01.09.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, v tomhle se neshodneme. Lyrykovo zhodnocení obsahuje totiž řadu skutečností, které se dají vykládat dvojím způsobem. Logicky bude následovat vyjádření druhé strany a rozjede se všechno nanovo. Důkazem bude právě tato diskuze. Typické je například to, když Standa napsal, že je to píčovina a je to hned zcenzorováno.
01.09.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, nejsi sám, kdo visí několik dní na Písmáku a koho to štve. Nechápu proto, proč poté, co se situace začala uklidňovat a spěla ke zdárnému řešení, vypálil lyryk tuhle kanonádu. Vrací to celou diskuzi na začátek.
01.09.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, omlouvám se Ti, opravdu jsem to špatně přečetl.
01.09.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryku, dost SILNĚ mi to připomíná Poučení z krizového vývoje (pro mladší generaci - KSČ napsala začátkem 70 let vlastní hodnocení roku 1968, které se stalo základem pro normalizaci). Vio, pod tímhle je vážně i Tvůj podpis? Našel sis čas, a přečetl jsi si tu diskuzi? PS: Lyryku, až budeš zase mluvit o napadání, přečti si po sobě např. tu pasáž o tom, že piješ málo alkoholu a nefetuješ a nepatříš proto do žádné zde vyhraněné skupiny. To je opravdu pošušňáníčko. Mrzí mi, že jsem na okamžik uvěřil, že se chceš dohodnout.
01.09.2003 00:00 K dílu: Obecní celebrity Pavson
Pěkný fejetonek * PS. Jsi asi poslední kdo tu ode mě dostal tip - važ si toho (smích). Vrátím se až s novým majitelem.
31.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
No ten roste!
01.09.2003 00:00 K dílu: Pavson
Liso, máš pravdu. Písmák nadále stojí před zdechnutím a tohle bylo jen předsmrtné vylepšení stavu. Poté, co lyryk napsal Poučení z krizového vývoje II, už jsem ztratil iluze. Otázka pro lyryka ( na kterou ani snad nečekám odpověď ): Co se stane, až po instalaci nezávislých a rozumných adminů napíše někdo satirický šleh na tvoji osobu? Viz například dílko od Monty na Totemu. Máme skutečně uvěřit, že se zasměješ a necháš být?
31.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Mathew, revoluce si žádá hrdinů, ale také požírá své děti. Takovej Boris se šípkovou omáčkou....
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Wopi, já Ti věřím
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Yfčo, v databázi jsou nepochbně na ně e-maily, pokud zde dojde ke zdárnému vývoji, bylo by nanejvýš vhodné poslat jim dopis s prosbou o návrat. Všech co odešli, by bylo škoda.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, diskuze o pravidlech je nutná ale není podle mě na pořadu dne. Je třeba sestavit více alternativ a jednat o nich na nějakém větším a hlavně osobním setkání. Svoji roli by zde např. mohlo sehrát i Občanské sdružení Písmák. Stejně ale nakonec bude nejdůležitejší, KDO bude daná pravidla vykládat.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Těším se, až ti zpřístupní moudrého Stanislava Vašinu, či kreativního hubertxy. Revolucionáře standu doufám potom shodíš ze skály nebo pošleš topit do Kotelny.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Díky
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, na tak zásadní věc, jakou by bylo předání "moci" adminům vám bez problémů dá do pondělí čas každý soudný písmák. Ale nevím proč nezpřístupníte zablokované nicky. Na to snad už máš informací dost. Nicméně roztáčet další kolo nemám v úmyslu, jen to nechápu.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Vio, jsem přesvědčen, že se na tom, co je skutečné porno většina lidí bez problémů shodne. Že to nejsou chodidla s nalakovanými nehty ( i když leckterého fetišistu to dokáže jistě slušně rozpumpovat ) je také jasné. Navíc není problém, aby si adminové vytvořili psaný kodex, jakýsi manuál, podle kterého se v těchto případech budou řídit. Méně znamená v tomto případě více.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Stejně tak si myslím, že pravomoc adminů rozhodovat sólově musí být omezena jen na ty nejakutnější případy ( skutečné porno apod. ), kdy je třeba zasáhnout okamžitě. Složitější věci, jako pozastavení činnosti ( v minulosti např. kauza frontanabanan ), by měly být podmíněny "kontrasignací" více adminů.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Kromě mazání děl či autorů, které podle mě vyřeší zavedení důvěryhodných a na majitelých nezávislých adminů ( a to Ty Vio nemůžeš být, i když kontroverzní pro mě nejsi ), je třeba zabezpečit soukromé zprávy proti neoprávněnému přečtení. Nechci podezírat kohokoli, že to dělá, ale vadí mi stejně to, že tak to může dělat. PS: Admin musí být odvolatelný a to jako spolumajitel pochopitelně nejsi.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
JRR, o tom není pochyb. Borisi OK, sorry. Té nálepky se stejně asi nezbavíš a věř mi, že tu větu (nejsem, nemohu, nechci) budeš v příštích dnech používat často (smích).
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Borisi, za sebe. Pokud budou admini výše navrhovaní ( Wopi, Merle a spol ) a budou mít navrhované oprávnění, já jiné záruky nepotřebuji. Ti lidé mají moji plnou důvěru a chtít od nich nějaké záruky by bylo popření té důvěry. Zdůvodňování či obhajoba zásahů je věc technická a nikdo Ti teď nemůže říct, jak to bude fungovat. S tím odpadkovým košem bych také nežongloval. Nemyslím si, že by oněm 91 lidem, co podpořili petici právě tento bod tak ležel na srdci. Je to spíš námět a jako o takovém je třeba diskutovat. Stejnou funkci ale může splnit např. trochu modifikovaný klub ( např. Kotelna, když se tak ujala ). Petice rozhodně špatná nebyla, ale ty požadavky bych nestavěl tak ultimativně. Podaří-li se jinými prostředky "uhájit" svobodný prostor na Písmáku ( a výše uvedené Lyrykovo řešení by takovým prostředkem mohlo být ), než jsou v sepsány v petici, taky dobře. Hlavně nesmí mít tato kauza vítěze ani poražené. Jinak tu bude krize za chvíli znova. Vítězem musí být Písmák.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
A není myslím vhodné teď detailně rozpitvávat právní aspekty pravidel a jejich porušování. Bavme se o kostře a ta je myslím dobrá. Na detaily bude myslím čas i prostor jinde.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
stando, já už bych lyryka nechal. Už takhle mi přijde, že hodně ustoupil a je třeba si toho vážit. On si nechá svoje důvody, ty si nech svoje kurvy, mathew a my další ostatní si necháme svoje názorový fašouny. Dál bych se v tom lejně nerejpal a budu rád když to uděláš i ty. Ostatně jak doufám, za chvíli chcípneš a z lochu se vrátí Stanislav i s hubertem¨, lotharem a JarkemSlintalem.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jsem pro, ale jako vstřícné gesto amnestii pro MP, SV, M, DJP, GD a všechny ostatní. Pak jsem ochoten z kola slézt, zamávat pelotonu a jít na ryby. A díky. Přesně tohle jsem tím "pronájmem" serveru myslel. PS: Monty, o pravidlech se povede doufejme plodná diskuze a je na nás, abychom prosadili pravidla a la TOTEM.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryk navrhl docela rozumné řešení na ukončení sporu. Něco jako pronájem serveru adminům. Osobně jsem mu takové řešení doporučoval a tudíž s ním souhlasím. Zatím počkám. Jdu na ryby. Nejsem typ na barikády, spíš do hospody.
30.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Pavson
ojdalárydý
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Pavson
Wopi, nekecám: vlezl jsem sem teď proto, abych mníka přátelsky poprosil, aby jako vstřícké gesto změnil kategorii a odešel z hlavní strany.
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Pavson
Jsem možná naivní trumbera, ale ta lyrykova varianta mi přijde docela solidní. Pokud se navíc o pravidlech povede diskuze a podaří se nám je omezit na pravidla a la Totem, ještě bych to tady zkusil. Moc se mi jinam nechce a bylo mi tu dobře. Pokud by ale odešli moji oblíbení autoři, dlouho tu sám jezdit nebudu.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Já taky ne, ale už musím do práce. Že jsme bránili Písmáka nám asi žádný šéf jako argument zahálky ( navíc zahálka je podle pravidel trestná, alespoň nabádá-li někdo mladistvé a většina nás v klubu věčně mladých stařen a starců se mladistvými být cítí ) neuzná. I když já šéfa nemám, ale mě by zas moh sežrat brácha.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Šminko, tvoje přesvědčení, že tebe nesmázne, dostalo dost na frak. Asi vážně zešílel a mlátí kolem sebe hlava nehlava. Nedivil bych se, kdyby smazal v záchvatu zuřivosti i sám sebe.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jeden čas jsem si myslel, že PLEVEL je Wopi ( myslím, že i lyrda si to myslel ). Sjížděl jsem si záznamy ze starších Tour. Nejvíc mě tam zaujala lyrykova výzva, ať smázneš PLEVELA. "Mnohé by to vyřešilo", psal tehdy Velký. Nesmáznul jsi ho, tak teď smáznul tebe. Tak se nediv.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Stando, tipoval bych na záhadnýho PLEVELA. Stejně si lyryk myslí, že PLEVEL jsi ty
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Nejvíc se mi líbí logika dua Horners. Nejdřív oznámili, že natřou gd, kvůli nájemnému hacknutí. Když byli asi posté požádáni o důkaz, naivní Sonatina řekla, že to bylo ze správ. Netušila, že fízlování soukromých zpráv tady bude vadit úplně všem, i jejich příznivcům. Když se zvedla vlna nevole, Sonatina prohlásila, že důkazem pro policii je to, že krátce před hacknutím poslal gd máslovi nějakou zprávu. Že ji ani číst nemuseli a že se jedná o objednávku napadení serveru je z toho přeci jasné.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jak lyryk napsal pod svým osobním stanoviskem ( musím se podívat, jestli v záchvatu paranoi sám sebe nesmáznul, neboť tam bylo Shakulovo doznání ), má 10 MB důkazů pro chlupatý. Deset mega, tam musíme bejt úplně všichni.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Tohle ještě nebylo tak nejhorší auditorium, tady se lyryk choval celkem slušně a kultivovaně. Tyto lyrykovy aktivity byly ještě v pořádku. Byl navíc tehdy řadový redaktor bez mazacích pravomocí.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
vůbec se nedivím, že to zmizelo z hlavní strany a tohle zmizí za chvíli taky. Navíc od tohoto přiznání přestal reagovat a jen monitoruje a cenzuruje ( viz to stažení z hlavní strany).
28.08.2003 00:00 K dílu: Dizna_plus_t__o_m-poslední dílo Pavson
Pytloni, doufám, že ti nezabili Dejdara. Jestli ne, je třeba sem zajít dát tipa.
28.08.2003 00:00 K dílu: Dizna_plus_t__o_m-poslední dílo Pavson
Jako součást občanské neposlušnosti ti dám tip. Prdel bude, až se s tímhle dostaneš mezi díla s největším počtem tipů. *
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Pravda, Lyryku i ty bys měl tohle dílko stáhnout. Vášně zdá se opadají ( důkazem je, že téměř všechny rozjeté diskuze ustaly, plamínky na spáleništích skomírají, nikdo do nich nejen nic nepřilévá ale dokonce ani nefouká). Kulometná palba avíz mi málem rozstřílela monitor, teď už tak nanejvejš jedno za půl hodiny a dokonce přišlo i jedno ze systému od oblíbeného autora.
29.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jen tak pro připomenutí. Od Shakulova zásadního přiznání se lyryk omezil už pouze na to, že toto přiznání stáhnul z hlavní stránky a dál zbaběle mlčí. Lyryku buď chlap a přiznej aspoň, že jsi s tím géďákem ulít.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Monty, veselá byla také diskuze pod lyrykovou upoutávkou O zbabělosti, namířená proti Standovi, nebo pod mým dílem Stigma Enigmy, kde si z nás začal již formovat skupinu. Nejlepší je, že se tady u svého slintu neobjevil od zásadního Shakulovo přiznání. Ale divit se tomu nedivím, spíš se divím, že to nesmazal.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
nebo akce a sraz jako včera u Sonatiny, vejre
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jerome, lyryk to spíš vyřeší tím, že celou diskuzi smaže, aby si to raději nikdo nepřečet. Raději si to půjdu zazálohovat.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryku, co teď po Shakulovo doznání ( výborně Shakul ) budeš dělat s těma 10MB a s těma paranoidníma obviněníma? Omluvíš se jako Shakul?
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
SB vážně mám trochu problémy. Co je blbný? Že lyryk se sonatinou takhle lžou a když jsou jim předloženy důkazy, tak to zesměšňují a mlží?
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Yfča a AAchem mě předběhly, děvčata šikovný.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
SB, pokud vím, Písmák veřejně na prodej nebyl. Olda ho nabídl nejdřív lyrykovi, jak alespoň lyryk říká. Za drhuhé. Na Písmáka přispívalo dost lidí a ochotu se na jeho chodu podílet jich také pár vyjádřilo. A mimochodem, odpravení ( hrozný výraz ) manželé Vašinovi ( Monty Python a Stanislav V. ) na Písmáka finančně přispívali. Lyryk lže.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Podle mých informací se k lyrykovi domů nastěhoval Ransdorf se spacákem a bude tam do neděle hlídat svobodu slova. V pondělí potom spolu zajdou na policii. Písmáci vydržte do pondělí, jsme v dobrých rukou ( spacících ).
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Je to slabý i jako báseň, natož pak diskuze. Písmák ještě zdechlina není a věř mi, že až bude, tak nad ní bude jen grupa jedna.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Bude to zajímavý víkend. Ovšem dohodu by to chtělo udělat v neděli, aby to bylo zapamatovatelné datum 30.8.03, jak radí J. Cimrman.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jerome, ty děláš všechno proto, aby Tě odpráskli podruhý. Abys to měl lyryku, snazší, i podle mě jsi fašoun.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Mě by se nejvíc líbil Kněz albánských křečků. Má nejhezčí nick.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Víte co je možný? Že se celej Písmák přemění plynule na volný CHAT a bude se tu jen tak plkat, jen občas se do diskuze vmísí komická figurka lyryka a pro pobavení chatujících plácne nějaké to svoje vaú předvídávyjé a nebo někoho smázne. Bude to docela prča. Psát budeme ale muset chodit někam jinam.
28.08.2003 00:00 K dílu: Dopis obviněného Pavson
Dejdare bát se nemusíš. Těch 14 dní ( nebo jak říká L. pouhých 14 dní ) vazby ti započtou do trestu. *
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Rowenno, nejvíc mi je skutečně líto citlivých lidí jako jsi ty. Ale skutečně jsou jen dvě možnosti. Buď lyryk Písmáka prodá a vše se vrátí do "Oldova" období ( se všemi problémy, které i tehdy občas byly ), nebo většina lidí odejde. Jen doufám, že odejde někam pospolu. Na tu skvělou komunitu lidí jsem si také za ten rok dost zvykl. Ostatně seznam těch lidí se docela dobře formuje pod Borisovou peticí nebo Břízovo výzvou. Variantě, že by se vše uklidnilo, obě strany se omluvily a domluvily skutečně nevěřím.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Břízo, byl bys dobrý parlamentář, ale jak koukám na některý autory, asi už je pozdě. Osobně na Písmáku bez Monty Python, Stanislava Vašiny, gd, nin, atd. nebudu a to nejen proto, že jsme si navzájem četli svoje díla. Bez nich tu jednoduše bude smutno a nejveselejší okamžiky jsem strávil při šaškárnách s nimi. A všichni víme, že lyrykovi vadilo nejvíc to naše šaškování a psaní nevážných dílek, které zvláště u MP a SV měly velký úspěch.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Jsem si jist, že jediný, kdo má ze současného stavu prospěch, je SPT Telecom a další operátoři. Já osobně visím na síti od rána do večera, očekávajíc konečně zvrat k lepšímu.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Albireo, výtečný nápad, nebyl by možná ani problém založit nějakou nadaci na financování. Jsem ochoten se na podobném projektu finančně podílet. Ale muselo by to být rychle, jak říká von T., než se rozprchneme po všech možných literárních čertech.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Polárko, jelikož Ti Lyryk neodpoví, odpovím Ti za něj. Aby to zmizelo z hlavní strany a aby to tím pádem četlo co nejmíň lidí. Předpokládá patrně, že rebelové se vyřvou, odtáhnou a bude zase klid.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
dobrý je jak je bdělý. Okamžitě, jak se na první straně objeví nepohodlná diskuze, zasáhne a mění kategorii, aby to zmizelo někam mezi díla. Ztrácí poslední zbytky soudnosti a myslím, že je podobně jako komunismus nereformovatelný. Nejvíc mi nasral se stažením Borisovy Petice.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Já počkám jestli ten člověk neprodá Písmáka někomu normálnímu. Nechce se mi věřit, že by byl takový totální jelito a svoji investici zlikvidoval jenom proto, že je ješitný egocentrik. Jinak taky sbohem.
30.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
AAchen, ty zmetku, koukej jít okamžitě spát!!! Je čtvrt na dvě v noci!! To nevíš, že zejtra máš pařbu??
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Ty lyrykovo srandovní odpovědi jsem četl již pod díly, i když se neustále někam stěhovaly a většinou jsem na ně reagoval. Pochopitelně bez jeho odezvy.
27.08.2003 00:00 K dílu: Existenční krize Pavson
Monty žije! *
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
djčokle, o to přesně ale lyrykovi jde. Aby oponenti odešli. Zdá se, že se mu to povede. Jinak to Astra popsala docela dobře, ale ta netajená nenávist lyryka především k Monty a k Stanislavovi se tady táhne už hodně dlouho. Teď si to s nimi vyřídil.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Pavson
Taky zatím jen stávkuji. Ale přísahám, jestli to takhle půjde dál, půjdu cestou občanské neposlušnosti a začnu prudit.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Pavson
Skutečně smazání djČokla a Humbleho je už důkazem jasné čistky. Už mi nebaví tomu endiaronovi dávat další důkazy o jeho koprovitým chování. A mrzí mě, že v té elitní smazané sestavě chybím.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Pavson
Milá nin, vůbec nic nechápeš a ničemu nepomáháš. Není důležité, co na tom obrázku bylo, ale s jakým skrytým významem byl umístěn. Není pochyb, že s úmyslem poškodit. A to si my, jako odpovědní správcové nemůžeme dovolit. Lyryk
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Pavson
Problém Jinovato je v tom, že lyryk opravdu cenzuruje. Například tak, že z hlavní strany sundavá změnou kategorie nepohodlné věci. Naposled Petici BoriseCveka, kterou podpořilo mnoho "významných" Písmáků. Nevím sice jak se mu podařilo ji uklidit, protože kategorií to nebylo, ale je prostě pryč. Lyryku, ty tvoje bezmozečný výpady např. proti Astře, že ti upírá právo na vlastní názor, jsou už vážně na pakárnu. Trpíš stihomamem.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Pavson
Lyryku již jsi prohrál. Ten jantar smazal z hlavní strany (zneviditelnil ) i tu Borisovo Petici.
28.08.2003 00:00 K dílu: zivotni zmena - NICK Carter Pavson
je skutečně náhoda, že to zcenzuroval po mém návrhu
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Sonatino, patrně to nechápeš. Vůbec nejde o nějakou petici a její přesně formulované požadavky. Jde o SVOBODU na tomto serveru a tu vy naprosto likvidujete. Připomíná mi to stané právo. To, že čtete soukromé zprávy je špiclování á la STB. Udělujete tresty na 14 dní vostrejch jak nějakcí vypatlaní zupáci na vojně. Odstraňujete věci z hlavní strany, aby se je nedozvěděli ostatní. Likvidujete názorové oponenty ( nejkřiklavější případ je djPes ). Vy to vážně chcete obhajovat? PS: Moje reakce neosahuje nadávky a napadání, doufám, že mi odpovíte ( pokud alibisticky nenapíšete, že zupák je nadávka )
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Obávám se, že Lukašenkův příspěvek bude záminkou k zlikvidování i této diskuze. Přece správce nemůže riskovat, že tu propagujeme totalitní režim, nebo tak nějak to popíše.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
To musí bejt facha, to takhle cenzorovat.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Sonatina, ještě jednou a naposled. Pod nic jsem se nepodepsal, s hacknutím jsem nesouhlasil a nesouhlasím. Naivně jsem si myslel, že jsi to umístila na hlavní stranu ty, jako projev solidarity. Podobně jako si to myslel gd nebo Wopi. Přestaň tu šířit lži.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Sonatina nemluv ve spojitosti s tím hackerem v množném čísle. Já osobně s tím nemám nic společnýho. Lyryku, už máte sazebník trestů? Jako za co bude sedum vostrejch a za co jednadvacet? Správně řečeno - pouhých jednadvacet?
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
ano *
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Ufo vydržel na hlavní stránce s diskuzí Mazání nicků taky jen pár minut. Lyryk je bdělý.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Škoda, že Lyryk teď drží bobříka mlčení, protože bych se ho zcela vážně zeptal, jestli nechce raději Písmáka prodat, než ho zlikviduje.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Úplně ho vidím, jak to naše řvaní čte a chechtá se
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
mě navštívil taky Stáník jako první. Ale jestli to není tím, že se známe už dvacet let.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
huberte pomož
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Byl bych vděčný redaktorce Monty, kdyby zde kromě veselých sci-fi umístila kuchařku pro blondýnky, jak si nejelegantněji zazálohovat dílka z Písmáka tak, aby je bylo možné bez přepisování šklíhnout na Totemí lebku.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
gd, víš co je absurdní? Kliknul jsem si na Totem a tam dole na mě jukla reklama na Písmáka - stovky autorů, tisíce děl, desetitisíce názorů!!!!
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
ještě nemám zazálohováno, pak tam možná hodím i ten vlčí mák.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Monty, nestačilo by jen napsat toto ?: Sháním semínka konopí setého ( na rybářskou návnadu ).
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Monty ( není protizákoný tě takhle oslovovat, teď když jsi na tom indexu ? ), jestli se najde v mém novém dílku Svazáci, letím taky.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Včera, když se jela ona etapa, za kterou se vylučovalo, jsem zrovna seděl v putyce. Nepochybuji o tom, že bych se jinak oné etapy účastnil a tudíž bych byl také vyloučen. Z tohoto důvodu vstupuji do solidárního protestu a do odvolání nebudu dávat lyrykovi tipy. P.S. Nevěřil jsem, že by takovou hloupost byl udělal.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Yossariane, je to jedno, jestli to takhle půjde dál, stejně většina nás odsud zmizí včetně děl a jejich kategorií.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lothare, ty disident ještě vykonáváš redaktorskou práci. Ani bych se nedivil, kdyby jsi taky dostal 14 vostrejch.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
věrohodní hoši *
27.08.2003 00:00 K dílu: Když vejdeš do dveří Pavson
Něco jako Kdož sů boží bojovníci. Pak ovšem ano.
26.08.2003 00:00 K dílu: Když vejdeš do dveří Pavson
Yfčo, jak tě mám rád, tak musím říct: tohle je kravina. ( ale ne zas tak hrozná )
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Dejdare, vsadím se, že za chvíli chcípneš i ty, vykoprovanej endiarone ze psí tlamy ( v dobytčím jazyce snad nejhorší nadávka ).
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Já tukan jsem si taky myslel, žes to sem šklíhla na protest, jakože s tím mazáním nesouhlasíš. Hacknutí považuji za podobný terorismus jako mazání nicků.
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
wopi, mazání nicků pokračuje bylo též smazáno, asi kvůli tomu tvýmu e-mailu
27.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
*
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryku co to meleš? Ty jsi odpravil nepohodlné autory za zveřejnění fotky nohou, fotky Ilji Hurníka a vlčího máku!! Ne za žádný porno apod. Prostě jsi si s nima vyřídil staré účty. Jestli se mýlím, napiš proč jsi je smazal ( nebo jak ty říkáš na pouhých 14 dní zneviditelnil ). Byl jsi k tomu nesčetněkrát vyzván a stále se tomu jak malý kluk vyhýbáš. Uveřejni na hlavní stranu stanovisko. Nebuď srab.
28.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryku, přestaň už s tím nekonečným obviňováním. Ani Pes, ani Teichman ani nikdo jiný tě nehodlá vyvlastnit. Vyjádřili svůj svobodný názor a hodlají tě bojkotovat. Věří, že nejsi úplný pako a svoji investici nepošleš k čertu a že Písmáka prodáš nebo pronajmeš, nebo daruješ nebo čertvíco. Prostě odejdeš. Pokud se tak stane ( a já tomu nevěřím ), vrátí se. Pokud se tak nestane, odejdou. Svět se nezboří, oni ani ty se z toho neposerete. Nikdo ti po krku nejde. P.S. Je docela prča posílat avíza těm arestovaným, dovedu si představit, jestli se ještě někdo z nich po vypršení trestu vrátí, kolik jich tam bude mít.
25.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Stačí. A podobné kvality jako čtenář nalézám v oné satirické veselosti od Monty P.
25.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Lyryku neutíkej mi z otázky - co ten Tankový prapor?
25.08.2003 00:00 K dílu: Pavson
Astro, píše-li člověk například o vojně a v přímé řeči neužívá jadrná sprostá slova, je jeho psaní totálně mimo. Napsala-li by Monty svoji satiru bez oněch soukromých slov, byla by také mimo. Lyrykova dojemná snaha o "čistotu" serveru před zákonem mi zavání mládežnictvím ( viz jeho - tohle nám asi projde ). Já osobně s vulgarismy ve svých dílkách zacházet dovedu a dovedu s nimi zacházet i jako čtenář. P.S. Lyryku budeš před svými dětmi ukrývat Škvoreckého Tankový prapor?
Nahoru