| 29.06.2025 21:10 | K dílu: Písmák uvadá - "A není to málo Antone Pavloviči?" | Aru |
|
erotické téma je správně, vždyť kolik Písmáků zde se našlo a kolik malých Písmáčků Písmačky za existenci Písmáku porodily :D |
||
| 28.06.2025 22:41 | K dílu: Nový web pismakove.cz - info a manuál k registraci a přenesení Vašeho stávajícího písmáckého účtu | Aru |
|
Kamamuro, uživatel k tomu ještě podepíše čestné prohlášení, že není Kamamura, nebo VI (Virtual Intelligence) :D |
||
| 25.06.2025 19:17 | K dílu: ** | Aru |
|
co je ale ten řád a jaký to řád vlastně je? ale mrtví mají jiná privilegia, ovšem je to jen můj odhad z toho, že duchové jsou vždy nadřazeni duchům v......... tělech, nemusí to tak být, nebo ne vždy, nakonec je to jen báseň :) díky všem za čtení a komentáře ;) |
||
| 24.06.2025 18:30 | K dílu: Nový web pismakove.cz - info a manuál k registraci a přenesení Vašeho stávajícího písmáckého účtu | Aru |
|
jinak upravit dílo je napravo od doporučit a třeba v Opeře je to napůl schované mimo obraz |
||
| 24.06.2025 18:25 | K dílu: Nový web pismakove.cz - info a manuál k registraci a přenesení Vašeho stávajícího písmáckého účtu | Aru |
|
aha, díky Zboro, to jsem nevěděl, z toho nekonečného seznamu to vůbec nevyplynulo jak to je |
||
| 23.06.2025 22:21 | K dílu: ** | Aru |
|
- to je pravda Bene, ale je to stresující :D - já myslím že ano Lído, ale že je tu určitá možnost rozhodnout se - K3, žijeme v éře parodií sebe samých - iiiii, to asi nerozlouskneme, ale něco na tom bude |
||
| 23.06.2025 18:51 | K dílu: Nový web pismakove.cz - info a manuál k registraci a přenesení Vašeho stávajícího písmáckého účtu | Aru |
|
tvůrčí jméno - to se mi líbí :) díky moc, tak to je skvělá zpráva. bohužel co mám jen v konceptech nejsem schopen dohledat, vzhledem k tomu co s před tím přehledným seznamem děl Olda provedl, ale to beru jako svůj problém ;) |
||
| 23.06.2025 18:44 | K dílu: Tajemství | Aru |
|
4 roky a je to jako dávnověk, dneska je všechno jinak |
||
| 18.06.2025 21:06 | K dílu: Písmák - ukončení provozu, nový web a facebook | Aru |
|
co mám dělat, když nemám facebook? :D (jen si dělám srandu ;) ) |
||
| 18.06.2025 21:02 | K dílu: * | Aru |
|
to je neuvěritelný, 40 let čekám na konec světa a on konečně nastal,..... no nenastal :D na samém konci měsíce než to tady Olda zavře, ještě čekejte mystifikující pseudo-historickou povídku (či rozbor) Písmáku v humorném podání, které nikdo nechápe, ale bude tam pár filmových a i jiných odkazů na všechno možné, prostě klasický chaos. pak se zadáví sám sebou i Aru! a na novém Písmákovi opět se vrátí petr.ix, asi po 20. nebo kolika letech, tak ne že mi někdo tu přezdívku ukradnete!!!!!!! :D |
||
| 18.06.2025 20:50 | K dílu: Lidské složení Písmáka | Aru |
|
řadím se mezi zkrachovalce, kteří - jenžto jsouce, čekají na zkázu světa, ničehož jim dobré není :D |
||
| 10.06.2025 19:48 | K dílu: * | Aru |
|
svět bez naděje, bez víry i bez citů je nejhlubší dno lidí |
||
| 05.06.2025 18:57 | K dílu: Představení musí pokračovat | Aru |
|
no ano, předuchovnělí lidé si na začátku myslí, že smyslem jejich konání je odnaučit se žít život, až po nějaké době ti šťastnější zjistí, že cílem zrození bylo život žít, respektive prožít ho se vším co k tomu patří ;) plus fyzikové ví pěkně dlouho, že energii nelze vyrobit ani zničit, ale pouze přeměnit na jiný druh energie a ta je nosičem pro jakoukoli informaci, tudíž ani informace o čemkoli nejde zničit - žádný atom se neučí co má dělat, stejně jako voda se neučí jak má téct. |
||
| 01.06.2025 23:35 | K dílu: jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá | Aru |
|
jedno dílo denně? a není to moc Antone Pavloviči? |
||
| 01.06.2025 21:04 | K dílu: jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá | Aru |
|
hlavní seznam táhne, koho nového by napadlo, že jsou tu dva paralelní seznamy, přičemž ten druhý se musí rozkliknout přes "díla" na liště a pak jít do čehosi s názvem "dílna" |
||
| 01.06.2025 19:24 | K dílu: S mýty žijeme/S mýty padáme | Aru |
|
díky, díky, již vyčkávám příchod nového webu |
||
| 01.06.2025 07:21 | K dílu: S mýty žijeme/S mýty padáme | Aru |
|
díky lawenderr, konec je vážně nešikovným, ale tak to už se stává díky za tip na autora Bene ;) jo, pro mě taky Lído, konec mě potrápil, ale lepšího nemám :) |
||
| 30.05.2025 17:06 | K dílu: S mýty žijeme/S mýty padáme | Aru |
|
konec je těžkopádný, bohužel i přes úpravy. rod je - oni přispěchali/sní |
||
| 26.05.2025 12:47 | K dílu: V noci spadlých hvězd | Aru |
|
o ano, sama fyzika tvrdí, že energii nejde zničit (energii nelze vyrobit ani zničit, ale pouze přeměnit na jiný druh energie,) a zároveň tím nepřímo říká, že nejde zničit ani žádnou informaci, neboť energie je nosičem všech informací |
||
| 26.05.2025 12:42 | K dílu: **** | Aru |
|
Phil, spíše minulé a nynější, v umění je vidět nejvíce jaké hodnoty jsou v jaké době vyznávany díky Lili díky ti Al ;) díky všem za zastavení a podněty :) |
||
| 22.05.2025 21:27 | K dílu: JASNÁ ZPRÁVA | Aru |
|
jo jo, Nejasná zpráva o konci světa z r. 97 od Jakubiska, viděl jsem :D |
||
| 22.05.2025 21:24 | K dílu: Proč k většině nepřijde Světlo Soudu jako balzám, ale jako úder? | Aru |
|
proč si nezaložíš svou církev, třeba: Světlo Svatého Smilana? :D |
||
| 19.05.2025 12:27 | K dílu: *** | Aru |
|
není to úplně o Písmáku, ale chapu že je to zaměnitelné, podle toho, kdo tam co zahlédne, Umbratico |
||
| 17.05.2025 19:03 | K dílu: *** | Aru |
|
měla to být taková suchá elegance, ale překlepy co jsem přehlédl to zabily, díky tatam, tvar "co" je určitě lepší, teď už je to snad finální verze, díky všem za čtení a slova, nečekal jsem že tahle blouznění ještě někoho budou zajímat |
||
| 15.05.2025 19:16 | K dílu: Klesající duch | Aru |
|
protipuch :) |
||
| 08.05.2025 22:03 | K dílu: ?!!!Volba nového papeže!!!? | Aru |
|
tak to je vážně gól, nový papež je na světě a jeho jméno bylo Prevost, téměř jsem to s tím Převorem trefil :D ale nevzal si jako papež mnou navrhovanou variantu Evžena Pět, ale Lva Čtrnáct, uznávám že moje varianta byla až příliš vtipná. |
||
| 28.04.2025 10:30 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Vyhlášení výsledků | Aru |
|
pamatuju že před Facebookem tu o talenty nebylo nouze, mnozí s Písmáku už mají vydané knihy, problém je spíš ve vedení webu, kdy Olda hrubě neměl zájem tady jakkoli kohokoli udržet. ale Písmák měl vždycky problém si udržet své členy tím jak byl silně zaměřen pouze na amatérskou tvorbu, kdyby Písmák zastupoval zčásti i roli sociálního webu, čímž před sociálnimi weby taky skutečně byl, aniž by se o to někdo staral, tak by si mohl získat opět ten typ tvůrců, kteří tu pravidelně bývali. rozhodně si nemyslím, že jakákoli česká univerzita je schopna něco dát, zvlášť za dnešní doby naprostého rozkladu škol. zcela nový názvev pak obnáší: malé nebo žádné zastoupení ve vyhledávači, budování si pověsti úplně od nuly a tím neochota takový web zkoušet, který za sebou nemá žádnou minulost, z toho ostatně čerpá Písmák dodnes, že jeho jméno je zavedené
|
||
| 24.04.2025 10:50 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Vyhlášení výsledků | Aru |
|
no můžeme to udělat jako v dřívějším polském sejmu a přijmout jen ten návrh na kterém se shodnou všichni. ani můj favorit není tento název, jak vidno z hlasování, ale většina se na tom shodla, což respektuji, protože jinak se budou navrhovat stále nové názvy, u kterých se vždy najde někdo komu nebudou po chuti a najde nove možnosti a nové názvy, ale jestli chcete, klidně ať se ten web jmenuje třeba Herkulovy sloupy, mě už je to jedno :D |
||
| 24.04.2025 09:28 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Vyhlášení výsledků | Aru |
|
jen bych upozornil, že známé názvy jako pegas si nezíská nové literární čtenáře, ale např. web operuje už z existujícím pojmem "náušnice pegasova křídla", je sice kreativní vymýšlet nové názvy, ale ty se často bijí s jinými, které ten název už mají |
||
| 23.04.2025 19:56 | K dílu: ?!!!Volba nového papeže!!!? | Aru |
|
když je spokojená manželka, i bůh se milostivě dívá jinam :)) |
||
| 23.04.2025 19:50 | K dílu: ?!!!Volba nového papeže!!!? | Aru |
|
:D |
||
| 23.04.2025 15:42 | K dílu: revize velikonoční koledy | Aru |
|
v revizi chybí velikonoční odchod papeže, ale žádný strach, bude povídka v mém strašném podání :D |
||
| 20.04.2025 22:14 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Vyhlášení výsledků | Aru |
|
a2a2a, Karel K. jakožto majitel a zakladatel nového webu se nemusel nikoho ptát na název a mohl to udělat podle sebe a naopak to byla pouze jeho dobrá vůle, že nechal lidi rozhodnout o názvu, pokud s tím nesouhlasíš, jak to proběhlo a jaký je název, můžeš si přece udělat svůj web podle svých představ, nikdo ti v tom přece nebrání. dokud to bylo otevřené měl jsi i ty možnost přednést svůj návrh a hlasovat pro tebou preferovanou variantu, přijít dva měsíce po hlasování a psát jak se to mělo dělat je sice pro ČR typické, ale naprosto zbytečné |
||
| 14.04.2025 19:17 | K dílu: GLOBÁL | Aru |
|
je to tak, pro někoho jsou lidé jenom čísla na burze |
||
| 14.04.2025 19:08 | K dílu: Sebedotazování neboli átmavičára aneb jak najít sebe sama: úvod | Aru |
|
vědomí je vše, čím proudí energie, přičemž tato energie, která je základní nosnou jednotkou informací, čím víc se shlukuje do větších a složitějších struktur, tím více je toto vědomí sofistikovanější a zároveň se projevuje i fyzickou formou, což ústí v tento známý svět, ve světech bez forem je toto spojení všeho se vším viditelné a jasné, přičemž toto nedefinované vědomí vstupuje do světa forem, pravě proto, aby definovalo samo sebe a rozvíjelo možný potenciál |
||
| 14.04.2025 18:49 | K dílu: TEĎ! | Aru |
|
Olda nám jenom sděluje že jeho duchovní dílo tak nějak uvadá i s ním. Olda už není nejmladší, vzhledem k tomu, že Písmák funguje od 18. století, tak se není čemu divit, že tu uvadá :D |
||
| 10.04.2025 19:50 | K dílu: Čaroděj | Aru |
|
Biskupe, možná ty sám jsi ten čaroděj :) |
||
| 10.04.2025 19:39 | K dílu: Bájná realita světa ožívá! Mocná bytost, zvaná Thonorun | Aru |
|
Ježíš, Thor i Perun, kdo přijde příště, kicune a nefritový císař? :D |
||
| 04.04.2025 09:14 | K dílu: Bureus Vult! | Aru |
|
viděl jsem 12 úkolů pro Asterixe ;) jinak čím dál víc úřadů funguje elektronicky, takže někam chodit je tím víc zbytečné. tak to ten předvolaný musel být génius, když našel úřad, aniž by mu bylo sděleno, kam má jít. jinak z právního hlediska - chybí-li v příslušném předvolání klíčové náležitosti, jako místo, jméno úřadu, důvod, nebo datum kdy je dotyčný předvolán, pak takové předvolání není úředním dopisem |
||
| 29.03.2025 10:56 | K dílu: Duchovní nebo duševní? | Aru |
|
po ukončení Písmáka bude zprovozněn nový web, info: https://www.pismak.cz/dilo/557047/ |
||
| 29.03.2025 03:28 | K dílu: A hle, rozmlouvali s ním (s Ježíšem) dva muži – byli to Mojžíš a Eliáš. ((četby ze Mše sv. z katolických kostelů z neděle 16. března 2025)) | Aru |
|
ano, je to čtení, neboj ještě jsem číst nezapomněl, říkám tomu mše pro lepší pochopení co tím děláš a co tím na Písmáku tvoříš: Písmáckou mši a jak sám vidíš, jsme ji na živo učastni, dokonce během ni si spolu povídáme ;) |
||
| 28.03.2025 23:07 | K dílu: A hle, rozmlouvali s ním (s Ježíšem) dva muži – byli to Mojžíš a Eliáš. ((četby ze Mše sv. z katolických kostelů z neděle 16. března 2025)) | Aru |
|
už jsem se lekl že na Písmáku nebudou mše, teď už i Písmáci si můžou vypláchnout oči svěcenou vodou :D |
||
| 28.03.2025 20:18 | K dílu: Bílá je noc (v návalu inspirace)((zejména pro lidi typu Sova)) | Aru |
|
no to jsem nečekal, že uvidím verše, už jsem si zvykl, že Písmák je pro komiks, slovo boží, prorocká slova a taky qirk (nebo jak se to píše) :D jo aha, teď to vidím, žes to napsal před šedesáti lety, tak nic |
||
| 26.03.2025 09:50 | K dílu: Zavojak | Aru |
|
války byly, jsou a budou, krom toho ne všechno co se tváří jako dobré je dobré a naopak, i když ve svém zakládním narativu to tak je, ale při dlouhodobém míru, např. lidé automaticky postupně zapomínají co je to vůbec smrt a přestávají ji cítit jako něco mystického a chtějí žít věčně, taky postupně společnost začíná stárnout a počet starých se stává dominatní vrstvou, porodnost klesá, tím jak mizí existenciální tíseň, s tím jak v dlouhodém míru jde životní úroveň nahoru a komfort se bere jako samozřejmost, protože když mají lidé možnost volit pohodlný život, nebo rodinu, tak bude čím dál víc lidí volit pohodlí, což v rychle se střídajících obdobích míru a válek jsou lidé puzeni mít rodinu a co nejvíc a nadto války plodí hrdiny a s tím i národní hrdost, což stát bez hrdinů se neváží ničeho. války se totiž vždycky vedly aby se jednak omladila společnost, padli nabyteční muži, z nichž by se stali bezdětní důchodci a nadto odešli chatrní jedinci. protože kdyby to tak nebylo, tak by se války vedly od hlavy hada, to je, zlikvidovat vedení státu, generály, ministry a státu nemá kdo vládnout a kdo řídit vojska a bylo by dosaženo rychlého výsledku s maximální efektivitou, ale to nikomu nejde, protože války se vedou vždycky od ocasu hada, to je se střetnou masy lidí a ti se eliminují a přežijí ti co na to mají, ale vedení zůstává netknuté úplně, nebo po dlouhou dobu, samožejmě existují vedlejší cíle jako ztráta území, zdrojů, únosy dětí, zabíjení civilistů a vykrádání čehokoli a to je to co je nejvíc vidět, ne to že po válce jde porodnost strmě nahoru a průmysl a obchod se má kam z trosek růst. jakmile cokoli neodpovídá znaku jinu a jangu, tak je jistota, že se daný jev bude vychylovat do extrému, tak dlouho, dokud ho nesvrhne jiný extrém, protože svět dokonale funguje právě v tomto znaku, ať se o to lidé zajímají, nebo ne |
||
| 25.03.2025 12:28 | K dílu: Zahrůza | Aru |
|
díky všem moc za čtení - no, Jamardi, ten karbanék už to měl jaksi za sebou :D - jo jo, Lído, snažil jsem se ;) |
||
| 24.03.2025 05:22 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
| 24.03.2025 05:20 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
|
Delfíne, název už hledat nemusíš, už se našel tady ;) |
||
| 24.03.2025 05:15 | K dílu: Zahrůza | Aru |
|
ale Kočkodane, takový krásný a pravdivý příběh.... já vím že je strašný :D |
||
| 23.03.2025 20:46 | K dílu: Děda nad hrobem | Aru |
|
nu zajímavé to tedy je |
||
| 23.03.2025 11:33 | K dílu: Sen 23.3.2025 | Aru |
|
"Že se se světem", Bene, praví se že opakováním je matkou moudrosti, leč v jazyku to neplatí a každý psavec by se měl podobným kouskům vyvarovati |
||
| 18.03.2025 08:57 | K dílu: Logika dějin podle básničky genesis | Aru |
|
všechno hlavně funguje na protikladech, bez toho by se nenarodila jediné dítě, to znamená, že ta harmonie o které se tady sní, tu už žijeme teď v tomto světě, ale lidem to stejně není dost po chuti na čem svět funguje a raději všechno ničí |
||
| 18.03.2025 07:18 | K dílu: Logika dějin podle básničky genesis | Aru |
|
podle znaku jinu a jangu, jedno vzniká z druhého (a zároveň se navzájem potírají jako jevy opačné) a tedy nemůže nikdy zmizet ani utrpení, je to jako tvrdit, že stromy by přestaly růst a stárnout, nebo že by začal být věčný 24. hodinový den bez noci. harmonie je právě v pestrosti, čímž vznikají jevy opačné, kdo tohle nepochopil, tak nepochopil vůbec nic a proto narůstají jevy až do extrémů, dokud se nezhroutí a jsou nahrazeny jinými extrémy |
||
| 14.03.2025 10:12 | K dílu: Romance | Aru |
|
ale Danny, jenom jsem si dělal srandu, protože ta vtipná vrstva tam je. no jasně že člověk najde sám sebe, ale to platí pro každou situaci, pokud člověk není úplný idiot, nebo totálně prochlastaný, tak zvlášť zpětně vidí na svojí zkušenosti, že i mizerná zkušenost ho posunula někam, kamsi....... |
||
| 13.03.2025 22:54 | K dílu: Bude po mně? Je to špatný | Aru |
|
tohle je výborný, konečně to někdo napsal, že si ty lidi nic nevydemonstrujou. jo stát někde s cedulí, mávat vlajkou a mít proslovy, to ještě žádnou změnu nepřineslo. změny se vždycky děly, buď v klidu v kuloárech, nebo na ulicích, tak že tekla krev a když se to povedlo, tak s těma co byla nespokojenost, ti se pověsili a pak se zkoušelo vládnout. jo ale na to demonstranti nemají ani koule, ani vizi co potom |
||
| 13.03.2025 22:42 | K dílu: Romance | Aru |
|
nejlepší kamarádka do postele je vlastní ruka? :D |
||
| 13.03.2025 22:14 | K dílu: Každý, kdo jen trochu chce, to cítí! Odbíjí hodina dvanáctá! | Aru |
|
no já myslím že smilan žije někde pod pařezem mimo civilizaci, zrovna poslední video z Hovorů ze země bylo životě po životě a i když jsem s tím ne ve všech bodech souhlasil, mělo to aspoň nějakou úroveň, ne jako tady ty smilanovi bláboly, kteté se opírají jenom o teorii a církevní dogmata |
||
| 09.03.2025 18:01 | K dílu: Sen 9.3.2025 | Aru |
|
já jsem optimista a věřím se všechno posere :D |
||
| 09.03.2025 05:27 | K dílu: Písmák, Šoroš, dotace a vlastenectví | Aru |
|
no, taky mě to napadlo :D ale přišlo mi to jako na hlavu nápad, za Dera to tady třeba docela literárně i sociálně frčelo |
||
| 06.03.2025 18:37 | K dílu: Zvěsti a příhody, kdo se nezbláznil dnes, přijde zítra | Aru |
|
- díky Lído, já to taky nepočítal ;) - kdepak Evži, nic neberu, což je možná chyba - jo, díky Rhodesie, tentokrát mě nic nenapadlo na účinnou salvu čtenářům :D |
||
| 05.03.2025 17:32 | K dílu: Zvěsti a příhody, kdo se nezbláznil dnes, přijde zítra | Aru |
|
- to jsem zažil dneska ráno Norsko!!! :D - poutavý nadpis je 49% úspěchu Josephíno ;) - díky moc Al :) - to mě moc těší Kočkodane :D - jo no, Bene, na mě by bylo prášků škoda ;) díky moc všem za čtení |
||
| 05.03.2025 10:10 | K dílu: TEXTY oděné do hudby | Aru |
|
AI opět do každé rodiny? kdo není ChatGPT, s tím se ani nekamarádím :D |
||
| 05.03.2025 08:45 | K dílu: Pozastavuji trestní stíhání admina uÁ | Aru |
|
no, podle blázna přece nemůžeš posuzovat legie normálních lidí, kteří žijí své spořádané (k uzoufání) životy (tentokrát bez smajíku) |
||
| 05.03.2025 08:35 | K dílu: Pozastavuji trestní stíhání admina uÁ | Aru |
|
jsem smířen :D hraju Monster Hunter Wilds a dlabu celkově na všechno :)) |
||
| 05.03.2025 08:30 | K dílu: Jiný člověk - Nová tvář, stará osobnost | Aru |
|
muž nemusí být ani tak pohledný, platí že výška muže je imponující, na určitou část žen samozřejmě platí fyzická síla, charizma pak na všechny, kdo nemá výšku, charizma, ani fyzičku, ani něčím jiným zajímavou osobnost, pak se vyplatí mít peníze, bohatí muži nemusejí mít žádné jiné přednosti a vždycky si nějakou ženu najdou, tako bylo vždycky a tak to i bude; chudák bez sebevědomí zústane prostě sám, pokud už takového muže někde žena vyhrabe z popelnice, tak proto, aby mu sama mohla diktovat život a terorizovat ho, kvůli tomu jak moc je sám neschopný |
||
| 05.03.2025 08:07 | K dílu: Pozastavuji trestní stíhání admina uÁ | Aru |
|
já jenom chci, aby nový Písmák byl schopen přitánout kreativní lidi, i když budou logicky tím víc vyšinutí |
||
| 05.03.2025 07:44 | K dílu: Pozastavuji trestní stíhání admina uÁ | Aru |
|
hlavně (jakože ty hlavně ;) ) by měl být Pusík i na tom novým Písmáku; už jsem to někde psal, ale nikdo si to beztak stejně nepamatuje, ale každej web co za něco má stát potřebuje aspoň jednoho Pusíka, už takhle bez VT Marvina (nebo jak se jmenoval) je tu příšerná literární nuda, dřív tu byli šílenci, magoři, psychopati a byla tu taky sranda :D teďka každej dělá spořádaně tu liter túru a je tu šílená nuda |
||
| 24.02.2025 07:39 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Vyhlášení výsledků | Aru |
|
díky Karle :) |
||
| 21.02.2025 21:35 | K dílu: Svět | Aru |
|
vždycky jde o množiny a tam kde se nachází průnik, tam se jedná i o průnik daného smyslu a z toho plynou komplikace a neporozumění situace, nebo vztahu, ostatně vztah samotný je průnikem množiny více lidí, mezi tím kdo vysílá pozornost k druhému (obecně je to často obousměrná pozornost - pozorovatel se stává sám pozorovaným a tím se množiny zdvojují), nebo směřuje k předmětu a mezi tím, kdo pozornost přijímá, nebo na jaký předmět se pozoronost váže, tím pádem se jedná o komplexní systém množin a podmnožin, tudíž aby měl určitý prostor, nebo vztah smysl daný pouze jedním jedincem je zkrátka značně nereálné |
||
| 18.02.2025 21:15 | K dílu: Lysohlávky | Aru |
|
:D asi si zajdu na ty lysohlávky :)) |
||
| 18.02.2025 13:24 | K dílu: Zkáza Valentýna (na motivy Velantýnského masakru) | Aru |
|
díky moc Kočkodane a Přemku, jsem rád že to někoho ještě baví číst ;) |
||
| 17.02.2025 13:33 | K dílu: Zkáza Valentýna (na motivy Velantýnského masakru) | Aru |
|
ahoj Lído, ještě tam měli být dva společníci Valentýna, jejichž jména měla být také variací na valentýn, ale příběh se dal jinou cestou, díky ;) |
||
| 17.02.2025 07:00 | K dílu: Zkáza Valentýna (na motivy Velantýnského masakru) | Aru |
|
díky Al, tentokráte dílko bylo zvláště vypečené :) |
||
| 17.02.2025 06:59 | K dílu: Zkáza Valentýna (na motivy Velantýnského masakru) | Aru |
|
Pusíku, ty snad nechceš být slavný? :D |
||
| 17.02.2025 00:14 | K dílu: Zkáza Valentýna (na motivy Velantýnského masakru) | Aru |
|
jo, teď jsem si všimnul, že dvě věty udělaly celý odstavec :D díky Goro, psalo se to opravdu dobře, proto ty nekonečné věty, člověk si sám neporučí :) |
||
| 16.02.2025 21:03 | K dílu: DOROTKA | Aru |
|
Suno a AI do každé rodiny dadi :D |
||
| 16.02.2025 20:59 | K dílu: ZPĚV NAHARIAN | Aru |
|
tohle je opravdu perfektní |
||
| 16.02.2025 20:58 | K dílu: SNĚŽÍNKY | Aru |
|
do jara daleko, zatím šel okolo pouze Valentýn(o) :)) |
||
| 12.02.2025 22:35 | K dílu: Tak nějak, nebo jinak | Aru |
|
děkuji všem za čtení této "momentky" :) |
||
| 12.02.2025 18:10 | K dílu: Trochu osobní zpověď... | Aru |
|
jo, tak to je, nelze všem říct všechno co chceme, nebo se hodí - Bene, už můžeš, dal jsem ho za tebe ;D |
||
| 10.02.2025 12:19 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Hlasování | Aru |
|
proboha :D no málo je tu návrhů :)) |
||
| 09.02.2025 16:39 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
no tak Zeé, to ti můžu velice snadno kontrovat že zlaté období bylo také za Karla IV, jehož trůn dědičný byl, tyhle příklady jsou o ničem protože najdeš jak špatné panovníky, tak dobré, faktem ale zůstáva co zmůže politik za 4 roky, proto je demokracie tak pitomá, jen se podívej kam se dotáhlo české školství, každá vláda ho reformuje stále dokola a nikam to nevede, protože se nasadí kurz na 4 roky, ale jiná vláda to reformuje zase jinam, to je jako kdybys chtěl vytáhnout vůz z bláta, ale jedni by tahali za vůz vzadu a druzí za voly vpředu, to je princip demokracie, každý tahá chvilku a celé je to úplné na nic, ale všechno se jednou rozpadne a i dnešní demokracie zajde na své vlastní nástroje a pak přijde jiná doba a jiný systém řízení, tak to bylo vždycky a tak to i bude, to znamená čím déle tento toto pitomé zřízení bude fungovat, tím víc bude pitomější, až se úplně rozpadne ;) |
||
| 07.02.2025 09:45 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
ale Kamamuro, po demokracii vždy přichází tyranie, pak chaos a pak znovu království, kterým se začíná, tak to učili už ve starých Atenách, že po období rozmachu, stability, přichází období úpadku a rozkladu, což vede do válek, které rodí nové krále, kteří začínají všechno od znovu, aby jim to budoucí demoraté zase rozkradli a pyšnili se cizím peřím :D dneska už prostě není kde brát politiky, kteří by dokázali vést zemi, proto vznikají třeba tyhle diskuze :)) |
||
| 07.02.2025 09:34 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
Zeé, i když jsi pracoval zadarmo, na státě to vidět není, politici stát prošustrovali a okradli každého včetně tebe, státní dluh už je 3,3 biliónů korun, to je výsledek demokracie za 35 let. dokud bude pražský hrad okupovat prezident a ne král, protože to je sídlo králů a ne prezidentů, v této zemi lépe nebude, už jenom když se podíváš na symboliku nynější vlajky, česká vlajka měla vždy barvy červenou a bílou, modrý klín tam nemá co dělat a je symbolem toho, komu je tento stát podřízen a komu se politici zodpovídají a občané to rozhodně nejsou, takže ano, ty můžeš naivně pracovat pro stát, dokonce zadarmo, ale biliony korun tím nevrátíš, ani dřívější prosperitu, nebo dokonce slávu z minulosti, tento stát totiž kdysi požíval docela vážnost, narozdíl ode dneška, kdy je tento stát celému světu leda pro smích |
||
| 07.02.2025 09:23 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
Safiáne, práva se omezují tak jako tak, stačí se podìvat co se děje např. v Británii, jak tam politici zametají se svými voliči, kteří je volili a taková demokracie je mi odporná. žádný demokratický politik na světě nemůže splnit předvolební sliby právě proto, že je tam pouze čtyři roky, proto i nejhroší feudál je lepší, než nejlepší demokrat, právé proto, že je na svém místě xy let a navíc chce aby se v zemi dobře žilo, protože to dělá pro své potomky, kteří po něm převezmou vládu |
||
| 06.02.2025 18:03 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
Safiáne a o čem že to volič rozhoduje krom vhození lístku do urny? já jsem si totiž nevšiml že by volič nějak víc rozhodoval o politice státu, demokracie je od počátku tím jak je navržena zcela oportunistická a vysmívající těm, kteří nakonec hlasují pro stranu a politika, kteří kašlou na to co slíbili před volbami, protože to vůbec nemysleli vážně, jestli někdo ještě věří dnešním politikům po 35 letech, tak je buď naivní, nebo blázen, politika se zvulgarizovala jakmike ji přestali dělat profesionálové |
||
| 06.02.2025 13:03 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
Zeé, to si nikdo nemyslí, hlasovací právo bylo vždy a pouze výsadou nobility a tak je to i dnes, ostatní lidé o ničem nerozhodují, je jim dáno hlasovat o předem vybraných kandidátech, ale to jak se strany dohodnou je čistě na nich, defakto vládu může řídit i strana, která prohrála, ale má dostatečnou podporu vlády, tudíž demokracie je tou nejpitomější formou vlády, neboť demokratický politik se zabývá pouze odbobím svého funkčního období a neřeší vládu komplexně v rámci let/desetiletí |
||
| 04.02.2025 10:28 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
je to tak K3, ale tak víš co, aspoň je zábava, no ne? ;) |
||
| 04.02.2025 04:13 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
jako monarchista jsem zásadně PROTI volbám!!!!!!!!! :D :D mimochodem existuje důvodné podezření že jsme stále v království, sice bez krále a bez zemské rady, ale ne v republice Zeé ;) |
||
| 03.02.2025 14:03 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
takže navrhuji si hodinku v tichosti číst Máchův Máj :D |
||
| 03.02.2025 14:01 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
mě bylo panem Kvajem tady vysvětleno, že na literárním webu se vedou pouze literární diskuze ;) |
||
| 03.02.2025 07:16 | K dílu: Úvaha nad rovným volebním právem. Vědomostní voličské testy, anebo (již brzy) právo pěstní…? Je už jisté, že populisté se k moci derou; kde však jen (třeba Fiala a Babiš) ty hlasy berou? | Aru |
|
kde je Kvaj? na literárnìm webu se mohou vést pouze literární diskuse :D no ale teď když to tady končí, tak je to asi jedno, ale abys nezvlčel Zeé a nestal ses na novém webu akčním zpravodajcem ;) |
||
| 01.02.2025 20:31 | K dílu: Noah (příběhy z internetu) | Aru |
|
nic blbějšího mě nenapadlo Evži :D díky ;) |
||
| 01.02.2025 18:12 | K dílu: Noah (příběhy z internetu) | Aru |
|
Jani, logiku bych v tom nehledal, patrně to psala AI a pak to prošlo mizerným překladem :D našel jsem víc takových příběhů a všechny byly podobně uhozený, v jednom třeba paní místo "krmila" krámila svoje dítě a bojovala proti zlému manželovi a jeho matce u které žili pod jednou střechou a oni jí vyjedli lednici, když chudinka tam poklízela byt, nebo něco takovýho, po způsobu popelky, no ale pak přišla na řešení, který už jsem nečetl naštěstí :D a nejlepší bylo, že část čtenářů tomu věřila, že to není úplný blábol :)) |
||
| 31.01.2025 23:08 | K dílu: Noah (příběhy z internetu) | Aru |
|
díky Goro, původní předloha ve mě probudila tyhle představy ;) |
||
| 31.01.2025 23:06 | K dílu: Noah (příběhy z internetu) | Aru |
|
ahoj Ivo, jo jo, ten původní příběh měl svůj nádech stupidity, nemohl jsem odolat to dál zpracovat :D díky za čtení :) |
||
| 31.01.2025 21:39 | K dílu: Noah (příběhy z internetu) | Aru |
|
ušetřil jsem vás čtení onoho příběhu z úvodu, zbytek je jen můj humor :D díky ;) |
||
| 31.01.2025 16:31 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
|
Litartsi, tak to nefunguje, web je nejdřív neviditelný, v případě Písmáku bude vidět spolu s pismak.cz pro ty, kteří si zadají slovo "písmak/písmáci", jelikož to není komerční projekt a počítám, že nebude mít reklamy (i kdyby měl tak ta reklama by byla lokalizovaná do ČR, max. SR), tak se o něm třeba ve Švédsku nemají jak dozvědět a potom, jak psal Danny, i kdyby sem přišel nějaký cizinec a uvidí web v češtine a ne třeba ve finštině, tak mu dojde že to jaksi není finský, ale český web, na druhou stranu kdo česky umí, nevidím důvod tady vytvářet malou sevřenou sektu, kde se všichni budeme navzájem plácat po zádech a říkat jak jsme světoví, vzpomínám si že Písmák byl dříve mnohem více otevřenější, to jak se smrsknul je otázka posledního období, ne to jak byl Písmák nastaven |
||
| 31.01.2025 11:53 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
|
to že by to mělo Litartsi doménu třeba .eu neznamená že sem naběhnou španělé, stejně jako třeba při .jp sem nenaběhnou japonci. ale už by se neměli hledat stále nové názvy, jinak se k ničemu nedojde a přijmout určitou variantu. doména je skutečné to nejmenší, to důležitý bude vzhled webu, funkce a kdo sem vůbec bude chodit - taková bude komunita lidí, jestli by to mělo třeba senegalskou dómenu je podružný pismakart.cz je jinak ok, pokud je v tom plusminus shoda, urcite bych do nazvu nedavál znamenka jako: /@^#'-*(¥£€_/÷×+, atd ;) |
||
| 30.01.2025 18:28 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
|
nemusí se nic vymýšlet, např.: pismak.sk :D |
||
| 30.01.2025 10:19 | K dílu: Jméno pro Písmáka - Návrhy | Aru |
|
Lami, Oldovi je Písmák ukradenej, podívej se jak web funguje |
||