17.11.2016 15:19 K dílu: Poema pro kotel careful

Sranda, že jen kvůli mně někdo svůj výběr stáhl... tak prej se mu to asi zas tak nelíbilo... prostě taktrdlíci..kterej to byl..že by pan umělec Egil, kvůli jehož nejspíš také prázdným žvástům  padl i nějaký ten nebohý strom... a zajisté i ocenění mu udělili jiní blablaři, co se kvůli jejich prázdným kecům kací lesy..on zas příště ocení jiného blablaře a tak furt dokola a nakonec si vzájemně udělí tolik cen, že se dočkají vyznamenání od Zemana... kterej by se na tu báseň podíval a řekl něco jako: "Já tomu vůbec nerozumím, ale asi to velký význam mít bude..." :DD

..no..já svůj výběr stahovat už nebudu... však, kdo chce, si má slova stejně najde (pokud pan "básník" rovnou nesmaže celou "báseň")

...no, nic..už sem radši vůbec lézt nebudu...radši snad i hrát na PC hry (taky zabíjení času) než tohle...

17.11.2016 12:02 K dílu: Poema pro kotel careful

Tomuto dílu uděluji svůj poslední výběr, aby tu těch debilních kravin ve výběru nebylo náhodou málo...  ještě doporučuju, aby se blešatka stala redaktorem a mohla zas znovu ovýběrovat všechny vaše "básně"... protože jsou to úplně stejná veledíla (hlavně obsahem) na tom se všichni shodnete.:)

17.11.2016 11:40 K dílu: Sešité z otevřených oken careful

... no, já jsem došla k závěru, že ve společnosti, co má všechny tyhle výblitky za umění, nebudu marnit čas..stejně mi nemáte co dát a kloudný komentář s obsahem jsem tu nedostala pomali ani nepamatuju.. jste stejně zbyteční, jako tenhle skvost a všechny podobné skvosty... psát nepřestanu...občas, když napíšu něco, o čem si budu myslet, že to za něco stojí...tak to někam fláknu, však takových stránek je dost...tady nechám ty povedenější věci...mějte se tu skvěle a přeju vám, ať tyhle výbliky čtete od rána do večera, když je to tak děsně super a má takovou hodnotu, že je jistě to ocení i příští generace, kterým to něco hlubokého řekne...asi třeba to, že jste neměli o čem psát a co říct... něco jako byla ztracená generace, tak vy budete prázdná generace...

tyhle "básně" mě totiž vyloženě uráží a to, že tyhle prázdné žcatlance visí ve výběru v takovém množství se příčí zdravému rozumu... a s bandou debilů, co mi nemají co říct, si můžu povídat i na Fb, nebo úplně kdekoli jinde...tak zdar

 

17.11.2016 10:26 K dílu: Klipy z Vyhnálova careful

A od čeho jsou básně, když ne od toho, aby byly básněmi?...nejdřív nějaký koumes začal považovat rýmy za přežitek... šly různé vlny modernizace, které z básní udělaly něco, co za básně vydává nesmyslnou snůšku slov... básně se hlavně mají dát pamatovat a o něčem mluvit...jinak to není báseň, ale jen zbytečná slova

...původní básně byly příběhy...ve formě básně byly proto, aby se to líp pamatovalo a dalo líp a efektivněji přednášet třeba za dobrovodu hudby... 

..jaký smysl má to, co píšešte vy? žádný..já v tom žádný smysl nevidím... co nemá smysl je zbytečné

...tohle se nějakému smyslu aspoň blíží...záměr nějaké atmosféry krajiny je čitelný...

...ale tvoř si dál ty své buřtguláše, se kterýmu můžou marnit čas jen ti, které mám za tupce...protože zbytečná slova bez záměru mohou bavit tvořit a číst asi jen tupce...

17.11.2016 10:07 K dílu: Sešité z otevřených oken careful

No, je vidět, že redaktorů "poezie" tu je tři zadky... a všichni jsou jak přes kopírák... no, Movsar, ro má blbý hoch, no...pak se nemá být boom komiksu, když umělci posouvají jazyk všichni stejným směrem někam k nesmyslnosti, jazyk, co je stejně už skoro mrtvej... i já si jdu radši číst něco v AJ, co má trochu hlavu a patu:)

17.11.2016 09:57 K dílu: Sešité z otevřených oken careful

No paráda...další ve výběru, furt ten samej buřtguláš a je jedno kdo ho uvařil... když nemáš rád buřtguláš, dostaneš jinej, kde bude trochu víc majoránky a pak ti zas jinej přinese další buřtguláš...je úplně jedno, kdo to napsal..stejný sračky tu píšou skoro všichni...pokud vedete tajný spolek s cílem, jak národ donutit přestsat se úplně zajímat o poezii, tak je to super a vůbec to neměňte...víc buřtguláše!... ve výběru je těch whispermoonlajktu, blešatek a jiných blabla bez smyslu a bez čehokoli zapamatovatelného pořád děsně málo...

 

 

 

17.11.2016 09:39 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

K3: ty básničky, co cituješ, se rýmují...to už dá práci!

 

Movsar: jsem ráda, že mě podezříváš z toho, že se tak dobře vyznám v počítačích a jejich terminologii;)

blešatka: tvé pohlaví mě nezajímá, holka:)

tvé básničky bliješ během pěti minut...není v nich vůbec nic...prostě jste se naučili pár postupů, jak udělat tu zrovna správně kůl "básničku"...tedy opakovat nějaký ten motiv, občas nějaký obraz, nebo jako tkaničky naložené v láku...aby jako blbec přemýšlel, jestli to něco neznamená .. no prostě tyhle vaše básničky jsou "blabla", které "ocení" jen lidé, co taky dělají úplně stejná bla bla...nikoho jiného to číst nebaví... vy neděláte pět stejných jídel, ale jen jedno a to buřtguláš a vzájemně si v něm chválíte množství soli a majoránky

16.11.2016 13:24 K dílu: ESC #23: Láska careful

..jo, to se mi taky nelíbí..nějakou stupidní (hetero) lásku/vztahy rozebírá kde kdo...prostě otrava...ta kancelář a s ní spokený humor je daleko zajímavější, než nudné vztahy... tady nebýt nějakých pár náznaků humoru, tak je otravný k zblití..Bridgit Jonesová...to tím Bříza vystihla...prostě něco, na co bych do kina nešla ani kdyby mi za to platili... v tom kanclu v českém prostředí to je místy neotřelé....tohle je převařený tak milionkrát

..kdo v tom vidí něco jakmo atmosféru, nebo dxokonce hlubokomyslnost by io měl pustit romantickou komedii...je úplně jedno jakou!

16.11.2016 12:44 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

Tak prej ještě tohle:

Napis mu ze to prirovnani (které jsem opravdu „nepochopil“, neboť nedava zadny smysl – viz dale), komiksu k windows a „vazne“ literature k linuxu nesedi, protože linux je dneska sracka (na rozdil od windows), pokud to nepochopil on z toho mého elaboratu (kterýžto mi muj intelekt a prsty umoznuji vyplodit do 5 minut)

16.11.2016 12:38 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

..jo a já ho nezaměstnala..já dokonce ani nevěděla, žes něco napsal, než mi poslal mejl:D

16.11.2016 12:36 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

On píše tak rychle, že to vidím tak na 2 minuty...

...každopádně je mi jasné, že nad Kunderu ve vesmíru hlubší myslenky není a kde je obrázek, tam je to hned úpadek ...ani nevím čeho vlastně...jo, pardon...ty jsi kultura a co se ti nezdá, už kultura není..kulturu tvoří jen nabubřelá slova a posouvání jazyka, který se stejně vytrácí:))

16.11.2016 12:35 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

On píše tak rychle, že to vidím tak na 2 minuty...

...každopádně je mio jasné, že bprostě nad Kunderu ve vesmítu hlubší myslenky není a kde je obrázek, tam je to hned úpadek ani nevím čeho vlastně...jo, pardon...ty jsi kultura a co se ti nezdá, už kultura není..kulturu tvoří jen nabubřelá slova a posouvání jazyka, který se stejně vytrácí:))

16.11.2016 12:21 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

..já si teda myslím, že "vizuální dojem" že se v tom něco píše, vzbuzují obyčejně spíš tvoje texty, ale ve skutečnosti jsou to obsahem většinou jen mělké žvásty

16.11.2016 12:18 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

..hmmm..zrovna to tu čte známej, co teď vyvíjí nějaké hry a napsal mi pro tebe tenhle mejl..já tomu teda nerozumím, ale prej jsi asi hňup

A Movsarovi napis, ze lidi kdysi nezacali Linux používat proto, ze Windows mely obrazky, ale proto, ze Windows do verze 95 nepodporovaly preemptivni multitasking a do verze NT nepodporovaly korektni ochranu pameti, coz se v praxi projevovalo tim, ze furt padaly, protože spatne napsany aplikace/ovladace atd, cili z nejakyho dnešního civilizovanyho pohledu byly nepouzitelny pro vaznou praci. No a dnes je situace celkem opacna – jednak projekty jako systemd delaji z Linuxu Windows, druhak je tu tri prdele distribuci, z nichž velka část jako svůj prodejni argument neuvadi nic jiného nez jiny obrazek na backgroundu a jiné graficke tematko a v neposledni rade si nejde nevšimnout skoro az fetisistickyho zamereni velke casti vyvojaru na něco jako „dokonaly uzivatelsky rozhrani“ výsledkem cehoz je, ze tu jsou dve az tri majoritni desktopova prostredi neustale ve vyvoji a z pohledu konecneho uzivatele nikdy neopoustejici fazi betatestovani, takze bezna cinnost na Windows/Macu je tam dobrodruzstvi a loterie. Na pracovni stanici nemá Linux uzivateli od nastupu Windows XP co nabidnout, Windows 7 je z pohledu bezneho uzivatele prakticky dokonaly systém. Zabugovanost v poronvani s beznou distribuci Linuxu je nekde uplne jinde, jedna věc, kde ma linux dnes smysl navzdory vsem tem modernim frikulinum, co znovuvynalezaji kolo a bugy opravuji tim, ze reimplementuji celou funkcionalitu v jinem produktu, jsou servery. Protože když někdo, kdo tomu rozumi, venuje tomu spoustu casu a ten srackovitej materiál, co dostane v podobe bezne distribuce, pod tihou svých znalosti otesa do vybroušeného diamantu, tak ten diamant v tom stavu je schopnej vydrzet beze zmeny, coz je na serverech velmi cenna věc. Year of the linux desktop (rok linuxového desktopu) je uz několik takových roku running joke, krom serveru se linuxu podarilo prosadit presne v tom „zdiamantovatelem“ stavu pod kridly Google, který vzal jadro a komplet sam si dodelal userland – ano, Android. Ten ale nemá s „Linuxem“ tak, jak ho vnima kdokoli, kdo rekne „Linux“, nic moc spolecneho. Je to jen jadro, mozna nejake droboty a Google obdoba JVM Dalvik, co nad tim bez. Takze tak, at nemachruje, když o tom vi hovno.

16.11.2016 11:04 K dílu: ESC #23: Láska careful

Hmm..mě to teda moc nebavilo...za A, to není vtipný

za B, tohle jako povídka moc samostatně nefunguje...tedy funguje to asi tak, jako když jsem části Bran vydávala za povídku

..ostatní, co jsem četla, by jako samostatné povídky prošly, tohle ne...je to prostě kus vystřihnutý z něčeho

16.11.2016 10:20 K dílu: Klipy z Vyhnálova careful

...což je ale asi vlastně špatně, protože moderní poezie má být tak skvělá a tak posouvat hranice jazyka, že se nemá dát číst!

16.11.2016 10:16 K dílu: Klipy z Vyhnálova careful

Nemůžu říct, že by se mi to líbilo, ale tohle má trochu nějaký smysl a občas snad i náznak nějaké poetiky...prostě se to skoro blíží tomu, co si člověk představí pod slovem báseň...sice taková obsahově nenáročná, rýmy, nápěvky a cokoli zapamatovatelnépo postrádající, ale báseň...prostě tohle kdyby si přečetl normální člověk, tak z toho neutrpí těžký otřes a nebude si říkat, že to napsal mentál...nebo, že to je taková ta hra, kde se píší na papír dvě věty, každý vidí jen tu poslední a navazuje... 

Potkat tyhle texty na polňačce, tak je narozdíl od veleděl blešatky a jiných misrů nesmyslných a kilometrových "prej básní" aspoň přečtu do konce.

16.11.2016 09:50 K dílu: hodní psi careful

Nj..zas to pečivo:DD

.

..obsah/vyznění sice primitivní, ale pořád lepší než žádný..tohle když si člověk přečte, tak má aspoň pocit, že to trochu o něčem bylo a naštěstí to není ani moc dlouhý... sice jsou to stejně vesměs plky, ale za mě o level výš než jiní mistři zdejší tvorby, kteří zdárně odrazují lidi od čtení... ...ale zas je aspoň víc prostoru pro vývoj komiksu...

16.11.2016 09:21 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

Jinak, blešatko, doporučuju své povídky Jeho Jezero a Očekávání...pokud máš hodně času, pak Mystifikaci, nebo Brány..ty mají vůbec dost složitý děj, ale jedná se o gej tématiku v prvním případě pseudohistorizující a v druhém, je to velká směs žánrů...převažuj asi psychologický

16.11.2016 09:14 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

..jinak si všimni, že je to připsáno básníkovi!!!...myšlenka!!!..dám avízo blešaté zpěvačce, aby holka věděla, že báseň může mít hlubokou myšlenku, pokud ji nepíše úplně dutá hlava, co jen tak bez smyslu zvrací nějaká slovíčka...

16.11.2016 09:11 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

..jinak si všimni, že je to připsáno básníkovi!!!...myšlenka!!!..dám avízo blešaté zpěvačce, aby holka věděla, že báseň může mít hlubokou myšlenku, pokud jí nepíše úplně dutá hlava, co jen tak bez smyslu zvrací nějaká slovíčka...

16.11.2016 09:07 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful
"Quis custodiet ipsos custodes

Výrok pripisovaný rímskemu básnikovi -Decimus Iunius Iuvenalis (Juvenalis). 1.- 2. st. po Kr."

...to s viníky neznám, ani mi to zrovna moc nedává smysl

...tamto je velmi stará myšlenka, co je v tom komiksu použita...lidé s obrovskou mocí, které může kdykoli napadnout cokoli...

16.11.2016 09:04 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

To netvrdím...píšu sotva dva roky, ale obsah tam je...novou literaturu, tu obsahem o stolici, tu píšeš ty a takoví ti Jinovatové a podobní a přesně  proto lidi básně nečtou a žádné básníky ani neznají.:)

..protože kdo při smyslech, by něčím takovým marnil čas?... to dělají jen blablaři... může tak nazvat svůj "básnický" spolek a sbírku třeba: Verše bez obsahu... což bude jediné sdělení v celé sbírce a zbytek jen ty vaše  kydy...

15.11.2016 21:21 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Tak jasně, že jsem se poznala, na to mi stačil i název...jsem zvyklá, že tu o mně píše kdekdo... asi nejvíc zatím lejdy Vigan, která se otírala dokonce  i o moje děti, což je ještě horší než soulož s kýmkoli...

...ale pohoda, prej je to kultivovaný, takže láska s Movsarem...protože i prolog kupodivu mluví jasně... je tedy ještě to nejmenší...já mám dokonce k Movsarovi celkem respekt a kdyby nebyl hnusnej, tak s ním klidně i skočím na to víno, jak mě kdysi zval.

Jolana mi žíly netrhá...ona vlastně hájí sama sebe, protože píše plis mínus stejný prázdný "prejže básně" jako ty.

 

15.11.2016 20:32 K dílu: Kdo hlídá hlídače? careful

Danny: Pak se podívám, co to je... ale nemám moc ráda nějaké série... stejně jako nemusím seriály...mám ráda ucelený příběh, co má jasný začátek a konec na jednom místě.

agáta...no šípy by mě asi nebraly:D

 

white: Já jen vím, že nejslavnější český komiks je Octobriana. Jinak já čtu spíš ty japonské (kde je komiks momentálně asi nejrozšířenější) a to ještě jen určitý druh...

 

 

15.11.2016 10:06 K dílu: SÚKROMNÉ LEKCIE careful

Jinak ještě takhle...já sama jsem silně efebofilní...takže mi na té """"lásce"""" (těch uvozovek je tam schválně tolik)  nepřipadá nic zvláštního... ale odsuzuju vztahy učitel/žák, nebo lékař/pacient... nadřízený/podřízený.... protože jsou nerovné a může často docházet ke zneužívání... a také často dochází, což je prostě špatně a i proto mi tohle připadá otravné a nepříjemné...

15.11.2016 09:53 K dílu: Zástupy pěstí careful

Řekla vesmírná bytost upřímným, uhlazeným hlasem. Slunce překryla šedá mračna a na nedalekém úpatí kopce si začal vítr pohrávat s barevným listím.

..moc nechápu ten odskok k popisu terénu

...prolítla jsem to...myslím, že máš problém s ji/jí a s jako by/jakoby

..taky se mi tam zdá trochu víc adjektiv...všechno nemusí mít nutně nějakou vlasnost!

..pokus o nápad by tu byl... ale nic zázračnýho...navíc nechápu, proč to začíná vyprávěním o Alexovi, který vlastně na hlavní část děje nemá žádný vliv a snad se tam ani neobjevuje, neuvažuje o tom...přitom si myslím, že jeho myšlenky by tzam byly dobrý, když už tedy nic přímo nedělá...takhle je tam vlastně zbytečně a odstavce o něm můžeš vesele škrtnout

15.11.2016 09:42 K dílu: SÚKROMNÉ LEKCIE careful

Z pozice podváděného manžela? Tak tím už bych se vůbec nechlubila...ale cením odvahu to přiznat. StvN by ti řekl, že si za to můžeš sám, protože neumíš dát lásku.:D

..jinak mně taky... já jdu kolem knížek, čtu si o čem to má jako být a rovnou nadávám.:D

Nebo přečtu recenzi, třeba i pochvalnou, a napadne mě jen, že bych to číst fakt nechtěla.

15.11.2016 09:34 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

.. jsi vořech...chápeš, že komiks je někdy spíš o výtvarnu, jindy zas třeba víc o ději...ale chápu, že ho máš spojen hlavně s lascivními výjevy, tak jako většinu své existence... říkám sežeň si watchmeny! ... to už je prostě dost sofistikované dílo...komiks jako takový neexistuje zas tak dlouho... teprve se vyvíjí a může mít před sebou velkou budoucnost...potenciál oblíbenosti na to má a internet mu přeje..narozdíl od těch místních "básní" a tak

15.11.2016 09:29 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

..no, těžko můžeš poznat, že si někdo dělá srandu, nebo něco myslí vážně, když to neví ani on (ne, nestává se mi to zas tak často...jak už jsem psala tak například, když měním prizma pohledu...)

...každopádně jsem zapomněla, že jsi mimo jiné i akreditovaný psycholog a možná i jasnovidec, protože zrovna vždycky uhodneš, že ten a ten můj post je například brán z pohledu věčnosti a proto jezrovna lhostejný, protože velké věci jsou k malým lhostejné

15.11.2016 09:23 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Nemusí to být řečeno explicitně, ale co nemá žádnývýznam je jen zbytečný blabla... asi to je touhle dobou, že lidé tvoří zbytečná blabla... a jsou zbyteční přesně jako ta blabla, co tvoří... jinak doufám, že přeložíš portugalská blabla... určitě budou stejněvúžasná jako tohle a je úplně jedno, jaká slova použiješ...zkus mi to poslat, já to třeba přeložím taky a budem mít ta super díla dvě.:D

14.11.2016 12:38 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

Jak můžeš chápat někoho, kdo prý nechápe ani sám sebe? Nechápu...

...ale, jo...přiznávám se, že na některé věci koukám několika prizmaty a proto právě občas sama nevím, jak moc danou věc beru vážně... takže se může zdát, že něco beru děsně vážně a v tu malinkou chvilku fakt třeba i beru, ale globálně je mi ta věc třeba dost ukradená...což se blbě vysvětluje... na některou věc se zas dívám z pohledu "věčnosti" a připadá mi směšná, kdežto z pohledu "lidstva" je to problém... osobně mi to zas může být jedno, protože se mě přímo netýká, jsem obecně misantrop a tak...

..pak jsou zas věci, kterýma jsem si prostě jistá, nebo jistá z hlediska svých zásad a osobního pohledu... 

myslím, že nikdo opravdu hluboký se v sobě nevyzná, protože ani v okolním světě není možná znát všechno a ze všech pohledů, které na danou věc mohou být...čím větší primitiv, tim víc má všem jasno

14.11.2016 12:13 K dílu: Láska je jen slovo? careful

..takže je to jasný..neumíš lásku dát... StvN ti to řekl!

14.11.2016 12:06 K dílu: SÚKROMNÉ LEKCIE careful

Kousek jsem toho přečetla... nemusím slovenštinu a tohle se mi zdá takové suché... nevím, jak jinak to popsat...děj je pak pro mě zas těžce otravný až nepříjemný a tak dál nečtu...

...co jsi chtěl říct tím prologem nechápu...trapně se pochlubit románkem s nějakou starou rašplí? Tak gratuluju:D

14.11.2016 11:57 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...jo máš pravdu, je tam hrozná hrubka: Movsarovy pamflety tam být

14.11.2016 11:54 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

..mé komentáře jdou od roviny úplné a zcela úmyslné ironie až po ty, co myslím naprosto vážně... někdy je můj postoj k dané záležitosti ambivalentní a ani nevím, jak moc vážně to myslím (jen někdy!)... někdy ho nemám zcela vyjasněný, nebo nemám všechny informace a takový pohled pak třeba i měním...

...vím, že pro někoho, kdo se bere neustále smrtelně vážně a má za to, že všechno, co píše je pravda svatá a nemá smysl pro humor (ty!), je to totálně nepochopitelné... ostatně mě chápe jen ten, kdo se fakt snaží a není tupej... takže si z toho, že mě nechápeš zas tolik nedělej... a neboj, však tebe taky skoro nikdo nechápe... i když se snažíš být pochopen (já často ani moc ne)

14.11.2016 11:46 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

Původní post smazán a opraveny překlepy:

No, Movsarův literární skvost s Honzou Nedvědem byla obsahově kravina...tohle je obsahově kravina taky, ale ty povahy tam jsou dokonale skutečné... když je ale neznáte, těžko vám to něco řekne.

...zajímavé, že tuhle kravinu všichni tak horlivě hodnotíte a že byste šli číst to, co mám hozené v modrých a psala jsem to dýl než 10 minut, to vás nenapadne... ano, napsala jsem zcela úmyslně sprosté, abych ukázala, že tím se spory neřeší a není to žádná kultivovanost a a vy jste mi napsali, že je to sprosté a nekultivované...jaký objev.... bez vás bych to nevěděla

nj, Movsarovi pamflety jsou nádherný  a kultivovaný a přeju vám všem, aby je psal o vás:)..nejlíp o tom, že šukáte psy...samozřejmě kultivovaně...tedy něco o koitusu a v podprahové rovině a tak:)

(ti, co jejich komentáře nebyly ukázkou debility a nepochopení záměru, ať si neberou avízo osobně...nechce se mi to třídit)

 

..jo a jsem ráda, že vidím Zdendu

14.11.2016 11:42 K dílu: Dojemný epos o dívce a chlapci careful

...jeden by skoro usoudil, že neumí myslet samostatně, ale já mám za to, že to neumí vůbec... prostě blablaři... ty se na tom, že je něco dobrý musej nejdřív dohodnout, aby to jakože poznali...:DD

14.11.2016 11:37 K dílu: Dojemný epos o dívce a chlapci careful

zvláštní, že to nemá aspoň tři výběry...že to dokonce nemá zatím žádný, když je to nachlup stejná blbost jako to předtím... on až dá výběr jeden, tak se osmělej a pak se shodnou, že je to geniální a daj ho zas všichni, jak je jejich zvykem...

14.11.2016 11:31 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

..oprava: tipla

14.11.2016 10:15 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Existují vůbec staré, slavné a překládané básně, inspirující k jíným uměním a tak,  které sloužily k tak super účelům jako je posouvání jazyka... 

... to by mě fakt zajímalo... pověž jolano...my ignoranté nemáme moc přehled, víš..tak třeba něco ze starověku, středověku a tak, abych věděla jak hluboké má toto úžasné a hlubocegeniální umění (které tady naprosto totožně dává několik desítek uměleckých géniů) kořeny a jak velký mělo vliv... 

14.11.2016 10:13 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Existují vůbec staré, slavné a překládané básně, inspirující k jíným uměním a tak,  které sloužily k tak super účelům jako je posouvání jazyka... 

... to by mě fakt zajímalo... pověž jolano...my ignoranté nemáme moc přehled, víš..tak třeba něco ze starověku, středověku a tak, abych věděla jak hluboké má toto úžasné a hlibocegeniální umění kořeny a jak velký mělo vliv... 

14.11.2016 10:00 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Možná se vám zdá mé čtení ignorantské...nejspíš svým způsobem je...mě zas třeba moc baví, když například jistý básník tady tak ceněný a také stejně posouvající ty hranice jazyka Čechy pohrdá a sám se asi vidí nejlíp v Anglii...takže posouvání jazyka zdar, než ho teda za 100, nebo 200 let úplně zapomenem a s ním i vše, co nemá význam a sdělení...

14.11.2016 09:41 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

..he, he..by mě zajímalo, jestli tyhle klenoty básnění (všeobecně) bude někdo překládat, až čeština zanikne...typla bych, že ne...protože nemají žádný význam a co nemá význam ztratí se i s hranicí "bezvýznamného" jazyka

...co ty na to Zdendo s rozhledem a společenským začleněním ... prostě úplný šlechtici?

14.11.2016 09:32 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

jolana.

..no, já nevím...taková Loď bláznů a různé staré básně a eposy smysl měly... co jako s hranicema  jazyka...ať si v tomhle slavném výběru přečtu, co chci, furt je to, jak kdyby to psal jeden člověk a pořád stejný nesmysl...

..jazyk byl vynalezen jako prostředek k dorozumění, jazyk není svět... pokud jazyk neslouží k dorozumění ztratil význam

blešatá zpěvačka (p už asi někdo použil, co?): no, předchozí dílo jsem četla (letem světem, protože bláboly nejsou můj koníček), ale význam nemělo asi taky žádný..jo, je děsně fajn psát nesmyslné věty...

kdyby tam každé páté slovo bylo ananas, tak by se na výsledku nic nezměnilo...a tady taky ne...

...

14.11.2016 09:17 K dílu: Cesta ke studánce careful

Evidentmě rád píšeš věci ze života, ale jak už psal K3... spíš než povídky jsou to taková povídáníčka...asi jak když píšu já ta svá povídáníčka ze své minulosti, jen tohle je jiným stylem o jiných věcech.

Nejlepší se mi to nezdá ani technicky... ty první věty jsou všechny dost dlouhé a některá mi přišla i zamotaná...jednou v ní je podmět asi děti a pak zas skupinka... prostě mi to přošlo zmatené a i ty dlouhé věty i uspávající.

...přímá řeč je taky zvláštní, i kldyž si jako čtenář domýšlím otázku dětí

14.11.2016 09:02 K dílu: Láska je jen slovo? careful

Za interpunkcí se dělá mezera.

Jinak doporučuju si pokecat s StvN, dám mu avízo, protože se mnou zrovna chce mermomocí lásku řešit, tak ti třeba řekne, co je opravdová láska!

14.11.2016 08:59 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

:D...ti do toho nechci kecat, ale to je kvůli krevnímu oběhu

...bože,, to je zas nesmyslná debata, ve které zas nechápeš, že to nemyslím vážně...nebo to chápeš a chováš se jak debil záměrně, abych tu měla nazvraceno co nejvíc OT komentů..ne, to by na tebe bylo moc rafinovaný...ty prostě jen nechápeš

14.11.2016 08:54 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku II aneb Věž z klišé careful

když odhlédnu od nesmyslného určování, co ještě ano a co už ne a případném dohadování se o tom... (zajímavé: objektivizace, proti které se všeobecně bojuje i pouhým upozorněním... třeba v sexistickém prasátečku, je tu podle všech zaprděnců  ok)

tak, mě by hlavně fakt udivila ta dítka, co by

A, sem vůbec přišla něco číst... dyť tu skoro nečtou ani dospělí:D

B, četla zrovna něco s dost nezajímavým názvem, co už v úvodu říká něco o tom, že to vzniklo jako reakce na něco a týká se to lidí, které nezná a neví, o co jde...

..když sem už náhodou příjde nějaké dítě (bože, co by tu dělalo, nejsou tu obrázky, ani nic zajímavýho), mrkne nejdřív na ta básnická veledíla, co jsou vystavená ve výběru (a všechna jsou totálně stejná:D)... přečte si tam pět řádek, které nedávají smysl, řekne si, že jsou tu samí dementi a je zas v trapu... 

děcka koukají na videa, nebo si píšou s úchyly na chatech... starší dítko, co už by tu něco přečíst třeba i mohlo, se tím zas nepohorší...i taková amorresperos píše větší sprosťárny než já a psala je už někde v šestnácti, nebo patnácti... 

 

..a klid, sex je tak ve dvaceti stejně přestane bavit, protože je ho všude tolik, že je to nuda...

 

14.11.2016 08:36 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

..já jen doplním, že kauzuistika byla v uvozovkách:D

...jinak demokraticjé principy... to je složitý...ale zas lepší volnost než "slušňácké" omezovaní omezenci (a že jich tu je)

 

 

14.11.2016 08:22 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

No, já kromě metalu poslouchám i vážnou hudbu...metal, co jedu,. je na podobné úrovni složitosti (prostě o milion levelů dál než Nedvědi)...komiksy čtu většinou japonské (manga) v angličtině, takže si trénuju jazyk zábavnou formou a učím různým kulturním zvláštnostem... Movsar je holt trouba, no.:D

14.11.2016 08:19 K dílu: autobus (ne)živých careful

No...obsah nebyl zázračný, ale dalo by se to... celkově by se to číst dalo, kdyby tam nebylo tolik hrubek a překlepů.

14.11.2016 08:16 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

jo, samozřejmě...hlavně ten tvůj=láska:D

14.11.2016 08:15 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

No, Movsarův literární skvost s Honzou Nedvědem byla obsahově kravina...tohle je obsahově kravina taky, ale ty povahy tam jsou dokonale skutečné... když je ale neznáte, těžko vám to něco řekne.

...zajímavé, že tuhle kravinu všichni tak horlivě hodnotíte a že byste šli číst to, co mám hozené v modrých a psala jsem to dýl než 10 minut, to vás nenapadne... ano, napsala jsem zcela úmyslně sprosté, abych ukázala, že tím se spory neřeší a není to žádná kultivovanost a a vy jste mi napsali, že je to sprosté a nekultivované...o jáký objev.... 

nj, Movsarovi pamflety jsou nádhetný  a kultivovaný a přeju vám všem, aby je psal o vás:)..nejlíp o tom, že šukáte psy...samozřejmě kultivovaně...tedy něco o koitusu a podprahové rovině a tak:)

(ti, co jejich komentáře nanyly ukázkpou debility a nepochopení záměru, ať si heberou avízo osobně...nechce se mi to třídit)

 

..jo a jsem ráda, že vidím Zdendu

11.11.2016 13:37 K dílu: Granát careful

Za to ti dám tip...rýmuje se to ...je to sonet, ne? a ještě to má i nějaký nápad...

11.11.2016 13:21 K dílu: Hledání přiblížení (cyklus) careful

Je naprosto fascinující, jak stejní lidé, kteří nedokáží najít smysl v textu, který smysl jasně má, dokáží vidět tolik smyslu v textu, kde já vidím jen bla, bla, bla ... tak jako v milionu další podobných bla, bla zde...jako kdyby je všechna tvořil ten samej blablař...

11.11.2016 11:20 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

hehe...pseudopsycholozující "kauzuistiky" mu vyčítám už dlouho...

...každopádně by se tu lidé měli začít pídit po hlavní myšlence textu, důvodu proč byl napsán a pak po přesahu a dalších věcech...místo toho si všímají blbostí na povrchu

...tohle má být hlavně o nebezpečí cenzury a omezování ve jménu bezpečí, "slušnosti" , nebo tradici a zneužívající k tomu i nebohé děti...

...ano, to jak text působí a vo vzbuzuje je důležité, jenže to se nejdřív musí pochopit kontext, aby se to dalo hodnotit, bobánci!

Někteří by svou odpovědnost prostě rádi hodili na nějakého "kata", kterého by pak mohli kritizovat za činnost, či nečinnost...

11.11.2016 11:18 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

hehe...pseudopsycholozující "kauzuistiky" mu vyčítám už dlouho...

...každopádně by se tu lidé měli začít pídit po hlavní myšlence textu, důvodu proč byl napsán a pak po přesahu a dalších věcech...místo toho si všímají blbostí na povrchu

...tohle má být hlavně o nebezpečí cenzury a omezování ve jménu bezpečí, "slušnosti" , nebo tradici a zneužívající k tomu i nebohé děti...

...ano, to jak text působí a vzbizuje je důležité, jenže to se nejdřív musí pochopit kontext, bobánci!

11.11.2016 10:08 K dílu: ŽIVÍ MRTVÍ: Televizní krása šokující hrůzy careful

Já netvrdím, že to dílo nemůže být dobré...poslední dobou je trend kvalitních seriálů...dokonce bych řekla, že ná úkor filmu:(... jenže já jsem se zařekla, že seriály sledovat nebudu, protože je to příliš času...on si to člověk ani neuvědomí, ale když toho pak sleduje víc, tak je to hrozný žrout a ten popměr čas-obsah-zážitek se mi prostě "nevyplatí"

...jsem teď byla na opeře Kouzelná flétna a při vší úctě k vážné hudbě, tak to libreto je taková neskutečná  blbost (předem jsem si o něm nic nečetla), že jsem měla chuť třískat hlavou do zábradlíčka... jenže ti pěvci za to nemůžou a hudba byla ok...

11.11.2016 09:59 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

(ale co není objevné pro mě, je tu asi pro většinu tak složité a nepochopitelné, že se v tom ztratili a vzali si z toho jen něco o tom, že jsem milovnice orálního sexu...:D)

11.11.2016 09:42 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

..vlastně ti za to dám i tip...protože navzdory pomlouvání mé osoby a dělání z toho Keitha totálního vymaštěnce (přiznejme si, že je to prostě nejspíš úplně průměrný trouba), se základní myšlenkou tohohle díla i souhlasím...i když opět nic objevného.

11.11.2016 09:37 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

Jinak někteří možná stále nepochopili, že smysl mého díla není ve sprosťárnách, ale že ty jsou pouze uměleckým prostředkem! ... argumentem, který říká, že psát o někom "vtipná" dílečka není úplně košer....natož aby to bylo kultivované, nebo dokonce spory řešící.

Takové dílo slouží pouze jako primitivní vybití a to, jakým je napsáno jazykem, na tom mnoho nemění...obsah je odporný pořád!

11.11.2016 09:30 K dílu: Hlavní hygienik Písmáku careful

(já chci dodat, žes neuvedl, že autorka trpí silnou penis envy... jen těžko může mít někdo rád chlupatá varlata a smrad:D)

cenzurování děl je dle mě blbost...nad díly se musí přemýšlet... ta hnusná se musí hodnotit jako hnusná... jen něco smazat ničemu nepomůže... i díky kritice takového díla může dvanáctileté dítě pochopit, co ano a co ne a proč..jinak to nezjistí!

11.11.2016 09:17 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

Já vím...ani tvůj pyj ne, když jsem ti kritizovala soutěž.:D

Já jsem polyamorní jak duhový jednorožec...miluju vás oba:)

11.11.2016 09:15 K dílu: K zamyšlení careful

Námět zajímavý, ale provedení jakési zmatené.

11.11.2016 09:14 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

Oldjerry: Kdyby tu byl takový jen jeden...třeba já...tak by to průšvih nebyl...průšvih je, že jsem to já, ty, Movsar, Stývn, Aššur, Relé, Vigum, Gora, jakýsi Keith Sullivan, novák a ještě asi miluarda dalších... a to už problémy děla:D

Keith: tohle je záměrná ukázka antikultury, chápeš?

Lakrov se nám k tomu ještě nevyjádřila, schade.

09.11.2016 12:46 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...všiml sis, jak v tom textu plkáš něco o koprofílíi na základě zmínky o kopru? přesně to děláš i teď:D

09.11.2016 12:42 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...všiml sis, jak v tom textu plkáš něco o koprofílíi na základě zmínky o kopru? přesně to děláš u teď:D

09.11.2016 12:38 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...chápeš že celý ten text je ostudný a hnusný naprosto záměrně?!..a že si dělá prdel z Lakrov a tebe?... škoda, že jsem tam nenapsala, že vás píchá pes...by mě zajímalo, co bys geniálního usoudil z toho:DD

09.11.2016 12:27 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...a co třeba tvůj první děsně přechytralý koment tady o tom, že to či ono připisuju mužům a ženám a přitom jsi vůbec nepochopil, že Lakrov není žena a kouřit jsi měl i ty...pokud tímhle stylem chápeš i ty své literatury...jako že je chápeš přesně takovým způsobem, pak je prostě nechápeš...chápeš?! Toť důkaz.

...fakt mi nestojíš za to, abych se kvůli tobě tak namáhala...to je pravda:)

 

09.11.2016 12:21 K dílu: Světlo careful

Taky bych klidně mohla ono DNA změnit třeba na vágnější termín, třeba něco jako biologický materiál...protože například ty přímé změny se snad (aspoň prozatím) netykájí přímo DNA...nebo to aspoň zatím nebylo prokázáno...každopádně si myslím, že se do DNA všechno časem zapisuje...Jak jinak by se tam ty informace dostaly, že? Jak by jinak vzniklo...

..já si myslím, že tyhle infornace (nemusí jít přímo nebo jen o DNA) neustále přepisujeme ...a proto chtěl mít vzorek z posledního stádia druhu...

09.11.2016 12:07 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...ty všechno pužíváš jen tak, aby se ti to hodilo do krámu...ti pánové bohužel už většinou nežijí, aby nám přišli říct, co tím, nebo oním mysleli...soráč, ale já nebudu hledat tvé citáty, pak si dělat rešerše a to všechno jen kvůli tomu, abych "dokázala" žes to či ono blbě pochopil...mně stačí, že prostě vím, že se děsně rád děláš chytrým a zřejmě se tak cítíš, ale nijak extra chytrej nejsi...

09.11.2016 11:53 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

aleš: ...no, to je sice fajn...je dobře, žes důvod tipu napsal, ale vážně věříš, že tohle bude každý, kdo si přečte dílo pročítat...prostě si přečte mé dílo a  řekne si " To je ale řídká stolice" a hle, Novák tomu dal tip.."ten Novák tedy musí být tydýt"...například... jinak ano...diskuze se dají tipovat jen pokud jsou to diskuze vzniklé v sekci diskuze...někde jinde jdou tipovat i komentáře (dávat plus například)...

 

09.11.2016 11:40 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

(jo, a s těma pitomejma nosatejma smajlíka vypadá jak blbej vtip úplně všechno)

09.11.2016 11:35 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

aleš: protože tip je u díla...neříkám že nemůže, ale nemělo by se to

 

white: teď nevím, co a kde zas myslíš...tady, nebo tam...nebo kde?

nováka zatím nijak neřeším a nesleduju... a tak se ani nesnažím vnímat, co kde zrovna nějaký novák myslí ironicky

..od Lakrov mi to jako ironie rozhodně nepřišlo... kdyby mi to tak přišlo, tak jsem tohle nenapsala (což dá rozum!:D)

09.11.2016 11:29 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

movsar: ..no, tak si přečty třeba ty Watchmeny..trpíš předsudkem, že komiks musí být něco úpadkového pro děcka

...ty velikány chápat prostě nemůžeš, prostě proto, že ty na to nemáš buňky...můžeš přečíst, co chceš, a můžeš se naučit odcitovat třeba i celou  Bibli, ale znám tě natolik, že nevěřím, že ty bys něco extra hluboce chápal...

09.11.2016 11:25 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

za diskuze pod dílem by se tipy dávat neměly (stejně jako za jiné ptákoviny ve stylu: mám rád autora, mám rád geje, nebo něco podobného:D)...ale zpátky se už stejně vzít nedá...

..no sama taky občas tipnu třeba spíš víc proto, že mi je někoho  líto, než že by mě nadchlo dílo...

09.11.2016 11:21 K dílu: Světlo careful

...jinak jsem si to samozřejmě přečetla...nedověděla jsem se z toho nic nového, ani nezjistila, že bych na DNA něco nechápala...

..maximálně tak to, že je ta věta možná špatně srozumitelná a vyznívá tak, že ta bytost chce ty lidi někde množit... to je tak asi celé...větu mohu upravit, pokud to vážně zní tak nepochopitelně...

09.11.2016 11:16 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

..jasně, já jsem blázen, ty jsi normální letadlo...tak buď piš k dílu, nebo odleť, dík...

09.11.2016 11:15 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

.. a co se týká metali a komiksu, tak se mi rozhodně nelíbí všechno, ale je to fakt dobrý...znáš třeba Watchmeny?...to má možná víc obsahu než tvůj Kundera s Hrabalem dohromady

09.11.2016 11:08 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

white: Lakrov a vtip a ironie?..zvlášť když ten tip opravdu dá a posledně mi vyčítala, že pořád zbytečně diskutuju  místo toho, abych se věnovala psaní a kritizování??... kontex nebyl...to je jediný její komentář tam...

Navíc psala podobně dehonestující dílka o StvN...

 

09.11.2016 11:05 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

Movsar: takže dle tebe například chválím jen díla s gej obsahem? ... a pochválím všechno o gejích? Nemyslíš, že to s tím gej spíš nadsázka, kterou jsi nepochopil, stejně jako nechápeš půlka těch velikánů, co tak rád cituješ....

09.11.2016 11:00 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

whitesnake: jedná se o reakci na tohle pod dílem Movsara, kde Caren Fullová souloží s H. Nedvědem"

08.11.2016 08:36:13 Lakrov

Líbí se mi tohle kultivované projednávání sporů, namísto vleklých výměn prchlivých názorů. Aspoň teď víme, kdo je kdo :-) Tip."

09.11.2016 09:28 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

No a někdo umí fšechny ty citace filozofů, Hrabaly, Kundery a jiný vyfikundace a cizí slovíčka a pěkný větičky, ale obsahem napíše vždycky jen nečo alá captain obvious, nebo úplnou blbost či sposťárnu... ...a to že mu pár primitivů za to zatleská, si vykládá tak, že má pravdu a je génius... 

09.11.2016 09:19 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

dark:...explicitně ne..ale obsahově mi to přišlo jako podobný názor...navíc v komentech, co šly hned po sobě...

09.11.2016 09:13 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

(někdo, kdo chodí obdivovat Relého klenoty, aby od něj  dostal tipeček mi tu bude plácat něco o umění...mám dost!)

09.11.2016 09:11 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

movsar: co to zas plácáš...ty sám jsi patlal a nic víc...soutěže tu  vyhrává Gora, ta jediná tu dělá umění...tak sklapni!

A že ty  občas dostaneš pár tipů a plácáníčka..se taky podívej, od jakých trotlů je většinou  dostáváš a jak jim za to musíš pochlebovat... :DD

..a to to ještě píšeš krátký, kdybys to psal dlouhý, tak tě čtou uak 2 lidi, vtipálku...

09.11.2016 09:07 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

..to podle mě literatura nutně nemusí, ale jde o to, že podle Lakrov je takové dílko kultivované a nejspíš i nesnášelnlivost řešící.. a nejspíš naprosto pravdivé (napsala něco ve smyslu, že je z něčeho podobného znát kdo je kdo)

..mě tohle spíš teda jen pobavilo velmi primitivním způsobem...ale fakt jsem se u toho zasmála...za kultivované a lepší na řešení sporů než diskuzi to ovšem nepovažuju...

09.11.2016 08:55 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

..no, já neříkám, že to není běžné.. zvlášť v hip hopu...ale kultivované? nebo něco řešící?

09.11.2016 08:52 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

To není pravda... je teda fakt, že nějaké mouchy by se asi našly vždycky ( a asi bych je i řešila) a za část toho, co je na té soutěži špatně, ty ani nemůžeš moc ovlivnit... ale já nejvíc chyb vidím v tobě, tvých názorech a přístupu a taky na tom, že ty se neustále chováš a snad i věříš tomu, že všechno děláš správně ...což je napůl komedie a napůl tragédie...

09.11.2016 08:46 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

..jinak Movsar velmi vtipný koment, no..až na to že Lakrov je údajně muž a Mó Vsár měl Relému kouřit taky:DD... prostě jsi chytrej přesně jak v té kultivované abstrakci

09.11.2016 08:43 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

...takže taková to dílka jsou fajn a ukazují kdo je kdo a vyřeší spory kultuvovaněji než "zbytečné" diskuze... ?

...no, mně osobně to extra nevadí...já nemám problém sepsat urážlivé dílko o komkoli... takový R.L., Movsar, Vigan taky ne... 

 

..no, jo..vy dva abyste spolu teď nesouhlasili...jsem zvědavá na vaše názoty po rozvodu:DD... 

..

09.11.2016 08:32 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

Takže souhlasíte s tím, že dílka o tom, že někdo smrdí, má doma bordel, s někým souloží, nebo provádí orální sex atd jsou jakási lehce za hranou, že?

Podle Lakrov jsou taková dílka prý OK.

Jinak je fajn že se Movsar i R.L. v komentářích projevují stejně jako v mé abstrakci... ještě může přijít Vigan a začít tvrdit, že ona o nikom nikdy urážlivě nepsala.:D... a je vůbec úplný poklad.:DD

09.11.2016 08:28 K dílu: Světlo careful

... jinak to není o DNA!..to tam ona bytost řekne ve velmi zjednodušeném provedení...prostě chce vzorek lidí, aby už nic podobného nikdy nikdy nevzniklo!

...DNA, hormony a ty další věco kolem jsou složité věc, kterým ještě úplně nerozumíme..viz ten nový objev (já to věděla, že to není možné jen výběrem...že se mění celé dtuhy a stačí i jediná generace...jednou jsem to tu psala)...soráč, ale Lnice má místo mozku růžovoučkou kostku, ať už studovala, co chtěla:D

...to, že je se udájně zvyšuje počet lidí s autoimunitními onemocněními a s různými druhy rakovin je záležitost, o které se hodně píše, a celá slavná věda neví přesně z čeho to je... klidně to může být z čehokoli, tak proč ne ovlivněním mikrosvěta věcmi, kterým vůbec nerozumíme...

08.11.2016 20:49 K dílu: Něco na vysoké úrovni kultivovanosti pro Lakrov careful

No..žena je tam jen jedna-Vigum..ale já bych jí to taky nevěřila...jí se nedá věřit nic...

08.11.2016 20:23 K dílu: Světlo careful

Hehe..víš, že se zrovna zjistilo, že se určité změny opravdu dějí velmi rychle...přesně jak jsem si myslela... teď je to nový objev...není to přesně v DNA, ale myslím, že se to tam dokáže taky zapsat...mám to někde na Fb..ti to sem hodím...on navíc řekne DNA, protože to chce říct jednoduše

..tady to je

http://www.gate2biotech.cz/prekvapivy-objev-vedci-pozorovali-primou-dedicnost-dsrna/

 

..ano, myslela jsem, že chce zachovat ten vzorek...ne druh...já myslím, že to z toho plyne..říká, že nechce opakovat tuhle závadu...jako lidi

..jinak to s těmi druhy...chápeš, že je to scifi??

08.11.2016 20:16 K dílu: Netiskejte o víkendu! careful

StvN: No...z dobrých povídek soutěž špatné neudělá a naopak taky ne...nebo má ta soutěž kouzelnou moc to dílo přepsat?

..a jak by ta soutěž dělala z problematických lidí beránky, tak to taky netuším...pokud v tom není nějaká nanotiskárna...jinak mi je tvůj koment tady platný jako ten od R.L.

 

Adriana: jo, docvaklo jí to docela rychle...ale ona ji viděla narozdíl od ostatních..

08.11.2016 12:22 K dílu: Láska Caren Fullové careful

..aha..takže impotence je urážka (já mám spíš za to, že nemoc)a psát o tom, že šukám s hnusným, tlustym, debilním dědkem abstrakce...

...asi bych ještě Movsara musela abstraktně rozdělit třebá na Moua Vosára... aby to bylo abstraktnější a byla to literatura na úrovni:DD

08.11.2016 12:21 K dílu: Láska Caren Fullové careful

..aha..takže impotence je urážka (já mám spíš za to, že nemoc)a psát o tom, že šukám s hnusným, tlustym, debolním dědkem abstrakce...

...asi bych ještě Movsara musela abstraktně rozdělit třebá na Moua Vosára... aby to bylo abstraktnější a byla to literatura na úrovni:DD

 

08.11.2016 12:03 K dílu: Láska Caren Fullové careful

..počkej..ty jsi impotentní a máš skleněné oko?:D

...nevidím v tom, cos napsal ty o mně, nic vyššího...

komentář a diskuse o díle, nebo autorovi, se týkají psaní a "literatury" stejně jako dílo samotné... a OT jsi zrovna ty (na procenta) snad ještě častěji než já:P

Nahoru