho toku ve vesmíru. Náš čas plyne "napříč" časoprostoru (hih, termín napříč je nevhodný vzhledem k několikadimenznímu porstředí časoporstoru, ale snad mi to odpustít :o) a tudíž naše minulost, současnost a budocnost jsou v jedné linii a jejich "dekódování" zajišťuje náš mozek... Pokud by se podařilo narušit tento dekódovací (a vlastně mlžící) algoritmus (ať už vlivem vnitřním, či vnějším), pravděpodobně bychom se ztratili kdesi v hlubinách vlastní identity a nikdy bychom se již nedokázali vrátit zpět... Hih, sorry, trochu jsem ujel od tématu... Abych se přiznal, když procházím kolem jedné dopravní značky, sílí ve mě pocit, že když do ní vší silou udeřím (do té tyče), tak se nestane nic... jednou toa si zkusím...:o)
14.06.2003 00:00 K dílu: HAIKU VI. Lowlander
Moc se mi to líbí.. právě mi tu šumí déšť a mám lehkou deresi a tohle... tohle mne potěšilo... :o))) TIP*
13.07.2003 00:00 K dílu: vrať Lowlander
Hmmm... Moc jendoduché rýmy, trochu jen aby se rýmovaly... trocu por efekt... myšlenka se ztrácí...:o(((
19.07.2003 00:00 K dílu: v V ráno Lowlander
No, promiň, ale všecko ostatní je příliš jednoduché a trochu povrchní... přihoď sem další práce :o)))
13.07.2003 00:00 K dílu: v V ráno Lowlander
Nechápu (hih) co nechápeš... tahle věc se mi líbí... oslovila mě... není tak přímočará, jako jiné, nabízí zajímavý obraz... je to dobré...:o) Alespň nemluvím o interpunkčním zanménku, které nikde není, nikde nechybí a přesto se dere na světlo boží...:oPPP
13.07.2003 00:00 K dílu: v V ráno Lowlander
KOlega... tak to jsem taky nepochopil... Joinak se mit ohle líbí... TIP*
08.07.2003 00:00 K dílu: VÍM, ŽE NEUMÍM LÉTAT!!! Lowlander
Dobré... sice na můj vkus trochu dlouhé, ale dobré... a k těm "zbraním" hih... abych si rejpnul (Ale ne do tebe, tracy) tak taky davadvacítka,dvaatřicítka, třista sedmapadesátka, čtyřicítka, jedenačtyřicítka, čtyřiačtyřicítka a konečně padesátka a to jsme jen u palcových (a pistoloých) ráží :o))))
14.06.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Bát? Já ale nemluvím o strachu (krom toho NE je znakem oportunismu a odkdy je oportunismus o strachu???) ale o tom, že za stávajícíh podmínek a lží to není výhodné... EU nám nedá nic... volný obchod? To ale enmá s EU nic společného, to zaručuje členství v Evropském Šdružení Volného Obchodu... A bezpečnost? To je skoro jako NATO, jak může být bezpečná organizace, v níž spolu válčí vlastní členové (Válka Turecka s Řeckem o Kypr... oba byli a jsou členy NATO). Faktem je, že vstupem ztratíme svou suverenitu (zákony EU jsou nadřazené zákonům země) a staneme se pouze novým trhem pro EU (nikoliv EU por nás... proberte se...) Aletahle diskuze stejně nemá cenu, protože ať dopadne referendum jakkoliv, vstoupíme do EU referendum je totiž ukázková "hubuzavírací" taktika... a když všichni řvou o korupci u nás... snad nevěří, že referendum nebude zmanipulované?
14.06.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Před chvílí jsem "řekl" své NE :o)))
13.06.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Já jsem se rozhodl vstoupit profesionálně do AČR, prootže chci nést odpvědnost za svá rozhodnutí a budu bojovat za vásm ať dopadne referendum jakkoliv, třebaže mimo EU by se mi umíralo líp... (vážně je za těhle podmínek nepotřebujee...)
10.06.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Nejde o to říct ANO či NE, protože ono ANO už řekl dávno někdo za nás, jde o to za jakých podmínek... já halasně zvolám své NE, protože se mi nelíbí stát se jen dalším odbytištěm pro zahraniční trhy. Řeknu své NE proto, protože v médiéch nás obelhávají svými polopravdami... A i když si uvědomuji, že už je dávno rozhodnuto, řeknu své NE, protože až budou manipulovat výsledek referenda, alespoň se nad tím zamyslí...
10.06.2003 00:00 K dílu: Mé zrození Lowlander
Hmmm... není to úvaha, to za prvé a pak... Souhlasím s Robynsonem, že by to potřebovalo přitvrdit, jinak je to takové nevýrazné... (otřepané téma potřebuje neotřelé pojetí...)
10.06.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Dobro? Dobro je stav v němž necítíme (a nekonáme) zlo. Vzhledem k tomu, že zlo je daleko lépe identifikovatelné, než dobro, proto bych jej definoval skrze zlo. Absolutní dobro neexistuje, portože by to znamenalo absolutní absenci zla, což se rovná zániku dobra (extrémí polohy zkrátka neexistují, protože v okamžiku, kdy ztratíme "protikus" ke srovnání, ztrácíme úhel pohledu). Dobro je tedy stav mysli v němž pevně věříme, že nečiníme nikomu (ani sobě) žádného příkoří... Protože delší úvahu by tu stejně nikdo nečetl, tato prostá a krátká musí stačit :o))))
13.07.2003 00:00 K dílu: konec Lowlander
POetík, to s Tebou ensouhlasím, buď to jsou pásničky typu "léčivá poezie" a ty pak mají zůstat v šuplíku a nchat jak jsou a nebo jsou brány jako skutečná poezie a ta se musí stále pilovat, aby dostala správnou formu... No, jinak tohle je slabší.. klasické téma pojaté dost přímočaře a nic objevného... škoda...
13.07.2003 00:00 K dílu: vykřičník Lowlander
No... docela fajn...:o)
02.07.2003 00:00 K dílu: Marcelce... jen jí.... Lowlander
Eeeh, sorry, já zapomněl, že nejsem přihlášený... takže viz výše a konečně slibovaný TIP*
09.08.2003 00:00 K dílu: Anika - příběh ze světa Matrixu Lowlander
A ještě jedna věc, trigate, ve sve obsáhlejší kritice se dovoláváš filmové trilogie MATRIXu, resp. jejího konce. Vzhledem k tomu, že samotné filmové zpracování jen parazituje na Gibsonově teorii Matrixu, nemá Tvá připomínka význam... Dost mě mrzí, že každej, kdo viděl Matrix se hned považuje za znalce a profíka, ale přitom o této filozofické teorii božského Williama Gibsona (jinak též zakladatele několika psychologických směrů a blízkého přítele spisovatele Philipa Kendreda Dicka) neví vůbec nic... Ale asi to tak má být... :'o///
09.08.2003 00:00 K dílu: Anika - příběh ze světa Matrixu Lowlander
No, ja budu o něco kritičtější, přijde mi to málo živé. Někdy by se hodilo některá souřadná souvětí buď rozdělit na dvě krátké věty (to se hodí pro gradaci napětí) a nebo je rozšířit v obsáhlejší sdělení. Takhle mi příběh připadá neplynulý... a navíc trpí neduhem valné většiny povídek na písmákovi-je moc krátký. nevyužívá ani z poloviny potenciálu, Jirko, víc si vyhraj se slovy, s obrazy... jinak to je dobré :o)
31.05.2003 00:00 K dílu: Pohřeb Lowlander
No... tak nějak jsem nepochopil, proč odešel... kdyby zůstal ležet, mělo by to lepší pointu...:o)
04.06.2003 00:00 K dílu: KRÁTKÁ ÚVAHA O PŘÁTELSTVÍ Lowlander
Lys: Nic miláááššššku :o))) Skoro vůbec nic :o))))
26.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
TIPnu... má to své mouchy, ale je to hezké... upřímné :o)
26.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
TIPnu... má to své mouchy, ale je to hezké... upřímné :o)
31.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Zajímavé :o)))
04.06.2003 00:00 K dílu: Voják Lowlander
Klementina_K: Děkuju :o)
26.05.2003 00:00 K dílu: Voják Lowlander
Don't_worry: Ten voják nebyl spatřen, ten voják nebyl slyšen a tomu vojákovi nebylo zabráněno ve vykonání svého úkolu... kdo ví... možná někdo musel zemřít... možná jih muselo zemřít víc... a možná neměl umírat nikdo... Peggy: Kdo ví... to je na každém zvlášť... líbí se mi na tom, že to jen nastiňuje příběh, který se odehraje v hlavě... já třeba vidím jeho oči (když si to pročítám) a pak ruce...:o/
26.05.2003 00:00 K dílu: Voják Lowlander
Don't_worry: Ten voják nebyl spatřen, ten voják nebyl slyšen a tomu vojákovi nebylo zabráněno ve vykonání svého úkolu... kdo ví... možná někdo musel zemřít... možná jih muselo zemřít víc... a možná neměl umírat nikdo... Peggy: Kdo ví... to je na každém zvlášť... líbí se mi na tom, že to jen nastiňuje příběh, který se odehraje v hlavě... já třeba vidím jeho oči (když si to pročítám) a pak ruce...:o/
26.05.2003 00:00 K dílu: Ad majorem dei gloriam Lowlander
Hih, no... společného skoro nic... skoro všechno...:o))) A zázračné dítě určitě nejsem, kdybych byl, tak by mi mé práce nevraceli, že je nechtějí odevad kam jsem je poslal :o( Spíš takový malý snílek, který své sny háže na papír (respektive na jeho binární obdobu :oP)
17.05.2003 00:00 K dílu: Ad majorem dei gloriam Lowlander
Děkuju... jo, táhlo mi na čtrnáct... svoje první pokusy (krom infantilní milostné poezie podobné Vítězslavu Hálkovi z páté až šesté třídy základní školy jsem vážněji začal v sedmé třídě... No, tenkrát jsem napsal spoustu sonetů a hlavně nerýmovanou lyriku (ale i epickou lyriku) ovlivněnou Prévertem... je smutné, že čím jsem starší, tím míň mám času na čtení poezie :o((((
17.05.2003 00:00 K dílu: Ad majorem dei gloriam Lowlander
Zklamu Tě... tenhle výrok mám z Legendy (časopis o Magic: The Gathering a stolních hrách vůbec...) kde byl takhle komentován topten MAgicu a sice kouzlo Wrath of god (tuším) ale to už je let...
26.05.2003 00:00 K dílu: Sonet pro paní učitelku Lowlander
Drago, tak si to pamatuju... nástěnky plné červeného krepáku, plastikových karafiátů, červených nadpisů a hrdinných vojáků, zachránivších naši vlast (btw: to hrdinství jim bhužel dneska mnozí odpírají a když vidím na hřbitově jejich hroby - neznámý ruský voják - tak jim tam občas oložím kytičku... zaslouží si to...:o/)
17.05.2003 00:00 K dílu: Sonet pro paní učitelku Lowlander
Děkuji lásko, ale... tohle už je opravdu moc staré... A teď už se tomu jen usmívám... tenkrát mi bylo hořko...:o/
17.05.2003 00:00 K dílu: Čas, kdy umírají víly Lowlander
TIP*** Je to nádherné...:o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Je to krásný... štěňátko moje nejmilejší... zasloužíš si TIP*
04.05.2003 00:00 K dílu: Keltský rej Lowlander
Dobrý.... škoda že jsem tam nebyl s Tebou....
05.05.2003 00:00 K dílu: O chápavosti hráčů Lowlander
Že by upír??? :o[ :o)))
04.05.2003 00:00 K dílu: O chápavosti hráčů Lowlander
Hih.. docela sranda...:oPP
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Hih... nerozváděj...:oP
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
To sice jo, ale jinak... je to takový... jako psaný horkou tužkou...:oP
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
hmmm.... tenhle se moc nepovedl...:oP
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
hih...:o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Vím.... Lowlander
Ach... jak pravdivé...
05.05.2003 00:00 K dílu: Vím.... Lowlander
Ach... jak pravdivé...
05.05.2003 00:00 K dílu: smutek Lowlander
Díky :o)))
04.05.2003 00:00 K dílu: smutek Lowlander
(mně taky..:oP)
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
banán? Tfuuuuj... a jablko... ne ne ne... te´d rpacně trávím oběd a pomalu se oblíkám do maskáčů... jdu zase střílet... jíst? Ne, možná až večer.. vážně... jsem mmoc vytížený (Hih, zeptej se Lysandry, jak jsem hub...vychrtlý :oP A jak moc jím...:o)))
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
No, já jsem sice k práškům tolerantnější (třeba vitamíny-vůbec nejím ovoce-není na toč as a tak se láduju syntetikou), ale jinak s tebou souhlasím... je to jen pokus o únik před realitou... jenže ona, mrcha, je vždycky o chlup rychlejší...:o)
04.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
No, nikdo jim ten chlast do krku neleje, ale... není to, myslím, zase tak přímočaré... mě ani tak není líto jich, ale je mi smutno z nich...:o)
02.05.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Jo, takový případy taky potkávám... na ulici... v zakouřených pajzlech... mnohdy jim člověk koupí "jedno malý" jen aby od nich měl pokj, en aby se zase mohls táhnout do svý ulity lhostejnosti... je mi z toho občas smutno...
02.05.2003 00:00 K dílu: Večer Lowlander
Moc pěkný!!! Můj TIP* je Tvůj...:o)
02.05.2003 00:00 K dílu: "TA" noc... Lowlander
Katčí... přeju Ti, aby to bylo fajn. Aby to nebylo jen čarodejnicové poblouznění z nějž po probuzení zbydou jen zvláštní smíšené pocity... někdy člověk opravdu nachází krásu tam, kde by ji nikdy nehledal...:o))) (a mám z toho takovu malou, maliličkatou radost, porotže mne vždycky strašlivě potěší , když se přesvěčím, že lidi přeci jen nejsou tak zlí, jak se občas dělají...:o))) P.S.: Omluv překlepy... klávesnice už stávkuje docela divoce.. je čas na změnu...:o)))
29.04.2003 00:00 K dílu: Vina Lowlander
Ach jo... jsem´úplně na měkko... je m do breku ankde nikdo, kdo by mne konejšil... TIP* a avízo pár dalším dušičkám, které to potěší a možná taky dojme...
28.04.2003 00:00 K dílu: Láska zralé ženy Lowlander
Yfčo, taky dobrý :o))) Koukám kritiky stejně dobrý jako povídečka :o))))
28.04.2003 00:00 K dílu: Láska zralé ženy Lowlander
Opravdu jsem se dobře pobavil :o) Super... musím Tipovat
28.04.2003 00:00 K dílu: Poutník Lowlander
Dobrý... prostinký, ale moc hezký... Tip*
29.04.2003 00:00 K dílu: Lowlander
No, nutno podotknout, že mladej Bush se projevil jako rozumnější než jeho otec a dokonce je i mírnější, než jak se zdál na začátku své funkce... vuzpomeňme jen opravdu hrozivý diplomatický konflikt s Čínou kvůli průzkumnému (špionážnímu) letadlu... Víš, Kuba... za socializmu se tam muselo žít krásně, protože byla pro socialistický svět prestižní záležitostí... nemuseli skoro makat (taky skoro nemakali), protože všechno se jim dováželo ze zpřátelených států. Hrůza to tam musí být až dnes, když je Kuba de facto sama proti všem... To zatýkání... no... faktem je, že političtí odpůrci se likvidují i v "demokratických" státech, jen se nepoužívá tolik vězení, ale jiné, "humánnější", prostředky a... nevidím do této problematiky a tak nemohu soudit... Víš, připomíná mi to trochu histerii jako u nás po pádu socializmu... ehm... najednou tu byli lidé, kteří by opěvovali militantní protirežimový odboj, tedy agenty-záškodníky, kteří by v případě konfliktu na našem území prováděli sabotáže, vraždili a vedli teroristickou válku... ano, bojovali by s režimem, ale prolévali krev nevinných... a nebo opěvování hrdinů, co při útěku pobili několik příslušníků SNB a pak se dozvíš, že je spoutali a neozbrojené (a zneškodněné) podřezali... to jsou mi hrdinové. A je taky fakt, že v Německu se z emigrantů cvičily speciální diverzní skupiny (není to výmysl...) A tak e to is tou Kubou, snad jen s tím rozdílem, že tam je všechno víc plné emocí a tudíž to působí divočeji... a co my víme kolik z těch disidentů připravovalo třeba nějaký útok při němž by zahynuly nevinní lidé... Je to holt moc složité an to, abychom k tomu zaujali jednoznačné stanovisko...
28.04.2003 00:00 K dílu: Lowlander
Víte... jsme rád, že ve skutečně vyčerpávajícím přízpěvku výše byly uvedeny i Spojené státy na straně těch "špatných". Ukazuje to toitž, že špatné azcházení není otázkou ekonomického nebo politického úpadku, ale úpadku morálního! Speciálně popravu cizích státních příslušníků a popravu delikventů kteří nebyli v době spáchání činu plnoletí považuji za možná daleko nejzávažnější už také porot, že USA si hraje na "vzor dokonalosti por celý ostatní svět".
07.10.2004 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
KLub nefungoval, nefunguje a asi ani nebude, páč není čas...:o( Ach jo...
31.05.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Hih, ale já tam CHCI! Pracně jsem odvolával civilku, abch mohl 1.7. nastoupit a modlím se, aby to vyšlo... však tam budu jen 3 měsíce :o)
26.05.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
No to víš, StvN, změnil jsem práci a tak nic nestíhám :o((( A 1.7. nejspíš rukuju, takže pořádně se o to budu moct začít starat až tak od října (až zvulkanizuju :oPPP)
02.05.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Neboj, nebudu :o))) Můj "plán" ohledně klubu je celkem jasný :o) BTW: už to, žes' porjevila zájem o členství je znamením "uvědomění" :o))) A už to se cení :o)))
02.05.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Mimochodem, omlouvám se za špatnou aktualizaci, ale mám teď hodně hektické období-měním práci :o( (Já vím, že mne to neomlouvá :o/)
02.05.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Jasně :o) Hlavní je tvořit "vlastním srdcem" a ne "přes kopírák" :o)))
30.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
No, tenhle to nebude (spojit členy ale klidně)... Tohle nebude (není) sběrna fantasy... jde mi hlavně o fantasy, které je prosté klasického klišoidního "nabušenec s IQ bublajícího bahna a inteligentní a krásná čaodějka porazí lehce retardovaného dábelského mága"... Jenže teď an to nemám tolik času, kolik ybhc potřeboval :o(
29.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
No ano... je jich moc, ale to nevadí... hlavní je, aby měly nějaký význam... speciálně moje představa tohohle klubu je... ech... vždyť to je v manifestu... no prostě je to vlastně jedno...:o)
28.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Drago: Co je Sleworld? TAk já se Ti na ta dílka mrknu...:o))) kdyžtak je sem taky šoupni...:o)
28.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Drago nevadí... nevadí inspirace, ale jde o hledání nečeho víc... inspirace být může, ale nesmí to být vyloženě odvar...:o)
27.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Jasně :o)
27.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
No, jak jsme psal v programu... už mě docela štvalo pořád číst to samé...:o((
27.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
Hih, čiň, jak uznáš za vhodné :o) Program je jasný, tak jen doufám, že z toho taky něco bude :o)
27.04.2003 00:00 K dílu: Manifest nové fantasy Lowlander
:o)
06.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Já se přeťukávám téměř pravdelně... jsem navyklý na jinou klávesnici :o((( Tahle težce nestíhá můj rychloťukot :o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Hih... přeťuk... mám vážně blbou klávesnici :o(((
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Hih... na tom notebooku jsem anspal svůj úpně první román.. sice mi už blbne, ale mám ho z nostalgie... Stařičkej Siemens :o))) A vlastně i ten druhý román jsem tam anspal a rozepsal třetí a čtvrtý (a ani jeden z nich nikdy nedospal :oP)
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Já mám taky paušál, ale tady je to takové neupravené, víš? A pak... hodím si to do notebooku (ten nemá piřpojení na iNET-je to stará 486/50MHz) a čtu si to třeba před spaním :o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Já si taky stahuju na disk díla druhých, abych se an ně podíval, až bude čas :o) každopádně všechyn ty texty najdeš na mých stránkách v čtitelnějším *.html formátu :o))) Já taky hldám novou inspiraci u druhých... a třeba se jednou vrátím ke svému rzepsanému románu z porstředí starověku...:o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Hih... já vím, je to na písmáka moc dlouhé, ale... dělit se mi to nechce-ztratilo yb to kompaktnost a na povídku do časopisu je to tak akorát kratší povídka...cca 10 stran Tahomou 10... ostatní jsou kratší :o)
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
No, taky nevím :o( Co napsali? Nu... univerzální zamýtací dopis... to dělá Ikarie... jen Altar napíše vyjádření (asi na to mají čas :oP) Čekám ještě co Jiřina z Altaru napíše na můj Morduk...:o))) Jedna moje známá mne už uháněla abych rychle napsal čtvrtou kapitolu... tsss... a hned si poroučí, co se s kterou postavou má stát... hih.. ale předvídá špatné konce :o))) Miluju špatné konce :o) To je moje specialita... končit smutně... (ale sci-fi končí s morálním poselstvím... uf antasy se mi to nedaří,asi proto, že Morduk je rozsáhlejší projekt...)
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Hih, dneska mi přišlo odmítnutí z Ikraie, jen nevím, které povídky, jestli mých sci-fi prací a nebo Morduku :o)))
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Hih, taky dobré... no, já to vidím tak, že budu tři měsíce blbnout v přijímači (a nebudu psát) a pak budu pořád doma (a psát na svém archaickém compíkovi :o) A pak budu už doma pořád... a pořád psát...:o))))
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
Telepatie je dobrá věc :o) ŠKoda jen, že ne všichni k ní mají stejné dispozice... zažil jsem ejdnu slečnu, jmenovala se Heda a s ní jsem telepatický kontakt zvládl udržet (základní cvičení, kdy z určitého množství symbolů si "vysílač" jeden vybere a "přijímač" volí který to byl... šlo nám to nejlíp) tak buď jsem měl to nadání já (pochybuju) a nebo ona...:o))) Jo, myslím, že tušíš správně :o)
05.05.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu Lowlander
No, stačila by zář dvou očí jedné krásné elfí bardky...:o)
Nahoru