07.10.2003 00:00 K dílu: Krutovládkyně Seek
dekuju Babetko, ty to vzdycky zachranis :o)) jsi miloucka :o) noo, ale mezitim jsem se dockal ze slovena zacala randit s jinym :o))))
26.09.2003 00:00 K dílu: Krutovládkyně Seek
zatím nic :-) kouká stále mimo....
17.09.2003 00:00 K dílu: Tváře Seek
a k čemu to...?
19.08.2003 00:00 K dílu: Dopitá neděle Seek
je to vskutku gentleman :-)
19.08.2003 00:00 K dílu: Pregnantní sobota Seek
vrabci si asi moc nepošmáknou ... :-)))
19.08.2003 00:00 K dílu: Harmonie v časoprostoru Seek
zajímavé, tantrické :-) tip
19.08.2003 00:00 K dílu: Sílící pátek Seek
od zadu? :-)
19.08.2003 00:00 K dílu: Škaredý čtvrtek Seek
drsný :-) ty jedeš
19.08.2003 00:00 K dílu: Dýchat hledání Seek
katugiro, třeba to nemá být pochopeno nikým, kromě toho jednoho človíčka :-)
19.08.2003 00:00 K dílu: Ovocná středa Seek
no fuj :-)))))) je mi nějak šoufl...snad to vyléčím tipem *
19.08.2003 00:00 K dílu: Vyšňořené úterý Seek
hmmmmm :-) dobrý
19.08.2003 00:00 K dílu: Řevnivé pondělí Seek
že by sousedka? :-) potvorrra
24.07.2003 00:00 K dílu: Při západu...... Seek
dokážeš to :-) musíš si víc věřit!
12.07.2003 00:00 K dílu: Seek
je to moc pěkné.
12.07.2003 00:00 K dílu: Úplňková (noc) Seek
Amando, jestli sis všimla, tak to je třetí ze série úplňkových :-) další bude úplňková (úsvit) tak se můžeš těšit. tam už žádné zbytečné ach nebude :-))) a děkuji za pěknou kritiku :-))
10.07.2003 00:00 K dílu: Úplňková (noc) Seek
pozor na UV záření :-)
09.07.2003 00:00 K dílu: Úplňková (noc) Seek
ale stíny jsou pro mě takové malé deprese...
09.07.2003 00:00 K dílu: Úplňková (noc) Seek
krel, vůči komu? :o) stínům?
08.07.2003 00:00 K dílu: Úplňková (noc) Seek
jé, děkuju :-) já tam zapomněl napsat že by se měla číst v noci. ve dne je její síla oslabena...
11.07.2003 00:00 K dílu: Hrdina Seek
já na to asi zajdu znova :-D
09.07.2003 00:00 K dílu: Hrdina Seek
Ahoj :o) Hrdinu jsem shlédnul před nedávnem a byl jsem z něj nadšený. taky jsem hned napsal krátkou recenzičku do našeho fantasy klubíku. Teď vidím že i jiní mají podobný dojem. Tvá recenze přesně vystihuje mé pocity z filmu. ty detaily, zejména ty zpomalené...myšlenkový souboj v čajovně, útok na císařský palác, odrážení šípů, když Zlomený meč kreslil znak meče dvacátým způsobem...a ty housle, taky jsem odcházel z kina s pocitem dokonalé harmonie. a taky mi připadalo že ač je ve filmu spousta soubojů, nejsou důležité. umění létat patří ke starým dálnovýchodním legendám. nejvyšší mistři takřka všech bojových či nebojových filosofií to bez problémů (údajně) dokázali :-) takže mi to ve filmu přišlo přirozené. prostě tehdy byla taková doba. zajímalo by mě do jaké míry byl film ovlivněn spoluprací s američany. poslední scéna u brány paláce je totiž tak vyloženě neamerická, a logicky z děje vyplývající, že si myslím, že ji většina západních diváků nepochopí. :-)
09.07.2003 00:00 K dílu: Seek
Lyryk, a kdo tam v těch mucholapkách těkal? :-)
09.07.2003 00:00 K dílu: Seek
Zázrak přírody, no to Jah jsem tušil a jsem rád , že jsem se nezmýlil, ale teď když to čtu znova tak mě spíš zajímá co je to ten "těk" :-) že by nějaký básnický tik?
08.07.2003 00:00 K dílu: Seek
je to pěkné :-) nečekané zvraty. většině nerozumím, a vlastně vůbec tomu nerozumím, ale to je jedno :-))
08.07.2003 00:00 K dílu: Nekrofil Seek
panejo :)))
24.06.2003 00:00 K dílu: Elbereth Seek
je to hezké :-) i když...původní jsou hezčí :-))
20.05.2003 00:00 K dílu: Lístečky jabloně Seek
rymy jsou asi mezi radky :o)
19.05.2003 00:00 K dílu: O Tobě Seek
je to moc krasne. uprimna zpoved neznamemu...nebo znamemu? :-) a vi, ci nevi? to chce tipa *
20.05.2003 00:00 K dílu: Seek
ty jo, bez samohlásek by to bylo už pěkně drsný :o)) to raději nezkoušej! tohle se mi líbí. a má to i dobrý děj, takže tip.
05.05.2003 00:00 K dílu: O Polštářkovi Seek
ale ty prece nejsi barbar :o) dekuju za peknou kritiku. cele je to zaznam, kdy S vypravi P pohadku na dobrou noc. P napjate poslouchala a kecala do toho :o)
05.05.2003 00:00 K dílu: O kouzelném prstýnku Seek
no jasne :o) to je pohadka o tom, jak v zivote propasnes vylozenou prilezitost, kvuli nahode...
29.04.2003 00:00 K dílu: Seek
aRmida, no, jak byla ta válka v iráku, tak Castro využil toho, že se svět dívá jinam. Nechal pozatýkat a bleskově odsoudit asi osmdesát nejkritičtějších disidentů, na docela dlouhé tresty vězení. včera byla akorát kratičká zpráva, že jejich manželky uspořádaly demonstraci, ale pohled na deset odvážně kráčejících žen úzkou uličkou byl spíše k pláči. jinak si také myslím že tam k určitému pokroku došlo. ta situace mi připadá podobná jako v číně. kdyby nechal na pokoji kritiky a lidé si svobodně zvolili vládu jedné strany...nikdo by jim to nevyčítal. Lowlander, máš pravdu, USA mají se svým trestem smrti v některých státech unie a jeho uplatňováním fakt co jiné poučovat. Se světovými diktatůrami je tam samozřejmě nesrovnatelně lepší situace a míra demokracie je veliká, ale k dokonalosti mají daleko. Nechápu jak k nim může někdo v evropě tak pobožně vzhlížet, jako to některé menší státy dělají. (včetně naší současné vlády) V podstatě tam je taky vláda jedné strany. a prezident má takové pravomoci, že se opravdu bojím co by se mohlo stát, kdyby mu v hlavě přeskočilo a než by ho zastavili. jiná věc je, že se dnes někteří domnívají že Bushovi přeskočilo, už když se narodil :o) (např. já si to myslím! :o))))
27.04.2003 00:00 K dílu: Seek
opět a jen proto, že jsou jí teď plné noviny a televize. ale můžeme to rozšířit. kdo je na tom v regionu podle tebe nejhůře? a hlavně, jak můžeme pomoct.
27.04.2003 00:00 K dílu: Seek
Tak jsem dnes zapnul zprávy a opět děs a hrůza...
29.04.2003 00:00 K dílu: Osobní zpověď Seek
princů houfy se již rojí, někteří se možná bojí, odvahu však pár z nich najde, na kafíčko s tebou zajde, jeden bude jako med, objevíte spolu svět :o)
29.04.2003 00:00 K dílu: Čekám... Seek
já si taky myslím, že si to zaslouží tip :o) zase smutná, ale ta poslední kapička je nesmrtelná a bude tě vždy chránit až příjde jaro i do tvého srdíčka. moc se mi to líbí. *
29.04.2003 00:00 K dílu: Osamělá Seek
moc krásná a také smutná básnička. ale když vidím tvé smajlíky :-) musím v ní cítit i naději a pevnou víru že svého prince který pochopí a zatouží prožít s tebou tvé sny jednou najdeš. *
16.04.2003 00:00 K dílu: Splynutí duší Seek
je to krásně romantické, a takové poklidné. toužím se posadit na břeh jezera a poddat se té melancholii. a na pozadí scenérie svatba :o) skvělé. *
07.05.2003 00:00 K dílu: Čas Seek
jo, tak todle je fakt dobrý :o) bohužel, jsme otroky času a on nás pomalu ale jistě užírá zevnitř, zvenčí a nejvíc v myšlenkách. dokázat se tak vymanit z jeho pout... je libo ještě jeden típek? *
04.04.2003 00:00 K dílu: Sluníčko Seek
ať žijí všechna sluníčka, sluníčka na druhou i na třetí :o) taky si s dovolením zasluníčkuju a vysluníčkuju se o sluníčko výš :o)) (nezapomínejme ale na hvězdičky :o))) to jsou taky sluníčka, daleko, ztracená v hlubinách všehomíra. hvezdičkýý, nebojtéé, myslíme na váás :o) a největší ze všech, kristíně kočanské posílám tipááá :o) *
12.07.2003 00:00 K dílu: Seek
anoanoo, to je ono. takhle to taky cítím :-) super, máš můj obdiv *
28.06.2003 00:00 K dílu: Stvorenie noci Seek
líbí se mi jak z básně sálají emoce, skutečná pocta noci...ač úplně nesouhlasím, není to jen noc sama o sobě, kdo vytváří tu mystickou atmosféru. je to historie lidstva, fantazie a noční život, tak odlišný od toho denního. pro nás denní tvory jsou to vše záhady skryté za neproniknutelným závojem.
21.06.2003 00:00 K dílu: Seek
ten první se mi líbí :-) odkud to je? vztahuje se to k nějaké knížce? (na první pohled by musela mít hodně zvláštní děj, je to pěkný zmatek, tolik postav a ras...) a ten druhý je takový...hele...není to nějaký surrealistický bazilišek? :-))
13.06.2003 00:00 K dílu: Seek
no, já v tom vedru našel inspiračku právě v chládku v klimatizované počítačové učebně :o)
12.06.2003 00:00 K dílu: Seek
ale oni to nevkládají ani do toho profesionálněji laděného auditka :o))
06.06.2003 00:00 K dílu: Seek
tak co, kde jsou další obrázky? :o)))
10.04.2003 00:00 K dílu: Seek
:o) teda s tou sochou to bylo vysloveně trapné! dvě hodiny do toho bušili a nic. mno, zdá se že hlavní dobývání iráku je u konce. konečně! a co bude teď?
06.04.2003 00:00 K dílu: Seek
djER, a ty myslíš že je Saddám ještě naživu? ono to vypadá že už snad v tý televizi vystupuje jen jakýsi jeho duch.
03.04.2003 00:00 K dílu: Seek
a co by měli udělat američané pro vyřešení problému s palestinci? protože nikdo jiný s tím nic neudělá.
03.04.2003 00:00 K dílu: Seek
no já tu pár dní nebyl, ale situaci sleduju. propadám čím dál větší beznaději. asi se to zastavit nepodaří. američané jsou rozhodnutí. to by se fakt musel stát zázrak. mám dotaz na všechny co se sem koukají. Jak myslíte že se to bude dál vyvíjet po dobití Bagdádu?
31.03.2003 00:00 K dílu: Seek
psychopat, mas pravdu, nemecka a francouzka vlada maji taky spinave ruce, ale ti lide kteri v nemecku a francii proti valce demonstruji, jim zbrane neprodavali. ti jsou proti z presvedceni. jsem hrdy na senatora Falbra, ze prosadil na sjezdu Cssd to prohlaseni. hned bych ho podepsal. co vy, co na to rikate?
31.03.2003 00:00 K dílu: Seek
psychopat, ktery je podle tebe ten hlavni duvod? (jinak antitip beru, nemuzem mit vsichni stejny nazor)
31.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Zolo, to nebylo na tebe(ani na Spuntika). Znam lidi co valku podporuji. skutecne podporuji. vas chci jenom vyzvat, abyste se zamysleli, jestli ten (i podle me spravny) vedlejsi produkt tehle valky, ze saddam bude odzbrojen, a zrejme i zbaven moci, stoji za ty mrtve. a za kolik mrtvych by to jeste stalo. stalo by to za milon mrtvych? ja jsem nazoru ze to nestoji ani za jednoho mrtveho. protoze jak zacneme pocitat, uz davame cenu lidskemu zivotu a ta je podle me nekonecna. myslim si ze mezinarodni tlak mohl byt vetsi a kdyby pri nem vsichni spolupracovali a nekazili si to vzajemne jen pro sve zajmy, mohlo se odzbrojit mirove. americane nechteli vyjednavat uz od sameho zacatku. predem si rozhodli ze valka bude. ropa je v tom podle me velikym dilem, ale do jejich hlav nikdo nevidi, a tak se o tom nebudu prit. presto si myslim ze vse nasvedcuje tomu, ze ropa je to hlavni. ma tu snad nekdo iluze o Bushove mirotvorne povaze, o jeho odhodlani obetovat americke vojaky za dobro iracanu? celou dobu co je ve vlade predvadi jedno ignorantstvi za druhym, vse jen pro dobro a vetsi zisk americkych ropnych firem. ze by byl najednou osvicen? ehmmmm!!!! Zolo, zamysli se nad tim, o co Bushovi jde, prosimte. ja klidne tenhle nazor zmenim, ale zatim neni proc. vsechno svedci proto ze ta valka je predevsim o rope. pripadne....je tam jeste jeden duvod a to ochrana izraele(k tomu by ale bylo lepsi obsadit syrii a libanon).
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
povězte mi, příznivci války, jak se vám líbí civilní oběti? nebo bych o nich neměl mluvit? je to tabu? kolik jich ještě bude muset být abyste změnili názor?
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
a že by byli sami proti sobě...pořád lepší být sami proti sobě než vzbudit proti sobě ve světě tolik nenávisti. nemyslíš?
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
špuntík, co si myslíš že se stane, až američané dobijí bagdád a zabijí Saddáma? upřímně.
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
špuntík, takové vesnice nejsou. nečteš co píšu? dále, je jedno jak to nazveš, jde o ropu, to je přece úplně jasné. rusko ani francie nejsou svaté. každý má svůj díl. podporovaný diktátor, je dlouhotrvající diktátor. a oni ho zcela určitě podporovali. na druhou stranu, kolik diktátorů podporovali američané? tady bych ti jich i mohl pár ukázat.když tak chceš něco ukazovat. zabíjení je vždy špatné. na tom se snad shodnem ne? já si myslím že to šlo vyřešit pomocí osn, mírově, bez války. nemůžu ti to nějak dokázat, je to má romantická víra, způsob pohledu na svět, ve kterém doufám v dobro v každém člověku. a slova, která zaznívají z úst demonstrujících mě v tom jen utvrzují. vidím že tu byla a je veliká vůle řešit to mírově. ty vycházíš s předem daných politických faktů a domněnek o nejhorším chování všech zůčastněných a docházíš k závěru že by to nešlo. chápu tě. ale nesouhlasím.
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
hned jak skončí válka
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
špuntík, nikdo rozumně smýšlející si snad nemyslí že by američané chtěli vyhladit iráčany. samozřejmě že počítali s povstáním a že budou jako osvoboditelé. ze všech špatných konců by tenhle byl i pro mě snad nejlepší. bohužel, každý vidí jak to dopadlo a bylo hodně komentátorů, kteří už dlouho před válkou říkali, že to tak snadné nebude. ano, američanům na civilistech "určitým způsobem" záleží :o) mimochodem, ten úsměv je hodně kyselý. pořád se srovnává s hitlerem, jako s nejhorším zlem v minulosti. jedni srovnávaji s hitlerem sadáma, druzí bushe, třetí třeba miloševiče. tohle nejsou žádné argumenty, má to jen vyvolat emoce, odpor ke všemu spojenému s tím člověkem. každý je originál. no blood for oil...cha, četl jsi dnešní novinky? po válce bude amerika mít vojenskou správu nad irákem. zadá zakázky na obnovu svým firmám, a zaplatí jim iráckou ropou. rusko ani francie k tomu nebudou připuštěny. kdy odejdou z iráku se rozhodnou sami američané. předpokládám že se odtamtud zase tak moc hnát nebudou... takový menší protektorát. (aniž bych chtěl s čímkoliv srovnávat) do toho samozřejmě sebevražedné útoky...nezávidím jim. vojenská síla stojící kolem iráckých hranic samozřejmě pomohla k přesvědčení saddáma aby povolil vstup inspektorům. a nikdo nemůže chtít aby tam ti vojáci jen tak čekali zadarmo. za prvé, měla to být armáda vyslaná OSN. za druhé, měla tam mít jasný úkol čekat a působit odstrašujícím dojmem. další krok měli být pozorovatelé u voleb, aby byla zajištěna svobodnost. a samozřejmě tlak ostatních arabských zemí. dalo se dělat spoustu věcí před tím než začly padat bomby.
29.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Zolo, naprosto souhlasím s tvým předposlendním příspěvkem. až na jediné. proč se vzdáváš práva vyslovovat se k něčemu kriticky, když jsi předtím proti tomu nic neudělal? Je spousta špatností, proti kterým za celý život nic neuděláme, i proto že k tomu prostě nemáme možnosti(běžné zločiny, rasismus, nemoci, bezdomovci...) a necháváme to na jiných kteří ty možnosti mají. když se to ale těm jiným vymkne z rukou, musíme se začít angažovat. o mír se měla starat OSN. zklamala a začala válka. respektive války dvě. jedna před dvanácti lety a druhá teď. děkuju za názory a jsem rád že nejsi pro válku.
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
zolo, srdce mám samozřejmě nalevo. kde ho máš ty? máš ho vůbec? chápu že jsi realista. ale právě relisté vedou války. nepochopil jsi to...nechci lepší stranu demokracie ukazovat diktátorům ale těm, kterým diktátoři vládnou. ti lidé ani neví že existuje něco jiného. zatím jim západní svět ukazuje tu nejhorší stranu. také doufám, i když bez toho sarkasmu, že světový mír jednou bude realitou a dnešní romantici budoucími realisty.
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Zolo, tak to je jiná. souhlasím s tebou že osn neudělala dlouhou dobu vůbec nic, pořád váhali, dohadovali se, a teprve až Saddám napadl kuvajt, přišlo rozhodnutí. Souhlasím s názory, že proti válce se nejde bránit mírovými výzvami. logika je jasná. on napadl jiný stát, světové společenství se spojilo a zastavilo ho. teď je to naopak. někdo jiný napadl jeho. a světové společenství dalo ruce pryč. respektive zřejmě spěje ke svému zániku. jak bych to řešil? především si myslím že před dvěma týdny nebyla žádná hrozba že irák někoho napadne. Osn konečně, snad poprvé ve své historii konala. Diktátoři jsou celosvětový problém. ale vnucovat demokracii silou se ještě nikdy nepodařilo. iráčani k tomu musí dojít sami, vymoct si svobodu třeba i revolucí, většina jich musí chtít. co se stalo teď, znamená že ještě víc sbožňují svého diktátora, který brání jejich zemi proti vpádu satana, který je chce, podle irácké propagandy, vyhladit. šíření svobody a demokracie na zeměkouli tahle válka nejenže nepomůže, ale oddálí ji na dlouhé roky... jak bych to řešil já? já nevím. ukazoval že to jde i jinak. že se demokracie vyplácí. že přináší prosperitu a spokojenost. lidé se mění. i diktátor může ke stáru změnit přístup. třeba by si ho pak svobodně zvolili za prezidenta. ale takhle jak to dělaji amíci, jen přilívají olej do ohně. máte pocit že to v afghánistánu nějak vyřešili? vždyť se tam válčí furt a vláda už zase omezuje práva žen, zábavu atd... kde je ta svoboda? :-(
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
sleeping_beauty: oni se bohužel učí ve svých "křesťansky" orientovaných školách, že základ vymáhání zákona je trest smrti :o( oko za oko, zub za zub. zvláště v texasu. nechápu proč nemají rádi islám. v tomhle se celkem shodnou :o)
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
hmm, Zolo, momentálně je agresor Bush a jeho pistolníci. ty si opravdu myslíš že tam vtrhli jen proro aby svět zbavili hrozby strašlivého Saddáma? takových diktátorů, co masakrují vlastní národ je na světě víc. dokonce si troufnu říct, víc než deset. převážná většina v africe, kde je s prominutím hovno a nikdo na ochranu tamních lidí nehne ani prstem. taktně se o tom mlčí. v zálivu je ropa. diktátor obsadil ropu. PROTO musí Bush svrhnout diktátora. vymyslí si kolem spoustu lží, propagandy a zveličování aby to jakoby zdůvodnil. Severní korea je mnohem nebezpečnější a nevypočitatelnější. nikdo nemá ani tušení co se tam děje. co se děje v iráku jsme věděli před válkou skoro dokonale. Světové mínění proti válce není podpora Saddámovi. pochopte to už konečně vy válkychtiví rádobysvoboduhájící zabedněnci. Je to odpor proti řešení problému násilným způsobem, porušováním mezinárodních konvencí a zabíjením. DOST BYLO ZABÍJENÍ!!! (kdyby válku vedl Saddám proti Usa, protestovali by úplně stejně proti němu)
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
navždy tvůj, nemusíš mě poučovat o tom co jsou to chemické zbraně. jen dovol abych ti připomenul že existují ještě ošklivější zbraně s názvem jaderně a ty momentálně vlastní američané a už nám ukázali že se neštítí jich v úzkých použít. nechci ale používat tyhle argumenty. zapomínáš na jednu věc. ať už je zbraň jak chce ošklivá, jejím cílem je vždycky zabít. a nevidím rozdíl mezo člověkem mrtvým po zásahu kulometem, chemickou zbraní, nebo biologickou. je to pořád úplně stejně mrtvý člověk. jemu už je jedno čím ho zabili. a já a ještě pár takovejch bláznů co se jim říká humanisté zastáváme názor že život je to nejcennější co člověk má. a nikdo nemá právo mu ho vzít!!! mám takový pocit že lidí se stejným názorem tady asi moc nebude. ale alespoň jsem vám vysvětlil své důvody, proč říkám válce NE! ať je to válka za cokoliv. ještě před dvěma týdny to bylo docela stabilizované. inspektoři hledali, iráčani spolupracovali. teď je všude chaos, arabové se bouří, nenávist vůči americe stoupá po celém světě, bomby padají, lidé umírají. televizi stoupá sledovanost a všichni už se třesou jak si kořist potom rozdělí.
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
škoda že jsem se sem dostal až teď, některé zajimavé názory mi unikly a už na ně bylo reagováno. na StvN je těžké něco říct. klidně si vtipkuj, ale prosím jinde. tohle rozhodně není legrace, lidé umírají, a válka bude zřejmě dlouhá. i když název zní jasně, rozhodně jsem neměl v úmyslu vyzývat konkrétní lidi tady z písmáka, aby šli a udělali nějaký šílený čin směřující k zastavení toho všeho. to jen pro vysvětlení. násilí plodí jen další násilí a tady se roztáčí nový kolotoč pomst a odvet, mezi západním a arabským světem. chtěl jsem slyšet názory zdejších přemýšlejících přispěvatelů na právě probíhající drama. a dočkal jsem se. s některými souhlasím, nekteré nechápu. pokud jde o můj odpor proti vyslání protichemické jednotky, samozřejmě že jsem pro aby zachraňovala všechny kdo to budou potřebovat, když už tam je, ale nemyslíte si že právě to vyslání dalo američanům pocit jistoty, že jsme s nimi a podporujem je v útoku? a čím víc zemí jim dávalo takové signály, tím se cítili jistější až to před osmi dny odpálili.
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
StvN, jaky skutek? :o( byl jsem na demonstraci, ale je to beznadejne... i kdyby protestovali vsichni u nas, odvolame maximalne ceskou vladu. americkou nezastavime. to musi sami americti obcane!
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
pral bych americkym vojenskym planovacum aby alespon na maly okamzik pocitili ten strach, ktery zazivaji lide v bombardovanem meste, strach o vlastni rodinu, pred smrti ktera bezejmena prichazi z nebes, od zastupcu "svobodneho sveta" prinasejici "mir". je to smutne. dekuju za nazor toyenko.
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
co vy na to? souhlasite s vyslanim ceske protichemicke jednotky do kuvajtu a ted, zrejme uz brzy, pri dobyvani Bagdadu i do iraku? pripojime se k agresorum? :-(
14.07.2003 00:00 K dílu: Seek
a jedeme dále...tak co Hulk, stojí za starou belu, nebo jsem o něco přišel, že jsem ho ignoroval? :-)
30.06.2003 00:00 K dílu: Seek
jako nejlepší moment se mi vryl do paměti souboj Bezejmenného s Nebeským, kdy Bezejmenný říká..."Starý muži, zahrejte ještě jednu píseň", starý slepý muž v čajovně začne hrát a oni se postaví tváří v tvář, zavřou oči a bojují pouze v myšlekách, hledajíc protivnkovo slabé místo. do toho kape voda, a je to prostě naprosto mystické... (i když dále ve filmu se ukáže že...nebudu prozrazovat :-))
30.06.2003 00:00 K dílu: Seek
oooo, jsem stále bez dechu :-) je to překrásný film. trošku mi to připomnělo bitvy z pána prstenů :-) když se Sněhová vločka a Zlomený meč probojovávají k císaři, a proti nim se vyhrnou tisíce vojáků...když si zvyknete že v podstatě dokáží létat, nebo alespoň minimalizovat zemskou tíži, odrážet se špičkou meče od vody a takové magické věci, tak se můžete soustředit na děj a hned je jasné že o souboje vlastně vůbec nejde, i když jsou velice efektní. jde o vitřní pochybnosti o zášti a smyslu života, spravedlivé pomstě a odpuštění. kdy malé věci musí ustoupit těm velkým. kostýmy se mi taky moc líbily(sice se v čínské historii tolik nevyznám, ale působily věrohodně), a ty housle které celou dobu hrály...hmm, pohádka :-) rozhodně doporučuju. děj se může možná zpočátku zdát podivný, ale po chvíli se dočkáte prvního překvapení a pak jste překvapováni až do konce filmu :-) kdyby takových filmů bylo víc...číňani se zase vytáhli. Hrdina je nejmíň dvakrát kvalitnější než (oskarový) Tygr a drak.
28.06.2003 00:00 K dílu: Seek
no už se těším!!! :-) půjdu asi dnes, jestli to ještě budou večer hrát. jinak zítra :-) nikoho jsem nesehnal, takže asi sám, ale o to si to víc užiju. zkouškový je za mnou, hurááá...pak se taky podělím o zážitky.
24.06.2003 00:00 K dílu: Seek
já půjdu nejdřív v pátek. ráno mám poslední zkoušku a předtím se nechci rozptylovat východní mystikou a jejich kouzelnou historií :-)
21.06.2003 00:00 K dílu: Seek
tak co, kdo se mnou půjde na HRDINU? :-) nebo kdo už to viděl?
15.05.2003 00:00 K dílu: Seek
Lysandro, konecne jsem se podival i na ty predchozi obrazky :-) zajimavy vtipky, ale trosku monotonni. a co ma byt ta prvni fotka usate elfice? :o)))
15.05.2003 00:00 K dílu: Seek
jeeee :-D co to jeeeee? to je loshtomilyyyy
01.05.2003 00:00 K dílu: Seek
ať je to, co je to, bude to jistě nějaká kulišárna :o) (fotomontáž)
16.04.2003 00:00 K dílu: Seek
nezobrazilo, máš štěstí :o)))
07.04.2003 00:00 K dílu: Seek
no ja pockam az co z vas vyleze az vylezete s kina :] takze rikas Shadowne, ze to souvisi s dejem spidermana? a co ta kocka co stoji na plakate za nim?
03.04.2003 00:00 K dílu: Seek
dnes je u nás premiéra.
03.04.2003 00:00 K dílu: Seek
no, podle ukázek to bude něco jako Batman. ale jelikož jsem o tom neslyšel, tak nevím jaký je děj...Mimochodem třeba Spiderman mě velice zklamal.
03.04.2003 00:00 K dílu: Seek
hele, nevím jestli to sem patří :o) ale co ten novej film Daredevil? nemám nejmenší tušení o co jde. snad nějaký komiks? je tu někdo znalý?
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Drago. taky jsem byl překvapený, když jsem zjistil, že zpočátku bylo takových duchů hodně, měli bohům pomáhat ale poté, co začali naslouchat Melkorovi, většina z nich se k němu přidala a vzali na sebe tvar Balrogů, draků a ten nejbližší melkorovu trůnu, že byl dokonce samotný Sauron :o) Strašně to připomíná starý zákon. Zajímalo by mě, co dělali ostatní Ishtari. radagast se tam jen mihnul. ale bylo jich prý víc a působili kdesi na východě. co tam asi dělali? :o) teď jsem si pouštěl dvojku na kompu a hledal ten vypadnutý meč, ale v té verzi ani nebylo vidět jak ten koňák nasedá na koně. mluvil s aragornem a pak už seděl na koni :o( je to jen v té extended?
28.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Drago, ano, Kantůrek a Zeměplocha (mimochodem v originále Discworld) je úžasný. a taky myslím že to sem klidně patří :o) dalo by se to srovnat.. překlad, a film natočený podle knižní předlohy. Balrogové byli démoni či nižší duchové, s menší mocí než hlavní bohové. proto jsem použil polobůh...chtěl jsem tím říct, že byl rozhodně dílem téhož stvořitele jako samotní bohové, tedy daleko daleko nad elfy i lidmi. jinak slovo polobůh se v Tolkienovi nikde nevyskytuje, máš pravdu :o)
27.03.2003 00:00 K dílu: Seek
podle me meli moc dlouhy krky a maly hlavy :o) Tolkien prece psal ze se podobali velikym netopyrum. kdyz poprvy preletel nad bazinou tak mi poklesla celist, co to jeeeee? :o))) no a co Balrog? podle me byl pro zmenu moc velky. jinak telo celkem uslo, ale zase ty rohy, vetsi jak hlava...to prehnali. vypadal jak krava :o) neumi udelat inteligentniho zabijackeho demona!!! ostuda!!! :o))) nemel osobnost... a pritom to byl polobuh.
26.03.2003 00:00 K dílu: Seek
jo, to mi připomíná, jak se vám líbili ti draci na kterých sedeli?
26.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Wopi, uznávám, "v kapšiškách" je skvěle vystihnuté. ale ta nenávist, kterou Glum choval v podstatě k celému světu v české verzi chybí. je to neškodná příšerka v podzemí. zatímco v originále jsem se coby Bilbo, skutečně bál, co by mi mohl udělat, zlověstné syčení mi znělo v uších při hádankách a se strachem jsem ho následoval tmou tmoucí, chodbou ke skřetům.myslíš že je lepší změnit v překladu atmosféru originálu, než ji zachovat? zlobry nepovažuju za vhodný výraz. to se vůbec nemělo překládat. ovšem příchody trpaslíků, na začátku k Bilbovi a později k Medědovi jsou dobré v obou verzích :o) a patří podle mě k nejlepším nápadům v knize. zcela souhlasím, že překlad byl pojat jako pohádka, skutečně pro děti. hlubší souvislosti byly zastřeny a rozmazány. originál není od začátku do konce sranda, ale rozhodně to taky není pohádka. je to první opravdová fantasy, chvílemi s docela vtipnými scénkami.
26.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Drago, jééé, tak to se musím kouknout ještě jednou. ten vypadnutý meč a Aragornův úšklebek MUSÍM vidět!!! :O)))
26.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Shadown, nedokončené příběhy jsem nečetl celé, jen některé, které mi chyběly k celistvosti celé historie středozemě. Souhlasím že je to všechno Tolkien a že je všude dobrej :o) v Hobitovi pravda trochu jiný, ale to je tím, že je to první kniha a byla zamýšlena úplně jinak než ty další. btw, mám takový dotaz na zde přítomné. četli jste Hobita v originále i v českém překladu? Já ano, a musím říct, že v originále mi přišel jako velice legrační, jsou tam skryté parodie a vůbec se mi celkově líbil ještě asi dvakrát víc než ten český. česká verze je taková skoro obyčejná pohádka.s velice zajimavým příběhem, ale ta legrace z toho jaksi zmizela. nestalo se mi že bych se na celé kolo rozesmál, zatímco u originálu asi pětkrát :o) pak jsem porovnával ty místa a je to fakt někde dost odbytý překlad. nebo to možná překladatel nepochopil, neznaje dobře fantasy terminologii a budoucí děj pána prstenů :o) na některých místech, zvláště když Gandalf vypráví co se děje ve světě a o minulosti, z originálu cítíte už zárodky pána prstenů, zatímco v české verzi z toho je jen blábolení o ničem podstatném, co může čtenář vmžiku zapomenout.
25.03.2003 00:00 K dílu: Seek
Drago, mas pravdu, taky se desim dilu posledniho. nejlepsi to asi maji ti, co pana prstenu nikdy necetli. i kdyz jsem trochu litoval kamarada, ktery se mnou byl na jednicce a cele tri hodiny se me ptal, kdo to je a proc dela to a to... :o) rikal ze pulku filmu vubec nepochopil. na druhou stranu, ve dvojce byl skvely Glum, presne podle mych predstav a jak slysim i podle predstav mnoha priznivcu. Za Gluma tvurcum opradu dekuji. jeste malickost, slysel jsem narozy na graficky program Massive, kterym pry delali bitevni sceny. moc se v tom nevyznam, ale vsiml jsem si jedne naproste silenosti. kdyz posledni co prezili vyjizdeji z helmova zlebu na konich a prejizdeji most, orkove padaji z mostu, ale strasne pomalu a kone v podstate jedou SKRZ vetsinu z nich. neda se na to divat. videl jsem to trikrat a tahle scena me vzdycky vytrhne z deje a premyslim nad slepotou tvurcu :o) vsiml si toho jeste nekdo nebo mam jen ja tyhle vidiny?
25.03.2003 00:00 K dílu: Seek
ahoj. Takze, co si myslim o obou dilech. vezmu to poporade. jelikoz je LOTR jedna z mych nejoblibenejsich knih, kterou mam i s hobitem a silmarilionem nekolikrat prectenou, tesil jsem se na jednicku jak malej kluk. pocatecni bitevni scena me zcela uchvatila a jen kvuli ni, jsem si po filmu hned znova precetl silmarillion. kdyz Elrond kricel na Isildura v hore osudu, vyhrkly mi slzy dojeti do oci, ktere tam zustaly i cely kousek odehravajici se v Hobitine. trochu me mrzelo ze vynechali Toma Bombadila, ale prekousl jsem to. ta cesta az k elrondovi do roklinky byla taky neuveritelnym zpusobem zkracena a spousta potencialne zajimavych scen vypustena. kdyz frodo polomrtvy v naruci arven jen bezmocne prihlizi jak Ona vzdouva vody ricky, ktere splachnou temne jezdce, pomalu ale jiste jsem zacal nabyvat dojmu ze toto nema s panem prstenu nic spolecneho. Pokud si pamatujete, v knize Frodo prejede reku, vytasi mec a odvazne vola na jezdce at si pro nej jdou, ze se nevzda bez boje. pak gandalf s elrondem spolecnymi silami vycaruji vodni zkazu... ostatni ze spolecenstva stoji s jednim elrondovym generalem opodal a o arwen je tam snad jedna veta az poto v roklince:o)))) mno nic, nebudu to dale rozebirat. protoze odlisnosti se da najit jeste nejmin sto (kdyz o tom ted tak uvazuju, opravdu nejvic me nastvala scena, kdy spali v tech rozvalinach a jezdci na ne zautocili. aragorn jich par zapalil, a zbyli utekli.. (Proc?) Podobne nelogicnosti jsou ve filmu vsude, kde zmenili dej. kniha je uzasna, dava smysl a je to krasny srozumitelny pribeh s hlubokym odkazem odchazejicich elfu. film se svymi zmenami ne nelogickou pohadkou, kde se neznaly divak neustale pta, a jakto ze to a ajkto ze tamto...protoze to proste nedava smysl. viz jeste napriklad udiv stromovouse v edruhem dilu, ze saruman vykacel kus lesa a okamzite prispechani vsech entu. (kde se tam tak najednou vzali?) nebudu ani pripominat ze v knize to bylo vse uplne jinak. celkove se mi jednicka libila vice, ale znovu musim rict, ze to ma s panem prstenu spolecny jen nazev a jmena hlavnich hrdinu. dej je jiny a v mnoha pripadech zcela opacny nez v knize. :o)
23.03.2003 00:00 K dílu: Jaro Seek
ano, je jaro, tak mu pojďme všichni vstříc. :-)
20.03.2003 00:00 K dílu: Kulička Seek
kazdy by mel mit blizko duse takovou kulicku :o)) * galaxicku
19.03.2003 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Arnold Jidáš Rimmer Seek
Eso Rimrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :o))) rulezzz
20.03.2003 00:00 K dílu: Červený Trpaslík - Trestní Závod Seek
nojo, taky jsem mel pocit, ze to ke konci trochu vazne. nicmene konec to spravil. chyby jsou zamerne? ooo, tak to pardon! :o)
19.03.2003 00:00 K dílu: Červený Trpaslík - Trestní Závod Seek
poslyš, drátěná krávo, či krytone...scénář je dobrej a řekl bych že v přesně v duchu seriálu. ale ty chyby jsou příšerný...hele, jestli chceš, tak já ti to upravím do českého jazyka..protože toto opravdu není čeština :o) a pošlu na majl.
08.03.2003 00:00 K dílu: Osamělá láhev vína Seek
krásně smutné. kde jsi, hoste beze jména?
04.03.2003 00:00 K dílu: Zrnko Seek
myslíš jako že by nevěděli, kde začíná to další? :-D
04.03.2003 00:00 K dílu: Zrnko Seek
vidíš, kdyby ta šachovnice začínala prázdným políčkem...Sessu by splakal nad výdělkem :o))
Nahoru