31.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Ahoj Slunce! Jen jim to nandej.Alespoň má jeden stejný názor jako já. I zápor má své místo na světě. Měl a bude mít.Jako například byli a jsou grafomani a kde nic tu nic.Četl jsem od tebe mnoho děl a věř mi, že mne to oslovilo, ale ne jenom mne. To co tu uvádíš jsem záměrně dal přěčíst jednomu mému známému, hudebnímu textaři z naší kapely. Věř mi nebo ne,ale smekal klobouk. Tohle všechno mi strašně připomíná styl Petra Ulrycha- z desky Odysea.Jeho verše jsou strašidelně pravdivé. Přesně jako tvé. Myslím, že tyto tvé názory a pohledy na svět Ti daroval život - tím se samozřejmě nechci ničeho dotýkat.Ze špatných zkušeností se člově učí a zároveň nabírá sílu.Zkus se sebe samotného zeptat, jestli se v těchto zkušeností chceš utopit a nebo z nich nabrat sílu. Nezapomeň, že bahno nejen přenáší nemoci, ale i jeho kůry léčí a vadávají energii. | ||
31.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Zdravím- co tak pozdě? Spasovat tomu nerozumím.Co to je za slovo? Jsem nevzdělaný Díky | ||
20.03.2000 00:00 | K dílu: Zbabělec | Archa |
Poetické, jako život sám | ||
20.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Krásné, jako ze života | ||
12.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Napred jsem byl obvinen, ze jsem moc cukrkandlovy, ted kdyz predstavuji odvracenou tvar sve poezie, tak jsem pro zmenu nasilny :-))) Asi tady lidicky nevite, co chcete... P.S.: ...pero prokletych basniku se nevypise. Aspon ne pokud budou existovat grafomani a Pismak. | ||
07.03.2000 00:00 | K dílu: Minutu ticha | Archa |
Souhlasim s ostatnimi | ||
07.03.2000 00:00 | K dílu: Leto | Archa |
krásně zvláštní | ||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Nazdar lyryku! Jedna se o literárně dramatické texty. podrobne informace na internetove adrese. Kdyz se Vam to nelibí nevadi.Z teto konference jste už nekolikaty komu se to nelibí. To je den. Asi na to opravdu nemam Archa |
||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
bezva odvaz !!! (co treba polednici) ? Pavel |
||
06.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Ahoj Dika za odpoved.Skoda , ze nekteři z Vas neumeji napsat kritiku v takovem smyslu jako ty. Tim mluvim o slusnosti a toleranci k druhemu. Od tebe to clovek alespon nebere jako urazku, ani jako ponizení.Spise jako poklonu. Dovedu kritiku prijimat, ale i rozdavat,ale kdyz? tak va vaskere slusnosti. Nekteři se mi včera pomoci anonimity oravdu predvedli.Pry moje stranky jsou egocentricke.Muj kamarad jedny sve stranky musel stahnout jenom z duvodu ze dovolil ostatnim vstup a obohacovat je.Myslis, ze nekdo prispel nebo se obtezoval?Tak to bohuzel je a je to smutne. Proto je delam sam jeste s moji kamaradkou. Diky za vyslyseni a cas. | ||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
mne se také stýská po zemi - pavel z archy | ||
07.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Zkusím to- díky | ||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
děkuji ergo - delam co mohu pavel z archy | ||
21.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Díky za skvělou kritiku | ||
01.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Bohužel nejsem,jsem realista | ||
02.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
K Miroslawkovi - Běž raději na pivo !!! Moc si to bereš a ztrácíš nervy.Opravdu nevím kdo tady koho provokuje.Jseš tak zkušený, že můžeš někomu psát,coje a není ubohé ? Já tedy ne.To co tu píšeš není kritika,ale tvá nekonečná ubohost. Něco Ti řeknu - Otravuješ některým lidem život a prostor. To se mi nelíbí!!! | ||
13.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Bez komentáře | ||
12.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Napred jsem byl obvinen, ze jsem moc cukrkandlovy, ted kdyz predstavuji odvracenou tvar sve poezie, tak jsem pro zmenu nasilny :-))) Asi tady lidicky nevite, co chcete... P.S.: ...pero prokletych basniku se nevypise. Aspon ne pokud budou existovat grafomani a Pismak. | ||
14.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
To já vím moc dobře co chci psát a co chci vyjádřit.Pro mne to nezní násilně, je n jsem chtěl, aby to znělo pravdivě.Jak už jsem tady poznal, tak se od vás dost liším. Je jiná doba jiný styl.Asi jsem staromodní. V žádném případě Vám nechci sypat cukr na hlavu a proto mou poezii budu vykvidovat nejdéle do dvou dnů po uveřejnění. myslím,že to je pro nás všechny férové.Jak už jsem psal, dudu raději ta mrtvola co dala přednost ústupu, protože nakonec bych stejně zahynul. Zdravím | ||
12.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Na nasili jsem odpovedel nasilim. Napred jsem byl obvinen, ze jsem moc cukrkandlovy, ted kdyz predstavuji odvracenou tvar sve poezie, tak jsem pro zmenu nasilny :-))) Asi tady lidicky nevite, co chcete... | ||
07.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Ano, sice jsem nezažil protektorát Čechy a Morava, ale chtěl jsem říci, že mí rodiče byli svědky a zároveň prožili zahájení střelby Sovětských tanků ve Šmeralové ulici na letné 1968,když čekali frontu na chléb. 3. mladí lidé z té fronty tehdy zahynuli. Tímto na Vaši otázku reaguji a odpovídám. ( i přes to, že se teď možná zajíkáte smíchy.) V tom případě je mi Vás líto | ||
30.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Mý rodiče to ale prožili | ||
21.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
ach ouvej! | ||
09.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Velice si vázim Vaši uprimnosti, ale měl bych k Vám pár osobních otazek. Mou stranku jste navštivil již nekolikrat nemýlim se?Moc bych si važil teď Vaši odpovedi a to - Považujete se natolik básnikem, že si myslite , že jste natolik schopen podavat kritiku druhým? Ja tedy ne.Vedle Vas si pripadam jako stredoveky žvastal. Druha otazka- v tom pripade, ale nechapu proč mate zapotrebí ztracet nad mymi nepochopitelnymi žvasty svuj drahocennymi čas. Mam to chapat tak, že si ze mne delate legraci a chodite sem jenom nechapat? V tom pripade to prece mema smysl nebo pro Vas ano? | ||
06.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Jestě jsem zapomel.S temi nejoblibenejsimi dily a Archou byl trapny preklep - omlouvam se. takovy pav zase nejsem | ||
06.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
To más naprostou pravdu, ale kam se podel zpusob jednani? | ||
13.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Já bych rád,ale ne za každou cenu. Nemusím být také hned všude | ||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Nazdar lyryku! Jedna se o literárně dramatické texty. podrobne informace na internetove adrese. Kdyz se Vam to nelibí nevadi.Z teto konference jste už nekolikaty komu se to nelibí. To je den. Asi na to opravdu nemam Archa | ||
13.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Samozejme, že to nepíši pro Vaše milé pohledy. píšu to proto, protože chci a aby jste se v tom někteří poznali. Tím myslím, ticho těch co jsou silní. | ||
06.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
To vite , ze se z toho nerozsypu ! | ||
12.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Já se nevzdávám,jen před některými lidmi, kteří jsou zde.Raději budu ta mrtvola plovoucí po vodě, co dala přednost ústupu než hodovat Vaše povzbuzování. Vemte si příklad ze šílené. Vy čistá dokonalosti | ||
30.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
mě to také uniká | ||
13.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Zakopaný pes bude zřejmě jinde, jelikoš z napsaného čtete ne to,co autor napsal, ale to, co si z napsaného chcete přečíst. Ja jsem totiš psal- cituji: ukázat odvrácenou tvář mé poezie. Pro Vás samozřejmě debility. O nějaké zakázce tu přece řeč nebyla. Pokud čtete ostatní díla jako ty má ,tak bůh s Vámi a zlý pryč.První vlastnost u básníka je a která se očekává, umět napřed číst a potom psát. Tak hluboko jsem naštěstí ještě neklesl. Vy , domnívám se nejspíše ano.Jinat by jste to tak profesionálně nenapsal. Jak se říká - muž s mnoha zkušenostmi. Mě je ale pane nekolego, nemusíte cpát. | ||
04.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
ps. V loukách mejsou jen narcisy , ale bohužel i přizpůsobivé Astrálky,aby je jiní za jejich názory náhodou nezničily. Už chápu | ||
04.04.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Pomlouvat druhé, umíte lépe než kritizovat | ||
05.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
09.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
To si snad od Vas ani nezasloužim. Díky! | ||
06.03.2000 00:00 | K dílu: | Archa |
Take si toho vázim |