05.05.2004 00:00 K dílu: Píšu Ti... Liramon_Lesaca
Netvrdím, že nad Zdendovým příspěvkem srším nadšením, ale abych řekla, pravdu, za poslední rok jsem byla nucena uvyknout na jiném serveru mnohem těžšímu a mnohem osobnějšímu kalibru. A nezastal se mě skoro nikdo. Takže to mohu přejít s chápavým úsměvem.
27.08.2003 00:00 K dílu: Slyším... Liramon_Lesaca
Děkuji, mí kritikové :-) Pane monsignore, docela by mě zajímalo, jaká máte kritéria pro krutou poezii...? :-)
24.08.2003 00:00 K dílu: Zítra Liramon_Lesaca
Kdyby to nebylo zítra...:-)
20.07.2003 00:00 K dílu: Grand Restaurant pana Intima Liramon_Lesaca
Pan monsignore po sobě zřídka čte :-D
20.07.2003 00:00 K dílu: Vosy soplích stvolů /deathmaker/ Liramon_Lesaca
Nikolivěk, Doupě je bývalá ložnice mých rodičů, ze kterých jsem ve svých dvanácti vystrnadila matku (otec spal už léta v kuchyni a v obýváku) a zabrala si ji coby svůj vlastní pokoj, protože jsem tento postrádala :o) Bohužel se mi nepodařilo dosud nikoho přesvědčit o tom, že by bylo fajn, aby si někam odnesli své skříně, ani o tom, že tatík prostě jenom tak nemůže vzít za kliku a šmírovat mě.
19.07.2003 00:00 K dílu: Vosy soplích stvolů /deathmaker/ Liramon_Lesaca
No, v současné chvíli nastala situace asi taková, že smísení bordelu s úklidem ve zbytku domu se zhruba rovná smísení úklidu s bordelem v mém Doupěti :o) Ale já za to tentokrát nemůžu, opravdu ne! :o)))
18.07.2003 00:00 K dílu: Vosy soplích stvolů /deathmaker/ Liramon_Lesaca
Ano :-) Kdyby nebyl v celém ostatním baráku nebetyčný bordel, ka byste potom mohl poznat, že je mé (relativně) soukromé Doupě uklizené :-D
17.07.2003 00:00 K dílu: Vosy soplích stvolů /deathmaker/ Liramon_Lesaca
Ano, musím mu v tomto směru také přiznat nesporné mistrovství :-)))
08.07.2003 00:00 K dílu: Vosy soplích stvolů /deathmaker/ Liramon_Lesaca
Tedy má nejhlubší poklona, tolik hnusných slov natěsnat na pár řádků, to dokážete pouze Vy :-DDD
08.07.2003 00:00 K dílu: bas bibas a hrumná skuča Liramon_Lesaca
Má mať Vám, monsignore, vzkazuje, že Vám v názvu chybí jedno písmenko :-DDD
19.09.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Jess: pardon :-DDD
19.09.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
:o))))))))))))))
03.09.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Jess - stačí si vybrat :o) Ale uvědom si, že jisté sorty bohů to nedělaj zadara...
16.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Ano, je to názor, na kterém se dá stavět. Nehodlám se proti němu ohražovat ničím jiným, než prostým "nesouhlasím", protože na nic jiného zrovna nejsem v kondici. Budu si pomáhat vždy sama, ale budu při tom vědět, že právě proto mi Bůh pomůže :-)
12.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Řekla bych to asi takto; do jisté míry nelze tomuto úhlu pohledu upřít pravdivost, tedy pravdivost subjektivní a individuální, byť by byla sdílena množstvím jiných, kteří ji přejali, aniž si vytvořili vlastní, ale také nelze říci, že by byl jakýkoliv světský, tedy časný popis a výklad skutečnosti, založený na osobním chápání a osobní zkušenosti (a dovoluji si tvrdit, že to je přesně to, čím jsou jak filosofie tak theologie coby neexaktní vědy), tak tedy nelze říci, že by tento popis a výklad byl pravdivý beze zbytku, za všech okolností a ze všech úhlů pohledu. Jinak řečeno, je to do značné míry hypotéza, jako ostatně všechno, co nelze empiricky dokázat. To, o čem zde můžeme mluvit, jsou opravdu toliko osobní zkušenosti a jejich srovnávání, přijímání a odmítání.
09.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Pane monsignore, možná byste mohl pro odlehčení vypravovat tu historku, která končí slovy: "Tak co tí čértí?!" která se tak líbila mé mať :-D Čekanko, pak tedy doporučuji drobnou knížečku "O čertovi", na jejíhož autora si ne a ne vzpomenout :o) Asi 8x8 cm, mohla by se líbit :-)
09.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Když už jsme u toho satana, je to pozoruhodný fenomén...zvláště když si uvědomíme, že v podstatě je zakotven v Božím plánu...
09.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Čekanko, nejde o to, že "každej může cokoliv vnímat podle jiných měřítek, podle informací, kterých se mu dostalo", ale o to, že "každej cokoliv vnímá podle jiných měřítek, podle informací, kterých se mu dostalo" :o) A z toho vycházel jak můj příspěvek, tak páně monsignorova snaha o diskusi :-)
06.08.2003 00:00 K dílu: Satan a já Liramon_Lesaca
Čekanko, dovol pár ryze subjektivních poznámek ke tvému poslednímu příspěvku. Pro začátek podotýkám, že sama jsem bez konfese a prosazuji svou neutralitu k jakémukoliv náboženskému systému (nemluvím o sektách v euroamerickém slova smyslu). Nejprve bych si dovolila pár relevantních pojmových vysvětlení - asi bychom měli uvážit, že je veliký rozdíl v tom, "věřit v Boha" a "věřit Bohu". Považujme v tomto případě pojem Bůh za něco, čím se dá obecně definovat lidské chápání jakéhokoliv transcendentna, jakéhokoliv přesahu myšlení, nejde tedy o Boha v monoteistickém či pouze křesťanském slova smyslu. Pokud někdo nevěří v Boha, potom by sé této diskuse účastnit neměl, protože rozhovor s ním by byl poměrně hustě mimo mísu. Prohlásila jsi, že v Boha věříš, takže nastupuje tvrzení, že nevěříš Bohu. Ok, proč mu taky věřit, že? :o) Stran "tlachů" o tom, že Bůh je "dobrotivej a odpouštějící otec a jak ho MUSIM milovat" - Boží atributy jako dobrotivost a odpouštění jsou předmětem pozitivní theologie. Bůh v tom smlyslu, jak ho chápu já, je, dalo by se říci, "také dobrotivý a také odpouštějící", ale jsem zároveň přesvědčena o tom, že tyto definice jsou toliko osobním vyjádřením zkušenosti, která je nepředatelná a její popis je a bude vždy zavádějícím. Obecnost podobných tvrzení se nedá nikterak doložit. Stejně tak mi může někdo jiný tvrdit, že Bůh je hnusný parchant, který na všechny sere a při tom to taky bude pravda - z jeho pohledu. (Asi jako nemůžu o pavoukovi říci, že je odporný, ale pouze že mně odporný připadá, což ostatně není pravda :o) ) Stran toho, že Boha "musíme milovat" - myslím, že mezi rozumnými lidmi není něco podobného třeba prodiskutovávat, protože slova "musím" a "milovat" jsou protiklady - nelze je spojovat už z toho důvodu, že láska se nedá vynutit. Navíc by, podle mého soudu, nebyl Bůh Bohem, kdyby potřeboval, abychom ho milovali a perzekvoval by nás, kdybychom to nedělali. S takovým šovinistickým pakem bych já nechtěla mít nic do činění. Nakonec bych chtěla prohlásit, že z toho, co jsi napsala, plyne pouze a toliko odpor k církevnímu zřízení a církevnímu pojetí Boha, do čehož bych Boha samotného nepletla, protože ten za to nemůže :-) To všechno lidi... Takže pokud by měla tato diskuse pokračovat, navrhovala bych církev a náboženské systémy naprosto vynechat (jsou to systémy časné, a proto irelevantní), stejně jako osobní postoje k té které nauce. Osobní chápání Boha je dostačujícím a méně zavádějícím materiálem k diskusi, protože je takto možno se do značné míry oprostit od náboženského přehadování a přejít k výměně osobních zkušeností bez nároků na to, aby je druzí přijali nebo jim porozuměli tak, jak jim rozumíme my. Panu monsignorovi bych se chtěla omluvit, že proteď nehovořím o satanistech, ale pokud jím zahájené diskusi zachová přízeň, můžeme se k tomu ještě vždycky dobrat :-)
19.06.2003 00:00 K dílu: Kapička Liramon_Lesaca
Pozoruhodný paradox v rozhodování o případném vážném zkritizování díla :-)
09.08.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
:-D
20.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
No, statisticky řečeno to tak jistě bude :o)
20.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Spíše bych to definovala tak, že jsem přesvědčena o tom, že může existovat fanatismus neškodný svému okolí. Že omezuje samotnou osobu je jasné. Když si vezmu příliš těsnou podprsenku, taky mě bude omezovat :o)
19.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Ano, přijatelné vysvětlení :o) Takže řekněme, že potenciální nebezpečí fanatismu je přímo úměrné kombinaci jeho stupně a zaměření, kterýchžto kombinací může být takřka nespočet, takže se o tomto fenoménu vlastně nedá obecně vypovědět nic a postup musí být individuální od případu k případu :o)
18.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Vy mi nerozumíte, pane? Možná nerozumím já Vám :o) Vyjádřila jsem to, že čistě hypoteticky by se i z někoho tak mírumilovně orientovaného, jako je sběratel známek, mohl stát fanatik tím, že by to začal brát smrtelně vážně :o) To ale neznamená, že by k tomu někoho musel zabít, ačkoliv ani to není vyloučeno :o)
17.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Ale drahý pane, já nemluvím o tom, že sbírání známek je formou fanatismu :o) Jen podotýkám, že i sběratel známek může být fanatikem stran své záliby :o) A...hmmm...mám jednu známou, dámu středních let, která také docela vášnivě známky sbírá, takže bych to rozhodně coby ryze mužskou zálibu neklasifilovala :o)
14.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Fanatik může být i sběratel známek:o))) Nemusíe hned myslet na sexuální obrozence šedesátých let :o)
08.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Nikoliv, monsi, já hovořím o mnohé formě fanatismu, z nichž ne každá má absolutně negativní konotaci :o))) Dá-li se to tak říci...:-P
07.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Pod pojem fanatik se dá, naštěstí, zahrnout i spousta jiných pojmů :-)
05.07.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Ano, máte naprostou pravdu, drahý monsignore :-) A pak ještě nutno zmínit onurtu žen, která Vám za nějakého důvodu odpustí naprosto všechno :o)
24.06.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
Jedno arabské přísloví říká: žena nesnadno odpouští a když odpustí, stále to připomíná :o) Eee...pletu se nebo tu Vámi citovanou památnou větu pronesl pan Plzák? ;-) Pokud to byl on, i pokud nebyl, hluboce se spletl :o) Ony jsou totiž dámy, které neprominou, i když si něco dovolíte :-DDD
23.06.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
A jste si tím opravdu jist? :o)
18.06.2003 00:00 K dílu: pitva transcendentálního ideatorismu Liramon_Lesaca
:-DDD
09.07.2003 00:00 K dílu: Půl na půl Liramon_Lesaca
Suchý předpoklad, drahý příteli :-) Je nutno nejprve něco předpokládat, abychom to případně později mohli vyvrátit a dojít k jinému předpokladu :-)))
23.06.2003 00:00 K dílu: Půl na půl Liramon_Lesaca
Ano, monsignore, máte pravdu. Děje se. Žijem :o)
17.06.2003 00:00 K dílu: Půl na půl Liramon_Lesaca
Každopádně, drahý pane, doufám, že se nic strašlivého neděje :o)
17.06.2003 00:00 K dílu: Půl na půl Liramon_Lesaca
Monsignore :-) Sně trochu se obkdy, mě slov vše líp vklíná, si vsnavši jak král se v noc vždy ne usíná. Měr pln mých má strachu a v krás már si dává se vzlet vši kol smíchu klíč možný ní stává.
27.08.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
Něco Vám řeknu, pane monsignore :-) Vy umíte být pěkně drsný, když zrovna píšete :-) Když mám v dlani písek a sevřu ruku v pěst, většina se mi vysype. Ale jak si ho tam mám smysluplně udržet, když zrovna sprintuju z jednoho konce pláže na druhou? :o)
24.08.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
...monsignore, já nemám koho trestat, než sebe. Ale to není to správné slovo. Já se nemám za co trestat. A jiné pojmy, které by to líp charakterizovaly, zde raději vynechám. Máte pocit, že Vám něco diktuju? Taky bych to nazvala jiným pojmem. Ale to bychom si měli možná objasnit jinou, než skripturální formou :-)
06.06.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
:-))) Je jenom otázkou čí vzkaz komu...:-)
06.06.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
Děkuji, SuVr :o) Pokud bych chtěla dát něco do prologu, pak by to bylo "...postupně mizející deprese..." :o) Kdybych Ti řekla, že to má možná základ v určitém druhu reality, možná bys mi to nevěřila :o) A co se týče toho konce, až do posledního odstavce jsem nevěděla, jak to dopadne :o) Psalo se to samo. Skoro bych řekla, že se jednalo o soukromý vzkaz, ale to už by mě asi odvezli Chocholoušci :-DDD
04.06.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
Tak na to se podívám :o) Mojí matce zase kdysi kdosi řekl, že napsala něco, co připomíná Mary Poppins, kterou nikdy nečetla :o)
02.06.2003 00:00 K dílu: Tvor Liramon_Lesaca
Možná sama nevím, co je v tom skryto :o) Analýze mohu podrobit pouze proces vzniku :-)
06.05.2003 00:00 K dílu: tobě Liramon_Lesaca
Ten prolog má vážně něco do sebe :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Tady a Teď Liramon_Lesaca
:-DDDDDDDDDD
24.08.2003 00:00 K dílu: Tady a Teď Liramon_Lesaca
Kdybych Vám to, pane, řekla, možná byste se červenal víc, než Vám zdrávo :o)
24.11.2003 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
:-DDD *
17.06.2003 00:00 K dílu: Nemám vůbec čas Liramon_Lesaca
No jo, když nikoho jiného nemá...:-DDD
06.05.2003 00:00 K dílu: Nemám vůbec čas Liramon_Lesaca
Já?! :o))) Ale pane monsignore, Vy si taky všechno musíte tak lascivně vykládat ;-)
07.04.2003 00:00 K dílu: Nemám vůbec čas Liramon_Lesaca
Možná stačilo napsat jenom "už" :-)
07.04.2003 00:00 K dílu: Nemám vůbec čas Liramon_Lesaca
Monsignore, můj drahý monsignore, já vím, že nemáte žádný čas a mně je při tom Váš čas tak drahý...
24.08.2003 00:00 K dílu: 26. 11. 2002 Liramon_Lesaca
Drahý monsignore, ona má ta báseň dokonce i věnování :-)
19.02.2003 00:00 K dílu: 26. 11. 2002 Liramon_Lesaca
To je jedna z mála věcí, které jsem psala pro to, aby se čtly nahlas :o) Bohužel to vše nemohu plně objasňovat :o) To se sem nehodí.
10.04.2003 00:00 K dílu: Vítězství Liramon_Lesaca
Ano. Monsignore ne a ne se zohnout...:o)
14.01.2003 00:00 K dílu: Ve studiu Liramon_Lesaca
Neřekla bych, že tou hádankou je pouze text samotný. Je jí samotný pan monsignore...:-)
09.08.2003 00:00 K dílu: V práci Liramon_Lesaca
Takže třeba s panem Marcellem z Magea, hlavně aby to bylo v tu správnou dobu :o)))
17.06.2003 00:00 K dílu: V práci Liramon_Lesaca
Měla jsem na mysli situaci obecnou, nicméně pokud to toužíte natolik konkretizovat, tak třeba zrovna při sexu :-) Každopádně předpokládám, že bude záležet na tom, s kým :-)
15.06.2003 00:00 K dílu: V práci Liramon_Lesaca
Je vůbec možno odhadnout, jak se pan monsignore kdy cítí? :-)
19.02.2003 00:00 K dílu: Záchodový příběh Liramon_Lesaca
Papír to byl, pravda, velice nekvalitní a bylo rozhodně příjemnější na něj psát, než používat ho k účelu, k němuž byl určen :o) Je to už nějaké to léto nazpět :o)
20.01.2003 00:00 K dílu: Záchodový příběh Liramon_Lesaca
Monsignore, Vy se nezapřete a překonáváte, ale víte, že já si na takovéto výrazy zrovna nepotrpím :-D Já jsem schopna vmést Vám je do obličeje, kdykoliv se ve mně hnou podobné city, ale na to, abych je veřejně prezentovala, pravděpodobně nemám :o)
13.01.2003 00:00 K dílu: Záchodový příběh Liramon_Lesaca
Monsignore, spokojen? :o) ...jak jsem předeslala, už mám objednány dvě bytelné dlažební kostky...:o)))
10.01.2003 00:00 K dílu: Klíč Liramon_Lesaca
Skoro bych řekla, že se Vám to zdálo, Msgre :o)
17.06.2003 00:00 K dílu: Prach jenž obrací se v tebe Liramon_Lesaca
Ach, monsignore :o) Vy naturalisto :-D
15.06.2003 00:00 K dílu: Prach jenž obrací se v tebe Liramon_Lesaca
Evita: Drsně řečeno...
10.01.2003 00:00 K dílu: Prach jenž obrací se v tebe Liramon_Lesaca
...
06.05.2003 00:00 K dílu: Tah bílým slonem Liramon_Lesaca
Možná jsem při tom měla na mysli něco jiného... :o)
10.01.2003 00:00 K dílu: Tah bílým slonem Liramon_Lesaca
...možná jí...závidím...
27.08.2003 00:00 K dílu: Jen tak něco o snech Liramon_Lesaca
Ale o tom to není :-) Proč by měl někdo něčím třást, když to může v poklidu utrhnout? :o)
24.08.2003 00:00 K dílu: Jen tak něco o snech Liramon_Lesaca
Vaším prostřednictvím :-)
20.01.2003 00:00 K dílu: Jen tak něco o snech Liramon_Lesaca
Ano, třesení tohoto druhu je mi krajně nepříjemné. Nicméně dotyčný mnou nikdy nebyl nějak specifikován :o)
06.01.2003 00:00 K dílu: Jen tak něco o snech Liramon_Lesaca
Dotyčnému nešlo o místo na Písmáku, alébrž o ten volný prostor v prologu, do nějž nevěděl, co by napsal, ale to bílé místo moc "řvalo" :o) Pokud by se měl Písmák nějak selektovat, potom by to tu nakonec bylo jenom pro zvané a byl by z toho Nyx č. 2. Myslím, že každý je dost soudný na to, aby nečetl díla a autory, kteří mu nic neříkají :o)
02.01.2003 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
Ano, řekl jste to...jasně... Měl jste někdy pocit, že je něco nejasné ve své jasnosti? :o)
31.12.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
...Není jasné koho básník miluje, jestli ozón, nebo svůj dech... ;-)))
31.12.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
*
31.12.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
Mám Vás hluboce kritizovat, drahý Msgre? :-) A přece nemohu :o) Protože tento text znám od třicátého dne měsíce září tohoto roku...
23.12.2002 00:00 K dílu: Král karmínový Liramon_Lesaca
...Monsignore... ..............................
26.12.2002 00:00 K dílu: Fédrpuší se hlístí na prkně Liramon_Lesaca
Drahý Monsignore, vzhledem k tomu, že vymyslet cokoliv, co už někdy někde někdo v nějaké formě nepoužil, jest, dle mého mínění, nad všeliké lidké snažení, mohu se jenom s úsměvem poklonit Vaší slovní invenci :o) Tip ;-)
22.12.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
:-D Docela by mě zajímalo, jestli při psaní tohohle příspěvku zněl nad klávesnicí autorův fantomasovský smích :o)))
11.11.2002 00:00 K dílu: Přijdu ti s hvězdami Liramon_Lesaca
To si někam pověsím :-)))*
11.11.2002 00:00 K dílu: Málem první rande Liramon_Lesaca
:-)))
02.10.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
:-)*
24.08.2003 00:00 K dílu: Taková noční úvaha... Liramon_Lesaca
To nepochybně :o)
22.12.2002 00:00 K dílu: Taková noční úvaha... Liramon_Lesaca
Máte pravdu, Msgre, nemuselo by se možná už nic :-) Ale nám to nedá a chceme si to zkoušet po svém znova a znova, abychom dokázali, že to taky dokážem :o) Díky :-)
10.08.2002 00:00 K dílu: Taková noční úvaha... Liramon_Lesaca
Jsi zas chytrej, ale snad mě to dostane z depky, že už není o čem psát :-D
09.08.2002 00:00 K dílu: o jednom pozdravu Liramon_Lesaca
Ze začátku jsem měla pocit, že se Bůh obrátil v hrobě, ale ta lidová ethymologická tvořivost autora i komentářů mě fakt dostala :-D
09.08.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
Kolik stojí v tom Marsu Radegast? ;-)
09.08.2002 00:00 K dílu: Davová osamělost IV. Liramon_Lesaca
:-))) Tip :-)))
27.08.2003 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
A já napsala opak? :o)))
24.08.2003 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
Pane monsignore, mluvím Vám snad já do toho, co děláte v opilosti :o) Lepší, než se zabít, ne? :o)))
13.01.2003 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
Je zajímavé, že např. o dnu posledního soudu se zmiňuje takové množství věrouk. Ale přece jen mi to připadá vůči pánbíčkovi nespravelivé :o)
23.12.2002 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
Lepší, horší, kdo to může posoudit? :o)
22.12.2002 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
Monsignore...:-))) Více méně bych to tak také interpretovala, až na faktum, že jsem nezbožštěla já jeho, ale on sebe.
09.08.2002 00:00 K dílu: MÉMU PRIVÁTNÍMU BOHU SMRTI!!! Liramon_Lesaca
Díky. Zvláštní, ale psaná podle pravdy a reálnému Člověku/bohu smrti :-(
27.08.2003 00:00 K dílu: Úplně běžný den... Liramon_Lesaca
Myslíte sebe samu...? Nebo mám mrknout přes rameno? Vždyť Vy víte, co tam uvidím.
24.08.2003 00:00 K dílu: Úplně běžný den... Liramon_Lesaca
Nenarážejte na mou babičku, drahý, s tou to nemá pranic společného :-) Tohle je záležitostí jistého německého romanopisce a mého vztahu k jednomu jeho dílu :-) A myšlenky na vlastní smrt jsou mi tak vlastní, že se jim již nemožno divit :-) Smím, cokoliv si dovolím, ale to, co bych hlavně chtěla, to nemůžu, protože mě to samotnou nebaví :-)
13.01.2003 00:00 K dílu: Úplně běžný den... Liramon_Lesaca
To je jenom čistě chronologická záležitost, drahý Msgre :o) Není to spíše Vaše podvědomá asociace? ;-D
22.12.2002 00:00 K dílu: Úplně běžný den... Liramon_Lesaca
Drahý Monsignore, ona to není ani tak úvaha, jako spíše osobní postoj k věci, tedy osobní přesvědčení. Ale nebojte se, pokud na mne nezanevřete, dočkáte se ne snad verze číslo 2, ale přinejmenším tématického pokračování :-)
10.08.2002 00:00 K dílu: Úplně běžný den... Liramon_Lesaca
Tak to jsi možná šťastný člověk, Kateřino :-))) Taky doufám, že až mi bude táhnout stovka, už mi to bude úplně jedno :-)))
09.08.2002 00:00 K dílu: Liramon_Lesaca
Tak myslím v létě na sníh a v zimě na koupání ;-)
09.08.2002 00:00 K dílu: Tvé klíče Liramon_Lesaca
Smutné... Tip :-)
Nahoru